B.F. | Actualitzat el 19/01/2012 a les 12:29h

«Els nacionalismes són forces negatives a neutralitzar»

CiU és "una força separatista que van millor vestits que d'altres de més rurals", sosté Vidal-Quadras

L'eurodiputat del PP Alejo Vidal-Quadras, en una imatge d'arxiu. Foto: Bertran Cazorla.

L'exdirigent del PP català i ahir reescollit vicepresident del Parlament Europeu per sisena vegada, Alejo Vidal-Quadras, no desisteix en la seva croada contra els pactes PP-CiU que un i altre partit mantenen al govern espanyol, la Generalitat i la Diputació i l'Ajuntament de Barcelona, perquè "CiU és una força separatista". Segons el seu punt de vista, CiU no representa pas un "nacionalisme moderat", perquè aquest concepte, per se , no existeix: "És un oxímoron. És com dir alcoholisme moderat ", i advoca per "neutralitzar-la".

Segons Vidal-Quadras, referint-se a CiU i PNB, "el nacionalisme, en la mesura que situa la identitat lingüística i ètnica per sobre de la llibertat i la justícia, és una doctrina perversa". Per tant, creu que és "un error de concepte" que PP i PSOE pensin que "els nacionalismes són integrables" i que "si se'ls respecta, acabaran acceptant les regles". "I no! -proclama- El nacionalisme, per definició, és insaciable."

En una entrevista amb Onda Cero , ha sentenciat: "[Als nacionalistes] se'ls ha de neutralitzar políticament. Són forces negatives a neutralitzar, no pas aliats contra l'altre gran partit nacional."

Tot seguit, ha passat a recordar "les èpoques en què m'enfrontava amb Pujol", queixant-se que "ell passava per ser un home d'estat que col·laborava amb la governabilitat": "Doncs no. CiU ha acabat sent el que és: una força separatista. Van millor vestits i són més educats que d'altres forces polítiques més rurals, però són el que són. És una realitat incòmoda, però és així."

És per aquest motiu que advoca per "fugir de l'esquema mental" dels pactes PP-CiU, oimés quan el PP té majoria absoluta, perquè "quan utilitzes un instrument tant fi, t'acabes punxant".

COMENTARIS

+1
-0
RatPenat
Anònim, 21/01/2012 a les 19:54
Aixo es el Alejo un Vampir!!, espero que els que fan recerca i experiments, algun dia el trobin a una trampa, i el
descuartitzin, per experiments i aixi pogue arredica la rabia.
I la pell la posin asecar amb sal
+0
-0
Jubilació
Anònim, 21/01/2012 a les 19:47
Sr. Alejo: Perquè no m'alegreu el dia i anuncieu que us jubileu ja?
+2
-0
Carrer Vidal-Quadra a Barcelona o l'opulencia d'un desgraciat
Anònim, 21/01/2012 a les 13:17
Buscar al planol de BCN el carrer de l'aristocrata Vidal de las Cuadras es divertit i veus, que com els aristocrates franquistes es van forrar i volen continuar forrantse amb el PP-FRANCO; Carrer de Vidal-Quadras i tot el que hi dona es d'aquest magnate de l'altissima burgesia catalana; repartir el que has robat, seria bo!!
+2
-0
Bona notícia!
Anònim, 21/01/2012 a les 12:44
Properament l'Alejo es neutralitzarà a ell mateix.
+1
-0
Ell mateix es contradiu...
Vicenç Marquès i Sanmiquel - SABADELL (Vallès Occidental) CATALUNYA., 21/01/2012 a les 11:41
Aquest català renegat i potser el màxim botifler, es contradiu ell mateix quan afirma: «Els nacionalismes són forces negatives a neutralitzar». Doncs si això i així pensa, per què no comença per neutralitzar el nacionalisme espanyol? O és que al nacionalisme espanyol no se'l pot equiparar als altres nacionalismes existents a l'actual Estat espanyol, com són el nacionalisme català, el basc i el gallec? O sigui, que als tres nacionalismes esmentats, segons aquest impresentable, no mereixen la categoria de tals i en canvi el "seu" nacionalisme espanyol si? Els tres esmentats, segons aquest botifler s'han de destruir i el "seu" no? A sant de què dimoni escuat? A més, aquest feixista de merda, si l'hagués conegut mai, hauria de tenir vergonya de parlar en català, quan s'aferrissa de mala manera a que la nostra llengua no es pugui parlar lliurament al Parlament Europeu. Quina pena per a Catalunya haver dut al món individus com aquest! De caragirats d'aquesta mena, se n'hauria de perdre l'espècia!
+5
-1
[No]nacionalistes espanyols d'ací i d'allà
Anònim, 21/01/2012 a les 00:36
És un vulgar botifler que es fa perdonar pels espanyols cada dia. Pobre home!

A tots els països ocupats hi ha paios així col·laboradors de l'ocupant, a Euskal Herria tenen n'Orella, fa el mateix paperot.

Us imagineu físic nuclear suec, holandès o de qualsevol altra nacionalitat, renegant de la seua nació i la seua llengua cada vegada que en té oportunitat al Parlament Europeu...?

+4
-1
floridura
Anònim, 20/01/2012 a les 23:39
la ment d'un personatge semblant és com una floridura d'humitat a la paret.Està podrida i extenent-se.
+2
-1
no
Anònim, 20/01/2012 a les 23:35
com aquest paiu es posa el català a la boca ?
em repugna ser català nomès perqué un paiu com l' alexu vdal quadres...si fos per gent com aquest seriem tots extingits com els càtars.
+0
-1
no
Anònim, 20/01/2012 a les 23:30
com aquest paiu es posa el català a la boca ?
em repugna ser català nomès perqué un paiu com l' alexu vdal quadres...si fos per gent com aquest seriem tots extingits com els càtars.
+3
-0
qui l'h
Anònim, 20/01/2012 a les 23:24
qui ha creat semblant engendre de la natura , perqué els catalans hem de mirar d'entendrens amb semblant specimen que diu representar-nos però no és altra cosa que una versió caragirada del que és un català normal.
+5
-2
Alejo, xaval
Anònim, 20/01/2012 a les 19:28
amb tots els meus respectes....em pixo damunt la seva closca i defeco a la seva boca. Amb il·lusió.
+11
-1
Som i serem de Fraga a Maó i de Salses a Guardamar!
Anònim, 20/01/2012 a les 18:54
No cal que ens ho recordi el "nonacionalisme" espanyols ja fa 300 anys que malda per "neutralitzar" i anihilar la nostra nació.

Quins pebrots els "nonacionalistes" espanyols!

Però, nosaltres hem de fer tot el possible per evitar-ho.
+6
-1
Té tota la raó.
Carles Viñals Casado, 20/01/2012 a les 18:45
I l'imperialisme, fase superior del nacionalisme exacerbat i agressiu, encara més, raó per la qual individus com aquest haríen de ser "neutralitzats" talment com els vampirs exposats a la llum del sol. No perdo l'esperança que ho poguem fer en un futur no gaire llunyà.
+9
-3
I tú, què ets ?
Anònim, 20/01/2012 a les 17:23
I tú, Vidal-Quadras, què ets? Doncs ja t'ho dic jo: ets un èsser repugnant i miserable, una despulla de la natura, un feixista fastigós i un botifler de merda. En resumides comptes: UN FILL DE PUTA.
+6
-3
PP: objectiu acabar amb el català
Anònim, 20/01/2012 a les 15:47
El PP i el nacionalisme espanyol hi han dues coses que no poden suportar: un Barça campió i llorejat arreu del món i una altra llengua, que no sigui el castellà, normalitzada dintre del seu estat. L´atàc al català l´han encetat sense complexos al País Valencia i les Illes, i com tenen majoria absoluta, tothom a callar. Però, en acabat, li tocarà el rebre al Principat, en aquest cas, aprofitant que tenen la clau de la caixa i la majoria absoluta a Madrid.
+5
-0
Transilvània?
Xevi, 20/01/2012 a les 14:59
I això ho diu el comte Dràcula!
+6
-0
Autoodi
Anònim, 20/01/2012 a les 14:10
Sempre m'ha intrigat com s'arriba a generar un cas d'autoodi tan evident com el del senyor Ajelo/Aleix. Tampoc puc entendre casos de fòbia malaltissa (en aquest cas anticatalana) com el del senyor César Vidal, però donat que l'autoodi va contra un mateix, costa mès d'entendre. Massoquisme ?.
+10
-0
Que li contesti en Rubianes
Anònim, 20/01/2012 a les 12:03
Com anyoro en Pepe Rubianes! li hauria dit quatre coses i amb molta gràcia, era el millor anticaspa.
+12
-0
ok,comencem per el teu?
Despertaferro, 20/01/2012 a les 11:20
«Els nacionalismes són forces negatives a neutralitzar»

...ok,comencem per el teu, el nacionalisme espanyol?
+12
-0
buufffff
Català, 20/01/2012 a les 10:58
la paraula "neutralitzar" en boca d'aquest fanàtic fa congelar la sang....em recorda el terme que empraven les nazis amb els jueus....
+8
-0
hahaha, jo al Vidal Quadras aquest
Anònim, 20/01/2012 a les 10:53
li dic tot rient-me d'ell a la seva cara.......hahahaha mira'm el cul (millor el meu cul que la teva cara), hahahahahaha. Aquest paio dins el PP fa de tonto útil. Es un paperina, el pallasso per dir xorrades i punt. Ni cas.
+16
-0
Un miserable feixista
Anònim, 20/01/2012 a les 08:39
i al damunt prepotent! Quin fàstic!
+15
-0
Ai, Vidalet!
Raimon de Caldes, 20/01/2012 a les 08:28
Ai, Vidalet, Vidalet! Com t'ho diria perquè m'entenguessis? Mira: una vegada hi havia un rei, que cagava de gota en gota... i merda pel qui se l'escolta! Escolta Vidalet: ets la demostració clara que els estudis no serveixen per a res si no tenen una base de referència sòlida. Com és que no et guanyes la vida fent classes d'allò que has estudiat? Ah: potser és que no ets prou bo en la teva matèria. Caram, Vidalet. Tants anys d'estudi i ara resulta que et guanyes la vida putejant el país on has nascut? Caram, Vidalet: estàs escribin-te un futur com el de Fraga i Samaranch. És segur que és això el que vols? Recorda que la història sempre és del color dels guanyadors. I que es pot girar la truita.
+10
-0
Ni rioja ni oli andalus
Anònim, 20/01/2012 a les 02:12
Ha, ha. I ho ha dit amb aquesta veu de Darth Vader que te, oi?. L'imperio contraataca.
+8
-1
correcció
Anònim, 19/01/2012 a les 22:51
He posat CiU 18 i són 16, però ja m'heu entès, el tema està molt clar.
Visca Catalunya lliure!
+12
-1
al de la penita (20.38)
Anònim, 19/01/2012 a les 22:49
Com sempre els espanyoleros manipulant xifres per fer creure el que no és. Suposo que vosaltres dormireu tranquils creient-vos les vostres mentides, però ho sento aquí no cola.
Resultats 20N:
CiU 18 (puja 6 amb crits d'independència a l'arribada de Duran Lleida)
PSC 14 (baixa 11, això desde que no són catalanistes i s'han tornat PSOE descarat)
PP 11 (puja 3 després d'una campanya bestial a tots els medis al seu favor, i després d'arrassar a tot Espanya no arriba ni al millor resultat que havia tingut a Catalunya)
ERC 3 (es queda igual després d'innombrables campanyes de desprestigi)
ICV 3 (puja 2)

El que us cou és que la pena la feu vosaltres, us queden 4 dies mamarratxos, aviat tindrem la INDEPENDENCIA
+11
-0
avq = desgr....
Anònim, 19/01/2012 a les 22:37
la naturales a vegades crea monstres, algú ho hauria de solucionar.
+9
-0
Dirigit pels baixos
Anònim, 19/01/2012 a les 22:23
Hosti tu!. En "Monchito" fent d'esclavista peperu.
+7
-1
No cal preocupar-se
Charly Brown, 19/01/2012 a les 22:02
L'Aleix fa el seu paper. Fa el discurs que els agrada als més fatxes que son una bona colla a Espanya, i que consisteix basicament en parlar malament dels catalans i dels bascos, i així aconsegueixen una colla de vots que els fa possible a vegades governar. Ara quan governen tampoc son idiotes i saben perfectament que certes coses no les poden fer doncs els fotarien a patades fora d'Europa.

Estic segur que quan Catalunya sigui independent, l'Aleix que tampoc és tonto no farà escarafalls i ens donarà els mateixos piropos que destina ara a Espanya. Ser ultranacionaliste és de tontets i em penso que ell no és tan curt.
+13
-1
Millor callar
Vil, 19/01/2012 a les 21:54
2 anys per apendre a parlar i tota una vida per apendre a callar, Alejo no apendras a callar mai eehhh, ja fas una mica de pena.
+7
-1
Un talibà!
Anònim, 19/01/2012 a les 21:10
Ecssssssssssss! Marxo, ecssssssssssssssssss no em vull entretenir, però algú ho havia de dir!
+1
-29
Que penita me dais. . . .
Anònim, 19/01/2012 a les 20:38
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+10
-1
Neutralitzadors
Anònim, 19/01/2012 a les 20:24
I a aquest personatge l'anomenen els falangistes i els de Intereconomia, "demócrata y liberal", mentre ell riu ensenyant les seves dents de vampir a la resta de contertulians que han deixat els corretatges al guardaroba per possar-se les corbates. Es com aquella, com es diu? Ah! la Rosa de España, vull dir Diez, aquella per la que els falangistes de Inestrillas, demanàven el vot i que va ser "consellera" al Pais Basc. "Insaciables nacionalistas (sic,) que quieren trocear la Nación".... Ja veus, el liberals i demòcrates que son els hereus del Cabo Furriel aficionat a signar penes de mort! Per això al Parlament Europeu, volien pujar als altars un altre dels seus: a Manolo (el del Bombo). A aquest pas, perquè no retre homenantge als comandants dels bombarders "neutralitzadors" de Gernika, Barcelona, i d'altres pobles i ciutats?. Ep! no, que hi han fotos amb l'esvàstica!
+11
-2
Ni un pas enrere!!
Anònim, 19/01/2012 a les 20:15
Patètic el comentari de q a CIU van millor vestits q d'altres, la qüestió es confrontar-nos i separar-nos !!
dretes, esquerres, centres...amb xandall o sense... tots cap a la independència!!! tots units!!!
ja no es una qüestió política, es un DRET per la nostra nació, per la nostra llengua, per les nostres tradicions i cultura, com volen q no hi hagi independentisme o nacionalisme.... però q no s'escolten!!!! Estem farts de tots aquests feixistes ...aquesta gent es de la caverna...
em de recolzar-nos amb altre nacions com la nostra , Europa a de ser també la clau del procés,
i volem decidir, cap pas enrere!!!
Visca la terra lliure!!!
+12
-2
RURAL i de CIUTAT
Marc Soldevila, 19/01/2012 a les 19:54
eeeeeeeeeppp.. !! ..per cert soc de ciutat-rural i voto ERC.
+9
-3
un NACIONALISTA ESPANYOL
Marc Soldevila, 19/01/2012 a les 19:50
No hi estic d'acord amb que la gent "nacionalista" de CiU sigui una força separatista i que van millors vestits que d'altres de mes rurals, ara el que si que estic d'acord amb el que cal, es neutralitzar.los per ser unionistes amb Espanya i negatius, molt negatius per a dur la nació catalana cap a la INDEPENDÈNCIA.
+12
-3
ecsss!!!
Anònim, 19/01/2012 a les 19:48
Heu llegit 'La gran rasa' de l'Asterix el Gal ??? Doncs aquest energúmen em recorda aquell personatge sinistre que hi surt , crec que es deia 'acidònix' i per on passava ho entufava tot d'olor de peix. I aquest home està casat ???
+15
-3
Nacionalisme espanyol
Lluís Peiris, 19/01/2012 a les 19:38
Alejo, comença per neutralitzar el nacionalisme espanyol que tant defenses abans de posar-te amb el altres.
+12
-3
Inteligent
Rural , 19/01/2012 a les 19:31
Vidal-Quadres.amb aquestes afirmacions ja fas tart.
Tots el faxistes ja o an probat i no an pogut,la mostra la tens a Catalunya 300 anys i ancara i som.
Putse vola agafar el relleo de Fraga.
+15
-3
No dubto
Anònim, 19/01/2012 a les 18:59
que Alejo se senti i cregui que és un demòcrata.Liberal,no ho crec.Que ell tingui a Espanya com la seva nació,rés a dir;la meva és Catalunya.Si ens respectem,vosté a seva casa,jo a la meva.Vosté sr. Alejo defensi Espanya,jo defensaré Catalunya.On està el problema?.O és que vosté i altres com vosté tenen més drets que jo?
+16
-2
Ja m'ho deia de petit
Ramon A,, 19/01/2012 a les 18:30
La meva iaia, que no es por parlar amb el cap vuit.
+26
-3
EL PRIMER
Anònim, 19/01/2012 a les 18:15
EL PRIMER QUE ES TE QUE ERRADICAR ES EL NACIONALISME ESPANYOL, EXCLOUENT ANTIDEMOCRATIC
+18
-3
can pixa
Anònim, 19/01/2012 a les 17:54
Quan et moris m`agradaria veure i poguer estudiar el teu cerbell,hem recordes aquella serie que feien quan jo era petit.Es deia V si la dels llargandaixos ets parit igual que ells. V es al metge.
+28
-3
xenòfob
montblanc, 19/01/2012 a les 17:43
Les forces negatives que cal neutralitzar i eliminar son els nazis,els franquistes fundadors del PP, els antidemòcrates, i sobretot els botiflers i xenòfobs amb Catalunya i la resta de nacions que volen un estat propi.
+21
-2
s'ha mirat al mirall?
Anònim, 19/01/2012 a les 17:24
Quan ha parlat de mal vestits i de rurals (volent-li donar el sentit de catetos), se li ha ocorregut quan es mirava al mirall oi? ( mireu que fila que fa amb aquests cabellots, aquesta americana passada de moda i dues talles més grans, i amb una pinta de tonto del poble que no pot amb ell).
Això és el que aporta Espanya com a vicepresident del Parlament europeu? i després es queixen que a Europa ens tenen per tercermundistes, es que no n'hi ha per menys. Peperos, a més d'inútils sou uns frikies de collons.
+3
-31
Alejo ¿solo?
Anònim, 19/01/2012 a les 17:20
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+4
-32
Muy bien !!Bravo!! ladran, luego cabalgamos
Anònim, 19/01/2012 a les 17:17
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+25
-2
Alejo a la frontera
Anònim, 19/01/2012 a les 16:29
amb la Morros, el Fernandes i tota la xusma de Siudadanos!
+25
-2
Que insulti a sa mare!
Fart d'espanya, 19/01/2012 a les 15:35
Lo més greu és que els individus tant retrògrads i maleducats viuen de luxe gràcies al nostre esforç i diners!

Espero que el nostre Govern presenti la corresponent denúncia penal per aquesta expressió racista i amenaçadora.
+35
-2
sí és veritat
Anònim, 19/01/2012 a les 14:41
El nacionalisme espanyol és molt perjudicial, perquè és imperialista, mentider, ocupador, expoliador. Aquest és el nacionalisme que s'ha d'exterminar d'arrel a Catalunya. Nacionalisme espanyol a Espanya, i nosaltres marxem-ne quant més aviat millor!
+41
-2
catalunya lliure de trolls
davids, 19/01/2012 a les 14:34
i aquest espantaocells es vicepresident del parlament europeo,quan diu neutralitzar, és un eufemisme per no dir matar,doncs que vaigui en compte,la gent com ell acaba debant el tribunal de l'Haia
+26
-2
FA PUDOR
Anònim, 19/01/2012 a les 14:08


Mireu que hi ha gent asquerosa al món. No se perqué, aquest personatge es el tio que sempre m'ha fet més ASCO de tots.
+29
-2
Test d'Auto-avaluació - Pregunta nº39
Anònim, 19/01/2012 a les 13:58
Just després de proclamar la Independència:

A) Als Col·laboracionistes de la ocupació espanyola de Catalunya caldrà inculpar-los, jutjar i condemnar.
B ) Als Col·laboracionistes de la ocupació espanyola de Catalunya caldrà perdonar-los.

Si la resposta és A, premeu Verd
Si la resposta és B, premeu Vermell
+20
-2
negrer
Anònim, 19/01/2012 a les 13:55
Doncs imagina't els esclavistes.
+27
-2
lo de sempre
un senyor antic, 19/01/2012 a les 13:50
Aquest sempre ha sigut igual, franquista i ara neofranquista , lo mateix pintat d'altra manera i amb carrec, ben pagat i amb llicençia per atacar als catalans, historica missio dels Vidal_Quadras, recolçada`per la ultra dreta espanyola i els sectors catalans pro castella.
+22
-1
pobret
nkono, 19/01/2012 a les 13:48
el pobre encara no ha superat que el pacte del majestic que el seu PP va acceptar portes un regalet obscur per a ell, i mira que ja en fa d'anys d'això i segueix tenint la mateixa ràba cap al CIU quant també podria recelar del seu aprtidet peruqè be que van acceptar el tracte, ai quanta mentida i demagogia.
+32
-3
Bah!
Anònim, 19/01/2012 a les 13:39
Bah, ni puto cas; aquest home ja sabem que és un extremista carregat de prejudicis. El problema són els que es fan passar per nacionalistes catalans -són ben educats i van ben vestits- però que a l'hora de la veritat voten al costat d'Espanya.

Com es pot veure, els mateixos personatges serveixen per il·lsutrar dues històries ben diferents.
+20
-2
BOTIFLER
Lluís Barracas, 19/01/2012 a les 13:26
És botifler rabiós, oposat a la pervivència de la nostra nació.
Per a altres qüestions pot ser tant competent com vulgui, però per al país que el va veure neixer i creixer, sempre ha estat i serà un traïdor.
+31
-1
Sóc rural i me'n sento orgullós
Flahsback, 19/01/2012 a les 13:18
Per què utilitza el terme "rural" en sentit pejoratiu? Em sento doblement ofès per les seves paraules, com a català i com a rural. I proclamo ben alt que me'n sento molt orgullós de ser-ho!
+28
-1
Està malalt, pobre home
Anònim, 19/01/2012 a les 13:18
El pensament dels xandaleros quillos és el més semblant a "la ideologia" d'aquest malalt obsessiu descendent de traficants d'esclaus.
+23
-1
Manu militari
Indígena, 19/01/2012 a les 13:17
El nacionalisme català és defensiu; el nacionalisme espanyol, en canvi, té el suport d'un poderós exèrcit que no ha dubtat mai a matar nadius de les nacions que els espanyols oprimeixen, a Europa i A Amèrica.
+26
-1
el nacionalisme castella
gat escaldat, 19/01/2012 a les 13:15
Sí Aleix, sobretot el nacionalisme castellà, aquest que tenia en Franco i altres males bèsties.
+22
-2
Sobre ruralismes
Anònim, 19/01/2012 a les 13:13
només cal mirar als espanyols amb els seus pantalons de xandal amb la bandereta espanyola. Més cutre, provincià, cateto.

A banda d'això el món rural i menestral català està a anys llums de la cutrada del món rural espanyol. No comparem pas l'Empordà, la Cerdanya, El Camp, terres de Ponent....amb zones com zamora, Jaen, etc de pandereta i boina atascada, receptores de subvencions a dojo, malgastadores, alimentades per la incultura i els prejudicis. D'alli només surten personatges tipus Marianico el corto.
+34
-1
qüestió de matisos segons es miri
Anònim, 19/01/2012 a les 13:07
A Catalunya el nacionalisme a neutralitzar i eliminar és el nacionalisme imperialista espanyol
+27
-1
hereu
Independent, 19/01/2012 a les 13:01
En Vidal Quadras fa olor a naftalina, es un feixiste, hereu del dictador Franco falangista. Crec que està dit tot.
+20
-1
Mira qui parla
Anònim, 19/01/2012 a les 13:01
Altres forces politiques més rurals? Es clar parla el que oprimeix, el que tortura, el que tenia esclaus al seu servei. Nosé de que parles.

Bé de fet si que sé de que parla. Parla com tots els que critoquen, insulten, s'en riuen dels nacionalistes, dels independentiste i es que tenen por que Catalunya s'independitzi. Se li acabaria el xou de viure com viu. Hauria d'immigrar, o quedar-se aquí i acceptar.

VISCA CATALUNYA LLIURE!!!!!!!!
+3
-3
els extrems és toquen
Anònim, 19/01/2012 a les 12:59
Mira per on ,no esperava estar tan d´acord amb aquesta afirmació,serà que els extrems és toquen
+4
-35
ue penita
Anònim, 19/01/2012 a les 12:59
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+25
-3
vinga va
Oriol67, 19/01/2012 a les 12:57
Vidal-Quadras, els teus arguments són molt senzills i molt fàcils de rebatre, el teu intelecte no dóna per més? Ets un assimilat al nacionalisme espanyol, que no ho veus? Fas llàstima.
+23
-3
Comencem per l'espanyol
Pepet, 19/01/2012 a les 12:53
Estic totalment d'acord amb l'Anònim de "Nacionalisme espanyol".
+23
-3
millor que vagi a l'especialista
Anònim, 19/01/2012 a les 12:48
si aquest ed el vicepresident com deuen ser als altres
+51
-3
Nacionalisme espanyol
Anònim, 19/01/2012 a les 12:47
Doncs ja podem començar a eliminar el nacionalisme espanyol..Comencem pel Vidal-Quadras?
+30
-2
neocolonialistes
Anònim, 19/01/2012 a les 12:45
Doncs comença per tu mateix, que si no és d'una hipocresia desmesurada. Es increïble que després de 500 anys de domini español, encara ens tracteu com una colònia.. no m'estranya que tot Amèrica del Sud es volgués independitzar de vosaltres.. Heu pensat mai com és que el nacionalisme español no es com l'alemany, que sempre aglutinen.. No, fóra dels dominis de l'antiga Castella no es pot dir que tothom vulgui ser espanyol.
+28
-2
Nacionalisme espanyol
Anònim, 19/01/2012 a les 12:44
Doncs ja podem començar a eliminar el nacionalisme espanyol..Comencem pel Vidal-Quadras?

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: