Ús de cookies
Nació Digital utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència d'usuari, mostrar publicitat adaptada als vostres interessos i recollir dades amb l'objectiu d'analitzar l'audiència amb eines genèriques. Si continueu navegant pel web, entendrem que accepteu la nostra política de cookies
Notícia en PDF
Notícia en PDF

Una iniciativa popular intenta salvar el càrrec a Mònica Terribas

Els organitzadors de la recollida de signatures consideren que el "tripartit CDC-UDC-PP" intenta afavorir el Grup Godó

| Actualitzat el 15/04/2012 a les 23:06h
Terribas, en una compareixença a la comissió de control de la CCMA amb Ramon Mateu i Enric Marin, fins ara president dels mitjans públics de la Generalitat en representació d'ERC. Foto: Parlament

Ja hi ha una iniciativa popular per intentar aconseguir que Mònica Terribas conservi el càrrec. "Salvem Mònica Terribas com a directora de TV3" està recollint signatures per tal de mantenir l'actual directora de la televisió pública catalana en les seves funcions. Segons els promotors, això beneficiarà el Grup Godó i, a més, "deixa fora del Consell de Govern ERC, ICV i SI".

La recollida de signatures responsabilitza del canvi de direcció al "tripartit CDC-UDC-PP" que, al seu parer, ha "consensuat la substitució de la directora de TV3, Mònica Terribas, per l'encara director de comunicació del Banc Sabadell, Ramon Rovira".
Notícia en PDF
Notícia en PDF

COMENTARIS

+46
-22
Molt be CiU
astronauta46, 16/04/2012 a les 00:25
El sr. ( molt honorable) Mas i companys de Gobern estan fen " el Gobern dels pitjors " ; Es per això que Mònica Terribas els fa nosa.
Cada dia que pasa hi ha menys diferencia entre CiU i els enemics de Catalunya que portan las insignias del PP.
Els convergents de bona fe, tenen que tenir una frustraciò gran amb els fets del sr. Mas, un President que ara ja es pot dir, no pasarà a la historia de Catalunya.
Mònica Terribas es una profesional insuperable i estima Catalunya, sensa comas ni tampoc interesos.
El grup Godò defensaban el dictador Franco i ara al Juan Carlos, el rei aquest que tenen a Espanya; Son intoxicadors dels sentiments.
+27
-17
CDC+PPC+UDC
Salou, 16/04/2012 a les 00:33
CIU ja s'ha tret la màscara i ha apostat clarament per formar el tripartit de dretes. No se de que us extranyeu, per altra banda és el que sempre ha fet, marginar l'esquerra independentista catalana.
Demano als independentistes que reflexionin si continuar votant CIU és possible.
+29
-18
CDC+PPC+UDC
Salou, 16/04/2012 a les 00:34
CIU ja s'ha tret la màscara i ha apostat clarament per formar el tripartit de dretes. No se de que us extranyeu, per altra banda és el que sempre ha fet, marginar l'esquerra independentista catalana.
Demano als independentistes que reflexionin si continuar votant CIU és possible.
+22
-22
La millor evidència d'una derrota
Jordi M, 16/04/2012 a les 01:08
Que meravellós que és, que fins i tot els que van bavejar i/o sucar amb el Tripartit se n'adonin de fins quin punt ha quedat apestada la paraula i ara la facin servir per connotar negativament. Però, és clar, perquè els quadrin els números han de comptar CiU com a dos partits i això és trampa perquè llavors ICV-EUiA-V en són tres i per tant l'experiment sucursalista hauria estat un pentapartit. Ah, per cert, vejam si és cert que TV3 deixa de ser una porqueria i torna a assemblar-se nacionalment, democràticament i qualitativament a la dels primers anys.
+22
-31
cansat de despeses inutils
osonecn realista, 16/04/2012 a les 09:26
La Tarribas al carrer, es una mala administradora del diner public i la qualitat de la progamació pitjor.
Es mereix anar al carrer
+23
-24
Fora la Terribas
Eduard Planell, 16/04/2012 a les 11:04
La Terribas fora d´una vegada. El seu equip i ella mateixa han fet mal a TV3.Pot ser una bona presentadora (?) , pero de directora general , poca cosa a dir i prou del conte. Els seus amiguets del partit sobran, on fan la seva labor politica.Es una TV pública o no ?. A més a més, la mala cara que possa la Terribas no es del tot recomanable, per prepotent i desafiant. El canvi es inprescindible.
+11
-14
Defensa dels del tripartit.
gat escaldat, 16/04/2012 a les 13:48
Per què s'ha de quedar? Ningú no és imprescindible.
Qui vingui darrera també ho pot fer bé.
+8
-8
comisari politic
capsigrany, 16/04/2012 a les 16:25
ara si que tindrem un comisari politic , de partit, clar. Com es nota el sectarisme
+11
-11
El tripartit ha perdut !!!
Anònim, 16/04/2012 a les 17:35
Alguns semble que no us heu enterat , el vostre estimat tripartit i el vostre estimat Montilla ja no estan al poder . Potser si que Rovira o qui sigui el nou sera proper a Ciu , pero es que Terribas era independent ' no em feu riure , era una individua propera al tripartit . I si parlem de televisio nacional , tv3 mai ha estat tant espanyolista ni s´ha fet servir tant el castella com amb aquesta impresentable de la Terribas i aixo no ho diu cap convergent , es una evidencia i ho diu gent com Victor Alexandre que no crec que sigui sospitos de convergent . No vesare una llagrima per la Terribas , que plorin Montilla Herrera i Puigcercos per la seva marxa
+13
-6
Votant de SI
Teresa R, 16/04/2012 a les 22:28
La Mònica Terribas és una excel.lent professional. O és casualitat que TV3 sigui líder d´audiència a Catalunya setmana rere setmana? És patètic que no es pugui deixar de ser sectari. Quan una persona no pot criticar "els seus" o reconèixer els mèrits dels "altres" és que ja ha perdut la capacitat de pensar lliurement. La Terribas no solament ho fa molt bé, sinó que se l´ha jugat denunciant públicament l´ofensiva contra els mitjans públics per part del grup Godó i altres aprofitats. Anticatalans totals, per cert. Gràcies, Mònica
+4
-13
fora
mdolors, 16/04/2012 a les 23:29
La Terribas i el trispartit fora d'una vegada, vull veure els comptes de TV3, estan sota zero ah i el sou d'aquest personatge quin es (lladres) TV3 mai avia estat tant endonsada con ara.
+12
-2
grup godó i un senyor Antich
neminiparco, 16/04/2012 a les 23:53
La rémora més grand i quintacolumnista (intento ser educat..),des el final de la guerra civil,com a mínim,La Vanguardia ,el conde i un senyor Antich.
CIU I GRUP GODÓ,LA MATEIXA M.... ES.
VISCA CATALUNYA LLIURE! (amb o sense ells).
+6
-14
Volem una TV3 catalana. Fora Terribas
Anònim, 17/04/2012 a les 03:14
Amb Terribas hem tingut la TV3 més castellanitzada i espanyolista que ens hagin pogut tirar a la cara els sociates espanyols. Aquesta senyora va apostar pel tripartit espanyolista d'esquerres i el poble català ha triat CiU i el nacionalisme català. Així que adéu i que no torni.
+1
-5
Per què callàveu amb La Vanguardia de Juan Tapia i Lluís Foix, desgraciats?
Jordi M, 17/04/2012 a les 14:16
Qui ataca ara La Vanguardia més que no pas en cap moment anterior, una de dues, o bé és sociata o bé és infinitament idiota. I com que sociates cada vegada n'hi ha menys i atacs a La Vanguardia n'hi ha precisament ara més que mai dedueixo que hi ha una quantitat alarmant d'idiotes. Jo també, hauria preferit que la nau capitana del Grup Godó se n'hagués anat en orris i hagués ocupat el seu lloc un diari inequívocament catalanista i de qualitat. Però això no ha pogut ser i el que ha passat és que La Vanguardia ha fet un tomb vers el catalanisme. Un tomb clar en algun aspecte. Un tomb lleuger en d'altres. I un tomb inexistent en bastant, massa casos (la Contra la continuen fent els de l'entrevista a Heribert Barrera, per exemple). Però el més sagnant de tot és que es critica precisament el que ha millorat del diari! L'independentisme català està de frenopàtic.
+8
-1
Els Godo ataquen de nou !!!
Anònim, 17/04/2012 a les 17:24
Apa, com n'esteu de contens, oi? Per fi un dels vostres a TVC per fer i desfer, con xaleu, oi? Sou una colla de botiflers, "españolistas" i pocavergonyes. Només cal veure els articles del Barbeta i el Juliana parlant de les "glories" del Borbó. Foteu fàstic !!! Ja trigueu a desapareixer, alimanyes !!!
+10
-3
Fàstic
Anònim, 17/04/2012 a les 18:48
La campanya de CiU contra la Terribas és fastigosa. Els seus arguments són totalment falsos i és fàcilment comprobable. Dos exemples. L'acusen d'haver fet TV3 pro-tripartit però va mantenir durant anys el tandem Cuní-Rahola als matins tot i que feien campanya diaria contra el tripartit (com ara a la 8). L'acusen de "espanyolitzar" TV3 quan la màxima espanyolització va ser quan en Pujol donava suport al darrer mandat de F.González i el primer de J.M. Aznar. Que diguin que volen posar algú més dòcil a CiU i ja està, no cal empastifin una persona. I pel que fa a la gestió econòmica, només cal veure que ha fet molt més amb menys diners i posant TV3 com a líder. Una part de CiU s'ha apuntat al pensament i l'estil patològic de'n Salvador Sostres que ja sabem com ha acabat: a El Mundo i Intereconomia. Per defensar la seva butxaca estan diposat a tot.
+9
-4
terribas, la millor
cat, 17/04/2012 a les 19:07
que algú amb una mica de memòria em digui quin president/a de la CORPO ha fet més amb menys.

aquesta santa senyora ha defensat amb ungles i dents una TV pública catalana de qualitat i independència, portant-la a nivells d'audiència que feia temps que no es tenien.

el problema és que un talent com aquest és una nosa per aquells que volen debilitar aquesta potent eina de comunicació que és TV3.

no ens enganyem, són els del PP que la volen fora. Llàstima que per a tal finalitat és necessària la complicitat de CIU, que s'ha hagut d'empassar molts gripaus (aquest n'és un exemple més) per aconseguir treure 4 duros del PP.

sincerament, CIU l'està cagant de mala manera venent-se l'ànima al diable.

Mònica, has demostrat ser la millor. per això et volen fora.

Gràcies per la feina feta i lluita fins al final!!
no estàs sola.
+5
-10
Ara hem de plorar per una sociata ?
Anònim, 17/04/2012 a les 20:16
Probablement qui la substitueixi sigui proper a Ciu ( per alguna cosa han guanyat les eleccions ) , pero aixo vol dir que haguem de plorar per una individua propera al tripartit que ha espanyolitzat mes que mai a Tv3 i ha fet servir el castella mes que mani ? . No plorare per la sociata aquesta
+0
-2
TERRIBAS TRI PARTI
JORDI RIUS PEDRA, 23/04/2012 a les 23:55
BONA PERIODISTA PERO ES DEL TRI PARTI I ARA MANEM NOSALTRES A MI M AGRADA CIU PERQUE POT PACTAR AMB KI FACI FALTA I EL TRI PARTI I EL CHARNEGO SENADOR HAN PORTAT MISERIA I CUMBALLISME A MES ELS VOTANTS DE CIU NO SOM INDEPENDENTISTES I AQUESTA JA SEN POT ANAR A FER DE COLUMNISTE AL PERIODICO I AL AVUI
+0
-2
ja nhi ha prou
Berni, 24/04/2012 a les 12:05
TV3 lider d'audiència gràcies al Barça...osti quin mèrit. Programes infantils liders com polònia o crakcovia que ja cansen, tele tresina. un altre tòpic es dir que es una gran professional sense arguments només per com fa les entrevistes.
Senyors d'ERC ja no governeu, i punt...ja no es vostra tv3. i allà dins és un bunquer. tot privilegis.
+0
-0
Una vergonya per Catalunya
Anònim, 01/05/2012 a les 23:16
Sr Artur Mas
Soc una persona que vaig votat CIU, pensat que aquesta vegada pensaria més per Catalunya i veig que encara va a favor del PP, la veritat m'ha defraudat molt, i apart fa treure persones que pensa fer coses per Catalunya i que pensen pels catalans que tot vagi bè i ja veig que No, tinc una germana que viu Anglaterra i m'ha escrit dien que no pot veure TV3, està molt enfadada i m'ha dic que sempre havia votat per Catalunya i ara pensa que no votarà més, està molt emprenyada, m'ha dic això no és Catalunya que ella havia viscut, no sé ahon acabarem
Senyor Mas aveure si pensa més per els Catalans