Espanya juga brut contra les seleccions catalanes

Esport3 estrena el documental "Fora de joc"

| 27/12/2011 a les 11:37h
Arxivat a: Esports, Seleccions catalanes
Aquesta notícia es va publicar originalment el 27/12/2011 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Espanya juga brut en esports i quan cal empra totes les eines de l'Estat i fa una ingent feina de despatx per guanyar el rival, i més si és Catalunya. El documental de la Plataforma Proseleccions "Fora de Joc", que mostra les maniobres de les institucions espanyoles per evitar que les Seleccions Catalanes competeixin internacionalment, arriba a la televisió. Serà el proper dijous a dos quarts d'onze de la nit al canal Esport3 de TV3. Serà el dia anterior al tradicional partit de Nadal, aquest 2011 un Catalunya-Tunísia de futbol.

En el documental, dirigit per Jordi Finestres i produït per Bat a bat, es parla dels cassos del patinatge, bowling, rugbi i futvòlei, entre d'altres.

I ho fan els mateixos protagonistes tant del costat català com de l'espanyol. També compta amb les paraules d'Ivan Tibau, actual Secretari General de l'Esport, i de Joan Laporta, diputat al Parlament i ex president del Barça. I testimonis de presidents de federacions de patinatge sud-americanes que van rebre pressions en tot el procés de reconeixement de la Federació Catalana de Patinatge a la FIRS.

 

(Mostra el teu compromís amb el model de periodisme independent, honest i de país de NacióDigital, i fes-te membre de SócNació per una petita aportació mensual. Fes clic aquí per conèixer tots els avantatges i beneficis. Apunta’t a la comunitat de NacióDigital, perquè la informació de qualitat té un valor.)

També us pot interessar

 

COMENTARIS

Solució estat propi
Esportista, 27/12/2011 a les 11:53
Interessant
+55
-3
L'estat ha demostrat i demostra tota la seva xenofòbia imperialista contra CATALUNYA des de sempre. Som una potència mundial en esport tot i sent un pais tant petit. Cal arribar el més aviat possible al propi ESTAT CATALÀ per solucionar totes aquestes questions.
Juga brut amb tot!
Anònim, 27/12/2011 a les 12:03
+44
-1
Independència!
JA CANSA
Anònim, 27/12/2011 a les 12:03
+4
-58
cualquiera con dos dedos de frente ve lo contrario que la seleccion catalana juega sucio en contra de españa? no?
Despertem ja!!
Montserrat, 27/12/2011 a les 12:06
+41
-1
Una nació sense estat NO pot tenir els mateixos drets que una nació amb estat.
Ens ho diuen dia sí dia també
Despertem!! Només amb estat propi CATALÀ podem esdevenir ciutadans de ple drets
INDEPENDENCIA
Ui quina sorpresa!!!
Anònim, 27/12/2011 a les 13:02
+21
-1
I ara se n'adonen?

De tota manera, això dels espanyols és comprensible: ho porten a la sang i no ho poden evitar.

El pitjor són els "catalans" que treballen contra les eleccions o que juguen amb les espanyoles.
Tirem pel dret !
Josep P. (Calella), 27/12/2011 a les 13:09
+23
-1
No només en l'esport sinó en tot !
Ens roba, intenta esborar la nostra llengua i les nostres tradicions i a més ens envia una colla de colons que en comptes de ser agraïts amb la terra que els ha acollit mosseguen la mà a qui els dóna menjar.
Només hi ha un camí, cop de porta, adéu esPPaña i l'ESTAT PROPI !
Qualsevol altra opció és col·laborar amb qui ens oprimeix des de fa més de 300 anys !
VISCA LA TERRA LLIURE ! (de botiflers i colons)
Josep //*//
Plorant no aconseguirem res.
Joan Pere, 27/12/2011 a les 13:16
+13
-3
Com diu un espanyol al final del reportatge. Que ho demostrin.
Tant difícil es?
Ara ens n'adonem
Pere Manresa, 27/12/2011 a les 13:37
+24
-2
Si pretenem tenir seleccions propies dintre del marc de l'estat espanyol es perdre el temps i d'una absoluta ingenuitat. Ara no hem de malbaratar forces per les seleccions. Lluitem per la independencia com a unic objectiu i la resta vindra sol: seleccions, si, pero tambe finançament, respecte per la llengua, reconeixement internacional, veu propia a Europa, politiques socials propies, etc
fascisme
Anònim, 27/12/2011 a les 14:27
+20
-2
és impressionant la prepotència de l'últim personatge que surt dient "que lo demuestren" amb quin to ho diu i amb quin menyspreu ho diu.
Espanya jugar brut?
Anònim, 27/12/2011 a les 15:30
+26
-3
No m'ho crec... si són una colla d'angelets que mai prenen el que no és seu, mai no diuen mentides, mai no fan demagàgia, mai no acusen els altres del que són ells, mai no sabotegen les coses dels altres, mai no expolien, ni ocupen altres pobles i són uns grans defensors de la democràcia i la llibertat.
FOTEM EL CAMP D'AQUEST PAIS DE LLADRES, MENTIDERS I VIVIDORS D'UNA VEGADA
VISCA CATALUNYA LLIURE!!!
La notarietat Espanyola
Cartanya, 27/12/2011 a les 17:16
+13
-3
La diferencia, entre nosaltres , i els que diuen que o demostrin, es això, nosaltres anem difonen la malaltissa dèria dels espanyols, sabedors de que l`esport es amb l`únic amb que poden aconseguir que el mon sàpiga de la existència de un país anomenat Espanya. Als anys 50-60, o feien amb el R. Madrid,campió d`Europa duran 6 anys, això permetia surti als diaris europeus, la Espanya feixista, ara això s`als a quedat petit, necessiten figurà en tot el esport en general, i en això Catalunya, es líder. Una diferencia mes: Catalunya es pionera en esport, alpinisme,esqui, patinatge, natació, carrera, etc, etc,. . . .
desde Argentina
aguante Messi, 27/12/2011 a les 17:35
Interessant
+61
-6
Así como en deporte hay reglas claras también hay en política internacional, si Cataluña quiere reconocimiento en deporte y otros aspectos (lingüístico, cultural, histórico, etc.) tiene que adaptarse a las reglas de juego ya convenidas y establecidas en el mundo, ¿como? teniendo un estado propio, es-ta-do pro-pi-o.
¿porque a ciertos políticos catalanes les cuesta tanto entender algo tan simple?
Que los autonomistas entiendan que no es el mundo el que tiene que adaptarse a Ustedes, sino Ustedes al mundo.
"¡¡ Adaptarse al Mundo en lugar de adaptarse a españa carajo!!!".

Los animo a que declaren la independencia cuanto antes.
ND = Amargats
Anònim, 28/12/2011 a les 00:04
+5
-9
ND = Amargats
Jugar sucio...
XxX, 28/12/2011 a les 11:48
+4
-16
Cree el ladrón...
i més que hi ha
Roser, 28/12/2011 a les 16:28
+7
-2
L'Espanya Castellana que patim, fruit de les seves victòries militars, fa segles que lluita i treballa en la mentida i la manipulació per mantenir el domini (per això fugien les altres colònies com portugal, centre i sudamèrica, filipines, etc...)
Dades: les que vulgueu...:
www.fundaciocatalunyaestat.cat
www.inh.cat
una REVOLUCIÓ o dues
xavier konieek gonzàlez, 29/12/2011 a les 09:03
+2
-1
El problema no és Spain, el problema és què molt parlar sempre amb la boca plena de que som una nació i el que som de veritat és una colla de caganers de pessebre en les mans de uns polítics catalans-fariseus que tant són uns acaparadors de pagues, dietes vinguin d'on vinguin i que ens prediquen ser nacionalistes i/o els altres que diuen ser de ideàs progressistes socialitzades i de casa i és venen el seu vot per unes engrunes a Madrid i amb ells ja els hi va be la vida.
Potser ens cal fer una REVOLUCIÓ o dues.

Jo vull viure en un país normal
Selrac, 29/12/2011 a les 11:08
+4
-1
Ser una nació sense estat és una anomalia que incomoda a tothom i que ens obliga a passar-nos la vida donant justificant-nos per ser qui som, per parlar el que parlem, i per no ser el que no som. Fa feredat pensar en la quantitat d'esforços que hem de malbaratar en lluites infructuoses per aconseguir quatre engrunes de reconeixement, quan, si volguéssim, podriem ser com qualsevol altre país normal, dels que no s'han de justificar, ni demanar permís, ni perdó per existir, un país dels que la gent pinta en un color diferent al mapa i dels que pengen la seva bandera a la ONU, a la UE i a les olimiades.
Què esperem
Anònim, 13/01/2012 a les 12:04
+0
-0
Jo no se quan ens donarem compte. Saben que tenen col•laboracions importants en les nostres contrades. Jo vull pensar que esportistes en actiu, no puguin negar-se a participar en favor de l'estat en competicions internacionals,tot i que si que poden reduir la seva eficàcia. No més però,donaré dos exemples: Els jugadors de tennis, catalans i no actius, han de ser capitans de la selecció? i un darrera de l'altre? hem de celebrar tant extraordinàriament un campionat espanyol com l'últim mundial de futbol?