Ús de cookies
Nació Digital utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies
Notícia en PDF
Notícia en PDF

WWF té poca voluntat de destituir Joan Carles I de la presidència

Els promotors de la campanya contra la cacera d'elefants del rei espanyol desconfien de les intencions de l'entitat animalista

| Actualitzat el 16/06/2012 a les 10:12h
El rei espanyol recull el brindis d'un torero. Certament, Joan Carles I té una forma molt personal de defensar els animals.

Els promotors de la campanya per a què el rei d'Espanya deixi de ser el president d'honor de WWF comencen a desconfiar de la voluntat d'aquesta entitat animalista de debatre la qüestió.   Alejandro Ribó, un dels impulsors de la iniciativa, ha difós una resposta de WWF que descriu el procés amb termes molt imprecisos: "seran els socis de WWF els que, legítimament, hauran de prendre una decisió en el seu moment sobre aquest afer, un fet que esperem que passi abans del final de l'estiu". La resposta la signa Miguel Ángel Valladares en nom de WWF.

La campanya es va organitzar com a resposta per la cacera d'elefants de Joan Carles I a Botswana en la qual va matar almenys un d'aquests animals.
Notícia en PDF
Notícia en PDF

COMENTARIS

+18
-0
Són uns vulgars lacais i llepaculs
Anònim, 16/06/2012 a les 11:06
indignes de gestionar la seva entitat. Però jo sí m'he esborrat de WWF (faltaria!), i els penso escriure una carteta amb quatre veritats.
+16
-0
WWF marca blanca?
Anònim, 16/06/2012 a les 12:01
¿Voleu dir que WWF no és una marca blanca subvencionada pels poders fàctics per a instrumentalitzar segons quins aspectes ambientals i adaptar-los als seus interessos? Vull dir, ¿són transparents els comptes d'aqueixa organtizació?, per començar. A mi, les reticències a condemnar amb fets els borbó, em fa tuf d'interessos ocults no gaire ètics. Poca credibilitat inspira WWF, arran de l'afer borbònic.

+11
-0
No hi ha un pam de net!
Anònim, 16/06/2012 a les 12:15
.
+14
-0
WWF
Anònim, 16/06/2012 a les 12:22
Però si WWF és Adena! I Adena es va fundar els anys 70 com a marca blanca, com bé diu el 12:01, des del falangisme per a evitar que tot l'incipient ecologisme estigués controlat per l'esquerra amb tics anarquistes. Que això ho sabem tots els que hem tret les dents mossegant carxofes, home!
+15
-0
EL REI IDEAL
Anònim, 16/06/2012 a les 14:05
Per a un país com Espanya.
+7
-0
HEEEELLLLPPPP!
Batista la Roca, 16/06/2012 a les 18:30
Tu, saps què? fotem el camp d'aquest camp de concentració concentrat que és Espanya. The World, please accept us back. We can't take any mooooooreeee! Spain = Pain.
+2
-1
Els de sang blava...
Anònim, 18/06/2012 a les 11:07
... en deuen voler veure de vermella.
Busqueu al Google "world wildlife fund corruption". Però feu-ho asseguts.
Aquí, per exemple, s'explica com WWF la va fundar Felip d'Edimburg perquè no saltés a la premsa un cruel episodi de caça de rinoceronts, i també explica com és WWF qui paga als qui cacen il·legalment:

http://www.mitosyfraudes.org/INDICE/Cap12-WWF.pdf
+0
-1
Carles Francino
Anònim, 18/06/2012 a les 18:25
Quina vergonya el 'senyor' Carles Francino! i jo que el tenia per un periodista decent! ara ja sabem quina classe de persona és...