Ús de cookies
Nació Digital utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies.
Notícia en PDF
Notícia en PDF

Bosch desplega una estelada al congrés espanyol

El diputat d'ERC-Rcat i CatSí branda la bandera independentista en el plenari amb el crit "Visca els Països Catalans"

| Actualitzat el 12/06/2012 a les 16:43h
El portaveu d'ERC a Madrid, Alfred Bosch, exhibeix una estelada a la tribuna del Congrés Foto: ACN

Una estelada. Aquesta ha estat la bandera, la independentista, l'escollida pel diputat d'ERC-Rcat-CatSí a Madrid, Alfred Bosch, per brandar des de la tribuna del congrés espanyol. Així ho ha fet aquesta tarda el diputat Bosch en el moment que li pertocava l'ús de la paraula a la tribuna en el plenari que se celebra aquest dimarts.

El debat que ha provocat la hissada de l'estelada ha estat la proposició de llei del PP que regulava quins himnes i quines banderes es poden xiular. Bosch ha defensat amb vehemència la llibertat d'expressió i per demostrar la seva defensa ha desplegat l'ensenya independentista amb el crit "Visca els Països Catalans Lliures!".

Notícia en PDF
Notícia en PDF

COMENTARIS

+48
-8
Volem una foto!!!
Robert, 12/06/2012 a les 16:56
I la foto amb aquest moment històric?
+11
-67
última hora!!!
Anònim, 12/06/2012 a les 16:56
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+56
-7
!!*!!
Anònim, 12/06/2012 a les 17:05
Amb dos collons, ja tocava!!
+16
-6
vídeo
Anònim, 12/06/2012 a les 17:10
Qui vol foto on puc veure un vídeo
+41
-8
//*//
Anònim, 12/06/2012 a les 17:13

http://www.youtube.com/watch?v=D4W-MVk1qmk&feature=plcp

La gent a Xile també xiulen al rei dels espanyols i demanen la independència de Catalunya i del País Basc-

//*//
+15
-36
UIIIIIIIII SI!!!!!!!!!
UN EMPRENYAT, 12/06/2012 a les 17:13
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+53
-8
República catalana ja!
Anònim, 12/06/2012 a les 17:14
ha, ha ,ha...que bo, de moment aquesta ja se l'han menjada
+9
-46
Unamuno: Levantinos, os pierde la estética
Cornellanenc, 12/06/2012 a les 17:14
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Interessant
+87
-7
Bé!!!
Robert, 12/06/2012 a les 17:15
Molt bé, Alfred! La teva missió a Madrid, amb majoria absoluta del PP, és bàsicament tocar la pera, i crec que ho fas força bé. Per cert, ¿ja sap tothom que CiU ha votat amb el PP contra la comissió d'investigació de Bankia, i contra la possibilitat que Rajoy hagi de comparèixer al Congreso? Que hi diu la bona gent de CiU? Hi estan d'acord?
Interessant
+67
-11
És l'unic que te collons
Arnau R (Calella), 12/06/2012 a les 17:17
L'Alfred Bosch (cap de llista d'ERC-Rcat-CatSí), és l'unic que te collons de fer-ho, els altres "diputats mega-independentistes" no tenen collons! Molt bé per l'Alfred! On sou els "super-mega-independentistes de CiU?? O es que a Madrid teniu por??
+39
-6
Amb un parell
Torpedo, 12/06/2012 a les 17:19
Suposo que ses senyories espanyolistes no l'hauran xiulat. A veure si haurem de començar a multar abans de que aprovin la nova "llei"...
+28
-6
plasplas
jo, 12/06/2012 a les 17:26
+ 1000.000. cojonut
+16
-61
Prou frikisme
FRIKIS D'ERC AL SERVEI DEL CNI, 12/06/2012 a les 17:26
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+9
-34
INDEPENDENCIA
Anònim, 12/06/2012 a les 17:36
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+28
-12
...
Uriel, 12/06/2012 a les 17:39
hahahaha té gràcia que un de SI parli d'independentisme seriós i en contra del frikisme
+23
-3
Proces Independencia
JordiWR, 12/06/2012 a les 17:44
Algú ens pot explicar clar i Catlà que es te que fer per demanar la separació de la resta d'espanya mitjançant Europa?

Crec que Europa veient com esta espanya, ho entendria perfectament
+25
-5
tracte i tacte
Jordi Sabi, 12/06/2012 a les 17:49
El millo tracte per al Himne Español i per la Bandera .es que pateixi les mateixes humiliacion i insults que a patit el Poble Catala ...VERGONYA DE BANDERA VERGONYA DE DE HIMNE VERGONYA DE POBLE QUE MORI ESPAÑA
+30
-12
Qui son els frikis?
Ricky, 12/06/2012 a les 17:52
Aquest senyor que parla de frikisme deu considerar que es mes seriós anar a intereconomia a fer folklore com el sr.Tena. Mira't l'últim sondeig de la Vanguardia i veuràs com les coses es van posant al seu lloc.
+28
-3
Video
Roser F, 12/06/2012 a les 17:55
A Vilaweb hi ha l'enllaç del video de 2 minuts.


http://www.vilaweb.tv/bosch-exhibeix-una-estelada-al-congres-espanyol
+39
-4
Gamarusos
Mnel Jou, 12/06/2012 a les 18:03
Si no fas res, ets un venut i un poltronero, si treus l'estelada ets un freak.
Qui us entengui que us compri

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!!!!!!!!!!!!!!!!
I després sortirà un il.luminat i dirà i perquè no ceclareu la independència ?
OVACIÓOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOÓ
Amn 14 diputats declararem la independència
+33
-15
resposta a prou frikisme
Dolorsmu, 12/06/2012 a les 18:04
Els diputats de solidaritat son:
L'exdiputat que va deixar el seu partit per ascendi del 14e lloc al 3r en les llistes electorals?
El notari inhabilitat i sancionat per irregularitats i sense esperanca de carrecs en representacio del partit que va deixar?
El professor universitari que va canviar de partit per pujar del 4r lloc al 1r en les llistes electorals, pocs dies abans de les eleccions?

Amb aquests fets, no m'inspireu cap confianca.

Des de Grecia i sense accents.
+36
-3
Admiro...
Carles Viñals Casado, 12/06/2012 a les 18:05
...els catalans capaços de protagonitzar topades com aquestes, però el meu més gran desig és que un día no gaire llunyà, per voluntat d'un nombre suficient de catalans, no tinguin ja necessitat de fer-ho.
+29
-5
JO ERC
JO ERC, 12/06/2012 a les 18:08
+25
-2
El més greu és fer la feina de Ciudadanos amb vots independentistes
Anònim, 12/06/2012 a les 18:11
Cosas que s'està esdevenint de manera ben clara. Com, per què, i des de quan, no se sap, però que està passant, només els imbècils en poden dubtar. Els delata la mania contra la llengua catalana. Es una línia roja. No us volem, renegats que jugueu amb el que estimem i al servei d'amos repel.lents.
+8
-58
payaso impresentable.
Anònim, 12/06/2012 a les 18:15
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+26
-5
budes pel bilingüisme
Anònim, 12/06/2012 a les 18:15
Només un borderline es pot creure que dir ximpleries de rebentar Espanya des de dins, perjudicar els espanyols, prohibir el castellà per complet, etc. pot ser res més que un mediocre i bufonesc agent provocador de galtes ben apeixades, i com criden els desgraciats que el "català está MORT", i que si volem el sistema actual d'immersió i que ensenya el castellà també, esperem que les granotes criïn pèl o la independència.
+14
-28
INDEPENDÈNCIA!
Anònim, 12/06/2012 a les 18:19
Prou frikisme
FRIKIS D'ERC AL SERVEI DEL CNI, 12/06/2012 a les 17:26


...........................................
nano abans això era motiu suficient perque "LA BRIGADA POLITICO SOCIAL" et donès caxetada i t'enviès finestra avall amb seient inclòs i dir que es va suicidar,o que FRAGA senyales amb el dit i FRANCO signes empunyant la ploma "EL GARROTE VIL",llavors es motiu d'agrair que entres un simbol independentista com l'estelada i expreses la llibertat d'expresió i dir a espanya que som independentistes i que volem la independència.
llavors el missatge es mès clar aquest perque va directe al cor de la soberania de l'estat espanyol(CONGRÈS),I CIU?


CAP A LA INDEPENDÈNCIA!!!!!!!!!!!!!!!!!
+31
-4
independència!
Anònim, 12/06/2012 a les 18:21
o sino tant lluny recorda els fets del 92 als inepedendentistes
+34
-7
Enfí..
Anònim, 12/06/2012 a les 18:37
OSTIA...Perque cullons no s'ajunten ERC amb SI i convergència (82% de convergència volen l'independència). Mira que som rucs, no fem els coses bé...
+8
-49
OSTIA!!
Anònim, 12/06/2012 a les 18:38
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+29
-5
independència!
Anònim, 12/06/2012 a les 18:43
ai nacionalistes espanyols aquests vots negatius del meu comentari,que us fa mal o us fa nosa una opinió contraria a la vostra,oi?
ah i que quedi clar no soc nacionalista català soc independentista que es molt diferent,clar això vosaltres no enteneu,vosaltres no mès enteneu que hi ha espanyols i per un altre banda catalans,perque la veritat per nacionalistes ja teniu al congrès DURÁN Y LÉRIDA
+30
-5
INDEPENDÈNCIA!
Anònim, 12/06/2012 a les 18:47
OSTIA!!
Anònim, 12/06/2012 a les 18:38

.......................................
aqui tenim draps de 2 colors que ens serveixen per fer visites al senyor roca,i no se ben be però en el teu idioma OSTIA va amb H.
+47
-8
Molt ben fet
Anònim, 12/06/2012 a les 18:47
Només per aquest acte de valentia, ja dono per bo el meu vot a ERC-RCAT al Parlament espanyol.
+54
-7
Bé per ERC
Anònim, 12/06/2012 a les 18:47
Amb dos collons, sí senyor!
+11
-47
la bandera de cuba
capita canalla, 12/06/2012 a les 18:53
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+16
-43
VIVA CUBA LIBRE!!!!!
Comandante Castro, 12/06/2012 a les 18:56
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+30
-3
independència!
Anònim, 12/06/2012 a les 18:59
mala noticia per malos limpias,falange i pp"CAPITAN CHUSQUERO",es pot xiular,cagar-se en la monarquia etc..i crec que que fins i tot es pot posar l'estelada als ajuntamnets ja que es aconstitucional,llavors vosaltres els del pp podeu posar llavoes la de l'aliga
+37
-1
independència!
Anònim, 12/06/2012 a les 19:05
concretament a l'ajuntament de santa pau al costat d'olot esta posada des de fa temps l'estelada es un poble petit que conec be,i al bar-hostal de la plaça posa ben clar a l'entrada per dins "SOM CATALANS,NO ESPANYOLS"
+37
-1
Tranquils tots !
Pep - Rubí, 12/06/2012 a les 19:22
En duran y lleida ja ha demanat perdó per aquest greuge a la ejpanya común en nom del govern de la gene i tots els catalanets bons.
I a més a més, els ha facilitat l'estat de la tramitació de multes als novullpagar que va camí de batre el rècord del món de velocitat administrativa.
Interessant
+56
-4
Endavant ERC
Amadeu, 12/06/2012 a les 19:28
Gràcies per ensenyar la nostra bandera, sense por ni recança, caminem cap la independència, treballem per la llibertat.
+40
-2
VISCA L'ESTAT CATALÀ!!!!!!!!!
Anònim, 12/06/2012 a les 19:30
//*//
+40
-4
Emoció
Mari, 12/06/2012 a les 19:42
Llàgrimes, Alfred!
+11
-47
viva cuba libre
xavier fabra, 12/06/2012 a les 19:44
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+33
-4
What Spain is?
Fedor, 12/06/2012 a les 19:48
Spain is Bankia
+33
-3
Ben fet
//*//, 12/06/2012 a les 20:14

http://www.youtube.com/watch?v=muTMLuGWrp8

LIP DUB INDEPENDÈNCIA - WORLD RECORD (Official)

Ben fet però volem actes de sobirania, volem la independència no tan sols gestos i bones paraules
+12
-41
TENDEDERO
Anònim, 12/06/2012 a les 20:31
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+11
-27
Comedies
Anònim, 12/06/2012 a les 21:24
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+28
-1
Bravo!!
Anònim, 12/06/2012 a les 22:09
Magnífica imatge, gràcies SR. Bosch!!

Cal fermesa i que no defallim, vivim moments crucials i hem d'aconseguir fer HISTÒRIA, ben aviat.

Visca els Països Catalans lliures!
+28
-3
Ja er hora!
Vigatà, 12/06/2012 a les 22:57
Ja era hora que algú tingués collons de fer una cosa així. Aquests petits detalls ens fan perdre la por i ens ajuden a crèxier com a país.
Només has de veure la cara d'incrèduls qu'els hi ha quedat als diputats de la caverna espanyola.
Enhorabona Alfred!
+4
-29
PRONTO LLORAREÍS, COMO EN EL 39.
Anònim, 12/06/2012 a les 22:58
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+5
-24
SUSPENSIÓN DE LA AUTONOMÍA.
Anònim, 12/06/2012 a les 23:08
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+23
-3
Molt bé!!!!!!
Avalon, 12/06/2012 a les 23:12
Collonut!!!!

Que mengin independència cada dia!!!!

+6
-24
sois igual de españoles que yo!!!
segoviano, 12/06/2012 a les 23:12
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+4
-23
LA AUTONOMÍA.
COLGANDO DE UN HILO, 12/06/2012 a les 23:14
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+3
-20
LA AUTONOMÍA
COLGANDO DE UN HILO, 12/06/2012 a les 23:19
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+22
-1
involució ecspañola
Anònim, 12/06/2012 a les 23:21
a Anònim, 12/06/2012 a les 22:58
Sou púrria inadaptada, desagraïda, ignorant, prepotent, carent de moral, valors i ètica.
Sou persones dolentes, plenes d'odi i rabia, plenes de desig de sang, plenes de verí.
Si al teu imperi ecspañol hages de debò democràcia tu, i la gent com tu, en parlant aixÍ, aniriau a la garjola.
Ah, a Catalunya una sola bandera, la nostra, molt mes antiga i amb mes historia que el teu drap, LA SENYERA, i entre tant no tinguem la llibertat, l'ESTELADA!
INDEPENDENCIA ||*||

+15
-0
SPAIN'S SECRET CONFLICT
Anònim, 12/06/2012 a les 23:26

http://www.youtube.com/watch?v=65dkCds920I&feature=related

Documental encarregat per a internacionalitzar el cas català. Una obra molt pedagògica que permet difondre el conflicte català arreu del món. Subtítols en català.

Internacionalitzem la nostra lluita

Busquem aliats
+1
-26
FALTA MANO DURA.
Anònim, 12/06/2012 a les 23:39
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+15
-2
Visca ERC!
Progressista, 13/06/2012 a les 00:04
Amb aquesta ERC i amb uns ideals clars i ferms com els que reclama Bosch i la plana major de la nova Esquerra, sí que anem endavant!

Per la justícia social i la llibertat nacional!
Visca ERC!
+21
-0
Pel ruc que demana més mà dura i que en realitat se la mereix ell.
Els independentistes som bona gent, 13/06/2012 a les 00:09
Els ignorants que comenteu rucades com fas tu ja esteu massa vistos, només us dediqueu a increpar, ja no enganyeu a ningú.
Fixa't en la irracionalitat del teu comentari que quan critiques els nacionalismes, no ets capaç de veure que tu també ets nacionalista, això si, d'un invent que es diu EspaNYa.

Cada dia més a prop!
I N D E P E N D È N C I A ||*||
+19
-0
Pel ruc que demana més mà dura i que en realitat se la mereix ell.
Els independentistes som bona gent, 13/06/2012 a les 00:14
Els ignorants que comenteu rucades com fas tu ja esteu massa vistos, només us dediqueu a increpar, ja no enganyeu a ningú.
Fixa't en la irracionalitat del teu comentari que quan critiques els nacionalismes, no ets capaç de veure que tu també ets nacionalista, això si, d'un invent que es diu EspaNYa.

Cada dia més a prop!
I N D E P E N D È N C I A ||*||
+15
-2
independència!
Anònim, 13/06/2012 a les 00:20
PRONTO LLORAREÍS, COMO EN EL 39.
Anònim, 12/06/2012 a les 22:58
OTRO FRANCO Y YA VERÉIS COMO SE ACABA CON TANTA TONTERÍA!!!!!
ESTAÍS AVISADOS, PERROS HIJOS DE PUTA.

........................................................

..nano abans això era motiu suficient perque "LA BRIGADA POLITICO SOCIAL" et donès caxetada i t'enviès finestra avall amb seient inclòs i dir que es va suicidar,o que FRAGA senyales amb el dit i FRANCO signes empunyant la ploma "EL GARROTE VIL",llavors es motiu d'agrair que entres un simbol independentista com l'estelada i expreses la llibertat d'expresió i dir a espanya que som independentistes i que volem la independència.
..............................................

per tu noi sembla que t'agradaria això donar "GARROTE VIL",A TOT DEU QUE NO PENSI COM TU
+5
-4
INDEPENDÈNCIA!
Anònim, 13/06/2012 a les 00:24
LA AUTONOMÍA
COLGANDO DE UN HILO, 12/06/2012 a les 23:19
El dinero es MUY COBARDE, y no entiende ni quiere saber nada de CONFLICTOS, y a los que provocan CONFLICTOS Y FOLLONES, los ODIAN Y DETESTAN.

.............................
I LOVE MONEY
+16
-0
independència!
Anònim, 13/06/2012 a les 00:38
be catalans estem acoseguin que el brau d'osborne tregui les banyes al carrer,això gracies a accions com les de l'alfred bosch,sembla que fan nosa no li agradan la llibertat d'expressió,la democracia,pel que diuen estaven millor amb franco,quina anyorança del passat,la politico social finestra cap a vall seient inclòs,garrote vil estrenyent la gola,afussellaments com va haver-hi al meu barrial crit de "3 ROJOS MENOS",això es el que voleu que no hagi democracia i llibertat d'expressió pel fet d'odiar?alfred bosch simplement ha dit que som catalans en el seu dret a la llibertat expressió,no ha fet cap retret a ningú,i jo tinc el mateix dret a ser català com vosaltres espanyols,el que ha dit que el seu fill(mentida) que volia ser indi en referencia a nosaltres que demà ja se ens passará,no se com ho veus pero porto tota la vida sen independèntista català i encara als meus 38 anys no se m'ha passat,ah i una cosa es ser nacionalista català i un altre cosa es independentista però vosaltres com tot es blanc o negre fiqueu al mateix sac tot lo que no us agrada.


cap a la independència!
+14
-1
independència!
Anònim, 13/06/2012 a les 00:43
sembla mentida que estem al segle XXI en un mon globalitzat social i economicament i encara hi ha gent que no han evolucionat restant en el passat,pel fet del odi i la rancunia.
+18
-2
Països Catalans Independents
Hèrcules d'Alacant, 13/06/2012 a les 00:44


Els castelladres són els paràsits. Tothom sap el que cal fer amb els paràsits. I amb els botiflers.

Tothom qui parla i pensa en paràsit, n'esdevé. No parléssim ni penséssim mai en paràsit, no esdevinguéssim mai la vergonya letal que és ésser un maleït botifler.

Visca els Països Catalans lliures i independents!!!


+3
-23
El bufón del reino de España.
Anònim, 13/06/2012 a les 01:18
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+10
-2
Molt bé, ERC!
Anònim, 13/06/2012 a les 01:24
Al meu parer, l'expressió Països Catalans hauríem d'aparcar-la. Sempre he pensat que associar l'independentisme amb l'esquerranisme i que trobar que l'Espanya d'esquerres és una Espanya amiga és disparar-se al peu i al cap, respectivament. I em sembla estupidíssim fer qüestió de la forma d'estat del país del que et vols separar. Tot i tot, la nova ERC cada vegada fa més goig.
+1
-17
Al de las 00:44
Anònim, 13/06/2012 a les 01:25
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+14
-3
Molt bé, ERC!
Jordi M, 13/06/2012 a les 01:27
Al meu parer, l'expressió Països Catalans hauríem d'aparcar-la. Sempre he pensat que associar l'independentisme amb l'esquerranisme i que trobar que l'Espanya d'esquerres és una Espanya amiga és disparar-se al peu i al cap, respectivament. I em sembla estupidíssim fer qüestió de la forma d'estat del país del que et vols separar. Tot i tot, la nova ERC cada vegada fa més goig. Això, sí. Així, sí.
+9
-0
COLGANDO DE UN HILO, 12/06/2012 a les 23:14
Anònim, 13/06/2012 a les 02:10
Per començar tenim un català a la Troika, Amadeu Altafaj, que és més del que teniu vosaltres. Per vosaltres "catalán i moro". Espanya només hi té l'Almunia que és del PSOE.
+2
-21
la pegatinas en el coche
capita canalla, 13/06/2012 a les 02:18
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+13
-0
Ha ha ha
Anònim, 13/06/2012 a les 03:54
Es que em peto de riure. Aquests pañolos son ben cagats!. No me'ls penso llegir tots per no perdre el temps, però, n'hi ha que no tenen desperdici.
N'hi ha un de segovia que diu que el seu fill vol ser indi. No m'extranya que ni el seu fill vulgui ser esPanyol.
L'altre, diu que "ESPAÑA NO PAGA NI SUBVENCIONA A TRAIDORES". Doncs no, mira. EsPanya no paga ni subvenciona res de res perquè no té ni un puto duro. I ara, qui paga i mana és Europa. Ves per on.
+1
-2
Al 23:39
Anònim, 13/06/2012 a les 04:00
Jo tinc una "mano dura" que em va molt bé per gratar-me l'espatlla.
+3
-4
Poca feina?
Adria, 13/06/2012 a les 05:12
I no tenen res mes important a fer que fer una llei i votar quines banderes i/o imnes es poden xiular? Tot i que els politics no acostumen a fer res de bo, no diuen que estem en crisi i cal retallar? ...
+2
-10
vaja
Anònim, 13/06/2012 a les 07:50
s'ha oblidat la boina
+21
-1
Projecció internacional
Josep Fourier, 13/06/2012 a les 08:05
Ja es va dir durant la campanya que la presència de la coalició ERC+RCat+CatSí al 'Parlamento' cercava bàsicament aprofitar l'altaveu que aquest representa. Els espanyols no tenen cap importància en el nostre procés d'independència, ja que la votarem nosaltres i l'acceptarà el món.

La gràcia d'aquesta acció no és passar-los una estelada pels morros als pocs espanyols que eren ahir a l'hemicicle, ni fer emprenyar els quatre desgraciats que venen a tocar els pebrots als medis digitals independentistes. El que ens interessa és que la nostra idea sigui cada cop més visible a tot arreu i les accions com aquesta ho aconsegueixen.
+21
-2
Fantàstic
Anònim, 13/06/2012 a les 08:59
Alfred, ahir em vas emocionar. Continua així.
+12
-1
Estelada
Rural, 13/06/2012 a les 09:53
Molt satisfet per tantes opinions ,anem per el bon cami.
+6
-18
viva cuba libre
xavier fabra, 13/06/2012 a les 10:02
mr ben sacando la bandera de cuba , sabe que con este gesto fidel le regalara un viajecito a cuba
+14
-0
Visca la República de Catalunya!
Anònim, 13/06/2012 a les 10:09
Catalunya serà ben aviat una República, ja podeu bordar, perquè s'acaba el bròquil!
+14
-2
Bon gest! Endavant ERC
Anònim, 13/06/2012 a les 10:38
Doncs què voleu que us digui a mi el gest em sembla digne i valent davant un debat, el de la prohibició de xiular l'himne, propiciat pels espanyolistes. Com a català estic content de veure una acció valenta a Madrid i m'entristeix observar llegint alguns dels comentaris com aquí a Catalunya coincideixen a criticar-ho peperos, ciutadans i solidaris... Quo vadis Solidaritat? No tot val per arreplegar 4 vots i el què és segur és que amb la vostra actitud el meu ja l'heu perdut.
+5
-16
no som la vostra guerra
Anònim, 13/06/2012 a les 10:58
Si els catalans voleu independitzar-vos d'espanya molt bé però als valencians deixeu-nos en pau!
+2
-0
Els espanyols figura que van lluitar vuit segles contra l'invasor
Jordi M, 13/06/2012 a les 11:13
D'acord que ara hem de posar la bandera amb el triangle i l'estrella perquè tenim pendent el tema aquest d'engegar els espanyols a pastar fang. Però, al meu modest parer, quan Catalunya, triomfant, torni a ser rica i plena, la nostra bandera hauria de ser la de les quatre barres i llestos. Hauríem d'entroncar amb la història i deixar la lluita contra Espanya en contingència episòdica. Si països com Ucraïna, Polònia, Grècia o la pròpia Espanya et fan ara el relat d'un continuum nacional amb eventuals períodes de dominació estrangera, imagina't si no podríem i hauríem de fer-lo nosaltres!
+4
-18
Que penita me dais . . .
CATALONIA IS SPANAIR, 13/06/2012 a les 11:19
ME NIEGO A PARTICIPAR EN ESTE CIRCO
+16
-2
Trobar pèls als ous !
Josep P. (Calella), 13/06/2012 a les 11:25
Ja cansen les mateixes cançonetes de sempre sobre ERC: que si el tristpartit, que si venuts, que si escolanets del PSOE, que si fent en joc a "cYu", que si ...
Alguns porteu la bena posada tant de temps que no us adoneu que ara ERC no té res a veure amb la de mesos enrere.
Quin diputat o senador de "cYu", PSOE-C o ICV ha fet quelcom de semblant ?
GEST VALENT el de l'Alfred Bosch, sí senyor ! Les crítiques són el senyal que es va per bon camí. I les enquestes així ho confirmen.
Ah..! Per cert, aquests que tant critiqueu, ja heu donat la cara ? :

http://www.donalacara.cat/

O sou de l'Assemblea Nacional Catalana (ANC) ? :

http://www.assemblea.cat/

VISCA LA TERRA LLIURE !
Josep //*//
+16
-1
Molt bé treure l'estelada
Anònim Barcelona, 13/06/2012 a les 11:38
Molt bé treure l'estelada...Mes jo l'hagués deixa penjada durant tot el discurs, fent cas omís a les ordres del president de la cambra, que està clarament coaccionant la llibertat d'expressió del diputat republicà... La fermesa cal portar-la al límit !
+0
-13
Digueu-me
Anònim, 13/06/2012 a les 11:44
DIGUEU-ME



El vostre VOT entre altres coses, em farà pagar fins hi TOT

l´aire que respiro? per a que els GADAFIS de torn atessoren

els milions i més milions perque, com a quedat demostrat els

milions existien i existeixen guardats i ben guardats eh?, si...

si....els que anem a MORIR de FAM i PENALITATS no traurem

les GUILLOTINES, ni implantarem el SOCIALISME TAMPOC,

(No confongau amb el COMUNISME desacreditat ja!!) si, sí,

i per més GLORIA dels TIRANS INVASORS i BOTIFLERS,

abraçarem el castellà....VIVA FRANCO ! !, ...no, no patiu...

el meu VOT....perdó, perdón....mi VOTO lo teneis asegurado

para que lo disfruteis como lo estais haciendo, porque se vé,

se vé que lo disfrutais.....



VISCA CATALUNYA RADIO!!!!, en aquests moments estan dien

el mateix que jo acabo d´escriure....VISCA LA VERITAT ! ! !

ABAIX LES MENTIDES ! ! ! (mireu que n´estant dient EH?....)

+7
-0
IS PAIN
Alliberem-nos d'aquests lladres inútils, 13/06/2012 a les 13:29

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=VM2uFbhUtUs

Argentina se’n fot d’Espanya a la TV pública i no és l’única...

http://www.directe.cat/xoc-de-trens/208003/argentina-sen-fot-despanya-a-la-tv-publica-i-no-es-lunica

El canal 7, la cadena pública argentina aprofita el desconcert existent al Govern Espanyol per fotre llenya i riure's d’alguns mitjans de comunicació espanyols per intentar vendre el que no és. No és nou, la premsa internacional es mofa dels dirigents espanyols i del monarca quan van de visita oficial.
+15
-1
La nostra ensenya!
Anònim, 13/06/2012 a les 14:52
Aquesta és la nostra ensenya, la bandera de la llibertat! No ens aturareu espanyols!
+14
-5
Molt bé Bosch!
Anònim, 13/06/2012 a les 16:14
No me'n penedeixo ni una mica del vot que us vaig donar. Endavant!
+7
-12
COM SEMRPE
Pere Ribot, 13/06/2012 a les 16:21
Tot això és el que saben fer els d'ERC: Numerets d'aparador, xiscles que ells mateixos no es creuen, bufonades de teatrillo. Però a l'hora de la veritat, quan tenen vots suficients, pacten amb España, amb els comunistes i amb qui sigui a canvi de quatre càrrecs. Van pactar els Tripartits i pactarien la venda de sa mare si els paguessin prou bé. Senyors d'ERC, podeu ficar-vos el banderí blavero allà on us càpiga. Els independentistes tenim l'estel vermell sobre el groc de la senyera!
+13
-4
Pel de sota
Pepot, 13/06/2012 a les 16:38
Pere Ribot, o com et diguis realment, ets el tipic exemple del Friki de SI a sou del CNI.

Com a mínim si vols que et paguin., disimula millor, no et pots cagar amb els comunistes i dir en la linea següent que la bandera independentista es la del estel vermell.

A banda frikis sou curts :-)
+12
-0
Indpendència en democràcia
mERCè!, 13/06/2012 a les 16:50
Saps què passa Pere, que per tirar endavant la indpendència fa falta majoria al Parlament.

I ERC és un partit independentista però també de centresquerra.

Si ERC només tingués l'eix nacional regalaria l'eix de centresquerra i esquerra al PSC i i IC, mentre que CIU i PP es repartirien les varietats de dreta i centredreta.

Si no hi ha cap altre partit al Parlament per proclamar la independència o per avançar en la sobirania, ERC seria només independentista, i no és el cas. Suposo que per aiò ja hi ha SI.

Si ERC i SI no sumen prou, i CIU i IC no estan per la independència, si CIU prefereix sempre el pacte amb el PP, i ERC només defensés l'eix nacional hi huaira molts votants independentistes, sobiranistes i d'esquerra o de centresquerra que no tindrien a qui votar.

Personalment, penso que es bo que SI pugi, que ERC pugi i que algun dia, més d'hora que tard, CIU i IC facin un pas endavant cap al sobiranisme.

Avui, en l'eix nacional Catalunya està com fa un parell d'anys, sinó pitjor. Malgrat tot, els 7 anys d'opsició de CIU al menys han servit perquè, al menys formalment, a CIU puigi el seu volum sobiranista (tot i que és un aparell mol estero).

Com a independentista d'esquerres jo faria el que calgués per exercir la majoria sobiranista al Parlament, però mentre CIU i IC no recolzin aquests postulats, no negaré els meus ideals socialdemòcrates.

Si CIU pot seguir exercint tranquilament les seves polítiques de dreta i autonomistes, jo com a votant d'ERC vull defensar la meva ideologia independentista i republiana d'esquerres.

No és tan difícil d'entendre, oi?
+7
-4
Ves
Anònim, 13/06/2012 a les 22:45
Bosch s'està Tardanitzant. Tenia l'esperança que fos el contrari...
+3
-6
JA JA
Anònim, 14/06/2012 a les 12:52
Tena, Bosch etc. com podem ser mai indenpendentistes amb xarlotades tant barates, que sou diputats per el bé e la nació Catalana o bé sou els xarlots del poble. a treballar am mes seny o sino foteu el camp al circ, que ella potser si que fara gràcia.
+1
-6
TORTILLA TIBETANO CATALANA SIN HUEVOS
Joaquin Campos, 14/06/2012 a les 14:09

TORTILLA TIBETANO-CATALANA SIN HUEVOS
Joaquín Campos.

En épocas de imperios, invasiones, guerras y batallas se sospecha –por los terrenos supuestamente cedidos- que Cataluña se cagó por la patilla. Desconocemos si disponían de menos bayonetas o simplemente si su capitán de batallón era vago, torpe, miedoso o incapaz de generar recursos bélicos, tan necesarios en esos tiempos.
También convendría saber en que años Cataluña fue nación –y no lo que ahora dice el estatuto- ya que entre esta etapa de pertenencia desde siglos a España y su pasado introducido como una más en la Corona de Aragón me hacen dudar de la existencia de la supuesta nación catalana.

Hoy tres apuestos libertarios –todos ellos catalanes- con relaciones de cobro directas o semidirectas con el estado español (Embajada, Instituto Cervantes…) han participado en un concurso callejero en Sanlitun –barrio moderno y occidentalizado de Pekín- con el fin inicial de cocinar la mejor tortilla española.

Dos decenas de curiosos de diversas nacionalidades ávidos por engullir nuestro preciado manjar y los tres tortilleros que aprovechaban su fama por un día y su micrófono con altavoz para intimidar a los presentes con historias para no dormir. Atónitos quedaron, ya que en vez de aprender a cocinar la tortilla española les informaron sartén en mano de que “Cataluña es un pueblo oprimido”, de que son “una nación” y de que “España es fascista”. Curiosa actitud la de estos jovenzuelos que deciden sabotear un concurso de tortillas para engrandecer y esparcir la mierda que generan ciertos personajes en su pueblo, que no nación.

Espero que algún día no sólo se encarcele al que viola sexualmente a menores y que a los profesores que en su día penetraron cerebralmente a todos estos acomplejados de hoy en día se les juzgue y condene. No me cabe la menor duda de que el dardo en la palabra taladrando el cerebro de mentes infantes es tan horrendo como la mano ansiosa que soba la entrepierna del mismo menor. ¡Cuántos ‘Duques de Feria’ de la falsa historia hay en las escuelas monolingüistas catalanas!

Casualmente y el mismo día los diarios nacionales escupen una noticia de traca. De chiste. Resulta que la Generalitat catalana paga a un investigador –catalán, por supuesto- para que confirme con diversas pruebas de adn que Cristóbal Colón, insigne descubridor, era catalán. Pues tras meses de intentos y mucho dinero invertido (¿qué pensarán los enfermos de cáncer de Manresa sin vacuna?) los resultados no casan como quisieran los energúmenos de la Plaza de Sant Jaume y antes de admitir el bochornoso fracaso anuncian a bombo y platillo unas nuevas pruebas “novedosas que esta vez si confirmarán que Colón realmente era Colom”. Yo propongo a los elegidos que si algún día se llega con claridad meridiana a esa conclusión se anule que España descubrió América y que todos los libros de historia y enciclopedias corrijan a la mayor celeridad –bajo amenaza de multa- tamaño error para que se reedite la realidad suprema: Los Països Catalans fueron los primeros en llegar a América, si us plau.

Mientras los tortilleros sin huevos seguían manipulando a los transeúntes sorprendidos de tanto coñazo.
-¡Queremos tortilla!, rogaban.
Eso si, un holandés mezclado entre el hambriento público deseoso de probar la tortilla española comentó en voz alta a los progres subvencionados por el estado.
-Amigos. Y ya que estáis aquí y defendéis la libertad de los pueblos por qué no rompéis una lanza a favor del Tibet. Que aparte de que os pillan más cerca, esos ni son chinos ni nada. Y además sufren en sus carnes la ira del gobierno local.

Los tres tortilleros callaron a la vez. En China defender la libertad del pueblo tibetano conlleva cárcel si eres local o expulsión del país si eres extranjero. Ninguno contestó y yo pensé que al haber echado todos los huevos en las sartenes ya no les quedaban más para defender tan digna causa.

Lástima de aquellos profesores sodomizadores que sólo enseñaron patriotismo catalán. Lástima de la no existencia de la asignatura de valor.
+3
-0
//*//
Anònim, 14/06/2012 a les 21:22

http://www.youtube.com/watch?v=D4W-MVk1qmk&feature=plcp

La gent a Xile també xiulen al rei dels espanyols i demanen la independència de Catalunya i del País Basc.

//*//
+2
-0
Necessitem més gestos. Gràcies Alfred.
jo mateix, 15/06/2012 a les 06:04
Catalunya necessita gestos com aquest del diputat Bosch a la capital del Regne d'Espanya. És una bona manera de que els espanyols se n'adonin que sóm diferents i que s'hi vagin acostumant. Gràcies per la teva valentia i bona feina des de la boca del llop (o del toro) Alfred. Visca Catalunya Lliure, Visca els Països Catalans lliures!