Redacció Barcelona | Actualitzat el 21/02/2012 a les 15:30h

Camats i Bonet, les més solidàries

Laia Bonet, en l'assemblea de SI.

Camats, durant la seva intervenció a SI.

En l'assemblea -congrés- de Solidaritat Catalana per la Independència també hi van assistir convidats d'altres partits com és habituals en la cortesia política dels conclaves. Però de l'arc parlamentari català només el PSC i ICV, van fer cap a l'assemblea. De fet, CiU i ERC van fer el buit als independentistes.

Ara bé, ecosocialistes i socialistes van enviar primeres espases de les formacions. Per part, del Nou PSC, Laia Bonet que va saludar al públic, i per part, d'ICV-EUiA, Dolors Camats. Fins i tot, la portaveu parlamentària d'ICV, va pujar a la tribuna d'oradors com ho van fer Pernando Barrena de l'esquerra abertzale; David Linden (Scottish National Party) i Gavino Sale (Independèntza Repùbrica Sardegna). Així que Camats i Bonet, les més solidàries.

Navega per les etiquetes

laia bonetdolors camatssi

COMENTARIS

+25
-3
UN 10 PER ELLES
Anònim, 21/02/2012 a les 18:00
Doncs senyal que ambdues noietes tenen més decència que els convergentots ressentits perquè el Tena va ofendre en una ocasió la seva fada madrina preferida, aix!
Cal recordar que tot respon al fet que va prohibir dir ESPANYA ENS ROBA! Que trist!
Ànims SI! A continuar així, no és que sigueu els millors amb diferència, que també, sinó que sou els únics que lluiteu veritablement per la causa i amb gent preparada, això se us nota.

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: