Quico Sallés/Barcelona | Actualitzat el 12/01/2012 a les 21:40h

Pujol també posa el 2014 com a data

L'expresident crida a plantar-se "després de 300 anys de catalanisme resistent" a "una gent que ens volen residuals"

Pujol en l'acte d'aquest vespre on ha defensat plantejar el 2014 com a data per reclamar la viabilitat del país. Foto: Q.S./ND

Si l'exvicepresident de la Generalitat, Josep-Lluís Carod Rovira, demandava, a través d'un article publicat aquest dijous a Nació Digital, un referèndum sobre la independència el 2014, l'expresident de la Generalitat, Jordi Pujol, també ha marcat la mateixa data del calendari per acabar amb la "resistència possibilista dels darrers 300 anys".

Així ho ha apuntat Pujol aquest vespre en la presentació del llibre Cambó, d'Heribert Barrera, a la seu del Centre d'Estudis que porta el seu nom. Desgranada la importància política de Cambó, Pujol ha admès que el "catalanisme no ha acabat de sortir-se'n com a motor transformador d'Espanya a canvi de sobirania". Amb aquesta premissa i recordant que d'aquí dos anys se celebren els 300 anys de la derrota del 1714, Pujol ha demanat girar full en l'estil de lluita "resistent, possibilista i de Catalunya endins i enfora" que fins ara ha dut a terme el catalanisme.

"Estem en un moment difícil, tant per la crisi econòmica com la pressió política espanyola que es tradueix en un increment de l'hostilitat de la gent espanyola contra Catalunya", ha assegurat Pujol. Davant d'aquest panorama, el líder nacionalista ha recuperat l'editorial publicada aquest dimecres pel seu centre d'estudis amb què brandava com argument independentista la viabilitat del país tant econòmica com política.

"Si Catalunya no té benestar social, no tindrà cohesió, i sense cohesió social deixaria d'existir, no seria viable; a d'altres llocs la cohesió la defensa la Guàrdia Civil aquí el benestar social, que per mantenir-lo ens calen més recursos que, per altra banda, són nostres", ha sentenciat Pujol. "Aquesta gent que ens volen com a residuals ens tenen aculats en una situació difícil i s'ha de plantejar que volem més recursos per ser viables, i això passa pel 2014", ha reblat Pujol. 

COMENTARIS

+2
-0
INDEPENDENCIA DE CATALUNYA //*//
Marc Sabatés, 14/01/2012 a les 23:39
SOM UNA NACIO //*//
+2
-3
Curioso
Anònim, 14/01/2012 a les 00:27
Los únicos políticos catalanes que piden la independencia de la región, son :
1.- politicos que ya no están en activo (Jordi Pujol, José Luís Pérez Díez, y otros...) y que ya no pintan nada.
2.- políticos en activo, que por los votos que han obtenido, tampoco pintan nada ni tienen responsabilidad alguna.
En definitiva, demagogia barata, que por lo menos les sirve para salir en medios como este, y parecer que hacen algo.
+7
-1
Mai més
Anònim, 13/01/2012 a les 19:30
Catalans mai més votem ni CiU, ni PP ni PSC-PSOE

Ens porten a la ruina de les nostres empreses i families i ara volen que acabem derrotats i desencantats

Però això mai ho aconseguiran Cap a la República Catalana Independent
+11
-1
ENS LA JUGUEM
Anònim, 13/01/2012 a les 18:04
CATALANS ESTEM EN UN MOMENT DECISIU PER LA HISTORIA DE CATALUNYA, ENS TENIM QUE PLANTAR I ACONSEGGUIR L'INDEPENDENCIA, SI NO HO FEM EL PAIS DESAPEREIXARÁ I RESTARÁ COM UNA SIMPLE REGIÓ D'ESPANYA, ENS LA JUGUEM CATALANS, MOBILITZACIÓ AIXÓ NO ES UNA FESTA, SORTIR UN DIA A MANIFESTARSE I DESPRÉS QUEDAR-SE A CASA. NO POT-SER, TENIM QUE LLUITAR PELS NOSTRES ANHELS, LLUITAR PER UN ESTAT CATALÁ
PER LA NOSTRA ECONOMIA I PER LA NOSTRA IDENTITAT
CATALUNYA INDEPENDENT
ARA O MAI , VISCA CATALUNYA LLIURE
+4
-0
Prou collonades per la mort de Déu!
JoMateix, 13/01/2012 a les 17:33
El benestar social és un objectiu, no una mostra de cohesió. Les societats fortes es mantenen cohesionades també en els pitjors moments. Per tant, el que cal és passar a ser una societat normal com qualsevol altra i deixar de ser excepció "xiripitiflàutica", una nació poètica i retòrica. Si en altres indrets la cohesió la garanteix la policia, doncs aquí haurem de tenir una policia catalana. Si en altres indrets la garanteix un govern que defensi els interessos de ls societat, aquí n'haurem de tenier un que faci exactament el mateix en lloc de fer discursos i pactes miserables. Si en altres llocs quan maltracten el poble aquest es revolta, aquí haurem de fer el mateix en comptes de manifestar-vos al Passeig de Gràcia un cop cada 25 anys (i gràcies). I així podríem anar seguint i seguint. En definitiva sr Pujol, o es posa a primera fila del contratac i abandonem la resistència de fireta o no cal que faci més declaracions ni que maregi més la perdiu. Quan estigui preparat ja l'escoltarem.
+9
-1
No està dient això
Anònim, 13/01/2012 a les 17:24
Crec que hi ha un error, que imagino es deu a la bona voluntat de la gent, als desitjos de que el Sr. Pujol es manifesti independentista, i sobretot a la típica ambigüitat de l'editorial que fa el seu missatge més difícil d'interpretar que els presagis de l'oracul de Delfos.
En cap moment el Sr. Pujol defensa la independència, ni anima a cap referendum el 2014. No hi ha res que faci pensar en el seu escrit en que ell sigui independentista. Simplement és un altre dels seus típics laments/retrets a Espanya en que avisa als espanyols de que prenguin mesures perque si segueixen apretant tant els catalans es podrien despertar i això podria acabar en una independència, cosa que sospito ell lamentaria profundament. No és cap editorial proindependentista ni anima la població a fer el pas. És el lladruc del gos que avisa l'amo que han entrat intrusos a la finca. Fa un temps vaig respectar molt aquest home, ara em fa fàstic i penso que si un dia som independents l'hauriem de jutjar per traïció.
+8
-0
kkciu
JKP, 13/01/2012 a les 17:05
Pujol,demana independencia ,Mas demana unitat espanyolista ,LA PUTA I LA RAMONETA, i ells recollint vots de catalans covarts i vots espanyolistes = total 62 ascons
+7
-2
Pujol un gran lider
Josepa, 13/01/2012 a les 15:18
2014: Referendum o Neverendum that´s the question. És ara o mai! Imitem als escocesos.
+13
-5
La foto ho diu tot: Cambó
Anònim, 13/01/2012 a les 13:14
La foto ho diu tot: Cambó, qui va ajudar al feixisme a derrotar Catalunya, realment CYU és un partit feixista espanyol? potser sí...
+8
-2
Davant notari
Jordi1963, 13/01/2012 a les 13:07
Si es veritat que el 2014 s´ha de fer un referendum,hi l´ha d´encapsalar CiU tindrien que signar-ho davant de notati, si no , no m´ho creuré.
+6
-2
INDEPENDENCIA
Anònim, 13/01/2012 a les 12:48
MOLT BÉ SR. PUJOL, LES PARAULES DEL PRESIDENT TENEN MOLTA IMPORTANCIA, ENTRE TOTS HO CONSEGUIREM
PUJOL HA SIGUT I SERÁ UN GRAN LIDER EN CADA MOMENT
DEXEM DE CRITICAR-HO TOT, SIGUEM POSITIUS, TOT SUMA, MENYS CRITICAR I APORTAR MÉS, SI EN TIREM ELS PLATS UNS CONTRA ELS ALTRES SERÁ MOLT DIFICIL, L'IMPORTANT ES ACONSEGUIR L'INDEPENDENCIA I NO QUI LA ACONSEGUEIX.
VISCA CATALUINYA LLIURE
+12
-1
Sr. Pujol, si us plau, del dit al fet !!
Anònim12, 13/01/2012 a les 12:47
Sr. Pujol, menys discursos i menys bones paraules.
Ara toca, sí ara toca que el seu partit, que té tants i tants
escons al Parlament, deixi de fer la ruca i la Ramoneta
i es planti d'una vegada i
proclami la Independència de Catalunya.
A veure si ho fa i es deixa de fer plàtiques constants
i repetitives que no porten enlloc.
Tot Europa està esperant que facin el pas, però vostès
no el fan, què esperen a fer-lo?
Salut i Independència i Estat Català.

+14
-2
Deliris de grandesa
Selrac, 13/01/2012 a les 11:53
Diu l'anónim de les 11:34 que una Catalunya independent no serà mai una potència europea. I té raó, és clar. Però qui vol ser una potència europea? jo, per la part que em toca, em donaria per més que satisfet amb ser un país normal, ni mes ni menys que qualsevol altre. Tirant a petit, si voleu. Però és que ara no som res. Res de res. A Madrid i a Brussel·les ens tanquen el micro quan parlem la nostra llengua: això som. Però és que els ciutadans de Dinamarca, d'Holanda o de Suïssa necessiten cap gran imperi per ser lliures, próspers i dignes? Aspirem a la llibertat i no ens calen deliris de grandesa.
+9
-3
Sense credibilitat
Anònim, 13/01/2012 a les 11:52
Per què deu ser que ja no em crec RES del que vingui de CiU??????
+8
-3
El 2024
Anònim, 13/01/2012 a les 11:41
I el 2014 posarà el 2024, ha ha ha ha ha..., i aixñi ja no ho podrà veure quan passi. No podria suportar no ser esclau d'Espanya, el pobre home.
+3
-18
No és la solució
Anònim, 13/01/2012 a les 11:34
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+3
-16
No és la solució
Anònim, 13/01/2012 a les 11:30
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+8
-2
Si ho diu ell, malament
Anònim, 13/01/2012 a les 11:19
Aquest senyor no l'encerta mai i a més és l'home de la Caixa a la política catalana. "Sobretot no em mogueu res, sinó no farem cèntims,", li ordena en Fainé.A més ha generat frustració i manca de confiança en nosaltres mateixos. L'única cosa que ens enfortirà serà tirar pel dret. Unitat+full de ruta+2 milions de vots.
+3
-3
TURURÚ
ADEU-SIAU, 13/01/2012 a les 10:59
Diu el "bandarre"...."No coneixeu la força de l 'esperit espanyol; la que corre pels homes dignes d'aquestes contrades. No calculeo amb quin perill esteu jugant... pendreu mal separatistes.....si, si el mateix esperit que van tindre a Sud-America, Centre-America, Cuba, Filipines, Flandes, Guinea o el sahara "apaño"...o es l´esperit de "perejil", l´unic esperit que teniu i tindreu es el de expoliar altres nacións i continents per viure millor a costa dels demes, en el segle XXI paisos catalans i CEE, ja vorem quin esperit us queda cuant no tingue ni una cosa ni l´altre parasits.
+8
-2
El Milhomes
Anònim, 13/01/2012 a les 10:40
Cromwell, Georges Washington, Abraham Lincoln, Mariscal Jofre, Gandhi, Churchill, De Gaulle,J.F. Kennedy, ...el Mag Fèlix, Torttell Poltrona... i Jordi Pujol. No us sembla que és millor girar full i oblidar aquest gran Home d'Estat? No ho veieu que als països seriosos aquest senyor faria riure? Catalunya té gent molt més digna que aquest encantador de serps i venedor de licors cordials. Prego, signori, un piú de seriositá.
+14
-2
Res de res
Anònim, 13/01/2012 a les 10:13
Res del que deia aquest senyor s'ha acomplert. Res. Mossos d'Esquadra? Ja els preveia l'Estatut del 79. TV3? També ho preveia l'Estatut. Més autogvern? Ja veieu on som. Redreçament nacional? Només en forma de discursos encesos el dia 11 de setembre de cada any. Tot era fum i un núvol de propaganda i periodistes addictes quan anava a l'estranger. Això sí que crea frustració i no engrescament. És tot el que va pactar aquest senyor amb els de la Caixa. Aquesta és la Catalunya que ens has deixat. Moltes gràcies noi, t'hi has ben lluït.
+14
-2
És al revés
Anònim, 13/01/2012 a les 10:03
CiU sempre parla d'independència com un advertiment a Espanya, com una cosa que en realitat no la vols i amenaces l'altre perquè afluixi i et concedeixi la cosa principal, que en aquest cas és la pertinença a Espanya. Però n0 s'adonen que els espanyols ja no s'ho creuen i cada vegada ens maltracten més. Us penseu que a Madrid estaríen tranquils com estan, retallant-nos i escanyan-nos cada vegada més si creiessin que això va de debò. Voten per coherència i a canvi de res (Sr. Sanchez Llibre dixit)els pressupostos espanyols que confisquen el fruit del nostre treball. Aquesa coherència deu voler dir per continuar la tradició de CiU de llepar el cul dels espanyols com ha fet sempre acanvi dels seus insults i humiliacions. Quina manca de dignitat, senyors!
+12
-2
No és coherent
Pere_, 13/01/2012 a les 10:02
No és coherent dir això, i quatre dies endarrere, demanar el vot per un partit CiU, amb en Duran al cap davant, defensant la unió a l'Espanya que ens asfixia.

Si tant clar ho té, mogui fitxes, per a que CiU vagi pel camí independentista.

CiU, que l'he votat tota l'etapa Pujol, el que fa és despistar a la dreta, despistar a l'esquerra i bitllet a la butxaca.

Necessitem una força única amb l'objectiu principal de la INDEPENDÈNCIA pel 2014
+11
-2
Mentider
Anònim, 13/01/2012 a les 09:54
No us en fieu del nostre Churchill milhomes. Ara fa d'home bo, per fer oblidar que abans d'ahir mateix la seva colla va recolzar els pressupostos dels que ens insulten, ens roben i són els nostres morosos. La culpa és d'aquest pallasso que a qualsevol país del nostre àmbit cultural faria riure la veneració en què el tenen molts catalans enganyats. Traieu-vos la bena dels ulls, el rei va despullat, i és el principal culpable de la situació en què ens trobem, Enviava els polítics competents que li feien ombra a estavellar-se a l'alcaldia de Barcelona quan els sociates ho dominaven tot. Era ell que va marginar en Trias Fargas quan aquest, ja els vuitanta, denunciava la injustícia del nostre sistema fiscal dient-li "ara no toca" i enviant-lo de candidat a l'alcaldia de Barcelona. Us en recordeu del seu ridícul "motor d'Europa"? O que som "la Suïssa espanyola"? Jo sí que me'n recordo. Com me'n recordo de les seves votacions a favor dels que ens han tingut amorrats al fang. Per desgràcia ens va fer perdre 23 anys anestessiant molts catalans de bona voluntat que ara ja són morts per veure-ho.
+3
-2
Massa diferència d´interessos
Anònim, 13/01/2012 a les 09:53
Mentre no siguem capaços d´adecentar la política, amb aquests sous i aquests càrrecs obscurantistes i "xupópteros" és impossible congriar suficient gent per a rés
+7
-2
Savi
BCN, 13/01/2012 a les 09:32
Més val tard que mai. Rectificar és de savis. Ara Sr. Pujol que pensa fer ?
+2
-2
solucio
mireia++, 13/01/2012 a les 09:30
Ja sé com solucionar el mal govern dels que el poble acaba d'escollir en 3 eleccions successives: S'ajunten 3 partits, plens de savis tots 3 i apa tornem-hi ... O NO ... ?
+12
-3
Independència.
Un patriota., 13/01/2012 a les 09:23
CiU te tot el dret de fer i pactar amb qui vulgui, els catlans tením l'obligació de no votar mai més CiU.
+8
-1
Trias Fargas
Emprenyat, 13/01/2012 a les 09:18
Deu somiar amb Trias Fargas, gran economista i visionari a qui no varen fer cas. Decisió nefasta per Catalunya, una decisió més en contra de Catalunya per la col·lecció del partit del poti-poti català ( CyU )
+16
-3
Pujol, com sempre
Anònim, 13/01/2012 a les 08:32
Si llegiu i escolteu bé el que diu aquest personatge nefast d'en Pujol, us adonareu que de fet continua igual d'ambigu com sempre. No parla mai, mai, però mai, emprant la paraula independència.
+17
-4
Cansa
Anònim, 13/01/2012 a les 07:21
De tant en tant Pujol diu això... i tot continua igual.
Francament, ja cansa.
+15
-3
pujol & pujol
anunnaki, 13/01/2012 a les 04:08
mentres aquest espanyol va venen motos 'derby paletOs' el seu delfi ens du a la ruina i la destruccio com a nacio. ves al circ!

http://www.washingtonpost.com/world/in-greece-fears-that-austerity-is-killing-the-economy/2012/01/09/gIQA9hAFpP_story.html
+4
-7
No son listos ni nada los augures del 2014
Anònim, 13/01/2012 a les 02:59
...sabiendo que el mundo se termina este 2012 ;-))
+20
-2
Farsant
Anònim, 13/01/2012 a les 02:01
Pujol, no xerris tant i actua. Comença per desacreditar el paper de Ciu des de la restauració de la democràcia fins al dia d'avui. Llavors potser les teves paraules tindran algun valor.
+26
-2
Farsants.
Cirera Farta de Serremenada, 13/01/2012 a les 01:15
El cas CiU és únic al món. Un partit "nacionalista" que no tant sols rebutja la independència sinó que lluita i prega per ser encaixat a l'estat opressor o colonitzador. I per mantenir enganyat al poble i arreplegar vots de tot arreu que per la poltrona tot s'hi val, lo de la puta i la ramoneta o "el poli bo i el poli dolent". Sobiranistes de boca petita sense càrrec al Govern i gent que malparla del sobiranisme amb càrrec polític. La canalla cridant "Mas president Catalunya independent" i els grans pactant amb el PP a tort i a dret.
+17
-3
pujolet,pujolet!!!
Anònim, 13/01/2012 a les 01:10
No se que pensar d´aquest pensament d´en Pujol,aixó que diu ,ja ho pensem fa temps els independentistes,tindrem que anar al tanto a qui votem, perque el 2014 hi ha eleccions,i a mi no m´agraderia que fos la mateixa cantarella de sempre transformada en estrategia a llarg plaç,perque,si surten els mateixos no hi veig tantes posibilitats
+16
-9
Fàstic
Anònim, 13/01/2012 a les 00:52
En Pujol cada cop em fa més fàstic,
va tenir anys i panys per fer el que ara predica, però,
no ho va fer. Pasarà a la història com a botifler, i ell ho sap, d'aquí venen les seves declaracions independentistes, vol rentar la seva imatge; mai quan estava actiu es va mullar, mai, ans el contrari, va acallar gent que deia el que ara diu ell. (El mite de la presó, per exemple, és aixó, un mite, ell hi tenia barra lliure allà dins, un pur tràmit amb els seus còmplices franquistes.)
El que us deia, aquestes actituds, vinguin d'on vinguin, em fan fàstic. A més, aquestes seves declaracions a la fi de la seva vida, no demostren que sempre com a president va errar?
+30
-3
El problema
Miquel F., 13/01/2012 a les 00:48
El problema és Ciu, i més concretament "UNIÓ" que són els que veritablement regalen els nostres recursos a españa per a que en facin el que vulguin. Per ells, Catalunya, no ha tingut la més mínima importància.
+38
-1
Home el cas de Catalunya és surrealista
Arnau Pitarch, 13/01/2012 a les 00:41
Home el cas de Catalunya és surrealista, ha passat de ser un imperi i de ser la seva llengua la referent internacional en el comerç (llibre de consolat de mar en català, no en llatí, ni en castellà, ni francés) (com ara l'anglès) a ser una colònia marginal d'una potència tercermundista com és Castella (Spain).
+23
-3
CATALUNYA NOMÉS TÉ UN PROBLEMA I GROS
Anònim, 13/01/2012 a les 00:34
CATALUNYA NOMÉS TÉ UN PROBLEMA I GROS:
1) NI TÉ POLÍTICA NI TÉ POLÍTICS QUE LA LIDERIN
+27
-2
Ni rioja ni oli andalus
Anònim, 13/01/2012 a les 00:13
Error. El moment es excelent i l'hostilitat es la de sempre. El problema son els botiflers disfressats de nacionalistes.
+11
-32
Nació Xupiguay
Anònim, 12/01/2012 a les 23:39
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+18
-1
Lliure
Català, 12/01/2012 a les 23:27
Som molts els sobiranistes però encara falta gent, Sr.Pujol vostè estiguem o no d'acord amb el seu pensament, està clar que te un prestigi tant dins com fora de Catalunya. Fora bona la seva aportació a favor de la causa catalana per assolir l'independència política definitiva d'espanya. Li agrairem aquesta col·laboració -aportació que pugui fer, encara que sigui el seu darrer servei a Catalunya. !!Visca Catalunya Lliure!!
+11
-30
Curioso.
Anònim, 12/01/2012 a les 23:25
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+9
-1
Lliure
Català, 12/01/2012 a les 23:25
Som molts els sobiranistes però encara falta gent, Sr.Pujol vostè estiguem o no d'acord amb el seu pensament, està clar que te un prestigi tant dins com fora de Catalunya. Fora bona la seva aportació a favor de la causa catalana per assolir l'independència política definitiva d'espanya. Li agrairem aquesta col·laboració -aportació que pugui fer, encara que sigui el seu darrer servei a Catalunya. !!Visca Catalunya Lliure!!
+35
-2
La comunitat autònoma catalana ha de morir
Anònim, 12/01/2012 a les 23:00
La Catalunya que coneixem ha de morir. Només així podrà neixer amb força la República Catalana. Vivim temps tristos, ja que el món que coneixem s'ensorra de forma accelerada. Però no patiu, quan tot sigui destruit reneixerem de les cendres. Jo no en tinc cap dubte. Però primer, la Catalunya comunitat autònoma espanyola ha de morir.
+7
-34
Que cansinos !
Anònim, 12/01/2012 a les 22:58
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+9
-36
VISCA LA BARRA LLIURE!!
Anònim, 12/01/2012 a les 22:50
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+11
-34
La verdad.
Anònim, 12/01/2012 a les 22:49
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+20
-2
Dóna la cara per la independència
Anònim, 12/01/2012 a les 22:41

http://www.donalacara.com/

Ja han donat la cara 5136 persones!

El projecte "Dóna la cara per la Independència" és molt nou i desconegut, per això necessita de la teva ajuda per a fer-se gran i aconseguir omplir-lo de cares!

Com?

- Primer de tot, Dóna la cara!

- Promociona aquesta pàgina web a les teves amistats i coneguts (Facebook, Twitter, mail... o fent un cafè!): Pots seguir-nos al Twitter @DonaLaCara o bé piular la frase "Ja he donat la cara per la Independència!"
+9
-21
VISCA CATALUNYA LLIURE!
Anònim, 12/01/2012 a les 22:32
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+17
-19
quin element aquest en Pujol
català indignat, 12/01/2012 a les 22:28
Aquest gilipolles d'en Pujol, millor que calli, si durant el 24 anys que va ser president hagués fet alguna cosa pel concert economic, o per la independència, avui estariem al menys com els vascos.

Pujol perque no renuncies al sou de ex-president,( o a part del mateix), al despatx, a les secreteries, als escoltes, a l'Audi A-8, no ets la persona que volem els catlans i el teu hereu en Mas fot les mateixes gilipollades que li manes.

Pujol retirat del mapa o et tindrem de retirar, per culpa teva no tenim concert, tu volies "el peix al coba" deies que primer les competencies que els diners ja arribarien y encara ho esperem. NO TENS VERGONYA

Quin savi(s'ho creu), mes ruc ( ho es), tot demostrat.
+23
-2
Alliberem Catalunya, alliberem-nos!
Anònim, 12/01/2012 a les 22:25
Els ciutadans normals de Catalunya ens hem d'organitzar i moure per la defensa del país i per dur a terme iniciatives com la dels referèndum d'independència organitzats i finançats pel poble i que vàren donar la volta al món i crear consciència. No hem de refiar-nos dels polítics que fa temps que l'únic que fan és parlar i gesticular però fa temps que han desertat davant madrid. Som la gent normal la que hem de donar la cara per Catalunya i desenmascarar els hipòcrites.
ENDAVANT ORGANITZEM-NOS
+31
-5
Ploramiques
Formiguet, 12/01/2012 a les 22:16
Josep Carreras, Jordi Pujol, Vila d' Abadal
volen la independència de Catalunya,
i el Gran Timoner de la Mar Mediterrànea
que vol, pidolar a Madrid, fer el Ploramiques
...i cobrar un bon sou a final de mes ?
+27
-3
Borden doncs cavalquem..
Javier Gonzalez, 12/01/2012 a les 22:15
Per l'anonim amic del pacte fiscal o de #espanyaensroba.
Ves critican en Tena que com diuen els espanyolots Borden doncs cavalquem, vosaltres bordeu que nosaltres farem camí a la llibertat del nostre poble.
+21
-3
Si, si pero el que interesa es ...
Javier Gonzalez, 12/01/2012 a les 22:12
Si es clar que a la independencia anirem amb el PP o PSC.
aneu a la m.
+10
-26
VOTAR SOLIDARITAT?
Anònim, 12/01/2012 a les 22:11
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+20
-10
I que hem de fer??
Javier Gonzalez, 12/01/2012 a les 22:10
Pujol vols la independència vota SOLIDARITAT i prou a #espanyaensroba.
Endavant SI

www.escolaencatala.cat
+9
-22
VOTAR SOLIDARITAT?
Anònim, 12/01/2012 a les 22:08
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+26
-5
I que hem de fer??
Javier Gonzalez, 12/01/2012 a les 22:06
Pujol vols la independència vota SOLIDARITAT i prou a #espanyaensroba.
Endavant SI

www.escolaencatala.cat
+37
-2
Volem la independència
Anònim, 12/01/2012 a les 22:06

http://www.youtube.com/watch?v=ApRzfCRZEIk

Mentres Pujol diu això Mas pacta amb el PP a Madrid, a Catalunya i a la Diputació.
Prou de marejar-nos
+30
-2
A la fi arriba
Anònim, 12/01/2012 a les 22:05
Mai es tard si a la fi arriba. INDEPENDENCIA.
+49
-6
Mai es tard.
Joan Pere, 12/01/2012 a les 21:59

Ara es desperta?
Vostè ha estat 23 anys fonent totes les il·lusions i possibilitats d'aquesta terra. Faci el favor d'agafar tots els directius del seu partit i aviam si els convenç, dons ells son els que avui tenen la paella pel manyec.
Però ja ens coneixem tots en aquest petit país, oi Sr. Pujol?

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: