COMENTARIS

+
1

-
0
Ni idea del RGCAnònim, 28/01/2012 a les 01:54
El article 116 del RGC diu que els conductors i passatgers dels vehicles d´emergència estan exempts de portar el cinturó de seguretat dintre de població.

+
3

-
0
Bona recuperació.JoanBLANCAFORT, 23/01/2012 a les 10:14
Que no sigui per gaire. Anims i que tingueu bona recuperació. Als qui critiquen és molt fácil. La properma vegada potser seran els qui critiquen els qui necesitaran els serveis de la policia i despres es queixaran de perque han taradat tant.. quin pais de miserables.

+
2

-
14
Mals conductorsMortadelo, 22/01/2012 a les 20:51
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
No es normal que un cotxe de policia, els quals es suposa que estan entrenats per a conduïr amb sirena, s'estrelli contra la gent.
Això demostra que no de classes de conduïr, un zero com una casa, i a sobre demanant augment de sou.

+
3

-
0
raul, 22/01/2012 a les 19:23Anònim, 22/01/2012 a les 20:48
Em sap greu però no prediques amb l'exemple. Des de quan dius que tots aquests que has dit ESTEM excents de dur el cinturó de seguretat?? Mentider.

+
5

-
11
Els mossos haurien de filar més prim Anònim, 22/01/2012 a les 19:55
Ferides greus, el cotxe a micones i sort de no haver-hi fet mal, a cap dels cinc ocupants de l'altre vehicle. On és la professionalitat dels mossos? Saben conduir vehicles d'emergència per la ciutat de Barcelona? No sembla provable que a quarts de set del mati hi hagués gaire trànsit al lloc dels fets. Com és que ha passat una cosa així? Més que la gravetat de les ferides ocasionades, sempre lamentables, interessaria saber com ha estat l'accident, com s'ha produït? per què? Ben segur que hi haurà d'haver alguna responsabilitat, de quina banda recau aquesta?
Potser alguna persona s'escandalitze al llegir aquest reguitzell de raons però, els mossos no s'estan de fer-ne també, de raons, en altres situacions també penoses. Han dit ahir mateix que les patrulles organitzades per ciutadans per tal D'Intensificar la vigilància i mirar d'evitar robatoris al camp són conseqüència de les retallades i no de la manca d'efectivitat o potser cap interes dels mossos en realitzar-hi aquestes patrulles.
Només volia recomanar alguns mossos que mesuren més, però, molt més, allò que diuen, com ho diuen i a qui ho diuen perquè en aquest món que ens ha tocat viure, posats a repartir-ne, n'hi ha per tothom.

+
12

-
4
recupereu-vosraul, 22/01/2012 a les 19:23
En primer lloc els desitjo que es recuperin. En segon lloc, la ignorància és molt atrevida! Sapiguen que taxistes, transportistes i serveis d'emergencies estan dispensats de l'ús del cinturó en via urbana! Els agents van patir un accident quan anaven a atendre a un/s ciutadans que els requerien. Segur que si haguès estat una ambulància no hi heguès hagut cap crítica.

+
8

-
13
???Anònim, 22/01/2012 a les 18:47
Els ha fet bufar per si de cas???

+
17

-
4
JusticiaAnònim, 22/01/2012 a les 15:03
Perque després baixin sous i es riguin dels mossos... Queda clar qye ha de ser un treball ben pagat, sinó millor quedar-se a casa que no hi ha riscos.
Els desitjo una ràpida recuperació.

+
20

-
4
AnimsAnònim, 22/01/2012 a les 14:42
Anims als companys i que es recuperin aviat!

+
21

-
4
El meu respecte i consideracióJ.-, 22/01/2012 a les 14:02
Per als polícies ferits i per a llurs famílies.
Els sindicalistes alliberats que en prenguin nota de la diferència entre treballar per servir i fer el gandul en benefici propi i dels seus sindicats grocs.
Visca els Mossos d'Esquadra !!!