El PP de Rubí associa la independència amb el nazisme

Jonatan Cobo pensa que Catalunya faria una neteja ètnica

| 16/10/2012 a les 20:31h
Arxivat a: Política, PP, Jonatan Cobo, Artur Mas, 12O, nazisme
Aquesta notícia es va publicar originalment el 16/10/2012 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Jonatan Cobo Ortega, regidor del PP de Rubí, ha fet una piulada delirant al seu compte de Twitter. Concretament ha dit: "alguns nazionalistes catalans volen repetir això", amb una imatge adjunta de l'Holocaust en què s'apreciaven generals de l'Alemanya nazi en un camp de concentració. En una altra piulada, Cobo havia proclamat sense cap tipus de complexe: "Heil Mas". Posteriorment, veient la repercussió de les seves opinions el regidor popular ha eliminat les piulades al Twitter.

Cobo, que és la persona que en la manifestació de Barcelona del 12-O va explicar que la bandera espanyola amb senyera es dissenyava a Terrassa, ha comparat el nacionalisme català amb els responsables de la mort de milions de persones en camps de concentració, donant a entendre que una Catalunya independent faria una neteja ètnica similar a la que es va fer amb els jueus.

 

(Mostra el teu compromís amb el model de periodisme independent, honest i de país de NacióDigital, i fes-te membre de SócNació per una petita aportació mensual. Fes clic aquí per conèixer tots els avantatges i beneficis. Apunta’t a la comunitat de NacióDigital, perquè la informació de qualitat té un valor.)

També us pot interessar

 

COMENTARIS

dimissió/destitució ja
Anònim, 16/10/2012 a les 20:44
Interessant
+65
-1
Aquest individu no pot ser regidor a cap ajuntament català. La banalització de la Xoà és inadmissible. I també ho és equiparar el catalanisme amb el nazisme. Ha de dimitir (si li queda un pèl de decència) o ha de ser expulsat del PP (si pretén ser tingut per un partit mínimament democràtic).
persistirem
davids, 16/10/2012 a les 20:45
+34
-1
no és el pp el partit fundat per 6 ex ministres de franco a la mort d'aquest?,no és el pp l'unic partit apañol que no ha condemnat mai el franquisme,i a més el defensa?,no és el pp el partit apañol que dona suport a la extrema dreta assessina apañola?....en fí a la fer la ma aquest falangiste
OLIGOFRÈNIC
Sr Canons, 16/10/2012 a les 20:54
+30
-1
És d'una poca intel·ligència i una curtesa de mires espatarrant confondre la víctima amb el botxí i pensar que els teus adversaris han de ser tan miserables com tu. Ara, que formant part de las nuevas degeneraciones tampoc es pot esperar cap geni de l'argumentació.
Com va dir aquell saltador d'altura, 'Y tu me lo preguntas? Nazi eres tú!'
Jordi M, 16/10/2012 a les 21:01
+27
-1
El PP és AP amb un mer canvi de la primera sigla. I AP va ser fundat per set altíssims dirigents franquistes, els anomenats en el seu moment 'Siete Magníficos'. Un règim, el franquista, que venia a ser una versió casposa i salsitxera del nazisme. Fins i tot desfilaven i saludaven igual. Un dels ideòlegs franquistes va intentar que Adolf Hitler es casés amb la germana del José Antonio per estrènyer vincles però Maria Braun no era bigotuda.
Ja ha retirat el tweet i la foto
JordiMT, 16/10/2012 a les 21:02
+21
-1
Com a covard que es.

Espero que el personatge rebi algun tipus de reprimenda per part del PP, el català de la cara-de-cavall o l'espanyol.
No és així
Anònim, 16/10/2012 a les 21:05
+34
-1
En el seu cas farem una excepció i no farem una neteja ètnica sinó una neteja sèptica.
JUGUEM A LA MÀQUINA DEL TEMPS?.
Judas Priest., 16/10/2012 a les 21:22
Interessant
+51
-1
PP, antiga AP, partit fundat per Fraga, ministre de Franco. Franco , amic de Hitler. Aquí tenim la connexió entre el PP i el nazisme. En canvi els nazis, van detenir a França el president Companys perquè els franquistes el matessin. Aquí tenim un exemple de perquè els independentistes mai podrem ser nazis. En resum: PP=nazisme.
Visca Catalunya
Anònim, 16/10/2012 a les 21:26
+45
-1
De debò.. com desitjaria que hi haguessin observadors internacionals i s'adonessin del que ha de rebre constantment Catalunya per part d'"éssers" com aquests!

Proclamació d'un Estat Lliure el més aviat possible!
Tenim pressa!
denúncia
Anònim, 16/10/2012 a les 21:42
+19
-0
Espero que el denunciin molt aviat al Cobo aquest.
espanyolisme és feixisme
Anònim, 16/10/2012 a les 21:47
+34
-0
Genocidi el que va fer aquesta gent a amèrica on van exterminar el 90% de la població originària.

Un invento español poco conocido: el campo de concentración

El primer campo de concentración de la era moderna lo puso en marcha el general Valeriano Weyler en Cuba en 1895, en vísperas de la guerra con EEUU que finalizaría con la pérdida de las colonias de ultramar, en 1898. La idea del general era “reconcentrar” a los campesinos, con el fin de evitar que ayudaran al Ejército Libertador, conocidos como “mambises“ independentistas cubanos.

Los cerca de 500.000 cubanos encerrados en estos campos hacia finales de 1896 vivían en “condiciones higiénicas deplorables” y carecían de una alimentación suficiente. Además, la privación de libertad de los campesinos provocó una hambruna que cercenó a un tercio de la población de la isla. La cifra de fallecidos en los campos entre 1895 y 1898 se estima entre 300.000 y 600.000, según el historiador Miguel Leal Cruz.

Tal fue el éxito de los campos de concentración que los ingleses no tardaron en copiar la idea y aplicarla en su guerra contra los boers en Sudáfrica, aunque fueron los nazis los que llevaron la idea de concentrar -y aniquilar- civiles hasta el paroxismo durante la Segunda Guerra Mundial.
Poca-solta Cobo
Anònim, 16/10/2012 a les 21:53
+30
-0
A Alemanya bajanades com aquestes no són possibles.
Cobo no volem fer part del teu país, per això volem la independència.
Fots fàstic, Cobo, ho entens?

Quina wertgonya !
Anònim, 16/10/2012 a les 21:58
+28
-0
Quina wertgonya i quin insult per a les víctimes de tots els genocidis !
covard
jo, 16/10/2012 a les 22:00
+26
-0
Com diuen en castellà "piensa el ladrón que todos son de su condición". Això és el que els agradaria fer a ells amb tots els que no pensen com ells. Ja utilitzen totes les argúcies per fer por a la gent, sense cap mirament, el seu exercit ens està amenaçant en intervenir si decidim marxar d'Espanya, aixó no seria un olocaust? Són ments primitives, la democràcia els hi ve massa gran.
il·luminat
Anònim, 16/10/2012 a les 22:09
+21
-0
Sra. Camacho,

Aquest il·luminat no és el mateix a qui li acaba de donar suport pel tema dels títols universitaris?

Deu meu, llàstima que la fàbrica d'independentistes que heu creat entre el PP i el PSOE-PSC no dongui un sou a final de mes perquè a Catalunya s'hauria acabat l'atur amb un parell de mesos!

Seguiu així si us plau!
Dimisió ja
Anònim, 16/10/2012 a les 22:12
+27
-0
Espero que la Sra. Camacho demà demanarà la dimissió immediata del personatge en cuestionat, un regidor del PP no comportar se com una criatura de 12 anys, ni com un faxiste, sigui per una o per l altre ha de plegar.
impresentable
Anònim, 16/10/2012 a les 22:19
+34
-0
aquest uniforme seria més propi per a wert ó garcia albiol, imbècils com en cobo en alemanya ja seria a la presó, crec que això és un delicte d'enaltiment del terrorisme.
tela
Anònim, 16/10/2012 a les 22:21
+13
-0
Aquest Cobo, es més facha que el FRANCO
Indignant
Anònim, 16/10/2012 a les 22:25
+16
-0
Suposo que algú farà alguna acció legal contra aquest personatge no?. No es pot acusar el president de Catalunya de nazi i quedar-se tan tranquil.
quina pena
catalana futuda, 16/10/2012 a les 22:25
+13
-0
es una verdadera pena que existegin sers tan abominables. per molt que no els hi facis cas, no tens mes remei que saltar. cada dia es retratan mes. deixem que surtin. al final ens fan un favor de cada a la resta del mon.
JA ENS ESTA BE
Anònim, 16/10/2012 a les 22:28
+13
-0
Mireu, aixo passa perque no es fa res, com per exemple, denunciar els partits a la fiscalia aquestes coses. O tambe espereu que ho fem els ciutadans? No podem reunir-nos cada dia, carai.
Veieu que amb els vascos la gent no els empipen? POR ALGO SERA........
Ni ètica ni estètica.
Lo lladre, 16/10/2012 a les 22:29
+9
-0
Com veieu, al PP no saben fer fotomuntatges.
em fab vebir Kagó
Llimak, 16/10/2012 a les 22:39
+13
-0
ja el conec , és del meu poble , que ens podem esperar? d´aquesta xusma!
STOP niñatos
Anònim, 16/10/2012 a les 22:47
+14
-0
No cal perdre el temps amb aquest niñato, lo millor és ignorar-lo, no es NINGU.

Quan sàpiga lo que és el nazisme (que ara mateix no en té ni idea), doncs que parli, de mentres la única cosa que està fent amb aquesta comparació absurda és insultar totes les víctimes del nazisme.
Coronel Mas
Anònim, 16/10/2012 a les 22:48
+3
-26
Tu vesla lian.
||\*/|| Llibertat ||\*/||
Absurditats, 16/10/2012 a les 23:05
+16
-0
Es d'una feblesa moral i una deixadesa humana absoluta voler equiparar la shoah amb altres forces politiques, i molt més tornar-la un tema risible i banal.

Més encara per part d'energumens que no han condemnat mai ni en privat ni en public l'etnocidi que s'ha anat practicant als Països Catalans per part justament de la formacio a la qual aquesta persona pertany.

Cal recordar que a Espanya el delicte de genocidi existeix només des del 2005, i que fou un cau de Nazis després de la IIGM sobretot al litoral valencià ?

El PP ha condemnat mai obertament el Nazisme de la IIGM ?
Cal una carta a Europa per que esdeveniments com aquest no es tornin a reproduïr i exigir la dimissio immediata de Jonatan Cobo.

Alicia estas aqui ???
Jordi 60, 16/10/2012 a les 23:05
+25
-0
Alicia estas aqui ???? per demanar la dimissio d,aquet
mamarratxo o tambe callaras com amb lo del Alejo Vidal Cuadras
a veure tanta llegua llarga que tens que diras de aixo ???
Gràcies, Sr. Cobo.
Carles Viñals Casado, 16/10/2012 a les 23:11
+26
-0
Aquesta foto ja corre per Europa i ben segur pels EE UU i Israel.
Continuan amb el que deia avui el Sr, Homs:
RCR, 16/10/2012 a les 23:12
+26
-0
només rebem insults.
Peró aquest , en especial, crec que delata al subjecte que
l´emet.
EN REALITAT SON ELLS QUI JA FA 300 ANYS ESTAN LLUITAN PER EXTERMINAR LA CULTURA, LLENGUA, I RAÇA CATALANA. IGUAL QUE EL
SEU PATRÓ HITLER VA FER AMB ALTRES CULTURES I RAÇES.

Estan malats. Es urgent que marxem.
cree el ladron
Anònim, 16/10/2012 a les 23:29
+18
-0
que todos son de su condicion.
cuan mes et conec mes m´agrade el teu gos
sacamocos vengador, 16/10/2012 a les 23:44
+19
-0
Que esperabau d´aquesta penya que confon el BIG BANG amb una orquesta de festa major
PARLANT DEL NAZISME: HAN NETEJAT A HISPANIA?
Anònim, 16/10/2012 a les 23:44
+16
-0
NÜRENBERG A MADRID: ENCARA ESPERAM!
Denuncia
Torrecollons, 16/10/2012 a les 23:53
+21
-0
Denuncia al jutjat per difamació i els del PPC l'haurien d'expulsar del partit i fer-li demanar excuses publicament. II*II
Quin fàstig aquest Cobo
Josep Carles, 16/10/2012 a les 23:55
+25
-0
He entrat a la pàgina web d'aquest Cobo i la veritat és que l'homenet aquest fa bastant de fàstic. Un xulo i un prepotent. La pinta que fa de "repelente niño Vicente" supera la de l'Albert Ribera de Siudadanos. És el prototip de nen pijo de Nuevas Generaciones.

Anava a posar-li un comentari però he desistit. Aquest ninyato no mereix que li dediqui un sol minut de la meva vida.
Enunciat: Catalunya a dins o a fora de l'Estat espanyol
Blai, 17/10/2012 a les 01:37
+14
-0
No hi ha terceres vies, ni camins entremig.
Pobre i dissortat imbecil
Anònim, 17/10/2012 a les 01:45
+26
-0
Jonatan Cobo ets un pobre imbecil. Com no tens arguments nomes et queda la difamació i la burla. Incapaç d'argumentar et dediques a tirar merda i difamar. Segur que als teus camarades els farà molta gracia però no ets mes que un pobre i dissortat imbecil. Tu no representes España, tu representes la ignorància, l'odi i la prepotència de la pitjor especie. Tot el que feu tu i els teus camarades demostra impotència i que el camí a la independència és una realitat sense aturador.
Fora feixistes
Anònim, 17/10/2012 a les 02:10
+9
-1
entreu al seu compte i mireu els comentaris que té més avall. Hi ha cada perla...!
Feixisme pur i dur
Anònim, 17/10/2012 a les 07:33
+10
-0
En la campanya electoral de les últimas municipals a Rubí un va veure banderoles penjades en els fanals del PP amb les gavines incloses que el lema era PRIMERO LOS DE CASA ,inclús les vaig mirar mes d' una vegada pensant que no fossin les de plataforma per Catalunya però no.
Nazis
Poal, 17/10/2012 a les 07:40
+13
-0
El pp-psoe sou uns incultes i uns manipuladors.
Diuen que el català-valencià son dues llengues diferents, diuen que Catalunya no va ser mai una entitat política, que manipulem la història, que Ausies Marc no és literatura catalana, etc, etc. Sou uns genocides culturals.
Jo ara també diré burrades:
L'argentí és també una llengua diferent al castellà, espanya va nèixer amb la constitució franquista del 1978 i dedicat als blaveros valencians, el regne de València va ser fundat per un rei francés, ja que Jaume I era de montpeller, ergo tots els valencians blaveros sou de cultura francesa i uns renegats de la vostra estimada espanya, llavors Ausies Marc no és cultura valenciana sino francesa. Apa blaveros a fer la ma.
el dilecte surt de franc
l'Escurçó Negre, 17/10/2012 a les 08:13
+22
-0
A españa, atacar Catalunya, sempre surt de franc.
A Alemanya, una acció com la del senyor regidor de Rubi, és delicte. La fiscalia endega accións legals d'immediat.
A España no passa res... tot el contrari; uns quants pensen, "mira que acertado ha estado el Jonatan"
Hem de marxar d'espanya, el mes aviat possible, aqui ja fa temps que no hi pintem res.

El PP és demòcrata?
Anònim, 17/10/2012 a les 08:35
+18
-0

Fraga, fundador i president del PP, va ser ministre d'un règim aliat amb Hitler. Tot el PP no ha condemnat a dia d'avui el règim franquista aliat del nazisme. Molts dirigents del PP tenen vincles, directes o familiars, amb el franquisme que va derrotar la República gràcies a la intervenció de Hitler. Amb tot, el PP acostuma a fer servir la paraula nazi per descriure tots els nacionalistes, siguin catalans o bascos. Però són ells qui en no condemnar el franquisme s'arrengleren automàticament amb el feixisme que va assotar Europa, inclòs el III Reich. S'ha de tenir molta barra per no anar a l'homenatge a Companys- entregat per la Gestapo nazi a la policia franquista- i acusar el president de la Generalitat de nazi. Molta barra.
L aignorància
Pitu, 17/10/2012 a les 08:44
+16
-0
La ignorància que atessora en Jonatan Cobo, la mateixa societat no tindria de deixar que es dediqués a la política.
Noves lleis
Josep Fourier, 17/10/2012 a les 09:01
+15
-0
Sempre n'hi haurà d'aquests, personatges a qui la mentida permet fer punts davant dels seus superiors i que esperen viure tota la vida amb l'esquena dreta a canvi de vendre la seva ànima al diable. No cal que ens en preocupem, però com que estan lesionant l'autoestima del nostre poble hem de construir un nou estat amb noves lleis que castiguin aquest tipus de delinqüents, i fer-ho aviat.
Fan fàstic !
Anton Cardoni, 17/10/2012 a les 09:10
+13
-0
Aquest, com molts del seu partit, demostren el que són, no entenc com els Espanyols poden votar-los,...així els va.

Nosaltres d'aquesta "Egpaña" n'hem de sortir URGENTMENT !

INDEPENDÈNCIA JA !
i companys?
fideli, 17/10/2012 a les 09:28
+15
-0
qui diu nazisme, un dels de la colla que ens va assassinar companys, entregat per la gestapo?
Tactica goebbelsiana
Anònim, 17/10/2012 a les 09:30
+12
-0
Això si que és nazi, acusar la víctima de botxí... No és d' estranyar entre els descendents biològics i sociològics dels "voluntarios de la División Azuul"...
Ells no nencessiten retocs
Anònim, 17/10/2012 a les 09:36
+13
-0
Són nazis de natural i pedigree... Quin cinisme!
barbaritats
Anònim, 17/10/2012 a les 09:52
+9
-0
Sres del PP aixi nomes aconsegueixen una cosa, MES VOTS I VOTS I VOTS PEL PRESIDENT MAS, si acontinuen aixi no tindrà majoria absoluta tindran 74 escons.

Algu pensa que es convenç a la gent fent por i dient barbaritats?
Niñato inculto
Ben Arrowsmith, 17/10/2012 a les 10:03
+10
-0
¿Y ese niñato es concejal? Pues estamos bien.
Rubí-Sant Cugat
Anònim, 17/10/2012 a les 10:09
+9
-0
Aquesta és una de les raons que demostra la decadència de
Rubí davant la meravella del poble del costat que és Sant Cugat del Vallès.
A Rubí i ha gent tant dins com fora de l'Ajuntament que el volen millorar cosa impossible per culpa d'impresentables ignorants imperialistes, destructor de la llengüa i cultura
catalana com aquest individu.
Ens ho posa en safata.
Josep Ma., 17/10/2012 a les 10:13
+10
-0
Es la tàctica dels feixistes, acusar als demòcrates de lo que son ells. Els PePeros hi estan molt avesats; recordo els Acebes, Zaplanas i companyia abusar d'aquestes paràboles.
De fet, ens està donant idees per fer-los pagar el mal que han fet a Catalunya i als "catalans"; encara que no fos la nostra intenció potser hi haurem de pensar el dia que assolim la independència. I que consti que la idea és d'ells.
FASTIGÓS
Anònim, 17/10/2012 a les 10:15
+11
-0
Això no és delicte?
EXPULSIÓ JA
Anònim, 17/10/2012 a les 10:18
+13
-0
L'Alisia Sàntxes Camatxu el reprovarà públicament o l'expulsarà del partit? Em temo que tots en sabem la resposta, oi?
Animalada
Anònim, 17/10/2012 a les 10:20
+5
-0
Por qué no te callas? com va dir el borbonet fa un temps
Trist
Anònim, 17/10/2012 a les 10:21
+13
-0
Això és una exhibició impúdica de la pròpia ignorància i una banalització dels milions de persones que van patir el nazisme. Crec que els catalans hem d'estar preparats per tocar el dos d'aquest cony d'estat costi el que costi. No entenc com encara hi ha gent que parla d'estat federal i bestieses per l'estil.
Recors a la Jèssica,
Anònim, 17/10/2012 a les 10:22
+2
-2
Jonathan (SIC)...
Infrahumans
Josep Ma., 17/10/2012 a les 10:25
+2
-1
"Jonatan!!: Te disho siene de vese que te tome el goyú!!!"
Gestions
Anònim, 17/10/2012 a les 10:29
+12
-0
Hi ha algunes gestions que són imprescindibles i inajornables. Gestions diplomàtiques davant els Estats Units, Israel, França, Alemanya i la Gran Bretanya. Crec que el senyor Mas ja hi està treballant. Jo només ho dic per si de cas. Sort que els espanyols ens hi estan ajudant molt.
ME AVERGÜENZO DE SER ESPAÑOL
Anònim, 17/10/2012 a les 10:56
+25
-2
Soy nacido en Burgos y me avergüenzo de ser español, que piensen los catalanes que no todos los españoles somos iguales, pero entiendo y apoyo que Catalunya quiera irse de España, teneis mi voto favorable
La Fiscalia
Llorenç, 17/10/2012 a les 11:54
+6
-0
Aquí la Fiscalia hauria d'actuar d'ofici. S'ha fet ona ofensa greu al President de Catalunya. Hi actuarà??? El seu Partit l'haria d'obligar a demanar plubicament excuses al President de la generalitat i fer-lo fora del Partit... Hi actuarà la sra. S. Camacho???
I l'Ajuntament de Rubí hauria de fer alguna acció contundent amb aquesta persona que és incapaç de tenir el minin de respecte al President i al Poble de Catalunya. Insultar el President és insultar a cada un de nosaltres siguem sobiranistes o federealistes o unionistes.
A més crec que no pot ocupar un lloc en un Ajuntament democràtic una persona que, pel que es veu, no ho és.
Història de Rubí
Un que ho sap, 17/10/2012 a les 11:58
+12
-0
Com pot ser que un ignorant com aquest sigui regidor de Rubí?

Anys 1939 L'alcalde salmantí Iglesias empastifa Rubí amb rètols de "Si eres buen español habla la lengua del Imperio"
Es condemna a mort l'alcalde republicà al bon home i generalment molt ben considerat tant per dretes com esquerres."Pere Aguilera i Garriga". Pena de mort que fou commutada però després va passar anys a la presó.


Any 1962 Riuada - Es fa dimitir amb tota la mala llet a l'alcalde Miquel Rufé Majó, home conservador, d'Acció Catòlica i molt Motserratí per haber permès que els escoltes annessin amb el seu uniforme i es va oposar a les ordres de la "Jerarquía" que ordenaba que es posessin el de Falange.

Any 1964 per fer teatre en català i cinema Forum es denúncia a un grup del Casal. "De peligroso grupo catalanista-separatista" om varen de passar per la policia a la Via Layetana no sols el grup sinó altres persones "sospechosas".


Any 1972 Atemptat feixista contra la Rectoria regentada per mossèn Jaume Torrent.

Any 1974 Atemtat feixista amb una petita bomba al seu domicili contra el periodista rubinenc Josep Ferrer-Domingo.

Amb més temps amb podria trobar d'altres històries com les que he dit.
Non es motiu d'imputacion judiciala?
Anònim, 17/10/2012 a les 12:14
+1
-0
Non frega l'enaltiment del terrorisme?
Non es atac a la integritat d'una persona?
O és libertat d'expression?
Nosaltres no ens sentim espanyols
Anònim, 17/10/2012 a les 13:15
+3
-1
A banda d'un insult al sentit comú, d'un insult a totes les víctimes del nazisme i del feixisme, d'un insult a un President escollit democràticament aquest paio col·locant l'escut del nostre país i´el de la televisió pública ens insulta a tots els catalans.

Com hi podem haver ments tant deformades, perverses i pervertides?
ARTUR MAS NO ES NI NAZI NI ES INDEPENDENTISTA Es un Politic de DRETES que sempre esta al servei de Espanya el i C.I.U.
Josep Pages Canaleta Cardedeu, 17/10/2012 a les 13:56
+3
-5
Artur Mas es veritat NO ES NAZI , Pero tampoc es INDEPENDENTISTA . Li costa molt pero molt DIR INDEPENDENCIA si li costa tan es perque el seu Sentiment no es el Independentisme esta ben clar . ARTUR MAS Ha fet i fa molt de mal a moltes Familias Catalanes les que menys diners tenen Les que tenen molts diners els abaixa impostos i els perdona de pagar EL IMPOST DE SUCCESSIONS . tAMBE REGALA MOLTS DINERS A clinicas abortistes privades que impedeixen poguer neixer criatures mata criatures en diners publics Tambe don diners a Escoles PRIVADES i els treu ales Públicas
Per favor...
Mònica, 17/10/2012 a les 14:26
+3
-1
Senyors com aquest amb els seus comentaris fan vàlids els típics comentaris sobre la involució humana. Res... continuarà fent i dient, li han picat els ditets però no se n'anirà a dormir amb el cul calent
IMPRUDÉNCIA
Joana, 17/10/2012 a les 16:44
+2
-1
Un cop més, juguem amb els sentiments i amb la vulgaritat del llenguatge.
Senyors del PP, siguin del càrrec que siguin:
Hi ha paraules que no cal oblidar, però si us plau, no les utilitzin alegrement sense meditar abans.
No estan ofenent al Sr Més ni al poble català, estan ofenent la memòria d'un poble.
Crec que mai van ser vostès tan imprudents com en fer semblant comparativa.
El cervell està perquè dirigeixi la nostra boca i les nostres mans.
Potser vostès no en tenen
En Cobo un alumne espanyol
Anònim, 18/10/2012 a les 11:14
+1
-1
Aquest paio ha fet els deures de la teoria que difonen els ministres espanyols. Això és el que volen que s'ensenyi a les escoles arreu del nostre país.

Ara bé si després hi ha molta gent que els hi toca el crostó, llavors diuen allò que ho havien dit o fet en clau "irònica".

Nosaltres diem no, nosaltres no som espanyols.
Jonatanet..
Anònim, 18/10/2012 a les 17:42
+1
-0
t´Han girat el cervellet.
Els CATALANS, els que ens en considerem voluntariament, no som cap raça, som gent que ens hem arrelat en aquesta terra i ja està.
No diguis ni facis més ruqueries que JA NI HA PROU.
Feixiteta de pacotilla!!!!
denunciar-ho
Anònim, 09/10/2013 a les 16:10
+0
-0
Senyors,

No soc advocat ni jurista, però de ben segur que algun dels lectors ho serà, no hem de perdre el temps fen comentaris, encara que sens remogui l’estómac, penso que el que em de fer és denunciar-ho, als medis de comunicació internacional, al Tribunal de Justícia de Catalunya, al Tribunal Constitucional al Tribunal Europeu.... o canalitzar-ho a través de l'ANC, d'un partit polític..., tots ens hem d'implicar.