COMENTARIS

+
11

-
5
MALA FEAnònim, 16/02/2012 a les 16:59
En defensa de somescola.cat, va ser la primera proposta amb èxit, desprès apareixen els que es volen aprofitar de la feina feta per altres, però bé, mentres tant els de SI a atacar Òmnium, que si subvencions, etc.etc.etc. obviant la feina feta per l'entitant durant cinquanta anys, però bé Ômnium quedarà i si cada cop és més petit i ja veurem on serà la propera legislatura.

+
10

-
2
I què?El Pelut, 16/02/2012 a les 14:45
Jo vaig anar a la mani amb dona i fill. Se me'n fot qui convoca, el cas és que l'escola a Catalunya es faci en català. Foteu el fotut favor de no dividir ni entrar en "batalletes", protagonismes i enveges.

+
7

-
1
Per l'intoxicador de sotaAnònim, 16/02/2012 a les 13:30
Martí Subarroca, no facis tantes hores extres treballant pel CNI.

+
8

-
9
Ja NO HI HA cap mena de DUBTEMarti Subarroca, 16/02/2012 a les 13:06
Decididament, en López Tena es un agent de CNI infiltrat dins el mon independentista a traves de SI i de la ma de David MADI (CDC). Aquest personatge es nefast per l'independentisme. Crec que per la bona gent cada cop es dona mes conte quina es la seva principal prioritat a la política.

+
3

-
4
Com sempreAnònim, 16/02/2012 a les 12:05
Sembla mentida que encara es dediquin a barallar-se com gat i gos, ni el comentari del soci d'Omnium a Terrassa ni el d'en López Tena ens porten enlloc, contiuem fent pena. M'importa molt poc qui convoqui els actes a favor del Pais, llengua, cultura...... hi hem de ser tots. Mai he votat a CiU, però si ho convoquen ells també hi seré.

+
11

-
31
Pena de TenaAnònim, 15/02/2012 a les 19:39
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
El Sr.Tena sempre acaba per fer el mateix, sortir a remenar la cueta per dir-nos a tots que ell ho fa més bé. Encara recordo les primeres consultes, va sortir per TV3 fen-se propaganda del gran èxit, no pas sumat a l'èxit d'arenys,no. S'hi va comparar amb ganes de ser valorat com el millor. Així no anem bé!Aquesta mena de fets no ens ajuden, ans el contrari, mai sumen, entrebanquen la poca o molta feina que en bona direcció han anat fent altres. Per què mai sumen? Aixó és la unitat que volien? Una pena, el Tena.

+
17

-
33
Frikis de SI, al servei del CNIPepot, 15/02/2012 a les 19:15
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
la seva feina es dividir l'independentisme català, cada dia en tenim més proves, sembla mentida que encara no ho tingeu clar.

+
8

-
47
VISCADon Pelayo, 15/02/2012 a les 18:34
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
VISCA, VISCA, VISCA... CATALUÑA ESPAÑOLISTA. CATALUÑA ES ESPAÑA Y SIEMPRE LO SERÁ.

+
4

-
10
"defensar la pàtria" = discurs demagogicAnònim, 15/02/2012 a les 18:05
Collaboracionistas = 1rs. profitaires ab sindrome de Stockholm

+
11

-
6
Tornem-hi...Lord Halifax, 15/02/2012 a les 18:01
Ja hi tornem a ser: els independentistes enfrontats per foteses. Recony! Aprenem-ne dels espanyols i unim-nos quan es tracta de defensar la pàtria. No sé qui collons té raó, però no m´importa. Amb aquestes baralles "carajilleres" no estem fent cap favor a l´objectiu que hauria de ser comú: la independència de Catalunya! Moltes gràcies "compatriotes", moltes gràcies...

+
23

-
39
Solidaritat una desgràcia per CatalunyaAnònim, 15/02/2012 a les 17:04
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Mentides, mentides, mentides.
En primer lloc: Somescola no és Òminum. És la suma de més de 30 entitats de Catalunya. Societat civil.El seu únic objectiu és treballar pel país i, en el cas de l'escola, no permetre que cap sentència posi en perill l'escola catalana. Somescola no vol CAP RÈDIT POLÍTIC de les seves accions. Somescola fa més d'un any que treballa, que elabora documents, que els difon...
Solidaritat ha muntat una associació fantasma en la qual només hi ha militatns de Solidaritat que ha enganyat gent de bona fe recollint signatures en nom de Somescola, del que calgui. La qÚestió és embolicar la troca i mirar de treure'n profit.
Han tingut l'atreviment de penjar un vídeo a la seva pàgina web fent dir a la consellera Rigau paraules fora de context amb tota la intenció del món.
No tenen vergonya. I sé molt bé del què parlo.

+
12

-
44
ruinarius, 15/02/2012 a les 16:51
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Por culpa de tanta subvenciones millonarias como estas estamos en la ruina, por asumir competencias millonarias estamos en la ruina y con la sanidad bajo minimos.
Politicos culpables, los que apoyais todo esto, culpables.
Si quereis todo esto tener dos cojones demostrad lo catalanes que sois y pagarlo vosotros. A los demas no nos metais en vuestros problemas de identidad, tenemos claro quienes somos y de donde, no necesitamos reafirmarnos.

+
69

-
6
Estem en guerra. Fora la dimplomàcia.Anònim, 15/02/2012 a les 16:49
Aquí hi ha molta gent amb la pell molt fina. Jo soc soci d'Òmnium i m'agrada molt la Muriel, però això no vol dir que no se'ls pugui criticar. En Lopez Tena ja sabem que és poc diplomàtic però diu veritats com a temples. Si voleu un dimplomàtic ja teniu a l'Artur Mas, i ja veieu com ens va. És hora de gent valenta i sense complexos, perque els nostres enemics no en tenen cap de complex, i ja han decidit que toca acabar amb Catalunya d'una vegada. Prou dissimular per fer veure que no passa res.

+
18

-
0
Salvador EspriuAnònim, 15/02/2012 a les 16:39
Oh, que cansat estic de la meva covarda, vella, tan salvatge terra, i com m’agradaria d’allunyar-me’n, nord enllà, on diuen que la gent és neta i noble, culta, rica, lliure, desvetllada i feliç! Aleshores, a la congregació, els germans dirien desaprovant: “Com l’ocell que deixa el niu, així l’home que s’en va del seu ...indret”, mentre jo, ja ben lluny, em riuria de la llei i de l’antiga saviesa d’aquest meu àrid poble. Però no he de seguir mai el meu somni i em quedaré aquí fins a la mort. Car sóc també molt covard i salvatge i estimo a més amb un desesperat dolor aquesta meva pobra, bruta, trista, dissortada pàtria.

+
33

-
1
INDEPENDÈNCIAINDEPENDÈNCIA, 15/02/2012 a les 16:36
A veure si d'una vegada n'aprenem..... la ÚNICA i AUTÈNTICA VIA per defensar la llengua CATALANA és la INDEPENDÈNCIA política d'ESPANYA.
OMNIUM, SI, CUP, Rcat, ANC, CIU,......i tothom el que vulgui uniu-vos i lluitem tots per la INDEPENDÈNCIA DE LA NOSTRA NACIO....en cas contrari cada dos anys haurem de muntar movilitzacions.. quanta energia desaprofitada.
JA N'HI HA PROU !!!!

+
23

-
19
Qui s'hauria de sumar a qui?Anònim, 15/02/2012 a les 16:03
Somescola.cat a Escola en català? O Escola en Català a Somescola.cat?
Vegem (extret dels webs):
Som escola està formada per: Agrupació Escola Catalana (AEC), Associació d'Amics de la Bressola, Associació de Mestres Rosa Sensat, Centre Unesco Catalunya - Unescocat, Consell de la Joventut de Barcelona, Consell Nacional de la Joventut, Coordinadora d'Associacions per la Llengua Catalana (CAL),Federació d'Associacions de Pares i Mares d'Alumnes de Catalunya (FAPAC), FAPAES, Federació d'Organitzacions per la Llengua, Federació d'Ensenyament CCOO de Catalunya, Federació d'Ensenyament USOC, Federació Moviments Renovació Pedagògica de Catalunya, FETE - UGT, Fundació Escola Cristiana de Catalunya, Institució Escola CIC, Institut d'Estudis Catalans (IEC), Intersindical - CSC, La Bressola, Minyons Escoltes i Guies de Catalunya, Òmnium Cultural, PEN Català, Plataforma de Professors de Català de Secundària, Plataforma pel Dret Decidir (PDD), Plataforma per la Llengua, UGT de Catalunya, USTEC- STES, Xarxa d'Entitats Cíviques i Culturals dels Països Catalans, Xarxa d'Escoles Associades a la UNESCO
Escola en Català està formada per: Associació Cultural Escola en català

+
33

-
11
Somescola fa res?Jordi Pi, 15/02/2012 a les 15:54
Algú diu que som escola (=Òmnium=Ciu) porta temps treballant per la llengua. Només cal veure la seva web, immutable des de l'octubre passat. No només no fan res sinó que boicotegen les iniciatives d'altri. En definitiva, són una filial de CiU, i esclar, ara cal no remenar el tema de la llengua per no interferir la bona entesa entre Ciu i PP i el pacte de legislatura o Majestic 2

+
5

-
3
AclarimentAnònim, 15/02/2012 a les 15:54
A Agustí, 15/02/2012 a les 15:01: La Muriel Casals, no és la directora, és la presidenta.

+
43

-
18
Prou de tonteries Anònim, 15/02/2012 a les 15:32
El Sr. Lopez Tena, tan sols el que fa es lluitar per tots els que som o ens sentim catalans, ja ni tenim prou de tantes tonteries,amb més com ell, segur que hores d'ara estaria a tocar el que a la fi volem i es deixar d'una vegada espanya i que Catalunya sigui un estat propi. Per això tenim que estar tots junts fen pinya estigui al partit que estigui i sobre tot sempre escombrar cap a casa que a la fi es la mateixa per tots. CATALUNYA un país LLIURE.

+
36

-
16
Dirigit a la directora d’Òmnium cultural:Agustí, 15/02/2012 a les 15:01
Benvolguda Muriel,
El passat dissabte 11 de Febrer de 2012, vaig participar en una manifestació promoguda per la Associació Escola en Català que promou una Iniciativa Legislativa Popular per blindar el català com a única llengua vehicular a les nostres escoles, amb la intenció de mantenir l’actual sistema d’immersió l’escola publica i concertada, doncs aquesta ha rebut amb l’ànim de plantar cara a l’atac del poder Judicial Espanyol contra la nostre llengua i cohesió social.
Tot i que em va semblar força multitudinària vaig trigar poc a veure que a excepció de Solidaritat cap partit polític es sumava a les reivindicacions d’aquesta associació, i la meva incredulitat va venir en adonar-me que ni Òmnium ni Som Escola tampoc si van sumar, en conseqüència la premsa també ha fet poc ressò de una iniciativa popular que conta ja amb mes de 110.000 adhesions fet que deuria de fer-nos reflexiona.
La situació actual sorgida de la sentencia del TC canvia totalment l’escenari actual a les escoles dels nostres infants on el model de immersió lingüística en català avalat per organismes internacionals esta ferit de mort i nomes amb bones intencions i paraules buides no podrem salvar-la.
Jo com molts catalans no volem ser espectadors i mantindre el cap acotat, en aquesta Associació em trobat un mitja per combatre amb fets aquesta agressió, juntament amb la col•laboració desinteressada de milers de voluntaris d’arreu del país estem recollint milers i milers de signatures, sense cap subvenció i amb l’única col•laboració dels voluntaris.
Em dol especialment el buit i la mofa realitzada des de el vostre Facebook a la iniciativa, fet vergonyós per part d’Òmnium que mereix una disculpa formal.
Crec que es el moment de torna ha unir el poble català i prendré novament la iniciativa explicant clarament el que pretén el poder espanyol amb aquesta llei, no desitjo que seguim el joc polític de fer l’estruç i amagar el cap mentre els nostres drets nacionals son trepitjats, crec sincerament que es la vostra raó de ser lluitar per els nostres drets culturals i nacionals.
Per dignitat desitjo que com va succeir el 2010 ens desmarquem de la línia política del govern, lligat de mans i peus per la necessitat de contar amb l’ajut del Partit Popular per tirar endavant els pressupostos de la Generalitat de Catalunya.
Vull pensar que no estem polititzats com asseguren alguns i que es tracta mes de l’afany de protagonisme, si es això us animo a prendré novament la iniciativa i la societat tornarà a empenta als nostres politics.
M’agradaria que em responguéssiu a aquest correu exposant quines son les iniciatives o Pla Estratègic que emprendreu per aturar el que algun director d’escola ja reconeix com iniciat en paraules textuals “el procés es imminent si les institucions no hi fan res”, novament l’enemic de la nostre llengua assolirà l’objectiu de “reintroducir el castellano como lengua vehicular”.
Amb apreci i respecte per la vostre feina, un servidor del poble i soci d'Òmnium.
Atentament,
P.D. Prego actualitzeu el Pla Estratègic doncs el portal d’Òmnium nomes disposa del realitzat per l’any 2007-2009 i m’agradaria conèixer el que teniu per aquest any.

+
18

-
13
IntoxicadorsAnònim, 15/02/2012 a les 14:43
Pel comentari de les 13,54.- Pepot. Tú si que estàs a sou del CNI, i espero que et paguin bé.

+
4

-
0
SIMULADOR POLITICAAnònim, 15/02/2012 a les 14:13
Animat a compartir un simulador de política! Sumat i junts combatrem l'estat espanyol! Tria Catalonia i lluitem junts!
http://www.erepublik.com/es/referrer/Xavir

+
15

-
21
què opina en López Tena de les subvencions als torosAnònim, 15/02/2012 a les 14:01
que paguem entre tots els catalans?
Segur que n'està en contra (espero) però només li he sentit parlar de l'Omnium, de la mà de qui jo sé.

+
23

-
46
Frikis de SI al servei del CNIPepot, 15/02/2012 a les 13:54
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
la seva feina es dividir l'independentisme català, cada dia en tenim més proves, sembla mentida que encara no ho tingeu clar.

+
38

-
14
Anem a pamsSoc jo, 15/02/2012 a les 13:33
Anem a pams, "Som escola = Omnium" fa campanya demanant (via internet) recolzament a un manifest en el qual s'expressa el rebuig a unes sentencies i el recolzament de l'actual llei catalana d'ensenyament tal i com està actualment, "Defensem l'escola en català = Solidaritat" fa campanya demanant signatures al carrer per recolzar un projecte de llei per reformar l'actual llei catalana d'ensenyament a la fi d'introduir la paraula ÚNICA amb referencia al català com a llengua vehicular a l'escola.
Si tenim en compte que la interpretació de l'actual llei permet sentencies a favor de re-introduir el castellà com a llengua vehicular, que cadascú tregui les seves conclusions.

+
4

-
32
dinerorius, 15/02/2012 a les 13:29
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Por culpa de tanta subvenciones millonarias como estas estamos en la ruina, por asumir competencias millonarias estamos en la ruina y con la sanidad bajo minimos.
Politicos culpables, los que apoyais todo esto culpables.

+
7

-
43
S'ha daplicar la sentenciaLaBerta, 15/02/2012 a les 13:18
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Cualsevol governant responsable aplicaria la sentencia. Cal recordar que som un poble invaït i no tenim un Estat que ens defensi i ens cal acontentar mínimament el PP per evitar que Catalunya s'enfonsi. No n'hi per tant.

+
25

-
44
AnticatalàAnònim, 15/02/2012 a les 13:14
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Això és el que és el Lopez Tena. Una persona que de cap manera pot estimar Catalunya, amb la seva actitud ho demostra. Sempre bomberdejant tot el que es fa aquí a Catalunya. Crec que quedariem ben descansats si es retirés i no parlés més. Si no anem tots a la una no aconseguirem la independencia ni res. Quan senten el Lopez Tena els de Madrid es fan un tip de riure. Amb personatges així no hi haurà mai unió entre la gent independentista. Repasseu la història d'aquests últims dos anys i a qualsevol cosa que s'ha fet ha sortit aquest personatge dividint. Quí el deu pagar?

+
19

-
0
Millor si sumem, no? Anònim, 15/02/2012 a les 13:14
Es pot estar d'acord amb uns o altres. Es pot ser prudent o arrauxat. Però és així, les persones som diferents. Però pensen igual o diferent tots anem al mateix vaixell i ens necessitem els uns als altres per sumar. Altrament ja ens podem pintar d'independència a l'oli i ens podem anar fotent la culpa uns als altres...
Penso que es pot discrepar sense necessitat de faltar-li al respecte a ningú.

+
27

-
41
SI (no)Anònim, 15/02/2012 a les 13:07
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Els de SI només volen ocupar espai de gent que fa molt temps que treballa. Agafa les seves idees i comença a criticar-los per ocupar el seu espai. Sort que a tot el pais la gent ja els comença a conèixer

+
26

-
42
Lerrouxista !!!Anònim, 15/02/2012 a les 13:06
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Sempre "rebentant", oi Tena? Tu fas la teva i els que no et segueixen, son uns venuts i uns traidors, oi lerrouxista?

+
22

-
40
AnticatalàAnònim, 15/02/2012 a les 13:03
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Això és el que és el Lopez Tena. Una persona que de cap manera pot estimar Catalunya, amb la seva actitud ho demostra. Sempre bomberdejant tot el que es fa aquí a Catalunya. Crec que quedariem ben descansats si es retirés i no parlés més. Si no anem tots a la una no aconseguirem la independencia ni res. Quan senten el Lopez Tena els de Madrid es fan un tip de riure. Amb personatges així no hi haurà mai unió entre la gent independentista. Repasseu la història d'aquests últims dos anys i a qualsevol cosa que s'ha fet ha sortit aquest personatge dividint. Quí el deu pagar?

+
46

-
13
No volem ser mandingas a casa nostraaAnònim, 15/02/2012 a les 13:03
Em sembla molt malament que els que demanen fermesa i diuen les coses clares com l'Alfons lópez Tena se'ls critiqui i desacrediti. El mal dels catalans és que ens perden les formes, el sentit de l'educació mal entès, tot s'ha de tapar i no dir el què penses, callar perquè ningú s'enfadi i així ens va. Defensar que el català sigui la única llengüa vehicular a Catalunya, és de lògica.

+
13

-
26
paupetrus, 15/02/2012 a les 12:54
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Discrepo una mica del fet que Omnium no hi hagi donat suport. Pressions?.
Però en tot cas, en Tena, que és un gran polític i sempre sap posar el dit a la llaga dels enemics, s'està equivocant criticant així a Omnium.
No és bo per a ningú. Bé, sí, és bo pels que ens volen imposar el castellà.
Pau, i passeu a altres coses.

+
41

-
25
El meu punt de vistaJoan M., 15/02/2012 a les 12:51
Omnium és una associació cultural que es podria considerar políticament transversal ja qué en el seu si trobem socis d'ERC, socis de Convergència, socis d'Unió, socis de Reagrupament, socis de Solidaritat... Fins i tot, socis que no militen a cap partit polític. Per aquest motiu actúa de forma transversal. En aquest sentit, la manifestació del 10-J i somescola.cat (aplegant sindicats, associacions de pares,... i altres asociacions cíviques i culturals) en són una bona mostra. Un intent de fer sinergies amb els majors consensos possibles.
SI ha creat una associació ad-hoc i demana que se li sumin, quan ja hi havia Somescola.cat que porta temps treballant. És cert que no munten espectacles de focs artificials cada cap de setmana, però treballen amb discressió i constància. Estic segur que ben aviat en veurem els fruits. Que no se'ls vegi no vol dir que no estiguin movent-se. Però SI i especialment en Tena, vol estar a primera fila i que els demés vagin darrera seu. Qui no ho accepti els seus plantejament es tractat traïdor. I no és això, no tot és blanc o negre.
El que trobo més desafortunat de tot plegat és el poc respecte que té Lopez Tena pels seus antics companys de Junta. Ell coneix perfectament la idosincràcia d'Omnium perquè n'ha estat part fins que va passar a ser diputat, motiu pel qual va renunciar. I en aquesta linia, atacant a Omnium, està fent el joc a PP i Ciutadans.

+
30

-
39
mai sumenAnònim, 15/02/2012 a les 12:49
El Sr.Tena sempre acaba per fer el mateix, sortir a remenar la cueta per dir-nos a tots que ell ho fa més bé. Encara recordo les primeres consultes, va sortir per TV3 fen-se propaganda del gran èxit, no pas sumat a l'èxit d'arenys,no. S'hi va comparar amb ganes de ser valorat com el millor. Així no anem bé!Aquesta mena de fets no ens ajuden, ans el contrari, mai sumen, entrebanquen la poca o molta feina que en bona direcció han anat fent altres. Per què mai sumen? Aixó és la unitat que volien? Una pena, el Tena.

+
33

-
18
jo vaig estar davant del TSJC diumengeAnònim, 15/02/2012 a les 12:47
jo no sóc de SI però em vaig sentir entre els meus. Això sí, em va semblar que la procupació prioritària dels organitzadors era sobretot recollir signatures.
El meu missatge és aneu amb compte amb en López Tena i amb aquells que només estan preocupats pel seu futur polític personal, i que en aquest moment li fan el joc.
No contraprogrameu, sinó més bé mireu si podeu coincidir amb tots aquells que lluiten pel futur del nostre país.
Sort!

+
9

-
35
PenosoAnònim, 15/02/2012 a les 12:33
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Hay que ver como se sacan los ojos entre los pijos de la Lengua, los subvencionados y nacionalistas de Odium Cultural de CiU y los soberanistas de la Lengua, los radicales de SI. Mientras a la mayoría todo esto nos parece una sirvengonzonería, una lucha por el poder y el dinero público con la excusa de la lengua y el amor al país, y una mierda, aquí ya sabemos lo que se ama de verdad.

+
43

-
27
Tena al poderAnònim, 15/02/2012 a les 12:24
Atacan al Tena esteu perden el temps, al final potser os en adonareu comta.
Fora botiflers !!!

+
25

-
9
SubvencionsAnònim, 15/02/2012 a les 12:16
Qui rep subvencions per part de l´administració (govern) ja sap a quin joc a de jugar, diuen qui paga mana i és veritat ,s´ha de camviar el rumb, no et pots refiar de qui rep subvencions,la majoria son uns venuts.

+
2

-
18
Atado y bien atado...Anònim, 15/02/2012 a les 12:10
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.

+
37

-
26
Òmnium?¿?Anònim, 15/02/2012 a les 11:58
Jo fa temps que ja no soc soci d' òmnium, parlen molt i foten pena! diuen objecció fiscal, i ells no prediquen amb l'exemple, van fer una manifestació i ara es pensen que son els amos i senyors de Catalunya, ÒMNIUM=CIU. Tenen un negoci molt ben montat.

+
51

-
19
I que proposeu?Falç esmolada, 15/02/2012 a les 11:54
Bé, tots aquests que aneu contra les crítiques de l'Alfons Tena, podeu explicar que proposeu?. Que esteu esperant per fer alguna cosa, a que la sentència contra la nostra llengua sigui ferma i es comenci a aplicar a les escoles? A que CiU seguint les ordres del PP i l'alta burgesia catalana segueixi desmontant Catalunya i l'encaixi dins d'Espanya?. Parleu de personalismes? Vosaltres creieu que l'actual situació de Catalunya permet els personalismes? Doncs vinga, seguim així, barallem-nos, discutint-nos, quiets i sense fer res. Sort que el temps no m'ho deixerà veure-ho, perquè per procés natural ja no serè aquí, però no vull viure en una societat catalana totalment castellanitzada i espanyolitzada. I ara que surti l'espavilat de torn i que digui que no n'hi per tant, que la situació no és tan greu. Quina vergonya, els espanyols amb les tesis de Castella ens estan derrotant.

+
59

-
14
Ciiu és un càncerCatalà, 15/02/2012 a les 11:52
CiU està frenant la independència per interessos partidistes.
És evident que Ciu controla Òmnium, encara que només sigui via ajuts econòmics.
La Associació de Municipis per la Independència creada i controlada per Vila-D'Abadal no és més que un joc floral. Us ho asseguro pq hi he tingut tractes i no es mouen...
En Puigdemont(CiU)a Girona es va lluir el diumenge passat, previ passada de plateret (molts diners) donats per independesntistes de bona fe, mentre aprova els pressupostos de la ciutat amb el PP.
I ahir es ratifica l'acord de pressupostos entre en Mas i la Kematxo per la Generalitat mentre ens escalfa el cap amb tontades del tipus; dret a decidir, pacte fiscal i transició nacional...
No es pot està fent la Puta i la Ramoneta durant més de 30 anys, i menys quan el país cau a trocets.
El temps que necessita CiU per avançar resulta que per el país serà un luxe que no podrem pagar.
CiU és un càncer per Catalunya.

+
38

-
7
ClarAnna G., 15/02/2012 a les 11:48
Tinguem-ho tots clar d'una vegada i deixem de fer volar coloms CDC NO ES INDEPENDENTISTA, no ho reflecteix el seu ideari polític, ni ho són la majoria de militants (alguns sí), i això ho demostra les votacions tant a Madrid com a Barcelona. A partir d'aquí si algú els vol posar en el que podríem definir com a "món independentista" és el seu problema.

+
52

-
15
Perdoneu, però algú ho havia de dir Anònim, 15/02/2012 a les 11:46
El Tena potser es passa de frenada. Però deixem per un moment les manies personals apart i imagineu que és ell el president de la Generalitat. De veritat us sembla que hauríem de veure a la Camacho sortint dia si dia també als diaris amb una rialla d'orella a orella mentre el nostre president mira de passar desapercebut? I el que xalaríem veient als espanyols traient fum pels queixals i dient-les de l'alçada d'un campanar? No seria molt més estimulant que aquest laissez faire, laissez passer d'ara? Que no recordeu com reaccionaven els espanyols cada cop que en Laporta deia que era independentista? Els heu vist mai que algú de CiU els provoqui pors similars?

+
18

-
2
Test d'Auto-avaluació - Pregunta nº33c Anònim, 15/02/2012 a les 11:44
A) No col·laboro ni amb els espanyols ni amb els botiflers a esborrar Catalunya del mapa, per això porto la E de la matrícula tapada amb el CAT.
B) Col·laboro amb els espanyols i amb els botiflers a esborrar Catalunya del mapa, per això porto la E a la matrícula.
Si la resposta és A, premeu Verd
Si la resposta és B, premeu Vermell

+
43

-
4
Decebut de CIUAnònim, 15/02/2012 a les 11:43
No ens hem d'equivocar d'enemic? Però potser no hem de desenmascarar aquells que ens enganyen quan ens parlen de la transició nacional cap al dret a decidir i després pacten amb el PP?

+
25

-
16
No ens hauríem d'equivocar tant d'enemicJordi M, 15/02/2012 a les 11:36
Pels TN de TV3, tant el Greco com Picasso són pintors espanyols. Pels TN de TV3, quan el marc de referència és l'espanyol ja no cal ni dir-ho perquè se sobrentén ('Amb aquest cas d'avui a Jaén, el nombre de dones mortes des de començaments d'any per violència de gènere s'eleva a 14'). Pels TN de TV3, Portugal i Grècia fan 'ajustaments' mentre que el Govern de Catalunya -i ara també el d'Espanya- fa 'retallades'. Pels TN de TV3, quan es diu 'Barcelona' fent referència a la capital de Catalunya i del Barcelonès, convé afegir-hi 'ciutat', 'Barcelona ciutat', perquè, clar, si no, es podria confondre amb la província. Tot això no et sulfura, Alfons? L'enemic no és Òmnium. L'enemic no és ni Òmnium ni el partit on vas militar fins fa quatre dies. L'enemic és Espanya. L'Espanya a la que continua servint TV3, com si encara manés la sucursal del PSOE. Som un desastre, d'acord. Som una calamitat. Però l'enemic és Espanya.

+
39

-
8
Empassadors compulsiusAraki, 15/02/2012 a les 11:30
Mentiders Compulsius, 15/02/2012 a les 10:28
Tu potser que vegis mentiders compulsius per les cantonades, però si en un cas tan evident i clamorós com aquest estàs del costat de CiU, potser t'hauràs de preocupar més de la teva compulsió empassadora. Perquè cal ser burro i ingenu, o masoquista, per empassar-se les excuses i les humiliacions que us empasseu.
Jo vaig ser d'ERC durant vint anys i després de Reagrupament. De fet, malgrat l'emprenyada que tinc amb RCat, encara en pago la quota mensual (i no com la majoria de rates que paguen els 6 euros pelats). Vaig denunciar la maniobra inexplicable de SI amb el Laporta i que impedissin una candidatura única; ho vaig denunciar com a error, no pas com a teoria de la conspiració. Vaig votar RCat, no SI. Amb les perspectives que s'albiren amb la no-renovada ERC, però, no sé si hi tornaré el 2014.
En tot cas, això de la sentència contra el català ja s'arrossega de fa temps i no hi té res a veure què digui o què deixi de dir López Tena. Qui té ulls i cervell per llegir què diuen les sentències i qui té orelles i cervell per escoltar què se n'està dient des del primer dia, sap que CiU ha oberta la porta de bat a bat per a la SUPRESSIÓ DE LA IMMERSIÓ. En Dret una subtilesa com "llengua vehicular ÚNICA" o fins i tot "LA llengua vehicular" és el que determina què es pot i què no es pot.
La realitat de les coses és que qui dóna suport a CiU en això, com sembla que vergonyosament Òmnium fa, està donant suport a que davant una ordre judicial, qualsevol dia, s'obligui que un nombre indeterminat i exclusivament a criteri del poder judicial espanyol de les classes es facin en castellà. Així de simple: avui potser no intentaran anar gaire més lluny d'una assignatura "altra de la llengua" (sentència del Constitucional), per exemple les matemàtiques o les ciències socials. Però tard o d'hora en caurà una altra. O la meitat. Perquè la llei, amb el permís de CiU i sembla que d'Òmnium, ho permet.
I això és així tant si en López Tena ho denuncia (l'honora) com si ho denuncia Aznar, com si és a l'inrevés.

+
38

-
9
Prou de collonades i anem per feina Anònim, 15/02/2012 a les 11:24
Estic d'acord en que aquesta no és manera de fer les cosses. I que em dol d'allò més veure totes aquestes picabaralles entre nosaltres que no condueixen enlloc. Dit això, penso que el d'Òmnium Terrassa que va fer el comentari es un ximple sense dos dits de seny i que des de que CiU governa sembla que no es pugui d'aixecar la veu per res no sigui que fem enfadar el PP. No m'agrada l'estil d'en Tena per barroer però potser amb 2000 com ell ja seriem independents.

+
32

-
7
divide i vencerásjordi25, 15/02/2012 a les 11:24
Realment tal i com diuen en castellà "divide i vencerás", l'independentisme català i els indepes hairiem d'estar + units.

+
2

-
50
CATALONIA IS SPANAIRAnònim, 15/02/2012 a les 11:21
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
TODOS ESOS MILLONES DE SUBVENCION QUE RECIBEN ES PARA LOS SUELDOS DE LOS CHUPOPTEROS QUE ALLI ANIDAN Y QUE POCO O NADA HACEN.
SI HASTA VOSOTROS OS DAIS CUENTA!!!!!
QUE PENITA QUE ME DAIS . . . .

+
29

-
0
Test d'Auto-avaluació - Pregunta nº34 Anònim, 15/02/2012 a les 11:19
En front als continus atacs espanyols contra la Llengua, Símbols i Finances de Catalunya, la resposta més adient ha de ser:
A) Les banderes espanyoles s'han de tornar a Espanya, senceres, i a la vista de la comunitat internacional.
B) Les banderes espanyoles han d'onejar de forma preferent en els edificis públics de Catalunya.
Si la resposta és A, premeu Verd
Si la resposta és B, premeu Vermell

+
48

-
20
Com sempreAnònim, 15/02/2012 a les 11:16
Quina manera d'intoxicar contra el diputat Lopez Tena, avui perquè demana que hi hagi fermesa en que el català sigui la única llengua vehicular a l'escola (que dolent), demà pel que sigui.Sempre surten a intentar desprestigiar-lo.Tot campanyes d'intoxicació, amb comentaris plens de ràbia contra algú que diu el què pensa i treballa pel que creu.

+
29

-
37
mai sumenAnònim, 15/02/2012 a les 11:04
El Sr.Tena sempre acaba per fer el mateix, sortir a remenar la cueta per dir-nos a tots que ell ho fa més bé. Encara recordo les primeres consultes, va sortir per TV3 fen-se propaganda del gran èxit, no pas sumat a l'èxit d'arenys,no. S'hi va comparar amb ganes de ser valorat com el millor. Així no anem bé!Aquesta mena de fets no ens ajuden, ans el contrari, mai sumen, entrebanquen la poca o molta feina que en bona direcció han anat fent altres. Per què mai sumen? Aixó és la unitat que volien? Una pena, el Tena.

+
19

-
1
Simulador Políticxavirepublik, 15/02/2012 a les 10:55
Contra espanya, canya! ajudeu-nos a borrar del mapa l'estat!
http://www.erepublik.com/es/referrer/Xavir
---------
Com a mínim hi ah simuladors on estem units!!

+
45

-
23
IntoxicadorsAnònim, 15/02/2012 a les 10:53
Pels comentaris intoxicadors contra Solidaritat i contra el Tena que hi ha per aquí, està clar que és un partit incòmode. Però diu les coses tal com son. Ja no s'hi val pensar que som alguna cosa més que una simple comunitat autònoma. Quan han aplicat les lleis fil per randa queda clar que no som res, ni estat plurinacional, ni el català llegua oficial ni històries. Això incomoda a qui ens fa creure una altra cosa mentre fan els seus negocis instal·lats en l'autonomisme.

+
40

-
23
Els cou!Anònim, 15/02/2012 a les 10:52
Si algú defensa el català a l'escola com a única llengua vehicular per llei, sigui qui sigui, se l'ha de recolzar.
La resta, senyors, són excuses de malpagador que fan de malfiar.
No serà que CiU s'està venent a Espanya com el garant per frenar l'independentisme i va posant taps a les boques?
La associació de defensa de l'escola en català NO REP NI UN EURO DE SUBVENCIÓ, TOT HO FAN VOLUNTARIS! UNA MICA DE RESPECTE!
i què fa Òmnium? de moment negar-los el recolzament i posar pals a les rodes. Molt lamentable!

+
26

-
4
PauJan, 15/02/2012 a les 10:47
Seria molt demenar que els independentistes no es barallin entre ells? Sempre el mateix problema. Ja cansa.

+
18

-
18
per Mentiders Compulsius, 15/02/2012 a les 10:24Anònim, 15/02/2012 a les 10:42
pacta amb Ciudadanos?
de quin pacta parles? no ho entenc

+
40

-
49
Alfons Lerroux TenaMentiders Compulsius, 15/02/2012 a les 10:36
Quan trigareu en adonar-vos que en ALT es un agent de l'imperi que nomes serveix per a disgregar el moviment independentista?
Va anar contra reagrupament i us vàreu quedar callats perquè no éreu de reagrupament.
Desprès li va fer el llit al Laporta i us vàreu callar perquè no éreu laportistes.
Ha anat contra Erc i us vàreu quedar quiets, perquè no éreu d'Esquerra
Ara va contra Òmnium, i la majoria no sou d'Òmnium i us quedareu callats.
Pacta amb Ciudadanos, i es amic de tots els enemics nostres a l'aparell de l'estat opressor, i no us adoneu?
Fins a quant permetreu que aquest Lerroux continuï enverinant la política catalana?

+
43

-
45
Tena amb el PPAnònim, 15/02/2012 a les 10:33
La plataforma que va sortir diumenge a la manifestació és una plataforma creada per SI per apropiar-se de les dades dels signants amb benefici propi, exactament igual que van fer amb les dades de les consultes. Ara el sr.Tena critica les subvencions a Òmnium, abans quan era vocal de la Junta d'Òmnium no pensava igual. Ara pensa igual que el PP que demanen treure les subvencions a les "entitats edentitàries", no seria d'estranyar que d'aquí uns dies donés suport al PP i es que aquest país està ple de talps. Sr. Tena, vostè ha trancat l'independentisme, ara també vol trancal les entitats en lluita per la nostra llengua?

+
28

-
18
personalismes, noAnònim, 15/02/2012 a les 10:32
UNITAT, SI ENS TIREM ELS PLATS UNS ALS ALTRES SERÁ MOLT DIFICIL, MENYS PROTAGONISMES, AQUEST ES UN DEL MALS DELS CATALANS CADA UN ES EL MILLOR QUER L'ALTRE, I NO PENSA EL QUE POT APORTAR PER LA CAUSA AMB UNA LLUITA CONJUNTA, SR. TENA ENCONTRES DE CRITICAR ES VA A PARLAR A OMNIUM I ES FAN COSES CONJUNTES , PERSONALISMES NO, ES UN MAL DE SEMPRE DELS CATALANS

+
30

-
41
Tena el aixafaguitarresAnònim, 15/02/2012 a les 10:31
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Si que potser Òmnium és podia haver mobilitzat més, però tampoc cal carregar tant barroerament com ho fa en Tena. Sempre ha de tenir aquest estil destructor que fa que la gent s'emprenyi. Això és el que crema a les persones. Ja n'hem tingut prou amb les baralles internes de ERC, ara no ens cal un partit que vulgui ser el millor sinó que volem que el partit miri d'agafar tisora i cola i sumi i no resti.

+
40

-
52
Alfons Lerroux TenaMentiders Compulsius, 15/02/2012 a les 10:28
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Quan trigareu en adonar-vos que en ALT es un agent de l'imperi que nomes serveix per a disgregar el moviment independentista?
Va anar contra reagrupament i us vàreu quedar callats perquè no éreu de reagrupament.
Desprès li va fer el llit al Laporta i us vàreu callar perquè no éreu laportistes.
Ha anat contra Erc i us vàreu quedar quiets, perquè no éreu d'Esquerra
Ara va contra Òmnium, i la majoria no sou d'Òmnium i us quedareu callats.
Pacta amb Ciudadanos, i es amic de tots els enemics nostres a l'aparell de l'estat opressor, i no us adoneu?
Fins a quant permetreu que aquest Lerroux continuï enverinant la política catalana?

+
50

-
31
No és no sumar, és dir la veritat.Arnau Beà, 15/02/2012 a les 10:28
Els senyors i senyores de SI no dubten mai a cantar les veritats, i per això es creen molts amics i alguns enemics. A cas han dit alguna cosa que no sigui certa? En l'últim any llarg, Òmnium ha organitzat alguna campanya/movilització/roda de premsa, etc. per atacar les sentències espanyoles que se'ns volen carregar el país? Doncs l'únic que ha fet el senyor Tena és dir-ho. I és clar que n'hi molts que els hi cou, però més ens valdria que intentèssin millorar enlloc de llepar-se les ferides.

+
41

-
54
Alfons Lerroux TenaMentiders Compulsius, 15/02/2012 a les 10:24
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Quan trigareu en adonar-vos que en ALT es un agent de l'imperi que nomes serveix per a disgregar el moviment independentista?
Va anar contra reagrupament i us vàreu quedar callats perquè no éreu de reagrupament.
Desprès li va fer el llit al Laporta i us vàreu callar perquè no éreu laportistes.
Ha anat contra Erc i us vàreu quedar quiets, perquè no éreu d'Esquerra
Ara va contra Òmnium, i la majoria no sou d'Òmnium i us quedareu callats.
Pacta amb Ciudadanos, i es amic de tots els enemics nostres a l'aparell de l'estat opressor, i no us adoneu?
Fins a quant permetreu que aquest Lerroux continuï enverinant la política catalana?

+
40

-
45
santa innocènciacapsigrany, 15/02/2012 a les 10:21
Que oMnium va organitzar la manifestació? i tant però amb el suport de molts , inclosos partits , que per estrategia estaven darrera i no donaven la cara. Així s'havia de fer. Que SI doni suport a Defensem l'escola en catlaà , no es ben be així. Més aviat és una plataforma creada per SI al marge d'un moviment unitari. Ja s'ho trobaran. l'ego d'en Tena no te limits. Acabarà pitjor i abans que en Carod i d'altres politics que pequen del mateix defecte.

+
46

-
53
López Tena contra Òmnium i l'ANCAnònim, 15/02/2012 a les 10:14
¿És casualitat que Solidaritat vulgui provocar una altra divisió just abans de celebrar-se, el 10 de març, l'Assemblea Nacional de Catalunya?
¿És casualitat que vulgui suprimir les aportacions de la Generalitat a l'Òmnium, cosa que sembla que el PP no havia aconseguit per altres vies?

+
43

-
48
mai sumenAnònim, 15/02/2012 a les 10:14
El Sr.Tena sempre acaba per fer el mateix, sortir a remenar la cueta per dir-nos a tots que ell ho fa més bé. Encara recordo les primeres consultes, va sortir per TV3 fen-se propaganda del gran èxit, no pas sumat a l'èxit d'arenys,no. S'hi va comparar amb ganes de ser valorat com el millor. Així no anem bé!Aquesta mena de fets no ens ajuden, ans el contrari, mai sumen, entrebanquen la poca o molta feina que en bona direcció han anat fent altres. Per què mai sumen? Aixó és la unitat que volien? Una pena, el Tena.

+
53

-
13
Salvem el catalàSalvem, 15/02/2012 a les 10:08
Pel damunt de tot està la voluntat de defensar el català a l'escola com llengua natural del país. Això depend dels catalans no hem d'esperar cap mena d'ajut exterior, es a dir, la república francesa defensa el francès i Catalunya (els polítics) han de defensar el català molt més que les institucions. Cal recordar que Òmnium Cultural va organitzar la manifestació 10J del 2010, quan hauria haver estat organitzada pels partits polítics catalans devant l'atac sofert per TC contra l'estatut.

+
51

-
57
pels seus fets els coneixereuAnònim, 15/02/2012 a les 10:00
primer va intentar acabar amb Reagrupament.
després va disparar directament, a trició i en el seu pitjor moment, contra ERC.
sempre contraprogramant, com diumenge passat.
cap dubte ètic en pactar amb Ciudadanos.
ara dispara contra Omnium.
Jo crec en la bona fe de les persones i em costa veure infiltrats i conspiracions arreu.
Però els fets a cops són molt tossuts.