COMENTARIS

+
2

-
1
que treguin TVEAnònim, 27/11/2011 a les 23:13
Que treguin tota la aportació que fem els catalans a TVE (una milionada, amb 2 canals i sense publicitat)i la donin per TV3!!! Nosaltres vinga retallar i ells a viure bé amb els nostres diners. Lladres!!!

+
3

-
1
CIU ESTÀ EN CONTRA DE CATALUNYA I ÉS L'ENEMIC NUM. 1Anònim, 27/11/2011 a les 13:10
HI HAURIA D'HAVER 20 CANALS EN CATALÀ.... CIU ESTÀ EN CONTRA DE CATALUNYA I ÉS L'ENEMIC NUM. 1

+
2

-
2
Retallem i tallem amb espanya i l'espoli fiscalAnònim, 26/11/2011 a les 20:38
Estalvi de suprimir 2 canals de TVC: 6 milions d'euros (Francesc Homs dixit)
Espoliació fiscal: 22.000 milions d'euros
6 M€ = 143 minuts d'espoliació fiscal = 2 hores d'espoliació fiscal

+
3

-
0
DoncsAnònim, 26/11/2011 a les 19:34
El dia que exploti la bombolla del futbol que ja s´enfila a mes de 4000 mil millons de deute, doncs cuantes TV, publiques i privades tindran de tanca... uffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

+
2

-
0
els bascos se´ns fotenAnònim, 26/11/2011 a les 15:02
algu ha vist la web orain.blogia.com? doncs ja tanca Tv3.es una vergonya.la seva etb s´espatlla,xo ells maten la nostra.se´ns foten i es culpa nostra.

+
3

-
2
COP DE FALSAnònim, 26/11/2011 a les 14:19
Si sumem cada any, l'espoli fiscal d'Espanya, uns 20.000 milions i el frau fiscal de les grans empreses de Catalunya, uns 16.000 milions, la suma son 36.000 milions d'euros.
En resum a Catalunya l'hi sobren diners, però estan molt mal administrats.
Catalans, fem fora aquesta casta política que tenim, dons estan fent el joc a quatre fills de puta, i estan donant pel cul al poble.
Noticia:
http://www.llibertat.cat/2011/11/silenci-aqui-es-defrauda-16.000-milions-d-euros-anuals-15435
Part de la noticia:
El setè dels catalans enxampats no és cap altre que Artur Mas Barnet, pare de l'actual president de la Generalitat, Artur Mas, per un frau de 823.262 euros. Del compte era beneficiari, el 2002, el mateix Artur Mas fill, aleshores conseller d'Economia i Finances de la Generalitat.

+
5

-
2
Retalla en Català no en EspanyoloJavier G., 26/11/2011 a les 13:00
Molt be CIU aneu foten la nostre cultura...
Per cert del programa estrella anomenat "Pacte Fiscal" abans anomenat "Concert"??
On esta el pla B, doncs a hores d'ara en Rajoy ja ha dit que NO!! i també diu que menys autogovern, que prepareu la fi de la immersió del Català, que retalleu TV3 (Ja comenceu) i prou inversió en cultura catalana, perquè el Instituto Cervantes o les FAES cap problema.
Vergonya de CIU.
SI endavant em de assolir la llibertat del nostre poble.

+
3

-
6
jijijiji torna boadella cuanta razon teniasAnònim, 26/11/2011 a les 10:34
seguro que para aquellos que estamos hasta el gorro del adoctinamiento que se intenta hacer a todos los catalanes desde tv3 no sobran los 6 canales pero una cosa esta clara son muchisimos canales publicos

+
3

-
1
Mas, té por del PSC?Anònim, 26/11/2011 a les 09:35
En Mas, apart de retallar, nomes sap mantenir als esquerranistes que va col.locar el tripartit a dins de l'administració catalans; els 70.000 galtes col.locats continuen, i manté inclus als montillistes Marin i Terribas, així com a milers de alts carrecs nomenats pel Monntilla y su Pandilla!!! Mas, ets tripartidista? CDC te por als socialistes, com en Pujol!!!

+
3

-
2
Cadascun lo seu.Anònim, 26/11/2011 a les 09:31
Amb tots els meus respectes des que va començar el primer tripartit tinc desconnectats tots els canals de TV3, a causa que era una propaganda contínua Socialista no comptant per a res amb la resta del tripartit i molt menys amb els altres partits. Una TV publica té i ha de ser neutra per a tots per això la paguem i els que la dirigeixen tenen de saber quin és és començament i final de la seva partidisme i fins ara només són Socialistes.

+
3

-
2
Pobre nacióNemo, 26/11/2011 a les 09:00
Telegrama del PP a Mas:
Arturito, sou uns cracks.
Telegrama del Grup Godó a Mas:
Sr. Arturo, gràcies pel retorn de favors.
Telegrama de Mas a Rajoy i al Grup Godó:
Ho hem fet bé, oi? Així els catalans veuran els vostres canals. Seguim en contacte. Petons
Els catalans: Que vulguin veure futbol a pagar a Castella.
A continuar amb la invasió castellana de la llengua, sota la dominació de la oligarquia castellana i catalana.

+
5

-
2
ADEU A CATALUNYA!!!!Anonim, 26/11/2011 a les 08:56
Ara alguns ja van descobrint les diferencies entre el TRIPARTIT CATALANISTA i el PP-CiU ESPANYOLISTA Aneu-los votant i adéu a Catalunya!!!!

+
3

-
1
Marin, un montillista ben forrat!!!Anònim, 26/11/2011 a les 08:40
No entenc com encara no han retallat i expulsat al tripartidista per la cartera del Marin, exemple de com forrar.se nomes per la cara bonita i sense cap vergonya; netegem TV3 i Cat Radio d'esquerranistes per la croqueta ja!! i el futbol i F1 ja es hora que passin a millor vida; menys funcionaris, més democracia!!!

+
6

-
2
El Club Super3Toni Arregui, 26/11/2011 a les 03:50
El Club Super 3 caurà segur, què us hi jugueu??? El Molt Honorable Artur Mas i Gavarró "el Mesell" ja ha dit sí bwana...

+
7

-
4
Programa electoral?Roser F, 26/11/2011 a les 00:22
M'enrecordo que CyU va guanyar les eleccions al Parlament amb el programa estrella del Pacte Fiscal i d'això encara res (anant bé, pot-ser pel 2013?) i en canvi de programa de retallades no en tenien ni llavors ni ara per el 20-N.
Que curios que CyU treballi tant amb lo que no duien al programa electoral i tant poc amb el Pacte Fiscal que sí duien als dos programes electorals (bé pot-ser en Duran depenía com li bufava el vent). No?

+
6

-
12
demasiados canalesrius, 26/11/2011 a les 00:14
Nunca debio haber 6 canales, ahora quieren quitar canales, cuando ya es tarde, cuando se hacen recortes en sanidad, en educacion, se deberia haber hecho antes. Deberian cerrar todas las televisiones autonomicas, solo dan gastos y hay cosas mucho mas importantes que la tv.
Ademas dejarian de atontar mentes y de sembrar estupideces y mentiras

+
5

-
2
Ostres Eduardo has tornat a fugir de frenopàtic, collons!Que et bombim!, 25/11/2011 a les 23:45
Qué pasada
Eduardo González Palomar (Manlleu), 25/11/2011 a les 11:49
Has tornat a fugir del frenopàtic, que fariem els catalans sense els teus comentaris feixistes i amb el teu espanyol friki!
Que et bombim!

+
6

-
3
mercat del peixAnònim, 25/11/2011 a les 23:28
Qualsevol engruna que ens cedeixi espanya sota el nom de pacte fiscal tindrà un cost identitari equivalent. Ja hi estan treballant a l'ombra.
ÉS INADMISIBLE. Recordeu per a què havia de servir el nou estatururut?

+
8

-
2
Mateu el missatger!Anònim, 25/11/2011 a les 23:16
És deplorable, escadalós, ens volen fer creure que la cris es culpa de metges, mestres i periodistes, que són els que llepen de debò amb les mesures governamentals contra la crisi.
El polítics i els banquers en surten ben tranquils. Si convé els indemnitzen amb milionades, dietes, i no paguen impostos. Així anem.....
Solució: matar al missatger

+
11

-
3
FREEDOM FOR CATALONIAAnònim, 25/11/2011 a les 22:43
We do not resign ourselves to decay and disappearance; we do not want to lose the dignity and pride of being Catalans. It is time for the rising up of men and women who are free with the aim to establish the conditions to decide upon the constitution of Catalonia as an independent State integrated in the European Union, exercising its right to self-determination recognised by the United Nations for all people in application of the democratic principle and in the content of the Vienna Agreements on international treaties and succession of States.

+
9

-
3
Aquest país? de les 12:37Anònim, 25/11/2011 a les 22:17
Dius: "El veritable problema és que els catalans hem estat incapaços de crear televisions privades en català".
Alça, però, si les regles per a crear televisions privades, les posen els espanyols per a emetre per a tot l'actual estat espanyol, en la seua llengua i per fer programació per a espanyols, aleshores com vols crear una televisió privada en català que emeti per a tots els Països Catalans?
Més aviat el veritable problema de tot plegat és que no tinguem a hores d'ara un estat independent que marqui les condicions i pautes per a crear un parell de canals de Tv privades en català i amb una qualitat mínima exigible per a tot el nostre territori, una d'elles podria ésser una tv andorrana per exemple, tal com a alemanya hi ha Tele Luxemburg...

+
7

-
11
Quan arrencaran la crosta?Pitarra reagrupat, 25/11/2011 a les 22:11
Els continguts dels informatius de TV3 i del 3-24 semblen el butlletí intern del PSOE (sucursal de Catalunya) i ara la Terribas no vol que li retallin poder de manipulació i amenaça amb carregar-se el futbol. Que es carregui primer els MOLTS espais que dedica als de la seva corda ideològica.

+
12

-
1
no els fem el jocAnònim, 25/11/2011 a les 22:10
Apa, fantàstic, ara retallem també TV3...per a donar satisfacció a les grans cadenes privades, incloent-hi la púrria del "grupo Godó", a les quals els fa nosa la competència de les teles públiques...l'excusa de la crisi no està mal, saben com posar-nos entre l'espasa i la paret...qui protestarà, per una retallada a això, enlloc de la sanitat o l'atur?. Millor quedarse amb la sanitat i sense TV3, encara que això signifiqui haver de triar entre el "Sálvame" y el "Acorralados", oi?
Però....aaaaaahhhh...hi ha una altra solució: la independència...I aleshores que es quedin a Espanya el sogecable, la tele5, l'atur, el PER, el AVE, el rei i el seu ull a la funerala, la duquesa de cara de mico, la crisi i totes les pestes bíbliques. Ah...el Godó que se l'emportin de passada, també...

+
19

-
3
Estelada al carrerJordi Molla, 25/11/2011 a les 22:10
TV3 Catalunya - 0
TV España - 1
TV GODO - 2 .. Millons d'euros
Vergonya de CIU!!
La estelada al carrer fins assolir la llibertat del nostre poble.
La estelada al casc de la moto a la terrasa i al cotxe!!

+
13

-
2
Prou retallades i menys les de MadridJavier Gonzalez, 25/11/2011 a les 21:56
Espanya vol retallades fortes, però les vol a TV3 i a tot el presupost destinat a cultura.
Retallades no i menys les que voldria Madrid.
Cal teixir entre tots la voluntat d'un poble que amb el temps ja no veu anormal que li fotin pel sac dia si dia també.
Endavamnt SI, cada vegada son mes que escolten amb interes els vostres arguments per dir prou.

+
6

-
21
Visca CIUconvIunió, 25/11/2011 a les 20:25
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
CIU és el millor partit per governar!!! No critiqueu les tisores, que estem en temps de crisi. Al funcionaris se'ls ha d'abaixar un 35% el sou, el copagament està prou bé i s'hauria de demanar que també retallessin en els desdoblaments, com per exemple l'Eix, que no servirà per res.
Visca CiU i visca Catalunya (si el sr. Mas volgués, independent).

+
5

-
4
Botifleria de dretes i espanyoleraCatalans, 25/11/2011 a les 20:20
Això és un atac frontal a la nostra cultura des d'una colla de botiflers que es diuen nacionalistes i només combreguen amb el feixisme espanyol.
A veure si com a mínim ens lliurem de la menjada de tarro del barça de futbol, d'handbol, de basquet, de futbol sala, de ganxet saló, de petanca prehistòrica, de masia de nens sobrexplotatsm i tota aqesta puta merda!

+
15

-
2
És massa...Anònim, 25/11/2011 a les 20:09
Molt bé, Sr. Mas redueixi l'oferta en català per televisió... No haviem quedat que amb la llengua no s'hi jugava, que era una línia vermella ? Vergonya l'hauria de fer. A aquest pas farà bó al Montilla, perquè com a mínim aquest no va enganyar ningú. I si al final no es fa el futbol per TV3 pitjor. La de gent castellano-parlant que mirava el partit de TV3, sent aquesta una manera de penetrar la nostra llengua en aquest sector de la població. Com a mínim el sentien !!! Doncs ara només el podrà sentir en castellà en qualsevol de les moltes que té per fer-ho. Això es avançar nacionalment, Sr. Mas ? És aquesta la seva "transició nacional" ? És una molt mala notícia aquesta.
Segons el nostre "gran President", el qual és un gran estadista i un home molt vàlid i rigurós segons els "palmeros" de sempre, el país no estava encara preparat per la independència. Fent un símil "nàutic", deia que el pais era com un transatlàntic, i que la maniobra s'havia de fer de mica en mica per no fer-lo anar contra les roques, i no anar ràpid i fer maniobres brusques. Doncs bé, el que està fent aquest govern és directament enfonsar el vaixell. Està portant a terme una política que ens està matant de mica en mica. El poble català no pot més: li roba Espanya, i a més l'escanya el seu propi govern !!! Són uns col.laboracionistes espanyols.
El que ens ha d'explicar el Sr. Mas i el seu govern de covards i traïdors, és el motiu pel qual estàn empobrint al seu país i fer-lo recular en moltes coses, mentre deixa que Madrid s'ens emporti els NOSTRES recursos, i amb els quals NO CALDRIAN RETALLADES ( això dit per ell mateix ). És dedica a matar de gana al seu poble, i mentrestant alimenta a l'enemic. D'això s'en diu TRAÏCIÓ. I no siguem tan tontos de seguir-li el discurs de donar-li les culpes al tripartit. El tripartit ha fet mooooltes coses malament, però aquesta és la coartada que tenen els convergents per no plantar cara d'una vegada, tancar caixes, declarar la independència, i engegar a parir panteres a l'autèntic causant de la nostra desgràcia: Espanya. OBRIU ELS ULLS, COLLONS !!!

+
21

-
1
tv3Anònim, 25/11/2011 a les 19:44
Visca TV3

+
21

-
2
Govern ColonialAnònim, 25/11/2011 a les 19:31
El Govern Colonial, en lloc d'aturar l'Espoli Fiscal Espanyol contra Catalunya, hi col·labora, retallant l'estat del benestar català.
Els polítics que no fan res per aturar l'Espoli Fiscal, l'amaguen o el consenten, n'esdevenen CÒMPLICES !

+
11

-
12
Molt béJoan25, 25/11/2011 a les 19:01
Per fi perdrem de vista el Set ciències del Pichi Alonso i els partits que no ens van ni ens vénen de dissabte a les 10 de la nit. A veure si posen una bona pel·licula en català.
També deixaré de pagar els viatgets per tot el món de l'equip de la Fórmula 1. Que conectin amb l'Euroesport pel Esports 3 i almenys mentrés no hi ha cap adalantament aprendrem Anglès que bona falta ens fa a tots.
I pel Barça ja posarem la 1 o la Sexta amb en Puyal de fons com hem fet fins ara.
També la Terribas hauria de fer tornar el pesat del Elfa que cada nit entra a casa meva ensenyant-me coses que no m'importen (i si m'interessessin ja les buscaria per internet) i a canvi explicar coses que passen al pais, fires, esdeveniments, noticies tecnològiques, gent emprenedora i noticies positives a Catalunya que falta ens fa(Ai no que això es mirar-se el melic...).
I Terribas, d'aqui 3 anys, quan caduqui el teu contracte millonari i blindat espero que el Mas tingui pebrots i et fagi fora.
Salut i INDEPENDÈNCIA.
A

+
11

-
8
Molt béJoan25, 25/11/2011 a les 18:59
Per fi perdrem de vista el Set ciències del Pichi Alonso i els partits que no ens van ni ens vénen de dissabte a les 10 de la nit. A veure si posen una bona pel·licula en català.
També deixaré de pagar els viatgets per tot el món de l'equip de la Fórmula 1. Que conectin amb l'Euroesport pel Esports 3 i almenys mentrés no hi ha cap adalantament aprendrem Anglès que bona falta ens fa a tots.
I pel Barça ja posarem la 1 o la Sexta amb en Puyal de fons com hem fet fins ara.
També la Terribas hauria de fer tornar el pesat del Elfa que cada nit entra a casa meva ensenyant-me coses que no m'importen (i si m'interessessin ja les buscaria per internet) i a canvi explicar coses que passen al pais, fires, esdeveniments, noticies tecnològiques, gent emprenedora i noticies positives a Catalunya que falta ens fa(Ai no que això es mirar-se el melic...).
I Terribas, d'aqui 3 anys, quan caduqui el teu contracte millonari i blindat espero que el Mas tingui pebrots i et fagi fora.
Salut i INDEPENDÈNCIA.
A

+
23

-
4
PP=CiU=PSOE=Grupo Godó& cia.Enemics de Catalunya, 25/11/2011 a les 18:52
Boicot al Grupo Godó (La Vanguardia, RAC1, RAC105, Barça TV, 8TV). Darrera hi ha els de sempre, "señor conde" inclòs. El preu a pagar per tenir el pamflet espanyolista La Vanguardia en català, és debilitar TVC? Colla de venuts i traidors. Aneu votant els espanyoleros de CiU, ja veieu els resultats.

+
33

-
1
I N D E P E N D È N C I A !Anònim, 25/11/2011 a les 18:18
A Andorra tenen convenis amb l'estat espanyol i francès per a veure alguns dels canals d'aquests països. Nosaltres a més de pagar els nostres canals, hem de pagar als espanyols.
Paguem doble en quasi tot: Ministerio/conselleria de Cultura, Instituto Cervantes/ Institut Llull, Rtve/Corporació catalana, Policia "nacional" espanyola/Policia catalana, seleccions espanyoles/ 20 seleccions catalanes, Inem/ servei català d'ocupació, Ambaixades espanyoles/ Mini delegacions catalanes, Renfe/FGC... a sobre els espanyols se'ns en foten!
És la crua realitat!
És la diferència d'ésser un país independent o un país ocupat, no us n'adoneu?
D E S P E R T E U - V O S !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

+
12

-
6
Peces de dominoAnònim, 25/11/2011 a les 18:01
La construcció nacional és tant Tv3 com Sanitat pública. Si cau una peça cauen totes. A tV3 mentre retallaven Sanitat als tertulians i periodistes se'ls veia molt còmodes justificant les retallades. Ara que els toquen a ells: Cames ajudeu-me! I això no és just. Per això trobo bé que hi hagi retalls al sou dels treballadors de TV3, que no són més guapos que els de Sanitat.
Jo TV3, però amb més estalvi.

+
25

-
1
"A me n'alegro" de les 14:16Anònim, 25/11/2011 a les 17:58
"Que les paguin les privades és més normal." (?)
Se't veu el llautó ets un botifler, saps perfectament que les Tv privades són espanyoles, en espanyol, pensades en espanyol, a sobre de molt mal gust i que no tenim Tv privades com cal que parlin i pensin en català!
Els espanyols des de sempre s'han ocupat de muntar el seu espai televisiu sense tenir en compte els Països Catalans, fan el seu paper com a acupants. Compara les Tv en TDT en espanyol i en català que emeten cap al nostre país!
Per altra banda si t'informessis millor sabries que el que paguem per la nostra televisió, a la corporació catalana, cada ciutatadà del Principat està per sota del que paguen la majoria de ciutadans europeus per a mantenir llurs Tv, a més nosaltres paguem alhora la Rtve, la televisió pública espanyola. Fa lleig que haguem de retallar la nostra i seguim pagant l'espanyola, la de l'ocupant, com si no passes res!
Per una altra banda et diré que la televisió pública italiana, la Rai1 concretament, retransment les curses de fòrmula 1. Que la televisió pública espanyola no les retransmeti, no vol dir pas que no es puguin retrametre des de d'una televisió pública.
A vuere si ens treiem la biga espanyola de l'ull d'una vegada!

+
26

-
1
estava escritJosepa, 25/11/2011 a les 17:36
Tisorada esperada. Però, els espanyols també aplimaran TVE, L´Instituto Cervantes, i les subvencions a la difusió del castellà i als centres cuturals espanyols o anticatalanistes com ara Lo Rat Penat de València? Crec que no, ells pensen que l´espanyol és sagrat i el català només un vici que nosaltres ens hem d´anar llevant de mica en mica pel nostre bé. Que els valencians pugem veure TV3 no li costa diners a les arques públique. Però, en això, també amb fet servir les tisores.

+
27

-
7
En resposta a "En resposta el comentari "La culpa és d'espanya""Anònim, 25/11/2011 a les 16:43
Normalment els que estan a dalt són els que dirigeixen el partit. Per tant, si el senyor Artur Mas i el senyor Duran, que els de TV3 li haurien de posar un croma color carn al darrere, no ho són, CyU tampoc ho és, d'independentista.

+
17

-
2
CollonsAnònim, 25/11/2011 a les 16:42
Collons amb el de Manlleu. Escolta noi, treuta la boina a veure si se't ventila el cervell i et marxa aquesta mala llet que portes.

+
9

-
16
En resposta el comentari "La culpa és d'espanya"Anònim, 25/11/2011 a les 16:40
que havia respost al meu de "No sé":
Ja tornem a barrejar CiU i Independència. No sé si saps que la major part d'aquests que vatros (vosaltres) dieu que són espanyolistes són independentistes, el problema és que qui està a dalt (el MHN PRS. GENCAT Artur Mas i el Sr. Duran) no ho són o ho amaguen molt bé.
Per tant no cal tornar a parlar malament d'aquest cyu que vatros dieu, que:
1r) Es diu CIU
2n) major part independentistes
i 3r) catalunya s'acabaria d'enfonsar amb ERC, ICV o el PSC, per no parlar del PP.
Com suposo que ja haureu endevinat, sóc de CIU però independentista!

+
3

-
35
La losa que nos oprimeEduardo González Palomar (Manlleu), 25/11/2011 a les 16:10
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Toda materialización que pueda hacerse, tras tres décadas derrochando miles de millones de euros desde nuestras instituciones públicas en Catalunya en abstracciones ideológicas, no pesa lo que el más humilde de quienes viven entre nosotros.

+
21

-
3
principat de catalunya ja!Anònim, 25/11/2011 a les 16:09
INDADMISIBLE!!!!!
INDEPENDÈNCIA JA!!!

+
16

-
4
Estic fatalJoan C., 25/11/2011 a les 15:54
Heu sentit el puto espanyolista Jorge Cañas, el ciudadano? Em cago amb la puta, ho subscric al 100%!

+
32

-
10
Boicot a 8TVPerelluc, 25/11/2011 a les 15:51
Boicot a 8TV. Ah, no, que no cal, no se la mira ni Déu!

+
28

-
9
Molt malament, CyUAnònim, 25/11/2011 a les 15:44
Estic d'acord amb molts dels comentaristes: si que s'ha de retallar TV3 però de forma intel.ligent, i em sembla més apropiada la fòrmula de la Terribas que no la del govern Mas. Em sembla que el Mas està pagant favors, alguns passats (grupo Godó) i altres futurs (PP). La culpa és, però, dels catalans: han votat el que han votat. I ha estat CyU, un partit poc de fiar que amaga les retallades fins després de les eleccions i té la tradició de vendre's els catalans a qui mani a Madrid per un plat de llenties.

+
24

-
6
BotiflerAnònim, 25/11/2011 a les 15:43
Aquest es el que va d'independentista i que treballa per Catalunya?
Aquest l'unic que és un farsant,un traïdor i un botifler. COm tota la seva treva de CIU. I despres defensa el català i no se li acut res mes que retalla TV3. Deuen estar contents els de valencia. Aviat tv3 tmb es tancarà aqui catalunya.
Per cert el del comentari que diu Noé aivam si es cert que marxeu, tu i tots el convergents de merda i catlunya tira endavant.
Per cer una proposta per en Mas: treu tots els cotxes aneu en bicicleta, que no gastareu diner public i fareu exercici, que alguns ja us fa falta que amb poc temps de govern ja teniu un panxot que deunido.

+
34

-
3
Mira que arriben a ser curts, alguns!Anònim, 25/11/2011 a les 15:29
La construcció nacional (o més ben dit la recuperació nacional) és el que ens garantirà l'estat del benestar. Qui no vulgui entendre això és incapaç d'entendre res. Sense nació i sense estat, l'únic beneficiat és l'estat espanyol, que procura per ell, lògicament. Ningú farà res pels catalans, fora de Catalunya. Tant costa d'entendre?

+
23

-
3
Sense estat...Montserrat, 25/11/2011 a les 15:22
Sense estat propi de mal a pitjor...
España: qualsevol excusa és bona per assimilar-nos...piano piano si va lontano.
Objectiu d'Espanya anorrear tota cultura que no sigui la castellana....i si nosaltres (els catalans) l'unic que fem és anar dividits...a fe de Déu que ho aconseguiran

+
31

-
5
La culpa és d'EspanyaAnònim, 25/11/2011 a les 15:20
en resposta al comentari "No ho sé" i a tots els demagogs que diguin que és per culpa del tripartit, els responc que la culpa que Catalunya estigui feta una runa econòmicament ¨no és del tripartit, és de PERTÀNYER A ESPANYA que cada dia ens està robant els nostres diners i que, amb en Rajoy al capdavant, encara ho farà més. Totes les retallades aquestes que els graciosos de CIU, que es pensen que tenen el suport de la gent ignorant que els vota perquè presenten les retallades el dia després de les eleccions, no són res més que els diners que ens roba Espanya en NOMÉS 21 DIES!!! Solució: INDEPENDÈNCIA.
I de pas, retallant a TV3, es fomenta le televisió ESPANYOLA que deu formar part del contracte signat amb el PP a tots els òrgans que els liberals de CIU governen.

+
34

-
4
subvencions al grup GodóXesc, 25/11/2011 a les 15:15
Completament d’acord amb Mònica Terribas. És millor no retransmetre futbol ni F-1, a haver de retallar la producció pròpia i tancar canals de TV3. Per una altra part, és de jutjat de guàrdia la donació de 2 milions d’euros al grup Godó per emetre no sé quina publicitat que es podria fer perfectament a TV3. Dubto que sigui legal dilapidar els nostres impostos a favor d’un grup privat, menys en veient les retallades que s’estan fent en tots el sectors.
Algú ho hauria d’investigar.

+
33

-
14
ConvergentsAnònim, 25/11/2011 a les 14:41
Els convergents vinga dir que en Montilla era un president espanyol, però alemnys obria canals de tv en català, ara tenim el president nacionalista català i els tanca

+
4

-
33
No emitir futbol?Anònim, 25/11/2011 a les 14:36
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Veo que la opinion de muchos de aqui es que prefieren que no se emita futbol y F1 antes que quitra canales de TV3.
Yo pregunto:
Cuando la Sra. Terribas habla de no emitir Futbol quiere decir que tampoco emitiran los partidos del BarÇa? Juas, eso no se lo cree ni ella, jijiji.
Lo de no dar la F1 ya es más normal, total Feranado Alonso es asturiano/español, si fuese catalán, y una mierd.............se dejaba de transmitir la F1, juassssssssss

+
39

-
4
Espanya la nostra ruinaAnònim, 25/11/2011 a les 14:26
Mentrestant, per TVE es paguen 1200 milions d'euros per a mantenir 7 canals de televisió en castellà
Si penseu que som el 16% de la població d'espanya, paguem més per RTVE que per la CCMA.
Cosa escandalosa en temps de crisi.

+
17

-
26
No séAnònim, 25/11/2011 a les 14:24
qui ha deixat el País (catalunya) fet una merda... Em sembla que els últims que governaven, aquells inútils del tripartit van gastar-se els diners com van poder per quedar bé i ara CIU ho ha d'arreglar tot. Hem de deixar que retallin sense queixar-nos perquè no hi ha diners a les arques catalanes. I deixeu CIU en pau, collons, que són allà dalt perquè algú els va votar i qui no estigui d'acord que s'exili, com faré jo quan en Rajoy governi...

+
40

-
4
Mas, t'equivoques de camíEn Cesc, 25/11/2011 a les 14:19
No són els canals de TV3 que cal retallar, sinó el que hem de deixar de pagar és el cent per cent de les festes de TVE.
No és amb el PP que has de pactar, sinó amb ERC-Rcat-CatSi.
I si no et funciona posa-hi collons i convoca eleccions- referèndum per la independència.
Ens cal un Macià, no un Figo!

+
34

-
6
Que retallin l'istituto servantes!Anònim, 25/11/2011 a les 14:16
La nostra llengua ha de ser intocable. Què s'han cregut! Per aquí no passem!

+
10

-
10
me n'alegroAnònim, 25/11/2011 a les 14:16
ho trobo una bona noticia, no veig per què s'han de pagar drets televisius milionaris per veure la Formula 1, la Champions etc etc. Que les paguin les privades és més normal.
El que no era normal es que s'ataqués el benestar i no la construcció nacional, al final tindrem allò que volem...

+
20

-
7
Bona decisió, Terribas.Anònim, 25/11/2011 a les 13:58
Posats a triar, mil vegades abans els canals culturals que no pas els esportius, amb el futbol i la Fòrmula 1, que al final costen una pasta i moltíssima gent, entre ells servidor, no els prestem la mínima atenció. A mi, francament, se me'n fot el que facins els equips de futbol espanyols o en Fernando Alonso.

+
43

-
7
JO ERCjo erc , 25/11/2011 a les 13:55
El CONDE DE GODÓ (i Duran) estan aplaudint!!
Fem recompte de les aparicions de Duran (darrers 3 mesos):
- 1 entrevista a 8TV
- 4 entrevistes a RAC1
- 3 entrevistes a La Vanguardia
A TV3 es va barallar amb la presentadora i va demanar que es retallés.
El govern de Duran ens està matant.

+
19

-
8
si resnyorasometnt, 25/11/2011 a les 13:53
1.- Be per la proposta de la Terribas. Perfecte
2.- El canal E3 és innecessàri.

+
30

-
4
VERGONYA CiU, vergonya..!!Miquel del Fai, 25/11/2011 a les 13:52
Avui a can GODÓ i a can ROURES brindaran amb "XAMPANY". Els amics dels amics unionistes i convergents amb Espanya, son els nostres enemics i cal que estiguin ben senyalats i millor identificats.
El programa de CIU i PP, es repartir la misèria a les classes mitjanes i fer.los pagar per tot i mes i donar els guanys i els beneficis als poderosos de sempre.

+
31

-
3
Cornuts i pagar el BeureRadarcity, 25/11/2011 a les 13:51
La deuda de Telemadrid alcanza ya los 257 millones de euros en 2011
Viernes, 25 de Noviembre de 2011
FórmulaTV.com
Sempre ens toca pagar als catalans i per partida doble

+
9

-
21
FàsticAnònim, 25/11/2011 a les 13:50
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
A part de qualsevol consideració és un fàstic com paguem de cares les rialletes de la nòmina de graciosos que tenen, no en plantilla, sinó en "PRODUCTORES" "independents".
Fàstic fan programes com Polonia, Cracovia, Apm i molts altres perquè els paguem a preu d'or, perquè a canvi d'uns calés arrencats de les nostres carns a còpia d'impostos, han fet immensament rics imbécils d'aquests que enraonen amb el nas.

+
28

-
3
Retallem i augmentem els impostos a Catalunya per pagar espanya.Anònim, 25/11/2011 a les 13:50
Acabo de llegir que el PP vol retransmetre "corridas", tot i que representen una gran despesa, a TVE. En horari infantil, a més!
Que cadascú tregui les seves pròpies conclusions

+
18

-
5
inteligent decisiówai, 25/11/2011 a les 13:45
Els meus respectes i admiració a la Sra Terribas doncs ha estat oportuna en oferir la contrapartida de deixar d'emetre els programes que valen una pasta gansa a cani de poder conservar els canals axistents!!!

+
27

-
5
Mas desmunta el que va crear PujolCatalunya espanyola = DECADÈNCIA, 25/11/2011 a les 13:25
Aquells fonaments que va bastir l'administració Pujol, els estan destruint l'administració ArturMas - FernándezDíaz - (¿mà estesa a CiU de Junqueras?).
TV3
Immersió lingüística - català a l'escola
Arriben més polícies nacionales a Catalunya
http://www.naciodigital.cat/noticia/37298/arriba/molta/policia/espanyola/catalunya

+
26

-
3
Super3Petri, 25/11/2011 a les 13:14
Anònim, 25/11/2011 a les 13:00 LA mesura més econòmica i sensata seria que els canals infantils en espanyol hi incloguéssin el català al sistema dual, llavors no cladria el Super 3, però com que això el seu nacionalisme anticatalà no els hi ho permetrà mai de fer, necessitem el Super3 perquè la canalla d'aquí pugui veure dibuixos en la seva llengua.

+
27

-
10
pateticAnònim, 25/11/2011 a les 13:12
el PP ordena i CyU executa... aquesta és la realitat, i qui no la vulgui veure ja s'ho farà.
CyU està desmantellant Catalunya com a país, aplanant el camí al PP per a desmantellar les autonomies, Catalunya inclosa, i tant

+
24

-
9
pateticAnònim, 25/11/2011 a les 13:08
el PP ordena i CyU executa... aquesta és la realitat, i qui no la vulgui veure ja s'ho farà.
CyU està desmantellant Catalunya com a país, aplanant el camí al PP per a desmantellar les autonomies, Catalunya inclosa, i tant

+
27

-
10
Que tornin !!!Miquel I, 25/11/2011 a les 13:04
Que torni ERC que almenys no es venien el País al PP i no s´ho carregaven tot.

+
19

-
3
De que us queixeu ?postfederalista, 25/11/2011 a les 13:03
Si els votants ens donen la raó ,oi Sr Homs ? Com pensa plantejar ERC el pacte amb els guanyadors catalans ?

+
26

-
8
el millor de totAnònim, 25/11/2011 a les 13:01
És veure la sorpresa de molts votants de CiU. Porten 30 anys enganyant i encara us sorpreneu? Au va, els convergents són o covards,o imbècils o totes dues coses alhora.

+
26

-
4
FB de les 12:40Anònim, 25/11/2011 a les 13:00
Hola,
el canal de dibuixos és importantíssim per que els nois d'avui en dia creixin en castellà. El 3xl és la diferència entre tenir els nens mirant dibuixos en català quan volen, o tenir-los mirant dibuixos en castellà.
Amb l'esport3 hi estic d'acord. És més, l'esport3 va ser un desastre que ha provocat que un bon tros de Catalunya no pugui veure el bàsquet (i altres esports) en condicions.

+
20

-
6
Ja estava tot pactat.jo mateix, 25/11/2011 a les 12:46

+
20

-
7
TraïdorsAnònim, 25/11/2011 a les 12:45
CiU són una colla de traïdors acollonits. Els seus votants que s'ho facin mirar. Mentre retallen ens espolien. Coi, que recapti els tributs la Generalitat i faci un tancament de caixes, que vagi a cobrar els 1450 milions del fons de competitivitat i el 750 de la disp.ad.3a de l'Estatut, que recapti als rics, enlloc de treure'ls impostos. Són una colla de venuts, venuts a l'ocupant i venuts a les gran famílies i lobbies catalans i espanyols.
http://www.setmanaridirecta.info/noticia/silenci-aqui-es-defrauda-16000-milions-deuros-anuals

+
20

-
6
Ja estava tot pactat.jo mateix, 25/11/2011 a les 12:42

+
26

-
6
Estic fins el capdemunt.Anònim, 25/11/2011 a les 12:41
És molt senzill, Catalunya té el què es mereix, votant el què vota.
Jo només espero que qui ha votat CYU, PSOE, IU o PP pagui les factures, i no pas els que volem la Independència.
Jo no tinc per què pagar per la submissió que han decidit uns millions de compatriotes cretíns.
Qui vulgui estar-se a espanya, i ser espanyol, que pagui, que segueixi pagant....

+
15

-
11
tv3FB, 25/11/2011 a les 12:40
Doncs jo la veritat penso que el canal sport3, no és tan necessari, abans ja la feia el canal33 la funció de passar esports més minoritaris i tv3 la d'esports amb més audiència. El canal 3/24 jo me'l miro cada dia i trobo que és útil, a part que al haver-hi moltes emissions que són repeticions realment no hi està treballant tanta gent. Suposo que esl 2 que acaben sobrant son el Esport3 i el de dibuixos del 3xl i passar la programació com abans al 33 i tv3.

+
30

-
11
I mentrestantAnònim, 25/11/2011 a les 12:39
TISORADA A TV3, en acostament de CiU cap a les tesis del PP.
I, mentrestant, de Concer Econòmic, RES.
I, mentrestant, de treballar per l'Estat propi, RES.
I, mentrestant, cada cop més catalans que ho passen malament.
I, mentrestant, a Catalunya, la crisi econòmica, l'atur i l'espoli fiscal espanyol continuen, i creixen.
I mentrestant, Junqueras (Esquerra), estenen la mà a aquesta CyU.

+
10

-
13
Aquest paísAnònim, 25/11/2011 a les 12:37
Él veritable problema és que els catalans hem estat incapaços de crear televisions privades en català.

+
14

-
13
Al republicà del cacacaca...Anònim, 25/11/2011 a les 12:29
Què pretens que el Govern de la Generalitat no faci retallades i alhora faci pressupostos com si visquessim durant els anys de la bombolla immobiliària i del visca la Pepa i que bonic és ésser nou ric...?
I mentrestant augmenti EL deute del nostre país?
S'escriu ha, ha, ha... si més no ho podries escriure com cal!

+
23

-
5
Ser o no ser aquest es la diferencia.Cartanya, 25/11/2011 a les 12:28
La diferencia entre se un estat, o ser una autonosuya. Ells tornaran a transmetre les curses de brous,que diuen que son caríssimes, ( sabeu qui les pagarà)?i nosaltres tanquem dos canals, per fer contens als pperos, ciutadonus,i d`altres. Un altre diferencia es que ells sempre pensant únicament amb Espanya, i nosaltres niï, pensem amb una Catalunya Lliure.

+
27

-
5
retallades si, pero amb cervellAnònim, 25/11/2011 a les 12:18
Si es retalla en Sanitat, tambe es pot retallar a TV3. Ara, que es faci d'una manera intel.ligent. Aixo de suprimir dos canals es una rucada de cara a la galeria (i de cara als genocides del PP). Estic segur que es poden ajustar els preus dels proveidors, que el nostre "star system" s'esta fent els ronyons d'or a costelles de TV3 i els catalans.

+
21

-
9
Retallades per a tothomAnònim, 25/11/2011 a les 12:16
Sóc fan dels "espanyols", però, amb tantes retallades al sector public de la Generalitat de Catalunya, no a la valenciana, no tinc arguments per a negar que els espanyols facin retallades a la seua RTVE, al ministeri de cultura(?), a les subvencions als anomenats "toros de lidia" per a més tard matar-los cruelment en públic, a les ambaixades espanyoles, a les seleccions espanyoles, a l'exèrcit espanyol...
O d'on no n'hi no en raja, company anònim de les 12:08!

+
14

-
16
Retallades per a tothomAnònim, 25/11/2011 a les 12:08
Sóc fan de TV3, però amb tantes retallades al sector public de la Generalitat no tinc arguments per negar que a TV3 s'hi faci el mateix. No pot ser que mentre es retalli a Sanitat no es faci el mateix a TV3.

+
34

-
7
INDEPENDENCIAAnònim, 25/11/2011 a les 12:06
UNICA SOL.LUCIÓ INDEPENDENCIA

+
20

-
10
okokAnònim, 25/11/2011 a les 12:06
Aquests de CiU em fan més por que els del PP... Prefereixo veure-les venir, senyors! Per cert, felicitats a tots els votants de CiU perquè tots ells estan facilitant l'espanyolitat de Catalunya i el seu acostament continu cap a les economies africanes.

+
26

-
7
Fàstic godotisPere J, 25/11/2011 a les 12:03
Molt bé, això sí, vinga subvencions al molt espanyolíssim grup godotis!

+
31

-
6
PalomarAnònim, 25/11/2011 a les 12:01
No tens altra cosa a fer que emprenyar tothora dia sí dia també?
Sense anar més lluny si els catalans no paguèssim la radiotelevisió espanyola, les ambaixades espanyoles... tindriem més diners per a mantenir els nostres canals i a sobre per a invertir-los en serveis sanitaris i educatius de més qualitat.
Sou estúpids els que us n'aprofiteu de que som un país ocupat, per a intentar foter-nos el pél, com des de fa 300 anys!

+
25

-
24
JAJAJAJAJAJAJAJARepublicà, 25/11/2011 a les 12:00
No volieu als super nacionalistes de CIU al govern, doncs aquí els teniu. Us els menjeu amb patates.
El perfid tripartit espanyolista obria canals en català, els ultra nacuionalistes de CIU els tanquen.

+
55

-
6
Paí ocupat, país mesellAnònim, 25/11/2011 a les 11:52
I a Rtve no pensen retallar cap canal?
Els catalans som babaus paguem dues corporacions públiques de radiotelevisió.
El més fort és que una d'elles és la de l'ocupant, d'això en països normals se'n diu ésser mesells, ésser cornuts i pagar el beure, etc.
A sobre no disposem televisions privades pròpies amb tots els ets i uts, degut a que aquest espai l'omplen canals espanyols que emeten teleescombraries i programames de molt mal gust, solament cal veure programes com APM o zona Zàping per a tenir-ne un tast i adornar-se del "nivell" de les tv espanyoles.

+
31

-
7
PPAnònim, 25/11/2011 a les 11:51
Ja ho va dir Jorge Fernandez del PP que s’havien de reduir canals catalans, ja sabem qui mana i perquè aproven pressupostos de CiU, res és gratis!!!

+
11

-
35
Qué pasadaEduardo González Palomar (Manlleu), 25/11/2011 a les 11:49
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
¿Dónde queda el sentido común en quienes nos gobiernan desde nuestras instituciones públicas en Catalunya cuando estando la Generalitat de mírame y no me toques han cerrado plantas hospitalarias antes que canales de TV3?

+
27

-
9
Gràcies "cYu" !Josep P. (Calella), 25/11/2011 a les 11:46
Suposo que això deu ser la lletra menuda del contracte que vàreu signar amb el PP, oi ? : pressupostos de Barcelona, de la Generalitat, vicepresidència "pepera" a la Diputació de Barcelona, govern de bracet a Castelldefels...
Quina excusa donareu ara quan la Sra. de Cospedal ja us ha llençat el vostre "pacte fiscal" pels morros ?
I el Sr.Duran encara vol el goverb de "concentración nacional" ?
Caldrà sortir el carrer com en temps de la dictadura !
VISCA LA TERRA LLIURE !
Josep //*//

+
19

-
11
ReferendumAnònim, 25/11/2011 a les 11:46
Em fa gràcia això del referendum dels de TV3 per rebaixar-se el sou, quan feia més d'un any que a la resta de treballadors de la Generalitat els hi havien rebaixat el sou un 5% per decret.