| Actualitzat el 07/02/2012 a les 08:24h

Una nena morta i dotze persones ferides en un incendi a Cornellà

Una nena de set anys morta, tres persones en estat greu per cremades i nou més lleus per inhalació de fums, entre elles un nen de tres anys, és el balanç d'un incendi d'habitatge que ha tingut lloc aquesta matinada de dimarts a Cornellà de Llobregat (Baix Llobregat). Concretament, els fets han tingut poc després de les cinc de la matinada al número 1 del carrer de l'Avet, a la cantonada amb l'avinguda Sant Ildefons. Nou dotacions dels Bombers s'han desplaçat fins al lloc dels fets, i cap a tres quarts de vuit del matí continuaven a l'indret per ventilar l'edifici i fer les comprovacions porta per porta.

El foc ha cremat el pis primer quarta, a dins del qual han trobat la víctima. La resta de l'immoble, un bloc de sis plantes amb quatre pisos per planta, ha quedat afectat pel fum i la temperatura.

El Sistema d'Emergències Mèdiques, que ha mobilitzat vuit unitats, ha traslladat fins a l'Hospital de la Vall d'Hebrón tres persones en estat greu per cremades; quatre persones més en estat lleu per inhalació de fum fins a l'Hospital Moisès Broggi i un nen de 3 anys, també lleu per inhalació de fum, fins a l'Hospital Sant Joan de Déu.

Dues persones més, en estat lleu per inhalació de fum, han estat evacuades a l'Hospital de Bellvitge. A mes a més, dues persones han estat tractats pel SEM al lloc dels fets i han estat donats d'alta in situ.

Diverses unitats dels Mossos d'Esquadra han actuat també al succés, que ha obligat els Bombers a evacuar part dels habitants de l'immoble afectat i a confinar la resta als seus domicilis.

Navega per les etiquetes

incendifoc

COMENTARIS

+0
-0
dubte
Anònim, 08/02/2012 a les 11:40
La nena era persona?

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: