COMENTARIS

+
0

-
2
kololokoRaul Cosano, 23/02/2012 a les 13:56
Molt d'acord en que s'ha de donar sortida a joves formats però també fena per a gent que no s'ha format i Eurovegas pot donar sortida.

+
1

-
0
com arribarem a la independència amb EuroVegas dins?gambó, 23/02/2012 a les 11:28
Quina pena de país, el nostre, Catalunya, haver-nos de veure barallant-nos amb països tercermundistes com Espanya, per tal que un megacomplex del joc i del relax es planti a casa nostra. Ni al magnat se l'acudeix anar-hi ni cap país desenvolupat es baralla per a que el megacomplex vagi allà. Què pot tenir Espanya, i Catalunya dins, que no tenen Itàlia, França, Grècia o Turquia? Som el poble més simpàtic que l'italià o el grec? Noooo! El que sí que som un país tercermundista en fer complir la llei, en fer lleis a mida, en tenir un poder judicial corromput fins les orelles, per ser un poble masell i enganyat. On tindrà el magnat del joc i del cartró-pedre millor lloc per fer les més inversemblants malifetes financeres que aquest oasi fiscal i legal que és l'estat espanyol? Vergonya ens ha de donar barallar-nos per a que s'estableixin a casa nostra. Però a més, amb el EuroVegas a Catalunya la nostra lluita per a la independència es farà molt més difícil. Perquè volem una iondependència que ens permeti fer un país del primer món, un país just i prosper. Doncs, per a seguir sent tercer món real, ja m'està bé quedar-me a Espanya.

+
3

-
0
EurosiliconMateu, 23/02/2012 a les 11:14
Millor que un Eurovegas, un Eurosilicon Valley.

+
3

-
0
Stop EurovegasAnònim, 23/02/2012 a les 10:19
El projecte de parc "temàtic" Gran Scala que promou International Leisure Development (ILD) al desert dels Monegres hi inclou 32 casinos, 700 hotels, 232 restaurants i cinc parcs, a més d'un hipòdrom, camps de golf, un gran centre de convencions i fins a una plaça de braus... (?)

+
4

-
0
EurosincityAnònim, 23/02/2012 a les 09:53
Aquestes collonades ajuden a passar la crisi, mentre hom discuteix sobre el mega casino-centre lúdic-prostíbul i les seves consequències, les retallades de pressupostos resten per una estona oblidades...

+
5

-
0
Hi ha algú...?Anònim, 23/02/2012 a les 09:48
Els llocs de treball "creats" seran a base de reclam de mà d'obra de baixa qualificació explotada, nodrida d'immigrants, cosa que no arreglaria pas el problema actual de fugida d'universitaris a l'estranger o els llicenciats desocupats trobaran feina de croupiers, caps de sala, cambrers... i les universitats nostrades incorporaran la llicenciatura i master de jocs, apostes i turisme de borratxera?
Fa un tuf molt freak tot plegat.

+
8

-
0
Potser hi ha molt de fariseu solt...Anònim, 23/02/2012 a les 00:27
Las Vegas, al bell mig del desert de Nevada més de 45º C a l'estiu, és coneguda com "ciutat del pecat" (Sin City) a causa de la "popularitat" del joc i apostes, la disponibilitat de begudes alcohòliques a qualsevol hora del dia, la legalitat de la prostitució, el glamourt hortera...
El govern local i els promotors turístics de la ciutat prefereixen el sobrenom de Capital mundial de l'entreteniment i el turisme. (Si fa no fa com ací).
Encara no saben gairebé res del projecte?
El promotor demana que al seu recinte algunss lleis del nostre país no s'hi apliquin entre altres:
Demana que s'hi pugui fumar, que els menors puguin accedir-hi(?)acompanyats de tota la família, pagar menys impostos, reduir els costos per a contractar el personal (?)...
No entenc res parò, en aquesta zona no hi havien ja prostíbuls? Els volen potenciar encara més?

+
2

-
12
Parlar per parlarPepet de Sarrià, 22/02/2012 a les 21:35
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Estic llegint uns comentaris molt catastrofistes. Massa catastrofistes, quan encara no en sabem gairebé res del projecte. I aquesta obsessió amb les pobres putes,... crec que hi ha molt fariseu solt.

+
15

-
2
Pagarem un preu molt altAnònim, 22/02/2012 a les 20:03
Aquest projecte serà la degradació absoluta del país, millor que vagi a Madrid

+
13

-
2
ARTURURÚAnònim, 22/02/2012 a les 19:47
Amb la intenció ja has quedat retratat arturet.

+
15

-
2
Ludopatia + prostitució = turisme de qualitat?Borinot (Girona), 22/02/2012 a les 19:46
Fa uns 10 anys, després de voltar per uns quants parcs naturals de l'Oest d'Estats Units, vaig passar una nit a Las Vegas. Potser va ser pel contrast, però encara recordo la profunda sensació de fàstic que em va produir tot plegat: un autèntic no-lloc de llibre, amb molta edificació però gens d'arquitectura, estètica kitsch, malbaratament de recursos (energia, menjar, aigua, residus, etc.), prostitució massiva, preus rebentats, delinqüència desbocada, i milers d'esclaus de tots els colors i procedències pencant per 4 duros perquè la festa funcioni les 24h.
Malauradament de tot això ja en tenim prou al nostre país i, ho sento, la imatge de tot un Govern avalant el projecrte ens fa un mal irreparable. No hem d'aspirar a competir ni un minut més dins del model turístic espanyol, sinó deixar-lo enrere com més aviat millor.

+
17

-
1
Més treball, oi.Anònim, 22/02/2012 a les 18:50
si es per crear llocs de treball, omplim les rotondes de dones, i el resultat serà igual de il·legal que això que ens vol vendre l'Arturo

+
12

-
2
Molt legals ellsAnònim, 22/02/2012 a les 18:47
Si, tots a la foto. La foto del delicte. La il·legalitat. La trastada ecològica. El tracte de blanques. L'abús de menors. El trafic d'armes i drogues. L'urbanisme mastodòntic..........

+
15

-
1
Encara més Cos(t)a Nostra no!Anònim, 22/02/2012 a les 17:45
Es veu que la màfia italiana ja parla de la nostra costa com la Costa Nostra. Amb aquest Las Vegas nostrat encara filaríen més prim: pràcticament ja seríem esclaus d'ells. Ens cal més dignitat!

+
14

-
1
Economia productiva, no especulativa!Anònim, 22/02/2012 a les 17:39
Mirem com està Mallorca i Eivissa i Lloret o Salou o Miami-platja, com algú ha dit per ací. O Benidorm. Ecs, no. Economia productiva, si us plau. Prou d'economia especulativa!!

+
11

-
0
No patiu companysj. pavès, 22/02/2012 a les 17:25
Madrid ho vol. Per tant, Rajoi li deixarà ben clar a l´amic americà que Madrid o res.

+
16

-
3
Ho sento, noAnònim, 22/02/2012 a les 16:58
Hi estic totalment en contra, com diuen els meus companys. Vulgaritat, crits, sorolls, màfies, corrupció, contaminació acústica, contaminació lumínica, lletjor, ludopatia, instal.lacions per a turistes i no per als naturals, destrucció del paisatge... vòmits, borratxeres, massificació, baralles. Ja sé que el que dic pertany a la cultura del no que tant critica el president Pujol -i puc estar-hi d'acord en part- però una iniciativa com aquesta és fer malbé més encara el país i ja n'està prou. Tot el litoral fet malbé.... encara més? Prou de l'economia del lleure per a estrangers!!

+
24

-
3
Diguem NO, nosaltres no som d'eixe món!Anònim, 22/02/2012 a les 16:33
"Ells, els americans, s´han ben preocupat de mantenir Las Vegas ben aïllada al mig del desert. La versió catalana seria una mena d´annex a Barcelona.
L´imatge de puticlub en el que van convertir l´illa de Cuba a l´època de Batista, no la vull pel meu pais."
Tens tota la raó jo tampoc vull el país ni cap altre país així!
Hem perdut els papers, i no solament els de "Salamanca" que van cremar i no es podran tornar mai més.

+
16

-
0
Som o no som? Fart d'espanya, 22/02/2012 a les 16:31
Quan és la pepera Alícia Sánchez-Camacho la qui garanteix la neutralitat de l'executiu espanyol, és una bona garantia només pel fracàs!
Per cert, executar aquest projecte, implica transgredir totes les lleis vigents en estat espanyol. La guapa i llesta alcaldesa de Madrid, l'ampolla, ha dit que cap problema, que l'eurovegas ja està exempt de tot i que allà tindrà el seu paradís fiscal particular.
I jo em pregunto, si això es fa realitat, nosaltres, els mortals amb el passaport d'aquest regne tant podrit que necessita esclavitzar-nos per a existir, continuarem pagant la seva festa o direm que ja n'hi ha prou d'immoralitats i trampes i que ja s'ha acabat?!?

+
4

-
23
NO PODEM DESCARTARAnònim, 22/02/2012 a les 16:31
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
NO ESTEM AMB CONDICIONS DE DESCARTAR OPCIONS COM AQUESTA,EL PAIS ESTÁ ARRUINAT, NO PODEM DEIXAR PASSSAR OPORTUNITATS, UN PAIS ES FAR RIC DE MOLTES MANERAS , A TOT HI HA PART LA NEGRA, A LA EPOCA D'INSTRUALITZACIÓ TAMBÉ HABIA PARTS NEGATIVAS, CONTAMINACIÓ, PRO AIXÓ VA DONAR RIQUESA AL PAIS, EL EUROVEGAS ES POT FER, PRO CLAR CONTROLAN COM TOT,
AL FINAL S'HO QUEDARÁ MADRID, TINDRAN MOLT MENYS ATUR, I NOSALTRES PLORAN QUE NO TENIM FEINA

+
22

-
0
Em faré holandèsToni Arregui, 22/02/2012 a les 16:29
Pensava esperar-me almenys al Referendum per decidir si em feia holandès o no, i ja veig que aquest país ja no té remei. Em faré holandès desseguida, quina vergonya ser escanyol...

+
20

-
2
Al "Supervident" VicentAnònim, 22/02/2012 a les 16:28
Abans d'escriure baixa del núvol on vius, el primer que va demanar el mililionari, per a amollar els dolars, és que la zona on instal·li el seu negoci ha d'ésser com una zona franca amb una normativa espécifica i diferent per a la resta del territori, com ara les zones que hi ha als aeroports, però en pla massiu. Perquè et penses que hom fa la comparació amb Macau?
És clar que respectarà les normes. les normes fetes a la seua mida en un tros del nostre país!
Assabentat del què és "Eurovegas"!

+
17

-
2
No gràciesAnònim, 22/02/2012 a les 16:27
Algú ha vist els estudis d´explotació d´aquesta cosa?
Quina mena de congressos vindrán a l´Euro Vegas que ja no puguin venir ara a Barcelona?
Quines obres teatrals o espectacles musicals s´han de deixar de fer actualment a Bcn, per manca de tots aquests teatres que hi volen fer ?
En lloc de fer els 3 ó 4 camps de golf de que parlen, perquè no promocionen els que ja existeixen?
Què passaria amb les infraestructures ja existents si de cop aterren totes les que estàn projectades en aquestes Vegas nostrada?
...i d´on treuran tantíssima gent que es necessita per fer rendible una inversió tant astronómica i mantenir els 200.000 llocs de feina que diuen?
Que passaria amb tant de totxo si al cap d´uns anys el projecte es fa inviable economicament?
Ells, els americans, s´han ben preocupat de mantenir Las Vegas ben aïllada al mig del desert. La versió catalana seria una mena d´annexe a Barcelona.
L´imatge de puticlub en el que van convertir l´illa de Cuba a l´època de Batista, no la vull pel meu pais.

+
21

-
4
Desgraciats!Anònim, 22/02/2012 a les 16:20
Aguns diuen que hi podran fer més "convencions"...
Quin país més ridícul si la capital i el seu entorn ha de "viure" de "convencions", tot això comporttarà més màfies, especuladors, corrupció, blanqueix de diner, prostitució...
A més les "convencions" quan es cansen del país on les fan, o les subvencionen prou, se'n van a un país més subornable i demà serà un altre dia.

+
7

-
21
Serà el què nosaltres volguemSuperintendent Vicent, 22/02/2012 a les 16:17
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Que hi hagi una empresa que vol fer negoci i invertir al país, tan és que sigui per oci, com per fer automòbils, com per dedicar-se als productes químics. Serà l´administració qui li marcarà les regles, i les haurà de complir com qualsevol.

+
23

-
5
No a EurovegasAnònim, 22/02/2012 a les 16:12
Al Principat ja tenim Miami "platja"... ara també alguns volen tenir un bocí de Las Vegas? I perquè no Columbia o Pensilvania?
No a inversions fantasmes, especulatives, que es volen saltar i pretenen fer canviar les normatives vigents, instal·lades a prop de l'aeroport del Prat, tot plegat per crear un indret on vindrà gent no sabran ni al país on són, com un vulgar Lloret de Mar o Benidorm.
No en vàreu tenir prou amb la nefasta època d'especulació i desastre immobiliari, per a què ens serveixen les experiències nefastes i malaurades dels darrers anys?
Hem d'hipotecar les darreres zones agrícoles que resten a l'entorn de Barcelona?
Hem de renunciar a les zones protegides del delta del Llobregat?
Hem de fer que encara s'instal·lin més habitants a l'aglomeració superpoblada de Barcelona, no hi ha prou massificació mentre altres zones del Principat s'abandonen?
Hem de permetre que un milionari americà s'entrevisti amb el President del país per defensar els seus interessos especulatius tal com si fòssim una república bananera i a la recerca de destruir l'hàbitat dels "natius" i posar per sobre els seus diners i interessos?
No comprenc per quina raó s'han de canviar les lleis i les normatives per a satisfer els interessos d'un especulador. Segur que ha descartat altres països on es respecta i es valora més la democràcia i el benestar dels seus habitants a llarg termini en comptes de les màfies, prostitució i els ambients freak de pa sucat amb oli.

+
22

-
4
"CiU, PSC i PP, amb Eurovergas" corrupció, corrupció i més corrupcióAnònim, 22/02/2012 a les 16:09
"CiU, PSC i PP, amb Eurovergas" corrupció, corrupció i més corrupció

+
19

-
4
?????Doctor Bacterio, 22/02/2012 a les 15:54
Que totes les vesants del turisme són positives ??
Carregar-se la costa, fer aberraciosn urbanístiques,esgotar els recursos naturals d´una zona,canviar per complet la fesonomia de poblaciosn senceres, exterminar la cultura propia de zones senceres per adquirir la dels turistes...
Tot molt positiu...

+
7

-
31
Turisme culturalFilemon, 22/02/2012 a les 15:31
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Totes les besants del turisme son positives. Ho son el turisme cultural, el turisme de sol i platja, i el turisme exclusivament d´oci. Tot suma.

+
24

-
3
Menys pensar en la recaudació i més en la gentMortadelo, 22/02/2012 a les 15:11
El turisme de Casino no faràn més que allunyar els turistes culturals i gent buscant un lloc tranquil, a veure qui va a Las Vegas per cultura i tranquil.litat?
No ens cal aquest turisme, aquest no és el model de país pel futur, això és un parxe, que fotin aquesta merda a Madrid.

+
3

-
27
Amb una condició.Anònim, 22/02/2012 a les 15:06
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
A de ser conegut mundialment com L´Eurovegas dels PP.CC.

+
7

-
32
Teniu por?Amat, 22/02/2012 a les 14:52
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Perquè sempre heu de pensar en negatiu? Perquè no és poden treure coses positives de totes les oportunitats que s´ens presenten? Perquè penseu de seguida en putes , drogues i màfies? Qui vulgui ser puta, ho serà amb casino o sense casino. Qui vulgui drogar-se, es drogarà amb casino i sense casino. Com sempre passa, la cultura del NO a tot. Sembla que ens fa ser mes importants si diem NO, i aquesta actitud només demostra poca intel·ligència, pròpia dels perdedors.

+
23

-
3
Només faltava aixòAnònim, 22/02/2012 a les 14:28
Que els donen el casino a Madrid que són horteres de naixement, que es facin rics i ens tornen els diners que ens roben. No ens farien falta cassinos si ens donessen els diners que ens corresponen. Mas tingues collons i demana a Madrid el que ens correspon i deixa't de cassinos.

+
14

-
1
Cagant DurosAnònim, 22/02/2012 a les 14:21
Us imagineu, els Florentinos i totes les empreses (casolanes o no) dedicades al capitalisme Cibeles, que els hi bé un tio que caga duros pel cul, ara que no foten una puta obra ni es poden arrambar als amics, coneguts i saludats, i que ofereix instal.ar tones de ciment per captar turisme ludopata-putero-esportiu, amb una inversió que rebertirà als Bancs i Caixes mangantes, via superrentadora de diner "opac" i que donarà feina encara que sigui a 10 euros/hora, a tota una colla d'ignorants que no tenen capacitat per fugir del pais a buscar-se la vida?. Us imagineu el "bombó"? Us imagineu el vostre futur lligat a una terra, covertida en un macroforat fet d'oci i dolce farniente, per tota la patuleia europea?. Ja ho deia aquell, que el projecte pre-bombolla era convertir Ejpaña, en un gran geriàtric de segona residència i el nostre pais, en un pais de "serveis" i turisme..... Mireu Valencia, la seva costa, els seus bancs i caixes i els seus polítics..... Fantàstic. Fenomenal. No cal que fem el carrer de forma individual, fem-l'ho colectivament i sense condó, en comptes de ser una miqueta més honrats i valents, mentre diem que volem "prohibir" fer "el carrer" a les "nostres" carreteres. Per fer això, perquè no aprovar una amnistia fiscal, legalitzar la droga, la prostitució i rebaixar el control de la corrupció?. No sé si m'explico. Mireu Andorra, va convertir el pais en un supermercat. Sí, ningú es mor d'això, al contrari, es viu. Pero es això el que volem?. Potser sí, potser ens consolarem amb la part positiva de l'assumpte i podrem veure Le Circ de Soleil aprop de casa.

+
1

-
30
Catalonia is SpanairAnònim, 22/02/2012 a les 14:16
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Pues se siente, porque los hoteles, teatros, centro de convenciones y casinos se iran a Madrid.

+
29

-
4
JO ERCJO ERC, 22/02/2012 a les 14:10
Un tripartit ben xulo aquest de CIU, PSC i PP.
Joc,ludopatia, carregar-se la costa, mafies... tot per la pasta.
Despres espero que els de CIU i PSC no vagin donant lliçons als del PP al Paìs Valencià perque elsl foten aquí el mateix.

+
26

-
7
quina sorpresa...toy muy leido, saveh!, 22/02/2012 a les 13:59
Vaja, l' "eje nacional español", amb botiflers inclosos, vol convertir Barcelona en un imant per lodupates, putes i mafiosos. Ja sabia jo que aquesta vegada no "guanyaria" Madrid. Això vindrà a Catalunya perquè els que la volen enfonsar consideren que els serà útil. I a sobre una pila de catalanets aborregats es creuran les mentides del Govern i els partits d'obediencia espanyola...que si "crearà llocs de treball", que si "es un impuls necessari en temps de crisi", que si "l'àvia ara fuma winston"...
Senyor Mas, llegeixi's "Del regiment de la cosa publica" un dia d'aquests. En Francesc d'Eixemenis ja tenia clar fa 600 anys el que es bo per un pais i el que no. Vostès encara dubten...i així ens va!

+
38

-
6
...Anònima emprenyada, 22/02/2012 a les 13:56
per primera vegada, i sense que serveixi de precedent, estic d'acord amb els eco-pastanagues.
QUe pretenen? un turisme hortero i de baixa qualitat com ha passat a Lloret? Que no els ha quedat clar que el turisme bo (el que es deixa pasta) li agraden els llocs verges amb gust i no els macro-complexes plens de xonis, putes ludopates i travelos?

+
24

-
2
Es diu MACAUAnònim, 22/02/2012 a les 13:54
En català el nom de la darrera peça de l'Imperi Portuguès es diu MACAU, amb "u", com en portuguès.