COMENTARIS

+
3

-
0
memòriaAnònim, 28/11/2011 a les 10:03
i Millet i Montull? No us en recordeu dels vostres mecenes?
Toneu els calers i quis ap si es podrà comprar el futbol.

+
6

-
3
Mira qui parlaAnònim, 27/11/2011 a les 23:45
Quina credibilitat té el Colomines, típic intelectual de menjadora, o la fundació CatDem, organ de propaganda de CiU? Sols em quedo amb un dubte: les retallades de CiU a TV3 són per pagar favors passats al Conde de Godó o com avenç de favors futurs al PP?

+
19

-
6
CIU ÉS L'INVENT ESPANYOL MÉS EFICAÇ PER DESTRUIR CATALUNYAAnònim, 27/11/2011 a les 13:12
CIU ÉS L'INVENT ESPANYOL MÉS EFICAÇ PER DESTRUIR CATALUNYA

+
13

-
6
Convergents de la punyeta (i unionistes)Anònim, 27/11/2011 a les 12:06
Aquest tema us explotarà als morros

+
10

-
18
ei!!!jordi lh, 27/11/2011 a les 09:32
Menysmal que algú la clava!!!Coromines ets un crack!!!
que es fagin públics els contractes de les productores externes associades, i els responsables de la contractació surtiràn sortiràn més linxats que els pàjaros de la caixa penedès!!!

+
5

-
22
un desastrekazatkin, 27/11/2011 a les 09:29
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
pero que se puede esperar de una tia como la Terribas??, amiguísima de Carod, con un sueldazo de cojones,pija-progre, etc.... Además parece que siempre este en un entierro.

+
10

-
14
canvi jaAnònim, 27/11/2011 a les 08:59
tv3 esta farcit de socialistas unionistas, es una vergonya encara ja tota l´estructura del tripartit allà muntada.

+
7

-
8
Mas o el tripartit eternAnònim, 27/11/2011 a les 07:51
La Terribas-Marin son nomenaments partidistes i particulars del Montilla del revolcón; pero en Mas, es insignificant, es tripartidista i manté a l'Aparato del Tripartit!!! Mas, portes un any dient que ets President i mante`ns a tots els indesitjables del tripartit! Tens comissió, o es, que com diu tothom, els senzillament un CAGAT? Mas, amb tu, Catalunya al Clot!!!

+
19

-
9
AdoctrinarAnònim, 27/11/2011 a les 02:11
Com es, sra.Terribas, que als seus telenoticies parlen tant del mon arab? (tant interes en aquest tema quand la seva terra s'esta anant a fer punyetes es mes que sospitos), retrasen les noticies de tv3 quand ja F1? (es mes important el F.Alonso que pasar-ho a un altre canal), parlen sempre del Real Madrid? (encara que sigui per dir fotesses), ens encolomen noticies del mon artistic hispa dia si dia tambe(adoctrinament potser? i ens parlen tant i tant d'aquesta desferra qu'es diu Psc? Manipula que fa fort!

+
7

-
9
AdoctrinarAnònim, 27/11/2011 a les 02:06
Com es, sra.Terribas, que als seus telenoticies parlen tant del mon arab? (tant interes en aquest tema quand la seva terra s'esta anant a fer punyetes es mes que sospitos), retrasen les noticies de tv3 quand ja F1? (es mes important el F.Alonso que pasar-ho a un altre canal), parlen sempre del Real Madrid? (encara que sigui per dir fotesses), ens encolomen noticies del mon artistic hispa dia si dia tambe(adoctrinament potser? i ens parlen tant i tant d'aquesta desferra qu'es diu Psc? Manipula que fa fort!

+
10

-
4
Ara tv3 i demà consellers del PP al GovernAnònim, 27/11/2011 a les 02:05
Durant la campanya, el Jorge F. del PP ja va deixar caure que volia reduïda tv3 i els sues canals. CiU obeeix i és el primer que fa un cop passades les eleccions. Sembla ser que a l'ajuntament de Barcelona, el Cap i Casal, ja s'està parlant de regidors a l'equip de govern del PP... com a Castelldefels. No entenc CiU, estan obrint la porta al PP, estant fent de cavall de Troia... Vigilem que no acabem tenint consellers del PP i tot!

+
17

-
5
8tvCardenal Ateu, 27/11/2011 a les 00:46
Com es pot pagar el deute electoral al grup Godó? Home, no cal pensar massa. Atacar la Tv publica excel.lent que hem tingut tots aquests anys amb lideratges agobiants per les cadenes privades que no han fet ni xiu. Be, a diferencia de l'esquerra, aquests de la dreta arriven ben desacomplexats. Exerceixen amb un descaro i amb una prepotencia que em fa enveja. Quan governaba l'esquerra semblava que tenien por d'exercir desde l'esaquerra i promoure impostos als rics i promoure benestar social. Ho feien poc i temerosos dels mitjans (entre d'altres del grup Godó)per que els cusien a critiques i temien perdre les properes eleccions. Ara, que n'eprenguin.....

+
5

-
1
Quina penaAnònim, 27/11/2011 a les 00:17
Mira que si aquests acabessin la feina que va començar la Sra. Cisquella. Quin riure a Can Ferran.

+
6

-
2
Cul llogat !!!Anònim, 27/11/2011 a les 00:06
El País que es foti !!! Terribas dimitirà dilluns i l'any que ve, miraculosament, hi haurà subvenció !!!

+
10

-
8
PATETICAnònim, 27/11/2011 a les 00:04
tv3 esta farcida de socialistas unionistas amb contractes millonaris (ROTLLO MONTILLA TRIPARTIT)l´altra dia quan donavan els resultats electorals de euskadi en comtes de anomenar la força guanyadora van dir el partit que habia tingut mes vots, com aquell dels telediaris de CC OO.
Mentres aquets anerguments contractan series estrangeres els actors catalans tenen d´aguefar el pont aeri per anar a treballar a madrid

+
11

-
2
Catdem-AbertisAnònim, 27/11/2011 a les 00:00
Catdem també va demanar votar a Madrit per ampliar el rescabalament a Abertis de les autovies de Madrit? També va recomanar retardar l'autovia Barcelona-Girona perquè tothom pagués el peatge a Abertis? I quan es decideix fer el desdoblament es compensa Abertis per els vehicles que hi deixarán de passar? Catdem recomana demanar la independència perquè es el millor per el País? Noooooooooo, demana el cap de la Terribas per "pagar" els favor del Godó a CiU. El País que es foti, que només es pot retallar si volem ser a la UE. Quins sants collons !!! Fins quant ho aguantarem !!! Revolta, ja !!!

+
7

-
12
TORNEM-HIManel Conill, 26/11/2011 a les 21:24
Igual que al migdia, TV3 ha obert el Telenotícies vespre amb l'actualitat més rabiosa...del PSOE: què fa el PSOE, què no fa, què farà la Brigada Chacona, que regenerarà el Rubalcaba, PSOE, i rePESOE. Aquesta és la prioritat de TV3. Com sempre: propaganda socialista abans que res. España, abans que res. Aquesta és la TV3 heredada del Tripartit, la TV3 de Mònica Terribas. Cal fumigar, cal fumigar molt i molt a fons.

+
26

-
9
Retallem CatdemEn Cesc, 26/11/2011 a les 18:28
Aquesta gent són el "cerebrito" que va cobrar per justificar que l'última merda d'estatut en realitat no era una merda.
Jo no estic d'acord amb moltes coses amb la Mònica Terribes, però ara té raó i el que defensa són els interessos del país.
Els de Catdem no tenen ni honradessa ni vergonya i defensen interessos privats i no gens catalans, com ja han fet altres vegades.

+
21

-
8
Marca blanca del PPEx votant de CiU, 26/11/2011 a les 18:24
Fins ara les mesures que ha pres Ciu són les mateixes que hauria pres el PP. I del comcert economic ja no en parlen. Es veu que el Pla B era escurar les butxaques als catalans.

+
13

-
25
RetalladesQualcú, 26/11/2011 a les 18:02
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Totalment d'acord amb CATDem. Alguns fan demagògia barata com si es volgués tancar TV3, cosa que és falsa. Els treballadors de TV3 s'han d'ajustar el cinturó, com se l'han ajustat els de Sanitat. Un administrtatiu de Tv3 no ha de tenir privilegis per sobre d'un administratiu de Sanitat. Els dos treballen per la Generalitat i si la Generalitat té problemes econòmics, en té per als dos.

+
30

-
4
ens la fotran amb vaselina....Anònim, 26/11/2011 a les 16:27
AtenciÓ:
Amb el cuento de les retallades, aprofitaran per a colar-nos de forma ben porca, amb enganys, el grup Godó fins a la sopa...CiU hi ha invertit, ara els hi ha regalat una pasta a veure si sel's fica a la butxaca, a veure si els pot domesticar...però no deixen de ser lo més ranci de la anti-Catalunya dretanosa casposa i cavernícola: el grup Godó, la Vanguardia de sempre al capdevant... L'argument de que cal fer neteja a TV3 perque està plena de sociates fastigosos (que és veritat, tot s'ha de dir, jo no aguanto el 3/24 o els telenoticies llepaculs de la pperarada i sociatada) no ens ha de fer oblidar quan durant el mandat de l'inefable Urdaci als telenoties d'APPanya TV3 era una llumeneta a la nit aznaroide (ho recordeu). Aleshores, què feia el grup Godó? Com sempre: recolzar al govern que mana, el que sempre han fet i faran. Amb això s'han fet d'or durant aquest darrer segle, mentre els grisos ens estomacaven. Fotem-los!!! No deixem que TV3 s'enfonsi i que aquests xorissos facin el seu gran negoci! En definitiva, es tracta d'això. I en quant a les retallades, la solució per a no fer-les és senzilla: independència, i els 20000 kilos d'expoli els reinvertim aqui en aixecar les petites empreses, que és el que fa falta.

+
16

-
6
Un altre dels que fa mal.Joan Pere, 26/11/2011 a les 16:22
Mira, quant se'ls hi acabi en Duran ja tenen un altre botifler per presentar.

+
22

-
9
cas Galinsogaxirau palau, 26/11/2011 a les 15:58
Em consta que afiliats i simpatizans de CiU tenen ordres d ´escriure a tots els mitjans i trucar als programas per defensar les retalladas que esta fent el actual govern
la campanya fora Galinsoga en sembla que es tendra que repetir

+
15

-
25
Plorar llagrimas de cocodriloFortunat Barbany, 26/11/2011 a les 15:49
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Ara resultará impecable la populista Terribas que lo primer que fá es plorar al Parlament, quant li portan la contraria. Aixó sí que es fer teatre i no tenir personalitat de directora general com cal. Fora ja.

+
14

-
19
NETEJAManel Conill, 26/11/2011 a les 15:09
Acabo de veure començar el Telenotícies Migdia de TV3. Portada: Rubalcaba i el PSOE. La brigada Chacona i el PSOE. S'ha de recomposar el PSOE. PSOE. Aquesta és la notícia més important de dia? Aquesta és la prioritat de TV3? El PSOE? Això és el que permet un dia darrera l'altre la vostra estimada Mònica Terribas. Treieu-vos la bena dels ulls, si és que realment sou independentistes. Terribas és l'herència del Tripartit Montillista, és el passat de vergonya i misèria. Fútbol (la lliga española, sobretot) propaganda sociata i brometa anticonvergent, aquesta és la TV3 de Mònica Terribas. Cal fer neteja. Neteja ràpida i profunda.

+
23

-
0
País de pandereta Ivan.N, 26/11/2011 a les 14:51
Aixo es el que som, un país de pandereta, ens poden robar, ens poden insultar, ens poden trepitjar, ens poden matar, però que ningú ens toqui el futbol. Ens posen una T-10 a 9€ i no diem res, però si ens treuen el tabac esclata el país, ens volen aniquilar la nostre televisió, uns dels pocs reductes per resistir a l'ofensiva espanyolista`, i no diem res, però si ens treuen el futbol esclata la 3ª guerra mundial.
De vegades penso, i massa sovint, que els Catalans som idiotes, que som un poble de pusil·lànims que no tenim ni els collons de reclamar els nostres drets, ens encanta ser esclaus dels altres.

+
27

-
7
Se li veu el llautóAnònim, 26/11/2011 a les 14:41
l'unionista Coromines era un dels defensors de l'Estatutet de la Moncloa
Per cert, que en pensa CatDem de l'Espoli Fiscal ?

+
22

-
5
Línies vermellesAlbert Vila, 26/11/2011 a les 14:21
El govern, amb la retallada a TV3, trepitja una línia vermella. No és vàlid comparar les retallades de TV3 amb les dels CAPs (poso aquest exemple perquè és el que posa la Fundació CatDem): de CAPs n'hi ha arreu, i una solució o altra acabarà trobant-s'hi; l'eliminació de TV3 és, en canvi, un problema específic de Catalunya. Més, d'una manera ben indissimulada és un punt del programa tant del PP com del PSOE, encara que ho revesteixin d'arguments econòmics o de lliure competència. Què penseu que pretén la insistència en la presumpta incompatibilitat entre titularitat pública i ingressos per publicitat?
Arronsar-se davant aquest atac equival a arronsar-se davant l'atac a la immersió lingüística a les escoles: renúncia que lamentablement acabarà arribant si no ha arribat ja.
El govern de la Generalitat només parla de racionalitat de la despesa, d'eficiència i d'acomodació a la trista realitat. I té raó. Però no encerta la manera de dir clarament que el seu dèficit no és per excès de despesa, sinó per manca d'ingressos, i que això entronca directament amb el tema del drenatge fiscal a què és sotmesa Catalunya. Sense aquest drenatge no ens caldrien les tisores o, com a molt, podríem limitar-nos a retallar serrels i filagarses, com fan els bascos.
Les sinuositats de la reivindicació d'una cosa que mai no se sap si se n'ha de dir concert econòmic, pacte fiscal o d'alguna altra manera i, encara menys, a què aspira, no auguren res de bo.
Tot això no obsta per a reconèixer que la Fundació CatDem l'encerta en la denúncia de l'amiguisme i dels contractes obscurs i econòmicament desproporcionats. Però per a això no cal tancar dos canals, només cal exigir la racionalització de la despesa en els que ja existeixen.

+
16

-
2
COP DE FALSAnònim, 26/11/2011 a les 14:17
Si sumem cada any, l'espoli fiscal d'Espanya, uns 20.000 milions i el frau fiscal de les grans empreses de Catalunya, uns 16.000 milions, la suma son 36.000 milions d'euros.
En resum a Catalunya l'hi sobren diners, però estan molt mal administrats.
Catalans, fem fora aquesta casta política que tenim, dons estan fent el joc a quatre fills de puta, i estan donant pel cul al poble.
Noticia:
http://www.llibertat.cat/2011/11/silenci-aqui-es-defrauda-16.000-milions-d-euros-anuals-15435
Part de la noticia:
El setè dels catalans enxampats no és cap altre que Artur Mas Barnet, pare de l'actual president de la Generalitat, Artur Mas, per un frau de 823.262 euros. Del compte era beneficiari, el 2002, el mateix Artur Mas fill, aleshores conseller d'Economia i Finances de la Generalitat.

+
21

-
4
MiquelAnònim, 26/11/2011 a les 14:16
Més Terribes hauriem de tenir en aquest país plena de botiflers que el que miren només es afavorir els interessos dels sectors espanyolistes com el Grup Godó. Corominas ja fa masses dies que et tením clisat. Ets un catalanista al servei de l'espanyolisme. Catalanista= autonomista, Autonomista=Espoli Fiscal. Ja n'hi ha prou ! El que heu de fer es no amagar als ciutadants els acords que heu pres a Madrid i que han servit per enfonsar aquest país que tant estimen els catalans.

+
22

-
6
Quin altre vividor el Colomines aquestAnònim, 26/11/2011 a les 14:00
D'on cony ha sortit el Colomines aquest? Potser la Terribas va fer populisme, no ho sé, però aquest paio no representa NINGÚ. Potser ja n'hi ha prou d'il·luminats, sense carisme i benpagats, que es permeten el luxe de donar lliçons a tort i a dret als altres.

+
3

-
19
Quedarse en cruz y cuadroEduardo González Palomar (Manlleu), 26/11/2011 a les 13:53
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
¿Dónde queda el sentido común en quienes nos gobiernan desde nuestras instituciones públicas en Catalunya cuando estando la Generalitat de mírame y no me toques han cerrado plantas hospitalarias antes que canales de TV3?

+
18

-
4
Recordeu en Pujol dient les veritats que mai va dir quan era president?Despertaferro, 26/11/2011 a les 13:49
Recordeu en Pujol dient les veritats que mai va dir quan era president? Recordeu que les deixa anar quan venen eleccions per ajudar als seus a recollir vots independentistes per anul·lar-los? per a qui treballen realment els PerdIUairES?
Esperpèntica i surrealista la nit electoral, escoltant les perdius cridant "independència" als PerdIUairES.
Ara ja han caçat les perdius i les tindran tancades durant 4 anys més. I tornaran a treure en Pujol, el San Cristo Gròs, Quan Toqui, per tapar-se les vergonyes i engalipar unes quantes perdius més, que serà a cada garrotada den Rubaljoy, a cada baixada de pantalons dels PerdIUairES.

+
8

-
21
FÚTBOLRamon Artigas, 26/11/2011 a les 13:48
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
El gran argument de Mònica Terribas per defensar el seu supercàrrec (regal del Tripatit a canvi de protegir com fos tota idea socialista) és el fútbol. O sigui, que entre tots hem de pagar una fortuna perquè una colla de babaus fanatitzats puguin veure a un ramat de multimilionaris en calçotets empaitant una pilota. Qui vulgui fútbol, que se'l pagui!!! L'argument de la Terribas defensant el fútbol és el mateix de la televisió franquista: Fútbol a tota hora per mantenir la ciutadania callada i quieta.

+
25

-
12
Visca la Terribas,Toni Arregui, 26/11/2011 a les 13:44
a la foguera CyU i en Colomines, que ja sabem força bé de quin peu calcen...

+
5

-
17
coc cococ cococ ccooooooc ccoooocccfart de dones gallinacies horteres, 26/11/2011 a les 13:41
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
esdta ple de belenes esteban, te les trobes a la familia, al metro, a la botiga. i no diguis res que t'assalten i et matxaquen. realment crec que van malfollades pero perque s'han tornat tan masculines que ja no són follables, semblen mig travestis, se'ls ha pujat el poder al cap i els homes ens buscarem dones estrangeres que estàn més bones, més educades i no exigeixen tanta pasta. les dones actuals ja no són el que eren i no ho dic pel servei a casa que ara ho fa una empres aespecialitzada sino per la mala llet que gasten. estan totes absolutament HISTERIQUES i val més fugir d'elles. Les que valen la pena son les turistes !!

+
8

-
24
VINGA!Pere Rabell, 26/11/2011 a les 13:40
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Què espera CiU per fotre al carrer la Tripartita Mònica Terribas? Les eleccions les vam guanyar nosaltres, i no aquests venuts del Tripartit!! Cal fumigar els tripartits de TV3 ja, que amb 7 anys de xuclar mamella a canvi de llepa el cul dels sociates, ja n'hi ha prou!!

+
26

-
6
tv3/tv8Anònim, 26/11/2011 a les 13:37
És igual, ciu ja subvenciona tv8 i el grup Godó per anar-nos preparent pel bilingüisme tipus València. Els deu pagar per fer la Vanguàrdia en castellà (això sí tota al seu favor)o per passar les películes doblades al castellà a TV8. La CCMA és massa català. Mas destrueix el que havien fet els governs anteriors, començant pels de Pujol. Quina poca talla i poca gràcia per retallar.

+
4

-
17
DONES DE PLASTICDONES DE PLASTIC, 26/11/2011 a les 13:37
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
I QUE ESPERAVEU DE L'HEMBRISME PATETIC I BARROER DE LES DONES ACTUALS, FA PENA.... SEMBLA LA CORT DE LES VERDULERES. S'HA PERDUT LA DONA AUTENTICA AQUELLA QUE DOMINAVA LA LABIA I MANAVA MILLOR QUE NINGU ALS HOMES. ARA ESTA DE MODA LA "PORQUE YO LO VALGO" I LA PALANGANA DE MAQUILLATGE . ES GAIREBE TERRORISME FEMENI, VICTIMISME QUE NOMES PORTA A FER DEL PAIS UN MACRO-GALLINER ON TE MES RAO EL QUE CACAREJA MES FORT KIKIKIRKIIIIII KIKIRIQUIIIIIIIIIIII, LES DONES VAN A L'0ATAC I LA TERRIBAS NO ES UNA EXCEPCIO. MIREU SINO ELS CRITS BESTIALS I DESORBITATS DE LA CHACON EN L'UTIM MITING. ES PENOS. LA XARNEGADA MES HORTERA DE L'HOSPITALÉ I LA VENTA DE AJOS, BARATO, BARATO ENS INNUDA LES FAMILIES, ELS FILLS, LA CULTURA I LA VIDA. DONES DE PLASTIC I POC MES,

+
24

-
5
Agusti ColominesAnònim, 26/11/2011 a les 13:29
Aquest personatge és patètic. Ell es diu catalanista i fins i tot té la santa barra de dir-se nacionalista. Per què no fà unes declaracions semblans en contra dels autèntics enemics del pais, Espanya? Sense Espanya no hauriem de fer retallades i ell aixó ho dsap perfectament. El que passa és que el seu "catalanisme" el fà prevaldre els interessos del partit, CDC, als del pais. I compte amb criticar la Mònica Terribas. Si els nostres politics tinguèsin nomès la meitat de la diginitat i valentia que té ella, les coses ens anirien molt diferent. El que passa és que qui mana a CDC ia Catalunya és en Duran. Per cert aquest tipus de personatges traïdors a la Pàtria, a casa nostre tenen un nom que tothom coneix...

+
27

-
3
Mesures d'estalvi?.... en què quedem!Joan Despertaferro, 26/11/2011 a les 13:21
Tancant canals de la CCMA (TVC) per a estalviar i al mateix temps regalant 2 milions als amiguets del grup Godó. Quines penques i quin cinisme té aquest "govern dels millors"!
I ara vénen a donar lliçons.... Immoralitat, indecència, cinisme, i populisme és el que practica CyU. O no és populisme omplir-se tant la boca amb el pacte fiscal durant la campanya, i a les 24 hores de les eleccions dir que no passa res si no s'aconsegueix? Aleshores, per què els han votat? I a sobre, dient que els resultats els legitimen a seguir fent retallades a tort i a dret sense encomanar-se a ningú. No són tan diferents dels Populars, que es creuen que una majoria absoluta és un xec en blanc a fer el que et roti.
Tot plegat fot un bon tuf... a podrit, ben podrit.

+
26

-
4
Que s'ho facin mirarAnònim, 26/11/2011 a les 13:19
I dir que "la CCMA no és més important que els Centres d'Atenció Primària (CAP)" no és populisme i un recurs fàcil i barroer?
I si la directora considera que la manera d'ajustar-se als 40 milions de menys que tindrà és deixar de pagar per emetre partits i carreres de cotxes què collons hi ha de dir aquest?
És realment patètic que Colomines denunciï "interessos gremials" quan la CatDem es va fundar per obeir exclusivament a interessos de partit. No és més lògic que desapareixin fundacions com aquesta o que es deixi de subvencionar mitjans privats com La Vanguardia, en lloc de rebaixar les possibilitats del mitjà públic que més ha contribuït i contribueix al manteniment de la llengua i que fa un servei a tot el país?

+
22

-
5
CiU es PPPSOEAnònim, 26/11/2011 a les 13:05
Els "negrets" catalans hem votat al KU-KUS-KLAN per que ens mani.

+
22

-
6
Prou retallades i menys de que vol MadridJavier Gonzalez, 26/11/2011 a les 12:49
Espanya vol retallades fortes, però les vol a TV3 i a tot el presupost destinat a cultura.
Retallades no i menys les que voldria Madrid.
Cal teixir entre tots la voluntat d'un poble que amb el temps ja no veu anormal que li fotin pel sac dia si dia també.
Endavamnt SI, cada vegada son mes que escolten amb interes els vostres arguments per dir prou.

+
30

-
8
L ´ENEMIC A CASAAnònim, 26/11/2011 a les 12:47
Amb amics com CIU ens sobren els enemics de fora

+
41

-
7
Butiflers!!Javier Gonzalez, 26/11/2011 a les 12:40
Vergonya de CIU..
Mentre ens carregem la nostre, TVE, Instituto Cervantes i Monarquia, exercit i funsionaris de escalfar cadires a tota vela!!
CIU prefereix fotre 2.000.000€ a Grup Godo i 22.000.000.000€ a l'espanya.

+
27

-
6
Serveis Socials i LlenguaAnònim, 26/11/2011 a les 12:39
Amb un mínim de sensibilitat social, si, però no ens podem oblidar de la nostra Llengua, el Català. Retallar la llengua és contribuir a la desaparició d'aquesta!