ACN | Actualitzat el 16/12/2011 a les 09:01h

Iceta oficialitza la seva renúncia a liderar el PSC

Malgrat tot, assegura que no se sent perdedor

Miquel Iceta, portaveu del PSC, en una roda de premsa d'arxiu. Foto: Xavier Alsinet/ACN

El portaveu del PSC, Miquel Iceta, va anunciar ahir a través del seu blog que retirava la seva candidatura per liderar el partit. Iceta reconeix que la seva proposta "no ha obtingut suports suficients per encapçalar la integració" i que se n'ha adonat que "potser les coses estaven ja força decantades" quan va decidir fer un pas endavant cap a la primera secretaria. Amb tot, el portaveu del PSC assegura que "no crec haver perdut" i dóna l'experiència per bona si ha contribuït a enriquir el discurs i l'ideari de la resta d'aspirants. Així, Iceta afirma que a partir d'ara es dedicarà a "empènyer del carro" enlloc "d'estar al capdavant".

Miquel Iceta no serà primer secretari del PSC després del congrés d'aquest cap de setmana. Ni aspirarà a ser-ho. Així ho diu al seu bloc, publicant la intervenció que va fer davant els militants i simpatitzants a la seu del PSC del districte de Gràcia de Barcelona. Iceta assegura sentir-se satisfet amb la decisió que el va portar a anunciar que volia encapçalar una candidatura a primer secretari, però admet el fracàs de l'operació. "La meva candidatura no ha obtingut suports suficients per encapçalar la integració. A començar per la meva federació, en què una àmplia s'inclina a favor de Pere Navarro", considera el portaveu del PSC, tot afegint efusivament: "Que així sigui, doncs. Treballaré al costat d'en Pere i de tots vosaltres, de l'Àngel i en Joan Ignasi, i de tots i totes les socialistes per fer possibles els canvis i la integració que crec imprescindibles".

I és que Iceta reconeix que "la integració no ha estat fins avui possible", però espera "que ho aconseguirem, tots plegats, la matinada de diumenge". "Treballaré amb tothom per aconseguir-ho", diu.

Tot amb tot, Iceta no se sent fracassat. "Sense por i sense xarxa he arriscat", diu, admetent que amb aquest moviment "m'he arriscat a que algú digui que he perdut". "Però no crec haver perdut, em sento feliç si amb tot el que he fet i tot el que faré, el meu partit hi guanya", conclou. I és que la seva satisfacció bé donada per la seguretat d'haver "estat fidel a les meves paraules i compromisos: unitat, propostes i renúncia expressa a confrontar-me a cap company".

Navega per les etiquetes

PSCMiquel Iceta

COMENTARIS

+0
-0
Adéu.
Talla, 16/12/2011 a les 14:30
Espero que ben aviat li trobin algun càrrec o lloc per anar tirant. Mireu com la Pagans a Girona no ha tornat a la feina sinó que li han trobat un bon xollo. El podrien nomenar coordinador de coordinadors de relacions estructurals o alguna cosa així.
+3
-0
"El angel caido"
un senyor antic, 16/12/2011 a les 11:26
I tu que et creies el rei de tot el mon....acabes com un espectre politic a la recerca d'algun carreget per anar fen boca, llastima de Diputacio, ay, ay, ay, "quien a hierro mata a hierro muere", diuen els teus amics espanyols.
+2
-0
POLITICASTRES
GREIX SOCIATA, 16/12/2011 a les 11:12
QUINA LLASTIMA, ERA UN BON POU DE VOTS PER A CIU.
+2
-1
Dubte
zerol, 16/12/2011 a les 09:30
Doncs no sé si és més perillós tenir l'Iceta al davant o al darrera.

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: