Quico Sallés/Parlament | Actualitzat el 12/01/2012 a les 01:40h

ERC furga en les relacions del Govern amb Urdangarin

El duc de Palma es va reunir amb alts càrrecs de l'executiu de Mas al juliol. Premsa esborra el comunicat de la trobada

Urdangarin amb el secretrai General de l'Esport, Ivan Tibau, el passat mes de juliol. Foto: Gencat

Fins i tot, la nota de premsa que informava de la reunió ha estat esborrada del servidor de la Generalitat (imatge inferior). Amb aquest detall es rebla la incomoditat d'haver mantingut reunions de treball o trobades fins fa relativament poc temps amb el gendre del rei espanyol, Iñaki Urdangarin, ara imputat en el cas de corrupció i malversació de cabals públics per les gestió de l'Institut Noos, la consultora d'esdeveniments esportius propietat del Duc del Palma.

Així es demostra en el cas de la reunió mantinguda el passat 25 de juliol entre el secretari general de l'Esport, Ivan Tibau, i "l'Excel·lentíssim Sr. Iñaki Urdangarín”.  La reunió es va celebrar a les instal·lacions del Consell Català de l’Esport a Esplugues de Llobregat va servir per repassar "l’actualitat i la situació de l’esport". A la trobada també hi van participar el subdirector d’activitats esportives i infraestructures del Consell Català de l’Esport, Oriol Marcè i del director del CAR de Sant Cugat, Joan Fontserè.

Una reunió que no ha passat desapercebuda per l'hiperactiu grup parlamentari d'ERC. El seu portaveu adjunt a la cambra catalana, Oriol Amorós, ha registrat i firmat una bateria de preguntes per tal d'aclarir "aquesta reunió de treball". Les preguntes al Govern, a les que ha tingut accés Nació Digital, demanen "l'objecte" i els "efectes" d'aquesta reunió. De fet, pregunten si la trobada va generar algun tipus de "compromís econòmic", quina en fou la "comesa" i qui va sol·licitar la reunió.

A més, el fet que el departament de premsa hagi esborrat el comunicat ha aixecat certes suspicàcies entre els republicans. Unes suspicàcies augmentades pel fet que l'alt càrrec del Govern que es va reunir amb Urdangarin fos el secretari general de l'Esport, ja que és en aquest àmbit on els negocis d'Urdangarin amb les administracions són els més fiscalitzats per la justícia.


COMENTARIS

+3
-1
compte!!
capsigrany, 12/01/2012 a les 16:00
compte amb això de les motxilles de SI, alguns dels seus membres en poden sortir escaldats.
El sr. Jordi Anguera , actual assessor parlamentari de SI va cobrar del tripartit fins i tot amb el govern de CiU mes de5 mil euros al mes
+5
-4
Hiperactiu?
Anònim, 12/01/2012 a les 14:34
Aquest "hiperactiu" grup parlamentari d'Erc, per què no diu res de les motxilles de la Diputació? Per que no fa costat als seus companys, aquests sí, hiperactius, de SI?
+4
-4
Malpensats
Sants, 12/01/2012 a les 12:00
Que en sou de mal pensats, la reunió la va convocar en Tubau per demanar a Iñaki, que és basc i molt sensible amb "els nacionalismos", per a què intercedís davant del sogre pel reconeixement de les seleccions catalanes. És que ara CyU ha de fer el treball que no van fer els espanyolistes d'ERC. Ahir em vam tenir una prova. !!Us felicito fills!!
+6
-1
I la Geli que
Nuri, 12/01/2012 a les 11:02
Tambe que mirin perque al Departament de Salut amb el tripartit va pagar a l'institut Noos, qu aixo surt al sumari
+20
-2
Bé!
Mireia Coma, 12/01/2012 a les 09:33
Em sembla molt bé que ERC ataqui amb això, espero que tingui més èxit que amb el tema del Palau de la Música. Sembla que a la gent de CiU se li enfot la corrupció.
+19
-2
Freedom 2
Anònim, 12/01/2012 a les 08:50
I també per alliberar-nos dels botiflers que fa trenta anys que remenen banderes catalanes només per fer bons negocis, però que mai no han mogut un sol dit pel país perquè mai "no toca".
+22
-3
Freedom
Anònim, 12/01/2012 a les 02:10
Hem d'aprofitar aquest olor a podrit de la Monarquía per alliberar-nos dels Borbons.
+17
-2
SPAIN'S SECRET CONFLICT
Anònim, 12/01/2012 a les 01:44

http://www.youtube.com/watch?v=fZijN8EijuI


Documentary about the struggle of the state of Catalonia within Spain.
Cal difondre aquests vídeos per la xarxa i arreu
FREEDOM FOR CATALONIA

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: