COMENTARIS

+
0

-
0
PSCAnònim, 29/01/2012 a les 12:34
Qué en diu de tot això el Sr Navarro

+
0

-
1
Torna torna SerrallongaAnònim, 28/01/2012 a les 13:01
Rellinars ha tornat al facial me més ranci,s'està instal.lan de nou la xarxa d' estomacs agraïts.

+
0

-
0
Informa'tAnònim, 28/01/2012 a les 12:55
Qui DIU qué no hi han acto orate esportivea i ludiques a Rellinars poder cal qué algú assesori a aquest bon home, per qué ha fet el ridicul més espantos.

+
0

-
0
DimiteixAnònim, 28/01/2012 a les 12:51
Sí algú qué és alcalde de un poble,rebutge qué aquest tingui instal.lacions adecuades, qué su fagi mirar. Sí s' ha vist obligatorio a fer d' alcalde. Qué dimiteixi!!!!!!

+
0

-
0
És per ignorància. .?Anònim, 26/01/2012 a les 19:10
No se sí les declaracions del Sr.alcalde son per ignorància,per inconciència, imprudència, per " inocència o tan sols per mala llet !!!
de totes formes la ignorància és molt atrevida i mancada de recursos.

+
0

-
0
2012Anònim, 26/01/2012 a les 12:11
Como la perrera de Alcano (vacia hace años), la prision del Financial Times, etc. etc. Todas en la region catalana ygracias al trispartit.

+
3

-
0
I tu on vius?Anònim, 26/01/2012 a les 09:56
A l'anònim de les 7:57: potser ets tu que no saps de que parles doncs l'Albert Ferrer (aquest home te un nom) sí que viu a Rellinars. I si governa amb un pacte o no tant se val, aquestes sòn les normes del joc democràtic. I si no que li preguntin a ERC-GIR, al tripartit, etc.

+
5

-
0
I tu on vius?Anònim, 26/01/2012 a les 09:46
A l'anònim de les 7:57: potser ets tu que no saps de que parles doncs l'Albert Ferrer (aquest home te un nom) sí que viu a Rellinars. I si governa amb un pacte o no tant se val, aquestes sòn les normes del joc democràtic. I si no que li preguntin a ERC-GIR, al tripartit, etc.

+
1

-
5
UfRom, 26/01/2012 a les 09:34
CiU de Rellinars és la cosa més xunga que us pugueu tirar a la cara. Ah i estan amb el sociata...

+
1

-
6
Asurar alcalde viu a TerrassaAnònim, 26/01/2012 a les 07:57
Aquest home no sap el que parla , no viu a Rellinars i governa tot i haver perdut les eleccions amb un pacte amb el PSC.

+
2

-
4
?Agustí, 25/01/2012 a les 20:49
És de confiança aquest home? És que per la foto no n'inspira gaire, que diguem.

+
2

-
0
No hi a un pam de net!Anònim, 25/01/2012 a les 18:58
.

+
5

-
4
a la presó!Anònim, 25/01/2012 a les 17:39
Jo els fotria als jutjats, a aquests socialistes (tot el tripartit) per permetre aquests escàndols. I ara a pagar els plats trencats el poble, sense feina i sense futur. I on eren els convergents que s'ho devien mirar???

+
6

-
2
PSC=mal gastadors!!!!!!Cartanya, 25/01/2012 a les 17:20
El socialisme, i PSC, com a gran cap, no va tindre aturador, amb fer coses com aquesta, encara que ara no tinguem ni per tindre la seguretat, ni la sanitat, ni la educació, com teníem. I recordeu, que aquets mal gastadors, volien subvencionar als ni ni amb uns 200 €!!!!, quedes lo que quedes a la caixa de la Generalitat, tot per un gran grapat de vots, que no van ser els suficients, per torna a governa ells, però si per deixar-nos arruïnat a nosaltres.

+
0

-
4
Feu feina ja !!!Anònim, 25/01/2012 a les 15:37
Doncs va, ja trigueu !!!

+
12

-
11
ERC va fer les coses ben fetes!Anònim, 25/01/2012 a les 14:55
En molts pobles petits, encara hi ha gent de CyU, que són feixistes, no és broma!
ERC va modernitzar el poble!

+
20

-
7
PrecisióAnònim, 25/01/2012 a les 13:49
No és veritat que fos un pavelló, és el cobriment d’una pista esportiva, que no és el mateix! Ni en inversió ni en manteniment.

+
11

-
5
Independència InexorableAnònim, 25/01/2012 a les 13:41
La ma del complex mafiós totxo/turisme/trafic d'il·legals ha estat molt llarga i el tripartit una panda d'inútils.
A Rellinas, hi arribat una de les tres potes de l'esmentat criminal complex mafiós: La del totxo.
Al desgraciat de les 12:49 li vull dir, que cada vegada son menys els colons espanyols instal·lats a casa nostra i acabaran sent residuals gracies a la feina feta per la tercera pota del complex mafiós abans esmenta: Traficants d'il·legals.
Per aquest motiu la independència de Catalunya és inexorable encara que sigui en Suahili.
Simplement perquè aquesta gent i descendents nos es deixaran robar per els espanyols com ho han estat fins ara.

+
10

-
4
una mica de senyAnònim, 25/01/2012 a les 13:32
Estic d'acord en apostar per l'esport, però un projecte d'aquesta embergadura cal mantenir-lo i aixó vol dir tenir diners per a fer-ho. Si algun dia el pavelló es pot acabar, que encara està per veure, com es mantindrà? Per altra banda hi ha altres mancances a cobrir en el poble que haurien de ser prioritaires. No es tracta de color polític sino d'una mica de seny quan es gestionen els diners dels altres.

+
12

-
4
una mica de senyAnònim, 25/01/2012 a les 13:24
Estic d'acord en apostar per l'esport, però un projecte d'aquesta embergadura cal mantenir-lo i aixó vol dir tenir diners per a fer-ho. Si algun dia el pavelló es pot acabar, que encara està per veure, com es mantindrà? Per altra banda hi ha altres mancances a cobrir en el poble que haurien de ser prioritaires. No es tracta de color polític sino d'una mica de seny quan es gestionen els diners dels altres.

+
14

-
8
I que bé, no? Quina sort!Anònim, 25/01/2012 a les 13:13
És una oportunitat. I, és que ERC contempla oferir noves possibilitats en la trajectòria dels pobles i ajuda al seu desenvolupament. Si no el tinguessin potser ara també es queixarien per haver arribat a temps de crisi sense el seu pavelló. Si ja el tenen, que en treguin partit però no facin partidisme en contra d'ERC.És que les aprofiten totes per anar contra l'adversari! Això passa perquè els d'esquerra s'estan recuperant i els de CIU amb la seva política plena d'ambigüitat van perdent la confiança del ciutadans.

+
9

-
8
La millor inversió pel municipiNònim, 25/01/2012 a les 13:04
El got sempre es pot veure mig ple o mig buit. Hi ha qui pensa que és un equipament que no calia perquè no hi ha cap equip esportiu al municipi. Jo sóc dels que penso que és una magnifica oportunitat per potenciar i fomentar l'esport a la gent del municipi. És una de les activitats més necessaries per a la salut dels ciutadans. Es pot potenciar la constitució d'equips infantils i federar-los i alhora involucrant els pares, poden fer-se activitats per a la gent gran, equip amateur per la gent de mitjana edat, etc... és de les millors inversions que pot fer un municipi. No cal tenir-ne demanda perquè un polític aposti per un projecte. No necesitem gestors sinó gent que faci política i amb aquesta decisió se'n fa. Ara amb la crisi econòmica sembla que tot es pot ficar al mateix sac i tot es questionable. Ens volen fer creure que tot és malbaratar diners publics. Ja cansa una mica tot plegat.

+
14

-
12
ben fetSi, 25/01/2012 a les 12:54
un alcalde que no vol que la gent del seu poble faci esport? Els partits politics moderns i amb iniciativa acostumen a apostar per instal·lacions esportives pq els seu municipi tingui un minim de dignitat esportiva. Crec que ERC va fer les coses ben fetes!

+
11

-
11
Ridícul.sr ramon, 25/01/2012 a les 12:34
1 milió d'euros llençats a les escombraries. Em sap molt greu dir-ho,perquè mai he combregat amb el PP,però espero que tirin endevant aquesta llei on es reclamaran accions jurídiques i penals per a polítics tant imbècils com aquests. Que ja n'hi ha prou de malgastar caler públic per satisfer les idees esperpèntiques de polítics i.luminats i amb aires de grandesa. Això no és fer país, amics. Això és fer el ridícul. Ah,i com sempre, ningú n'asumirà cap responsabilitat. Fot fàstig!

+
6

-
17
però...Anònim, 25/01/2012 a les 12:30
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
però no era "Espanya" la culpable de tots els problemes?
vaja... m'he perdut.