Ús de cookies
Nació Digital utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies. Accepto
Notícia en PDF
Notícia en PDF

L'ITV considera una falta portar el CAT a la matrícula

Li imputen un "defecte d'estat a les plaques davantera i del darrera"

| Actualitzat el 19/09/2012 a les 08:22h
Arxivat a: Política, cat
El comunicat de l'ITV.

No només la Guàrdia Civil de Trànsit, algun policia municipal sinó també la Inspecció Tècnica de Vehicles no li agrada el distintiu CAT a la matrícula. Així ho ha comprovat Francesc Marcilla, un veí de Bigues i Riell que el passat 12 de setembre, l'endemà de la Gran Manifestació, va anar passar la revisió obligatòria l'Inspecció Tècnica de Vehicles (ITV) de Granollers i va viure una situació gairebé surrealista.

Els operaris de la concessió dministrativa li han marcat com a falta el fet de portar el CAT a la matrícula, tot i que l'adhesiu no havia suposat cap incidència en anteriors inspeccions ni mai no havia tingut cap problema. Segons l'expedient a què ha tingut accès Nació Digital, li imputen un "defecte d'estat a les plaques davantera i del darrera".
Notícia en PDF
Notícia en PDF

COMENTARIS

+4
-45
Obvi
Anònim, 19/09/2012 a les 08:37
El CAT es ilegal, em de cumplir la leí. Vista Ciudadanos.
+38
-3
Test d'Auto-avaluació - Pregunta nº33c
Anònim, 19/09/2012 a les 08:45
Mentre circulo amb el meu vehicle:

A) No col·laboro ni amb els espanyols ni amb els Botiflers a esborrar Catalunya del mapa, per això porto la E de la matrícula tapada amb el CAT.
B) Col·laboro amb els espanyols i els Botiflers a esborrar Catalunya del mapa, per això porto la E a la matrícula.

Si la resposta és A, premeu Verd
Si la resposta és B, premeu Vermell
+34
-7
Test d'Auto-avaluació - Pregunta nº39d
Anònim, 19/09/2012 a les 08:47
Just després de proclamar la Independència:

A) Als Col·laboracionistes de la ocupació espanyola de Catalunya caldrà inculpar-los, jutjar, condemnar i tancar a la Presó.
B ) Als Col·laboracionistes de la ocupació espanyola de Catalunya caldrà perdonar-los.

Si la resposta és A, premeu Verd
Si la resposta és B, premeu Vermell
+22
-3
El consumidor ho pot tot.
petrus, 19/09/2012 a les 08:50
La ITV de Applus.
REcordem-ho. No podem anar a la ITV applus de Granollers. Podem anar a altres ITV.
També haurem de recordar a la Generalitat que a l'hora de adjudicar la concesió de les ITV, Applus tingui una tara negre. Li ha de restar punts.
+12
-2
Ai, amb els colons infiltrats!
Anònim, 19/09/2012 a les 09:13
Ja cal que estiguem ben alerta, i els desenmascarem.
+15
-2
Anem a pams
Anònim, 19/09/2012 a les 09:17
Hi ha estacions d'ITV, pronunciat i, te, ve, que no diuen res si a les plaques de les matrícules hi portes les lletres CAT damunt de la franja blava.

Ja n'he passades 5 a Barcelona i mai m'han dit res, ans al contrari, els operaris en veure la matrícula, s'esforcen a expressar-se en català!
+17
-5
Resposta : Obvi
gironí, 19/09/2012 a les 09:24
Anònim, 19/09/2012 a les 08:37
diu: "El CAT es ilegal, em de cumplir la leí. Vista Ciudadanos"

El teu nivell ortogràfic dóna fe del teu nivell intel.lectual.
Abans de parlar aprèn a escriure
1- és; 2- i.legal; 3- hem; 4- llei; 5- Covards
+22
-2
Nivell Ciudadanos
Anònim, 19/09/2012 a les 09:31
En una frase quatre faltes i una mentida. El CAT no és il.legal. Necessiteu més immersió.
+7
-1
De qui depen ?
Anònim, 19/09/2012 a les 11:21
De qui depen la ITV, de quina Administració ?
Ens tirem pedres al nostre terrat ?
O es que continuem fent de Puta i Ramoneta ?

CIU, desperta !
+7
-0
calia?
Al-Turtosí, 19/09/2012 a les 11:27
Jo vaig treure-les abans de passar la ITV, i després al sortir les vaig tornar a posar.
+4
-7
Volem respirar.
Anònim, 19/09/2012 a les 11:52
No ens agrada l´immersió.
ITV= "negoci familiar" Pujolista - nacionalista.
+4
-0
APUNTEM UNA ALTRA MÉS
Anònim, 19/09/2012 a les 12:57
De les mesures antiindependentistes que les institucions espanyoles aniran desplegant. Tot al voltant del dia de la reunió MAS-RAJOY. Calen respostes contundents!!!!
+13
-3
La ITV
Anònim, 19/09/2012 a les 13:50
Quan una paraula femenina comença amb I o U àtones l'article no s'apostrofa.
+3
-0
A Al-Turtosí
Anònim, 19/09/2012 a les 14:37
No, no calia treure res, a les ITV generalment no diuen res respecte als CAT, una altra cosa seria que les plaques estiguessin fetes malbé independentment de si hi ha CAT, E, F...

Ara bé tampoc està malament renovar-les, de tant en tant ja que s'envelleixen amb el temps. La Itv (Iteve) és una bona ocasió.
+8
-0
Falta lleu
Tarrone, 19/09/2012 a les 15:05
Segons la imatge és una falta lleu i per tant passes la ITV, així que no cal treure res.
Tots a posar el CAT!
+2
-0
resumint:
Anònim, 19/09/2012 a les 15:31
Resunint: com bé deia en Labordeta, "A LA MIERDA!"
+2
-1
josep maria
Anònim, 19/09/2012 a les 21:45
Escolta Convergència se'ns acaba la paciència.
+1
-0
Depen del dia
mischufe, 20/09/2012 a les 14:01
La ITV auria de ser per millorar la seguretat, pero segur que molts us hi eu trobat, un any tens quelcom fet malbe i no diuen res i i al seguen cop et diuen que si. No es preocupen per la seguretat, com moltes coses es per anar pagan. Aixi ens aniran escanyan amb tot el que puguin.
+0
-0
normes ISO
peret2, 20/09/2012 a les 17:00
segons normes ISO, que es dediquen a normalitzar noms, mides, abreviacions, etz.

A Catalunya l'hi correspon l'acrónim CT, igual que diu que als espanyols, els correspon la E...a les matricules.
+2
-0
A la ITV de Granollers?
Anònim, 20/09/2012 a les 18:17
Normal. Jo soc de molt a prop de Granollers, i sabeu a on porto a passar la ITV?
A VIC!!!! Gent collonuda, simpatica i molt professional.
+3
-0
A la ITV de Granollers?
Anònim, 20/09/2012 a les 18:22
Normal. Jo soc de molt a prop de Granollers, i sabeu a on porto a passar la ITV?
A VIC!!!! Gent collonuda, simpatica i molt professional.
+1
-0
això te sol.lució
Anònim, 20/09/2012 a les 21:48
nomes cal saber en quines ITV passa això per no anar-hi, quines son concessions que formen part del mateix grup de la de Granollers