COMENTARIS

+
0

-
0
Policia en generalAnònim, 20/03/2012 a les 09:58
He conegut policies i militars en general i hi ha alguns, poquets, que són persones. A la resta se'ls podria qualificar d'energúmens de mentalitat arcaica. Si ser policia o militar i dur l'uniforme ha de ser un orgull i honra, aquests energúmens deshonren l'uniforme que duen.
Fa anys dèiem: De verde, azul, gris o marron un c... es un c...

+
8

-
6
Para el de las 15:29Simaire Nneer, 29/01/2012 a les 21:47
Hablo 8 lenguas y no tengo por qué avergonzarme de usar ninguna, y mucho menos la mía que es el catalán. Por otra parte, deberías aprender a leer, porque efectivamente la presunción de inocencia es para el demandado. Por tanto, como dice el artículo, si el agredido va a denunciar a la GC y ésta a él por insultos, ambos son demandados y tienen derecho a la citada presunción. De todos modos, nadie debería ser vejado por el uso de su lengua. Van a apelar también a los viajeros daneses que no hablen la lengua del imperio? Eso va a ser genial! Prepararé las palomitas y me sentaré a verlo.

+
2

-
0
Una mica de cultura rigorosa per als que s'inventen les cosesSimaire Nneer, 29/01/2012 a les 21:41
xarnego -a [c. 1490; del cast. lucharniego, aplicat a gossos ensinistrats a furetejar de nit, dissimilació d'un ant. nocherniego o nocharniego 'que surt de nit', der. de *nochorno, ll. nocturnus 'nocturn'; el pl. del mot fou alterat en los charniegos; el mot passà a Catalunya i a França amb el sentit d'una 'raça de gos'. En gascó charnègo, charnègon, charnègue prengué el sentit de 'mestís, bord, no autòcton, inadaptat al país', sentit que passà al cat] 1 m i f desp 1 Fill d'una persona catalana i d'una de no catalana, especialment francesa. 2 Persona de llengua castellana resident a Catalunya i no adaptada lingüísticament al seu nou país. 2 m ant Gos coniller.

+
2

-
1
Una mica de cultura rigorosa per als que s'inventen les cosesSimaire Nneer, 29/01/2012 a les 21:29
xarnego -a [c. 1490; del cast. lucharniego, aplicat a gossos ensinistrats a furetejar de nit, dissimilació d'un ant. nocherniego o nocharniego 'que surt de nit', der. de *nochorno, ll. nocturnus 'nocturn'; el pl. del mot fou alterat en los charniegos; el mot passà a Catalunya i a França amb el sentit d'una 'raça de gos'. En gascó charnègo, charnègon, charnègue prengué el sentit de 'mestís, bord, no autòcton, inadaptat al país', sentit que passà al cat] 1 m i f desp 1 Fill d'una persona catalana i d'una de no catalana, especialment francesa. 2 Persona de llengua castellana resident a Catalunya i no adaptada lingüísticament al seu nou país. 2 m ant Gos coniller.

+
11

-
1
Com si ens haguessin paritJosep-Maria, 29/01/2012 a les 18:15
Ni ni autèntic traspàs dels ferrocarril, ni gestió de l'aeoroport, ni finançament, ni respecte per la llengua A CATALUNYA...
El nostre govern, abans de preocupar-se per l'ús de la llengua catalana al –posem per cas– "Tribunal Supremo" o al "Tribunal Constitucional", ¿per què no es preocupa més per l'ús del catala`als tribunals A CATALUNYA. ¿Per què no es lluita més per aconseguir que un jutge que vulgui exercir aquí hagi de –com a mínim– entendre la nostra llengua?
Pel que fa als funcionaris de tipus policial que treballen A CATALUNYA, si un d'aquests –tant si és agent autonòmic com si és agent d'un cos nacional– agredeix algú o li falta al respecte per haver-li parlat en català, se l'hauria de suspendre de feina i sou i fins que no hagi superat un reciclatge.
El nostre govern no hauriai d'admetre mai coses així; hauria d'actuar per pròpia iniciativa en aquests casos i hauria d'assistir l'agredit en tots els sentits, fins al final. Hauria fer quelcom més que lladrar tímidament (en el millor dels casos).
Però no; els nostres governants no volen fer res que pugui donar a entendre que es prenen seriosament això de la llengua; sobretot que no es molestin a Madrid. Als de Madrid, és clar, se'ls en fot si ens molestem.
I és que allà ens coneixen com si ens haguessin parit: saben que sóm febles i corruptes.

+
15

-
1
Números de indentificació dels GCAnònim, 29/01/2012 a les 17:00
U-80801-T
W-18153-L
Aquests són els números de identificació dels benemèrits. Suposo que ja déuen tenir preparada les medalles per a ells, tan com les han tingut sempre per a la resta de torturadors d'aquest cos repressor.
Honor a Maulets.

+
10

-
2
Histories colonials IIAnònim, 29/01/2012 a les 15:07
El mes divertit es quan vaig a l'aeroport amb la meva dona que es Xinesa i no parla ni fava d'espanyol (ni ganes es clar). Ella va a comprar alguna cosa a les botigues, i les empleades, sempre tan atentes, li diuen en la nostra 'lengua comun' no se que, i ella es clar, no ho enten. Llavors les empleades em miren a mi, com per que les ajudi a traduir-ho, i jo no dic res i les miro com dient "espavila't ignorant'. Hahahaha.

+
5

-
2
Histories de la coloniaAnònim, 29/01/2012 a les 15:01
Jo a l'aroport basicament parlo en catala, al lloguer de cotxe: Europcar, t'entenen, pero no et parlen catala. Hertz, et parlen en catala. Al check in, depen de la companyia i de la persona, pero sempre t'entenen i a vegades tambe et parlen en catala (i si no m'entenen, o ho fan veure, parlo en angles). Guardia Civil es un no-no, aquests son un cas apart. Pero un dia un em va dir 'Ande va?',i jo distret vaig pendar que em parlava en catala 'On ta va?' i jo que li contesto en catala, pero despres li vaig repetor en castellanufo, perdo, espanyol.

+
5

-
25
Que penita me dais. . . .Anònim, 29/01/2012 a les 13:51
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
En la foto podemos ver como el aguerrido y valiente abogado maulet es arrastrado por dos agentes de la odiada Guardia Civil de rudo aspecto y menor intelecto. Esta siendo llevado al potro de torturas donde nunca dejara de gritar Visca Catalunya a pesar de que le pongan la discografia entera del El Fary.
Honor al Maulets.

+
14

-
4
Ja n'hi ha prou! Cal actuar!Anònim, 29/01/2012 a les 13:50
Són tristes aquesta mena de notícies, l'altre dia a la Jonquera (Alt Empordà) un ciutadà va tenir un incident de les mateixes característiques amb un membre del mateix cos policial espanyol. Sovint, massa sovint hi ha incidents d'aquest caire.
Suposo que no n'hi ha més perquè no es denuncien i perquè molts catalans renuncien a la seua llengua en situacions del gènere.
Però, que voleu? Hi ha un pais colonitzador i un país ocupat, malgrat que alguns vulguin guaitar cap a un altre costat, dissimular o maquillar la situació, és el que hi ha.

+
20

-
4
SANGRE ESPAÑOLAAnònim, 29/01/2012 a les 12:03
MAI MES TORNARE A PARLAR CASTELLA EL MEU PAIS
ANEM BE
PRIMER ELS PUTOS MOSSOS AMB BANDERAS ESPANYOLAS
ARA LES FORÇES D'OCUPACIO
I DEMA QUE?
EJERCIT POPULAR JA

+
10

-
2
ContrarrespostaJoMateix, 29/01/2012 a les 11:41
No es tracta de fer-me content a mi sinò de saber de què parlem i no ofendre ni amenaçar gratuïtament a milers de catalans, entre ells Carretero, López Tena, etc. Xarnego vol dir el que vol dir. Lluitem fonamentalment contra un estat i contra els seus còmplices i col·laoradors, no contra cap ètnia. Això és el que vull dir.

+
10

-
3
catalunya lliure de trollsdavids, 29/01/2012 a les 11:35
potser quedan dubtes del que fan les forçes d'ocupació alla on són????no entenc l'extranyessa.....jo quan veig un guardia civil corro cap un altre costat,en fan més por que qualsevol terrorista

+
12

-
3
respostagironí, 29/01/2012 a les 11:25
Catalunya per qui l'estima. No pel fet de viure aquí, o haver nascut aquí significa que estimis la terra catalana. No pel fet de anomenar-te de cognom Pérez, Sánchez i/o Martínez vol dir que NO estimis Catalunya. Podríem canviar "xarnegots" per "quillos" si això et fa content.
Catalunya per qui la defensa.
Independència o mort //*//

+
7

-
2
A "gironí, 29/01/2012 a les 11:01"JoMateix, 29/01/2012 a les 11:05
T'equivoques. A Cat "xarnegos" en major o menor mesura ho som tots. El que hauria de ser esport nacional és defensar-nos de les forces estatals i dels nacionalistes espanyols, això sí. I sense descans fins a aconseguir-ho. No s'enten que avui no hi hagi manifestacions als cuartels o a l'aeroport, per exemple.

+
8

-
2
Deserte o necessitem més bastó encara?JoMateix, 29/01/2012 a les 11:02
Potser que comencem a exigir als "nostres" mitjans que li donguin la importància que mereixen a aquest tipus de notícies, que no són pas una excepció a casa nostra. Escriviu a TV3, a LV, Periodico, etc i feu-los saber que la realitat que haurien de reflectir és la nostra.
"Anònim , 28/01/2012 a les 15:47": Àfrica no en té cap culpa dels subdesenvolupament dels nacionalistes espanyols. De fet, a Àfrica estan acostumats a conviure amb moltes llengües, per això tants africans, quan en tenen l'oportunitat, aprenen el català. El tercermundisme espanyol és mental, no territorial.

+
8

-
2
TLLIgironí, 29/01/2012 a les 10:55
Cap agresió sense resposta.
Sempre en lluita.
Independència o mort.
Bandera negra.
//*//

+
9

-
2
Cap diari de la caverna en parlarà d'aquest fetAnònim, 29/01/2012 a les 10:54
Aquest és el resultat del boicot sistemàtic de la premsa espanyola a tot el que sigui un fet diferencial. No diran mai que hi ha i es parlen d'altres llengües i exigiran sempre que surtin a les notícies no sols persones que només parlin en castallà, sinó que tinguin un bon accent castellà. Només es parlarà insultant-lo i ridiculitzant-lo del nacionalisme perifèric com un fet del segle XIX i que diarn que els seus seguidors són tontos.
És la lluita dels feixistes centralistes espanyols. Portem 6 segles així.
Quan ens en desempelleguerem d'aquesta gentussa!!

+
9

-
2
KitschAnònim, 29/01/2012 a les 09:12
la sanchez camacho es una filla de guàrdia civil.

+
8

-
2
Video llargAnònim, 29/01/2012 a les 01:16

+
3

-
14
Al de las 00:33Anònim, 29/01/2012 a les 00:43
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
se hablan tres idiomas : en catalán, en español, y por teléfono.

+
19

-
3
ELS FATXES SÓN TONTOS.Judas Priest., 29/01/2012 a les 00:36
És que no sabeu que els feixistes tenen un baix coeficient intel.lectual que només els hi permet parlar una llengua?. Els catalans amb un coeficient clarament superior als feixistes espanyols en parlem com a mínim dues o tres.

+
22

-
4
From USAAnònim, 28/01/2012 a les 23:30
No els hi fem el joc. És la llengua castellana imposada a la força del regne de Castella, no és espanyol. A Espanya no existeix la llengua espanyola es la castellana imperialista que ens imposan. Ho diu la seva propia Constitució. Les llengues de la peninsula iberica, apart del portugues, son la basca, gallega, catalana i castellana que són mes antigues qu'Espanya, existien molt abans qu'Espanya fos Espanya.
Espanya no ha desenvolupat mai cap llengua.

+
4

-
38
quina qualitatAnònim, 28/01/2012 a les 23:26
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
impressionant la qualitat de les opinions abocades en aquest mitjà, que diu molt de la qualitat intel·lectual dels seus autors. Fa més de 20 anys que visc a Catalunya i haig de dir que tots aquests comentaris tan vulgars que solament expressen l'odi sense sentit que alguns tenen a tot l'espanyol per sort solament representen a una mínima part de la població.

+
7

-
48
Viva la Guardia Civil !Anònim, 28/01/2012 a les 23:17
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Por fin, se han solidarizado con los mozos de cuadra !!!!

+
28

-
5
Ei, Mas !!!Carles Viñals Casado, 28/01/2012 a les 22:57
Sí, tú, el del tupé ben pentinat; el de "plantejar-nos una transició nacional cap el dret a decidir; el de "plantejar-nos trencar les costures de la Constitució Espanyola" i altres collonades que ningú no sap el que volen dir:
Perquè no deixes d'amagar-te sota el llit i demostres que ets digne del càrrec en què en mal día et van posar un milió llarg de catalans? Per què no et presentes a l'aeroport acompanyat de mitja dotzena de Mossos, i els expliques als guàrdies aquests -en català, per descomptat- les seves obligacions envers els ciutadans d'aquest país?
Ai. quines cagarrines que t'agafen, només de pensar-ho... I pensar que fa tot just catorze mesos aquesta mateixa gent que ara s'avergonyeix d'haver-te votat van tenir l'oportunitat de fer president de Catalunya homes com Tena o Carretero...!!

+
5

-
5
catalans, l problema de catalunyaAnònim, 28/01/2012 a les 22:56
I que anava a fer un advocatr catala a madrid ???
i mentrestant els col.laboracionistes de cyu narinan amb que volen una miqueta del pastis del prat, hei, pero nomes una miquetona, ja que volen els espanyolarrrus aquests q un cos policial tant 'democratic i insigne' a tot europa com la 'GC' continui al prat imponen el 'cristianu' i la 'ma dura' que tant els posa als convergents provincians...

+
17

-
5
no és l'únic casAnònim, 28/01/2012 a les 22:15
Una amiga de la meva filla de 20 anys va ser obligada a parlar en "Cristiano" per un guardia civil a l'aeroport. Quina pena tot plegat

+
16

-
4
Si no el saben que l'aprenguinAnònim, 28/01/2012 a les 21:49
Segons està contemplat a la llei. Dins de la Comunitat Autònoma tot ciutadà té dret a expressar-se en la llengua que li sigui més còmode als treballadors de l'Administració pública. Aquest dret del ciutadà es converteix, per tant, en obligació de conèixer la llengua per part de qualsevol treballador d'eixa administració que estigui destinat a dit territori. No trobeu??

+
7

-
2
Esser agreditAnònim, 28/01/2012 a les 21:21
El verb «agredir» ès deponent i se ha de emprar en forma
passiva: "Un advocat ès agredit per un guàrdia civil".
En castellà també se ha de emprar en forma passiva.

+
16

-
5
Per què ho vas fer, Carod?Manel Xic, 28/01/2012 a les 21:12
Al gú pot explicar-me per quin motiu el Govern CArod-Montilla va infinltrar els Mossos de gent com aquesta? gentola que només saben bramar "Viva España", amb Banderes franquistes i insultant el país que els dóna de menjar? Per què ho vas fer Carod?

+
19

-
1
Pobre gent!Vigatà, 28/01/2012 a les 20:23
Costa d'entendre que aquests dos nois que els hi van posar un tricorni i que no havien menjat calent fins que van arribar a Catalunya, ara siguin tan desagraits. La incultura fa molt mal a la nostra nació catalana. Encara tenim molta feina a fer en el nostre camí cap a la independència.

+
5

-
31
Apa, vinga!Anònim, 28/01/2012 a les 20:21
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
No m'en crec ni la meitat.

+
17

-
5
L'eurodiputat de CDC, Ramon Tremosa,l'unic que defensa el català!Anònim, 28/01/2012 a les 20:19
On son els del PSOE, Esquerra (ara ja nomes es alcalde de poble del Baix Llobregat, IU, PP, ...
Catalans, Catalunya!

+
22

-
5
A qui defensarà en Mas?Sebastià, 28/01/2012 a les 20:15
Que Don Mas Titella?
Posarà el que s'ha de posar a sobre la taula i defensarà a aquest advocat valent o dissimularà com sempre dient allò de que el nostre mal no vol soroll.

+
24

-
3
FORA JA!!Puta Merda Civil, 28/01/2012 a les 19:34
No volem la policia ecspañola a Catalunya!! N'estem farts d'aguantar i no dir res, FORA A AQUESTS XARNEGOS. LLADRES DE LES NOSTRES TERRES. VISCA CATALUNYA LLIURE!!

+
8

-
51
Tot el meu suport a la versió de la GC, prou manipulació d'aquest mitjà!!Anònim, 28/01/2012 a les 18:48
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Quan provoques no esperis que t'aplaudeixi'n. És de rebut que si no entenen el català que et dirigeixis en castellà, no obstant en aquesta versió no es menciona la falta de respecte a l'autoritat per suposat "advocat". Ara victimisme i més victimisme rídicul, com sempre.

+
52

-
7
Africa os esperaAnònim , 28/01/2012 a les 15:47
La guardia civil y sus partidarios,volved a África que es de dónde nunca deberíais haber salido,al igual que ese enano e impotente llamado Franco.
Y vigilad que durante el camino de vuelta con no os atraganteis con tanto odio y envidia.

+
58

-
4
TV 3, on ets?Terricabras, 28/01/2012 a les 15:39
Evidentment, ni un diari espanyol -nitan sols els "progressita"El Pais- menciona el fet a la seva pàgina we. Tampoc la nostradíssima Vanguardia, cada dia més espanyola malgrat la seva versió catalana.
I, escandalosament, tampoc la TV 3, on eeeeets? A la panxa del boooou, on no neva ni ploooou.

+
45

-
6
Al de les 14'26, 14'24, etcAnònim, 28/01/2012 a les 15:38
No sou molts els lectors que empreu el castellà en aquesta web. Basicament sou dos desgraciats inadaptats escribint a tort i a dret tot el dia fent veure que sou multitud. Només un curt de gambals escriu "haber si soys mas profesionales" i es queda tan feliç.
Tant de bo la resta dels teus compatriotes tinguessin el teu nivell

+
8

-
59
La presunción de inocencia para la GCAnònim, 28/01/2012 a les 15:29
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Aquí hay un listorro soberanista que habla en español (un aducido) que se las da de abogado y el muy burro habla de la presunción de inocencia para las dos partes y no es así, la presunción solo opera en favor de los DENUNCIADOS. Que haya un parte de lesiones no significa que los palos se los hayan dado la GC, pero si se los ha dado, puntualizar lo siguiente: 1º la Fuerza de Orden Público la ostentan los Agentes 2º el denunciante en todo momento ha de estar a disposición de la GC y colaborar con los mismos 3º La función de la GC en el aeropuerto, territorio nacional, debe hacerse entender en las lenguas del territorio nacional y entre ellas está lógicamente el español, y el agente no tiene por qué saber el catalán como así lo dice la Sentencia del TC. Por tanto, a la espera del juicio y teniendo en cuenta que los agentes son una fuerza de orden público objetiva que no toma partido, estoy en la creencia que ese MAL ABOGADO, prepotente por la edad y por su condición de soberanista, fue el que la lió (como Laporta) y si recibió unos palos preventivos, fue para templar su actitud de desobediencia a la autoridad. Yo creo que la noticia del día es LA CAGADA DE SPANAIR, esto les trae locos, y máxime en el área económica y para colmo el Presidente de la Cía. era uno de los candidatos a presidir el Barça. Señores junto con la noticia de la sediciosa de San Pol de Mar, vemos que el soberanismo/independentismo está hecho unos zorros junto con el nacionalismo papanatas del Quijadas y Durán Huesca. Viva España y la Cataluña española por siempre, ni un paso atrás.

+
5

-
49
Para el español 15:20Anònim, 28/01/2012 a les 15:23
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Asi me gusta español que escribas en castellano que sabes hacerlo

+
55

-
6
desde VicRomario, 28/01/2012 a les 15:10
desde Vic;capital de la Catalunya catalana, fem saber a la resta de catalans, que nosaltres estem preparats per a la independència.Quan volgueu, som-hi!!!

+
40

-
4
A l'espanyol anònim i analfabetCaganer, 28/01/2012 a les 14:49
"Haber si soys " ni el vostre idioma sabeu?patetics espanyols pocafeines.

+
34

-
3
Meritocràcia i educacióPereSanchez ( Desocupat de Terrasssa), 28/01/2012 a les 14:47
Amb la quantitat de desocupats catalanòfons que n’hi ha al Principat de Catalunya , en lloc d’aquesta colla de monoparlants guàrdies incivils ( vergonya del seu benemèrit cos ) podríem contractar per a feines de seguretat a aquells més disposats encara que fossi interinament i en condicions econòmiques i laborables no tan confortables com que les que tenien aquests individus destinats a El Prat de Llobregat .

+
8

-
34
Al tontaca de les 14:00Anònim, 28/01/2012 a les 14:38
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Para el español 13:56
Anònim, 28/01/2012 a les 14:00
Pero bien que lo has entendido, verdad? jajajaja
The Catalans know and speak many languages, not Spanish men. The Spanish tend to be stupid and worthless.

+
23

-
4
Quina pèrdua de temps , diners i energies Manel Alemany ( Carcaixent), 28/01/2012 a les 14:37
Nosaltres volent congraciar-nos amb ells , el substrat profund de la Carpetovetònica emmascarada de Estat Europeu i democràtic , començant per no fer servir el català , tenint els noms de persones i substantius en castellà , anant a fer cursos pagats a Madrid etcètera ... i ells com a molt ens perdonen la vida , ens foten un parell d’hòsties i no ens deixen prendre el vol .
O plantem cara ara mateix o no tindrem ja dignitat mai .
Català a tot arreu .

+
5

-
37
Para el español 14:26Anònim, 28/01/2012 a les 14:31
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Hay que ser bobo para insultarse asi mismo.

+
33

-
4
Espanya contra CatalunyaJoanet, 28/01/2012 a les 14:26
Un motiu més per assolir la independència!

+
33

-
4
Cap agressió sense resposta !Anònim, 28/01/2012 a les 14:25
Molt ben escrit pel remitent de Vallcarca :
"Prou d’agressions , i més dels suposats encarregats de defensar-nos ."
...I jo encara afegiria més i com diuen les feministes :
Cap agressió sense resposta !

+
5

-
40
Para el español 14:14Anònim, 28/01/2012 a les 14:24
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Que tiene que ver CIU, el gobierno de España y el Papa de Roma en esta noticia. Si ha sido detenido que no hubiera hecho el tonto que cuando estas delante con la autoridad hay que hablar con respeto y no con chuleria. De verdad dejar de decir mas tonterias que lo vuestro empieza a ser preocupante.

+
5

-
33
Para el español 14:14Anònim, 28/01/2012 a les 14:22
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Que tiene que ver CIU, el gobierno de España y el Papa de Roma en esta noticia. Si ha sido detenido que no hubiera hecho el tonto que cuando estas delante con la autoridad hay que hablar con respeto y no con chuleria. De verdad dejar de decir mas tonterias que lo vuestro empieza a ser preocupante.

+
33

-
4
Al govern de CiU.Carles Viñals Casado, 28/01/2012 a les 14:14
A pesar de la crisi que sembla justificar tots els sacrificis, tots els silencis, totes les renúncies, totes les mirades cap a una altra banda, a pesar de que és veritat que sou un govern d'opereta sense cap mena de poder; us recordo que, si més no, sou nominalment el govern de Catalunya i teniu en conseqüència el deure moral d'intervenir davant del govern d'Espanya, del Papa de Roma o de Déu si cal, en defensa de la dignitat dels catalans, atropellada reiteradament i impune, només pel fet de ser-ho.
I si no sou homes per fer-ho (que ja està vist que no en sou), dimitiu com a governants d'aquest país i deixeu pas a qui es vegi amb cor de defensar-nos. Ah! no, m'oblidava que a més d'eunucs sou també prou adictes a la poltrona i a les sucoses retribucions que comporta el paper de policíes del guetho i llepaculs del govern espanyol. En conseqüència, i per tot plegat, deixo constància en aquest escrit de la vergonya i el fàstic que m'inspireu.
Que Déu (i el poble català) us ho paguin com mereixeu, i que sigui ben aviat, és ara mateix l'única cosa que sincerament puc desitjar-vos.

+
7

-
41
Naciondigital.catAnònim, 28/01/2012 a les 14:13
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Propongo una web de Naciodigital.cat en castellano veo que somos muchos los lectores catalanes que usamos el castellano y leemos esta web

+
29

-
3
Referèndum pel Estat Català , ara ! Jorge Manzanares Aznar ( Vallcarca), 28/01/2012 a les 14:02
Em crec a ulls clucs la noticia. Pura abjecció l’actuació d’ aquests miserables i pòtols servidors del status quo ejpanyol i encara no sé com els hi ha donat per produir un forcejament, i posteriorment una agressió . Aprofitant l’oportunitat que ens ofereix el Regne Unit cal un referèndum amb la pregunta : Està vostè d’acord amb la Constitució de l’Estat de Catalunya ?
Prou d’agressions , i més dels suposats encarregats de defensar-nos .

+
5

-
43
Para el español 13:56 Anònim, 28/01/2012 a les 14:00
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Pero bien que lo has entendido, verdad? jajajaja

+
6

-
47
A todos los Españoles Anònim, 28/01/2012 a les 13:57
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Aqui no habla nadie catalan ni falta que hace ya me entendeis jajajaja

+
37

-
6
Aquests quillos no saben escriure ni en la seva pròpia llenguaAnònim, 28/01/2012 a les 13:56
Para el español del comentario 13:33
Anònim, 28/01/2012 a les 13:36
¿ Como te vas a hechar tu mismo de España donde vives.?
"HECHAR" , escriu "hechar" amb "h"......hahahahahahahahahahaha..quanta incultura! Has passat l'ESO?
I no s'assabenta que els catalans no som espanyols, per història, cultura i VOLUNTAT POLITICA.

+
6

-
43
Mas profesionalidad a esta web independentistaAnònim, 28/01/2012 a les 13:49
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
¿Los agentes U-80801-T i W-18153-L son los que aparecen en la foto de esta noticia? Haber si soys mas profesionales y contais las noticias como han pasado no como os gustaria que pasaran para fomentar mas odio. Mentirosos !!

+
17

-
4
El mes trist es que els Mossos tampoc no parlen en Català.Anònim, 28/01/2012 a les 13:47
.

+
5

-
37
Para el comentario 13:39Anònim, 28/01/2012 a les 13:45
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Xarnego tiene su origen en una palabra francesa. Es asi como llamaban los Franceses a los españoles de origen catalan de los pirineos que pasaban la frontera con el Pais vecino.

+
35

-
7
Notícia falsa??Anònim, 28/01/2012 a les 13:39
U-80801-T
W-18153-L
Ves a saber si algun dels xarnegos que escriuen aquí no li són familiar aquests números de identificació.

+
30

-
5
Test d'Auto-avaluació - Pregunta nº33 Anònim, 28/01/2012 a les 13:36
A) No col·laboro amb els espanyols a esborrar Catalunya del mapa, per això porto la E de la matrícula tapada amb el CAT.
B) Col·laboro amb els espanyols a esborrar Catalunya del mapa, per això porto la E a la matrícula.
Si la resposta és A, premeu Verd
Si la resposta és B, premeu Vermell

+
6

-
43
Para el español del comentario 13:33Anònim, 28/01/2012 a les 13:36
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
¿ Como te vas a hechar tu mismo de España donde vives.?

+
40

-
5
Test d'Auto-avaluació - Pregunta nº37Anònim, 28/01/2012 a les 13:33
A) La millor manera de defensar la llengua catalana és parlant-la, a tot arreu, en especial al Congrés.
B) La millor manera de defensar la llengua catalana és renunciant a parlar-la, a tot arreu, en especial al Congrés.
Si la resposta és A, premeu Verd
Si la resposta és B, premeu Vermell

+
39

-
6
para los fachasAnònim, 28/01/2012 a les 13:33
iros a vuestra apaña bien rapida! y lo digo en castellano que es la unica lengua que hablais!! ni us pas enrera!! fora els espanyols de catalunya!

+
9

-
46
Si lo han detenido es por tonto no por hablar catalanAnònim, 28/01/2012 a les 13:29
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Me encanta el anuncio para la Oposicion a policia Nacional que sale abajo de la noticia. Asi os dais cuenta que estais viviendo en España.

+
37

-
5
Què se'n vagin!!Anònim, 28/01/2012 a les 13:29
FORA LES FORCES D'OCUPACIÓ!! (les uniformades i les altres).

+
30

-
5
Test d'Auto-avaluació - Pregunta nº38Anònim, 28/01/2012 a les 13:29
A) Parlar en castellà al Congrés és col·laborar amb els espanyols a esborrar la llengua catalana de la vida pública.
B) Parlar en castellà al Congrés no és col·laborar amb els espanyols a esborrar la llengua catalana de la vida pública.
Si la resposta és A, premeu Verd
Si la resposta és B, premeu Vermell

+
10

-
43
Otro mentira de articulo para fomentar mas odioAnònim, 28/01/2012 a les 13:23
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
A ver los señores que han publicado esta noticia. Que tiene que ver el hombre de la foto que se llevan estos guardia civiles con el de la noticia !!! Como todo lo hagais asi de bien cualquiera os va a creer que no contais nada mas que mentiras.

+
34

-
6
SibiràCop de falç, 28/01/2012 a les 13:15
Aquest fet porta més persones a favor de l'independència, com més agressions millor per fer encara més imparable el moviment cap la sobirania plena. !!VISCA CATALUNYA!!

+
38

-
5
Estat catalàCatlalà mes que mai, 28/01/2012 a les 13:11
No volem amos. No volem continuar colonitzats. No volem les forçes d'ocupació. No volem espanya. No volem la seva constitució, No volem l'espoli, No volem la seva xenofòbia.
VOLEM L'ESTAT CATALÀ INDEPENDENT

+
35

-
10
Al "ánonimo" abogado (de pobres)Simaire Nneer, 28/01/2012 a les 13:02
En tu lengua "pa' que lo entiendas": 1) veremos qué dicen las pruebas. 2) si eres abogado -que lo dudo muy mucho- deberías ser muuuucho más respetuoso con la presunción de inocencia -para ambas partes-. 3) la edad no hace a nadie nacionalista. Fraga era un fósil viviente y bien nacionalistísimo (español) que era. 4) yo esperaré a ver qué resulta de todo esto, pero aun repetando la presunción de inocencia de los agentes, lo único que plasmo es que son ya muchas y numerosas ocasiones en que se relatan y denuncian hechos como estos. No acuso a nadie con el dedo ni le resto derechos civiles por sus ideas o edad, pero cuando el río suena, agua lleva. 5) qué casualidad que todas las denuncias interpuestas por estos motivos hayan sido admitidas a trámite por los juzgados competentes (El Prat, Figueres...) y que un CAP emita un informe médico por contusiones y golpes del denunciante de unos hechos así... a lo mejor es que se cayó por la escalerilla del avión el muy torpe. 6) … seguro que no eres de los de la conspiración "roja judeo-masónica"? Deberías hacértelo mirar. Tus argumentos y análisis son muy pobres…, para ser abogado.

+
15

-
7
corregir les faltes?podeu, 28/01/2012 a les 12:57
podeu corregir les faltes de l'article? us el podrieu llegir abans de penjar-lo, no?

+
5

-
41
QUE VIENE EL LOBO!!!Anònim, 28/01/2012 a les 12:49
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
A el Avui aparece la firma de este secreto personaje, en el margen izquierdo de la denuncia.
Es nat el 31 de Octubre. I de ben segur es activista de ERC o d´algun altre merder semblant. Es nomes buscar la seva signatura a alguna recollida de signaturas i DNIs contra Ejjpanya i gotcha. . . . . .

+
33

-
5
Guardia IN-civilMoragues, 28/01/2012 a les 12:40
Es de suposar que el guàrdia IN-civil i mal nascut es expert en fonètica llatina , sinó ja m'explicareu com va descobrir que l'advocat va dir NO en català...

+
37

-
6
S'ha de saber...Quico Ventalló, 28/01/2012 a les 12:35
Cada minut de més que CiU col.labora amb els fatxes catalanicides del PP, Montserrat perd un centímetre d'alçada.Que ho sàpiga la Ferrusola!

+
42

-
6
No contesteu alsAnònim, 28/01/2012 a les 12:25
feixistes, no perdeu el temps, avui trempen, per ells és una victòria. Com no poden treure els tancs, enfonsen Catalunya, l'odi se'ls menja. FEIXISME, NAZISME, CORRUPCIÓ, PERVERSIÓ. Sabeu que en el govern d'en Matas havia una xarxa de pederàstia!
SÓN MERDA, NO PERDEU EL TEMPS, ORGANITZACIÓ, IDEES CLARES, CADA COP EN SOM MÉS. AIXÒ ÉS IMPARABLE. CATALANS DE PARLA CATALANA I DE PARLA CASTELLANA, O SIA QUE NO PERDEU EL TEMPS CONTESTANT, SÓN TARATS MENTALS, SEGUEIXEN TOTA UNA FILOSOFIA: EL NAZISME!!!

+
41

-
4
L'estat propi més a propAnònim, 28/01/2012 a les 12:24
La civilització democràtica està anys llum de la guàrdia incivil feixista castellana.

+
37

-
4
INVESTIGACIÓ FINS EL FINALAnònim, 28/01/2012 a les 12:23
Poca broma amb aquest cas. Partint de la presumpció d'innocència i el que vulguis, però cal que se sàpiga tota la veritat i que la justícia i els mitjans de comunicació es posin a treballar per esclarir TOTS aquests fets.
Molt de compte, perquè se suposa que vivim en un país democratic i això es un cas digne d'un país com Siria o Yemen. Perquè és clar, si aixo passa a la cua del pont aeri de Barcelona i queda impune, què podria passar si em paren als Monegros amb l'adhesiu de CAT...?

+
33

-
4
sEnric Nomdedéu, 28/01/2012 a les 12:13
Fascinant. Uns quants comentariestes diuen: com és jove serà independentista. Com la guardia civil escolta habitualment idiomes no exigeix que els parlen en espanyol. Com si plou et mulles, els paraigües son grisos... Grandíssims arguments.

+
37

-
4
TecaHomònim, 28/01/2012 a les 12:07
Aquestes notícies degudament edulcorades són la teca que els opressors ens donen per al nostre futur com país sotmès

+
13

-
69
No me lo creoAnònim, 28/01/2012 a les 11:52
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Soy abogado y la versión de la noticia no me la creo. En primer lugar el supuesto agredido es un ciudadano prescindiendo de su condición de abogado, en segundo lugar la GC del aeropuerto vigilan las entradas y las salidas y esa es su función prescindiendo del idioma en que les hables ya que están habituados. Lo más probable por la edad del denunciante que sería un petulante soberanista con ganas de dar la nota que se opuso a su registro, se le llevaría a las dependencias de interrogatorios y la lió, donde se le aplicó el mínimo de fuerza imprescindible para tranquilizarlo. El resto es literatura barata de ND por la rabia que arrastran por la RIDICULEZ DE SPANAIR.

+
61

-
7
A Cat es persegueix el castellà...JoMateix, 28/01/2012 a les 11:48
Esperem la resposta contundent dels C's "no nacionalistes". Que aquestes notícies no obrin els informatius de TV3 i les portades dels diaris catalans fan encara més greu el fet. Amb aquestes coses ens hi hauríem de volcar tots plegats fins que s'acabi amb el racisme institucional i que en paguin les consecuències.

+
70

-
8
Fins quan ?Anònim, 28/01/2012 a les 11:37
Fins quan els catalans aguantarem tot això ? Independència !!!

+
81

-
9
La persecució feixista castellana del català és continua Anònim, 28/01/2012 a les 11:37
La persecució feixista castellana del català és continua a tots els Països Catalans.