Quico Sallés | Actualitzat el 22/11/2011 a les 14:46h

Mas anuncia més impostos i taxes i menys sous públics

El president augura un 2012 de "purga" per complir amb l'objectiu del dèficit de l'1,3%. Creu que els resultats del 20N avalen la "seriositat de les mesures d'austeritat"

Mas, aquest migdia en la roda de premsa de Govern. Foto: Patri Mateos

Enfortit pels resultats electorals de diumenge, el president de la Generalitat Artur Mas, ha anunciat aquest migdia la segona ofensiva "d'ajustament, estalvi i austeritat" pel 2012, reblant la dinàmica pressupostària del 2011. Un "fer purga" que inclourà més retallades als sous dels treballadors públics, venda de patrimoni, més impostos i més taxes amb l'objectiu de complir amb el límit de l'1,3% del dèficit del 2012. I un altre objectiu més a llarg termini, el pacte fiscal. Així Mas demana per aquest 2012 més esforços a la funció pública i als ciutadans. Sang, suor i llàgrimes fins una suposada victòria final, una millora de l'economia el 2013 i la negociació en ferm del pacte fiscal.

En aquest sentit, Mas ha justificat que la reducció del 10% de la despesa pública aplicada aquest 2011 implica que en algunes partides ja no es pot reduir més perquè "s'ha tocat os", llevat en la partida salarial de la Generalitat. Només s'aplicaran retallades en els sous dels treballadors públics; uns "ajustos" que no ha volgut detallar en quina mesura o percentatge.  Una mesura que ha volgut maquillar anunciant que els membres del Govern i els alts càrrecs renunciaran a una de les 14 pagues per aquest 2012. De tota manera, la retallada en la nòmina dels treballadors públics no s'aplicaria si el govern espanyol n'aplica una altra.

Per tant, el Govern planteja ara una política agressiva d'ingressos. En aquest sentit ha avisat d'un augment del preu dels carburants, de les taxes universitàries, transport públic i del preu de l'aigua. Per altra banda, també ha assegurat que aplicarà "l'impost del patrimoni malgrat que el nou executiu espanyol no l'apliqui. Així mateix, també ha anunciat un "copagament slow" en l'àmbit de la salut que s'aplicaria només en la recepta sanitària de medicaments. En aquest apartat dels ingressos, Mas també hi suma futures vendes de patrimoni de la Generalitat com equipaments o autopistes.

El Govern creu que el 20N avala la seva política

Per Mas, els resultats electorals de la seva formació aquest diumenge en què CiU va assolir una històrica primera posició, avalen la "seriositat" de l'acció de govern i dels "ajustaments aprovats aquest 2011". Amb aquest aval, Mas tira milles i demana suports pels pressupostos de 2012 que no s'aprovaran fins ben bé el mes de gener.

Navega per les etiquetes

concertla gran retallada

COMENTARIS

+5
-0
sóm rucs
Anònim, 23/11/2011 a les 17:42
Hem canviat el pitjor predident de la història i em posat a un que va perdre dues vegades contra ell. Així anem!
Ara no us queixeu! Tots ens haurem de menjar el que la gent ha fet. Així és la democràcia dels hipòcrites, votar sense pensar i ser un conservador. Si sou conservadors no us queixeu pels clatallots. Si sou valents aixequeu el cap i mireu el futur.... L'única opció és un govern totalment nou, en un país nou i amb ganes de fer coses. Per això l'únic camí és l'independència. Però per dur-la a terme s'han de canviar molts valors socials. Per començar no ser tant individualistes i pensar que si jo vaig bé el veí .... que el donguin. Així cap país anirà bé. Perquè alemanya va aixecar el país després de la guerra? i ara és una de les potències economiques mundials? Doncs perquè es van unir i treballaben deu hores diàries i només en cobraven 7-8. Això és treballar pel país. No retallant, plorant, queixant-se. Sense esforç i sacrificis no hi ha resultats en res. Les coses no cauen del cèl.
+3
-2
INDEPENDENCIA
Anònim, 23/11/2011 a les 17:18
Parlar, escriure, no costa gaire, governar es mes complicat, l'independencia segons va dir el Sr,Mas no es per impacients, amb els empresaris els va dir que en pocs anys procuresin que el mercat espanyol sigui un máxim de un 10%, es una manera de anar fent independencia
jo soc el primer que avui l'independencia pro fem les coses bé, no ens tornem a equivocar, l'independencia arrivará, m'es aviat dels que molts es pensen
+8
-2
historia de catalunya
Anònim, 23/11/2011 a les 14:39
Ja tenim un nou personatge "mític" per afegir a la Història del nostre país: Artur I "El retallador"
+6
-0
Falta objectivitat
Anònim, 23/11/2011 a les 14:12
Els comentaris, malgrat excepcions, semblen d'aficionats al futbol. Els del CiU F.C. contra la resta de clubs. Del que es tracta no és de que si el meu és bo o de que si el teu és dolent, sino simplement de que si la política d'austeritat (retallades + impostos + baixades de salaris) ens treurà de la crisi. I jo crec que no, i si algú creu el contrari si us plau que m'expliqui per quin mecanisme. La política actual empobrirà el país sense millorar-ne l'economia ni permetre'ns sortir de la crisi. Si retallem, el PIB cau. I si que serà més barat demanar nous prestecs, però a la vegada tindrem menys ingressos i ens costarà molt mès de pagar el que ja debem (que és molt). Gana per avui i més gana per demà. La mateixa política forassenyada d'emetre bons patriotics que sols es poden tornar emetent més bons, que a la vegada necessitaran una nova emissió. Ningú veu que aquesta classe política (el govern d'abans i el d'ara) no saben que fan ni on ens porten?
+7
-1
Per què?
Anònim, 23/11/2011 a les 13:42
Per què fer totes aquestes retallades per arribar al míser -1,3% de dèficit (que es mesura sobre el PIB) quan el dèficit fiscal (un concepte diferent) amb Espanya representa un 10,5% del PIB català? En altres paraules, si Catalunya fos independent, tindria autmàticament un superhàbit de 10,5-1,3 (suposant sigui un -1.3, però tant li fa, és per fer-se una idea) = al voltant del +9%. Quantes retallades caldria fer amb un 9% de superhàbit? Tants esforços i sacrificis per arribar a un míser -1.3% quan amb la independència, automàtcament, ens posaríem amb un +9%? Catalunya DESPERTA !!!!!
+7
-0
Primer pas?
Anònim, 23/11/2011 a les 13:37
Per al sr. que diu les retallades són necessaries, ja que el primer pas és deixar el dèficit en el -1,3% per poder després ser acceptats per Europa i poder, llavors, ser un país independent... Has tingut en compte el -10,5% del PIB de Catalunya que tenim com a conseqüència del dèficit fiscal amb l'Estat espanyol? NO FA FALTA ARRIBAR AL -1.3% DE DÈFICIT (dèficit que es mesura sobre el PIB). Ja que si fóssim independents, automàticament passaríem a tenir -1,3+10,5% = 9,2% de SUPERHÀBIT !!!! Europa ens obriria les portes ben obertes !!!! QUANTES RETALLADES CALDRIA FER EN UN PAÍS AMB UN SUPERHÀBIT DEL 9% ????????????? Cal ser MOLT ESTÚPID per voler seguir a dins d'Espanya i acceptar totes aquestes retallades que podríem evitar si fóssim un poble VALENT i DECIDIT.
+3
-8
Aquest és el cami per ser reconeguts
Indigeta, 23/11/2011 a les 12:43
Catalunya ha fet amb el govern serios i responsable de CiU, i per comparació amb els trilers espaÑÑols, italians i grecs, un pas de gegant per fer complicitats amb paisos seriosos de tot el mon que veuen amb estupefacció el trilerisme d'aquells paisos.

Si volem ser sobirans alguns dia ens calen amics, i en Mas ha fet un enorme pas per tenir-ne, d'aquí endevant, amb comparació amb els mindundis del tripartit.
+1
-8
Aquest és el cami per ser reconeguts
Indigeta, 23/11/2011 a les 12:39
Catalunya ha fet amb el govern serios i responsable de CiU, i per comparació amb els trilers espaÑÑols, italians i grecs, un pas de gegant per fer complicitats amb paisos seriosos de tot el mon que veuen amb estupefacció el trilerisme d'aquells paisos.

Si volem ser sobirans alguns dia ens calen amics, i en Mas ha fet un enorme pas per tenir-ne, d'aquí endevant, amb comparació amb els mindundis del tripartit.
+1
-6
Carlinhos Sabadell
El "subnormal", 23/11/2011 a les 12:38
Caram! Com se'ns posa en Carlinhos! Espero que no tinguis cap familiar amb la síndrome de Down, atès el to despectiu amb el que utilitzes (més o menys dues vegades a cada línia) l'insult "subnormal". Molts dels que tu anomenes "subnormals" són amb tota seguretat persones més il·lustrades que tu.

Enveja? Cap ni una. Ets tu el qui fa el ploramiques perquè et retallaran el sou (cosa de la qual me n'alegro moltíssim, tot sigui dit, ja que el teu sou -per a no fer res- el pago jo amb els meus impostos). Et creies que una "oposició" et donaria dret a la siesta perpètua ... i ja vas veient que les coses es torcen.

Ningú obliga a res, noi. Si no t'agrada com et tracten al sector públic, deixa de plorar com una iaia, assumeix riscos i vine al sector privat. Em temo que no duraries ni dues hores. Al sector privat es paga per pencar ... i això, pencar, els "servidors públics" no sabeu què punyeta és. No ho heu fet en la punyetera vida.

Retallades de sou al sector públic?? Sí, com a mesura inicial. D'aquí uns mesos ja es començarà a veure que no n'hi ha prou amb retallar i que, simplement, cal cardar al carrer a la meitat de buròcrates que gandulegen per tota mena de despatxos. Quéstió de temps. Si ara et queixes ... he he ... espera't, Carlinhos, que pinten bastos.

Segurament es pot dir de manera més políticament correcta, però què vols que et digui, la correcció no és la meva especialitat. Sóu massa gent vegetant al sector públic i ni volem ni podem pagar-vos salaris per no fotre brot.

Au, plora i insulta ... però les "extres" ja te les pots anar pintant a l'oli. Petons.

Mira cap a Grècia ... i et veuràs a tu mateix en un parellet de mesos. Sector públic ... kaputt. La caixa està buïda. No s'us pot pagar a fi de mes. Quan vagis al "súper", digues-li a la caixera que li pagaràs amb "oposicions". I espera que et tornin canvi.
+7
-0
Les retallades no serveixen
Anònim, 23/11/2011 a les 12:23
Servirien per una família, o per una empresa, però les economies dels països es comporten diferent. No es pot retallar en plena crisi: baixes el salaris, baixa el poder adquisitiu, el consum s'enfonsa, les empreses han de plegar, més atur, menys consum, no es poden pagar els deutes als bancs i aquests s'arruinen.... Podria seguir però la cosa va per aquí. Les retallades serveixen perque ens prestin diners més barat, però a mig termini no arregla res: el govern espera sortir de la crisi demanant diners per tota la eternitat? Per sortir de la crisi ha d'augmentar el PIB. I si el govern no té diners per injectar en l'economia el que ha de fer és devaluar i crear inflació (de fet no hi ha inflació si estem en deflacció). Com que no podem devaluar com varem fer els anys vuitanta, perque estem dins de l'euro, la sortida a la crisi vindrà de sortir de l'euro o de convencer els alemanys de que els interessa engegar la impremta dels bitllets. Naturalment això exigeix polítics valents i amb visió, cosa que no hi ha ni a Catalunya, ni a Madrid, ni a Brusseles.
+4
-3
arruinar
Anton, 23/11/2011 a les 11:51
A l'anòmin d'unes reflexions, lo d'arruinar el país, ja ho ha fet l'esquerra, els socialistes a les Espanyes i el triparitit a Catalunya. tranquil que no es baixarà gaire més del que ja s'ha baixat, però i esterem dies aquí a baix, aixó no t'ho discutexo. Et posaré un exemple; Un dipòsit d'aigua, sempre raja quan s'omple sovint, si no es pot omplir sovint, cal gastar menys aigua, però si segueixes gastant l'aigua sensa l'equilibri de ser reposada, a les hores et quedes sensa aigua i, no saps el que costa tornar a omplir el dipòsit i, mentre no tens aigua.
+6
-2
No tens ni p... idea
Hornet, 23/11/2011 a les 11:50
Per al Pere Arenys, 22/11/2011 a les 16:59


No tens ni idea de lo que dius. Que els funcionaris guanyen mes que els altres treballadors? Deus estar somiant, I don treus que treballen menys hores?

Quanta ignorància i demagògia!!
+4
-9
COHERENCIA
Anònim, 23/11/2011 a les 11:07
Si no fem retallades a on va el pais, a la p. m. siguem coherents, abanas de criticar el que ho vol sol.lucionar el problema perque no critiquem els que l'han provocat aquesta situació, en gran part Montilla i Cia,que ademés ens van enganyar dien que teniem 4000 millons de euros de deficit i amb realitat han sigut 8000 millions,
Al Montilla a casa tranquilet i cobran, quins pebrots
COHERENCIA
+4
-11
PRIMER PAS
Anònim, 23/11/2011 a les 10:58
SI VOLEM SER UN PAIS INDEPENDENT TENIM QUE FER LES RETALLADES QUE DEMANA EUROPA. DEIXAR EL DEFICIT AL 1'3%, SI NO NO PODREM ENTRAR, HI PER PODER POSARSE A L'ALÇADA DEL PAISOS MES RICS
ES AIXI O NO, AQUEST ES EL PRIMER PAS QUE FA CATALUNYA PER ANAR CAP L'INDEPENDENCIA
ENS DESFEREM D'ESPAÑA HI TINDREM LES PORTES OBERTES D'EUIROPA
+10
-1
Plà contra l´atur
Anònim, 23/11/2011 a les 10:37
El merder social que s´està covant i que ja és a punt d´esclatar, serà tant gran que s´haurà de multiplicar per 100 el nombre d´efectius dels Mossos per "preservar l´ordre".
Aquest és el veritable plà de CiU per acabar amb l´atur a Catalunya!
+11
-0
Els còmplices de l'Espoli han d'anar a la presó !
Anònim, 23/11/2011 a les 10:36
Mentre en Mas ens distreu amb el "pacte fiscal" (en color taronja a la foto) l'Espoli Fiscal espanyol contra Catalunya continua.
http://ves.cat/anvQ
+9
-2
Jo també marxo
Anònim, 23/11/2011 a les 10:31
Jo també marxo, a Anglaterra, a Alemanya... on sigui i on pugui construir-me un futur... ben lluny de Catalunya, aquest país de SUBNORMALS que els agrada VIURE EN LA MISERIA ECONÒMICA I CULTURAL, un país COVARD que no té pebrots per reclamar el que ÉS SEU, on voten uns polítics que només pensen en VIURE del CUENTO, i que són uns llepa-culs del PODER ESTABLERT ESPANYOL. Adéu Catalunya: la teva MORT definitiva és IMMINENT, CULPA DELS CATALANS, EL POBLE MÉS RUC I MASOCA QUE MAI HA EXISTIT. ADÉU!!!!
+4
-0
Cínics
Anònim, 23/11/2011 a les 10:24
CINICS
+13
-1
Unes reflexions
Anònim, 23/11/2011 a les 10:13
1) El govern Mas diu que es sent fort i legitimat per retallar el que calgui, però NO VA DIR RES de retallades abans de les eleccions, per tant és fals que estigui legitimat com diu 2) Si realment la situació de la Generalitat és tant dolenta, i és causa de l'expoli fiscal espanyol, aleshores la solució és lluitar per acabar amb l'expoli i no covardament fer pagar una altra vegada als catalans 3) Les retallades i els augments d'impostos sols tenen sentit per tranquilitzar els mercats de deute, però NO es té en compte que això en un moment de crisi és contraproduent econòmicament i acabarà empobrint el país com si acabessim de sortir de la guerra civil i destruirà l'economia. El Sr. Mas i el Sr. Rajoy volen guanyar temps fins que els alemanys es decideixin a devaluar l'euro o acabem sortint-ne? En resum: el govern menteix, és covard, no està legitimat i no té projecte econòmic més enllà d'arruinar el país. Hi ha motius per estar preocupat.
+8
-1
SORTIM AL CARRER
Anònim, 23/11/2011 a les 09:38
ÉS EL MOMENT I ORGANITZEM UNA GRAN FESTA, PERÒ EL PP, NI PSC, NI CYU ESTAN CONVIDATS! A QUE ESPEREM!!!!!

INDEPENDÈNCIA, JA!!!
+3
-4
De centre
Anton, 23/11/2011 a les 08:53
Srs. quan una formació política dona suport a l'esquerra "española" en el "parlamento Español" y a la dreta, depenent de qui mana a les Espanyes, es una formació política de centre, fiqueus aixó el cap, de centre. Per altra banda no cal que estigueu totalment en deacord, doncs apujar impostos es la mare dels ous de l'esquerra i, aixó es part del que farà el Govern que, recordem es el Govern de la Generalitat.
+7
-0
podeu retallar per un altra banda
Anònim, 23/11/2011 a les 08:27
el desgavell que ha deixat el tri-podrit serveix d'excusa per a què l'extrema dreta de CiU es carregui l'estat del benestar. N'hi hauria prou de suprimir els Consells Comarcals,les Diputacions i les seves bufandes,els sous vitalicis, les secretàries, els cotxes i els despatxos dels ex-presidents (de la Generalitat i del Parlament), la supressió del Sindic de Greuges), la reducció de les dietes dels politics per assistència a Consells,Plens, etc. Supressió de subvencions a Spanair,Ryanair, i moltes Ong,s, reducció de despeses a la Corpo, fer pagar la taxa turistica;exigir de manera ferma i decidida el COncert Econòmic. I més coses que, seguramente em deixo; i això només a Catalunya
+11
-0
Desvergonyits
Cardenal Ateu, 23/11/2011 a les 08:02
Que en Mas i cia. ratallin als pobres i protegeixin als rics, ho entenc, es la seva feina. Son la dreta. El que no entenc es que quan governen les esquerres, sembla que tinguin vergonya de fer el contrari. L'esquerra no s'atreveix a posar impostos als capitalistes (bancs, assegurances, companyies de telefonia, etc.) només s'atreveix a donar subsidis als immigrats vinguts d'arreu, pagant-los els parts masius que hem de suportar entre tots i mes pagues de subsisténcia inexplicables. L'esquerra no es desvergonyeix, des que en Guerra va invertar subsidis pels peons andalusos.
+13
-0
Artur I ... administra la colònia.
Anònim, 23/11/2011 a les 07:57
Incapaç d'aturar l'Espoli Fiscal i liderar l'alliberament de Catalunya tant sols sap administrar les molles que ens llencen des d'Espanya.



+8
-0
Polítics-actors
Nemo, 23/11/2011 a les 07:16
D'antuvi que retallin a Estafanya, després ja es veurà si cal fer-ho aquí. Amb el gran capital que regalem podem fer grans coses a la nostra nació.
Ai, però, amb els anyells catalans sí s'atreveixen, amb els llops estafanyols no tenen collons.
No entenc per què no lluiten pels diners propis, nosaltres estaríem al seu costat.
Quina colla de botiflers, i per què no dir-ho, fills de la gran puta.
+7
-3
per a massa paràsits
Carles Sabadell, 23/11/2011 a les 04:09
Com sempre ha de sortir el subnormal defensor del sector privat que va de jo treballo i tu no. ( Com si bombers, metges, o la policia no treballes igual prefereixen un país on per fer aquestes tasques hi trobis un paquistani o un llatino-americà mal pagats, o qualsevol curandero o porter de discoteca , segur que tu ets de mútua i del copagament, Doncs el primer que t'he de dir és que treballar aquí treballa tothom l'únic que passa és que a la privada i van els inútils, o els fracassats que no han pogut quedar-se al sector públic. Enveja, Això és així en molts rams. Ah imbecil que hi ha molts treballadors públics que no són funcionaris, que treballen en empreses públiques com si fossin treballadors de qualsevol empresa privada. I jo t'he de dir que per treballar per a qualsevol subnormal que es creu Deu per tenir un negoci o fer-ho per al sector públic doncs prefereixo treballar per a la gent. I té de dir que he treballat als dos sectors hi he trobat ganduls a tota reu. Però de subnormals molts més al sector privat.
+14
-1
MARE DE DEU SENYOR¡¡¡
Anònim, 23/11/2011 a les 01:38
SENAT , no serveis per res ... restem 6.000 milions d´euros.
Diputacions , serveixen de poc .... estalviem més milions.
SOUS VITALICIS DE EX - diputats ,consellers , senadors , presidents estatals , de comunitats ,de parlaments , de les corts , directors general , etc , etc ,etc estalviem milers de milions ¡¡¡¡
Ajuntament ... sous de alcaldes i regidors ,regulat per llei.
etc , etc
SR. MAS , com dirien els peperos ... " LA CAGASTE ".
SALUT I independència.
+13
-0
És podria retallar en altres coses...
Anònim, 23/11/2011 a les 00:55
¿És el moment de fer retallades? la resposta és SI.
Per els abusos que hi han hagut, als darrers anys, i sobretot en la funció pública (i no dic els funcionaris) sinò els polítics. Jo he vist, com polítics de nivell local, tenien un sou...perdoneu varis sous i no feien res de res.
Estic moolt d'acord, eleminació dels consells comarcals o de les Diputacions. I no dir de les duplicitats en l'ens locals.
Les retallades en els polítics a tots els nivells. Veuriem quan de calerons és podria estalviar Catalunya.
MAI RETALLAR EN LA SANITAT O LA FUNCIÓ PÚBLICA.
Són uns dels pilars del benestar social (servei públic).
És l'hora de sortir al carrer i lluitar per les no retallades i perjudicar als ciutadans de peu.

+15
-2
Amb il·lusió
Català emprenyat. I MOLT, 23/11/2011 a les 00:22
Sou els votants de CiU els que teniu la responsabilitat de fer dimitir aquest senyor que amb el vostre vot ens ha pres el pel a tots els catalans.
+10
-1
me'n vaig a viure a Tasmania aixi q pogui!!! :)
anunnaki, 23/11/2011 a les 00:06
catalanets pobre gent poruga i ultrasodomita. els 22000 milions/any d'expoli nomes es la XOCOLATA DEL LLORO BABAUS!!! si voleu arribar a cobrar una pensio, CAL INDEPENDENCIA!!!, si voleu no haver de pagar mes per la benzina, aigua, peatges... CAL INDEPENDENCIA i aixi ad infinitum, en resum si no voleu deixer morir el pais i ara directament a la seva gent, CAL INDEPENDENCIA!!! d'aixo nomes hi haura un culpable, EL POBLE CATALA!!!
+8
-1
Col·locar a un altre el mort
Anònim, 23/11/2011 a les 00:01
Porto més de mitja vida de funcionari, segurament, més anys que alguns dels que heu escrit aquests comentaris. Durant aquests anys a l'Administració n'he vist de tots colors, des d'haver-nos de repartir un val de combustible de 2000pts entre dos, anar a buscar a un taller pneumàtics de rebuig per montar en els vehicles oficials, pagar de les nostres butxaques factures de reparacions que anan bé te les pagaven entre mig i un any després etc.( això de subvencionar el treballador a l'empresaria la privada no passa oi? )
Per ser funcionari tothom si pot presentar, però quan tot va bé (vaques grasses) ningú ho vol ser,ara quan es gira la truita llevors si.
Estic d'acord que hi ha colegues que no es guanyen el pa que es mengen, però també a la privada hi ha el tìpic llepon i pelotas que sempre te la feina més bona i aquests tampoc els despedeixen, al menys quan jo era a la privada. A mi com que saben el que cobro també saben el que m'han de treure,ni puc fer factures en negre ni cap tipus de "xanxullus". De una cosa n'estic ben segur i és que la crisi econòmica no l'hem causada els funcionaris
+10
-0
repugnancia total
Anònim, 22/11/2011 a les 23:46
tots aquesta morralla q heu votat cyu espero q aviat rebenteu de pagar impostos!!! :)) sou els mes grans apanyos de tots, cada eleccions aixi o demostreu, i la vostra fantasia malaltissa (apanya) es molt cara, aixi doncs quant pageu impostos a tuti pleni feu-ho amb il.lusio com diu el vostre lider mesianic. i per cert ahir vaig trucar al CAP per saber si tenien una documentacio q fa no se quant q estic reclamant, e trucat per saber si la tenien per passar-la a buscar, ATENCIO, ara per no donar no donen ni INFORMACIO PER TELEFON, tinc q perdre tardes a preguntar in-situ!!! parlant amb la funcionaria m'ha dit q son ordres del vostre repugnant lider!!! cada vegada que'l meu acces als serveis publics es vegui obstaculitzat tant com poguim me'n recordare de vosaltres i les vostres mares! i a la vostra estimada apanya vivin del kuento gracies a vosaltres... quin fastic!
+9
-0
GOBERN DELS MELIORS DELS PEJORS!
Anònim, 22/11/2011 a les 23:40
28 DE NOVEMBRE 2010: ABSTENCION = 40%; CYU LA LISTA + VOTADA
2011: CONTINUA L'ESPOLI FISCAL & LO COLLABORACIONISME.
+12
-0
POST ELECCIONS : DESCONCERT ECONOMIC
Anònim, 22/11/2011 a les 23:35
Tot era preparat abans de las eleccions...
+15
-0
futur negre
Anònim, 22/11/2011 a les 23:12
Ara falten les retallades del mariano. Aixo acabara molt malament senyors politics catalans. data limit 2014.
+17
-1
Poétic....perdò, patètic
Anònim, 22/11/2011 a les 22:55
Crec que això ho diu tot:

A Madrid ens fan el llit,
tota España ens fot canya,
Catalunya no treu pit,
i el PP a tots ens guanya
+20
-0
REVOLUCIÓ
Anònim, 22/11/2011 a les 22:41
Cal fer una revolució catalana //*//
+25
-1
Fills de puta
Anònim, 22/11/2011 a les 22:02
Primer demanen el vot per defensar el concert econòmic.

Un cop els votes, el teu vot vol dir que avales les retallades. El concert econòmic ja no importa.

El saqueig espanyol ja pot continuar igual que abans.
+9
-3
animals a quatre potes
Anònim, 22/11/2011 a les 21:56
els catalans fins que no aconsegueixen un esat independent serem animals a quatre potes rere la pastanaga de CYU, PSC ERC, I ESPANYA I OLÉ
+4
-3
animals a quatre potes
Anònim, 22/11/2011 a les 21:55
els catalans fins que no aconsegueixen un esat independent serem animals a quatre potes rere la pastanaga de CYU, PSC ERC, I ESPANYA I OLÉ
+19
-1
el MAS és un traïdor botifle
Anònim, 22/11/2011 a les 21:51
el MAS és un traïdor botifler, com la majoria de la burgesia barcelonina, sense la burgesia barcelonina seriem un estat independent, però no tenim cultura de fer política solament cultura de fer negocis ruïnosos.
+15
-0
Cop de fals
Anònim, 22/11/2011 a les 21:16
Si sumem cada any, l'espoli fiscal d'Espanya, uns 20.000 milions i el frau fiscal de les grans empreses de Catalunya, uns 16.000 milions, la suma son 36.000 milions d'euros.
En resum a Catalunya l'hi sobren diners, però estan molt mal administrats.

Catalans, fem fora aquesta casta política que tenim, dons estan fent el joc a quatre fills de puta, i estan donant pel cul al poble.

Noticia:


http://www.llibertat.cat/2011/11/silenci-aqui-es-defrauda-16.000-milions-d-euros-anuals-15435


Part de la noticia:

El setè dels catalans enxampats no és cap altre que Artur Mas Barnet, pare de l'actual president de la Generalitat, Artur Mas, per un frau de 823.262 euros. Del compte era beneficiari, el 2002, el mateix Artur Mas fill, aleshores conseller d'Economia i Finances de la Generalitat.
+11
-0
anem al gra
Anònim, 22/11/2011 a les 21:14
algú coneix alguna feina en negre? fins i tot si es una activitat il·legal, el que sigui per cobrar una mica més i arribar a fi de mes. Gràcies amics
+6
-9
Fins els ous ... bis
Massa paràsits, 22/11/2011 a les 21:12
Perdó, Carles Sabadell, tu n'estàs fins els ous dels qui n'estem fins els ous dels treballadors públics. I jo n'estic fins els ous dels treballadors públics (la meitat de vosaltres no foteu brot) i de la cançoneta de les oposicions. Al sector privat hi treballem gent que tenim moooooltes titulacions universitàries i que passem oposicions a diari. El sector públic està infestat de gent que un bon dia va aprovar un examen i que se sent legitimada a fer el vago durant tot el que resta de la seva existència. Jo, en les teves oposicions ... m'hi pixo. I si no t'agrada el sector públic ara que sembla que et tocaran una mica el sou ... ningú obliga a treballar al sector públic. Passa't al privat. S'hi viu molt bé. Ja veus que no ens queixem ... Això sí, si no penques ... t'acomiaden. El món funciona així. Què vols fer-hi. Et retallen el sou?? Et fots. Apa maco, ja veus de què et serveixen les teves oposicions. I espera't ... que això tot just acaba de començar ... Sobra la meitat de funcionaris. No és qüestiò de retallar-vos el sou (que també), és qüestió de fer neteja.
+10
-2
ESPANYA: UN PAÍS DE FUNCIONARIS.
Vicenç Ramoneda i Ullar, 22/11/2011 a les 21:12
+11
-0
Amb il·lusió!
Anònim, 22/11/2011 a les 21:10
Vinga catalans, cares alegres, buidem una mica les nostres butxaques en pro de la Pàtria, ajustem-nos els cinturons pel país. demà em llevaré com cada dia a les sis content de contribuir al país pagant una miqueta més, encara que en tingui menys. Ens ho demana el nostre President. aqui em té a la seva disposició, esperant any nou per contrubir amb més decisió. Estic avui content.
+12
-1
I ara es queixen!
Anònim, 22/11/2011 a les 21:09
Segur que molta gent que ara es queixa aquí va votar CyU! Doncs ja us està bé home, cornuts i pagar el beure!
Fins que CyU no canviï i entri gent amb ganes de ser lliures sempre serà la mateixa merda botiflera!
+17
-0
Ciu mentiders de mena!
Anònim, 22/11/2011 a les 21:07
El pacte fiscal consisteix en retallar a tort i a dret? Si no ens robéssin tants calers els espanyols potser no hauriem d'acabar així, això ja sembla el Sàhar Occidental senyors!

Ni pactes fiscals ficticis ni òsties, INDEPENDÈNCIA!
+16
-0
Voleu estalviar? Voleu guanyar diners?
Anònim, 22/11/2011 a les 20:49
Si voleu que la Gene estalvii diners:

* tanqueu monstres que sols generen dèficit com l'Agència Catalana de l'Aigua, un veritable pou sense fons. Foteu al carrer tots els centenars o milers d'enxufats per ICV (i els que ja hi havia abans). Podem pagar un temps més per eixugar el dèficit que heu fotut tots plegats, però no per a mantenir els "asessors" i empreses associades. A la puta calle.
* tanqueu les diputacions, un altre cau d'enxufats sociates i ara peperos-CiU que no foten res i malmeten diners

Si voleu que la Gene guany diners:

* fomenteu la creació de petites empreses i ajudeu a que no tanquin les que hi ha
* fomenteu la inversió de capital propi en el mercat exterior, en particular, en paisos en vies de desenvolupament emergents
* utilitzeu en aquest context els equipaments o centres que té la pròpia Generalitat, sovint amb gent amb molta experiència
* fomenteu la investigació científica que pugui ser productiva, que pugui generar patents o pugui donar suport a la creació de riquesa. Utilitzeu els centres de recerca com a trampolí per al desenvolupament de projectes en altres paisos.
* fomenteu que hi hagi nous mercats per als productes catalans fora de l'Estat Espanyol, on aviat possiblement ni ens voldran pagar ni molt possiblement podran
* fomenteu també el consum intern dels productes catalans, molt en particular, dels de primera necessitat.
* fomenteu que empreses extrangeres tinguin la seu social a Catalunya. Putegeu les empreses catalanes que tinguin la seu social a Madrid i que, per tant, no cotitzen.

I lluiteu de debó pel concert econòmic o, millor, la independència. Perquè com podeu veure, ens hi va la pell.
+18
-0
I el pacte fiscal ?
Anònim, 22/11/2011 a les 20:39
Després de l'esquer del "pacte fiscal" (segons el Duran no serà un fracàs si no l'aconseguim), les retallades. Mol ben jugat... De tota manera, el Mas no cal que pateixi, que mentre segueixi per aquest camí té garantit el suport del PP.
+16
-0
nazis de merda
Carles Sabadell, 22/11/2011 a les 20:31
Això funciona així, retallem drets d'una part de la població perqué la gran part de la població ho acceptarà ja que amb ells no els toca. és com allò d'empresonar els jueus, Ningú que no fos jueu no es va queixar.
+13
-3
Fins els ous
Carles Sabadell, 22/11/2011 a les 20:29
Ja n'estic fins allò que no sona de la gent que crítica a la brava als treballadors públics. En primer lloc no tots els treballadors públics són funcionaris cosa que la gran majoria d'idiotes que critiquen els treballadors públic ignora. La gran majoria dels treballadors públics de Catalunya som treballadors laborals això vol dir amb el mateix marc legal que qualsevol altre treballador d'empresa privada. Poden ser acomiadats i són acomiadats moltes vegades com a qualsevol altra empresa. En segon lloc molts d'aquest que critiquen són uns inútils, moguts per la enveja, que no han estat capaços de realitzar l'esforç que cal per a superar unes oposicions que en la gran majoria dels casos es triguen molts anys a aprovar. Els treballadors públics de Catalunya tenen una molt bona preparació, són gent que passa molts anys de formació i interinatge abans d'assolir una plaça i que com qualsevol altre treballador es guanya el sou i no es mereix que se li retalli per decret.
El que més m'indigna és que això és fa per dos motius un ideol·lógic cal retallar el sector públic que dona serveis a tothom mentre retirem l'impost del patrimoni a les rendes més altes. O l'impost de successions, l'important és que qui té diners no pagui impostos per això ja tenim la gent que treballa per compte aliè. El segon motiu és encara més evident cal retallar sous de treballadors públics per l'espoli fiscal que pateix Catalunya.
+14
-0
¿Everybody?
Anònim, 22/11/2011 a les 20:17
¿es sacrifica tothom? Mas, qui es queda amb la pasta dels locals que esta venen la Gene????????
+12
-0
sacrificarse pel futur
un senyor antic, 22/11/2011 a les 19:59
Es legitim demanar sacrificis quan les coses van maldades, es coherent i riguros, ara be, el sacrifici no es una "inmolacio", no toca, Catalunya no es Grecia, podem sortir d'on estem, tocats pero no enfonsats, ara be, lo que no es suportable es que el nostre sacrifici sigui un espectacle de "tele basura " per España, allo de mira'ls que malament que estan "mientras nosotros"....!, per aci no s'ha de pasar, el sr. Rajoy, amb el seu aspecte de forense de provincias, mes aviat enterramorts a d'oficiar els funerals de l'España expoliadora, i em temo que no ho fara, per mes que digui, perque l'especialitat espanyola es "que inventen y trabajen ellos", el leiv-motiv de la nomenklatura parasitaria criada i engreixada des de la Moncloa, guany qui guanyi, i si ens hem de sacrificar en el seu altar, anirem llestos, "cornuts i pagar el beure", triste planeta la nostra.
+19
-0
ara protesteu?
Anònim, 22/11/2011 a les 19:56
Ara protesteu? Les protestes s'havien d'haver fet el dia 20N a les urnes.
+7
-6
El bastó del puta coix i el càrrec de Bocatorta
Sostres, 22/11/2011 a les 19:54
L’altre dia l’Agustí Colomines va assistir a una tertúlia del Canal Català i va anar-hi acompanyat del seu inseparable bastó, que ell molt murri amaga quan surt a la tele però que jo vaig poder immortalitzar en aquesta instantània. Déu bufa, qui bufa sinó Déu. I Déu té un bastó –diuen també les àvies- un bastó que pega i no fa remor. Bé, he pensat que l’audiència agrairà que a poc a poc vagin sortint tots els personatges de la tara nacional. El servei d’investigació d’aquest blog va al darrere, per cert, d’aconseguir una entrevista amb el metge de Düsseldorf que li fa les infiltracions a Javier Godó per intentar que el pobre no vagi tan tort. La primera pregunta serà sobre detalls escabrosos, que sempre alegren les sobretaules. La segona serà sobre la barra del mateix metge, i sobre el preu que li cobra al comte, total perquè cada dia vagi més inclinat, com el penya-segat del diable.



Però a part d’aquestes pinzellades curioses, l’actualitat ve marcada aquests dies per un dels episodis més lamentables de la premsa catalana. Tant la Diputació com l’Ajuntament de Barcelona m’han confirmat que el Marc-Àlvaro anà expressament a demanar-los de dirigir el Centre de Cultura Contemporània i substituir d’aquesta manera el Josep Ramoneda. No és que Convergència pensés en el Marc-Àlvaro, sinó que Bocatorta, amb tota la barra i sense cap vergonya, a va anar a cobrar els serveis prestats exigint aquest càrrec. Tots coneixíem el servilisme del tarat. Tots coneixíem la seva infinita baixesa. Però francament, no m’esperava que l’explicités d’una manera tan crua i tan repugnant que fins i tot les persones a qui va anar a veure, que fins llavors el tenien pel seu intel·lectual de referència, m’han acabat trucant per explicar-me l’escena fastiguejats de tanta indecència i donant-me la raó per totes les vegades que li he dit tarat i que he cfet servir la seva boca torta com a metàfora de la corrupció moral de Catalunya i de La Vanguardia.



No sé que en pensarà el director José Antich, de la baixesa del seu col·laborador. No sé si formava part del pack que La Vanguardia li oferí a Convergència durant la travessia del desert, a canvi de l’escandalós tracte de favor que en tots els sentits rep del Govern, en aquests moments, el diari del Grupo Godó; no sé si Antich va ser el primer a posar a la venda els articles de Marc–Àlvaro, o si ha estat Bocatorta qui ha tingut la idea d’utilitzar les pàgines de La Vanguardia per aconseguir el seu càrrec. Sigui com sigui, el que vull deixar clar és que això no és periodisme, ni literatura. Pot ser que sigui política, però no és periodisme, ni res que tingui a veure amb l’ofici d’escriure. Té molt més a veure amb el saldo i amb la cantonada, i amb el preu d’una estona a soles en una cambra. Això no és periodisme, ni és res que es pugui comparar a cap ofici noble ni tan sols digne.



Cal afegir que, per dissimular, Bocatorta ha tingut a sobre la infinita barra de fer que La Vanguardia publiqués alguns noms més per dirigir el centre, com si també sonessin, per protegir-se i no cremar-se fins que expiri el contracte de Ramoneda.



Bocatorta anant a exigir càrrecs a canvi dels seus articles favorables és un exemple més de fins quin punt la premsa catalana és un mite i no existeix. Bocatorta anant a pidolar i Convergència concedint-li l’almoina certifiquen que ni a Barcelona ni a Catalunya no hi ha hagut canvi de règim i que simplement els continuem sent una interminable pel·lícula dels germans Dalton on només els actors han estat substituïts. Després de tant queixar-se del sectarisme socialista, vet aquí el sectarisme que Convergència promociona. Després de tant queixar-se dels intel·lectuals orgànics, vet aquí Bocatorta anant a exigir càrrecs. Després de tant ridiculitzar la mediocritat socialista, vet aquí que Convergència en tria un de molt més mediocre, perquè el Ramoneda és un home equivocat i que tot el que defensà s’ha ensorrat però no se li pot negar que coneix els 20 museus més importants del món i que quan parla de cultura contemporània sap de què parla.



En canvi, què ha de saber el tort del Marc-Àlvaro? I encara més: quin coneixement el podria redimir de la seva invertebració moral?



No era això, companys, no era això. Si això era el que havia de passar, que haguessin avisat perquè ens anava millor amb els socialistes: podíem passar vergonya aliena en lloc d’haver de passar la nostra pròpia. Quina diferència hi ha entre CiU i el PSC? Bé, com a mínim el Ramoneda no va tort.



La trama s’estén com una nit llarguíssima sobre el paradigma moral de Catalunya. El socialisme va ser el negoci dels excomunistes i el sobiranisme és el negoci del Cottolengo tarat –on no hi falten excomunistes com el Colomines.



El seu bastonet indica el pas de la nació.
+11
-21
Pobres funcionaris
Despertaferro, 22/11/2011 a les 19:37
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+16
-1
El perquè de les declaracions avui
Anònim, 22/11/2011 a les 19:35
Amb la pirma de risc espanyola disparada i sense que el govern espanyol en situació d'interinitat pugui anunciar noves mesures d'austeritat.Han pactat amb CIU que faci aquestes declaracions de noves retallades que aplicaran, per que siguin portada els diaris i calmin els mercats internacionals, a canvi el PP ja li tornarà el favor( donant suport als pressupostos de la generalitat o amb alguna altra coseta, CIU és de fàcil conformar).
+11
-5
...amb el nas tapat, si cal!
qvic, 22/11/2011 a les 19:33
Molts ens preguntem per què el sentiment que es respira al carrer de gent farta d'Espanya i cada cop més independentista no es reflecteix en les urnes. Només cal veure Bildo o Amaiur, l'aire que respira aquesta gent, de companyonia, d’il•lusió, d'empenta, de superació de personalisme...i comparar-ho amb els nostres polítics que representen opcions similars, revengisme, ressentiments, cops de colze, caïnisme, desconfiança...On volen anar així? Francament crec que l'èxit de CiU es deu molt a aquesta constatació: mentre l'independentisme català segueixi així, la gent vota partits més estructurats i seriosos...malgrat ho hagi de fer amb el nas tapat, si cal.
+14
-0
Vergonya Eduardo
Anònim, 22/11/2011 a les 19:24
Eduardo González Palomar, per cert. I dels teus erudits anàlisis electorals en que preveies un increment espectacular del PP a Catalunya que se n'ha fet?, a mi em faria vergonya continuar pontificant com si res.
+19
-0
Jo vaig veure el barri sèsam, sr. Mas
Triqui el monstre de les galetes, 22/11/2011 a les 19:22
No crec que ningú amb dos dits de front no cregui que cal fer ajustos en temps de crisi. Però amb la mateixa fermesa que ens colleu als catalans caldria que també la demostréssiu a Madrid. Que ràpid ens oblidem del pacte fiscal! El mateix President en roda de premsa ha reconegut que sense dèficit fiscal no caldria prendre aquestes mesures! Però no ha dit ni "piu" del què pensa fer políticament per corregir-lo. A més fa trampa, els catalans no "avalen" les seves mesures, per fer-ho hauria d'haver-les exposat abans de les eleccions i no aplicar-les després dels resultats!!! Sé que això d'abans i després sembla una mica de barri sèsam, però que a sobre no ens vulgui prendre el pèl. Això si, el diumenge tots sota el balcó del Majestic cridant independència...
+21
-0
i què us pensaveu?
Anònim, 22/11/2011 a les 19:21
Ara resulta que en Durán es tira endarrera vers el pacte fiscal que va fer bandera en tota la campanya. Aixó no serveix per rés!!!. L'un es baixa els pantalons i el seu soci anuncia pujades d'impostos i encara més retallades. Ara ja no tenen por de perdre unes eleccions, perque les més properes son d'ací a dos anys. Per qué no surten els independentistes que hi han a CIU i d'una vegada per totes anem a fer força junts per lluitar per nosaltres? Aquells que han votat els Durán i cía, que no es queixin, doncs gracies a vosaltres tots els catalans anem a pitjor. Recordeu que de tenir els diners que Madrid ens fot i no ens torna, no ens caldría cap pacte fiscal i aniriem de p... mare. Independència JA!!!!!
+27
-0
És necessari
Anònim, 22/11/2011 a les 19:20
Cal augmentar els impostos i baixar els salaris dels catalans a fi de que no disminueixi la transferència fiscal anual a Espanya. Penseu que els espanyols ho necessiten, que tenen crisi.
+24
-3
El poble sempre té la raó
Anònim, 22/11/2011 a les 19:19
I el poble va votar CiU. Ara el poble té retallades que significaran empobriment generalitzat de la població. Felicitats, ....i gràcies per votar CiU.
+19
-0
Rajoy i els pidolaires...
Javier Gonzalez, 22/11/2011 a les 19:14
Mort al lladre
Primer tots a votar CIU per el Pacte Fiscal del Duran i ara toca retallar altre vegada l'economia catalana per fer el pilota al Rajol que encara riu...
Ni pacte fiscal ni retallades per mantenir la sangonera del espanyolam jo com a Català crec que toca tancar la caixa, cal que el parlament es mulli per defendre’ns dels lladres!!
Espereu en Rajol.... ja ha dit que menys autogovern , menys TV3, prou immersió lingüística i el nostre president cagat de por a pidolar una abraçada.
SI + CUP + RCAT + ERC + Societat civil = independència 2014
+26
-0
No està a l´altura
Anònim, 22/11/2011 a les 19:11
És més fàcil exprimir els catalans i dir que la culpa és de Madrid que no pas plantar cara al govern central. Mentre, de la independència ni se´n parla. El Mas podria ser un bon gestor de comunitat autònoma, però no el líder d´una nació.
+22
-0
espoli
Avi Macià, 22/11/2011 a les 19:11
Desenganyeu-vos: mentre continuï l´espoli fiscal de l´estat espanyol envers Catalunya, seguirem perdent bous i esquelles. És així de clar, o independència o retallades. Trieu. Jo em quedo amb la independència (econòmica i poítica) per demà mateix, si pot ser.
+9
-14
ben fet mas
Joan33, 22/11/2011 a les 19:01
ja que no poden acomiadar funcionaris ja que són com cardenals amb treballs vitalicis doncs que paguin tots.

funcionari=vot captiu de iniciativa i psoe +-


I tot els que diu que caldria fer retallades en altres coses com audis i consells comarcals em sembla perfecte també s'haurien de fer com fer totes les autovies de pagament (són un luxe) no tothom tenim cotxe.

i un cop hagin eixugar deficit i deute els diner que sobrin doncs eliminar els impostos de tots els pobres que serà diner calent per gastar ja que parleu de consumisme la millor manera d'estimular que la gent tingui més diners sobretot pobres és que no pagui impostos o en tot cas els mínims.
+22
-0
...
Anònim, 22/11/2011 a les 18:48
"Mas també hi suma futures vendes de patrimoni de la Generalitat com equipaments o autopistes"

Aquí rau el nucli de la qüestió.

PD: cada dia surt menys a compte viure a Catalunya. Paguem més i més impostos per mantenir serveis fora de Catalunya mentre l'espoli fiscal continua inalterable. Exigir sacrificis als ciutadans de Catalunya mentre que no es tenen pebrots de plantar-se amb l'espoli és molt baix, Mas.
+28
-3
Des del Palace de Madriz
Anònim, 22/11/2011 a les 18:44
Estic més content que mai de no haver donat el meu vot a CiU. Avui m'estaria estirant els cabells. Ja es veu, ja com planten cara.
+16
-1
La cosa inmobiliaria
Anònim, 22/11/2011 a les 18:40
I aquest locals de la Generalitat que ens estem venent, que, ¿com repartirem la cosa? Aixo evitara retalls, ein? Per que el que es tregui dels locals de tots ha de ser per tots, ein?
+36
-1
Sous Vitalicis
Punk, 22/11/2011 a les 18:39
Sr. Mas, per què no retalla els sous vitalicis dels ex-presidents de la Generalitat?
+11
-16
Bé Mas bé....
Anònim, 22/11/2011 a les 18:37
...encara queda molt funcionari bago i acomodat,a treu-rels-hi la son,collons!!
A l´empresa privada,no ens tenen tantes contemplacions per retallar!!
i sinó ens foten directament al carrer!!
+2
-27
¡A cualquiera que se le diga!
Eduardo González Palomar (Manlleu), 22/11/2011 a les 18:29
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+11
-5
No cal cobrar
Torrecollons, 22/11/2011 a les 18:23
Proposa que en Mas, tregui tot el sou als funcionairs, que treballin gratuitament, per amor a l'art. Però, també proposo que tots els politics treballin gratuitament, per amor al país.
+31
-6
RETALLAN ELS SOUS DELS FUNCIONARIS, ENS RETALLEU A TOTS
Montse Ferran, 22/11/2011 a les 18:00
A tots els que NO sou funcionaris i vau votar CiU; GRÀCIES.

Gràcies als vostres vots, ens retallaran el sou una altre vegada, i us els retallareu vosaltres indirectament, PERQUÈ nosaltres ara estalviarem una mica més, deixant de comprar a les vostres botigues, productes sobrers de les vostres fàbriques i així, AMICS MEUS, continuarem sense crèixer i amb més atur.

El que em dol més, és que el cobard d'en MAS no ho digués divendres passat.
+15
-32
ara toca
Anònim, 22/11/2011 a les 17:45
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+38
-2
Alsa Manelaaaaaaaa
Josep Ma., 22/11/2011 a les 17:41
Però, com m'agrada tot aixoooooooooooò!!!

Que n'és de burra la ciutadaniaaaaaaaaaaa!!!

Això porta la ceguesaaaaaaaaaa!!!

Sempre tocaaaaa!!! Sinó un xiulell una pilotaaaaaaaaaaa!!!

No han votat a uns marxants de fireta? Doncs, apa, ja ens poden anar abaixant les calces, que ens l'envainaràn fins al fons!!!

Pensar que amb els 16-20.000 mil.lions d'espoli fiscal podriem viure com els holandesos o els suecs ... Que qui més aporti a l'Estat sigui qui sigui més castigat, no te nom. S'ha de ser ruc!!!

I parlaven del Concert econòmic i del Pacte fiscal. Això és pitjor que l'estafa de l'estampeta!!!

Els catalans: L'exemple més clar de la decadència social i humana. Obriu la porta que vull fugir.
+17
-3
20%
Joan Carles N., 22/11/2011 a les 17:35
Segons una persona amiga del Dep. d'Economia, la retallada per a mestres i personal sanitari serà del 20% del sou.
+23
-1
Carambes
Anònim, 22/11/2011 a les 17:30
Això és plantar cara? Deuria voler dir que ens plantificaran la seva caradura davant dels nassos. Sort que es diuen demòcrata "cristians", perquè si no....
+31
-6
la bona notícia...
Anònim, 22/11/2011 a les 17:30
...és que hi ha un milió de catalans que viuen molt bé i voten CiU.

Llàstima que sigui a costa de tenir els altres putejats.
+25
-4
Els millors inutils
Anònim, 22/11/2011 a les 17:24
Aquest Gobern de CIU, el Gobern dels millors inútils i lladres, l'únic que saber fer es el que els i diuen des-de Madriz.
Per lo tant, ja que no serveixen per a res, lo millor que poden fer, es presentar la dimissió i deixar de cobrar els sous abusius que estan cobrant.
+15
-3
CiU psoe pp, tercermundistes
Ens volen súbdits, 22/11/2011 a les 17:13
Efectivament, si els votants de CiU consideren tan encertada i "patriòtica" la política espanyolista de Mas & Duran, ¿ per què no els apliquen només a ells les retallades socials per una part, i les pujades d'impostos per l'altra part ?

Mentre Mas i Duran ens empobreixen als catalans (evidentment també als que no els hem votat).., del concert econòmic, pacte fiscal i els nostres impostos, a Catalunya... narinan narinan narinan...
+19
-3
CiU psoe pp, tercermundistes
Ens volen súbdits, 22/11/2011 a les 17:09
Efectivament, si els votants de CiU consideren tan encertada i "patriòtica" la política espanyolista de Mas & Duran, ¿ per què no els apliquen només a ells les retallades socials per una part, i les pujades d'impostos per l'altra part ?

Mentre Mas i Duran ens empobreixen als catalans (evidentment també als que no els hem votat).., del concert econòmic, pacte fiscal i els nostres impostos, a Catalunya... narinan narinan narinan...
+14
-11
Menys risc, menys sou. Més risc, més sou com a TOTA l'EUROPA PRÒSPERA
Pere Arenys, 22/11/2011 a les 16:59
Si no es resol el dèficit fiscal que no és cap menudalla és l'ÚNIC que es pot fer: retallar despesa pública de salaris i d'ens que no serveixen per a res o gairebé res (consells comarcals, Institut de la Dona, etc). És bo que es retallin salaris dels treballadors públics perquè són massa elevats. Per dir-ho ras i curt: cobren un 20-30% més que en el sector privat i treballen entre un 20-40% menys (en hores reals). Això evitarà que gent talentosa, brillant facin el que fa la majoria: anar a fer de professor/tècnic/secretari perquè cobro molt més i treballo molt menys. No és cap opinió. Hi ha excepcions però (economistes, juristes, etc)
+29
-10
per que no es suprimeix organs totalment prescindibles?
PEREJOAN, 22/11/2011 a les 16:58
CIU ens està collant cada vegada més, i mentre donant subvencions a La Vanguardia, per què clar és una cosa de vida o mort, i és més important que hi hagi més metges als hospitals. Per què no s´eliminen d´una vegada organs inutils com: SINDIC GREUGES, CONSELLS COMARCALS, CAC, LA CORPO que es una menjadora, COM RADIO, CONSELL GARANTIES ESTATUTARIES, DIPUTACIONS....i totes les empreses públiques on tenen enxufats a tota la família, que es fusionin ajuntaments per estalviar.
A tots els votants de CIU, ara us queixeu.
+21
-3
Frau dels rics
Anònim, 22/11/2011 a les 16:53

http://www.llibertat.cat/2011/11/silenci-aqui-es-defrauda-16.000-milions-d-euros-anuals-15435


Part de la noticia:

El setè dels catalans enxampats no és cap altre que Artur Mas Barnet, pare de l’actual president de la Generalitat, Artur Mas, per un frau de 823.262 euros. Del compte era beneficiari, el 2002, el mateix Artur Mas fill, aleshores conseller d’Economia i Finances de la Generalitat.
+29
-6
Fills d'en Mas
Anònim, 22/11/2011 a les 16:51
Podem donar les gracies a tots els votants convergents, perquè gracies a ells les retallades seran mes fortes.

Ara be, el correcte seria que les retallades les fessin a aquest milió i pico de votants de CIU.
+20
-1
Home...
Anònim, 22/11/2011 a les 16:46
I ja que estem posats a apujar coses, per què no apujen també les pensions de passada?.
+25
-3
Caram
Anònim, 22/11/2011 a les 16:40
I aixó no ho podía haver anunciat dos díes abans de les eleccions i no dos dies després?. Quina mala llet!.
+32
-4
Com era previst, ens tallen el coll a partir del 21-N
Culpables, els votants, per posar en (i donar) el poder a aquests merdes de polítics , 22/11/2011 a les 16:36
Això passa per haver votat CiU, PSOE o PP.

Ara n'hi ha que es queixen... Haurien d'haver votat partits independentistes, colla de rucs.


I mira que els Carretero, Bosch, Junqueras ja ho van avisar...
+37
-1
JA N'HI HA PROU!!!
Guillem M., 22/11/2011 a les 16:36
PRESIDENT MAS,
NO PODEM NOMÉS PAGAR NOMÉS NOSALTRES. ENS RETALLEM ELS NOSTRES SOUS I ENCARIM ELS PRODUCTES BÀSICS (BENZINA). MENTRESTANT, ESTEM REGALANT DINERS I MÉS DINERS A MADRID. AIXÒ NO ES POT AGUANTAR!!! ELS CATALANS NO HEM VOTAT AIXÒ: HEM VOTAT PLANTAR CARA A MADRID, SI CAL.
CAL DIR CLAR I CATALÀ, A CATALUNYA, A MADRID O A BRUSSEL·LES QUE NO VOLEM SER MÉS UNA COLÒNIA D'ESPANYA!
+28
-1
De més alts han caigut !
Josep P. (Calella), 22/11/2011 a les 16:30
Sr. Mas, qui diria fa un any i mig que el PSOE-c es fotria la clatellada ?
Per uns moments em va venir trempera en sentir els crus d'"independència" que els seus militants i simpatitzants li dedicaven a en Duran doimenge a la nit, però veig que van ser de cara a la galeria, ja que la seva victòria a CAtalunya hauria d'haver servit per marcar diferències amb el PP i més ara que ja li han dit que de "pacte fiscal" - rien de rien.
VISCA LA TERRA LLIURE !
Josep //*//
+29
-1
NO A L'AGONIA
Anònim, 22/11/2011 a les 16:29
NO ARRUINEM MES EL PAIS, INDEPENDENCIA, NO VOLGUEM SALVAR CUAN ENS ESTAN ROBAN, AL FINAL TINDREM QUE ARRIBAR A IGUALMENT A L'INDEPENDENCIA, PRO PERQUE TENIM QUE TINDRE AQUESTA AGONIA, TALLEM I PUNT, INSUBMISIO FISCAL
+39
-1
Fa el contrari!
Vicenç Ramoneda i Ullar, 22/11/2011 a les 16:21
Tot al contrari del que hauria de ser! Sr. Mas! MENYS impostos i MENYS taxes si no, com vol que remunti la venda? Com vol que es crei feina? Com vol que es muntin empreses? Es coneix que no en tenen ni idea de crear feina. O es que hi guanyen destruint llocs i impreses?

Euskadi serà lliure molt abans que Catalunya.
Segur que, quan al Parlament d'Euskadi hi hagi una majoria de nacionalistes de veritat, no com aquí, que vulguin la llibertat i la independència, la proclamaran unilateralment i esdevindran un estat abans que nosaltres.
I Catalunya amb un pam de nas!

Visca la llibertat!
Visca Euskadi estat!
+40
-3
he dit
Anònim, 22/11/2011 a les 16:11
Entenc les retallades. El que no entenc es que un senyor com Montilla hagi de cobrar un sou de per vida.
Vigileu molt que si esteu ofegats... nosaltres també ho estem, però amb una petita diferència: que la gent no en tenim cap de culpa de la desídia política que ens ha fet arribar a la situació actual.
Exigim responsabilitats polítiques! I si una persona no val per a governar, no val i punt.
Un perruquer no pot dedicar-se a arreglar els endolls de la llum per posar un exemple. I aquí sembla que pel sol fet de tenir un carnet polític qualsevol imbècil serveixi per a qualsevol cosa.
Així hem arribat fins aquí. Estem pagant massa cara la política, potser que la comenceu a pagar vosaltres mateixos.
+6
-40
menos mal!!!!
Anònim, 22/11/2011 a les 16:03
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+29
-4
Boicot al Nadal
Anònim, 22/11/2011 a les 16:02
Caldria evitar el consumisme del Nadal. I sobretot, no comprar loteries. Nosaltres també podem retallar els ingressos de les administracions amb aquestes dues mesures que impliquen: caiguda dels ingressos per IVA, caiguda de la recaptació d'impostos indirectes com IRPF i Societats, caiguda de la contractació temporal per fer la campanya i, consegüentment, de les quotes a la Seguretat Social i caiguda del donatiu gratuït a l'estat en forma de loteries tercermundistes.
+32
-9
Intolerable
Amb els pebrots inflats, 22/11/2011 a les 15:54
No ens podem permetre que mentre ens rebaixen i retallen sous i augmnenten les condicions d'esclavatge, ens apujin transports, l'aigua...i mentre les grans fortunes viuen a cos de rei. Amb el transport public s'haurà de fer quelcom com mesures intel·ligents -falsificacions de targes, etc- per no pagar ningú els bitllets, quedades massives per passar els controls, etc, etc Desobediència que som majoria i tenim dignitat. I si cal a bufetades que ja hem creuat la linia vermella i no pot ser més.
+42
-7
Seguiu votant el mateix de sempre, RUCS
Anònim, 22/11/2011 a les 15:34
Espereu que ara vindrà el Rajoy i, entre altres mesures, incrementarà l'IVA. Ja es veu venir una caiguda del consum intern fins a límits insospitats. Tancament d'empreses locals i tothom a comprar als xinesos, que aquests venen baratet. Això sí, eliminar adminsitracions inútils tipus consells comarcals, tancar ministeris buits de contingut, agrupar municipis, eliminar ajuts als bancs, eliminar subvencions als partits i sindicats... d'això, res de res. Voteu, voteu,RUCS.
+81
-5
Dèficit
Montserrat, 22/11/2011 a les 15:12
I que tal si anem pel dèficit fiscal??
Retallada espanyola: 22.000 milions a l'any
+11
-41
Endavant
Anònim, 22/11/2011 a les 15:04
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
+57
-12
CiU, us equivoqueu
Anònim, 22/11/2011 a les 15:00
Sr Mas, perquè no suprimeix els consells comarcals, que no serveixen per a res i son carissims en lloc de tocar els sous dels treballadors?
Suprimint els consells comarcals estalviaria moltissim més.
Amb aquesta mesura ensorrarà el consum de les families.
No sé, crec que tindrem un 2012 calent...

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: