COMENTARIS

+
2

-
2
Elis elis, feu-vos fotrePere de Clariana, 21/12/2011 a les 21:13
PxC no ha entrat ni a Espanya ni a Catalunya, elis elis.
Vinga a fer de regidorets, elis elis.

+
4

-
3
Per a l'anònim de les 18:41Anònim, 21/12/2011 a les 20:35
Els únics culpables d'haver omplert el país d´ immigrants son els polítics que han tingut responsabilitats de govern, (el PP i el PSOE, ajudats per CIU, ICV, IU) i tots els ciutadans que els han votat.

+
4

-
4
Ens roba tothomAnònim, 21/12/2011 a les 19:07
Aquests romanesos són com l'estat espanyol, una colla de lladres.

+
3

-
7
IroniaAnònim, 21/12/2011 a les 18:41
Segurament, moltes de les víctimes dels robatoris són pagesos que contracten immigrants en comptes de catalans per a poder pagar-los quatre duros. Aquests són els que han omplert el país de púrria per a guanyar calers sense fer esforç.
És el karma ;)

+
8

-
3
RacistesSOSCinisme, 21/12/2011 a les 18:21
Uns pobres immigrants que només ens volen enriquir amb mostres típiques de la seva cultura i els detenen.
Exigim llibertat immediata i assignació d'un pis i un sou, a més d'un psicòleg/una psicòloga per a superar el trauma.

+
7

-
3
ahhhhhhhhgica hagi, 21/12/2011 a les 17:36
Pero com es possible? Mai de la vida s'havia vist un romanes lladre!!!!! Si son les persones mes honrades del mon mundial, que han estat enveja per part dels governs frances i italia, que per aquest motiu, per pura rancunia, els han volgut expulsar dels seus respectius paisos. Si fins i tot els tenen tanta enveja a aquesta banda de la via lactia que el govern romanes va haver de fer una campanya publicitaria per defensar els seus ciutadans dels atacs infundats de 4 arreplegats nadius, ja sabeu, "soy rumano, juntos hacemos un gran equipo".

+
7

-
4
Delinqüència ?, vots !!!!Anònim, 21/12/2011 a les 17:30
Disfrutin el que heu votat.