Ús de cookies
Nació Digital utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies.
Notícia en PDF
Notícia en PDF

Duran posa preu al «Sí» de CiU

Replica a Montoro que pagui els 219 milions que deu a Catalunya si vol el seu suport als pressupostos

| Actualitzat el 21/04/2012 a les 19:49h
El portaveu de CiU al Congrés espanyol, Josep Antoni Duran i Lleida. Foto: Marina López.

El "Sí" de CiU als pressupostos generals de l'Estat ja tenen xifra. El portaveu de la federació nacionalista al Congrés espanyol, Josep Antoni Duran i Lleida, ha respost al ministre Cristóbal Montoro que pagui els 219 milions d'euros de la disposició addicional tercera de l'Estatut que deu a Catalunya si vol el seu suport. Duran i Lleida considera que el que és "irresponsable" és que l'executiu espanyol reclami el recolzament de la federació nacionalista a canvi de res . A més, també qüestiona que Montoro argumenti que no té més diners per a inversions quan l'Estat s'està gastant molts milions d'euros en línies d'alta velocitat. "Sí que tenen diners per al que volen", ha lamentat.

"Si vol el nostre vot, l'ha de buscar posant diners a favor de Catalunya", ha afirmat Josep Antoni Duran i Lleida que condiciona el suport de CiU als pressupostos espqnyols a que l'Estat compleixi i pagui els 219 milions de la disposició addicional tercera de l'Estatut de Catalunya.

El ministre d'Hisenda i Administracions Públiques, Cristóbal Montoro, ha demanat aquest dissabte a CiU que es replantegi la seva posició contrària als comptes estatals i que opti per donar suport al govern espanyol.

Duran i Lleida ha assegurat que CiU ha demostrat en sobrades ocasions que són "responsables" i creu que el que és irresponsable és "buscar adhesions i no complicitats", com pretén el govern espanyol. Duran i Lleida ha llançat un missatge clar a Montoro, si vol que els diputats de CiU votin a favor dels comptes, ha de cedir en alguna de les demandes de la federació nacionalista. "Responsables en som, i molt, però tant n'hem de ser nosaltres com el PP", ha conclòs.
Notícia en PDF
Notícia en PDF

COMENTARIS

+46
-0
No son capaços
Ferran Sans, 21/04/2012 a les 20:05
Perdoni vostè presumpte nacionalista Sr. Duran, però els espanyols -així com els catalans- portem tants i tants anys veient-los a vostès votar a favor de tots els pressupostos espanyols i investidures dels seus presidents a canvi de res de res que ara és normal que no se'ls creguin ningú.
Ara mateix, ningú a Catalunya és creu que vostès siguin capaços de dur a terme cap acte en contra d'allò que els demani Espanya.
CiU i en especial vostè no te ni un bri de credibilitat, malgrat les sorprenents majories que els voten.
+42
-0
puffff...!
Anònim, 21/04/2012 a les 20:11
219 milions quan ens en roben 22.000?????
+37
-0
Ja hi tornen a vendre Catalunya
Anònim, 21/04/2012 a les 20:29
Els còmplices de l'espoli han d'acabar a la presó !
+36
-0
Percentatge
Anònim, 21/04/2012 a les 21:09
1,095% de 20.000.000.000 euros cada any = 219 milions.

Aquest és el preu de Catalunya per al Llevarán y Lérida, un 1,095%.
+37
-0
El "sí" de CiU no ha d'estar en venda.
Convergent, 21/04/2012 a les 21:16
La opció política majoritària del Principat no pot continuar mercadejant el futur de la nostra gent amb els enemics declarats del país que, a més, estan més agressius que mai en tots els aspectes.

CiU (i tota Catalunya) estaria molt millor sense en Duran i Lleida.

Els límits de la nostra paciència ja s'han sobrepassat amb escreix; no podem esperar més: INDEPENDÈNCIA!!! //*//
+26
-0
Aquí el podeu veure...
Anònim, 21/04/2012 a les 21:21
Aquí el podeu veure, el mes de gener de 2006, hores després de vendre l'Estatut del Parlament del 30-S als espanyols i perpetrar "L'Estatutet de la Moncloa"
http://ves.cat/anh2
+38
-0
Et felicito fill
Anònim, 21/04/2012 a les 21:54
La història el recordarà com un gran botifler
+27
-0
Com es pot ser tan curtet?
Anònim, 21/04/2012 a les 22:07
Al PP no dormiran si CiU no li dóna suport als pressupostos. Que tenen majoria absoluta, colla de negats! Estem en mans d'unes traïdors que es pensen que Catalunya només val 219 milions.
+18
-0
quina gent!
Anònim, 22/04/2012 a les 00:00
senyores i senyors,nens i nenes!CIU ha posat en venda Catalunya per 219 milions d'euros,o el que es el mateix,per CIU Catalunya es questio de diners o negoci,mentres el poble de la nostra nació va per un altre camí
+16
-0
cyu la ruina de catalunya, la supervivencia d'espanya
anunnaki, 22/04/2012 a les 01:23
el preu de cyu

60 milions d'euros DIARIS a castella
6 milions d'euros DIARIS als bansters en interessos
40.000 milions d'euros en deficil de la generalitat
malvenent el patrimoni de la generalitat per 4 durus i al moments llogant-lo mes car que el preu de mercat
etc, etc, etc, etc, etc...

A PASTAR FANG!!!
+16
-1
M'hi pixo
Anònim, 22/04/2012 a les 09:39
Semblem un poble de prostitutes subsaharianes de carretera
+17
-0
Hmm
Tomppa, 22/04/2012 a les 10:00
Són molt valents aquestes botiflers de CiU ... lluiten per 29€ per català! Impressionant!
+17
-0
Plegar Durán
Tomas Alaudell, 22/04/2012 a les 10:00
Lo que ha de fer Durán es plegar de una vegada a Madrid. CDC i CiU está mal representada on només ens prenen el pel i els quartos de manera indigna i barroera.
+8
-0
Posem proa a la secessio sense recalades confederals
Anònim, 22/04/2012 a les 11:58
Ja no es questio que Espanya ens pagui una mica del que ens deu, sino de tallar tots els vincles politics amb Espanya. No deixar-ne cap, per infim que sigui i sobretot no posar-ne cap de confederal un cop pervinguem a la secessio. Perque la secessio no te marxa enrere confederativa.
+8
-0
Sense Convergencia, Unio no es res de res
Anònim, 22/04/2012 a les 12:04
Sense Convergencia, Unio no es res, absolutament res de res. L'ERC i Iniciativa, cadascuna, te mes militants que Unio. Dintre de Convergencia hi havia un corrent que es deia "Desfederem-nos". Que se n'ha fet? Qui l'ha silenciat? Qui l'ha anihilat? Duran ho sap.
+8
-0
Llenties
enrisolaj, 22/04/2012 a les 13:36
Per CiU l'important és vendres, encara que sigui a preu de saldo, per un plat de llenties
+8
-0
CyU traïdors
Anònim, 22/04/2012 a les 14:08
Programa Electoral de CiU

598. Exigirem a l’Estat el compliment estricte de les inversions de l’Estat a Catalunya (Disposició addicional tercera de l’Estatut), així com la compensació pels incompliments des de que va entrar en vigor.


http://ciu.cat/media/46861.pdf
+6
-0
Federalistes
Anònim, 22/04/2012 a les 17:31
Els espanyols estan acostumats a incomplir els pactes amb Catalunya perquè sempre acabem acceptant nous pactes pensant que aquesta vegada no ens fallaran. Podrem sortir d'aquest bucle infernal algun dia? Si us plau, federalistes, no ens emprenyeu més amb les vostres fantasies polítiques. A Catalunya, el federalisme amb Espanya s'hauria d'il.legalitzar.
+11
-0
Quant ens costa la nova mansió a Begur d'en Duran i Lleida ?
espanyaensroba.cat, 22/04/2012 a les 21:08

http://maps.google.es/maps?q=
%2B41%C2%B0+56%27+36.35%22,+%2B3%C2%B0+12%27+31.69%22


http://virreiduran.wordpress.com/2011/11/09/duran-aplana-el-cami/



http://www.elpais.com/fotogaleria/espana/horas/sombra/Duran/elpgal/20100715elpepunac_1/Zes/1



http://virreiduran.files.wordpress.com/2011/11/ciu1982benforta.jpg


Duran i Lleida és el polític més inteligent de tots,des de 1.982 viu entre l'hotel Palace i l'Hotel Ritz de Madrid,
cobra 6.000 euros al mes de sou de polític més la suite pagada amb diners públics,pisos a Lleida,Barcelona i una mansió a Aiguablava (Begur),més
les comissions que rep dels lobbis empresarials com Abertis,Gas natural,Repsol,La Caixa i totes les empreses catalanes que fan negocis a Espanya
com Cementos Molins,Farmacèutiques com Ferrer-Salat,Almirall,Esteve etc
Coloca a amants en càrecs públics com la Joana o la Maria de la Pau,viatja arreu del món gratis
gràcies als nostres diners,mai ha tingut cap responsabilitat politica,és homofob,classista,
i per més inri encara hi ha gent que el vota quan Duran i Lleida només es serveix a si mateix.