COMENTARIS

+
5

-
0
Països CatalansAnònim, 20/08/2012 a les 17:18
Ens cal l'autonomia de Portugal ja fa molts anys que en sóc partidari per motius històrics, econòmics i de coherència nacional.
Primer de tot cal tenir consciència que molts catalans pateixen una sindrome d'Estocolm molt pregona.
Després fer tot el necessari per a aconseguuir l'anhelada independència.
Salut i endavant!

+
3

-
0
Enganxats a la m....Anònim, 20/08/2012 a les 13:32
Desengamxem-nos!!

+
8

-
1
Només un comentariAnònim, 19/08/2012 a les 19:15
Us heu fixat en les zones de l'estat que tenen concert econòmic.
Hi ha relació entre disposar dels diners propis i tenir menys atur?
L'atre dia un noruec em deia: I per què no heu declarat la independència?... I no vaig saber contestar.

+
10

-
0
Com pot ser?Anònim, 19/08/2012 a les 16:22
Com han permès els governs i els polítics aquest atur tan gran que es veu en el mapa, que no té cap parangó amb cap altre país?
I per cert, a part Àustria i el sud d'Alemanya, les taxes més baixes d'atur les tenen Noruega i Suïssa, que no estan a l'euro i ni tan
sols a la UE.
Quin desastre!

+
16

-
2
massa gentAnònim, 19/08/2012 a les 13:24
En el cas català no es pot passar per l'alt l'enorme quantitat d'immigrants sense qualificaci´oque hem rebut durant els darrers 10 anys que ara, sense construcció, són carn d'atur. La clau per reduir la taxa d'atur a Catalunya seria el retorn massiu dels immigrants sense feina als seus països d'origen o la seva emigració a un país emergent, com ara el Brasil. Reduïríem l'atur i les despeses socials que genera tot aquest contingent de persones que fa quatre dies que és aquí i que, igual que va venir, se'n pot anar ara. (Ep: prego que no se'm confongui amb un seguidor de l'Anglada ni amb cap friqui xenòfob. Intento fer una aproximació racional al problema, sense populisme.)

+
1

-
5
21:43Anònim, 19/08/2012 a les 12:51
Doncs potser em conec millor el tema dels minijobs que tu.
O ara em vindràs a dir que a Alemanya hi ha 7.500.000 de treballadors d'allò més contents de gaudir d'un sou de menys de 400 euros (no de 400, com dius, que és el màxim) per una feina que no els dóna dret d'atur ni computa per a la jubilació?
Au, va, aprèn a llegir i no repeteixis consignes de la patronal com una cacatua, que a mi també em cansa haver de desmuntar els "arguments" dels que teniu fills (de mentida) que han treballat a tants llocs.
Que no en tens ni idea, cagarro.

+
9

-
1
Quina vergonya!Xandri, 19/08/2012 a les 10:59
Se'm cau la cara de vergonya i no sé ont'amagar-me.

+
28

-
3
NO PODEM ANAR A EUROPASENGLAR, 18/08/2012 a les 22:51
EL MÉS TRIST ÉS QUE ENS HAN IMPOSAT UN IDIOMA, EL CASTELLÀ QUE PER ANAR PER EUROPA NO SERVEIX DE RES, A MÉS CREA REBUIG; ET PRENEN PER DROPO.

+
5

-
6
España va bien !Anònim, 18/08/2012 a les 22:00
España va bien, y Cataluña de P. Madre !

+
15

-
1
I sense el PER i el tant per cent de funcionaris seria pitjorAnònim, 18/08/2012 a les 21:46
Sense el PER (p.e. a Marinaleda el 65% dels qui tenen edat de treballar estan a l'atur però cobren el PER) i sense tants funcionaris (a Extremadura el 30% de les persones que treballen són funcionaris) encara seria pitjor, cosa que sembla impossible.

+
16

-
2
Per a "Amb pinces"Anònim, 18/08/2012 a les 21:43
La meva filla ha viscut els últims dos anys a dues zones d'Alemanya d'aquestes del color més clar. I no és cert el que dius. Hi ha molta i molta feina. Una setmana va fer la prova de demanar feina a diversos llocs i a tot arreu li deien que sí. I la majoria de persones que tenen minijobs els tenen perquè per circumstàncies no volen una feina sencera (per exemple, és típic que tinguin minijobs estudiants universitaris --ja m'agradaria que aquí fos igual--, i alguns universitaris tenen el sou sense treballar i quan acaben la carrera tornen la meitat dels que els han donat). Altres persones que tenen els minijobs (amb menys proporció, però) són per exemple immigrants sense cap formació, que en molts països només rebrien una paga i a Alemanya aprenen a fer alguna cosa que després els permet fer una feina normal. Per tant, mira de conèixer el tema de què parles i no repetir consignes com un lloro (això de criticar els minijobs --sempre ho feia el PSOE i ara el PP suposo-- sense conèixer el tema ja cansa).

+
14

-
19
no digueu....Anònim, 18/08/2012 a les 20:41
deixeu de dir bejenades, si fosim independents com a molt estariem de color taronja, però de color blanc res de res, que tb hi ha molt vago, vividor i maleante a CAT,

+
3

-
10
La mapa de l'auturAnònim, 18/08/2012 a les 20:05
Creo che el mapa de italia sea muy poco realistico

+
8

-
6
Amb pincesAnònim, 18/08/2012 a les 20:04
Aquestes dades, tot i que hi estic evidentment d'acord, també cal mirar-se-les dins el seu context.
Al sud d'Espanya, correspon en bona part a la "zona PER", que vol dir que allà tothom s'apunta a l'atur agrari per a cobrar la prestació.
Per contra, a Alemanya cal tenir en compte que qui treballa amb un contracte de "minijob" (màxim 400 euros al mes, horari parcial, sense cotitzacions i sense atur ni jubilació) se'l considera ocupat.
Per tant, com deia en Napoleó, hi han tres menes de mentides: estadístiques, estadístiques i estadístiques.

+
9

-
0
sense comentarisAnònim, 18/08/2012 a les 18:49
.

+
4

-
22
Per: Estariem en color blanc.Anònim, 18/08/2012 a les 18:26
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Sí, ofegats.
Seriem com la mar, de color blanc.

+
33

-
2
si fossim independentsAnònim, 18/08/2012 a les 17:57
Estariem en color blanc:

+
21

-
0
...Anònim, 18/08/2012 a les 17:50
Molt revelador.

+
32

-
1
Titanic, i Catalunya de ximeneia podent ser flotador o barcaAnònim, 18/08/2012 a les 17:44
Tant que es parla d'Itàlia, i en questió d'atur está semblant a França, en cambi España está pitjor que Grècia.

+
30

-
2
VISCA L'ESTAT CATALÀ!!!!!!!!!!!!Anònim, 18/08/2012 a les 17:30
//*//

+
38

-
0
CAMPIONS D´EUROPAAnònim, 18/08/2012 a les 17:17
Oe, Oe, Oe, Oeee. Com més polítics corruptes té un país, més atur.