Pot un imbècil ser mosso?

| 14/01/2012 a les 23:59h
Arxivat a: L'article del dia
Aquesta notícia es va publicar originalment el 14/01/2012 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Tots els mossos que van rebre ahir a la tarda a Artur Mas cridant vivaspañas i cantant el pasdoble de Manolo Escobar han de ser acomiadats. Igual que els que van decidir aquest divendres que s'adreçarien a tothom en castellà per protestar per no sé quines reclamacions laborals. 

I no perquè siguin detestables, que ho són, sinó per imbècils. Aquesta gent no té ni la més remota idea de quines motivacions els van crear ni de com es justifica que cobrin el sou que cobren cada mes. Ni tan sols han arribat a entendre que la raó d'existir del seu cos és, precisament i únicament, que sigui una policia catalana.

Així que queda constatat el fet que cal revisar els tests d'intel·ligència per accedir als Mossos d'Esquadra i incrementar-ne el nivell d'exigència, almenys fins a un coeficient normal. I sobretot, cal retirar la pistola a tots aquests agents. Encara es faran mal.

 

(Mostra el teu compromís amb el model de periodisme independent, honest i de país de NacióDigital, i fes-te membre de SocNació per una petita aportació mensual. Fes clic aquí per conèixer tots els avantatges i beneficis. Apunta’t a la comunitat de NacióDigital, perquè la informació de qualitat té un valor.)

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Encara es faran mal ?
manel jou, 15/01/2012 a les 00:11
Interessant
+67
-10
Encara es faran mal ?
Per mi, si volen ja es poden fotre un tret al cap.
Ara, del que tinc por és aquets feixistes el tret me'l poden fotre a mi, o a la meva família.
retallades
Anònim, 15/01/2012 a les 00:14
Interessant
+88
-9
Sí senyor, si el molt honorable ha d'aplicar retallades, aquesta és la ocasió i la manera correctes. Tota aquesta trepa, sigui per inútils o per infiltrats, han de ser expulsats.
purga
Anònim, 15/01/2012 a les 00:17
+54
-10
De debo que cal una purga als mossos. Aquesta gent no esta capacitada per servir Catalunya ni els catalans.
Ni rioja ni oli andalus
Anònim, 15/01/2012 a les 00:24
+26
-8
No es obligatori pero sembla que es un merit.
sac de renecs
Anònim, 15/01/2012 a les 00:28
+26
-6
d'acord amb el qualificatiu, comparteix0 l'article

dit això, al MH president li convindria escoltar unes quantes cançons a viva veu, que els catalans independentistes no tenim collons de cantar-li presencialment

en aquest aspecte els "mozos" ens han passat la mà per la cara
Demasiada competencia
Anònim, 15/01/2012 a les 00:33
+15
-61
Com 7000 aspirantes para 10 plazas es muy difícil que un mosso no sea persona inteligente y preparada... el Cot no passa ni por casualidad, vamos.

Precisamente por inteligentes, pueden salirse del adoctrinamiento barato de Cataluña-nación. Es que es de cultura básica el conocer los 500 años de nación española. Que algunos insisten en enseñar en la escuela que los Almogábares eran de Terra lliure.

Suprimid el concurso público; meted a dedo a los de ERC y tendreis al típico enchufado que no acabó la ESO. Sí, como el primo que colocasteis... Si vienen con el carnet en la boca; como perritos ahí tendreis vuestros "hombres".

El castillo de naipes empieza a caer. Normal, cuando la gente pasa ciertas penalidades(los mossos continúan siendo afortunados) es normal que se agiten y se resquebrajen las costuras de los sistemas rígidos y etnicidas.

Hoy España es la libertad. Todo lo garrula que se quiera, pero libertad. Los americanos también son muy simplones para según que; pero, como España, son una verdadera nación. Una verdadera nación no tiene complejo de nada; son personas libres.

Los españoles aguantamos lo inagualtable de lso separatistas. Si cada vez que alguien saca la cubana para atacar el orden constitucional nos tubieramos que sulfurar(vean los comentarios de la perras separatistas) ívamos listos.

España no teme; España es generosa; España se sabrá limpiar cuando toque... vale; toca AHORA.
S'han pixat sobre la línia vermella
Anònim, 15/01/2012 a les 00:37
+52
-10
Cal fer fora del cos dels Mossos aquests col·laboracionistes de la ocupació espanyola de Catalunya.
Que se'n vagin a l'infern!
Mahmoud, 15/01/2012 a les 00:38
+53
-11
O sigui que canten "Que Viva España" i a partir d'ara contestaran en castellà? Doncs jo estic d'acord amb el sr. Cot, que els acomiadin a tots. Oh! Però espereu un moment, els ho hem de fer saber de tal manera que hom poguin entendre amb aquest coeficient intel.lectual tan baix que tenen: A LA PUT..CALLE!!
Barruts ignorants
Ramon Rusiñol, 15/01/2012 a les 00:40
+47
-7
El que fa mal es que molts d'ells no tenen ni la mes mínima idea de perque es va crear el seu cos i a qui representen. Per desgracia això també ho faria extens a alguns funcionaris que treballen en altres departaments u organs de la Generalitat, com per exemple la TV3. El Sr Salvador Cot ho explica molt bé.
Compte! que arriben els nostres
Somni, 15/01/2012 a les 00:41
+45
-9
Menytenint el català l'únic que em transmet és que no estan a l'altura d'una policia que es mereixi res més que menyspreu.
Ells són els qui m'han de garantir la seguretat?
Poca feina i mal feta i a sobre volen augment de sou! Cobren una morterada i viuen com a reis i fins i tot es permeten insultar als qui haurien de servir. Vergonya!
Haurien d'abaixar-los el sou i fer-los fora del cos a aquesta colla d'espanyolistes que només saben brandar la bandera espanyola.
Pues en la misma proporción que un columnista
Xarnegada Nui, 15/01/2012 a les 00:45
+15
-55
Ni más ni menos. Pero a los columnistas se les nota más: han de opinar y entonces (lo que me pasa a mi cuando voy a la discoteca a ligar, hasta que no abro la boca todo va más o menos bien)es cuando se os ve la diarrea mental que os aqueja. Sr. Cotet trabaje un poquito, vengase a la lechera y apatrulle la ciudad que se le pasaran las tonterías rápidito.
Imbecils però no rucs
Jaume Massot, 15/01/2012 a les 00:52
+4
-7
Correcció: Si com també pot se arquitecte metge o catedràtic no te res a veure la imbecil•litat amb la llestesa, pot ser mol llest i imbecil o justet i una gran persona
remugaires sense nom
Jaume Massot, 15/01/2012 a les 01:04
+17
-8
Quina collonada el noranta % de les protestes son amb "Castellano" i anònims
Imbecils?
Anònim, 15/01/2012 a les 01:05
+44
-9
Fa esfereir el grau d'insensibilitat que han demostrat. Ens han demostrat que la cacicada que impera a altres col.lectius de servidors públics ha arribat als mossos. TMB, RENFE, més d'un Ajuntament on el tio, el hermano i fins i tot l'alcalde del pueblo diuen estar treballant. Es diuen treballadors però pel seu comportament insensible irerespectuos brabucon i mediocre semblen odiats conquistadores ESP. Han demostrat com demostren molts altres que diuen varen vindré (perquè la seva nació els matava de gana i indignitat com acostuma a fer cada 40 anys) a treballar a CAT o són fills d'aquests que ni saben ni volen respectar la cultura i el poble que els va donar feina i dignitat. Jo no els hi diria imbecils jo els hi diria miserables! Encara porten la miseria pegada! La miseria dels desagraits dels incivics i del caferio ESP! Aquesta mena de col.lectius han sigut especialment mimats per una pseudoesquerra que ha traslladat a CAT la cacicada que porta anys i panys practicant-se en altres llocs. I l'ha santificat una dreta catalana que de supervivent (així els podiem perdonar) va passar a traidora dient-los que es català tot aquell que viu i treballa a CAT i això no és veritat com saben a tot arreu civilitzat. Un és d'allà on respecta i estima i en vol formar part.
abrazafarolas
pit bull, 15/01/2012 a les 01:07
+11
-52
Lo más comodo para un periodista es casarse con el poder establecido. A ver que haces tu cuando te llegue la hora. Seguirás besando a Mas?
PELOTA
Anunci boníssim
Anònim, 15/01/2012 a les 01:14
+17
-3
El més bo de tot és l'anunci de sota l'article d'en Salvador Cot: ¿vols treballar com a mosso? Més oportú, impossible.
A pagar y a callar, vosotros habeis elegido este camino
Anònimo, 15/01/2012 a les 01:19
+13
-51
Como dijo uno mas abajo, que vuelva la guardia civil y la policia nacional, por lo menos nos saldrian mas barato pues lo pagaba el estado español, ademas trabajaban mejor y mas que los mozos.

Asumir tantas competencias vale mucho dinero, ¿lo vais notando en vuestro bolsillo?, pues dejarlo abierto que el govern necesita pagar todo esto cada mes, tomad competencias.

Por otra parte el estatut reconoce que el español es idioma oficial, de todos modos cada uno habla el idioma que le parece y meterse en lo personal es de franquistas, por desgracia en Cataluña hay muchos franquistas dictadores.
Treballadors?
Anònim, 15/01/2012 a les 01:38
+35
-8
Es pot estimar, respectar i pertanyer a CAT en castellà el que no es pot es pretendre que a CAT s'oblidi que el seu idioma és el català s'oblidi que és una nació que té una cultura propia i no se la deixi decidir perquè ells (com el maleït antidemcratic i cafre estat) ja han decidit que ha de formar part del seu estat. Si no els hi agrada que se'n vagin! Ja no cal que vinguin o estiguin aqui treballant. Quan estiguin al pueblo els hi pagarem igual (de moment) i podran fer de funcionaris i fins i tot amb sort arribaran a liders del PSOE o del PP cosa que des d'aquí dificilment aconseguiran si van de catalans. Com a mostra la Chacón al comportament miserable i que ratlla en el racisme només li ha faltat demanar pedó per haver nascut a CAT i no al poble del seu pare. Pare que com a molts un Dictador Carnicer i genocida li va dir que anava al pueblo de al lado quan en realitat anava a la nación de al lado que havia sigut masacrada i negada. Ara continuem igual sota el paraïgues d'un estat que espolia i ens nega. Abans en deiem feixistes ara van de democrates d'esquerres de liberals però continuen intimidant, exigint, maltractant i continuen manant i imposant-se gràcies als tanks de la seva antidemocratica Constitución.

Anònim, 15/01/2012 a les 01:38
+43
-4
Efectivament. I també haurien de fotre al carrer tots els treballadors de TV3 que no saben parlar, que no saben en quin país treballen...
Xarnego o racista?
Anònim, 15/01/2012 a les 01:57
+37
-5
Xarnegada Nui, 15/01/2012 a les 01:14 Sapigas que molts molts més dels que et penses que ens sentim, estimem, respectem, i lluitem per una CAT lliure som xarnegos. I com a xarnegos ens avergonyeix ESP i desitjem la separació d'ESP. Molts som fills d'immigrants però d'immigrants que ens van ensenyar a treballar i a formar part del pais on erem. Ens van ensenyar a respectar i de respectar a formar part. Seria la fi del que tant demaneu els no nacionlistes (segons vatres). Seria la fi de la lluita de nacionalitats. Vatres a casa vostra i nosaltres a la nostra sense que uns pretenguin imposar-se a uns altres. Guaita si seria fàcil acaba amb el rotllo de los nacionalistas com dieu vosaltres. Alguns no podem ni volem respectar a un estat i a un nacionalisme incapaç de respectar a uns altres.
Pot ser ho?
Anònim, 15/01/2012 a les 02:20
+11
-38
Home Cot, si un imbècil pot-ser director d'un pamflet digital, perquè no ha de poder ser mosso.
Artícle 14
Anònim, 15/01/2012 a les 02:25
+31
-7
Decret 107/1987, de 13 de març (DOGC 827, de 10 d'abril),

pel qual es regula l'ús de les llengües oficials per part de
l'Administració de la Generalitat de Catalunya

Article 14
Els funcionaris s’adreçaran als ciutadans en les seves comunicacions orals normalment en català, i respectaran la tria que aquests facin de la llengua en què volen ser atesos.

A tot els qu'han trencat la llei Sr. Puig, acomiadats o sense paga per un mes.
tests de inteligencia?
Anònim, 15/01/2012 a les 02:31
+13
-42
Sr, Cot, ¿usted quierre de verdad que se endurezcam los tests de inteligencia?

O más bien lo que quiere es que los aspirantes a mossos pasen el examen de "bons minyons nacionalistas".
Morin els Mossos,visca els Miquelets
Anònim, 15/01/2012 a les 02:41
+29
-10
Arribats a aquest punt i veient el grau d'infiltració espanyola en els Mossos,proposo la seva dissolució immediata,que els espanyols paguin la seguretat dels catalans que és la seva obligació, i reinstaurar el cos de Miquelets que seran els que expulsaran els policies espanyols de Catalunya
a l'Ikea coi
Pompeu, 15/01/2012 a les 02:42
+42
-6
Els mossos que criden viva espanya i es neguen a usar el català han de ser acomiadats, no ja per ser imbècils, sino per que no han entés la finalitat d'un cos de policia, que es protegir a la seva ciutadania, i francament, qualsevol dia aquests ens diran "hableme en cristiano", per tant que s'en vagin a la Guarcia Civil, que segur que els pagaran millor o a fer de Segurata de l'Ikea, on seran rebuts amb els braços oberts.
Cot, Mande Firmes! Viva España!!
Timbaler, 15/01/2012 a les 02:53
+13
-33
Benvolguts Cot i parròquia, m´agradaría puntualitzar que el sushi i particularment es maki rolls, guanyan molt si afegim wasabi a la soja.
La benemerita d'esquadra.
Patruku, 15/01/2012 a les 03:55
+23
-12
Encara que hagin nascut a Catalunya, la gran majoria de mossos són espanyols. D'aquí plora la criatura.

Com a mínim tot plegat a servit per que s'hagin tret la careta d'una vegada.
Raó
Anònim, 15/01/2012 a les 04:17
+28
-9
Totalment d'acord amb l'article. S'ha pujar el test d'intel.ligencia per accedir al cos, no pot ser que qualsevol killo pugui ser mosso. I els que van promoure no parlar en català expedient disciplinari i fora.
Els Mossos d'Esquadra s'aparten d'imbecils agitadors
Almogaver.cat, 15/01/2012 a les 04:39
+28
-7
Ja es clar i sense pal·liatius , que el Cos dels Mossos d'Esquadra, s'han desmarcat d'aquestes tronades i imbecils consignes. Contra la llengua dels Catalans.
Però es necessari i a mes es just, que els quatre gats, imbecils i tronats l'Anadon, d'UGT i companyia, de reciclats i indisciplinats g.'in-civils que han fomentat i atemptat contra la llei i contra els drets del Català lo Català i els Catalans, deuen o (deurien) de ser expedientats sinó, directament expulsats. Per imbecils, indisciplinat reaccionaris i crim contra la ciutadania.

-------------------------------------------------------
Decret 107/1987, de 13 de març (DOGC 827, Generalitat de Catalunya. Vers l'ús de les llengües oficials, al Principat de Catalunya
-------------------------
* Article 14
Els funcionaris s'adreçaran als ciutadans en les seves comunicacions orals normalment en català, i
respectaran la tria que aquests facin de la llengua en què volen ser atesos.
---------------------------------------
@TheOldRepublic
Anònim, 15/01/2012 a les 05:04
+8
-30
Nos vemos intelibook; saludos de un troll del ciberespacio.
No compleixen ni la llei
Anònim, 15/01/2012 a les 05:14
+26
-5
Llei 10/1994, d'11 de juliol, de la policia de la Generalitat – Mossos d’Esquadra.  

Article 11
Segon. En llurs actuacions, els membres del Cos de Mossos d'Esquadra s'han d'ajustar al codi de conducta següent:
a) Han d'actuar, en el compliment de llurs funcions, amb absoluta neutralitat política i imparcialitat i, en conseqüència, sense fer cap discriminació per raó de raça, religió, opinió, sexe, llengua, lloc de veïnatge, lloc de naixença o qualsevol altra condició o circumstància personal o social.
The old
Anònim, 15/01/2012 a les 06:47
+18
-5
Llegeix, the "old" (el vell)4:03, si és que encara no has anat a dormir. Jo també soc old. Però no tant "old" mental com tu. Tinc esperança en el futur i no per cap adoctrinament. L'adoctrinament que vaig rebre de jove me l'he pogut anar treient amb els anys i experiències. Ja fa anys, quan els catalans, a diferència dels Bascos, vam votar que per majoria la constitució (malgrat els que hi estàvem en desacord)i immediatament vam rebre una de les primeres mostres d'espanyolisme integrador, acollidor. I et parlo de quan no es parlava d'independentisme. Però si que es parlava de república. Van retronar en els nostres cervells les paraules del màxim dirigent de l'estat espanyol: "no sirve el catalan para ensenñar física nuclear en la universidad". Malgrat li va respondre un prestigiós professor d'universitat, aquell missatge era un més de tota la sèrie que ens ha anat emnpenyent cap a l'independentisme. I no pas a l'inrevés com alguns savis com tu ens volen fer creure.
Els mossos espanyolistes n'han fet una com un cabàs
Anònim, 15/01/2012 a les 07:11
+28
-7
No fa gaire la policia nacionai i la guàrdia civil es manifestava a Madrid demanant una equiparació de sous amb els mossos.
Són tan curtets els mossos espanyolistes que volen que els fotin fora de Catalunya per anar a raure en policies que guanyen molt menys, o a la seguritat privada, on només hi ha sudamericans a causa del minsos sous que paguen
El que no havia acabat d'aconseguir en Saura...
Anònim, 15/01/2012 a les 08:59
+18
-4
.. ara s'ho han fet ells solets. Mareta meva, quin DE-SAS-TRE!!!
Mossos fora!!
Anònim, 15/01/2012 a les 09:09
+20
-18
Vull que desapareguin els mossos. Havien de ser una policia de país, propera i educada. Però parlen castellà i criden "Viva España". Han esdevingut una imitació dolenta i cara de la Guàrdia Civil. Entre l'original i la copia cutre prefereixo l'original. Els mossos d'esquadra són avui totalment prescindibles. Bon vent i barca nova!!!
La mare dels ous
Anònim, 15/01/2012 a les 09:18
+28
-7
Actualment partits feixistes com el PP (Partido Popular) i una escissió d’aquests, Ciudadanos, volen desestabilitzar Catalunya amb el pretext d’eliminar la Generalitat de Catalunya i imposar l’espanyol, com han fet a les Illes Balears i a València.

S’està creant un enfrontament civil entre els catalans i els fills dels immigrants, que varen venir a Catalunya els anys 60.

El Partido Popular (PP) i Ciudadanos han manipulat els Mossos d’Esquadra, tot aprofitant la crisi perquè vagin a la vaga i cridin novament: Viva España! Com a l’època de Franco.

A Catalunya sempre s’ha conviscut pacíficament i s’han parlat les dues llengües: català i espanyol, però aquests dos partits feixistes: Partido Popular (PP) i Ciudadanos volen imposar l’espanyol, com a única llengua i que Catalunya perdi tots els drets adquirits. Amb l’afegitó, que el Partido Popular vol que la Guàrdia Civil torni a Catalunya.

El Partido Popular (PP) i Ciudadanos fa molts anys que han treballat la “catalanofòbia” i ara ens trobem amb el desencadenant.

Actualment tenim un govern feble a Catalunya, encapçalat per Artur Mas, president de la Generalitat de Catalunya. Afeblit per la crisi i per la por de perdre tot un seguit de privilegis, propis de la burgesia catalana, si proclama la Independència de Catalunya. I enmig de tot aquest desgavell està el poble de Catalunya!
Ens son útils?
Sentit comú, 15/01/2012 a les 09:30
+19
-9
Per tenir tot aquesta colla, ja teníem la G.Civil als meyns savies de quin peu calçaven, bé ara també savem el nº d´aquets.
Expedientar i expulsar
Fart d'espanya, 15/01/2012 a les 09:48
+28
-6
Com a mínim no és procedent ni coherent ni es pot tolerar que la mateixa polícia incompleix la Llei 10/1994, d'11 de juliol, de la policia de la Generalitat – Mossos d’Esquadra.

Article 11
Segon. En llurs actuacions, els membres del Cos de Mossos d'Esquadra s'han d'ajustar al codi de conducta següent:
a) HAN D'ACTUAR, en el compliment de llurs funcions, AMB ABSOLUTA NEUTRALITAT POLÍTICA I IMPARCIALITAT i, en conseqüència, SENSE FER CAP DISCRIMINACIÓ per raó de raça, religió, opinió, sexe, LLENGUA, lloc de veïnatge, lloc de naixença o qualsevol altra condició o circumstància personal o social.

No poden portar pistola els individus que no respecten la legislació vigent perquè, teòricament, justament són ells - els incomplidors flagrants - els que garanteixen el compliment d'aquesta llei?!?

El conseller Puig i el president Mas han d'actuar fent-los fora i si no ho fan, no pagaré LOS IMPUESTOS ni el proper dia 20 ni el dia 31 de gener.
Felicitats per l'article
Anònim, 15/01/2012 a les 09:51
+41
-5
Doncs jo trobo aquest article molt encertat. Les coses pel seu nom. Els mossos que han estat capaços de fer el què han fet aquests: negar-se a parlar català a la feina o rebre el president de la Generalitat amb viva-Españas NO es mereixen ser mossos d'Esquadra de la Generalitat de Catalunya. I sobretot no es mereixen portar una pistola pagada pels catalans. Que es busquin una altra feina.
A veure si a més d'acotar el cap davant Madrid, també l'acotarem a casa nostra davant aquests facinerosos.
M'imagino...
Anònim, 15/01/2012 a les 09:55
+21
-4
... Churchill rebut per un grup de "bobbies" d'origen alemany, que n'hi podia haver, cantant "Deutschland über alles" o el "Horst Wessel". Si la cosa va de "nacions" -encara que no sigui jurídicament així de manera exacta-, això que han fet amb la cançó de Manolo Escobar, té molt mala hòstia. De petit la vaig sentir tocada per la banda militar un 1er d'octubre per celebrar allò que se celebrava llavors aquell dia.
curioso
Anònim, 15/01/2012 a les 10:11
+12
-38
Curioso que cuando los mossos incumplen la ley al no llevar placa identificativa visible,no suscite tanta polémica.Lo hacen para poder apalear inpunemente a manifestantes pacíficos.Encuesta ya: prefiere que le apaleen o que le hablen en castellano?jajajaja.Curioso que ningún comentario hable de retallades y de la defensa de sus derechos laborales.Me acuerdo de las Malvinas.Un gobierno represivo que utilizó el famoso CUIDADO CON LOS DE AFUERA,QUE NOS ATACAN.Y nadie hizo tanto daño como los dirigentes,los de dentro.Enhorabuena Más.
mossos marxa enrera, "sacot" pas endavant !!!
Català, 15/01/2012 a les 10:17
+23
-4
es evident que al final els mossos han vist que l'estaven cagant amb aquesta actitut imbècil.
ara només fa falta que reaccionin, facin marxa enrera i es donin compte q aquests sindicats espanyolistes no els representen a ells ni als catalans !!!
endavant "sacot" ets el meu ídol, ens fant falta molts "sacots" aquest país !!!
Policies anòmals per a un país anòmal.
jo mateix, 15/01/2012 a les 10:21
+25
-5
Ja fa molts anys que es sap que hi ha molts membres del cos de Mossos d'Esquadra provinents de la Guardia Civil. Tampoc és extrany que hi hagi alguns mossos o mosses com els promotors del Viva España i la collonada de parlar en castellà que van entrar al cos dient amen Jesús al que se'ls demanava per a ingressar-hi, és a dir, a tenir un mínim nivell de competència lingüística en català i poca cosa més pel que fa al sentiment de catalanitat. Evidentment hi ha d'haver mossos i mosses que voten el PP i altres opcions espanyolistes i als que se'ls en fot la catalanitat del cos de Mossos, i això és absolutament legítim. Ara bé, el que no se'ls pot permetre és que continuin fent de policies a Catalunya sense complir les lleis de normalització lingüística i el reglament del Cos de Mossos d'Esquadra, que és molt clar pel que fa als usos lingüístics. És més, el Conseller d'Interior els ha d'expedientar immediatament amb totes les conseqüències que se'n puguin derivar. I si no, que no juguin a passar-se pel folre les lleis que ells mateixos es van comprometre a fer respectar com a policies de Catalunya, perquè això és una actuació inadmissible per a la majoria de ciutadanes i ciutadans de Catalunya que volem una policia responsable i catalana.
vaja
Anònim, 15/01/2012 a les 10:25
+8
-37
tot plegat demostra la imposició del català, a la que sortim d'aquesta realitat paral.lela la realitat demostra això.
benvinguts a Catalalunya
Imbecils
Rural, 15/01/2012 a les 10:25
+19
-6
Ja podriem estar comtens si aquesta colla nomes fosin imbecils.
Hara an trobat el moment oportu per demostra el faxisma que portan dins,i aijo fa molta po porque es evident que no poden ser imparcials amb segons quin tipus de movimens ciutadans.
Els sindicats els an d'expulsar o son tan responsables com ells mateijos.
Ni de broma defenso an Mas,pero jan altre formes de fero.
Molt oportuns demostran la seba españolitat.
Dignitat catalana
Anselm Vidart, 15/01/2012 a les 10:36
+22
-5
Ara veurem la dignitat i bona gestió del Sr. Mas i del Sr. Puig.... Si no actuan amb contundencia davant de aquest insult del mossos, el pais sufrirá la bofetada moral més gran desde la democracia. El catalá ha rebut un insult intolarable i aixó s´ha de pagar amb dignitat i actuació politica propia d´un pais a respectar las sevas propias forças.El silenci politic es tant dolent com qualsavol manisfestació sorollosa. Dignitat catalana , si us plau.
PLM
Anònim, 15/01/2012 a les 10:49
+8
-25
Endavant Mossos, la Policia Local de Manresa està amb vosaltres, ànims i força!!!
EDUCACION
Anònim, 15/01/2012 a les 10:53
+7
-29
Hay que ver que respeto y que educacion se ven por aqui. En cuanto alguien no piensa como yo a machacarlo, deberiamos tirarlos al mar. Se puede entender que halla descerebrados que entren aqui y desahoguen sus penosas vidas pero de alguien que se supone con estudios, seria de esperar algo mas de educacion. Aunque bien visto a usted por lo menos le pagan por hacerlo.
No compleixen ni la pròpia llei
Anònim, 15/01/2012 a les 11:15
+18
-3
Llei 10/1994, d'11 de juliol, de la policia de la Generalitat – Mossos d’Esquadra.  

Article 11
Segon. En llurs actuacions, els membres del Cos de Mossos d'Esquadra s'han d'ajustar al codi de conducta següent:
a) Han d'actuar, en el compliment de llurs funcions, amb absoluta neutralitat política i imparcialitat i, en conseqüència, sense fer cap discriminació per raó de raça, religió, opinió, sexe, llengua, lloc de veïnatge, lloc de naixença o qualsevol altra condició o circumstància personal o social.
Mossos o gossos
Jojordi, 15/01/2012 a les 11:17
+18
-6
Si no en tenen prou amb la nòmina que tenen, que no és petita, que s'en vagin a fer de Guàrdia Civil o tirin currículums a Prosegur.

Mossos paràsits foteu el camp.
A aquests sí que els hi poder retallar
Anònim, 15/01/2012 a les 11:21
+12
-5
Estratègicament estan demostrant que efectivament són curts de gambals. No vull una polícia d'imbècils, o com a mínim, no una polícia on la mitja de imbecilitat supera la mitja estàndar. Que els retallin més encara.
No tots
Constantí, 15/01/2012 a les 11:21
+7
-3
No tots ho són...


%C3%A7aran-sempre-en-catal%C3%A0-al-ciutad%C3%A0/234718033268882

Per això s'agraeix l'especificació d'en Cot. "Els que van cridar Vivaespañas"...
Quantitat i qualitat
Josep Brâut, 15/01/2012 a les 11:23
+12
-6
Totalment d'acord amb el Salvador Cot.
Per poder completar el desplegament dels Mossos a temps, van baixar el nivell d'exigència (física, psíquica i acadèmica) i ara en paguem les conseqüències: hi va entrar qui mai hauria d'haver entrat.
Fixeu-vos en els casos de Mossos delinqüents: la gran majoria tenen menys de set anys d'antiguitat al cos.
Ni el comptagotes del pujolisme, ni el boc gros del tripartit.
Les sancions són una questió de dignitat
Anònim, 15/01/2012 a les 11:27
+12
-4
No podem permetre que l'atac a la nostra ànima reste en provatures. Canya als qui s'han significat, sense contemplacions. El departament jurídic s'ha de posar a treballar demà mateix, dilluns a primer hora. De no ésser així ja tenim garantida la repetició ampliada de bajanades semblants en qualsevol sector afectat per les retallades. En tots els anys de govern sociata espanyol no han tingut valor de cercar els diners allà on s'hi poden trobar, s'estimaren més enfonsar el pais, hipotecar el futur d'un bon grapat de generacions.Què volen ara aquesta colla d'ineptes? Imbècils queda massa curt per qualificar aquesta genterola.
marcgc@gmx.net
Marc3, 15/01/2012 a les 11:31
+12
-6
Tots els que "defensen" les darreres "performances" dels mossos, seria bo què dirien si agents de la guàrdia civil o la policia nacional cantessin els segadors. I què faria el ministre de l'interior.
Mossos Espanyolistes
Vahomeva, 15/01/2012 a les 11:41
+3
-10
Us esteu deixant entabanar!!!! "Artur Mas s'amaga darrere els 'mossos espanyolistes' gràcies al periodisme lowcost"

Aquí la veritat de l'engany d'Europa Press sobre els 'mossos espanyolistes"!

No tothom serveix per opinar
Ramon MiC, 15/01/2012 a les 11:58
+6
-15
Potser haurien d'elevar el coeficient intel.lectual per deixar escriure en segons quins artícles d'opinió, no pot ser que es deixi opinar en mitjà d'informació a una persona amb menys criteri i enginy escrit que un mico amb un llapis a les mans. No es pot ser tan obtús i curt per entendre el que reclamen els mossos i el per què i el com ho fan, Mas i els seus son uns artístes en desviar l'atenció i no afrontar els verdaders problemes que té al davant, és més fàcil carregar contra el simple treballador que contra el poder establert.
Depuració
Jordi M, 15/01/2012 a les 12:00
+10
-7
No, i és clar que no, un imbècil no hauria de poder ser mosso. Però aquest no és el tema. El tema és si pot pertànyer a la policia nacional de Catalunya algú que no sent Catalunya com a nació. Jo només demanaria una cosa. Demanaria que els que han fet aquesta proposta i els que l'han secundada rebessin la mateixa sanció que rebria un hipotètic mosso que mantingués el català davant un interlocutor castellanoparlant i aquest anés després a explicar-ho al Pedro J, a Concòrdia Catalana, a Libertad Digital, a Ciutadans o a l'oficina de candidatura de Carmen Chacón. Aquest hipotètic mosso quedaria marcat de per vida, rebria sanció disciplinària i no tindria ja cap més feina de cara al públic. A banda que el Govern hauria d'arrossegar-se demanant perdó, prometent esmena i demostrant que estima moltíssim la llengua del nostre extermini.
Imbècils
Clara i Catalana, 15/01/2012 a les 12:10
+14
-3
I tant que un imbècil pot ser mosso! Un imbècil fins i tot pot arribar a assolir les més altes cotes de poder. Això ho podem constatar cada dia només observant la conducta dels que l'ostenten.
deficients mentals
Anònim, 15/01/2012 a les 12:13
+12
-9
Un Mosso intel.ligent hagués proposat no posar multes. Un Mosso amb un cervell atrofiat és el que ha proposat anar contra el país.
Si hi ha manifestació per demanar l'abolició del cos dels Mossos d'Esquadra, jo m'hi apunto.
Quan siguem independents (si mai ho som) ja podrem tenir una policia catalana. Però mentrestant,és millor una policia espanyola: és més econòmica i seran més sensibles per no insultar-nos que no pas aquests deficients mentals.
Castellà per protestar, català per treballar
Manel, 15/01/2012 a les 12:14
+11
-6
Quan un mosso s'adreci a mi, vull que ho faci en català. Per això estem a Catalunya i és la nostra policia.

Si el que volen és protestar per les "retalladres", ui retallades, que parlin en castellà, en anglès (ai no, que els que governen no els entendrien...), en esperantu o amb l'idioma el que sigui.

Lo de fer servir plàtans enlloc de pistoles, molt bona idea. Ja Ja
cos plural
Mosso, 15/01/2012 a les 12:15
+12
-33
Sr. Cot,

Només recordar-li que per accedir al cos de Mossos és indispensable tenir la nacionalitat espanyola (ens agradi o no). I que no et demanen tenir el carnet de CiU, ni d'ERC, ni ser del FCB, ni ser el millor català del món!!
Que el català és llengua cooficial amb el castellà i per tant, per no fer discriminació ni de sexe, ni de llengua, etc, etc, podem parlar les dues llengues. Fins i tot jo també l'anglés, i d'altres mossos l'italià, l'alemany i el francès...
En un cos plural ha d'haver de tot, com a la nostra societat. I fins i tot periodistes imbècils!!!
Els policies no tenim dret a la vaga, i com que no volem perjudicar a la societat amb talls de carreteres, ocupació de places, i d'altres mesures que us perjudiquin, optem per altres mesures com la del castellà (que és legal) i que escou molt als polítics i d'altres ciutadans en la moral patriòtica catalanista (que són minoría).

Disculpeu les molèsties!!!

PD. si amb dues carreres penseu que sóc imbècil us ho podeu fer mirar!!! Salut!
jutges i guàrdies civils
gat escaldat., 15/01/2012 a les 12:17
+13
-5
Quan protestin els jutges, ho faran en català, quan protestin els guardies civils ho faran en català, quan ho facin els nacionals també, i quan facin vaga de cinemes també, tot en català.

Ja m'agradaria que protestessin.
Resposta
Homeverd, 15/01/2012 a les 12:31
+12
-7
Si amb dues carreres t has fet mosso, doncs si, ets imbècil. A part les condicions laborals i econòmiques dls mossos son bones, massa, tenint en compte la feina que an, per tant, com en tta democràcia, els que tenen les pistoles a callar i a creure, sinó al carrer!
WENO... WENO
ANDALUZ, 15/01/2012 a les 12:39
+9
-21


jajajajaja... weno, weno... sr. cot.

no sé si sera el test de inteligencia o de cultura historica... o las dos cosas jajajajaja
insults
Anònim, 15/01/2012 a les 12:50
+6
-11
El que em sembla bo es que la policia catalana entengui que pot menysprear, insultar o incomodar al president cridant "viva españa". O que el fet de parlar en castellà pugui ser interpretat com una provocació.
Si
Anònim, 15/01/2012 a les 12:52
+10
-21
Si un imbécil puede escribir artículos de opinión, también puede se Mosso.
Colons espanyols, go home !!*!!
Oriol Pratginestós, 15/01/2012 a les 12:53
+13
-8
és que si agafem Guàrdia Civils com a Mossos ,.. eus aqui el problema que tenim ,.. que quan t´aturen els mossos et segueixen dient allò de : ' buenas tardes caballero ' ,.. i els dius ,.perdona no t´he entès ,..llavors potser canvien ,.. un dia a un li vaig etzibar ' no et mereixes la senyera que portes ' , evidentment no li va importar el més mínim. Tenim els colons espanyols per tot arreu , els fills de Franco ,. o ens pensem que tota aquella gent que va venir de les Espanyes ara són i se senten catalanes ? , no pas,.. en el fons En Cisco sabia el que feia, el de sempre, si colonitzes una terra, hi portes els colons, i això és el que està passant,... que ens acabaràn exterminant per nombre.
Imbècils
Pato, 15/01/2012 a les 13:09
+18
-6
Salvador; totalment d'acord, es te de ser molt però molt imbècil per fer el que estan fent els mossos, jo els equipararia el sou el de la Guradia Civil, 40% menys que el dels mossos, a les hores pot ser tindrien una mica, només una mica raó, ara però, son molt i molt imbècils.
Cos disciplinat al servei i seguretat de Catalunya i Catalans
almogaver.cat, 15/01/2012 a les 13:11
+12
-4
Faig referencia al tronat que es fa passar per Mosso.
(cos Plural) 15/01/2012 a les 12:15.
-------------------------------------
Mira Ximple. Si vols viure en un "Paradís de Ximples" i amb una policia que ni respecta la llei ni reglaments, quant neciament es lo que vens a dir-nos; LLavors, ves i fes-te botxi casernari, guàrdia in-civil.(si es que ja no ho ets)
Els Mossos ho tenen clar i el seu col·lectiu s'han desmarcat de la imbecil·litat i esperpent d'aquesta il·legal mesura.


*** Llei 10/1994, d'11 de juliol, de la policia de la Generalitat – Mossos d’Esquadra.

Article 11
Segon. En llurs actuacions, els membres del Cos de Mossos d'Esquadra s'han d'ajustar al codi de conducta següent:
a) Han d'actuar, en el compliment de llurs funcions, amb absoluta neutralitat política i imparcialitat i, en conseqüència, sense fer cap discriminació per raó de raça, religió, opinió, sexe, llengua, lloc de veïnatge, lloc de naixença o qualsevol altra condició o circumstància personal o social.
----------------------------------------------------------
Necessitat
Anònim, 15/01/2012 a les 13:14
+8
-6
Quan algú decideix fer un treball és per vocació o bé per necessitat. Cadascú sap el perquè. Suposo que aquests que ara reclamen tant de petits ja volien ser policies. O ho van decidir de grans per assegurar-se un sou? si no estan contents que es busquin un altre treball de paleta o de cambrer. Veurem si llavors reclamen tants drets. Potser llavors tindrien més obligacions.
no han entès res de res
Anònim, 15/01/2012 a les 13:16
+14
-6
El comentari del Mosso de les 12:15 justifica l'eliminació del cos dels Mossos d'Esquadra. Té 2 carreres i identifica el català no pas com la llengua que ens fa catalans,sinó com a un fet polític. Té 2 carreres (això diu) i no ha entès que hi ha anarquistes catalans,gent d'extrema esquerra que parlen català,gent solidària que parla en català, i també fatxes i lladres que parlen en català. Diu que té estudis universitaris i no ha entès el més elemental...
Mentre Catalunya sigui una comunitat autònoma espanyola,com Ceuta o Múrcia, no hauríem de tenir aquesta gent jugant a ser policia. Un Guàrdia Civil nascut a Jaén seria avui MOLT més respectuós amb el català que aquesta gent malnascuda que ens insulten pel fet de ser catalans.
cal fotre'ls fora
Anònim, 15/01/2012 a les 13:18
+19
-6
Em sembla fanstastic que els mossos dominin dues llengues i puguin dirigirse als ciutadans en els dos (i si saben frances, angles o arab millor). El que demostra molt poca intel.ligencia es emprar una llengua per atacar-ne una altra, sobretot quan aquesta es la llengua propia del pais. Els infractors han de ser acomiadats, no podem tenir traidors entre els que ens han de defensar. Que se'n vagin a fer de segurates al Carrefour, i alli que parlin com vulguin (o com els deixi l'empresa)
Cree el ladrón que todos son de su condición
Anònim, 15/01/2012 a les 13:19
+10
-27
Pot Salvador Cot ser mosso? Segons el tercer punt del seu article, definitivament no.
ser espanyola me mola
Marta Fonta, 15/01/2012 a les 13:20
+15
-32
Com sempre Cot dones en el clau, pero en el clau que posa de manifest la teva talla tant professional i humana

Ens dius “Ni tan sols han arribat a entendre que la raó d'existir del seu cos és, precisament i únicament, que sigui una policia catalana.”

O sigui, que la raó de existir i que justifica el seu sou no te res a veure amb la seva eficàcia contra la delinqüència, nooo!! Ni la seva professionalitat a l’hora de exercit els seu treball, Noooo!! Ni ser un cos al servei dels ciutadans, nooo!! El sou l’han de justificar estant al servei dels nacionalistes i res mes que dels nacionalistes, com si total societat catalana fos nacionalista.

Cot, amb aquest raonament poses de manifest que tu no tindries cap problema de cridar VISCA ESPANYA!! Si el sou te vingués de la COPE, i d’això jo no em cap cap dubta.
O sigui, que et pitxes amb els teus lectors que pensen que el que dius lo sents


Al imbecil transgenic que es fa pasar per Mosso
almogaver.cat, 15/01/2012 a les 13:24
+18
-6


Faig referencia al tronat que es fa passar per Mosso.
(cos Plural) 15/01/2012 a les 12:15.
-------------------------------------

Decret 107/1987, de 13 de març (DOGC 827, de 10 d'abril),
Article 14
"Els funcionaris s’adreçaran als ciutadans en les seves comunicacions orals normalment en català, i respectaran la tria que aquests facin de la llengua en què volen ser atesos"


Mira Ximple. Si vols viure en un "Paradís de Ximples" i amb una policia que ni respecta la llei ni reglaments, quant neciament es lo que vens a dir-nos; LLavors, ves i fes-te botxi casernari, guàrdia in-civil.(si es que ja no ho ets)
Els Mossos ho tenen clar i el seu col·lectiu s'han desmarcat de la imbecil·litat i esperpent d'aquesta il·legal mesura.Que un crim als drets dels Catalans i residents a Catalunya.


Sr Cot, nerviós.Calmi's.
postfederalista, 15/01/2012 a les 13:25
+10
-24
Sr Cot més valdria que es poses nervios amb el paperàs que està fent el Sr Mas i PUIG el Garrotes. Vosté coneix la "psicologia" dels que fan oposicions a mossos? Vosté desconeix absolutament la mentalitat que domina els nostrats mossos. Per qué no li demana al Sr Puig, "el Garrotes" un informe pel Parlamentet que tenim ? Qué fa la nostrada Escola de Policia? Demani un informe a experts catalans. Sr Cot, calmi's. Per qué no demana al Sr Sallarés i daltres politics que ens informin de la mentalitat que es cou al Cos dels mossos ?
el Mosso que necessita un psiquiatra
Anònim, 15/01/2012 a les 13:25
+22
-7
Aquest Mosso és tan i tan imbècil (malgrat tenir les 2 carreres que ningú es pot creure que tingui,a no ser que el nivell universitari sigui també per a imbècils) que ha portat el debat no pas a les legítimes reivindicacions laborals...sinó a parlar de política! I això no és ser imbècil? No és ser un imbècil posar a la immensa majoria de catalanoparlants al costat d'un Govern determinat enlloc de buscar la complicitat social? No és ser un autèntic imbècil obligar-nos a la gent d'esquerres a defensar el Govern de Catalunya de dretes perquè ens ataquen pel simple fet de parlar la llengua que van prohibir als nostres pares? No és ser un imbècil atacar un tema enormement sensible pels catalanoparlants que hem patit un intent de genocidi linguístic per part del feixisme? Senyor Mosso: si vol fer política hi té tot el dret, però deixi d'utitlitzar el cos policial per les seves fòbies particulars. Que vostè sigui espanyol i un patriotero espanyol ens importa un bledo a tots.Vagi a un psiquiàtric que el podran ajudar.
Esperpèntic
krafla, 15/01/2012 a les 13:25
+18
-5
La veritat, jo tampoc se que reclamen els mossos. Fora interessant dir-ho, ja posats a publicar el que reclamen, que publiquin els aventatges que tenen vers la resta de treballadors no funcionarats.
El fet de cantar el vivaspaña de l'Escobar sembla mes una pataleta de nen petit per fer-se notar i que els diaris ho publiquin.
Suposo que un imbècil pot ser mosso i moltes altres coses, des de polític, banquer, advocat o cambrer. Es una espècie que hi ha a tot arreu.
El que si se, es que una minoria molt petita es per vocació, la majoria de gent que s'ha fet mosso es per que no sap que fer en aquest mon o no veu altre sortida. Hi han altres que veuen que portant un uniforme i una pistola tenen poder o se senten superiors.....en fi cadascú que jugui el paper que li ha tocat en aquesta vida.
Personalment l'actitud dels mossos la trobo esperpèntica i ridicula.
Respecte al suposat mosso que te dues carreres.....no se quines son, però si jo tingués dues, a no se que tingués un bon sou...treballaria al sector privat.
ESTAT DE SETGE
Anònim, 15/01/2012 a les 13:29
+5
-7
ESTAT DE SETGE (2002) Mahmud Darwish


Aquí, a la falda dels turons, davant l'ocàs
i la gola del temps,
al costat d’horts d'ombres arrancades,
fem el que fan els presoners,
el que fan els aturats:
alimentem l'esperança.


Un país preparat per l'alba.
La nostra obsessió per la victòria
ens ha entontit:
no hi ha nit en la nostra nit
que amb l'artilleria refulgeix;
l'enemic vela,
l'enemic ens il•lumina
al soterrani fosc.


Aquí, després dels versos de Job,
a ningú esperem.
Aquí no hi ha jo,
aquí Adam recorda la seva argila ...


Aquest lloc durarà
fins que ensenyem a l'enemic
algun poema de la yahiliya.
El cel és gris plom a mig matí,
ataronjat a les nits.
Els cors són neutres,
com les roses en la tanca.


Sota lloc, la vida es torna temps:
memòria del principi,
oblit del final.


La vida.
La vida plena,
la vida a mitges,
acull una estrella propera
atemporal,
i un núvol emigrada
aespacial.
I la vida aquí es pregunta:
Com ressuscitar a la vida?


Ell diu a la vora de la mort:
No em queda un racó per perdre,
lliure sóc a un pam de la meva llibertat,
el demà l'abast de la mà ...
Aviat, m'endinsaré en la meva vida,
naixerà lliure, sense pares,
i prendré per nom lletres de lapislàtzuli ...


Aquí, en els alts del fum,
en l'escala de casa,
no hi ha temps per al temps,
fem el que fa qui s'eleva cap a Déu:
oblidem el dolor. El dolor:
que la senyora de la casa no botiga la bugada
al matí,
que es conformi amb rentar aquesta bandera.


Res d'ecos homèrics aquí.
Els mites criden a la porta quan els necessitem.
Res de ressons homèrics ...
Aquí un general excava un Estat
adormit sota les ruïnes d'una Troia imminent.


Els soldats calculen la distància entre l'ésser
i no-res
bon diumenge Marta Tontal !
Anònim, 15/01/2012 a les 13:30
+30
-10
La Marta Tontal ataca de nou des del seu ranci espanyolisme. Diu que no hi ha fronteres, i no s'ha assabentat que més enllà dels Pirineus hi ha vida intel.ligent. Fins i tot no sap que més enllà d'Extremadura hi ha un país que es diu Portugal amb el qual no podem ser solidaris perquè no estan dintre de les fronteres de la no-frontera que diu que hi ha....
La resposta és...
Anònim, 15/01/2012 a les 13:42
+21
-8
La resposta és que centenars d'imbècils poden ser mossos. I si damunt tenen estètica quilla i odien el poble català, millor que millor per promocionar-se.
El transgènic G.Incivil, brossa no reciclada en Democràcia
almogaver.cat2012, 15/01/2012 a les 13:51
+16
-8
Nomes un subjecte trangenic i de mal reciclar Guardia in-civil. pot demanar que s'incumpleixi la llei (perque no li agrada)

Article 14
"Els funcionaris s’adreçaran als ciutadans en les seves comunicacions orals normalment en català, i respectaran la tria que aquests facin de la llengua en què volen ser atesos"

(Decret 107/1987, de 13 de març (DOGC 827, de 10 d'abril),
Article 14
ser espanyola me mola
Marta Fonta, 15/01/2012 a les 13:51
+10
-27
Com sempre Cot dones en el clau, pero en el clau que posa de manifest la teva talla tant professional i humana

Ens dius “Ni tan sols han arribat a entendre que la raó d'existir del seu cos és, precisament i únicament, que sigui una policia catalana.”

O sigui, que la raó de existir i que justifica el seu sou no te res a veure amb la seva eficàcia contra la delinqüència, nooo!! Ni la seva professionalitat a l’hora de exercit els seu treball, Noooo!! Ni ser un cos al servei dels ciutadans, nooo!! El sou l’han de justificar estant al servei dels nacionalistes i res mes que dels nacionalistes, com si total societat catalana fos nacionalista.

Doncs mira, una forma de dir que no, que son al servei de tota la societat catalana es cantar el “I VIVA ESPAÑA” que tant li fot als fonamentalistes, doncs pot ser que n’estiguin fins els pebrots de ser obligats a cantar el “Catalunya triomfant” i el VIVA ESPAÑA sigui com un alliberament.

Cot, amb aquest raonament poses de manifest que tu no tindries cap problema de cridar VISCA ESPANYA!! Si el sou te vingués de la COPE, i d’això jo no em cap cap dubta.
O sigui, que et pitxes amb els teus lectors que pensen que el que dius lo sents
espanyolitis
Anònim, 15/01/2012 a les 13:52
+19
-10
els mossos que deuen haver cridat el viva espanya que vagin a extremadura i allí tindran grans amics i que fan els catalans per donar-lis un cop de peu al cul.?
problemes identitaris d'alguns catalanoespanyols
Anònim, 15/01/2012 a les 14:04
+24
-10
El problema d'enteniment de la Marta Tontal és que és incapaç d'entendre que si ella és espanyola, hi ha catalans que no en som. Que la seva mare és andalusa? Doncs es pensa que totes les mares són andaluses.Té un problema d'identitat i es nega a admetre-ho. Si ella té sentiments espanyols (com molts catalans ténen sentiments marroquins,equatorians,romanesos,francesos o de qualsevol lloc del Món) es pensa que la resta de catalans també hem de tenir els seus mateixos sentiments.
Es fantàstic que estiguis orgullosa de ser espanyola. Jo també estic orgullós de pertànyer a un país que m'agrada i que no és pas Espanya precisament. Serà que sóc una persona oberta? Sóc un europeu de cultura catalana, i mai podré entendre l'espanyolisme basat en la deficiència democràtica. Avui mateix, al diari The Guardian el tema rellevant és el debat encetat a Escòcia. Ho fan democràticament perquè els anglesos i els britànics en general són demòcrates. No crec pas que tu estiguis a l'alçada per a entedre-ho. Jo sí: sóc demòcrata de cap a peus i si Extremadura decideix democràticament convertir-se en un Estat europeu amb l'Algarve (per exemple) respectaré la seva decisió democràtica. Pel que sembla, si els bascos decideixen una cosa que a tu no t'agrada els enviaries a l'exèrcit invocant l'article 8 de la constitució espanyola... No sé,però em penso que el teu problema és d'identitat.
ser espanyola me mola
Marta Fonta, 15/01/2012 a les 14:09
+12
-30
Ei, ei, toni-te que a catalunya n’ha mols castellanoparlants que paguen els seus impostos per mantenir a un cos de policia que els respecti i també a molts que ven de catalanet espoliats i humiliats i que viuen descaradament dels impostos dels castellanoparlants

així que no vagis de tant ofes que pot ser tu siguis el malparit
ser espanyola me mola
Marta Fonta, 15/01/2012 a les 14:23
+10
-22
Anònim, 15/01/2012 a les 14:04
me resbalam la gent com tu i els seus comentaris tant paetenagues
dri
Anònim, 15/01/2012 a les 14:23
+11
-20
Dios mío señor Cot usted es lo más parecido que visto al insulto a la inteligencia. Que ahi de malo ser mosso y sentirse español? Es más ,acaso es más importante el idioma que utilicen que su utilidad real? Por cierto repase usted la historia de los mossos no era un cuerpo armado "anti español" precisamente.
sense arguments?
Anònim, 15/01/2012 a les 14:26
+8
-7
Una gran argumentació, Sra. Tontal.
atac al català
Anònim, 15/01/2012 a les 14:30
+22
-6
S'ha de ser molt i molt imbècil provocar indignació i un debat polític quan diuen que intenten defensar uns drets laborals.
No he llegit enlloc cap reivindicació laboral ni res que s'hi assembli enlloc. No és ser un imbècil el que ha aconseguit això?
Para ela nonim de las 14:04
Anònim, 15/01/2012 a les 14:30
+10
-17
Ingleses y británicos democratas? Ahora ya nos olvidamos del Ulster pq dejan que en Escocia haya un referendum?

Como siempre los naionalistas interpretando y contando la historia como os interesa.

Por cierto, contra más compareis la inmigracion española de los años 60 con rumanos, marroquis, sudamericanos, etc, mas "xarnegos" y descendientes estaremos en contra de la independencia.

¿Es que no os dais cuenta de eso?
Ara que senyor Puig?
Anònim, 15/01/2012 a les 14:31
+24
-9
Tot allò de la mà dura només s'aplica als ciutadans o tindrà nassos de fer el que ha de fer amb aquests impresentables que embruten el nom del cos.
L'autonomia que ens cal és la de Portugal
Anònim, 15/01/2012 a les 14:46
+22
-9
Mira si són demòcrates que ningú "deja" que facin un referèndum a Escòcia! Simplement, acaten la voluntat democràtica i en fan un debat serè. Llegeix el The Guardian si saps parlar anglès.
Perquè no es pot comparar la immigració espanyola amb la que ve ara? Perquè venia acompanyada d'una ocupació militar?.
Escòcia...després Flandes, Euskadi, Catalunya...El que ens uneix avui és EUROPA i no pas una frontera espanyola!!
Que siguis espanyol em sembla perfecte. La meva dona és romanesa! I què???
Perquè un espanyol és més important que un portuguès? A quin món vius? Mira la BBC i apagaga intereconomia...El teu cervell millorarà.
Problemes identitaris?
Anònim, 15/01/2012 a les 14:46
+12
-24
Igual es usted, sr, anonim de las 14;04 el que se piensa que todos los catalanes, hemos de ser nacionalistas/independentistas por el simple echo de vivir en Catalunya.

Igual es usted el que no acepta que un 50% o más de la población catalana sea inmigrante española o descendiente de ella. Y que haya mucha deesa gente que piense lo que cantaba Raimon "qui perd els seus origens, perd identitat", o esa frase ¿solo vale para los nacionalistas catalanes?

Españolismo basado en un deficit demócratico? Leyendo Nació Digital y sus foreros ya veo la democrácia que quiere usted.

Usted sabe lo que es el invento de la Democracia Popular de algunos regimenes comunistas? Pues esa es la democracia que quiere usted, que hayan partidos en Catalunya, pero todos nacionalistas/independenistas, calaro está.
gossos
visca la terra, 15/01/2012 a les 14:47
+29
-12
Mira gosso si tienes 2 carreras,sabes 3 idiomas y no eres un infiltrado del CNI ,esta claro que te metes a gosso de la cuadra por que eres un GANDUL,y siendo gosso trabajaras poco.Todos los gossos que insultan el català a trabajar a la mina,nosotros nos encargaremos de la llave para que no salgan.

VISCA LA TERRA LLIURE !
En essjjpano para que vosotros y vuestras madres la entiendan.
Para el anonim de las 14:46
Anònim, 15/01/2012 a les 15:00
+10
-24
"Perquè venia acompanyada d'una ocupació militar?."

Es que acaso el resto de España, no estaba ocupada militarmente?

Cuela que la guerra de 1714 la querais hacer pasar como de SECESION en vez de sucesión, pero ya lo de la guerra civil del 36 que querias hacer creer que era una invasion de España contra Catalunña, es patético.
Massa transgenics mal reciclats "tejeritos" G.In-civil
almogaver.cat, 15/01/2012 a les 15:30
+30
-8
Tot esta tornant a la riba. Sols els transgènics i mal reciclats de la G.In-civil encara estan per aqui actuant com imbecils i ximples. Esperem una investigació dels tejeritos reciclats de la G-incivil

Font Diari Ara:
---------------
Un grup dels Mossos d'Esquadra ha emès un comunicat on atribueix als responsables dels sindicats majoritaris SAP-UGT i CCOO-SME de la mesura, ja retirada, de fer servir només el castellà com a mesura de pressió al Govern per les retallades.

En el comunicat, titllen la decisió com a "vergonyosa" i unilateral per part dels portaveus sindicals, i defensen que no va comptar amb el suport de la major part del cos policial, ja que no se'ls va consultar.

"Divendres vam sentir, per primera vegada, ràbia i tristor de compartir professió i organització amb alguns companys", diu el text penjat en un bloc.

El document referma el compromís de la policia catalana amb la llengua i tots els elements de la nació catalana, i rebutja l'ofensa en què van caure les organitzacions sindicals convidant a "anar contra la llengua".

Curiosa CENSURA
Anònim, 15/01/2012 a les 15:35
+12
-27
Han tenido que censurar el post del amigo que nos hablaba de las palabras de Companys(si mal no recuerdo). En las que se demostraba que no era antiespañol ni mucho menos.

Los insultos no, que dan juego... pero las verdades no se permiten. Que aquí son "bons nois de la terra"; y lo tienen todo atado y bien atado.
No hi pot haver boicotejadors als Mossos
Roger (Barcelona), 15/01/2012 a les 15:49
+43
-10
Evidentment els Mossos que han intentat imposar el castellà i els que van cridar Viva Espanya l'altre dia, treballen des de dins de l'institució per destruir-ne el prestigi, per tant han de ser idintificats i acomiadats amb deshonor. I si no poden ser acomiadats ara perquè tot penja d'un fil i, en definitiva, no deixem de ser un país ocupat, ho han de ser al mateix moment que Catalunya sigui un Estat.

Cap país no pot tenir traïdors i boicotejadors a les seves institucions públiques, i especialment als cossos de seguretat i defensa.
Farts
Montserrat, 15/01/2012 a les 15:50
+33
-10
FARTS de veure que els que han de defensar el poble català..SE'N FOTEN dels catalans.
....
MSR, 15/01/2012 a les 16:46
+19
-9
Molt encertat l'article.
Las competencias se pagan
Anònimo, 15/01/2012 a les 16:52
+9
-25
Como dijo uno mas abajo, que vuelva la guardia civil y la policia nacional, por lo menos nos saldrian mas barato pues lo pagaba el estado español, ademas trabajaban mejor y mas que los mozos.

Asumir tantas competencias vale mucho dinero, ¿lo vais notando en vuestro bolsillo?, pues dejarlo abierto que el govern necesita pagar todo esto cada mes, tomad competencias.

Por otra parte el estatut reconoce que el español es idioma oficial, de todos modos cada uno habla el idioma que le parece y meterse en lo personal es de franquistas, por desgracia en Cataluña hay muchos franquistas dictadores.
Ara toca "apechugar" !!
Anònim, 15/01/2012 a les 17:02
+10
-24
Els nacionalistes no volieu jugar a ser una taifa i un oàsi "diferenciat" ?? Doncs ara empastifeu-vos amb la realitat!!! Ni oàsi, ni diferenciat !!! I la taifa amb la seva xarxa clientelar té els dies comptats com a conseqüència d'anys de desgovern i despilfarro.

El caprici d'una èlit ideològica allunyada de la realitat catalana que va voler jugar a ser un mini-Estat diferenciat de l'espanyol. El sentit comú sempre acaba imposant-se, és reconfortant veure la lleialtat del Cos de Policia de la Generalitat vers Espanya (malgrat les ingents i miliònaries accions en nom de l'enginyeria social que s'ha estat aplicant als darrers anys).
Cal treure pit i prou "pechugar"
Jordi C, 15/01/2012 a les 17:27
+11
-5
Té raó demagògica en "pechuga", la té perquè hem petxugat durant més de tres cents anys, no la té perquè ara toca treure pit i deixarnos de collonades.. Les mitges no són mai plenes. No es pot fer un cos policial reciclant nacionals i guàrdia civil,no es poden donar creus de St Jordi a gent dubtosa tant sols per quedar bé, no es poden fer estatuts ni federacions ni pactes amb espanyols sense que robin o incompleixin, no es pot voler ensenyar català mentre no tinguem estat (no servirà de res per moltes enquestes que ens vulguin col·lar). Tal com diu l'article els mossos involucrats fora, i nosaltres aprendre la lliçó que s'enriuen de nosaltres i no fem res, ens diuen que em de "petxugar" quan són ells qui han sembrat espines. Independència i si els polítics no estan a nivell, prou que farem acció ciutadana
Esperpèntic
krafla, 15/01/2012 a les 17:41
+10
-6
La veritat, jo tampoc se que reclamen els mossos. Fora interessant dir-ho, ja posats a publicar el que reclamen, que publiquin els aventatges que tenen vers la resta de treballadors no funcionarats.
El fet de cantar el vivaspaña de l'Escobar sembla mes una pataleta de nen petit per fer-se notar i que els diaris ho publiquin.
Suposo que un imbècil pot ser mosso i moltes altres coses, des de polític, banquer, advocat o cambrer. Es una espècie que hi ha a tot arreu.
El que si se, es que una minoria molt petita es per vocació, la majoria de gent que s'ha fet mosso es per que no sap que fer en aquest mon o no veu altre sortida. Hi han altres que veuen que portant un uniforme i una pistola tenen poder o se senten superiors.....en fi cadascú que jugui el paper que li ha tocat en aquesta vida.
Personalment l'actitud dels mossos la trobo esperpèntica i ridicula.
Respecte al suposat mosso que te dues carreres.....no se quines son, però si jo tingués dues, a no se que tingués un bon sou...treballaria al sector privat.
Bona pregunta.
Toni R.N., 15/01/2012 a les 17:56
+15
-11
Pot un imbècil ser Mosso?. Doncs la resposta és SÍ, i a la vista està en l´actitud cavernària que has près amb l´afer de l´idioma. La seva imbecilitat, no els ha permès veure com es tiraven pedres contra la seva pròpia teulada. A partit d´ara, els ciutadans, ja no els veurem amb els mateixos ulls... a no ser que el sr. Puig tingui el que s´ha de tenir i explusi del Cos tota aquesta moralla carpetovetònica.
Resto a l´espera.
kkciu
JKP, 15/01/2012 a les 18:03
+5
-12
Els mossos parlin ,catala com castella,es policia espanyola,tots juren la constitucio ,la opresora dels pobles lliures,visça la terra lliure .Salut i republica
No ho entenc
NF, 15/01/2012 a les 18:07
+17
-8
Són com canalla. Si estan en un cos de segureatt haurien d'assumir-ne les conseqüències i ser els últims en queixar-se. Tenen, al meu entendre, més obligacions que drets, i si no els hi està bé que marxin a l'empresa privada. A veure si el seu cap els hi agunata tanta insolència.
Para el de CURIOSA CENSURA
Anònim, 15/01/2012 a les 18:21
+8
-25
Tranquilo, es lo normal en Nacio Digital.

Ami me han borrado muchas veces posts en los que sin insultar a nadie ponía en evidencia las contradicciones del Sr. Cot, ND y algún que otro independentista.

Y precsimante han sido simepre posts como los que usted dice, comentarios en los que se pone en evidencia los "MITOS NACIONALISTAS".

Yo he optado por hacer una cosa, cuando pienso que us post puede escocer mucho al CENSOR DE GUARDIA DE ND, lo copio en el bloc de notas (como este por ejemplo) y si lo borran, lo vuelvo a colgar.

VE USTED?= Este ya me lo han borrado 1 vez, , pues lo vuelvo a pegar. SR CENSOR, a ver quien se cansa antes. usted yo
Havien de discriminar
Ramírez, 15/01/2012 a les 18:26
+13
-5
Si volien fer una cosa que servís per a la "construcció nacional" havien de discriminar a favor dels nacionalistes i/o catalanoparlants de naixement. Són les regles del joc.
Han esborrat el meu comentari d'abans!
Anònim, 15/01/2012 a les 18:29
+8
-13
Increible! Estic veient tota mena d'opinions i la meva va i l'esborren.
Krafla, ja que ho dius: sembla ser que no saps que el col·lectiu de mossos està sent més perjudicat que qualsevol altre i, en canvi, saps que tenen moltes més avantatges. Ja que ho saps, les podries dir.
Per tots els que estiguin d'acord amb les retallades i que els mossos haurien de treballar gratuitament (com la professió es vocacional, doncs que no cobrin): senyors/es, el mossos d'esquadra són persones i tenen familia. Han de tenir el mateixos drets que qualsevol altre treballador (tant públic com privat) i, no pel fet de ser mossos se'ls ha de tractar d'aquesta manera.
I molts mossos tenes estudis superiors i, si treballen d'això, serà perqué els agrada. Molts universitaris no troben feina, així que no sé que és millor. Suposo que es dediquen a criticar més que a trobar feina.
Para el Ramirez de las 18:26
Anònim, 15/01/2012 a les 18:30
+5
-17
Muy democraticas sus "normes del joc", si señor.
Intencions?
Anònim, 15/01/2012 a les 18:33
+9
-30
Que és que et vols fer mosso Cot?
Mosso fins als pebrots
Anònim, 15/01/2012 a les 18:43
+44
-8
La tesi de l'article és correctíssima.
Si un s'ha equivocat de lloc que marxi o el convidin a marxar.
Molts mossos n'estem fins als pebrots
INEM
Ser española me mola, 15/01/2012 a les 18:50
+12
-21
Me paso la vida en la cola del paro, cobrando subsidios y robando carteras e insultando catalanes y andaluces.

Pot un imbècil ser mosso? SI.
Pep1964, 15/01/2012 a les 18:54
+17
-23
Pot un imbècil ser mosso? SI.
Pot un imbècil ser periodista? TAMBÉ
quillus al poder
Anònim, 15/01/2012 a les 19:01
+21
-6
Conseller puig es pensa que dar amb els braços plegats ?
la cabra tira para el monte siempre
Anònim, 15/01/2012 a les 19:11
+27
-9
mes inbecils han sigut alguns responsables politics catalans de colocar colons espanyols dins la policia catalana, saben-ho
Llegiu i en parlem!
Anònim, 15/01/2012 a les 19:32
+8
-11
són funcionaris
Anònim, 15/01/2012 a les 19:47
+9
-4
Que us creieu? son funcionaris!! un sou i unes condicions laborals inigualables -sobretot els mossos- que potser o feien per la terra o tal?
110% d'acord
Robert, 15/01/2012 a les 20:11
+27
-5
Plenament d'acord. Aquesta gent, que utilitza el bé més sensible, la llengua per misèries gremials, no té ni idea del que és ser Mosso d'Esquadra, del compromís amb el país que ha de comportar aquesta professió. Però quin cursos i exàmens als van fer? No dono crèdit. Vergonyós i repugnant. Tots al puto carrer!!!
¿viva el espolio fiscal?
Espanya ens roba , 15/01/2012 a les 20:15
+22
-4
Són imbècils de remate.

Si protesten per les rebaixes de sou i retallades en drets laborals,etc.

Algú els hi ha d'explicar que això passa perqué ESPANYA ENS ROBA. Com molt bé denuncia SI.

20.000 milions d'euros ens roben cada any.

No paguen ni el que han de pagar per llei els 2.500 milions d'euros de la adicional 3ª i del fons de competitivitat.

Així que els que criden VIVA ESPAÑA y parlaran només "en cristiano" que els hi apliquin totes les retallades a ells i que cobrin com policias nacionales (menys del que cobren els mossos).
Para el del espolio fiscal.
Anònim, 15/01/2012 a les 20:28
+7
-22
¿La culpa es solamente que España nos roba?

Mirese esto:




".....Esas dificultades ponen de relieve las incomprensibles diferencias entre las retribuciones de empleados públicos de la administración central y de algunas autonómicas. Cataluña es un ejemplo palmario, con un president, Artur Mas, que gana casi el doble que el presidente Rajoy: 144.000 euros anuales el jefe de la Generalitat y 78.185 el del Gobierno de España...."

U esto otro:




"Artur Mas y cinco de sus consejeros cobran dietas por desplazamiento a pesar de tener coche oficial"

Pero después no renuevan los coches de patrulla de los Mossos ni les compran chalecos antibalas en condiciones.

són funcionaris
Anònim, 15/01/2012 a les 20:37
+7
-2
Que us creieu? son funcionaris!! un sou i unes condicions laborals inigualables -sobretot els mossos- que potser o feien per la terra o tal?
Sr. Cot...
XxX, 15/01/2012 a les 20:47
+6
-30
Veo que le han fastidiado el "finde" y ha tenido que acudir raudo y veloz a escribir un articulo en domingo...

Es curioso verle echar espumarajos por la boca...con una actitud que me recuerda al Ejercito Republicano en la Guerra Civil (perdón...la que usted llama Guerra del 36-39)...que era preferir antes que a buenos militares...a aferrimos adictos a la Revolución...

Asi acabaron...

Por cierto...¿su disgusto es por los "Mossos"...o por qué no se ha podido tomar su merecido Vermouth al solecito?

Imagino que lo primero...ya que no parece que se haya esforzado en escribir 10 tristes lineas...de algo por lo que exige cabezas y despidos improcedentes...

Apliquese el cuento...y vea que no todos pueden ser tan pura sangres como usted...

Feliz "lo-que-queda-del-Domingo"...
Que se'n vagin a Españistán
Anònim, 15/01/2012 a les 21:07
+12
-6
amb els picolos
Pot un imbècil ser mosso?
Carles Viñals Casado, 15/01/2012 a les 21:09
+18
-6
Doncs per a ser mosso dels que enarboren banderes alienes al país i entonen cancions de "Viva Espanya", un imbècil és el candidat idoni.
les subvencions fan aquesta article
Anònim, 15/01/2012 a les 21:16
+7
-20
Aqui estem veient un tipus de periodistes que quan truquen des de la generalitat corren a fer aquests tipus d'articles, perque si no compleixen tencan les aixetes de les subvencions. Posiblement poden haver alguns mossos imbecils, en la viña del señor todos caben. Pero també es molt cert que hi ha gent com vosté que se li veu el llautó, i que cada setmana compra el kit de genolleres per fer la reverencia, a qualsevol avui en dia li diuen periodista. Pero recordi que de imbecils i agenollats per una petita subvenció també hi ha en el periodisme, i vosté es un d'ells, segueixi aixi, que poder, el convidaran algun pessebre, perque pugui mata la gana amb els canapés. Mort de gana!
ser espanyola me mola
Marta Fonta, 15/01/2012 a les 21:25
+7
-19
pot ser que el cantar el “QUE VIVA ESPAÑA” sigui com un sentiment de alliberament davant la imposició de tant catalanisme nacionalista estúpid.
Què s´en pot esperar?
Eudald Torrents, 15/01/2012 a les 21:33
+10
-4
Aquesta és la nostra policia? Què en podem esperar d´ells quan els necessitem per proclamar l independència de Catalunya? Ens denunciaran per no ser espanyols? Cantaran "vivaspanya" i ens parlaran en castellà? Aquesta és la nostra policia?
Covardia
Anònim, 15/01/2012 a les 21:37
+15
-4
El que tindria valor seria que es neguessin a parlar castellà. Que en defensa de la justicia universal es posicionessin contra la imposició que dura segles del castellà, es a dir del bilingüísme d'arrel franquista i per tant genocida, a Catalunya. La resta és connivencia o covardia.
Jo no ho podria dir millor
Eudald Torrents, 15/01/2012 a les 21:40
+7
-2
ser espanyola me mola
Marta Fonta, 15/01/2012 a les 21:46
+6
-14
el problema está en que gent com el Cot us enreden i os fan veure el que no es.

Els mossos son una policia espanyola, aix'i que no os enredin mes amb el crecepel del estat català
viva escanya
Anònim, 15/01/2012 a les 21:47
+13
-3
Es veu que dintre del mossos s'ha creat un grup de folkloriques Cs que recorreran les autonomies fent numerets de circ, cantant el viva escanya i ensinistrant cabres legionaries i monos de gibraltar. Hi ha perill que s'hi quedin a viure amb els congeneres de gibraltar i perejil. Una llàstima.
Indignitat
Anònim, 15/01/2012 a les 22:35
+12
-4
Agents insultant el president i corejant-li el nom dels opressors...ho han de pagar amb el retorn a l´atur i, si pot ser, al poble dels seus estimats ancestres.
I que cantin, allà, que cantin, a veure si els agafen a la Benemèrita.
En Felip, no
Catalans, 15/01/2012 a les 22:35
+5
-2
No, Felip Puig no podria ser mai mosso
responsabilitat
Anònim, 15/01/2012 a les 22:39
+11
-3
Sr. puig em sembla que alguns funcionaris que estan el seu carrec han traspasat alguna linea VERMELLA
fora mossos
CATALÀ EMPRENYAT, 15/01/2012 a les 22:47
+9
-12

Si un ímbecil no pugués ser mosso, no n'hi haurien 18000, aviat serà una condició imprescindible ser-ho.
Que torni la Guardia Civil que en castellà també ens enteniem, no ens costaba res als catalans i treballaven molt més, també es podi parlar amb ells i entendrés davant un problema, aquest a més d'imbecils, la majoria son prepotents.
VISCA LA GUARDIA CIVIL, VISCA EL COS NACIONAL DE POLICIA
molt encertat
pubilla i hereu, 15/01/2012 a les 23:10
+6
-2
Totalment d'acord amb en Salvador.
Fort
Cagondena, 15/01/2012 a les 23:37
+10
-5
Vas fort, Cot. Felicitats per la valentia. Jo crec, però, que el seu problema no és la intel·ligència, o no només. El seu problema és la ingratitud al lloc de naixença o acollida. El problema d'intel·ligència és de qui els van deixar entrar. La pregunta no és: pot ser mosso un imbècil, sinó: pot ser mosso un espanyol? I pel que fa a les armes, tant se me'n dóna si es fan mal, el problema és que ens poden fer mal als catalans.
I encara més...
Dessmond, 16/01/2012 a les 03:14
+9
-3
Pot un mosso, per més emprenyat que estigui, tractar el president de la Generalitat literlament de cabró?
Cal demanar responsabilitats i destituir tots aquells que han demostrat tan alta incompetència.



Prou manipulació
Anònim, 16/01/2012 a les 08:43
+4
-6
Pot un imbècil tenir calers i poder? Síiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
No entenc, el de ser fatxa per parlar castellà. Ser fatxa és ser radical i assasí. I aquí no sé qui és més radical qui parla una llengua o una altra o qui imposa....
Visca Catalunya bilingüe, la llengua es un dret de tots, cultura i no ideologia, la veritable llibertat es això, parlar el que vulguis, en sembla que la classe política i amb calers és confon, o és que volen imposar?
Com diu la queta parla amb llibertat. Importen les persones, no la llengua que parlin. Política lingüistica? Mentidar, sou uns mentiders!!!
Prou manipulació
Anònim, 16/01/2012 a les 08:50
+6
-6
Pot un imbècil tenir calers i poder? Síiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
No entenc, el de ser fatxa per parlar castellà. Ser fatxa és ser radical i assasí. I aquí no sé qui és més radical qui parla una llengua o una altra o qui imposa....
Visca Catalunya bilingüe, la llengua es un dret de tots, cultura i no ideologia, la veritable llibertat es això, parlar el que vulguis, en sembla que la classe política i amb calers és confon, o és que volen imposar?
Com diu la queta parla amb llibertat. Importen les persones, no la llengua que parlin. Política lingüistica? Mentidar, sou uns mentiders!!!
Resposta: Sens dubte!
Hur Galí, 16/01/2012 a les 13:34
+4
-2
De fet ja el fet de ser mosso i no entendre on t'has ficat diu molt de tu. Els mossos son els garants de l'ordre i del benestar a Catalunya, no a cap altre lloc del món. Jugar amb una cosa tant sensible com és la llengüa demostra que els que ho van fer ni respecten ni entenen els catalans. Una llàstima.
Imbècils.
Black Adder, 16/01/2012 a les 14:02
+5
-5
Responent a la demagògica pregunta inicial, és evident que d'imbècils n'hi ha a tots els àmbits i professions.
Ara bé, els que fan més llàstima de tots, són els imbècils en grau màxim, els que pontifiquen el seu pensament i volen fer creure que la seva visió de les coses és la única acceptable, la veritat absoluta. Acostumen a propugnar les seves proclames intransigents en nom de la llibertat i negant tots els drets als qui no segueixen les seves teories. Molts cops, aquests sectaris carreguen interessadament des de la més absoluta ignorància i la més gran de les malícies contra tot un col.lectiu. D'aquests imbècils en grau màxim potser també n'hi ha a totes les professions, però abunden en sobremanera als mitjans en general. I no és casualitat. Mitjans que no deixen de ser intruments creadors d'opinió en favor d'un o d'altre, amb una missió única de captar adeptes al preu que sigui. Poc importa si es fa demagògia o es falta a la veritat. Salut!
Mare de deu
Anònim, 25/01/2012 a les 16:53
+0
-6
No coneixía aquest diari. És molt divertit. Sembla la versió catalana d'Intereconomía. M'ha agradat especialment el que diu que no s'haurien d'aceptar espanyols als Mossos. Quin fart de riure tú! També li envio una abraçada al que diu que els mossos marxin allá on van neixer els seus ancestres. Espero que en un parell de generacions hagin mort tots els d'aquest dos bandols inventats i ens preocupem més de les persones i no de les ideologíes.