Q.S./Redacció | Actualitzat el 01/02/2012 a les 09:24h

Cau la colla que robava encastant cotxes als bancs

Imatges cedides pels Mossos d'Esquadra a on es mostra com quedaven les entitats després de l'encastament Foto: Mossos

Finalment, l'inspector dels Mossos de Barcelona, Ramon Grasa, va poder donar la notícia aquest dimecres. "Hem desmatellat una organització criminal que ja havien assaltat una vintena d'oficines bàncàries en menys d'un any", una esperada per la policia.

La colla dels tretze malfactors detinguts, la majoria veïns d'Horta de Sant Joan, tot i que veterans, utilitzaven un mètode pioner a l'Estat espanyol: robaven cotxes i els estampaven contra les façanes de les seus bancàries. Un allunament especialitzat en el mercat financer. Després entraven i s'enduien la caixa a on es guarden els diners que dispensen els treballadors de cara al públic. Sovint l'entitat bancària havia pre totes les mesures preventives adequades i no trobaven res als dispensadors. Però no es desanimaven, ho van fer una vintena de cops abans de ser detinguts pels Mossos d'Esquadra. En tres ocasions, van assaltar estancs.

El nucli dur de la banda, cinc persones, es troben en presó preventivament. Ja van ser detinguts en dues operacions policials anteriors quan entraven a establiments comercials utilitzant el mateix mètode. Després de l'encastament, cremaven els vehicles robats. La policia calcula que en onze mesos d'activitat els lladres s'haurien repartit uns 200.000 euros de botí.

Navega per les etiquetes

burtronsbancslladresrobatorisrobatori

COMENTARIS

+4
-0
Delinqüència ?, vots !!!!
Anònim, 01/02/2012 a les 11:44
A disfrutar el que s'ha votat.
+4
-5
Indepes rurals catalans?
Càssius, 01/02/2012 a les 09:38
Com q no hi ha calers i els han rebaixat les subvencions, aquests poltronaires i vividors de xuclar de la mamella, potser eren independentistes neo rurals de la Catalunya interior?

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: