Quico Sallés | Actualitzat el 01/12/2011 a les 17:25h

López Tena, reprovat

La Mesa del Parlament conformada per diputats de CiU, PSC i PPC reprova el diputat independentista per les seves declaracions "pejoratives" contra la Presidenta. Uriel Bertran replica recordant que la Mesa no va voler reprovar Peces Barba

El diputat Tena, reprovat . Foto: Arxiu ND

Clau de volta més en la polèmica generada a la cambra catalana per la prohibició de la presidenta, Núria de Gispert, de pronunciar expressions  "injurioses com Espanya ens roba o Espoli". Després de la picabaralla entre els diputats de SI i ERC amb C's, PP i la presidenta a primera hora d'aquesta tarda la Mesa ha emès un comunicat inèdit.

Una nota breu signada per la Mesa que informa de la primera reprovació a un diputat en la història del Parlament, el diputat de Solidaritat Catalana per la Independència, Alfons López Tena.   "La Mesa del Parlament reprova les declaracions impròpies efectuades aquest matí, en seu parlamentària, als mitjans de comunicació pel diputat Alfons López Tena, amb expressions pejoratives i denigrants que afecten la dignitat d’aquesta institució i les persones que la representen, especialment la seva Presidència", es llegeix al comunicat.

La reprovació és més que un toc d'atenció a les paraules de Tena que ha titllat Gispert de "mamarratxa", "cosa" i "presidenta de fireta".

"És una revenja"

La reacció de SI no s'ha fet esperar gaires minuts, el portaveu de la formació, Uriel Beltran, des dels passadissos del Parlament ha titllat la reprovació de "revenja". "A Gregorio Peces Baraba no van voler reprovar-lo tot i fer conya amb els bombardeijos de Barcelona", ha recordat el diputat independentista.

COMENTARIS

+0
-2
de fireta
Ramon Torramilans Roca, 03/12/2011 a les 10:54
m'ho sembla molt més el parlamentari Tena que no pas l'Honorable Presidenta del Parlament. El Tena tan sols vol sortir a les notícies, ja que no pot ni sap fer altra cosa
més eficaç.
+8
-0
NOU TRIPARTIT
Anònim, 02/12/2011 a les 23:40
Ja tenim un nou "tristpartit". CIU-PP-PSC Quan tornin a venir eleccions ens veurem les cares.
+4
-0
Parlament inutil
Anònim, 02/12/2011 a les 22:19
+20
-0
Senyora presidenta del Parlament.
Vicenç Ramoneda i Ullar, 02/12/2011 a les 20:30
Senyora presidenta del Parlament.
Com a català que estima la llibertat i independència de la meva nació, desitjaria que al parlament es pugui dir les coses clares i que "ESPANYA ENS ROBA" o que "ESPANYA ENS ESPOLIA" ja que això es un fet constatable i una veritat. No puc entendre la covardia del meu parlament en sotmetre's sempre als desitjos dels invasors i dels que no volen ni la llibertat de Catalunya ni que siguem un dels estats capdavanters d'Europa! Aquests el que volen es que anem amb el cap clot i siguem els seus esclaus per a continuar-nos "ROBANT" i "ESPOLIANT".
S'ha acabat el callar-nos i abaixar el cap! Nosaltres, el poble menut, no tenim perquè continuar sent ni vassalls ni sotmetre's. Si el parlament te la covardia i la actitud de continuar sent esclau a Espanya, a les hores, ja no representa, de cap de les maneres al poble català!

Visca la llibertat i visca CATALUNYA estat!
+6
-2
voto de censura a CyU ya...
visca catalunya lliure, 02/12/2011 a les 19:37
para que esperar al 2014 para ser un pais libre de nuestro llugo de represion, hagamos un vota de censura en el parlamento catalan a estos mamarrachos de colaboracionistas de CyU.
+9
-0
exacción
un senyor antic, 02/12/2011 a les 19:21
La paraula exacción, en catala igual, consulteu diccionaris, vol dir "cobrament d'imposstos abusius i de forma coactiva o violenta", per tant, es pot dir que l'Estat Español exerceis l'exacción fiscal sobre Catalunya, dedicat a la Sra. Gispert i en honor del Sr. Lopez Tena.
A que aquesta no la pot prohibir
+10
-4
Disculpes l'un, dimissió l'altra
Pepet, 02/12/2011 a les 18:35
Penso que sí, que López Tena s'hauria de disculpar, però també penso que la presidenta del Parlament hauria de dimitir. Prohibir parlar d'espoli fiscal per part de l'Estat respecte a Catalunya, és voler amagar la veritat històrica. La posició més digna de la senyora De Gispert en aquest cas és la dimissió. I qui li fa costat, també és còmplice de faltar a la veritat històrica.
+12
-3
Què és notícia?
Anònim, 02/12/2011 a les 15:47
Ens quedem amb l'anècdota (que si fada, que si mamarratxa...) i oblidem el que és realment important. Que en una democràcia es pretengui coartar la llibertrat d'expressió d'un diputat, que per llei té dret a empara en les seves expressions. És a dir, el món al revés. Aquesta és la notícia i no els estirabots dits amb poca traça. Però potser en Tena sap que sino fa el numeret no surt als mitjans, i prefereix que es parli d'ell i de SI, encara que se'n parli bé (que no seria el cas).
+8
-4
A Eduardo González Palomar
Barceloní, 02/12/2011 a les 15:46
Collons noi, ets un plom. De debò jove, calla que torres molt i no dius res. Deixa ja de fer-te propaganda.
+16
-1
Mamarratxa
Anònim, 02/12/2011 a les 14:57
Segons l'IEC, mamarratxa: Persona malgirbada, cosa molt mal feta, molt mal pintada, etc.

Trobo que és una definició molt escaient a la de Gispert disfressada de fada
+23
-1
LES COSES CLARES
LA FADA DE FIRETA, 02/12/2011 a les 13:15

Molts comentaristes d'aquestos que estan pagats per inculcar al personal la moral que ells consideren correcta, han reprobat al senyor tena per la forma de dir les coses.

Com mes clars mes amics. Els catalans com ens creiem mes bons que ningu ( aixi ens va ) sempre mirem de guardar les formes, i en fen un gra massa, els espanyols no son tant curosos. A nosaltres la prudencia ens fa traidors, esclaus i sodomites passius, i quant hi ha un catala com cal que diu les coses pel seu nom el recriminem.

Donç ja era hora que algu els tingui ben possats. I si la presidenta de la fireta es una mamarracha se li diu, amb dos pebrots.
+2
-9
Nosaltres no som espanyols!!!
Anònim, 02/12/2011 a les 12:48
Estic completament en contra de la censura i d'acord amb ERC i SI en el seu posicionament en defensa de la llibertat d'expressió. Ara bé, no puc estar d'acord en l'insult per l'insult i més quan només és per sortir a la premsa. Sr. López Tena, nosaltres no som espanyols i el seu comportament es típic d'espanyols. Defensar el nostre país també significa defensar els nostres valors. Vostè, estaria millor en programes espanyols com la Noria i d'altres d'aquest típus que no al Parlament del nostre país.
+22
-2
contestant a SI=CNI
Joan (Girona), 02/12/2011 a les 11:57
Les sortides de to del senyor López Tena son pensades i provocades per fer que la paraula ESPANYA ENS ROBA surti a tots els medis de comunicació, cosa que no aconsegueixen altres que es fan dir independentistes amb els seva suposada bona educació
+17
-1
INDEPENDÈNCIA
INDEPENDÈNCIA, 02/12/2011 a les 11:38
EXPOLI es EXPOLI, i per tant que el parlament ho censuri, es simplement una PRIVACITAT DE LA LLIBERTAT D'EXPRESSIÓ.

1- Sra Gispert... pensava que era la presidenta d'un parlament democràtic,.. actuï amb conseqüència.

2 - Sr. Tena, les coses es poden dir de moltes maneres, les que mes ofenen son aquelles que es diuen EDUCADAMENT i amb tot el sentit comú,..

3- CATALANS.. com es possible que aguantem les agressions estrangeres ( Sr. Peces, Cope....) i no fem res.

4 -Al Sr. Palomar de Manlleu Quant siguem independents, has de saber que ho serem... crec que triaràs be de marxar a la teva espanya tant estimada,,... estaré encantat de pagar-te el bitllet d'anada ( no podràs tornar pq no tindràs Passaport).

5 - INDEPENDENCIA JA!!! = PROU RETALLADES I PROU DE COLLONADES.
+2
-23
SI=CNI
ANÒMIM, 02/12/2011 a les 11:16
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+9
-3
Feixista i nazi
Hola Eduardo del frenopàtic, 02/12/2011 a les 11:12
Feixista, nazi i colonitzador, que et bombim!
INDEPENDÈNCIA, JA!

Punto por punto
Eduardo González Palomar (Manlleu), 02/12/2011 a les 10:54
Líderes independentistas, cuya única habilidad consiste en buscar la confrontación con el resto del Estado, pasan por alto que muchas de sus jeremiadas políticas sobre España podrían esgrimirse también por bastantes ciudadanos catalanes, y con muchísima más razón, en contra de quienes nos gobiernan desde la Generalitat y numerosos de los consistorios de Catalunya.
+16
-1
Estèticament repugnant, avis disfressats de nens
Fèlix the cat, 02/12/2011 a les 11:02
No m'acabo d'imaginar al president del parlament dels USA o de la Gran Bretanya, o de França o del Bundestag alemany, difressats de fada madrina o de geni de la llàntia màgica amb una vareta a les mans. És que és simplement inimaginable. En cap d'aquests països seriosos es podria donar una situació similar. És inconcebible. No caldria demanar la dimissió de ningú, ja que simplement és que no es pot ni arribar a pensar que una situació semblant es pogués donar. No es demanaria la dimissió del president del parlament; directament se'l inhabilitaria per desordres psicològics greus. Aquí, a casa nostra, al nostre parlament ... ja veieu quin pa s'hi dóna. No només aquesta "clown" de la política no ha dimitit, sinó que a més a més es dedica a pontificar sobre el que es pot dir i el que no es pot dir en seu parlamentària. Una senyora arrugada (amb tots els respectes per les arrugues, que jo també en començo a tenir) i patèticament disfressada de primera comunió en una mena de sessió fotogràfica per a pedòfils desviats, es dedica a dirigir el destí del nostre parlament. No és una "mamarratxa". És una pobra indigent intel·lectual que simbolitza a la perfecció el nivell de la immensa majoria de polítics catalans. Una vella disfressada de Pocahontas. Si així hem d'arribar a la independència, anem bé. No és un parlament, és un puto parvulari farcit d'irresponsables i d'analfabets que amb prou feines saben llegir i escriure. I no és una exageració. Amb prou feines saben llegir i escriure ... i troben estones lliures per a disfressar-se de fades de conte.

615.000 aturats, i la nostra "il·lustre" presidenta de parlament té temps lliure per a provocar la nàusea estètica i el fàstic intel·lectual dedicant-se a la friki-fotografia.

Tenia prou raó l'Andy Warhol: Quasevol imbècil té dret als seus quinze minuts de glòria. La senyora Gispert ja porta un any cobrint-se'n.
+3
-23
Punto por punto
Eduardo González Palomar (Manlleu), 02/12/2011 a les 10:54
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+24
-2
No anem bé
Anònim, 02/12/2011 a les 10:13
Aquest és el dret a decidir dels catalans, prohibir a uns diputats dir "espoli fiscal" al parlament?. Reprovar immediatament a un diputat que s'indigna perquè l'imposen la censura dins del parlament i no a un personatge que es vanta dels bombardeigos a Barcelona?
+21
-2
SI la nostra defensa
SI és el futur, 02/12/2011 a les 09:29
SI endevant!! tenen el meu soport!! continueu defensant catalunya !!
+19
-3
SI te tota la rao
Anònim, 02/12/2011 a les 09:20
Dir "mamarratxa" a aquesta "cosa" de la de Gispert amb sembla que es queda curt i no crec pas que sigui un insult, nomes i ha que veure la cara que fa la pobreta, fa una cara d´Ejspanyola que fa pooooooor.
( Cyu = patetics)

+24
-2
Hem de mentir?
Vicenç Ramoneda i Ullar, 02/12/2011 a les 08:37
"De Gispert prohibeix dir que 'Espanya ens roba' o 'espoli fiscal' als plens del Parlament".

Prohibir un "fet" no vol dir que el "fet" deixi d'existir! Ens seguiran robant i espoliant 22.000.000.000 d'euros igualment!

Sempre hem dit "clar i català" però la Gispert aquesta de CiUdadanos, doncs, sembla que estigui acostumada a mentir i vol que els demés també ho fem. Doncs NO!


*mamarratxo*
mamarratxo. Persona que, per la seva manca de seny o de formalitat, no mereix d'ésser presa seriosament o tractada amb respecte.
(
http://www.enciclopedia.cat
)

Visca la llibertat!
Visca Catalunya estat!
+25
-2
VERGONYOS
solsona, 02/12/2011 a les 08:24
Es vergonyant L'actitud de la mesa parlament de voler amar la realitat de la situació de Catalunya de fa molts anys, ciu sempre jugant amb els catalans i al servei d'Espanya, vergonya amb faria dir vull el concert econòmic o l'independència de Catalunya i haver votat CiU.
No se si mai els catalans tindran el valor i la consciencia de veure que ens estan prenen el pel i tindran el valor i la valentia de lluita de veritat per la llibertat de Catalunya.
Estic fart dels botiflers de CiU i PSC. al menys PP i ciudadanos diuen obertament el que pensen i el que son.
+16
-2
s'ha acabat el bròquil!
anunnaki, 02/12/2011 a les 08:17
"Nou" hit per anar fent...

Ai la censura! ai la censura!
vàlga'm Déu quina tortura!

Quan deien els funcionaris
en temps de la dictadura
que "con estos catalanes
hay que tener mano dura"
I vinga fer alegories!
i vinga fer filigranes!
fote't a fer jocs de mans
sense tenir-ne cap ganes!
Mireu com s'ho manegava
un cantautor compromès
quan s'havia de dir molt
i no es podia dir res

El wàter ja està plè
ja vessa pels costats
i la seva cadena
a tots ens té lligats
Si tu l'estires fort per aquí
si tu l'estires fort per allà
segur que l'aigua baixa, baixa
i el podrem desembussar
i ben net tot quedarà

Ai la censura! ai la censura!
vàlga'm Déu quina aventura!

Quan volíem parlar clar
però no sabíem pas com
tan divertit com resulta
dir les coses pel seu nom!
Escolteu si no aquest altre
com s'ho anava trampejant
cantant no es podia dir
s'havia de dir xiulant

Asturias patria querida
qui és que explota aquells filons?
Carbons!
i els miners estan ben negres
de tantes explotacions:
Carbons!
I què es tira a les calderes
quan es fan revolucions?
Carbons!
I se sent allà a les mines
un clamor que ve del fons
carbons!

Ai la censura! ai la censura!
vàlga'm Déu quanta incultura!

Les cançons estàven plenes
d'eufemisme a granel
i metàfores a dojo
per podel's-hi prendre el pèl!
vet aquí com s'ho amania
un altre dels cantautors
que ho deia en poques paraules
per als bons entenedors.

El bròquil s'està florint... tu ja m'entens
pero no creiem en el bròquil... tu ja m'entens
demà serà un altre dia... tu ja m'entens
i així el dia de demà
eixe poble cridarà
s'ha acabat el bròquil!
tu ja m'entens
tu ja m'entens
tu ja m'entens

Ai la censura!...
+30
-3
Mollts com tu
Anònim, 02/12/2011 a les 08:11
Indignats amb aquest parlamentde botiflers...... Molt be Lopez Tena.
+14
-2
debat a tv
Anònim, 02/12/2011 a les 07:55
avui moguda a canal catala al catalunya opina, l'espot vs un pelacanyes de cyudad-anos
+3
-22
Asediaban el parlament
Gonçal, 02/12/2011 a les 06:52
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+24
-2
NI veure't
Anònim, 02/12/2011 a les 00:33
Núria, no et voldria veure més, ni trobar-te pel carrer. Per dignitat, plega i amaga't. I CyU que convoqui eleccions aviat, altrament el país se'ns enfonsa.
+8
-3
muts, sords i idiotes
Anònim, 01/12/2011 a les 23:54
molt a col·lació, "açò ha arribat a un punt de degeneració que és insuportable":

http://vimeo.com/31892427
+4
-32
MAMARRAXO
Glorieta, 01/12/2011 a les 23:54
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+5
-35
SI fascistas
Anònim, 01/12/2011 a les 23:36
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+16
-2
Dignitat?
Roser F, 01/12/2011 a les 23:06
El Sr. Corominas i Diaz de la Mesa del Parlament també fa servir la frase "Espanya ens roba" i parla de dignitat estobant a en Beltran.


http://www.parlament.cat/web/actualitat/canal-parlament/videos?p_cp1=1692592&p_cp2=1692738&p_cp3=10&p_cp22=cerca
+11
-2
La Gispert imposant de nou la seva llei
Roser F, 01/12/2011 a les 22:53
+2
-4
Qué és aixó?
Anònim, 01/12/2011 a les 22:36
ROCAMORA-FERRI LÓPEZ TENA
+27
-2
Si no vols brou tres tasses
Roser F, 01/12/2011 a les 22:36
Si no anomenem les coses per el seu nom no les podrem reconeixa i arreglar.

En Beltran anomenant les coses per el seu nom a on compte, al Parlament


http://www.parlament.cat/web/actualitat/canal-parlament/videos?p_cp1=1692592&p_cp2=1692731&p_cp3=10&p_cp22=cerca
+16
-2
Història per a Salat92
Anònim, 01/12/2011 a les 22:33
Podries dir de quin monarca francès parlava Lenin? si no vaig errat França va declarar la III República el 1870, tot just l'any en que va néixer ell.
Parlava en tot cas, d'un monarca a l'exili, sense cap poder ni govern? s'hi van veure durant el seu exili a Suïssa? quin debat polític podien tenir dos exiliats sense poder ni representació? naturalment de cortesia.
No és aquest el cas, d'una presidenta d'un parlament que amb els monarques francesos pot comparar-se en absolutisme, i un diputat d'un grup encara minoritari, que tot i això amb el seu comentari, ha fet saltar totes les alarmes mediàtiques i donar visibilitat a una prohibició totalment injusta.
Lamentablement per a tu, Tena és un polític modern, que controla molt bé la tensió mediàtica, a diferència d'altres partits i polítics.
+36
-2
Presidenta o Fada?
Anònim, 01/12/2011 a les 22:30
Proposo la reprovació de la persona que essent la segona autoritat de Catalunya es va deixar escarnir disfressant-se de fada madrina en un important diari espanyol.
+20
-3
Actas parlamentaris de Barcelona = 0
Anònim, 01/12/2011 a les 22:15
Los poders a Madrid o a París, s'en foten de las reunions provincials en hemicicle. Se'n foten de las provincias!
Quina servitud! Quina leialtat al colonialisme! Quin zel collaboracionista!

PPSOE + BANCAS = COLONIALISME
CyU, ESgUERRA = COLLABORACIONISME
+36
-2
Als electors de CiU.
Carles Viñals Casado, 01/12/2011 a les 22:12
Esvaïts finalment els meus dubtes pel que fa a la naturalesa de CiU en tant que partit, em resta la que fa referència a les persones que el nodreixen amb el seu vot. És comunment acceptat -i espero que sigui cert- que entre els votants d'aquest partit n'hi ha molts que volen la independènca del meu país; no sé, ni puc saber el seu nombre. Però sí sé que un independentista, si ho és de veritat, no pot posar cap afecte ni lleialtat per damunt de l'anhel de llibertat per al seu país.

Un partit no es un ídol al que adorar i al que calgui sacrificar-ho tot, àdhuc l'honor, la dignitat i les nostres més preuades aspiracions, sinò un instrument al servei del seu assoliment. En conseqüència, afirmo l'absoluta incompatibilitat entre l'anhel de llibertat i independència per a Catalunya, i el vot a un partit que ha demostrat a bastament la seva oposició a aquest ideal. Cap persona sincerament defensora d'un ideal pot, sense traïr-se a sí mateixa, posar aquest ideal a les mans d'aquells que demostren no comartir-lo en absolut. Demano als electors sincerament independentistes de CiU que m'hagin llegit, que consultin amb la seva consciència i, encabat, tinguin el valor d'obrar en conseqüència.



+29
-3
Diari d'un supervivent (català)
Víctor_93, 01/12/2011 a les 22:08
Avui més que mai us demano que compartiu amb tothom qui pugueu la meva nova entrada, on defenso l'Alfons López Tena. L'hem de fer córrer com la pólvora!

http://superviventcatala.blogspot.com/2011/12/la-censura-menys-encoberta-simposa-al.html
+22
-5
el nostre parlament no es mereix aquesta presidenta
Anònim, 01/12/2011 a les 21:58
D'acord que és de fireta, però el respecte a la gent que creu que pot ser el germen de la nostra llibertat obliga a que el presideixi una persona que no estigui per sota dels presidents que ha tingut fins ara, i no demostri una cultura democràtica i unes habilitats nul·les.
Dit això parlar de "mamarratxos" és un intent més de provocar el caos, la divisió dins del parlament i desviar l'objectiu que hauria de ser la proclamació de la nostra independència.
Un primer pas seria la dimissió, per dignitat personal, de l'actual presidenta, i el segon que els bocamolls no fessin de portaveus.
+15
-4
Revolució
Anònim, 01/12/2011 a les 21:34

http://www.llibertat.cat/2011/11/silenci-aqui-es-defrauda-16.000-milions-d-euros-anuals-15435


Part de la noticia:
El setè dels catalans enxampats no és cap altre que Artur Mas Barnet, pare de l’actual president de la Generalitat, Artur Mas, per un frau de 823.262 euros. Del compte era beneficiari, el 2002, el mateix Artur Mas fill, aleshores conseller d’Economia i Finances de la Generalitat
+25
-4
Ni rioja ni oli andalus
Anònim, 01/12/2011 a les 21:33
Al que s'hauria de reprovar es al diputat Cañas. Per higiene democratica, pero sobretot per higiene de l'altra.
+35
-3
CiU sense careta.
Carles Viñals Casado, 01/12/2011 a les 21:33
Sempre he tingut l'íntima convicció que CiU és un partit de gent ultrapràctica; un club elitista sense ideals ni conviccions, que s'embolica amb la bandera catalana per disfressar de patriotisme uns interessos d'allò més materials i circumscrits a la pròpia capelleta. Durant molts anys he anat oscilant entre aquest íntim convenciment i el desig d'equivocar-me, esperant un any rera l'altre un gest que em permetés poder fer-los confiança. És hora d'acceptar que aquesta espera és absolutament inútil.

CiU és hereva de la patronal que pagava policíes i pistolers contra el sindicalisme anarquista, perquè no tenía valor per empunyar ella mateixa la pistola; de la Lliga Regionalista que recorría davant el Congrés dels Diputats les lleis del Parlament de Catalunya quan aquestes no li eren favorables, com la Llei de Contractes de Conreu; de la burgesía, que mancada del coratge per afrontar la violènca dels incontrolats, fugí cames ajudeu-me a aixoplugar-se sota la protecció dels franquistes; de la burgesía col.laboracionista que possà la seva dignitat als peus de Franco, mentre s'enriquía a costa d'una classe obrera desprotegida i privada de tot dret. Ara, en "democràcia", cal possar no pas la classe obrera sinó el país sencer als peus d'Espanya, amb ells de reietons i capataços de la colònia. Això sí, enarborant la senyera en campanya electoral i desant-la a l'armari durant els següents quatre anys. Heus aquí el retrat de CiU.
+5
-23
Jo
Salat92, 01/12/2011 a les 21:26
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+18
-3
malament rai!
ona, 01/12/2011 a les 21:06

El parlament és evident que es troba a urpes dels botiflers.
Cal treure'ls de l'emmerdada poltrona.

No volem llepaculs dels castelladres a casa nostra. Si volen llepar culs de castelladres que se'n vagin a "epana".

Independència ara mateix!
+27
-3
malament rai!
ona, 01/12/2011 a les 21:01

El parlament és evident que es troba a urpes dels botiflers.
Cal treure'ls de l'emmerdada poltrona.

No volem llepaculs dels castelladres a casa nostra. Si volen llepar culs de castelladres que se'n vagin a "epana".

Independència ara mateix!
+28
-4
MAMARRATXA I CORRUPTA
Anònim, 01/12/2011 a les 20:55
La porca corrupta aquesta, a mes a mes de ser una analfabeta i incompetent declarada ha col.locat mitja familia la parlament. VERGONYYYA
+18
-3
Per l'anònim que demana veure la Carta
Roser F, 01/12/2011 a les 20:49
+27
-4
Mamaratxa és poc
Anònim, 01/12/2011 a les 20:46
Aquesta suposada sra, no és digne de presidir el Parlament del meu País sinó sap ni parlar en català la somera aquesta...,no la voldria de presidenta ni de l'escala.CIU's aneu a casa a descansar,inútils.
+24
-4
De Gispert o Tapa merda?
Anònim, 01/12/2011 a les 20:34
#espanyaensroba. Des de la més absoluta manca de respecte vers un estat que de mil maneres ha d'amagar la realitat realitat li dic alt i fort que ESPANYA ENS ROBA I QUE L'ESTAT ESP I TOTS ELS QUE LI TAPEN LES VERGONYES SÓN UNS ANTIDEMOCRATES I IGUALMENT LLADRES !!!!!!!!!! Miserable estat el que ha de negar el vot a un poble i robar-lo i negar-li la seva cultura. Aquesta mena d'estats tenen un nom i contra ells per vergonya democratica només i cap una cosa cridar-li alt i fort GENOCIDA i LLADRE amb el mateix respecte que ens tracta ell.
+21
-8
Diuen
Anònim, 01/12/2011 a les 20:26
que el pare d'en Mas està pressumptament implicat en evasió d'impostos en un compte a Liecntenstein. ND pot investigar més sobre l'afer i explicar-nos què hi ha. Seria molt greu això.
+30
-5
l´economia d´aquest pais en vaques
Anònim, 01/12/2011 a les 20:04
Economia espanyola:
Tu tens 2 vaques, però no tens ni idea d'on són.
Però com ja és divendres, baixes a esmorzar al bar que tenen el Marca.Si de cas, ja et posaràs a buscar-les dimecres després del pont de Sant Josep.

Economia catalana:
Tu tens 2 vaques i l'estat s'encarrega de repartir tal riquesa entre les autonomies més pobres.
Per això, al final l'estat et lliura un cartró de llet del DIA i si protestes et diuen insolidari.
Mentrestant, les autonomies pobres és mengen a la brasa les vaques i després protesten perquè no tenen llet i necessiten tenir vaques.
I és que els catalans ho volen tot per a ells.
AIXO ES DIU EXPOLIAR I ROBAR I ES EL QUE ENS FAN CADA DIA.
+32
-7
Quan els lladres defensen la justícia...
Un català que treballa i no roba, 01/12/2011 a les 20:02
Potser alguna vegada les formes d'en Tena no han estat les més correctes i naturalment, no pas per parlar d'una obvietat com l'espoli fiscal.

Tena no és un geni de la diplomàcia però res més.

A mi el que em fa pena com a català és tenir un president de la Generalitat que es pot beneficiar d'un compte a Lietchenstein a nom del seu pare. Això denota la baixa catadura moral d'aquest Parlament.

I encara més greu: aquí ni premsa lliure, ni independent, ni punyetes. Als mitjans catalans no paren de sortir notícies de l'Urangarin, com és lògic, però cap ni una del Sr. Mas!!!
+25
-6
...
bmiras, 01/12/2011 a les 19:59
Ja sé per què la De Gispert ha prohibit dir la paraula "robar"... vol evitar que es parli d'en Millet!
+34
-5
Feixisme
Anònim, 01/12/2011 a les 19:54
Fins i tot filant molt prim, jo hagues pogut "entendre" que la Presidenta del Parlament prohivís utilitzar la paraula "robar", però prohibir també "expoli" solament té una paraula, FEIXISTA.
Dit d´una altra manera, Franco al costat d´aquesta "senyora", era un aprenent.

Revolució als botiflers.
+42
-7
CiU traÏdors!!!
Anònim, 01/12/2011 a les 19:50
La carta es pot veure al facebook personal de l'Alfons Lopez Tena!



ESPANYA ENS ROBA!!!!!!!!!!!!!


MÉS ALFONSOS LOPEZ TENA I MENYS NURIES DE GISPERT AL PARLAMENT!!!!
+55
-8
Amb el Sr. Lopez Tena
Anònim, 01/12/2011 a les 19:20
Tot el meu reconeixament i solidaritat amb López Tena.
CiU, PSC... foteu pena.
A mi també em venen ganes d´escupir damunt la vostra hipocresia i covardia.
+11
-51
Vergonya
algú ho havia de dir, 01/12/2011 a les 19:14
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+3
-5
la carta
Anònim, 01/12/2011 a les 19:13
On es pot veure la carta que ha enviat el Tena?
+63
-8
Honors a López Tena...
Carles Viñals Casado, 01/12/2011 a les 19:09
I vergonya per a CiU, PSC i PP. Reproveu al Sr. Tena? Oh!, què valents... Vosaltres, que consentiu de genolls el ROBATORI a que Espanya ens sotmet, dels nostres diners i de la nostra ànima, vosaltres que llepeu el cul dels enemics de Catalunya, reproveu al Sr. Tena, que reuneix en la seva persona l'honor que entre tots no teniu? Donsc jo, CARLES VIÑALS CASADO, català, treballador de tota la vida i jubilat amb una pensió de merda, us reprovo al PP, per espanyols franquistes de dreta; al PSC per espanyols neofranqustes d'esquerra, i a CiU més que als dos anteriors, per TRAÏDORS, COVARDS i COL.LABORACIONISTES.

Em feu fàstic, i us escup a la cara. Torneu al poble català els escons que indignament ocupeu. FARSANTS ! MARIETES ! PALLASSOS !

Us ha caigut la careta. Mai m'hauría pensat que podíeu arribar a fer bons els que us han precedit en el govern... I si no us les dic de més grosses és perquè no trobo les paraules adients. PORCS !!!
+8
-4
la carta
Anònim, 01/12/2011 a les 19:07
On es pot veure la carta que ha enviat el Tena?
+41
-7
Tota l'empatia va per N'A. Lopez Tena
Anònim, 01/12/2011 a les 19:07
Guerra contra lo collaboracionisme!
+45
-8
CyU, PP i PSOE, càncers de Catalunya
Anònim, 01/12/2011 a les 19:03
CyU, càncer de Catalunya. Quina vergonya, Déu, quina vergonya !!!!
+45
-7
Convergents
PepBS, 01/12/2011 a les 19:02
Ah! i que diran ara aquells convergents que cridaven independència sota la balconada de l'hotel el dia de les eleccions? Si no deixen llibertat ni per parlar, creuen que lluitaran per la llibertat de decidir i actuar? On son aquells convergents? no els sento ni se'ls veu, amagats sota les cadires?
+43
-6
ejpanya ens ROBA
Anònim, 01/12/2011 a les 19:01
per què els catalans sempre hem d'abaixar el cap i demanar perdó per tot mentre els espanyols poden insultar , robar i fer el que els rota sense cap problema ? Jo estic amb en Tena , tant de bo n'hi hagués molts com ell
+53
-6
Quina es la injuria?
PepBS, 01/12/2011 a les 18:52
Qui fa una veritable injuria es la presidenta del Parlament en vers al pais al que vol representar, imposant la censura com es feia en les corts franquistes, i mostrant-se mesella en vers dels colonitzadors espanyols. Ara, aquesta senyora ja no em representa i ni em mereix cap respecte. Endevant SI desenmascareu als servils. Molt bona la carta que li ha enviat Lopez Tena a aquesta senyora. Ni un pas enrera!!! Que la prudència no ens faci traidors com passa amb CiU.
+29
-26
Nosaltres no som espanyols!!!
Anònim, 01/12/2011 a les 18:40
Estic completament en contra de la censura i d'acord amb ERC i SI en el seu posicionament en defensa de la llibertat d'expressió. Ara bé, no puc estar d'acord en l'insult per l'insult i més quan només és per sortir a la premsa. Sr. López Tena, nosaltres no som espanyols i el seu comportament es típic d'espanyols. Defensar el nostre país també significa defensar els nostres valors. Vostè, estaria millor en programes espanyols com la Noria i d'altres d'aquest típus que no al Parlament del nostre país.
+62
-11
TENS EL MEU VOT
Amb dos collons, 01/12/2011 a les 18:40
Seguiu així SI que a les properes eleccions seguireu tenint el meu vot.


VISCA CATALUNYA LLIURE
+41
-5
revolucio
Anònim, 01/12/2011 a les 18:37
Si canvíem cucaracha per mamarratxa, ja tenim una cançó per començar la revolució:




http://www.youtube.com/watch?v=B_27Hi1In6o




Sl canya als Cañas

VIsca Catalunya Lliure de mamarratxos
+42
-5
fariseos
un senyor antic, 01/12/2011 a les 18:37
El fariseïsme dels partits es manifesta amb les reprovacions selectives que fan, quan els hi conve, i en canvi callen quan caldria que parlesin clar.
El Rivera demana educacio i es despulla en public, fisicament i mentalment i el que veiem es un personatge de psiquiatric que viu dels nostres impostos , i com viu el senyoret!, cotxe oficial...dietes...ell i el n.2, el patibulari Cañas.
+56
-6
primer pas
primer pas, 01/12/2011 a les 18:35
Avui la gent d'Esquerra ha donat suport a la gent se SI. Almenys que en alguna cosa estiguin d'acord coi.

Canya a aquests fossils unionistes.
+35
-7
Lopez si
Anònim, 01/12/2011 a les 18:30
I a la Fada Paca que le den
+45
-9
Montilla
Corberan d' Alet, 01/12/2011 a les 18:19
El Parlament i la seva Presidenta. aqui tindria que reprovar ès en Montilla, aquesta "cosa" si que fa mal.
+46
-5
aupa
felipV d´Alcampell, 01/12/2011 a les 18:18
ella soleta ja desprestigia el parlament. Que no ho veieu que es de puras dretes amb la diferencia que xapurreixa el catala. Que no veieu que tota la tropa de unio son iguals alla dins hi ha tota la españolitat+ tots el capellans+ tot el opus+ segur que aquesta senyora es de familia benestant i que parla castella a casa seva
+52
-5
Se'n diu censura
Pepet, 01/12/2011 a les 18:12
Què és, sinó robatori o espoli, la fuga de capital que l'Estat espanyol ens imposa tant si vols com si no vols? Censurar d'aquesta manera és impropi d'un Parlament, i propi d'un pensament reaccionari. Aquí no hi ha cap insult, solament la qualificació d'un fet que és de domini públic. Per què no es fan públiques, les balances fiscals?
+47
-5
El primer pas antidemocràtic és retallar l'expressió
JC, 01/12/2011 a les 18:12
No sé de la manera que ha contestat, potser barroera, però lo que és greu és que "robar i espoli" sigui injuriós contra espanya, i es defensi des de Catalunya; tal com va dir Uriel, s'haurà de fer una llista de paraules que no es puguin dir al parlament, perquè és vergonyant que per boca de Gispert es restringeixi la llibertat d'expressió i es defensi a una Espanya que "roba i espolia". Una defensa més a capa i espasa que no els mateixos centralistes. ¿ Alguna hora tindran la pell tant fina davant comentaris contra els catalans alguns també fets des del parlament de boca de CS PP i fins PSC ?. CIU està fent de servidors a Madrid, part de la seva feina és no deixar sentir veus que posin sobre la taula les coses (ja sigui a l'independentisme, immigració, crisi econòmica) amb això contràriament a algun comentari, penso és una cosa més seriosa de lo que sembla
+33
-6
S'ho deu estar passant pipa :)))
Anònim, 01/12/2011 a les 18:08
Parlament de Catalunya: Cambra de fireta perquè Josep-Alfons Lòpez i Tena es diverteixi com un nan.
+29
-5
reprovació
Anònim, 01/12/2011 a les 18:06
El que no reprova la mesa del parlament de CiU-PSOE-PP, entre altres desenes de coses:


http://www.youtube.com/watch?v=QgkprifJtKQ
+52
-6
De gispert ets un fiasco
Anònim, 01/12/2011 a les 18:04
Ets una covarda incompetent ciu no teniu vergonya de ser amb els feixistes de c, s. Fora la censura feixista de ciu!!!
+11
-40
Bah...
Anònim, 01/12/2011 a les 17:58
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+52
-10
Mamarratxos tots
Anònim, 01/12/2011 a les 17:56
Estic indignadssim. Espero un enorme suport per part dels partits sobiranistes. Si us plau! Aix no es pot tolerar?
1 Censura
2 Reprovaci
3 qU SE LI ACUT A LA MAMARRATXA?
ANEU A CAGAR A LA VIA, GRCIES 1000 SOLIDARITAT!
+53
-7
Amb aixó, estic d'acord
Anònim, 01/12/2011 a les 17:55
No soc de SI, no els he votat ni penso fer-ho. No m'agrada l'Alfons i molt menys l'Uriel. No m'agraden moltes coses d'aquesta gent.
Ara bé, en aquesta (i alguna altra) els hi dono tot el meu suport. No es pot permetre de cap manera, ni per cap circumstàcia la censura en un parlament. Ni que sigui de per riure (el parlament).
I si, l'especimen femella de raça humana dita de Gispert, es una mamarratxa. Es més, es una "cosa" que fa angúnia. I la mesa que presideix està farcida de mamarratxos, o sigui "coses".
+37
-7
La Mesa del Parlament existeix.Eureka !!!.
Saa, 01/12/2011 a les 17:54
No m'agrada el to "abrandadament fallero" del diputat Tena que insulta i que se l'hi escalfa la boca amb facilitat, em fa pensar de vegades que és postís, però impedir que es parli en llibertat, és un atac a la democràcia.
A Espanya,en el Congreso s'ha permès insultar a Catalunya i mentir sobre la realitat, infinitat de vegades i el presidente del Congreso no ha demanat formalment que es deixés de fer.
A Catalunya,l'ex-funcionària franquista no ha permès l'exercici de la llibertat d'expressió.
Com a mínim tenim una bona notícia,ja sabem perquè serveix la Mesa del Parlament:per exercir la censura.
+53
-7
SI Lopez tena
perejaume, 01/12/2011 a les 17:54
Convergents, aquesta institucio vosaltres l'heu convertit en una andromina buida de contingut, en una plataforma pels vostres negocis. El Sr. Lopez Tena expresa el que molts ciutadans pensem i sentim, alguns varem ser tan rucs com per donar el vot a una formacio com la seva, be a Convergencia perque el seu partit de missaires, no te el que tenir per presentase en solitari. Nomes serviu per ser la torna dels sociates o del feixistes del PP.
+43
-8
cyu=castella - SI=catalunya
anunnaki, 01/12/2011 a les 17:54
tena tu ni putu cas :) com si el pais estigues per a estupides floridures i el parlament fos la seu dels jocs florals... CANYA!!! q per aixo et vaig votar! aquest acte de feixisme de frenopatic s'ha de combatre a totes! que continuin bordant, que continuin...
+13
-53
Penós
Franky, 01/12/2011 a les 17:47
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+52
-9
Mala educació
Anònim, 01/12/2011 a les 17:46
Caram, quina mala educació! S'escandalitzen les velletes, i s'indignen els sinyors.
Un excel·lentíssim parlamentari titllant de mamarratxa una honorable i bella senyoreta!
Què s'ha pensat!Què s'ha cregut! Què s'ha begut!

No en té ni idea, aquest home, dels modals que hem instaurat els homens de bé per mantenir nostra luxúria i capital.
No en té ni idea, aquest home, de que és millor parlar poquet, i seguir cobrant.
Quins pocs modals, quin poc senderi.
+60
-6
2014 tots junts
Anònim, 01/12/2011 a les 17:46
Ser descriptiu, mamarratxo:
Persona malgirbada, cosa molt mal feta, molt mal pintada, etc.

http://dlc.iec.cat/results.asp?txtEntrada=mamarratxo&OperEntrada=0


La presidenta és un cacic, i a més indigne i dictatorial. I sí, a El País va fer el mamarratxo. La mesa podria reprovar a la pròpia majoria del parlament per no fer pública una taula de retribucions dels seus treballadors o a la presidenta de Gispert per contractar a la cunyada del seu fill com assessora, però això no ho faran perquè són uns CORRUPTES.
+56
-8
mamarratxa censora
Anònim, 01/12/2011 a les 17:44
I la gispert fent el mamarratxo i censurant els parlamentaris no mereix cap reprovacio?? Ja m'hi cago a la mesa del parlament.
+51
-9
De Gispert
Anònim, 01/12/2011 a les 17:42
és una cosa repugnant. Una tifa, vaja.
+44
-12
Si i No
Anònim, 01/12/2011 a les 17:40
100% d´acord amb que l ade Gispert ha actuat com uns censora i cal denunciar-ho allà on sigui amb veu alta i clara.

Ara, dir "COSA" a qui sigui, és lleig.

+32
-30
Tena, controla't
Jofre P., 01/12/2011 a les 17:39
Comparteixo la indignació del Tena, però deploro com l'ha verbalitzat. No es pot anar pel món així, ens fot quedar malament. Els independentistes teníem l'oportunitat de rebatre des de les institucions la botiflera de la de Gispert. Rebatre-la educadament, posar-la en ridícul. Insultant-la aconseguim que molts empatitzin amb ella.
+55
-12
Endavant!
Anònim, 01/12/2011 a les 17:37
És un d'aquells moments en que poc importa a quin partit polític devem lleialtat: dir la veritat de les penúries a les que ens sotmet Espanya és un dret conegut com a llibertat d'expressió. A aquest el vam votar per a que fes el que ha fet avui: fer-lo callar és fer-nos callar als 100.000 votants de SI. Endavant, Alfons!
+17
-63
López Pena
Anònim, 01/12/2011 a les 17:37
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+9
-69
Qué pasada
Eduardo González Palomar (Manlleu), 01/12/2011 a les 17:36
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+92
-16
SI
Dan, 01/12/2011 a les 17:34
Visca Solidaritat Catalana, Visca en Tena i Fora CyU per botiflers. Visca Catalunya lliure !!! ||*||

EL despertar dels convergents independentistes és cada cop més a prop, quan passi, Catalunya serà invencible.
+73
-14
Tena solidaritat
Anònim, 01/12/2011 a les 17:33
Aquest home no és sant de la meva devoció. Però cal defensar la llibertat d'opinió i expressió a ultrança. I més en un Parlament i en boca dels parlamentaris. O vovim en una dictadura? Tot el meu suport, ànims senyor Tena. I Senyora De Gispert: Bocamolla, botiflera, mamarratxa i capulla!!! Per mol presienta que sigui no li tinc respecte, subdita del Rei d'Espanya es el que és i com es comporta, indigne!

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: