ACN | Actualitzat el 06/02/2012 a les 19:43h

Mas vol la internacionalització de l'economia catalana

Considera que l'exportació i l'atracció d'inversió estrangera "transformaran" l'economia i la faran "més oberta"

El president Artur Mas durant a seva visita a l'empresa Colt Foto: ACN El president Artur Mas durant a seva visita a l'empresa Colt Foto: ACN 

El president de la Generalitat, Artur Mas, ha assegurat que el futur de l'economia catalana passa per la internacionalització, considerant per igual la indústria exportadora i la capacitat d'atraure inversió estrangera cap a Catalunya. Segons Mas, així es "transforma l'economia catalana perquè cada vegada sigui més oberta i internacional".

El president ha fet aquestes declaracions en la visita al Centre de Serveis Compartits de l'empresa Colt, que ha posat com a exemple perquè ha contribuït a invertir tecnològicament i crear llocs de treball a Catalunya. Mas també ha recordat que tenir la capitalitat de la telefonia mòbil és una altra forma d'internacionalitzar l'economia.

Navega per les etiquetes

Artur MasInternacionalitzacióEconomia

COMENTARIS

+5
-0
Per a l'anonim
Montserrat, 07/02/2012 a les 16:11
Espero que tinguis raó...però jo la veritat el joc de CIU no el veig clar.
I pactar amb el PP?...vols dir que no es pot fer diferent?
Per què no prenen exemple dels escocesos?
+1
-0
PER MONTSERRAT 12:05
Anònim, 07/02/2012 a les 15:14
D'ACORD AMB PRESIONAR AL GOVERN, PRO SI SOM COHERENTS I SERIOSOS EN AQUEST MOMENT DIVIDIRIEM LA SOCIETAT I ENS PASSARIA COM EN EL TEMPS DE LA SEGONA REPUBLICA, DURARIA UN DIA, HO TENIM QUE FER BÉ, TENIM UNA DEUTA DEL "COPON", CUAN FALLI EL PACTE FISCAL, QUE FALLARÁ, NO HI HAURÁ RES A FER AMB ESPAÑA, JO SOC EL PRIMER EN VOLGUER L'INDEPENDENCIA PRO LA VULL PER SEMPRE NO PER DOS DÍAS,
EN AQUESTS MOMENTS MALAURADEMENT ES TÉ QUE PACTAR AMB EL GOVERN D'ESPAÑA, NO TENIM AMB MOLTS APECTES LA PAELLA PEL MÁNEC,
+5
-0
Per a l'anonim de "PSC traïdors"
Montserrat, 07/02/2012 a les 12:05
Criticar al PSC, ja ho fem, però per ser lliures no serveix de res...Quina mena de poder de decisió tenen actualment?
Però critiquem a CIU principalment per:
1 Ara són els que estan al govern de Catalunya (et recordo que per comptes de plantar cara al PP...s'alia amb ell i ha retallar al poble català)
2 Enganyen als votants sobiranistes amb el seu joc de la puta i la Ramoneta.
3 Per COVARDS: saben que Espanya ens ensorra i NO es planten
+4
-0
I jo vull la ....
Montserrat, 07/02/2012 a les 11:55
I jo vull la INDEPENDENCIA.
El pitjor és que mentre CIU ens governi no hi arribarem MAI i de pet a l'ensulsiada amb l'autonomiseria
+5
-0
PSC TRAIDORS
Anònim, 07/02/2012 a les 11:38
PERQUE NO ATAQUEU ELS SOCIALISTES (PSC) VERITABLES TRAIDORS DE CATALUNYA, SI ELS DEL PSC MES CATALANISTES SORTISSIN DEL ARMARI DEL PSOE I DONGUESSIN LA CARA, CATALINYA SORTIRIAM GUANYAN O ELS DEIXEM PER INUTILS
+2
-0
I tant!
Anònim, 07/02/2012 a les 10:43
I salut i feina per a tothom I un país net, i bones carreteres i que tothom sigui feliç.
+9
-0
MERCAT MUNDIAL
Anònim, 07/02/2012 a les 10:23
QUE CADA VEGADA REPRESENTI MENYS EL MERCAT ESPANYOL, NOSALTRES HAM DE MIRAR CAP EUROPA I AL MON, ES UN PAS POSITU
CAP L'INDEPENDENCIA
+8
-2
ESPANYA ENS ROBA
Anònim, 07/02/2012 a les 10:08
Espanya ens roba amb el consentiment de CyU.
+7
-0
La Catalunya és internacinal
Anònim, 07/02/2012 a les 09:00
Encara més? Gràcies a la vostra inestimable col·laboració amb els governs espanyols i les seves polítiques, l'economia catalana està totalment internacionalitzada: marroquins, romanesos, llatins, xinesos... Ens hem especialitzat en importar col·lectius impossibles d'integrar i en mà d'obra barata i sense cap mena de qualificació. I per reblar la nostra internacionalització, els joves catalans, universitaris, ben formats i amb idiomes, buscant-se la vida pel món o, alternativament, engreixant les llistes de l'atur. Gràcies, president. Portem Catalunya més enllà. O era aixequem? o cap aquí?... cap allà? Ara ja no sé cap a on ens havíeu de portar....
+8
-0
Espanya només copia França
Anònim, 06/02/2012 a les 23:49
Espanya només copia França... la seva germana, però França és un pet escaldat, que només ha viscut de l'aristocràcia i de la dolenteria de la seva classe aristocràtica, és un país decadent igual que Espanya
+8
-4
CYU és l'enemic més gran que ha tingut Catalunya en segles...
Anònim, 06/02/2012 a les 23:45
CYU és l'enemic més gran que ha tingut Catalunya en segles...
+6
-8
Molt bé Mas!!,nosaltres sí tenim president.No els D´españistan.
Neo, 06/02/2012 a les 23:10
Crec que en Mas ho fa molt bé.De fet, fa el que pot i més.Al revés del presi del Barça;un inútil total.Incapaç de defensar-se i defensar el Club.Un tipus moribunt.Un personatge patètic.Amagueu-lo si us plau!!
+7
-0
FRANçA: UN DELS + GRANDS DEFICITS DEL PLANETA
Anònim, 06/02/2012 a les 22:46
AB SON COLONIALISME CENTRALISATOR COM EN HISPANIA, AB + DE 1700 MILIARDS D'EUROS DE DEUTA PUBLICA...

NI AUTONOMIAS HISPANIOLAS, NI REGIONS FRANCESAS, NI HISPANIA, NI FRANçA: VOLEM LAS NOSTRAS RESPONSABILITATS

HISPANIA & FRANçA NOS MATAN A FOC LENT.
+5
-0
Què és un esperit que deambula?
Indígena, 06/02/2012 a les 22:14
La millor manera per aconseguir la internacionalització de l'economia catalana és treure'ns de sobre el llast de la metròpoli. Llavors podrem tenir vols intercontinentals al Prat i tot el que cal per aconseguir-ho. Mentre no s'esforci per aconseguir-ho, tot el que digui està mancat de credibilitat.
+2
-12
cataloniawatch.blogspot.com
Candide, 06/02/2012 a les 21:55
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+5
-1
Sr. Mas
Pagès, 06/02/2012 a les 21:55
Molt bona company, així té entretingut a la clientela!

Pinotxo !!!

Anònim, 06/02/2012 a les 20:43
Internacionalitzar l’economia catalana tancant les ambaixades catalanes a l'exterior ??? Paper mullat, vendre fum i marejar la perdiu. No és creïble !!!
+9
-0
Catalunya és una colònia espanyola
Anònim, 06/02/2012 a les 21:55
Inútil, l'economia catalana no es pot internacionalitzar perquè Catalunya no té cap presència internacional, és una colònia espanyola gràcies a inútils com tu i CYU... i a l'espanyolisme de l'elit catalana
+12
-2
Pinotxo !!!
Anònim, 06/02/2012 a les 20:43
Internacionalitzar l’economia catalana tancant les ambaixades catalanes a l'exterior ??? Paper mullat, vendre fum i marejar la perdiu. No és creïble !!!
+11
-0
Millor que Chacón
Mas, 06/02/2012 a les 20:11
Chacón es va vendre per un plat de llenties...
http://altvoltatge.blogspot.com/
#!/2012/02/quan-un-es-ven-per-un-plat-de-llenties.html

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: