ACN | Actualitzat el 14/12/2011 a les 18:15h

Manel Fuentes i «La Vanguardia» en català, Premis Nacionals de Comunicació

Presentació de La Vanguardia en català a Solsona. Foto: Ramon Estany

El periodista de Catalunya Ràdio Manel Fuentes, la sèrie de TV3 Polseres Vermelles, La Vanguardia en català i la Federació de Ràdios Locals han estat guardonats amb el Premi Nacional de Comunicació 2011 en les categories de ràdio, televisió, premsa i Comunicació de proximitat, respectivament.

En la categoria de Publicitat, el guardó en Publicitat ha recaigut en el president de l'Associació Empresarial de Publicitat José Ángel Abancéns i el d'Internet en l'emprenedor i conseller delegat D'Inspirit, Didac Lee.

Finalment, el Govern ha volgut reconèixer, en la categoria de Telecomunicacions, a diverses administracions per aconseguir que Barcelona sigui la seu del Mobile World Congress.

COMENTARIS

+1
-0
Com sempre
Anònim, 15/12/2011 a les 19:10
Aquets premis sempre han estat per gratificar els comunicadors afins al govern de torn. No són premis nacionals són premis pels amiguets amb la inclusió d'algú de prestigi més o menys neutral per veure si cola.
+5
-0
Quina vergonya
Anònim, 15/12/2011 a les 11:31
Quina vergonya, la Vanguardia en català premiada? Quina màfia!!! Aquests del grup Godó són uns llepaculs del poder establert. No només reben subvencions públiques (la última de 2 milions d'€ farà cosa de dos mesos) sinó que a més els regalen premis. Impressionant. Cal recordar què és la Vanguardia en català? Per qui encara no ho sàpiga, aquí en teniu un exemple (un d'entre tants):

Edició en espanyol: "Leo Messi"
Edició en català: "Llegeixo Messi"

Acollonant.
+1
-0
Fuentes!
Anònima, 15/12/2011 a les 10:04
Se le agradece los servicios prestados
+4
-0
Fa 3 messos...
Anònim, 15/12/2011 a les 09:38
...que truco a l'Ambulatori Cap Oest de Terrassa per demanar visita amb la oftalmologa i fa 3 messos que em diuen que l'agenda no esta oberta, que vagi trucant. Suposo que deu ser una trampeta d'en Boi, del govern dels millors, per tal que aquest endarreriment no compti com "llista d'espera". Per tant, proposo un Premi Molt Nacional de Molt Morro de Catalunya, i nomino al Srs. Boi i al Sr. Mas
+1
-0
Fuentes!
Anònima, 15/12/2011 a les 08:50
Se le agradece los servicios prestados
+2
-2
I bé?
JoMateix, 15/12/2011 a les 05:19
Què té LV en català que no tingui l'Ara? Diari molt més modern, deshinibit (fins ara) i pensat íntegrament en català. I la Federació de Ràdios Locals no és allò que precisament volen fer desaparèixer o, com a mínim, esquilmar? Els de sempre donant-se els premis entre ells. Que es busquin una altra claca.
+2
-4
Malversadores de fondos públicos
Anònim, 15/12/2011 a les 00:34
Cataluña, regíón de piratas y asaltadores de caminos, que roba al resto del país. No les dejemos que se vayan, sencillamente les despedimos.
+2
-4
Timo!
Anònim, 15/12/2011 a les 00:09
10 millones del tripartito, más 10 millones de Ciu ! Y además un premio ?
Donde hay que apuntarse ?
+2
-3
Hmm
Tomppa, 14/12/2011 a les 22:25
La vanguardia ? Què es això ? Les cartes del rei en català ?
+3
-3
l'Avantguarda
Xandri, 14/12/2011 a les 21:41
Al geperut de vostradam li donaré un premi quan el diari deixi de pensar-se en espanyol i de publicar-se en bilingüe.

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: