COMENTARIS

+
1

-
12
Clar que us heu equivocatAnònim, 22/02/2012 a les 09:38
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Que és penseu que aixecant la bandera de Catalunya,tothom hi anirà darrera.Catalunya és una societat diversa,estable,assenyada i la independència,sempre anyorada,no
es pot construir sense democracia, justicia social,Estat de dret.Es a dir,lo que a Espanya funciona malament.Per això els partits catalans,imitant als espanyols,perdent la confiança de la gent.I ni tant sols han sigut capassos de fer una llei catalana electoral

+
31

-
4
Gran CarreteroAnònim, 21/02/2012 a les 23:32
Com sempre parla clar i català agradi o no i diu el que pensa que es el que pensem molts.
I la majoria dels que comenten ni han escoltat 1 minut de l'entrevista.

+
26

-
4
No t'equivoquis JoanCatalans, 21/02/2012 a les 23:03
Si alg´n dia ariba aquest l'endemà de l'independentisme, força anys abans el Conde haurà fet tancar tots els mitjans de comunicació públics. I sense els nostres mitjans, fets en la nostra llengua i para a la nostra cultura, difícilement arribarem a la conscienciació nacional. Perquè cantant el cara al sol cada matí, resant Ave Maria i celebrant la décima, difícilment serem nosaltres.
Pactant amb el PP, com ens ensenyen a fer aquesta colla de botiflers, tampoc.

+
1

-
24
La alegria del casal raymon T, 21/02/2012 a les 22:57
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Sembla que políticament estigui a punt de suïcidar-se .
Dons crec que a molta gent i mes del seu partit si que tenen il·lusió per l' independència.

+
42

-
1
També jo...Carles Viñals Casado, 21/02/2012 a les 22:37
... he sentit l'entrevista feta al Sr. carretero a RAC1. Ho he fet per tal de fer-me una idea més completa del que unes quantes frases aïllades em podíen donar, i haig de dir que, efectivament, no n'he sortit decebut. Contràriament, em reafirmo en la meva convicció que l'independentisme català té en ell una de les més valuoses individualtats al servei de la causa de la llibertat de Catalunya.
És per això que, en conseqüència i amb tots els respectes, em permeto discrepar del Sr. Jordi Castellbisbal, començant per guardar-me molt bé de titllar el Dr. Carretero de "setciències" o "salvapàtries", ni d'acusar-lo de desmoralitzador dels independentistes; puc assegurar que a mí si més no, no em desmoralitza, ni crec que pugui fer-ho amb qualsevol persona que hagi sentit aquesta entrevista, que considero magnífica, tant per part de l'entrevistador com de l'entrevistat.
Carretero no ha llençat en cap moment la tovallola i segueix en la bretxa, perquè, en paraules seves, "creiem que tenim raó, encara que -de moment- no ens la donin." Altra cosa és que se senti personalment dolgut per tal com li han anat les coses. Hi té tot el dret, és lògic i humà; no és una màquina insensible, sinó una persona de carn i ossos, amb sentiments com qualsevol altra. No crec que hom pugui argumentar -única forma de desautoritzar-lo- en contra de les seves afirmacions, llevat d'una sola: Que digui que per a l'independentisme és el mateix tres diputats que zero, encara que en un cert sentit -pràctic- pugui ser veritat.
Mireu: El problema, en paraules seves, no és la manca d'unitat per repartir-se entre SI i Rcat uns pocs vots: El problema -innegable- és que SÓN POCS. No és ell el problema, per als seus detractors, ni per als seus detractors ho és el Sr. Tena. El problema, de debó, som nosaltres.
I dit això, que ningú m'acusi ara de desmoralitzador. Assenyalar i reconèixer honradament i sincera el veritable escull no és desmoralitzar, sinó encoratjar tothom a superar-lo. Som, ara per ara, 140.000 i hem de ser pel cap baix 1.400.000. Aconseguim aquesta fita, i repartim després aquests vots com mes ens agradi.

+
8

-
8
REFLEXIONEM-HIAnònim, 21/02/2012 a les 21:52
No és questió de tenir-los més o menys ben posats! El que demostra el guadianista Sr. Carretero és que no té n'idea de matemàtiques (3 no és el mateix que 0) i això val tant per a un lider com per a un pobre votant de llista tancada.
En canvi, l'encerta de ple en aquesta GRAN VERITAT FASEJADA: hi ha molta gent que viu a Catalunya i es sent espanyol i català. Un politic, com vostè, no hauria sols de constatar la actual realitat, sinó proposar altres alternatives. I és clar, mentre es segueixi parlant del concepte Espanya com englobador de quasevol persona que hagi nascut o/i viscut a qualsevol pais dels que conformen l'actual estat, això no té alternativa.

+
10

-
24
ResentitJordi Castellbisbal , 21/02/2012 a les 21:47
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
He escoltat l'entrevista i el setciencies del Carretero l'acaba dient que "NO EN SORTIREM". Jo crec que aquest home ha lluitat i no ha aconseguit el recolçamentt que potser mereixia esta cansat sense forçes ni esperança. Dons que descansi i s'aparti de la primera linea. Si mai torna a tenir ilusio i confiança será benvingut per tots. Pero al que menys ens conve a día d'avui es un líder sense fe en el seu poble , resentit amb els que no l"han escollit com a capdill i salvapatries , contagiant el seu pesimisma a la bona gent de Reagrupament.
Un consell doctor repos i bons aliments , la bilis la treu a casa o a l"hospital i quan es recuperi a fer com tothom a empenyer a qui sigui desde segona tercera o cuarta linea. Els que tenen que anar al davant tenen que sentirse forts amb anims i sense desfallir en cap moment. El repte es molt dur i nomes falta que ens contgi la seva desconfiança amb tots els que no actuin segons el seu criteri.
L'hi desitjo una rápida recuperacio gent com vos sou molt necesaris, pero en plena forma i amb anims de sumar de mals de cap ja ens els dona espanya i els seus col.laborados de CiU i ERC.

+
35

-
13
Gran CarreteroJosep Fourier, 21/02/2012 a les 21:10
El millor sens dubte. Massa sincer però, i com a conseqüència poc adequat per al nostre poble a qui li agrada ser enganyat.

+
9

-
8
Ens estan venen peres per melonsAnònim, 21/02/2012 a les 20:42
Res m'agradaria més que assolir la independència però per portar-la a cap necessitem un partit amb un lider gent amb carisma que tingui credibilitat tan dintre com fora de la península i fins ara cap dels partits que es declaren independentistes ni tenen lider ni comptem amb la gent adequada. Per altra part assolir la independència no serà d'un dia per altre, es molt complexe i laboriós per lo que es necessita gent molt ven preparada. Tampoc els seguidors esteu ajudant amb les postres ironies es pot ser de dretes o esquerres i ser independentistes.

+
19

-
1
patriotisme bescambiable?Anònim, 21/02/2012 a les 20:11
"si Catalunya s'acaba independitzant, creu que "l'endemà de la independència, els de sempre serem apartats i el comte de Godó serà el més independentista de tots"
Això pasa sempre, però se suposa que tu fas el que fas pel país i no perque el país et valori i et recompensi. Els herois són sempre anònims i morts. Fins que algún dia algú se'n recoda.

+
12

-
36
independentistaAnònim, 21/02/2012 a les 20:05
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.

+
22

-
9
Enveja?Anònim, 21/02/2012 a les 19:24
ENEMIC = COLONIALISME + COLLABORACIONISME
3 deputats fan + que tot un parlament completament corromput.

+
16

-
41
catalunya lliure de trollsdavids, 21/02/2012 a les 19:00
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
carretero maniac depresiu...(sensor quan trigaras en treurem)
esquerda xupopters passats de moda

+
13

-
32
catalunya lliure de trollsdavids, 21/02/2012 a les 18:55
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
jugarem al gat i la rata tu em treus i jo em torno a possar,això va per el sensor d'aquest diari
en carretero és un maniac depresiu de dos parells de collons,ja no pot seguir ,el pesimisme el derrota i l'aclapara.esquerda vividors i xupopters,nomès esteu per la pasta i les cadires

+
40

-
9
Viure i deixar viureAnònim, 21/02/2012 a les 18:48
Cada cop que llegeixo el que escriuen els de Solidaritat per punxar al Carretero em venen basques. Quina gent més plasta! Al Carretero sempre val la pena escoltar-lo.

+
21

-
31
No en sap mésGeneral Carretero, 21/02/2012 a les 18:45
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Amb 3 diputats l'Independentisme ja tindrà presència informativa a les pròximes eleccions sortint a tots els telenoticies, entrevistes,debats i parlant clar de la independència i el que comporta seguir sent espoliats per Espanya.
Deixi el ressentiment i mala folla de banda i deixi d'actuar a lo cacique de pueblo.
Ja es va carregar la democràcia interna per manar vosté a lo "General Carretero".
No en sap més. No va donar ni la cara el dia de les eleccions i mira que va tenir enganyats a molts militants de R.CAT ja que encara hi havia la mínima opció que vosté sortís escollit per Girona.
Mitja campanya atacant a SÍ(l'Enemic és Espanya)
Molt bé l'independentisme va sobrat de líders (Laporta, López Tena, Carretero els de les CUP's etc etc)i va mancat d'unitat per els egos i les ànsies de poltrona.
Això només es pot resoldre amb primàries i llistes obertes.

+
46

-
0
Junts millorAnònim, 21/02/2012 a les 18:28
La veritat és que fa angunia veure com de radicals sóm en donar suport a uns o altres... No fóra millor pensar que tots valen, que tots tenen un paper, que tots tenen coses millors i coses pitjors, que ens fan falta tots?
Que arribi l' independència la porti qui la porti (tant de bo l'aconseguim entre tots). I si l'heroi no és el meu, doncs moltes gràcies igualment.

+
33

-
20
Veiam, Sr. Carretero:Carles Viñals Casado, 21/02/2012 a les 17:59
"En aquest país hi ha molts independentistes no practicants, com cristians no practicants"... "aquest país no vol el conflicte, no vol assumir la realitat, intenta buscar eufemismes per tot (...) Ens costa enfrontar els problemes de cara." ... "A la pràctica, la gent vol ser espanyola; pot ser espanyola diferent, però la gent vol jugar contra el reial Madrid." ... "Els catalans prefereixen definir-se d'una manera i actuar d'una altra."
Fins aquí teniu tanta raó que no crec que us la puguin negar ni tan sols els vostres adversaris. I això explica no solament el vostre extraparlamentarisme, sinó també els migrats resultats de SI. 140.000 vots entre Rcat i SI fou -reconeguem-ho honradament, un gerro d'aigua freda sobre les nostres expectatives; un bany de glaçada realitat. Per això no cal que us disculpeu per "no haver sabut fer-ho millor." El país no donava per més.
Però al meu parer l'erreu en afirmar que "per a l'independentisme és el mateix tres diputats que zero." Els tres diputats de SI estàn fent una feina gegantina per canviar la descoratjadora realitat d'aquest país; feina que està donant els seu fruit; feina que no podría ser realitzada si aquests tres diputats no hi fóssin, i que vós mateix estaríeu fent -n'estic segur- si haguéssiu obtingut representació. Reflexioneu, Sr. Carretero. Us ho demana una persona que sempre ha cregut en vós.

+
32

-
2
comte de godóAnònim, 21/02/2012 a les 17:43
coincideixo totalment en que el més independentista de tots serà el comte de godó i l'alicia i sus "mariachis" convergens

+
8

-
8
El camií es la societat civilCartanya, 21/02/2012 a les 17:34
L`anàlisi del Doctor Carretero es correcta, ben certa diria jo, però esta mol clar que es brots vers de partits independentistes, donen la sensació de fer prevaldre el que ells consideren lo mes important o sigui ells.
Actualment ja no crec en cap partit, amb ERC, que semblava que podria fiar-me novament, continua mantenint a la Anna Simo, en el faristol, per tat descartat; llavors sols amb queda que apropar-me a les manifestacions que la societat civil, prepara per la primavera, per que aquets, si que suposo que no tindran tantes manies per ajuntar-se, i desprès de un ampli suport popular, decidí amb assemblea en quin partit confiem; això es el millor camí que el de donar vots a 4 brots verds de independentisme, que acabant aprofitant (al no obtenir diputats) el PP i Ciutadans, coneguts per la aferrissada defensa del espanyolisme a Catalunya

+
21

-
26
Qu fem aplaudim el menyspreu?Ren, 21/02/2012 a les 17:31
Molt b senyor Carretero, menysprear les formacions poltiques independentistes ho fa molt b. Felicitats.
s vost una gran persona. Amb vost queda clar que la uni SI-RCAT per part vostra no esteu massa per la labor, oi? Desprs culpeu als solidaris quan queda clarssim que RCAT no vol ni reconixer-los la feina feta, nique sigui per la causa independentista.
s ms important haver perdut per seguir tirant merda, oi? Fantstic! A veure si us adoneu que no hem de ser competncia, ja podrieu reconixer algun mrit a SI que no han parat de treballar i han fet una gran feina, us agradi o no.

+
14

-
25
Doctor em pot receptar...Malalt, 21/02/2012 a les 17:26
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Quan sento parlar d'independncia des del ressentiment des del menyspreu a una altra formaci poltica, quan el sento parlar a vost:
Em venen basques, em deprimeixo, m'indigna la condici humana i tinc ganes de fotre'm un tret. Qu tinc?
Que qu t? Vost em t mania.
No senyor metge jo li tinc mania als espanyols fatxendes espoliadors, vost el que em fa s una rbia que em sembla que em moro!
No es pot ser ms dspota, ms xuleta ni ms cregut!
Perqu no et dediques a fer de metge i et relaxes polticament? Ai tens ra, no m'enrecordava que no et volen ni a l'Hospital de Puigcerd! per qu deu ser? No t'aguanta ni ta mare!

+
40

-
2
SI ETS INDEPENDENTISTA, VOTA INDEPENDENTISTAManel de Sant Antoni de Mar, 21/02/2012 a les 17:21
Jo, com la majoria de catalans, tinc mols amics i molts coneguts que es confessant independentistes integrals, i. no obstant, votant CiU. Dons be, tota aquesta gent no fan res mes que donar la raó al Dr. Carretero.

+
33

-
8
Independentistes de cap de setmana Anònim, 21/02/2012 a les 16:56
Com sempre el Doctor Carretero l´encerta , a aquest pais hi ha molts independentistes de cap de setmana o no practicants . Gent que es diu independentista pero nomes de cara a la galeria , a una manifestacio o a una conversa entre amics , pero que realment no esta a favor d´anar per la independencia de manera SERIOSA I REAL

+
31

-
15
Pro CarreteroAnònim, 21/02/2012 a les 16:52
Per què feu tanta propaganda de SI quan es parla de Carretero? Sabeu que val i molt, oi? Els de SI van entrar al parlament i van treure més vots però això no vol dir que tinguin més potencial per fer-ho millor. I, sinó mireu quants vots ha tingut el CIU i no per això els aplaudirem, oi? Cal ser eficaç i li dono la raó quan diu: "És pràcticament el mateix tenir tres diputats o zero"

+
20

-
2
ANC , Anònim, 21/02/2012 a les 16:05membredeSI, 21/02/2012 a les 16:46
De vegades feu por amb les interpretacions que us treieu de la màniga. Ja se que l'ANC no té res a veure amb SI i el contrari només ho has dit tu... Més que res perquè abans de les reunions de l'ANC del meu municipi procurem "deixar-nos el carnet del partit a la porta" i parlar com a independentistes amb nom i cognoms i no com a membres d'aquest o aquell partit.
L'ANC té una funció molt important des del meu punt de vista: que aquesta mena de conflictes entre partits que haurien d'anar de la mà (o fusionar-se!!) en contra del que pensen molts dels dirigents a banda i banda siguin mal vistos des de dintre dels partits mateix... perquè de fet des de la societat JA HO SÓN, de mal vistos; i aquí tens un dels motius pels quals l'independentisme rep suport però no rep vots.
L'ANC és un projecte que per la gent que com jo pot dir: primer sóc independentista... després sóc del meu partit. Per mi ja es pot enfonsar el meu partit (i el teu, amb tot el respecte del món) si a canvi arribem a la independència.

+
22

-
27
Tornem a la Realitat!!!Roc a Guinarda, 21/02/2012 a les 16:32
Crec que el millor és tornar a la realitat, si us plau!
En les eleccions al Parlament de Catalunya de 2010 RCat va treure 40.000 vots i 0 diputats.
SI en va treure 103.000 i 4 diputats.
SI ha presentat els Pressupostos de l' Estat Pròpi, multitud de mocions al Parlament, moltes proposicions de llei, interpel-lacions al Govern, posat de manifest la corrupció en la Diputació de Barcelona, ha defensat l' escola en català a ultrança, ha treballat per fer transparent la retribució del dou dels diputats i que a més aquest sou s'abaixes i desenmascarant l' autonomisme dia si i dia també.
Què ha de fer SI, desapareixer? Deixar pas a RCat a veure si ho fan millor? Es pot fer millor??
La gent de RCat ha d' entendre que el millor que pot fer, objectivament, és votar a Solidaritat en les pròximes eleccions, donar suport a aquesta formació que també serà la seva sense cap dubte i sumar i sumar per a l' independentisme.
La realitat és que no és el mateix 3 diputats que 0.
La realitat és que SI està fent una feina molt important al Parlament de Catalunya.
Si voleu veure quina és la feina que ha fet fins ara SI al Parlament en aquest any i tres mesos i comparar-la amb la que ha fet RCat ( zero) en el mateix perioda de temps poder fer-ho aqui:
http://www.solidaritatcatalana.cat/parlament/documents
Adoneu-vos que hi ha diverses pàgines d' informació en el mateix link.
I si procurem ser una mica objectius?
L' enemic ho és!
Siguem-ho nosalres i vencerem!!
Jo, objectivament, SI.

+
25

-
12
Ja està el tipic de SI(15:34) apropiant-se de projectesAnònim, 21/02/2012 a les 16:05
Llegeix bé membre de SI: l'ANC no és un projecte de SI. Encara que no ho escrius ben bé així, t'identifiques primer com a afiliat. Fas una defensa sectària del teu partit i en acabat ho remates amb la necessitat de trobar-se plegats dins de l'ANC. Tot en les 4 linies que has escrit. Molt subtil. Primer, no desvirtuis el projecte de l'ANC, al marge -que no anti- dels partits. No intentis usar la teua formació per impulsar el projecte de l'ANC. Li faries un fluix favor. Això val per qualsevol partit politic.

+
33

-
20
sóc carreterista Anònim, 21/02/2012 a les 15:51
estic molt d'acord amb alguns comentaris....l'únic capaç d'aglutinar l'independentisme és en carretero, és l'únic que no es vendria per una poltrona, l'únic capaç de portar l'independentisme parlamentari a cuotes de poder inimaginables, als d'esquerra us diré que potser seria millor que us fésiu del psoe-c i als de solidaritat dir-vos que amb en laporta ja veu fer prou el ridícul i amb el nen aprofitat del bertran i l'impresentable del lopez tena ho teniu clar...

+
40

-
12
se'ls hi acabaria el xollo Anònim, 21/02/2012 a les 15:50
Tots els comentaris en contra del Carretero demostren que els hi fa més por que una pedregada. Si ell tingués més reso mediàtic, a molts se'ls hi acabaria el xollo i altres quedarien absolutament decebuts en descobrir que s'han deixat portar per la ficció que els hi han venut.

+
34

-
13
pal de paller de l'independentismeAnònim, 21/02/2012 a les 15:46
us ho tornaré a repetir: carretero és un patriota de pedra picada, un líder polític, un home amb les idees molt clares, no té un pèl de tonto, no és un oportunista ni un aprofitat, ni tampoc és un independentista de calçotada ni de fa 4 dies (com alguns que em sé), aquest país necessita que carretero sigui el pal de paller de l'independentisme, ni laportas, ni bertrans, ni tenas, ni junqueras, ni bosch...

+
19

-
34
DesagrupamentMala Font, 21/02/2012 a les 15:34
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Aquest predicava regeneració democràtica, va dimitir ell i la seva Junta a Vic, després s'ho va repensar i varen fer fora als qui eren legitimament els representans. Va canviar el sistema electoral intern per colocar als seus i la seva xicota. Durant aquest temps no parava de dir que deixaria pas a qui volgués agafar el relleu i que ell solsamet ho feia pel pais. L'afer Laporta va ser perquè solsament els hi interesava la cara. Es va fer fora a tothom que feia ombra als mediocres de la Junta.
Si ell i la seva Junta haguessin plegat quan tocava àra potser Reagrupament tindria mitja dotzena de diputats.
Qui desencís per tots els qui varem confiar-hi!

+
16

-
14
CarreteromembredeSI, 21/02/2012 a les 15:34
Aquest senyor em mereix tot el respecte, no penso vomitar res com diu un reagrupat més avall. Ara bé, no estic gens d'acord amb el que ha dit.
Per una banda, diu que el català es defineix independentista i actua autonomista. Per què? No perquè sigui imbècil (si fos així millor llencem ja la tovallola) sinó perquè el panorama polític no ofereix coherència en l'àmbit independentista. Tots junts multiplicaríem la força per 10. I estic parlant de sumar els escons que hem tret per separat (0+3) i portar-los a 30.
Per altra banda em sembla surrealista que digui que és el mateix tenir 0 escons que tenir-ne 3. Provi a dividir 3 entre 0 a veure que li passa. No és ni el doble, ni el triple... és infinitament més.
Més treballar per la unitat i menys atacar els que volen el mateix i això va tant per uns com pels altres que no ens portem sempre bé. Espero que a través de l'Assamblea Nacional de Catalunya es forci tots els partits independentistes a una major entesa. Us convido a participar el proper 10 de març a l'acte fundacional.
http://www.assemblea.cat/
Salut i ||*||

+
36

-
13
Comentaris polítics, sisplau!!Emma, 21/02/2012 a les 15:23
Facin comentaris polítics sisplau i no comentaris propis de xafarders de Tele 5. He escoltat, atentament l'entrevista amb en Joan Carretero i m'hi sento totalment identificada. És cert que els independentistes tenim alts i baixos. Hi dediquem hores, diners, feina... I la resposta, de país, a l'hora de la veritat és minsa. Però continuarem i en Carretero , també. És tossut, estima el seu país, té les idees molt clares i no és dels que abaixa els braços.
A tots aquests solidaris que vomiten més que escriuen (i amb quin nivell escriuen...¡) els vull dir que no perquè cridin més, no perquè siguin uns destralers fan un millor servei al país. Són al Parlament amb vots que no són seus. En els àmbits independentistes ningú no en vol saber res. Quan n'oloren algun ja desen les llistes i els papers perquè no sigui cas que els agafin i se n'aprofitin... Estan sols.
Esperem a les properes eleccions. Les coses se n'aniran clarificant

+
21

-
10
HmmTomppa, 21/02/2012 a les 14:43
A mi m'agrada Carretero de debò, parla bé i molt clar a persona. Carretero estaria a casa dintre SI segurament, crec. Llàstima que a Catalunya no existeix llistes obertes i com això la gent podria votar qui agrada i no pas els papers/llistes.

+
32

-
35
Ja es veu, Carretero un liderAnònim, 21/02/2012 a les 14:17
que admet que es un impotent, que en el fons renega de la lluita per la independència. El contrari del que es necessita.
Està cremat, sense discurs ni transmet força,ni il·lusió. Em va defraudar molt, molt al seu momentl.

+
25

-
19
SI?Anònim, 21/02/2012 a les 14:16
Vull pensar que vostès amb 3 diputats haguessin fet la mateixa o més feina que fa SI al parlament. Jo crec que hi ha diferència entre ser al parlament i no ser-hi però és un simple punt de vista. Ara també m'hagués agradat veure'ls a tots junts.

+
36

-
29
carretero és un líderAnònim, 21/02/2012 a les 14:07
tots aquests que tan el critiqueu us diré que carretero és un patriota i un independentista de pedra picada, molt més que els vostres estimats laportas, bertrans, lopez tena i demés aprofitats oportunistes,

+
18

-
21
OBJECTIU INDEPENDENCIAAnònim, 21/02/2012 a les 13:59
POLITICS AIXI NO SERVEIXEN, CRITICON I NEGATIU,
TU LLUITA I DEIXA ELS DEMÉS EL QUE FAN, TU APORTA EL MAXIM PER EL OBJECTIU FINAL, CADA UN TE QUE FER EL PAPER QUE LI PERTOCA, NO TOTS TENEN QUE FER LO QUE UN VOL, SI NO CADA UN DESDE EL SEU AMBIT POT FER MOLT PER L'INDEPENDENCIA

+
42

-
10
em trec el barretgeneral moragas, 21/02/2012 a les 13:57
molt cert quan diu que el poble català no vol afrontar els problemes de cara, que no vol conflictes, que vol ser espanyol a la seva manera...que a la gent ja li agrada això de jugar cada any varies vegades contra el real madrid, molt cert tb quan diu que hi ha molts independentistes no practicants, igual que hi ha molts cristians no practicants, el felicita per entonar el mea culpa...cosa que molt pocs fan (i no diré nomes)

+
38

-
14
un home intel.ligentAnònim, 21/02/2012 a les 13:54
aquest home diu veritats com punys, analitza molt bé la realitat, l'esperit del poble català,

+
29

-
40
Vergonya, DoctorLo Raier del Tenes, 21/02/2012 a les 13:53
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
No es pot predicar les bondats de la democracia, la transparencia i les llistes obertes, i despres voler col.locar a dit la teva amant com a coordinadora de Tarragona, i quan la penya es revolta posarla de numero 4 a les llistes de igual manera. Per aixó vaig marxar com la majoria de companys a SI. Aquest estil potser els hi va als d esquerra, pero no a mi. Vergonya, doctor, vergonya.

+
21

-
36
Vergonya, DoctorLo Raier del Tenes, 21/02/2012 a les 13:52
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
No es pot predicar les bondats de la democracia, la transparencia i les llistes obertes, i despres voler col.locar a dit la teva amant com a coordinadora de Tarragona, i quan la penya es revolta posarla de numero 4 a les llistes de igual manera. Per aixó vaig marxar com la majoria de companys a SI. Aquest estil potser els hi va als d esquerra, pero no a mi. Vergonya, doctor, vergonya.

+
46

-
14
agilitat mentalAnònim, 21/02/2012 a les 13:49
Carretero no fa de la mentida una veritat. Carretero té un cap massa clar i avançat,sembla ser que aquest país encara no està preparat,Sembla que ens agradi viure contents i enganyats. Ens ho ha dit ben clar, sinó reaccionem el que ara va malament anirà encara pitjor. Nosaltres mateixos, Carretero té tota la raó i la suficient agilitat mental per veure-les venir i els nassos d'agafar el " Toro" per les banyes.

+
14

-
31
VICMiquel del Fai, 21/02/2012 a les 13:45
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Desprès de dinamitar el projecte independentista d'ERC, des de dins mateix, ara es dona conte que cal sumar i no dividir.? home dons ben vingut sr.Carretero, però crec que pel camí s'han perdut "bous i esquelles", que costara un munt recuperar encara que en surtin de nous i amb molta mes confiança i força que mai. No crec que sigui millor res que tres. En qualsevol cas si que era i es molt millor pel conjunt de la esquerra nacional independentista, tenir-ne 23 que 10 o 3, tal i coma passa ara.

+
37

-
7
Nova lliçóAnònim, 21/02/2012 a les 13:31
Bé, que n'aprenguin alguns. Sobren més paraules. Carretero donant una nova lliçó al totilisme català. Aquest cop a Rac1. El regal ha estat aquest matí, en aquesta entrevista:
http://rac1.org/elmon/categories/gent-que-m-estimo/

+
22

-
35
Si senyor, senyors de SI, amb dos collonsAnònim, 21/02/2012 a les 13:21
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
i tres diputats proclamareu la independència.
Ingenus o fantasmes?

+
15

-
29
Del ms pattic fins i tot venint de vostRiqui, 21/02/2012 a les 13:20
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Apa Joanet que t'has llut! Ja us agradaria tenir l'enteresa, consistncia poltica i maduresa de solidaritat. Que porten quatre dies i han fet ms forat que ERC i RCAT des del primer dia.
Aqu, en afirmacions aix, es on es veu quan a hom li importa l'anhel d'independncia d'aquest pas o un mateix i el seu ego.
Alg que s'estims aquest home, de veritat, li hauria de dir que s'aturs a pensar abans de parlar. Se't veu el llaut Joanet!
O BAIXES DEL BURRO I APARQUES LA POR O NO DEIXARAN DE PASSAR-TE LA MA PER LA CARA (QUE ES EL QUE TEMIES)

+
31

-
38
Reagrupament o ressentiment?Quim_, 21/02/2012 a les 13:11
Vaig pertànyer a Reagrupament i me'n vaig donar de baixa quan en Carretero es va carregar el mecanisme de llistes obertes per a la confecció de les llistes electorals que els associats havíem aprovat en la primera assemblea.
Sense que la meva ideologia hagi canviat ni una mica, actualment el partit que em representa és Solidaritat. La seva actuació al Parlament supera, de llarg, les meves expectatives d'independentisme i de regeneració democràtica (els dos pilars de què feia bandera Reagrupament).
La gent de Reagrupament hauria de demostrar que prioritzen el país a les pròpies sigles i fer pinya entorn l'única força del Parlament que treballa de debò per aquests ideals.
Si no ho fan és perquè (potser amb raó) tenen ressentiment envers el partit que els va guanyar en la cursa electoral, però finalment han de triar: o ressentiment o reagrupament (en aquest cas, amb Solidaritat).

+
42

-
25
AdmiradorMontblanc, 21/02/2012 a les 13:10
El Sr Carretero està en hores baixes, no admeto que digui que és igual tenir 3 diputats a no tenir-ne cap. Ha de reconèixer la feina feta pels 3 diputats de SI equivalent a 30. Soc de solidaritat però admiro moltíssim al Sr. Carretero, va ésser el primer polític en parlar clar i català sobres l'independència de Catalunya. Hauria de fer un esforç per aparcar personalismes i treballar per l'unió sobiranista. Catalunya el necessita Sr. Carretero. !!Visca Catalunya!!

+
31

-
34
es desqualifica solAnònim, 21/02/2012 a les 13:02
Dir que tenir tres diputats és igual que no tenir-ne cap, és desqualificar-se tot solet. Segur que si Rcat n'hagués tret un de sol, no diria el mateix. I segur que no això no té collons de dir-ho respecte els diputats al Congrés que tenen els seus (ara, altre cop) amics d'Esquerra.
Tot és la pura fixació d'aquest home contra SI i més que contra SI, contra algunes de les persones que integren SI, contra les que professa odis personals de motius poc confessables.
L'autocrítica del Sr. Carretero serà sincera el dia que reconegui que el projecte més il.lusionador de l'independentisme català se'l va carregar per un caprici personal; per nepotisme i per algunes debilitats sobre les que ja se n'ha parlat prou; per renúncia als principis, en definitiva. I els principis no són únicament els que tracen el camí cap a la independència, sinó també els d'una veritable regeneració democràtica.
Carretero,credibilitat zero (fora de la secta, clar)

+
43

-
7
ALS PESATS DE LA BRAGUETAPixapins, 21/02/2012 a les 13:01
Ara resultarà que aquest és un país de puritans... Això de la bragueta us ho podríeu aplicar a vosaltres mateixos; aquells que us dieu independentistes i a l'hora de votar no teniu collons de votar independentista i ho feu a CiU.

+
34

-
32
S'haurien de sumar a SolidaritatVadó, 21/02/2012 a les 12:55
La bona gent de Reagrupament (tots ells patriotes de pedra picada) amb quina força del Parlament se senten identificats?
A) Amb l'independentisme autonomista d'Esquerra, que encara demana el "pacte fiscal" i que posa entrebancs a la regeneració democràtica fent pinya amb PSOE i CyU perquè no s'esclareixi el "cas motxilles" de la Diputació de BCN.
B) Amb l'independentisme insubornable de Solidaritat.
Jo em penso que està clar. Aleshores seria hora de, com diu en Carretero, admetre els errors i fer pinya amb SI.

+
37

-
9
El país reaccionaràQueralt, 21/02/2012 a les 12:51
Estic segura que el pais reaccionarà, hem de treballar plegats per l'objectiu i amb actitud positiva, el missatge ha de ser positiu no destructiu (això va per la cupula de SI)

+
43

-
6
Cal anar units.Joan Pere, 21/02/2012 a les 12:48
Sr.Carretero, te molta raó, però el que s'ha de fer es ajuntar esforços.
Tots a una podrem, separats impossible.

+
24

-
36
Amb un discurs derrotista com aquestBordegàs, 21/02/2012 a les 12:47
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
els de CiU estan de festa i xerinola. Quina pena Carretero, quina pena. Plega definitivament i deixa pencar als que si creuen en el país.

+
36

-
46
Un perdedor nat, aquest CarreteroAnònim, 21/02/2012 a les 12:43
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
1- Que els de Rcat no han sabut prou, això els de SI ja ho sabiem.
2- No es pas igual no tenir CAP diputat que tenir-ne tres (4 inicialment). La feia que SI fa amb 3 és bona, útil, necessària i marca pauta. Dir que es igual 3 que cap és una autèntica idiotesa. No m'extranya que amb aquest tarannà Rcayt no assolís res el 2010 i estigui on està.

+
30

-
47
bla,bla,bla...emprenyat, 21/02/2012 a les 12:38
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
El que ha de fer el sr. Carretero,en comptes d'acusar a tothom de ser mals independentistes perquè no el varen votar,és parar de tocar els ous a tothom i plegar,.Que si ara no sóc d'ERC per botiflers, que si ara m'hi torno a enamorar peruqè els necessito, que si els de SI no saben els que es fan, que si és el mateix 0 diputats que 3. Que si els independentistes no ho són tant com jo. Que si sóc el català amb els cullons més ben posats... Au va!! Vosté,sr. Carretro,s'ha fotut entre cella i cella que serà el President de la Catalunya Independent. I,com no, la proclamarà vostér mateix.I,com no,l'endemà mateix n'assumirà tots els ministeris, en serà el físcal en cap i a hores lliures també farà de defensor del poble. Ah, i fins i tot ens treurà la pols de casa. És vosté un egocèntric i fins que no s'adoni que si no anem tots plegats, ERC;Rcat,CUPs, SI, CiU i qui collons més faci falta,mai anirem enlloc. Faci un favor i pari de marejar el personal. Una mica d'humilitat no li faria cap mal. Torni cap a Puigerdà i vagi a donar de menjar a les oques de l'estany.

+
38

-
27
als solidarissometent, 21/02/2012 a les 12:33
calleu!!
A veure si vosaltres sou exemple d'algo?

+
24

-
48
MarrameuSolidàri, 21/02/2012 a les 12:29
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.

+
45

-
8
Defalliment, ni pensaroAnònim, 21/02/2012 a les 12:25
Cal lluitar,res és gratuit , no pot ser que els liders actual perdin l´esperança.Siguem coherents i unim les forces.
CiU no farà res al respecta.Cal anar en contra de tot el que s´ensuma espanyol.
Els de SI estan fent feina i son incomodes pels que estan al govern, els d´ERC tindrieu que ser més agresius i anar de bracet amb els de SI.(cosa que veig gairebé imposible)però amb voluntat i dialogan , tot s´arrecla.
No val el defalliment!!
Independència aviat

+
25

-
45
BraguetaIsraelí, 21/02/2012 a les 12:24
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
D'acord amb el primer comentari. Amb la bragueta tancada les coses haguessin anat millor.

+
38

-
32
Així no! Així si!Anònim, 21/02/2012 a les 12:23
Amb aquesta actitut segur que no assolirem mai la independència.
A SI estem bastint un projecte positiu i engrescador amb un full de ruta clar.
L'Uriel Bertran ho ha dit ben clar, no hem vingut a resistir, hem vingut a vèncer.
Qui vulgui apuntar-se al independentisme desacomplexat i positiu, que vingui, hi cabem tots.
Nosaltres SI, sabem com fer-ho i ho farem!

+
26

-
9
D'acord, però...Anònim, 21/02/2012 a les 12:18
Totalment d'acord, tret d'una cosa. Cal ser autocrítics, però també ser justos amb nosaltres mateixos malgrat que les conclusions siguin políticament incorrectes aparentant manca d'autocrítica. I la veritat és que, rumiant-hi amb sinceritat, no veig cap raó de pes (de pes, insisteixo) per la qual Rcat s'hagi d'autoflagel·lar pel seu resultat nefast a les eleccions. Tenim el país que tenim, i contra això Rcat no hi va poder fer res. En això, només en això, Carretero no és sincer.

+
72

-
8
què ben posats que els té!Anònim, 21/02/2012 a les 12:14
Això del comte de Godó ho ha dit a RAC1, que consti!

+
29

-
50
Duc de l'OlivetaDavidMo, 21/02/2012 a les 12:13
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Potser si que si s'hagués deixat el pardalet a dins la bragueta el projecte hagués triomfat...llàstima...