B.F. | Actualitzat el 05/01/2012 a les 13:26h

Una mare truca al 911, pregunta si pot disparar un intrús i el mata

"Pot fer allò que ha de fer per protegir el seu nadó", li respon el servei d'emergències d'Oklahoma

Una mare de 18 anys d'Oklahoma s'ha convertit en la nova heroi dels nord-americans partidaris d'administrar la justícia pel seu propi compte. Sarah McKinley, mare d'un nadó de tres mesos, va matar a trets l'intrús que havia entrat a casa seva armat amb un ganivet de caça de 30 centímetres.

McKinley, a qui se li va morir el marit d'un càncer el dia de Nadal, ha explicat a la cadena ABC que, el dia del funeral, un suposat veí, Justin Martin, va voler donar-li el pèsam, però ella no se'n va refiar. El 31 de desembre, aquest mateix veí, acompanyat d'un altre home, haurien intentat entrar per la força a la casa de McKinley.

Mentre rondaven pels voltants de la casa, la noia va trucar al telèfon d'emergències 911, va agafar el seu fill de tres mesos i l'escopeta del calibre 12. Va preguntar a l'operadora si podia disparar els intrusos si irrompien a casa seva, tancada amb pany i clau, i aquesta va respondre: "No puc dir-li què ha de fer, però sí que pot fer allò que ha de fer per protegir el seu nadó". Quan Martin va esbotzar la porta, la mare el va matar.

Segons el cap de la policia local, l'assassinat va ser justificat, perquè "estàs autoritzat a disparar els que entren de manera no-autoritzada a casa teva".

"No ho hauria fet", assegura McKinley, "però hi havia el meu fill". "No va ser una decisió fàcil, però no hi ha res més perillós que una dona amb el seu fill", sentencia.

Navega per les etiquetes

EUAassassinat

COMENTARIS

+2
-0
Deixeu-se d'òsties!
Envejós., 07/01/2012 a les 18:00
Jo vull fer el mateix aquí si algun dia un malparit m'okupa la casa. O no?
+2
-1
Instint de proteccio!
Miguelet, 07/01/2012 a les 14:12
Molt ben fet, si tothom fes lo mateix no hi haurien tants lla dregots, o esterien morts o no ho probarien. Jo mateix dormo amb l'escopeta sota el llit, si entra algu a casa sense el meu permis, sortira amb les cames per devant horizontalment. Aquesta noia es mereix una condecoracio. On et volguin ves-hi poc, on et vulguin poc no hi vaigis.
+0
-7
Vich
Anònim, 06/01/2012 a les 13:07
Sin dudarlo: pèsam. Se parece más al español que condol
+2
-1
Pèsam?...
Anònimus, 06/01/2012 a les 10:48
...o condol.
+10
-3
pais seriós
Anònim, 06/01/2012 a les 09:34
els U.S.A és un pais seriós que funciona, jo també em carregaria a un fill de puta que amenaces la meva família. Per desgràcia, som a on som, i es protegeix al delinquent. Aqui el 1er que fa la telefonista es trucar a un equip de psicòlegs per atendre el lladre fill de puta.
+6
-0
"Assassinat"
Josep-Maria, 06/01/2012 a les 09:10
Al penúltim paràgraf, la redacció de Nació Digital, qualifica d' "assassinat" el que va fer Sarah. ¿Voleu dir que és el mot escaient? Tenint en compte que Justin va entrar esbotzant una porta tancada amb clau i amb un ganivet de caça un no veu clara la "traïdoria" que, segons el diccionari, és un ingredient essencial del concepte "assassinat".
+9
-0
Pel senyor advocat
Anònim, 06/01/2012 a les 02:01
Perquè dius que no està justificat disparar i que és un assassinat si al vídeo i a la notícia et diuen el contrari? Poder no està justificat per tu ni pels 4 arreplegats que fan les lleis a espanya i que sempre porten escorta. Sembla que a l'estat on viu aquesta noia les coses es veuen diferent. Les lleis les fan les persones i s'apliquen als diferents països/estats, així que si realment has estat vivint allà hauries d'aplicar el dret d'allà (ja que és on han passat els fets) i intentar no marejar-nos.
Una altra cosa és si moralment o èticament ens sembla bé o no i pel que es veu a la majoria de comentaris, els d'aquí també veiem bé que si dos tius entren per la força i armats amb un ganivet de caça de 30cm. a casa d'una noia que té un nado de tres mesos, la noia es pugui defensar amb tots els mitjans de que disposi.
+2
-3
Són folls aquests americans
Daní, 06/01/2012 a les 01:01
D'entrada, coincideixo amb l'advocat que ha estat a Amèrica 3 anys. Als estats americans on la pena de mort és encara vigent i hi es té un elevat grau de permissivitat pel que fa a la tinença d'armes, pel que tinc entès, no tenen uns índexs de delinqüència i criminalitat millors del que tenim aquí.

Aquest cas, però, és estrany de collons. Surrealista. Què hi fot una mare amb un 22 a casa? Quines maneres de anar a donar el condol més estranyes, amb un ganivet de caça de 30cm i esbotzant la porta! D'entrada, sembla raonable la reacció de la dona, que s'hagi espantat veient com un home armat amb un ganivet de pam i mig li esbotzava la porta i hagi acabat, presa del pànic, etzibant-li un tret a l'intrús. D'altra banda, sobta la sang freda de la dona trucant al número d'emergències per preguntar si li podia engegar un tret a l'invasor. La resposta a la l'altra banda del fil telefònic, també és de les que no es pot perdre's.

En fi, personalment, crec que quantes menys armes es tinguin, menys possibilitats de prendre mal.
+18
-1
No sè...
Anònim, 05/01/2012 a les 22:59
...perquè fiqueu la política (que si progres que si, ves a saber què...) jo sóc tant d'esquerres com el qui més i no veig res més progresista i fonamentat en els principis repúblicans que el dret del ciutadà a defensar-se, quan l'estat no és capaç de defensar-lo, per la raó que sigui. Aquesta noia no tenia capacitat per retenir als asaltants de cap altra manera, així que ben fet.
+18
-2
pels que diuen societat degenerada
Anònim, 05/01/2012 a les 21:19
Per vosaltres progres de merda,jo estant a casa meva amb un nadó, aen reventen la porta i entra un fulano amb un ganivet de 30cm i li pego dos tirs si tinc un arma o li clavo la planxa al cap o es traga el pal de la fregona i després el que passi ME LA BUFA,que en claven a la preso? donç bé pero el meu fill esta viu.
+19
-1
Si, i què?
Kalikatres, 05/01/2012 a les 19:27
El bonisme i el papanatisme d'aquest país no tenen fronteres. Aquí resulta que poden entrar a robar a casa teva, inflar-te a hòsties, a tu i a tota la família, i encara els has de donar les gràcies perquè, com els toquis, qui acabes a la presò seràs tu per haver-li petat els morros al "pobre" xorisso. I no parlem de si tens una arma a casa i, per una d'aquelles, el mates, perquè llavors se't llençaràn a sobre la fiscalía, els dels drets humans i els del Consorci d'Aigües per haver embrutat amb sang la conca del Llobregat. I a sobre hauràs d'indemnitzar a la familia del delinqüent. Així ens va, companys.
+16
-1
No vull ni pensar
Poca broma, 05/01/2012 a les 18:24
on serien ara, aquesta noia i el seu nadó, si no s´haguéssin defensat. Penseu una mica, aquests llepafils que dieu que la mare és una assassina. Què farieu vosaltres davant d´algú que us esbotza la porta de casa i us entra portant un ganivet de 30cms?. Qui és el que ha obrat amb premeditació?.
Penseu, penseu.
+17
-1
Legítima defensa.
Pedra picada., 05/01/2012 a les 18:12
Si aquesta situació, s´hagués produit aquí, la del telèfon li hauria dit que , sobre tot, ni el toqués, que el deixés fer, i a sobre, si cal, convidar-lo a cafè.
+27
-2
Per societat degenerada, la nostra
Anònim, 05/01/2012 a les 16:22
La vertadera societat degenerada és la nostra, que premia els delinqüents i atosiga les victimes. Si entren a ca teva per fer-te mal, és just i necessari que et puguis defendre. Tant de bò aqui fos com a Amèrica. Per a mi, aquesta dona és una heroïna.
+31
-1
Amèrica, Amèrica...
Anònim, 05/01/2012 a les 16:00
Els que defenseu que això és un assassinat i prou, m'agradaria que m'expliquéssiu què collons fotia aquell ganàpia entrant a casa de la noia amb un ganivet amb una fulla de 30 cm. Si realment va anar així i l'individu va entrar armat, cal un ganivet de cacera per anar a donar el condol a una veïna o tenia la intenció de violar-la o ves a saber què?

Jo també he viscut als EUA, he parlat amb defensors del dret a tenir armes i tenen els seus arguments. Les coses no són blanc o negre, sinó que hi ha molts i molts grisos.
+22
-2
soc primitiu
Anònim, 05/01/2012 a les 15:50
prefereixo ser un primitiu , que un pare sense filla com preferiries tu. apa a caga a la via.
+5
-33
Prendre's la justicia
Anònim, 05/01/2012 a les 15:06
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+10
-23
Molt d'acord
Anònim, 05/01/2012 a les 15:01
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+7
-9
A Loprena
Anònim, 05/01/2012 a les 15:01
Jo recordo el cas Tous, i no s'assembla de res a aquest cas americà.
Loprena, repapieges?
+26
-1
Societat degenerada?
Anònim, 05/01/2012 a les 14:54
El qui diuen això d'Amèrica són Iran, Venezuela, Corea del Nord i els pijoprogres catalans. Que després no caguen per NY i productes d'Apple. A veure si ens aclarim.
+3
-37
Una societat degenerada
Anònim, 05/01/2012 a les 14:43
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+28
-6
Hem d'emigrar a Amèrica
Anònim, 05/01/2012 a les 14:10
cal fugir d'aquesta dictadura de pijoprogres, o acabarem tots imbècils perduts, si és que no ho som ja.
+40
-3
MOLT BEN FET
Esteve Rodella, 05/01/2012 a les 14:03
Amb dos collons, no com aqui que t'has de deixar violar, apallissar, o el que calgui.
+27
-3
A Espanya?
Loprena, 05/01/2012 a les 13:48
La fiscalia ,l'acusa d'assassinat amb premeditació i l'acusació particular li demana un milió de compensació econòmica. Si el jurat popular l'absol, declaren nul el judici i el repeteixen, ara sense jurat...(recordeu el cas Tous )
+56
-2
MOLT BEN FET!
Pixapins, 05/01/2012 a les 13:40
En Martin va esbotzar la porta i duia un ganivet de caçador de 30 centímetres. És evident que no anava a demanar-li una mica de sal a una veïna. De manera que és millor haver d'enterrar-lo a ell que a la mare o al nado o a tots dos.

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: