Canal Digital de Nació Digital | Actualitzat el 23/01/2012 a les 08:21h

Minsa protesta contra el tancament de Megaupload a Barcelona

Manifestants a la Plaça de Catalunya aquest dissabte a la tarda Foto: Pau Cortina / ACN

Una desena de joves denuncien a la plaça de Catalunya les mesures de "censura" a la xarxa.

Més informació a Canal Digital de Nació Digital

Navega per les etiquetes

plaça CatalunyaprotestaMegaupload

Referències a Internet

Megaupload

COMENTARIS

+1
-2
mireu pancarta
gironí, 24/01/2012 a les 09:05
Concretament 5 castellanots.
+4
-2
Me parto el ojete
Anònim, 23/01/2012 a les 21:01
Soy uno de los manifestantes y he de decir que gracias a vuestro odio y críticas se está dando aún más importancia mediática a la manifestación. Gracias a todos y cada uno de los que nos han insultado y despreciado.

Un saludo,


AURELI
+2
-5
JA JA JA JA
Anònim, 23/01/2012 a les 19:56
Parecen independentístas catalanes.
+5
-6
Suprunaman
Roncerista, 23/01/2012 a les 16:02
Que partidazo del Madrid ayer
+9
-9
Esque és colmo!
Anònim, 23/01/2012 a les 15:54
Sou antisocials a més no poder. Que cony us importa si el parlen en català o en castellà, el enteneu; doncs ja està? Hem d'estar units criticant a aquesta colla d'imbècils, no traient el tema del català com sempre, estic fins als mateixos ous que poseu a parir a tots els que parlen en castellà, i després els tolerants i la seva puta mare sou vosaltres.
+6
-0
La realitat virtual de la pantalla
Cornellanenc, 23/01/2012 a les 14:58
Una demostració que les anomenades xarxes social creen una idea falsa de la realitat, ja que unes 2.000 persones s'havien compromès a concentrar-s'hi. Una cosa és el que surt a la pantalla (TV, ordinador...) una altra cosa és la realitat del carrer. Molt de mòbil i portàtil, després, res.
+7
-5
Frikandó
Ségimon, 23/01/2012 a les 14:35
Jo, amb una altra persona, hi vam anar!
Vaig veure els de la pancarta i a punt per sumar-nos-hi, però al veure que era en castellà, vam pensar en una protesta de marginals i inadaptats i no ens hi vam sumar. Vam fer com si només miressim la pancarta encuriosits, i vam marxar.
Haguéssim estat 6 en lloc de 4, un 50% més... com a mínim.

És detestable el tancament de Megaupload i com s'ha fet. Però que no em busquin en protestes realment frikis i inadaptades al lloc.
+2
-9
2012
Anònim, 23/01/2012 a les 14:31
¿No es una manifa por la independencia de Cataluña?

Hay mas o menos la misma gente.
+9
-2
pep
Anònim, 23/01/2012 a les 13:47
segons els organitzadors eren 30 persones, segons la Guardia Urbana, 1
+4
-3
EScurçó Negre
Anònim, 23/01/2012 a les 13:03
Mare de Déu! És patètic!
+7
-3
deu n'hi do
Anònim, 23/01/2012 a les 10:10
això no hauria ni de ser noticia. Va sortir també a TV3, ens hem tornat bojos, 10 persones es manifesten i hi van 5 periodiestes.quina pena. I com els indignats , en spanish
+12
-6
Colonitzadors
petrus, 23/01/2012 a les 08:58
La pancarta podia estar en anglès, llengua de Megaupload, o en català, llengua del lloc on es protesta.

Però no. Està en la provinciana llengua que vol matar la nostra.
No ho dubteu. Això te un significat.
Aquesta gent deu ser gent de poca cultura.

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: