J.P./Redacció | Actualitzat el 30/08/2012 a les 19:51h

La manifestació de l'Onze de Setembre modifica el recorregut

Foto: Adrià Costa

L'Assemblea Nacional Catalana (ANC) ha modificat el recorregut de la Marxa de la Diada a Barcelona davant la previsió d'una assistència desbordant i ha fixat el nou punt de sortida al Passeig de Gràcia. L'ANC ha pres aquesta decisió després de constatar la "creixent mobilització" de la societat catalana. Amb aquest canvi, l'organització vol garantir al màxim la fluïdesa de la marxa.

La confluència entre el Passeig de Gràcia i la Gran Via serà el punt de partida, mentre que l'acte polític, que inicialment era previst al principi de tot, es traslladarà al final de la marxa, a l'Avinguda del Marquès d'Argentera, a tocar del Parc de la Ciutadella i a escasos metres del Parlament de Catalunya. L’hora d’inici de la marxa continua sent a les 18:00 hores.

L’elevat ritme de venda de bitllets per assistir-hi amb autocars i trens des de diversos punts del país i la creixent mobilització de la societat civil han estat determinants per a aquesta modificació del recorregut, i tot indica que es superaran amb escreix les previsions inicials d'assistència. 

Navega per les etiquetes

Marxa 11SDiada

COMENTARIS

+0
-0
estic cabrejat
pere pasqual, 09/09/2012 a les 14:24
estic cabrejat amb la perpetua dualitat i manca de conviccio de CONVENIENCIA I UNIO. ajarmanats sempre amb el PP i ara son independentistes.UNA VERGONYA!!!
+0
-1
tenir collons
Anònim, 07/09/2012 a les 19:33
si molt be aixo de la mani i anar a cridar, ¿servirà de res?
pero seguirem fent la declaració de renda quan toca
Que pasaria si tots els catalans que anirem a la mani, no fesim la proxima declaracio de Hacienda?
+0
-0
anirem
Anònim, 07/09/2012 a les 00:15
El meu fill de 20 anys i jo hi serem, és la nostra primera manifestació, mai haviem anat en cap.
Però no hi podem faltar, la nostra llibertat està en joc.
Visca Catalunya LLiure !!!!
+1
-0
ciu ens enganya
xaviminer, 04/09/2012 a les 18:11
es que la gent no es don conte de que els cuatre vividors de ciu volen aprofitar una manifestacio pere la llibertat de la nostra terra, per pactar amb l'opresor uns diners que ja ens han robat? Catalunya necessita l'independencia, pero tambe un govern capaç de donar la cara pel seu poble, com el poble la don per ell mateix!!
Visca Catalunya Independent!
+4
-0
Poc temps, i molta força
Terra Priorat j, 04/09/2012 a les 04:20
Escric amb un batec ja pausat, als 73 anys, desdel Priorat, fill de Jaume Llorenç , assassinat a la batalla de l' Ebre, esparant ja cansat que la meva Terra sigui lliure d' aquells que un dia ens varen fer callar
Visca Catalunya
Visca la nostra terra
+4
-3
Farem historia
Anònim, 02/09/2012 a les 17:57
Que es prepari l estat que això no te volta enrera d aquí 200 cents anys estarem en el llibres se l historia quan mes d un milió de catalans van sortir a demanar la independència !

Catalans Fem HISTORIA
+10
-3
Laietana no!!
Torroella, 31/08/2012 a les 22:52
A quin boig se li ha acudit de fer-la baixar per Via Laietana? Que no veu que no s'hi cabrà? Que pot ser perillós i tot? Al 10J el Passeig de Gràcia no es movia i els carrers laterals eren plens. Laietana és més estreta i no hi ha carrers laterals. I si pensem amb el cap?
+7
-2
CONSULATS
Anònim, 31/08/2012 a les 21:05


Algú ha informat oficialment als Consulats que hi ha a Catalunya sobre aquesta MACROMANIFESTACIÓ?


Crec que els interessa a tots, passar de Consul a Ambaixador, és tot un ascens.

+9
-2
GRÁCIES SR. BARROSO!
Formigueta, 31/08/2012 a les 16:54
La Catalunya carolíngia, reneix i torna a Europa
trencant les cadenes castellanes.Se n'entera,Sr. MAS?
Espanya tornarà a ser la Castella que ens robà,també,
el Descobridor d' Amèrica i que ha preferit
que Endesa sigui italiana en lloc de catalana.
Gràcies Sr. Barroso per la seva franquesa
que ha deixat en bragas a la sra.Camacho
i al sr. Durante i Lérida.-
+10
-2
Interclassisme contra esquerranisme, el gran debat intern del separatisme
Blai, 31/08/2012 a les 16:43
T'he votat en contra. Saps per què? Doncs perquè t'equivoques, mistifiques. L'oriflama de l'estel blanc és la fundada el 1918 pel separatisme transversal, interclassista, frontista; la d'Estat Català, Nosaltres Sols, Partit Nacionalista Català, la Bandera Negra, Palestra, les Milícies Pirinenques, la Columna Macià-Companys, etc. L'oriflama amb l'estel roig va ser fundat pel PSAN el 1968, representa el separatisme marxista. Els dos governs Tripartits no tenien res a veure amb el secessionisme català, eren dos governs autònoms mesocatalans i prou. Síntesi: es tracta de l'interclassisme contra el marxisme. Vet aquí la disjuntiva precisa, concisa, sense manifassejar. És així com es concreta la batalla de les oriflames sobiranistes. Si es vol dir d'una altra manera, és l'eix Catalunya-Espanya o eix nacional, contra l'eix esquerra-dreta o ideològic. Tu està en una banda i jo en l'altra, així de clar. Però les coses tal com són.
+14
-3
PERQUÈ?
Josep Albà, 31/08/2012 a les 16:42
Una pregunta a tots vosaltres i als organitzadors de la mani de l'11 de setembre. Si marxareu per la Independència, perquè no ho dieu ben clar? Que cony vol dir "Catalunya nou estat d'Europa"? Baden-Wuttenberg és un estat; és això el que voleu? O ja us heu cagat abans de començar? Que potser algun politicot us ha prohibit tenir per únic lema: "INDEPENDÈNCIA!!" Doncs jo no penso anar a cap mani ni donar suport a res ni votar mai més a ningú que no ho tingui com a lema i objectiu únic, clar i inequívoc: INDEPENDÈNCIA!
+24
-1
Visca Catalunya lliure !
Anònim, 31/08/2012 a les 15:44
Jo el dia 11 estic en plena collita de raïms, però farem un parèntesi i baixeré a Barcelona a cridar q no volem ser més massovers de la nostra propia terra. Visca Catalunya lliure! Independència!
+7
-25
ESQUIZOFRÈNIA
Jofre, 31/08/2012 a les 14:14
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+3
-10
No estic d'acord
Anònim, 31/08/2012 a les 12:30
Si bé tots els esforços son bons per a assolir el que una amplia majoria volem, no podem oblidar, que les eleccions estan per alguna cosa. El que no podem és anar llençant diners a pou buit, quan en el moment de parlar com s'ha de fer (urnes),ho fem donant majories a partits pseudo-nacionals amants del entrepans de calamars.
Em sembla bé el finançament legítim d'alguns partits pol.lítics independents (SI), però tinguem en compte quanta gent viu 'força bé' fent veure que defensa la causa dins organitzacions i associacions amb noms ben macos.
+16
-1
Gratem-nos la butxaca per la causa nacional catalana
Blai, 31/08/2012 a les 12:17
Tot i la crisi, no sabeu la importància que té que siguem generosos amb els partits i les organitzacions separatistes. Generosos i regulars en el pagament de les quotes, sense les quals cap activitat o iniciativa no fóra possible. Per exemple, a Solidaritat els jubilats, aturats i estudiants paguen la mòdica quota de 5 euros cada tres mesos, si voleu 1,66 € al mes. Pot semblar ridícula la xifra, però si l’esforç és generalitzat, s’ompla la pica i es poden fer coses rellevants, de tota mena. La causa nacional catalana bé val fer un esforç regular i sostingut cada mes o cada tres. Gratar-se la butxaca costa molt quan hom no té feina. ¿Però quant gastem en bagatel•les, en discos, en pel•lícules en DVD, al bar, restaurant, comprant-nos estris que de vegades ni arribem a fer servir, etc. El deslliurament nacional de Catalunya requereix de cada català un esforç i el més fàcil, elemental i innocu és gratar-nos la butxaca en la mesura de les nostres possibilitats. Sense esforços de tota mena no hi ha redempció pàtria.
+16
-1
Recorregut més llarg!
Ara sí toca, 31/08/2012 a les 12:04
La manifestació hauria de començar a Diagonal-Passeig de Gràcia. La Via Laietana és molt més estreta i curta!

Ens passarà com al 2010 que la manifestació no va poder moure's!
+20
-1
TV3
jaume castell, 31/08/2012 a les 11:13
Vaig assistir a la manifestació dels catalans cabrejats d'un milió de persones fa tres anys i la Tv3 del Montilla no va treure ni un trist comentari, ni molt menys una foto aèria.
+17
-3
CATALONIA
Anònim, 31/08/2012 a les 10:59
QUE TOT EL MON SAPIGA QUE CATALUNYA VOL SER UN ESTAT, QUE EL PAIS A UN JUGA EL BARÇA I ESTÁ MESSI, EN UN FUTUR PROPER SERA UN NOU ESTAT D'EUROPA
BARCELONA NO ES UNA DESCONEGUDA AL MON, ARA TAMPOC HO SERÁN LES REIVINDICACIONS DE UN POBLE QUE VOL SER UN NOU PAIS CATALUNYA - CATALONIA
+7
-1
ENS DONARAS L´ALEGRIA!!!
Anònim, 31/08/2012 a les 10:54
Que a hores d´ara encara queden publicacions en castellà....NO SON MES CRIMINALS QUE ELS ETARRES AQUESTA GENT QUE NO VOL LA NOSTRA RESSURRECCIO? PERQUE ENS MANTENEN MORIBUNTS PODENT VIURE SANS?...i a damunt els roïns els que defensen el que ES SEU! ! !, TINDRAN BARRA!!!

SEGUR! SEGUR!! que donareu al MON SANCER la 1ª lliçó de com serà o millor dit com voleu que el MON SIA!!que s´acabe aquesta BORRATXERA d´acumular milions i milions mentres altres MOREN DE FAM... FORA AQUESTS CRIMINALS SENSE ENTRANYES!!!
+15
-1
No només mani
Anònim, 31/08/2012 a les 10:35
Fer bullir l'olla, que darrerament la fem bullir molt, i fer una gran manifestació està molt bé i engresca molt que d'això es tracta. Però fa dos anys també va sortir 1 milió de persones al carrer i després al Parlament votem a botiflers; en una societat democràtica cal que el Parlament proclami la Independència i si no tenim diputats independentistes no fem res. Ja n'hi ha prou de jugar a la puta i la ramoneta...
+15
-1
ni cas!
Anònim, 31/08/2012 a les 10:18
als que volen dividir-nos, que diguin el que vulguin, tothom
que es manifesti pacificament per les seves conviccions,
+10
-5
Quèee?
Joan M., 31/08/2012 a les 09:33
"... que lloguin un helicòpter com sigui...", perdò però es per pixar-se. Potser que li diguis a tots els associats que hauran de pagar l'helicòpter i ja veuràs que et dediquen.
Aquí no es mou ni Déu sense un duro, i els duros són dels que paguen religiosament les quotes de les mils i mil.lers d'associacions i plataformes que van de banda a banda del país.
Sembla que tots busquen el mateix, però es que hi han tantes històries muntades, que un ja no sap qui és més independentista.
Si es fes una llista de tothom qui lluita per la causa mitjançant associacions, plataformes, etc... començariem a comprendre moltes coses del per què ningú es posa d'acord en aquesta societat del 'jo soc més que tú'.
+17
-1
fem-ho bé
Anònim, 31/08/2012 a les 09:04
Anònim, 30/08/2012 a les 23:26 D'acord amb tu. No ens hauríem de quedar esperant per incorporar-nos en carrers laterals sino anar tirant amunt fins trobar el final. Potser s'hauria de posar gent de l'organització en els carrers laterals per demanar als qui arriben que tirin amunt a buscar la cua (sinó es fan taps als laterals i, a mesura que la gent aconsegueix incorporar-se, es va aturant i comprimint la mani)
+38
-1
Segur que tomba
Esteve de Solsona, 31/08/2012 a les 07:31
Bull la sang, bull la sang!!!!

ARA O MAI CATALANS!!!
+33
-1
CAL VOTAR INDEPENDENCIA
Josep de Cardedeu, 31/08/2012 a les 07:23
Sempre passa al mateix tenin moltes persones alas Manifestacions , catalans i catalanes diuen Volguer LA INDEPENDENCIA DE Catalunya . Pero despres ala hora de la veritat a les Eleccions moltes no ban pas a VOTAR PER LA INDEENDENCIA DE CATALUNYA . Aqui ja algu que falla he i molt , ho ja molt mentider ala manifestació Ho ens pregunten perqué desprs totes aquests persones no voten per la Independencia
+24
-2
Algunes consideracions personals
JoMateix, 31/08/2012 a les 06:44
-L'assistència millorarà les previsions? Quines previsions? Que jo sàpiga no s'ha donat cap xifra, i la prudència ha de fer que segueixi sent així. No podem vendre la pell de l'os abans d'hora, i les comparacions amb el 10J que insinuen algnus mitjans les trobo equivocades i fora de lloc. SI tripliquem l'assistència de la manifestació de l'anny passat ja serà molt. No es pot aconseguri tot en un dia, i encara que sigui massiva quedarà moltíssima feina per fer.
-L'hora de començament la trobo justa, si tenim en compte que a les 19h ja comencen els concerts. Pot haver-hi solapament.
-Hi cabrà tothom a Marquès de l'Argenteria? Trobaria més adequat fer els parlaments davant de l'Arc de Triomf o fins i tot a l'interior del Parc de la CIutadella. Seria el més adequat i on es podria barrejar tothom.
-Per mi, després de tot el que hem vist aquest dies, l'èxit de la manifestació seria que tots i cadascun dels assitents tornin a casa tenint claríssim que CIU i el president Mas no només no ens duran a la independència sinó que l'haurem de fer en la seva contra. Aquest canvi de xip, aquesta pèrdua de la innocència ancestral catalana seria el millor èxit que podréim assolir.
+17
-2
Els politics?
Anònim, 31/08/2012 a les 05:35
Els politics,cobrar i seure
+31
-1
UNA FOTO AÈRIA PEL SR. DURAO BARROSO
També aniré amb crosses, 31/08/2012 a les 02:00
Vistes les experiències de censures diverses, ara és vital què l'ANC llogui com sigui un helicòpter que filmi la gentada la propera diada i la pengi desprès.
O és què -ingènuament- espera que TVE o TV3 cobreixin la notícia?
Youtube de la diada!!! És vital!!!
Obviament, els mitjans espanyols diran -si és què diuen quelcom, ha, ha- que son imatges d'arxiu (Quin arxiu? Quina era la gentada i per què doncs?)) o qualsevol altra aberració, però, finalment, com sempre, la veritat (que és infinitament més tossuda que la imbecil.litat humana) acabarà per donar una gegantina i contundent bufa als morros als recalcitrants de sempre, amb el pacient i savi magisteri de l'evidència.
Ens cal una magnífica foto aèria de la mani per enviar-li al Sr. Durao Barroso. Dedicada.
Ep! I al tanto, molt al tanto amb els agents del clavagueram espanyolista que diran, voldran, feran i vomitaran tot el possible per crear confusió i divisió, com el comentari de les 21'03: només pretenen afeblir-nos.
PER LA INDEPENDÈNCIA NO SOBRA NINGÚ!!!
+22
-2
Ginnes
Lluís Giró, 31/08/2012 a les 01:40
Trobo que podriem fer un "record Ginnes", es podria convidar aquesta organització per que ho certifiquin oi?
Visca CATALUNYA independent
+27
-1
Barcelona 11-9-2012
coriolà, 31/08/2012 a les 01:21
TOTHOM. BCN, PER LA LLIBERTAT NACIONAL DE CATALUNYA,PER ELS QUE CAIGUERAN,PER ELS NOSTRES FILLS,PER UN FUTUR, PER LA VERGONYA DELS NOSTRES POLITICS.
QUE LA NOSTRE VOLUNTAT, ESCLAFI LA COVARDIA,I ELS INTERESOS DEL GOVERN TRAIDOR
TOTS A BCN PER LA REPUBLICA CATALANA.
+38
-1
2 X 1
Kronnhos, 31/08/2012 a les 01:18
Hem de parlar amb la gent.

M'explico: Tots els que participem en els foros de ND, estem convençuts de la Independència. Aquí, amb petits matissos tots estem per la mani i per proclamar la Independència demà.

El que hem de fer, es parlar amb 2 amics cadasqun de nosaltres ( sí es més millor ) i els hi hem d'explicar pq hem de proclamar la Independència i pq es important anar a la mani del 11.

Jo amb 2 amics d'aquells de jo votaria SÍ a la Independència, però quina mandra fer 100 km fins a Barcelona, els estic convencen.1 vindra segur, l'altre ja veurem...

Les campanyes de la ANC, estan molt bé, però res comparable amb les relacions cara a cara. A més nosaltres podem entrar a cercles castellanoparlants... qui no te un amic o conegut castellanoparlant ?

Sí conseguim això, aquest 2 X 1 a Barcelona i faltaran carrers.
+31
-2
////
Josep-País Valencià, 31/08/2012 a les 01:13
Serà la primera passa cap a la independència. Catalunya obrirà el camí. Nosaltres, la resta de catalans, seguirem lluitant fins aconseguir-ho.
+23
-2
Idees
Anònim, 31/08/2012 a les 00:53
A partir de l'11 de setembre comença definitivament un període pre-constitucional que necessàriament ha d'acabar amb la unitat de tots els partits catalans, els sindicats, les entitats i la societat civil. L'objectiu comú serà la nova Constitució Catalana. A qui li toca liderar tot aquest procés és al nostre President Artur Mas, agradi o no agradi, perquè és ell que té el privilegi de ser la màxima responsabilitat del país en aquest moment. Siguem prudents, tinguem paciència, respectem-nos, tots som indispensables, busquem la unitat, deixem de banda partidismes i treballem per tenir un estat propi amb cara i ulls. No podem improvitzar massa. Tot i així tinguem present que dos mesos abans no caigués el mur de Berlin ningú no ho sabia. La nostra màxima prioritat: la nova Constitució Catalana. Pensem-hi! Creieu-me. No en dubteu.
+35
-1
Que ho sàpiga el món. Periodistes estrangers a dojo
Anònim, 31/08/2012 a les 00:52
Faré milers de kilòmetres per ser-hi. Avió a les 8 del matí i després tren des d'El Prat fins a la mani. Això no m'ho perdo per res del món!!

Visca la terra!
+27
-1
¡¡¡BARCELONA ES FA PETITA!!!
Anònim, 31/08/2012 a les 00:46
Att. L'Assemblea Nacional Catalana (ANC):
començar a pensar fer més llarga la manifestació,,, ja heu passat el pla A,,, ara esteu al pla B,,, recomanació de la meva part començar a pensar en el pla C, ,,
¡¡¡BARCELONA ES FA PETITA!!!,,, Independència II / * \ II
+28
-1
il.lusionat
Urugauaià, 31/08/2012 a les 00:30
Per primera vegada veig molta emoció i molta il.lusió , la meva dona i la meva familia Catalana sencera anirem des de bon matí en tren desde Puigcerdà ,aquest dia penso será inolvidable.
+32
-1
11s
Anònim, 31/08/2012 a les 00:29
Jo vaig estar a la manifestació del 10j. A la propera manifestacio, del meu voltant, hi asistirant 11 persones que no van estar a l. anterior. Convenceu a tothom
+41
-1
Jo hi seré!!!!!
Anònim, 31/08/2012 a les 00:04
amb crosses, la cama enguixada i una costella feta pols, però hi penso ser, oi tant!!!
Visca Catalunya lliure!!!
+49
-2
El recorregut ha de ser LLARG!!!
Anònim, 30/08/2012 a les 23:26
El recorregut hauria de ser llarg, que poguem caminar... Si no, la gent acaba omplint els carrers adjacents i avançar és impossible!!

Aprofitem que podem emplenar grans carrers i fer una preciosa marxa per la llibertat...

Ah! I acabem al Parlament siusplau!!!
+64
-3
Europa ens espera! Espanya no!
Vicenç Ramoneda, 30/08/2012 a les 22:49
Europa espera Catalunya!
Catalunya no espera CiU!

+46
-3
Que entenguin el missatge
Jordi S, 30/08/2012 a les 22:44
El dia més important per Catalunya serà el dia que els habitants de Catalunya, catalanoparlants, castellanoparlants, andalusos, murcians, peruans, japonesos, madrilenys... que viuen a catalunya, i entenguin que els seus drets i els seus diners també estan en JOC! Que ells també estan patint com nosaltres i s'han de donar compte. Aquest dia voldrà dir que a Catalunya s'hauran exterminat alguns Partits polítics xenòfobs sense escrúpuls i sense consciència...

Salut!
+48
-1
patimpatam
Anònim, 30/08/2012 a les 22:33
Jo i 20 mes sortim des de st cugat a les 11 del mati caminant x collserola fins pss de gracia i empalmem.
+50
-2
I aquells que no trobin plaça...
Carles Viñals Casado, 30/08/2012 a les 22:27
....en un tren o autocar, que hi vagin en cotxe particular -amb totes les places ocupades- en moto, en bicicleta, en monopatí, a peu o en cadira de rodes.

Barcelona ha de quedar petita per encabir-nos a tots. Aquest 11 de setembre, TOTHOM A BARCELONA !!!
+17
-1
Video ANC
Anònim, 30/08/2012 a les 22:12

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=KohmgIGs7fI


Anunci propera manifestació 11 de setembre de 2012
+57
-2
PELS NOSTRES FILLS!
FARTDESPANYA, 30/08/2012 a les 22:00
Si no els volem obligar a emigrar a Alemanya.... INDEPENDÈNCIA!!!.
A nosaltres ja ens han robat el present, lluitem pel futur...
Desenganxem el bot del Titanic.
+63
-2
||*||
Anònim, 30/08/2012 a les 21:58
Aquesta manifestació desbordarà totes les previsions... hi haurà gairebé un colapse a BCN.

Els trens es van omplint, ja no queden autobusos, molta gent anirà a BCN al llarg del dia amb trens o en cotxe... serem moltíssims!

I ningú anirà pel pacte fiscal... tothom cridarà: IN-INDE-INDEPENDÈNCIA!
+38
-2
Tots i hem de ser
Bruna, 30/08/2012 a les 21:58
IDAPENDENCIA IA
+45
-2
Una sola veu
Sitgetà, 30/08/2012 a les 21:54
Només espero que els polítics sapiguen canalitzar el desig dels catalans en benifici d'aquests i no en el seu benefici propi. Per una vegada han de demostrar ser generosos, aqui no hi han dretes ni esquerres, només una voluntat comuna a tots i és la ser d'una vegada independents. A Madrid ens han d'escoltar com una sola veu.
+33
-2
Una sola veu
Sitgetà, 30/08/2012 a les 21:52
Només espero que els polítics sapiguen canalitzar el desig dels catalans en benifici d'aquests i no en el seu benefici propi. Per una vegada han de demostrar ser generosos, aqui no hi han dretes ni esquerres, només una voluntat comuna a tots i és la ser d'una vegada independents. A Madrid ens han d'escoltar com una sola veu.
+36
-2
A veure si la mani
Anònim, 30/08/2012 a les 21:51
serveix directament de referèndum, hò----!!!
+62
-2
Ja m'imagino...
Anònim, 30/08/2012 a les 21:51
Ja estic veient els titulars dels diaris estrangers: "Catalonia claims for independencs", "Bye, bye Spain",... La farem grossa, i el món ho veurà. Aquesta vegada ho aconseguirem, i la nostra generació serà la privilegiada que ho veurà i ho podrà fer possible.

Visca la terra !!!
+45
-2
UNITS
Montserrat, 30/08/2012 a les 21:45
UNITS....tot català que estima Catalunya vol el millor per a la seva nació...i el millor és independencia....I qui gosa dir-te que no que els catalans no podem tenir estat propi....vol dir que no estima Catalunya.
11S....TOTS a Barcelona....no s'hi valen excuses!!!!!
Junts serem imparables!!!!!
+51
-2
Tots tots tots
Anònim, 30/08/2012 a les 21:32
Va un esforç més que ningú es quedi a casa , Catalunya necessita aquesta moral d evisctoria hem de ser 2 milions de persones!!! Estic segur de que podem i tant que podem.
+38
-2
INDEPENDENCIA
Anònim, 30/08/2012 a les 21:31
Am els que vindrem millor començarla al capdemunt de la Diagonal,vindrem tots i si teniu amics estrangers convidemlos...INDEPENDENCIA.
+56
-2
Ens cal la presència...
Carles Viñals Casado, 30/08/2012 a les 21:26
...dels mitjans estrangers (Premsa i TV), que ens visibilitzin davant del món. Potser així comencin a veure'ns des d'una òptica diferent a la dels corresponsals apoltronats que no mouen el cul de la capital d'Espanya.
+38
-2
Sobre el recorregut
Anònim, 30/08/2012 a les 21:25
Crec que el recorregut proposat és d'una distància equivalent a la manifestació del 2010 i es va fer molt curt.

No caldria un recorregut més llarg?

Quan els primers manifestants arribin als voltants del Parc de la Ciutadella, si es queden per allà impediran l'arribada de la resta.

A la manifestació del 2010 la gent quasi no va poder ni caminar dues travesseres de l'eixample!
+7
-63
Camiseta equivocada...
XxX, 30/08/2012 a les 21:20
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+44
-2
Pregunta als organitzadors
Anònim, 30/08/2012 a les 21:15
Només tinc una pregunta als organitzadors, des de fora de Catalunya hi haurà algun organisme que comptabilitzi les persones que aniran a la manifestació?,,, Perquè si és des d'Espanya,,, estem morts,,, per aquests espanyolets només serem quatre gats els que estarem a la Mani,,, prefereixes ulgun organisme UE, EUA, Australià o Islandès ;)
+42
-2
Un acte que pot marcar un punt sense retorn
Anònim, 30/08/2012 a les 21:13
Que no defallim, és pot crear un acte d'unitat nacional que sigui un punt sense retorn, un punt on la independència farà un pas de gegant, un punt on a partir de llavors l'únic que és debatrà serà el com és fa i no si s'ha de fer.

Tenim una oportunitat única, per situació, per evolució, per necessitat, per feblesa del enemic i per la convicció dels nostres. Que no falli res per part nostre!!!! Donem tots tot el què podem i recollim els fruits d'allò que hem sembrat, Visca la terra!!!!!!!
+6
-88
Terroristas
Anònim, 30/08/2012 a les 21:12
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+58
-2
SUMAR, SUMAR...
Cat_ind, 30/08/2012 a les 21:08
Cada cop llegeixo en els foros com aquests, molts comentaris de “botiflers”, “venuts”... referint-se a la gent de CiU, PSC i fins i tot d’ ERC.
Al meu modest parer, dintre d’aquests partits hi ha molta gent que votaria Si en un referendum per l’independencia : no els allunyem, tothom suma. Ara més que mai, TOTS hem d’anar a una, i sumar, sumar.... les crítiques que vinguin de fora, mai de dins.
Un cop tinguem l’independencia ja triarem si dretes, esquerres o lo que vulgueu, Ara només hem de tenir un objectiu: INDEPENDENCIA i hem d’anar tots units. Deixem estar els partits i dediquem-nos a sumar (la persona que he vist que ho te mé clar es la Carme Forcadell de l’ANC que no li he sentit ni una crítica a ningú).
+40
-2
||\*/||
||\*/||, 30/08/2012 a les 21:08
||\*/|| ||\*/|| ||\*/|| ||\*/|| ||\*/|| ||\*/|| ||\*/|| ||\*/|| ||\*/|| ||\*/|| ||\*/|| ||\*/|| ||\*/|| ||\*/||
C A T A L U N Y A
L L I U R E
1 1 S E T E M B R E 2 0 1 2
||\*/|| ||\*/|| ||\*/|| ||\*/|| ||\*/|| ||\*/|| ||\*/||
||\*/|| ||\*/|| ||\*/|| ||\*/|| ||\*/|| ||\*/|| ||\*/||
+25
-2
Independència II / * \ II
Anònim, 30/08/2012 a les 21:07
A mi ja m'està bé que el president del meu país no es manifesti per la independència en la Mani, la seva feina és proclamar-la, quan jo arribi al parlament per demanar la independència el dia 11 setembre 2012, i si abans del 11S, els PP • ros ens han donat els nostres 5.000mll / €,,, doncs mira prefereixo tenir-los a la butxaca, Independència II / * \ II amb una mica de diners,,, millor que millor,,,
¿Que els PP • ros no ens donen els diners abans del 11S?,,,
¿Que els PP • ros no ens donen el "Pacte fiscal" el 20S?,,,
cap problema, el 20S, el nostre president demanarà la Independència II / * \ II,,, no li queda una altra ja que llavors serà una rebel · lió que tindrà davant del Parlament nostre president,,, i no una manifestació pasifica,,,
Abans de final de setembre del 2012,,, ja serem Independents d'Espanya, el que no sé si serem de la UE,,, ja que després del 20S,,, anem a recaudarnos nostres impostos per pagar-nos les nostres deutes,,, només heu de mirar la cara del Mas-Colell,,,
els PP • ros parlen molt, de diners que van a repartir i com ho van a repartir, però de moment, en les seves arques estatals estan buides, i sobre el famós rescat tampoc l'hi donen des UE, això de dividir els diners abans de tenir-lo, mal van els PP·ros,,, i el president sap que les arques estatals estan buides, per demanar que demani, no li donaran res i els que incompleixen no som els Catalans, que paguem religiosament, els que incompleixen acords són els PP • ros,, , estratègies per abans tenir la Independència II / * \ II
+20
-45
Ull amb les fotos
David, 30/08/2012 a les 21:03
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+56
-2
ANC
Anònim, 30/08/2012 a les 20:58
Felicitats a l'ANC, el lloc on podem ser els patriotes, sense límits polítics o d'altra mena. Tots units per l'estat català.
+47
-5
Això ja és a tocar.
Damià el cartoixà, 30/08/2012 a les 20:58
El toc de gràcia seria que el President anés al davant de tots. Cal insistir-hi!!!!
D'aquí A 200 anys preguntaran:
"Qui va ser en MAS?"
Només valdria una resposta. Que no és perdi.
INDEPENDèNCIA.
+43
-2
ARA EL NOSTRE ANXANETA ES LA INDEPENDENCIA !!!!!!!!!!!
Anònim, 30/08/2012 a les 20:58
Ens volen fer distreure amb d'altres coses. NI CAS, ARA NOMES HI HA UN OBJECTIU LA INDEPENDENCIA !!!!!!!!
+61
-3
Qui vulgui "pactos"
Vicenç Ramoneda, 30/08/2012 a les 20:50
Qui vulgui "pactos", que es manifesti els 12 d'Octubres!
Lo primer és lo primer, la llibertat!
L'11S:
Un sol clam, llibertat!
Un sol crit, independència!
Un sol desig, ser estat!
Una sola constitució, la catalana!
Una sola pàtria, CATALUNYA!
+66
-2
EL MON ES EL NOSTRE OBJETIU
dragons, 30/08/2012 a les 20:40
Això jo ja ho sabia ...
Planifica l'espai.
Pas. de Gràcia es quedara'petit.
Convocar la gent en diversos punts segons la procedència (els de Girona, a Pas. De Gràcia / Diagonal, amb pàrquing a Pas. Sant Joan,. Els que vinguin de Tarragona, a Ronda ..., etc.).
Coordinar amb GUrbana els espais per els pàrquing de la gent, rutes d'entrada i sobretot rutes de sortida d'aquests cotxes. Aparcament oberts, a preu reduïts?
Sol · licitar a tots els bars i restaurants del recorregut que estiguin oberts la tarda de l'11 perquè la gent pugui anar als serveis.

Hem de ser molts, escandalosament molts, que els poders feixistes no poden silenciar nostre crit de INDEPENDÈNCIA a les presa internacional.

No és una manifestació per a nosaltres, no és per demostrar res a Espanya, és per demostrar al món que existim i la nostra total resolució per la INDEPENDÈNCIA.
QUE RES ENS ATURARA!
INDEPENDÈNCIA!
VISCA CATALUNYA!
+92
-2
Farem Història!
Anònim, 30/08/2012 a les 20:25
Visca el nostre país i visca l'ANC. Farem Història!
+103
-2
Serem independents!!!
Anònim, 30/08/2012 a les 20:25
Som-hi, seguim apretant! Petits i grans, que no hi falti ningú! Serem independents!!! ||*||

FEU EL VOSTRE COMENTARI


Aquest comentari quedarà pendent d'aprovació per part de l'administrador del web. Si voleu que el vostre comentari es publiqui de forma instantània i sense passar control previ, heu d'estar registrats. Podeu registrar-vos fent clic aqui

Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

 
Vés a: Cullerot 2011: glops d'identitat

Cullerot 2011: glops d'identitat

Un vi en que es recupera l'elaboració i criança tradicional en gerres de fang cuit soterrades

Vés a: Yahoo compra Tumblr

Yahoo compra Tumblr

El mantindrà com a servei independent i es centrarà en rendibilitzar-lo

Vés a: Londres, 1926

Londres, 1926

Un primerenc vídeo en color de la capital britànica.

Vés a: Vuit anys de vídeos

Vuit anys de vídeos

La xarxa celebra el seu aniversari amb 1000 milions de visites mensuals

Vés a: Per què hi veiem un gos?

Per què hi veiem un gos?

Alguns apunts i curiositats sobre psicologia moderna

Vés a: Canal TIC, un web per acostar la tecnologia a la ciutadania

Canal TIC, un web per acostar la tecnologia a la ciutadania

L'hàbit de connectar-se diàriament a la xarxa ja se situa en el 75% de les llars

Vés a: Festival dels Colors

Festival dels Colors

Una divertida celebració que abraça tota la gama cromàtica

Vés a: Redescobrint les aplicacions mòbils

Redescobrint les aplicacions mòbils

Google no presenta una nova versió d'Android, però el renova a través d'apps

Vés a: Una aplicació ofereix 500 propostes per promoure el turisme local entre els catalans

Una aplicació ofereix 500 propostes per promoure el turisme local entre els catalans

'Catalunya, the real experience' pretén portar més visitants sobretot a l'interior del país

Vés a: Estiuet a Barcelona

Estiuet a Barcelona

Un vídeo d'un dia d'estiu a la capital, en miniatura

Vés a: Google I/O: moltes novetats en un  dia

Google I/O: moltes novetats en un dia

Bona part de les previsions es fan bones en la primera jornada de la conferència

Vés a: Tot a punt pel Google I/O

Tot a punt pel Google I/O

Enguany s'hi espera veure novetats de Google Glass, Maps i Android, entre d'altres | No es presentarà cap nou terminal Nexus, segons Google

#igerscatalunya


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: