Q.S./Redacció | Actualitzat el 14/01/2012 a les 21:13h

«SME-CCOO i SAP-UGT han anat contra els catalans»

"Considerem que 'anar contra la llengua' com ha manifestat el portaveu de SAP-UGT o 'anar a per la llengua' com ha manifestat el portaveu de SME-CCOO és anar contra els catalans i catalanes i contra el Cos de Mossos d’Esquadra". Amb aquesta contundència s'expressa un dels cinc punts de la Declaració de compromís de Mossos d'Esquadra amb Catalunya publicada aquest dissabte al Blocpoliciacat.

D'aquesta manera un dels organismes d'expressió més utilitzats per informar dels actes, serveis i notícies relacionades amb la policia catalana mostra la seva oposició a la decisió de no enraonar en català com a mesura de reivindicació laboral, ja retirada.

En la declaració es recorda que la mesura "va ser plantejada de forma unilateral i sense cap consulta democràtica per part pels dirigents dels sindicats majoritaris del Cos de Mossos". Així mateix demanen "disculpes a tots aquells ciutadans que s’han sentit ofesos pel menyspreu irresponsable que de la llengua catalana han fet els dirigents sindicals". També mostren "l’orgull de formar part de la policia de Catalunya i refermem el nostre compromís amb la defensa de tot allò que conforma la Nació catalana (els ciutadans, les institucions, la cultura i la tradició)". Finalment es desmarquen d'una decisió sindical que consideren la "més vergonyosa que hem vist mai des de l'inici de la nostra carrera professional".

Navega per les etiquetes

mossoscatalà

COMENTARIS

+1
-0
a l'anònim de sota
Vigatà Català, 16/01/2012 a les 23:45
Estic d'acord amb tu, aquest sindicalero ha fet molt mal, i crec que hauria de dimitir. Respecte a que el facin dimitir, això no es pot fer perquè no depèn ni parla en nom d'un sindicat, aquí t'equivoques. Ell és un representant escollit pels seus propis companys i només ells el poden treure. Ni que la direcció del sindicat exigís la dimissió, ell podria passar perquè depèn dels seus companys. A més no confonguem, el que jo em queixo és que no s'ha val a deixar malament a tot un sindicat per un capullo espanyolista i en canvi no exigir el mateix a altres organitzacions socials. I més tenint en compte que va ser el d'un altre sindicat, UGT, el que té la majoria als mossos, el qui va obrir el foc. Ja he dit que no sóc de cap sindicat, però sempre els segueixo, m'agrada la lluita social i no crec que atacant a sindicats que han fet molt per Catalunya, tot i haver tingut també errors, com tothom, sigui la millor manera de lluitar per la independència, que és el que volem la majoria. De totes maneres, el cert és que el tal Castejón hauria de plegar, en això hi estic plenament d'acord.
+1
-1
dimissions? això mai,eh?
Anònim, 16/01/2012 a les 14:54
Es de CCOO el que textualment va dir "anem a per la llengua".Es de UGT el que textuament va dir "anem contra el català". Vigatà: no pretenguis dir-nos que CCOO són bons i UGT són dolents. Es de CCOO també el que s'ha posicionat al costat del feixisme, trencant el lligam sentimental que teníem amb la policia del país. Enlloc de discursos sobre la necessitat dels sindicats (és evident que en necessitem),podries haver demanat la dimissió del tal Castejón. Es una barbaritat que en nom de drets laborals feu costat a qui ens ha fet tornar a l'any 1940. A tot arreu, qui la fa la paga. No n'hi ha prou de dir que no hi esteu d'acord: aquesta persona que ha atacat la sensibilitat de centenars de milers de persones,que ha trencat la complicitat social amb tot un cos de policia,que ha vexat la memòria dels nostres pares i avis, continua avui siguent el portaveu de CCOO als Mossos...
+2
-0
Serenor
Vigatà Català, 15/01/2012 a les 21:00
No disculpo el que han fet, ans al contrari.Però dic el mateix que tu, si algun sindicalista ho ha fet, és a ell a qui se l'hi ha de retreure i no a tots els sindicats i menys als molts sindicalistes independentistes que treballen diàriament per una Catalunya lliure i socialment justa.Arreu hi ha l'enemic, també dins als sindicats però crec i no sóc de cap sindicat, que són minoria dins d'ells. Potser no posaria la mà al foc amb la UGT pels seus lligams amb el PSOE , però de CCOO, USTEC,USOC,CSC, COS,CNT,Unió Pagesos, JARC...segur que els espanyolistes són ínfims. Cal ser honestos i reconèixer-ho i trobo que és pitjor el que fa Casa Tarradellas que el que faci un sol sindicalista que a més ha estat desautoritzat per les direccions de UGT i de CCOO
+3
-3
Vigatà et perds
Serenor, 15/01/2012 a les 20:42
Casa Tarradelles ven fuets i pizzes, ho etiqueta certament en castellà, per tots igual, per un tema de costos. Hi ha capellàns que certament fan misses en castellà, però d'altres només les fan en català, i d'altres fan horaris per tothom....però cap d'ells, ni Tarradelles, ni els capellàns, ni en Gaspar, ni en Nuñez...cap ha proposat mai cap boicot insultatnt contra el català, ni Tele5 que n'ha fet tants contra interessos catalàns. No han tingut el valor de posar-se en aquest jardí. Però resulta que uns sindicalistes arreplegats amb el suport de males companyíes ho han fet en nom del tot un cos de polícia.
+5
-1
I no diem res d'empresaris?
Vigatà Català, 15/01/2012 a les 19:22
Casa Tarradellas es dedica a vendre un "mixto" enlloc de biquini i ningú diu res de res. No hi ha cap problema quan vas a un Mercadona i tot està en espanyol. No escolto gaires crítiques quan un capellà d'Osona fa la missa en espanyol, i si vas a la Clínica St. Josep de Vic, les monges sudamericanes que t'atenen no entenen el català.Anem a qualsevol concessionari de cotxes i no hi ha cap fulletó en català, i si vas a Tresoreria General, els cartells estan en els dos idiomes oficials però tens problemes si vols que t'atenguin amb el nostre idioma. Tot això passa a la Catalunya Catalana, la meva terra, Osona.
No m'estranya que a la UGT hi hagi tanta gent espanyola, ells estan lligats al PSOE però no és just dir que altres sindicats són iguals, a la història em remeto. Arreu tenim espanyols i espanyolistes, arreu, sindicats, patronals, església, Barça ( Núñez, Gaspart...), Mossos, Teatres... Vaja que per desgràcia tenim molta feina a fer encara.
Tanmateix, no diem que el Barça és espanyolista, ni l'església, ni casa tarradellas oi ? Doncs el mateix amb els sindicats. Els únics que els ataquen o és per falta de cultura o per mala fe i interès. Tots els organismes fan coses bé i malament, és amb el seu conjunt que hem de jutjar i la veritat és que sense els sindicats, avui tots cobraríem 640 € i treballaríem 1800 hores a l'any, no tindríem pensions, de misèria però pensions, ni subsidis. I els Millets de torn encara ens xuclarien més la sang.Per tant, Davids, i anònims incultes, almenys no feu gala de la vostra incompetència i incultura supina i deixareu de fer el ridícul.
+3
-3
Sindicats espanyolistes
Montse, 15/01/2012 a les 19:05
Això ja fa temps que ho sabem!!
+2
-11
Las competencias se pagan
Anònimo, 15/01/2012 a les 16:41
Como dijo uno mas abajo, que vuelva la guardia civil y la policia nacional, por lo menos nos saldrian mas barato pues lo pagaba el estado español, ademas trabajaban mejor y mas que los mozos.

Asumir tantas competencias vale mucho dinero, ¿lo vais notando en vuestro bolsillo?, pues dejarlo abierto que el govern necesita pagar todo esto cada mes, tomad competencias.

Por otra parte el estatut reconoce que el español es idioma oficial, de todos modos cada uno habla el idioma que le parece y meterse en lo personal es de franquistas, por desgracia en Cataluña hay muchos franquistas dictadores.
+16
-4
#dimissionsUGTiCCOO
Vicenç de Tarragona, 15/01/2012 a les 15:45
Al Twitter es demana la dimissió dels sindicalistes lerrouxistes que van impulsar la mesura xenòfoba anticatalana amb el tac #dimissionsUGTiCCOO
+10
-3
catalunya lliure de trolls
davids, 15/01/2012 a les 14:31
que viva apaña ..pero que viva bien lejos pedazo de cabrón
+1
-3
Però òsties
Anònim, 15/01/2012 a les 14:07
és que no hi ha ningú que parli dels sous que guanyen.A mí que m´importa que cridin Viva España o Visca Catalunya,segons d´on bufi el vent.Patriotes de pacotilla!
+14
-1
Traïdors
Tori, 15/01/2012 a les 13:48
Aquests policies sindicals han traït el jurament fet de fidelitat al poble català. Fora de la policia catalana!
+10
-4
Sindicats enemics de Catalunya
Anònim, 15/01/2012 a les 13:40
Els sindicats majoritaris sempre han actuat com a autèntics enemics de Catalunya. Considerant tot el que és català com a "burgès" com si no hi hagués assalariats catalans, treballadors d'ETT catalans, i pagesos, i autònoms... Sempre d'esquena al país. S'han convertit en una casta inútil, plena de paràsits alliberats que es reuneixen als bars, cobrant diners públics i amb una missió quintacolumnista. I així els hi va. Sindicats i sindicaleros (espanyols) ben lluny.
+2
-18
!Y VIVA ESPAÑA!
Anònim, 15/01/2012 a les 13:05
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+16
-1
Anem malament
Anònim, 15/01/2012 a les 12:49
No és un mesura temporal, parlar en Castellà és l'habitual entre la majoria dels mossos.
Una majoria que són indignes de lluir l'uniforme de policia de Catalunya; es senten "muy españoles" i "policia española a Cataluña" i això els surt el cor.
+17
-1
Pensem-hi un xic i actuem!
Anònim, 15/01/2012 a les 11:50
La part positiva de tot plegat és que ens situa en la realitat.

Vejam 300 anys d'ocupació espanyola no han passat com si res i els espanyols han aconseguit en part, i en alguns sectors més que en altres, (també en part del nostre territori l'espanyolització és més avançada), el seu objeciu d'espanyolitzar els Països Catalans i anihilar la nostra nació.

Els policies i sindicats espanyols que han promogut la protesta poca-solta foten-se de la nostra llengua o bé eren exguardiacivils o bé en tenen la "mentalitat".

A Barcelona i la seua aglomeració i la zona costanera que viu del "turisme" la situació és més crítica, ja que l'espanyolització és més forta.

Això que ara han fet els sindicat espanyolistes de policies, també ho fan per exemple els empresaris "catalans" que no rotulen els seus productes en la nostra llengua o contracten empleats que no saben o no utilitzen la nostra llengua, aquesta mena d'empresaris també ridiculitzen la nostra llengua cada dia, no ens són pocs, i ningu es queixa?

Els enemics de la nostra nació també els tenim entre nosaltres i potencien la pressió exterior espanyola.

Ara el què cal és seguir lluitant i perdre la por als espanyols, si ens ho proposem i a actuem bé aconseguirem la independència.
+12
-1
Pensen imposar sancions?
Anònim, 15/01/2012 a les 11:47
Llei 10/1994, d'11 de juliol, de la policia de la Generalitat – Mossos d’Esquadra.

Article 11
Segon. En llurs actuacions, els membres del Cos de Mossos d'Esquadra s'han d'ajustar al codi de conducta següent:
a) Han d'actuar, en el compliment de llurs funcions, amb absoluta neutralitat política i imparcialitat i, en conseqüència, sense fer cap discriminació per raó de raça, religió, opinió, sexe, llengua, lloc de veïnatge, lloc de naixença o qualsevol altra condició o circumstància personal o social.
+10
-2
catalunya lliure de trolls
davids, 15/01/2012 a les 10:44
vigatà i català dius..que sabras tú que vol dir ser català,,un català mai podria defensar sindicats d'obadiencia apañola i menys ser-hi afiliat
at
+5
-4
catalunya lliure de trolls
davids, 15/01/2012 a les 10:30
vigatà ves a cagar,mentider..per qui treballes??????ccoo es el sindicat del pp,tothom o sap
+8
-3
catalunya lliure de trolls
davids, 15/01/2012 a les 10:27
resposta per el vigatà ignorant i caragirada..el principal promotor del boicot cap el català,a sigut antonio castejón,lider de ccoo dins dels mossos,a més,aquest pajaru és cul i merda amb en rivera de ciudadanos(o colonos),tots sabem que l'anima mater d'aquest partit és la desaparició del català d'arreu,vigatà o ets un ignorant o un mentider(això ultim és el que jo crec que ets)
+7
-4
Quintalomnistas ara als mossos
Genís Bornadat, 15/01/2012 a les 10:21
Els quintacolumnas ara els tenim dintre dels mossos, gracies els sindicats que no son catalans, com UGT i CCOO. Cal una purga i donar exemple de catalanitat a casa nostre si aspirem a l´independencia. Si no ens pararán el peus continuament els xarnegos infiltrats arreu. I alliberats sindicalistas , per qué ?. Estem atontats i cal respondre a tanta mala gent, ja .
+5
-5
Mossos fora!!
Anònim, 15/01/2012 a les 10:07
Vull que desapareguin els mossos. Havien de ser una policia de país, propera i educada. Però parlen castellà i criden "Viva España". Han esdevingut una imitació dolenta i cara de la Guàrdia Civil. Entre l'original i la copia cutre prefereixo l'original. Els mossos d'esquadra són avui totalment prescindibles. Bon vent i barca nova!!!
+14
-4
CCOO i UGT
Anònim, 15/01/2012 a les 09:32
Els 'sindicalistes' de CCOO i UGT son la gent mes inutil que hi ha al planeta. Dins del crani d'un shi va trobar una espardenya.
+6
-8
AL·LÈRGIA
Anònim, 15/01/2012 a les 09:17
"De azul,verde o marrón, un cabrón es un cabron"
+27
-2
quina merda de polis que tenim
aprofitats, 15/01/2012 a les 01:46
Fora aquests sindicalistes de merda,no defensen el país ni tant sols els qui diuen representar. Higiene democràtica als sindicats: FORA FATXENDES DES COSSOS POLICIALS!!!!
+5
-36
A pagar y a callar, vosotros habeis elegido este camino
Anònimo, 15/01/2012 a les 00:56
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+25
-5
Els desensors de la llei
Indígena, 15/01/2012 a les 00:28
Els mossos que s'adrecen en català a la ciutadania són inexistents a Barcelona. L'incompliment de la llei és constant.
+27
-5
UGT i CCOO
Angelblau, 14/01/2012 a les 23:51
A l’Empresa on treballo els únics sindicalistes “alliberats” de feina son d’aquest dos sindicats ( UGT i CCOO ) i els conec des de fa uns 25 anys i os puc assegurar que no parlant ni un mot de català, tot i que tu et dirigeixis a ells en la nostra llengua, cobrar sou, dietes i viatges, d’això si que en saben, ara be .. quina confiança els poden tenir per defensar els nostres interessos si el nivell intel·lectual i cultural es de coeficient zero. I com es pot comprovar dia a dia a mes pateixen un odi visceral cap a altres persones amb coeficients normals, per aquest motiu ho tenim mol fotut els catalans i Dones de be.
+10
-10
tranquilitat
Vigatà Català, 14/01/2012 a les 23:48
Primer de tot dir que la proposta del sindicat dels mossos de la UGT ha estat horrorós.Ja sabem que aquest sindicat està lligat de peus i mans amb el PSOE.
Segon, no barrejar a CCOO amb això, que no va sortir d'ells la proposta i a més des de la direcció sindical s'ha deixat clar que no se li dóna suport.Per això el SME-CCOO ha fet públic que no seguirà la proposta.
Resum, cadascú que aguanti els seus errors i no barregem coses.
Tercer. Com a vigatà, osonenc, català, vull agrair la gran aportació, material, d'infrastructura, de recursos humans i suport mediàtic a la consulta sobre la independència del 13 de Desembre 2009. Per què alguns ara volen que no es recordi això? Quins interessos tenen per a fer-ho ?
Quart. De veritat creieu que la CSC o la COS són sindicats? Primer hauríen de rebre el suport dels treballadors, empresa per empresa. Avui tots dos junts no representen ni el 0'3% de la representació. I que no critiquen pel tema subvencions, els anys 2007-2008 i 2009 la CSC va ser el sindicat que va rebre més subvenció de la Generalitat, veieu pressupostos del Departament de joventut d'aquells anys i ho descobrireu.
Cinquè, excepte la CSC, la resta de sindicats reben per feina feta, és a dir, són subvencions finalistes, per tasques que l'Administració els encomana, exactament igual que la patronal. No podem dir el mateix dels partits i menys de l'Església que reb 68 vegades més subvenció que CCOO i UGT juntes o 27 vegades més que CCOO-UGT-PIMEC-SEFES-CEOE o 12 vegades més que tots aquests i els partits polítics.
Deixem-nos de mentides que fan mal a qui defensa els treballadors o millor dit, no fem el joc a la dreta espanyolista i defensem als sindicats que no són res més que l'agrupació de treballadors catalans. I si els volem independentistes, ja ho sabem, ens hi hem d'afiliar i ajudar als molts independentistes que hi ha dins fent molta feina. Jo dilluns m'afiliaré a un i no serà UGT perquè té massa lligams amb PSOE.
+27
-4
Poca feina
Excuses, 14/01/2012 a les 23:25
El mal ja està fet. Els mossos s'han posat d'esquena al país, contra la llengua, contra l'essència d'una part important dels qui vivim a Catalunya i seguidament demanen un augment de sou. Haurien de viure amb el sou que cobren la majoria dels catalans, 1000 euros i a fer bé la feina!
No com ara, treballar poc i viure bé i queixar-se perquè la vaca no dóna per més.
+31
-3
No n'hi ha prou amb comunicats
Anònim, 14/01/2012 a les 23:09
Aquesta colla de malparits que han agredit Catalunya, al carrer. A passar gana. I a posar de polis a gent decent, i no ganduls renegats
+19
-5
Sindicats Catalans
Anònim, 14/01/2012 a les 22:54
La classe treballadora catalana valdria la pena que recordés o sapigués que hi han sindicats catalans com Intersindical CSC i la COS (coordinadora obera sindical) i que no cal deixar-se "defensar" per aquesta colla de paràsits i sindicats grocs espanyols.
+19
-5
Els sindicats han de ser finanaçats per els treballadors que representan
Roser F, 14/01/2012 a les 22:44
Els sindicats d'aquest pais fan pena, cobren de l'Estat, i no mossegaran la mà què els hi dona el pà.

Els sindicats s'han de finançar amb les quotes dels afiliats i no amb subvencions gobernamentals. Veuriem com el poder i les decisions les tindrien els treballadors.

Tots els que si han apuntat a aquesta vaga, el Sr. Puig els hauria de despedir o com a mínim treure'ls-hi un mes de paga.
+19
-2
Article 14
Anònima, 14/01/2012 a les 22:40
Decret 107/1987, de 13 de març (DOGC 827, de 10 d'abril),

pel qual es regula l'ús de les llengües oficials per part de
l'Administració de la Generalitat de Catalunya

Article 14
Els funcionaris s’adreçaran als ciutadans en les seves comunicacions orals normalment en català, i respectaran la tria que aquests facin de la llengua en què volen ser atesos.

A tot els qu'han trencat la llei Sr. Puig, despedits o sense paga per un mes.
+32
-1
ni un alliberat sindical
Anònim, 14/01/2012 a les 22:16
ni un euro dels contribuents per a gent que no fot ni brot, i a sobre igual cobren dels serveis espanyols. Per les seves obres els coneixereu!
+26
-2
Massa moZos
Que hay de lo mío, 14/01/2012 a les 22:08
Això passa per permetre massa moZos dins dels mossos. I després, clar, tots aquests al sindicat a no fotre brot.
+18
-1
Bugada
Anònim, 14/01/2012 a les 21:42
Aquests sindicats també estan subvencionats amb diners públics?
+44
-5
D'acord
Anònim, 14/01/2012 a les 21:39
Completament d'acord: una minoria ha rebentat els Mossos i els líders de CCOO i UGT o bé expulsen els seus dirigents als sindicats dels Mossos o seran còmplices d'aquesta actuació, patètica, lamentable, espanyolista, lerrouxista.
Gallego i Álvares o us moveu o en sereu còmplices!
+1
-2
SIUDADANUS
Anònim, 14/01/2012 a les 21:29
+14
-2
Llegiu això
Anònim, 14/01/2012 a les 21:29

http://www.elsingulardigital.cat/cat/notices/2012/01/mosso_emmanilla_ns_dispara_ns_mata_ns_79528.php

"Hem fracassat perquè el teu país és un sindicat i no Catalunya. La teva pàtria una butxaca eterna"
llegiu aquest ARTICLE SENSACIONAL

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: