Bombers i cirurgians es mobilitzen per salvar un penis

Rescat per tal que un home no perdés el seu membre viril que havia introduït en un tub de dos centímetres

| Actualitzat el 13/06/2012 a les 16:06h
Arxivat a: Política
El tub tallat on va introduir l'home el penis. Foto: El Ideal de Granada

Un home de 52 anys, veí de Granada, no va tenir més ocurrència aquesta nit que introduir el seu penis en un cilindre d'acer de dos centímetres de diàmetre, quatre de gruix i vuit de llarg. Però el que va començar essent un joc sexual una mica més i acaba en tragèdia i sinó hagués estat per una operació conjunta de bombers de Granada i de l'equip mèdic de l'Hospital Ruiz de Alda de la ciutat espanyola, l'home s'hauria acomiadat del seu membre viril.

Segons explica el diari El Ideal de Granada , a les quatre del matí es va dur a terme una complexa operació per mirar d'extreure el penis erecte que s'havia quedat travat dins el tub. El problema, segons les fonts mèdiques el cas que recull el diari, s’esdevingué quan l'erecció va estrangular el penis dins el cilindre causant-li una inflamació que no li permetia ni treure la verga ni baixar-li l'erecció. Fins i tot el gland, que treia el cap per l'altre extrem del tub, va arribar a mesurar 12 centímetres de llarg i quatre de diàmetre.


Finalment, una llarga operació de dues hores va permetre salvar el penis amb un treball conjunt de cirurgians i bombers que amb una fresadora de bricolatge va poder tallar el cilindre i extreure l'òrgan sexual.

També us pot interessar

David Fernández, en una entrevista a l'ACN | ACN
El diputat de la CUP assegura que cal que els sobiranistes guanyin si volen estar legitimats | El seu objectiu: arribar al 55% | No veu la CUP "ni investint Mas ni fent el joc a l'Estat" i avisa que la seva formació "no dóna xecs en blanc" però "tampoc falla si es va de debò" | Crítica l'ambigüitat de Catalunya Sí que es Pot respecte el procés
Torre Agbar | Miguel Carminati/Wikicommons
Els propietaris de l'emblemàtic edifici argumenten l'excepció pel fet que disposaven d'un certificat de règim urbanístic anterior a la moratòria | Havien anunciat que a l'agost deixarien d'il·luminar la torre després de quasi deu anys
El club pagarà la multa de 30.000 euros i obrirà vies de diàleg amb l'organització

COMENTARIS

Ja li està bé
Anònim, 13/06/2012 a les 16:12
+19
-1
S'ha de ser gili-polles
Si Darwin aixequès el cap
Anònim, 13/06/2012 a les 16:24
+41
-3
Qui pagarà, els bombers, els cirugians i l'operació d'aquest tros d'ase.
!!!!
Anònim, 13/06/2012 a les 16:38
+23
-2
ja es podia haver quedat sense, total, per lo que la fa servir ...
Sense foc.
Anònim, 13/06/2012 a les 17:03
+13
-0
Segur que els bombers se´n recordaran tota la vida d´aquest servei!.
Delicitiu
Garlant, 13/06/2012 a les 17:04
+14
-14
Em resulta alarmant els tres comentaris de sota.
Tots ells amb menyspreu cap al que va tenir l'accident.

Es pot fer broma, que el tema s'hi dóne bé, però aquesta absoluta incomprensió és quasi delictiva.

Cap de vosaltres tres heu fet mai... alguna coseta rara? Segur que no?
i podrieu haver fet algun error o imprudència?

Donc això és el què li ha passat a aquesta persona.
Ui, Garlant
Anònim, 13/06/2012 a les 17:13
+12
-8
Garlant, Garlant, que tu deus ser dels que fan coses raretes... Compte no te l'enganxis, també.
Typical spanish news
Anònim, 13/06/2012 a les 17:52
+10
-3
Això només li passa pel cap de fer a una ment desvariada, aberrant i malaltissa. Vaja, a un espanyolasso.
Qüestió de mida?.
Anònim, 13/06/2012 a les 17:53
+14
-0
Dos centímetres de diàmetre tenia el tub?. La veritat: no comprenc com li va poder fer entrar...
I com se diu l'home?
Anònim, 13/06/2012 a les 17:57
+9
-0
estaria bé que li fessin una entrevista a l'home. Com se diu? Que amb 52 anyets ja es grandet per fer sengons què....En fi, que li facin una entrevista!!!!! Volem veure la seva cara! Igual es més friki el paio i amb quatre entrevistes per TV es guanya uns calerons que ben mirat com està el pati van molt rebé..... Ficar-se la polla dins un un tub d'acer!!! mare meva!!!
Cura
Anònim, 13/06/2012 a les 18:02
+3
-1
Això es cura amb gel, i si no baixa la cosa es punxa i ja està!
@Garlant
Anònim, 13/06/2012 a les 18:07
+11
-1
evidentment, tothom s'equivoca en aquesta vida, la clau està en el tipus d'errors que pot fer cada persona.

Ja et ven juro que ni jo i m'imagino els dels altres comentarisn no se'ns acudiria una xorrada com aquesta...

Potser es més un tema de coeficient intel·lectual,... el cas es que no m'agrada que la sanitat sigui publica per capullos com aquest. QUe li passin la factura i se la casqui manualment com tothom.
2 cms
Anònim, 13/06/2012 a les 18:33
+24
-0
Si la va ficar en un tub de 2 cms de diametre, nomes te una cosa mes petita que la seva tita: el cervell.
Bah, un sureño...
Anònim, 13/06/2012 a les 18:53
+4
-0

No creia cap Català tant subnormal com per això...


Acer roent....


www.youtube.com/watch?v=fLQt-oCvI-Q






Allò que és (quasi) una tragèdia per al protagonista, és una comèdia per als espectadors
Josep-Maria, 13/06/2012 a les 18:56
+25
-0
Si això li passés a un ciutadà de Catalunya, li farien pagar els bombers, els metges, els trasllats, el material, l'IVA i, a més, l'arquebisbe de Tarragona li clavaria un esbronc dels grossos per haver jugat amb aquestes coses.
Ah, i potser li requisarien les restes del tub.
fer-s'ho amb un fregall metal.lic
joan33, 13/06/2012 a les 19:56
+7
-0
un accident és que et caigui un piano de cua al cap o que te l'agafis amb la cremallera no que la fotis dins un tub de ferro que seria similar a pelar-te'la amb un fregall de ferro de la cuina.

realment l'home jugava amb foc i per aconseguit dolor no plaer.

penso que se li hauria de passar la factura i en cas d'insolvència o negar-se a pagar la amputació, això és com els que es queden tirats a mig everest i els tenen que anar a rescatar, no és un accident és provocat.
URGENSIES!!....
Anònim, 13/06/2012 a les 20:09
+10
-2
...ARA O ENTENC!!! DESSPRES VAS A URGENCIES I TAS D´ESPERAR DUES HORES PER QUE T´ATENGUIN PER UN URGENCIA DE VERITAT...ES INCREIBLE LO GILIPOLLES QUE POT SER L´ESER HUMA...AGESIN ANAT MES RAPIT SI LI TALLAVEN...
JAAAAAAAJJJAAAAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJJAAAAAAJJJJJJAAAAAJJJJAAAAA ,......
URGENSIES!!....
Anònim, 13/06/2012 a les 20:10
+10
-2
...ARA O ENTENC!!! DESSPRES VAS A URGENCIES I TAS D´ESPERAR DUES HORES PER QUE T´ATENGUIN PER UN URGENCIA DE VERITAT...ES INCREIBLE LO GILIPOLLES QUE POT SER L´ESER HUMA...AGESIN ANAT MES RAPIT SI LI TALLAVEN...
JAAAAAAAJJJAAAAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJJAAAAAAJJJJJJAAAAAJJJJAAAAA ,......
Que pagui
Anònim, 13/06/2012 a les 20:25
+9
-0
Se suposa que li presentaran la factura de tot plegat??? Per ruc.

O, espera, que això de pagar per les imprudències només passa aquí?
tontorron
Mariacruz, 13/06/2012 a les 20:57
+3
-36
Madre mia que perdida de tiempo,ese persponaje me llama a mi y dejo que la ponga en caliente,madre de dios y tanto con lo salida que voy,ya solo leyendo la noticia ya estoy empapada,que desperdicio .
En un periodico serio como es este

http://www.vozbcn.com/

no se habla de estas tonterias,en todo caso solo se habla de culos,jajajaja por eso de dar por el culo a catalunya ya a los catalanes

VIVA ESPAÑA UNA GRANDE Y LIBRE
VIVA EL REY SU FAMILIA Y SU CUÑADO
VIVA EL CAUDILLO FRANCISCO FRANCO BAHAMONDE R.I.P.
Ni rioja ni oli andalus
Anònim, 13/06/2012 a les 21:26
+7
-0
I quan van acabar van dir-li: Ara torna-hi!.
ja era grandet el paio aquest
sexoleg, 13/06/2012 a les 23:00
+6
-6

Jo el deixava amb la polla ficada a dins del tub fins que li explotés, un home de la seva edat ja no està per jugar amb la seva polla.

Això es com la tia que es fica al seu "cony" una ampolla de Coca-Cola i no la pot treure, que pateixin una mica per dropus.

Mai 2cm hauran fet xerrar tant
Anònim, 14/06/2012 a les 00:01
+6
-1
2cm de front o 2 de cilindrada, tant se val
Mira Mariacruz
Anònim, 14/06/2012 a les 02:55
+6
-1
Doncs jo crec que aquest pobre home per això va recòrrer al tub. Per no haver de consolar-se amb paies tan fastigoses com tu. Aixuga't bruta, que nosaltres no ne'm de fer res dels teus humors.
.
Anònim, 15/06/2012 a les 02:28
+1
-0
almenys posa lubricant, tros d'imbécil. Ah, i per 20 euros et fan un complet si tant desesperat estas!
Osti Tu
Anònim, 15/06/2012 a les 21:03
+1
-0
Aquesta noticia es la POLLA