Sánchez-Camacho, a la perruqueria dels xinesos de Blanes?

| 28/07/2012 a les 21:37h
Arxivat a: Nació Confidencial, alícia sánhez camacho, pp
Aquesta notícia es va publicar originalment el 28/07/2012 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Camacho, a la perruqueira dels xinesos.

Fotografia graciosa la que aquesta tarda corre per les xarxes socials. I és que la líder del PPC, Alícia Sánchez-Camacho, podria ser una clienta d'honor de la perruqueria dels xinesos de Blanes. La fotografia així ho demostraria. I és que la dreta espanyola és molt proletària!

 

(Mostra el teu compromís amb el model de periodisme independent, honest i de país de NacióDigital, i fes-te membre de SocNació per una petita aportació mensual. Fes clic aquí per conèixer tots els avantatges i beneficis. Apunta’t a la comunitat de NacióDigital, perquè la informació de qualitat té un valor.)

També us pot interessar

 

COMENTARIS

sí que sembla ella...
Anònim, 28/07/2012 a les 22:16
+51
-3
... i l'estil també és el que l'Alicia acostuma a lluir!!
Suposo que
Vicenç Ramoneda, 28/07/2012 a les 22:17
Interessant
+87
-4
amb final feliç!

Jo també el vull però, per Catalunya!

Visca Catalunya estat!
Por sus actos los conoceréis...
Anònim, 29/07/2012 a les 00:33
+32
-6
Todo un ejemplo la mujer eh??? Así contribuye a mejorar la economía????cuanta soberbia...
Natural
Anònim, 29/07/2012 a les 00:54
+25
-3
Es la Ka-Mah-Shoh,Deuen ser família.
ignorants
Anònim, 29/07/2012 a les 01:51
+15
-55
perquè tothom s acaba posant amb el físic de les persones...q té a veure el físic amb la política... hi ha altres arguments més crítics q els morros de la Camacho IGNORANT.
passant
Anònim, 29/07/2012 a les 03:12
+40
-5
Que faci el que li doni la gana amb els seus diners i el seu tenps lliure, sigui al seu poble o al veí. No sé ni perquè se li ha de dedicar més de mig segon a aquesta foto.
mare meva
Anònim, 29/07/2012 a les 07:01
Interessant
+72
-4
jo quan he vist la foto m´he pensat que era la Carmen de Mairena...
Paletismo integral
Anònim, 29/07/2012 a les 09:17
+11
-87
y pasa algo???, supongo que os gusta más ver en las peluquerias a la Sra. Maria que se pasa el dia viendo el "Sálvame" y hablando de su "llonganissa"...

La Camacho tiene más pelotas que todos los indepes juntos.
QUE PENA ME DABAIS Y QUE ASCO ME DAIS
CATALONIA IS SPANAIR, 29/07/2012 a les 14:01
+5
-86
¿SE VE QUE OS PONE?

¿ME PREGUNTO CUAN FEA DEBE SER VUESTRA PARIENTA PATA QUE ELLA OS PONGA TANTO?

SABIDO ES QUE LAS CATALANAS, EN GENERAL SON FEAS Y MASCULINAS, ¿PERO TANTO FRUSTRADO SEXUAL HAY POR AHI FUERA?
ton
Anònim, 29/07/2012 a les 14:06
+39
-2
Aquesta Camacho va de pija del PP pero en el fons es una redneck poligonera. Segur que ja te el xandal de l'equipo espanol de los JJOO
La camaxo?
Emma Nuel, 29/07/2012 a les 16:07
+22
-2
No és la Camaxo. És la Paquita, la que neteja la comunitat de veïns.
Va de veres.
Confirmat
Vigatà, 29/07/2012 a les 16:31
+43
-3
La Chamaco ho té molt clar: Abans dono negoci a un xinès que a un català!
mairena
Anònim, 30/07/2012 a les 09:32
+22
-0
No és la Carmen de Mairena?
ben enredats!
Anònim, 30/07/2012 a les 09:49
+12
-1
Home, si ens han d'enredar com a xinesos, d'alguna banda han de fer escola, no?
foker
Esteve Rodella, 30/07/2012 a les 11:18
+4
-1
En el meu establiment no entraria mai, aquesta...
Ningú ho veu???
Otger, 30/07/2012 a les 14:14
+9
-0
El més increïble de la fotografia no és que s'hi vegi la Camacho. Hi ha un xinès menjant-se una màquina de tallar cabell!!!
Aquesta segur que defensaria millor els interessos de Catalunya
Anònim, 30/07/2012 a les 18:20
+4
-0
Segur que aquesta dona és més persona que la mona Chita "nostra"
una cosa
Anònim, 30/07/2012 a les 18:53
+6
-0
Ara entenc com està la Alícia Sànchez Mairena, amb aquests cuidadors no estranya que foti por ¡¡¡¡¡
El masatge d'aquesta perruqeria sabeu si es amb FF o sense ??
Choni del PP
CyUiPP el nou tripartit il·lusiona, 31/07/2012 a les 02:39
+7
-0
El Pujol li hauria d'explicar la diferencia entre CHONI i CHINO a la Camacho...

Per cert, desprès és ella qui és queixa de que "els immigrants venen aquí i prenen la feina als catalans"...

Aquests del PP els falta un bull! Independència JA!!*!!
somacho
sarke, 31/07/2012 a les 11:43
+0
-0
no ho enteneu anava de secreta investigant immigra'ns il·legals