ACN | Actualitzat el 03/12/2011 a les 14:18h

Mas reitera que cal esforç i voluntat per superar la crisi

El president de la Generalitat demana que Catalunya no perdi l'actitud de superació que l'ha portat ser un referent

El president de la Generalitat, Artur Mas, ha tornat a demanar "actituds positives" als catalans per encara la crisi econòmica. Fent referència a la història del país, Mas ha recordat que la voluntat i l'autoestima han estat la clau per sortir de situacions més dures i ha instat a mantenir l'actitud de superació que han caracteritzat Catalunya. "Convertim el país, en aquests moments de tantes turbulències, en un exemple, un model i un referent per als demès", ha dit.

El president ha fet aquestes declaracions a Amposta on ha inaugurat el Museu de les Terres de l'Ebre. L'autoestima dels ebrencs, ha apuntat, ha de ser un exemple per al país de "la capacitat de mantenir la identitat en temps difícils".

Navega per les etiquetes

Artur Mas

COMENTARIS

+1
-0
SI i NO
Anònim, 05/12/2011 a les 07:09
Sr Mas estic amb voste, pro amb matisos, exemple
Que pasa amb tota la corrupcio, i el expoli fiscal, i amb
les malversacions que fant alguns carrecs politics o que varen fer, i alguns ant deixat el carrec, altres tenen locktite ala cadira, i els que an deixat cobren igual.
Estic molt dacord que sens demani apreta cinturon,
pro no amb cansere de recordarli, que pasa amb Millet ,MOntull

Pretorias, etc. etc. JO si que se que pasa, anem maregant la perdiu, i Ella sola morira, pro escla nosaltres tenim de apretarnos el cinturo, i torna tot el que altres ant robat
es aixi Sr Mas.
+1
-0
L´esforç faci'l vosté
Anònim, 04/12/2011 a les 21:15
Sr Mas l'esforç faci'l vosté i el seu govern defensant Catalunya del espoli a que ens sotmet espanya (i la crisi s'haurà acabat) en lloc de retallades que perjudiquen a tots els Catalans.
+5
-0
No paga la pena
Anònim, 03/12/2011 a les 18:54
No hi ha res pitjor per un pais, que treballar per al seu botxí
+4
-0
Quina colla de polítics incompetents
Anònim, 03/12/2011 a les 18:16
Sr. Mas, no m'interessa per res salvar a espanya, prefereixo veure-la enfonsada
+6
-0
cabrejat
Anònim, 03/12/2011 a les 15:44
L'esforç l'heu de fer vosaltres per primera vegada a la història.
No s'enten que rebaixeu els minsos sous en què vivim i que manteniu el despatx del senyor Montilla per posar un petit exemple.
Quan feu una neteja a fons del bandolerisme polític i dels "vividors professionals" en parlem.
Mentre, els sacrificis els feu vosaltres solets que sou només vosaltres els que us heu gastat els nostres diners.
+8
-0
El motor ja no funciona, està cremat
Anònim, 03/12/2011 a les 14:48
Sou vosaltres els polítics Catalans que no genereu confiança, fa més de trenta anys que vostes diuen el mateix i ja estem cansats.

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: