COMENTARIS

+
2

-
0
Resposta al dilema del de les 10:10Anònim, 16/11/2011 a les 19:35
Vota a Rosa Díez, donat que en el fons es el carnet del partit on estas afiliat. Un independentista no té aquests dilemes , o vota independentista, -en aquest cas ERC-Rcat- o alguns s'abstenen per principis...però deixa't de mariconades.

+
1

-
1
A la fotoAnònim, 16/11/2011 a les 19:30
els palmeros d'en Puigcercós.

+
5

-
4
Els frikis de Si, al servei del CNIpatriota, 16/11/2011 a les 17:35
Aqui els unics que teclejen a cop de pito, sou voslatres solitaris al servei del CNI, sou capaços d'alabar fins i tot al Duran, nomes per fer mal a la unica coalició independentista.

+
1

-
5
A l'esbirro del PuiggyAnònim, 16/11/2011 a les 17:17
I qui ets tu per dir que estan ben censurats? Algú que tecleja a cop de pito? Quant et paguen? Molta gent busca ara els censurats i veu com en sou de dogmàtics. No admeteu cap mena de crítica. Ja no pensava votar Esquerra, però si en tenia cap dubte, ara ja no en tinc cap. Sou pitjors que en Torquemada (el de la ràdio, no; el de la Inquisició.

+
4

-
3
Al ràbia de les 12.49Anònim, 16/11/2011 a les 16:26
Comentaris ben censurats, podeu passar dels comentaris censurats !!" De debó, no paguen la pena !!! Si la majoria opina que están fora de lloc aleshores qui ets tu per desqualificar la majoria? Això te un nom, no? Qualsevol opinió és valida sempre que es faci democràticament, sense insultar i respectant la resta perquè ningú té la veritat absoluta. Tu i jo inclosos !!!

+
2

-
8
vot útilAnònim, 16/11/2011 a les 16:25
El vot útil, en aquestes eleccions, és per a la PxC. El fet que entri al Congrés, decidirà si aquest país té futur o no.

+
2

-
9
ràbiaAnònim, 16/11/2011 a les 12:49
No us perdeu els comentaris censurats! Són els millors. La ràbia dels esbirros de puigcerdós és immensa!

+
11

-
0
a Ramon A.Anònim, 16/11/2011 a les 12:24
En Bosch ja hi ha anat a 8tv. Algun altre rumor amb mala fe?

+
11

-
2
Petita reflexióRoger igualada, 16/11/2011 a les 12:08
Ahir vaig assistir al acte de ERC-Reagrupament-Catalunya SI. Felicitats a tots als organitzadors i assistents. Sòc un ex-votant de ERC, ja que com molts de vosaltres dieu amb els vostres comentaris, el segon tripartit va fer molt de mal a catalunya, la nostre terra, cultura,... Ahir vaig assistir al acte amb prudència. Tenia la intriga de saber si esquerra s'havia regenerat i tornava als seus origens. I així va ser! Aquesta nova gent que encapçala esquerra s'els veu amb ganes de treballar, amb objectius clars, amb sentiment de país i que viuen el dia a dia com la gran majoria de la població, preoucupats pel nostre futur. Ja era hora de veure polítics així, com cal ser i amb el cor a la mà. L'únic retret que s'en podria fer és que falta una mica de mala llet, ja que estem en un moment molt delicat de la historia de catalunya, i com jo i molts catalans pensem ja és hora de treure pit i collons i enfrontar-nos a la realitat, ser eixgents amb els altres i amb noslatres mateixos i anar de cara a barraca. Ara no és moment d'aguantar res, els catalans n'estem tips de tonteries. L'únic camí viable pel nostre futur és la independencia de catalunya, i ara mateix l'únic partit que realment ho viu així es ERC-Reagrupament-Catalunya SI.
Així que demano a tots als votants mig perduts, entre sentiments, bons i mals records, amb problemes amb l'economia familiar, ... o tan sols que estiguin indignats pel que ens esta passant, que votin la Coalisió ERC-Reagupament-Catalunya SI.
L'única sortida per una societat del benestar és L'INDEPENDÈNCIA.
Visca catalunya lliure!

+
0

-
3
Sera veritat..........Ramon A., 16/11/2011 a les 11:39
Que com es veu que Carme Chacón, no vol anar a 8TV,per que segon diu aquella mateixa hora( fan dias que estan anuncian el debat)te una entrevista a TV3, a recomanat a ERC i ICV que no vagin al debat de 8TV, per que no es noti tant que nome es veuria una sola cadira vuida.
Estic esperant un comunicat desmentint la noticia per part de ERC i ICV.

+
18

-
1
L'exemple de JunquerasAnònim, 16/11/2011 a les 11:30
Els qui intenten relacionar l'ERC de Junqueras amb el tripartit i el PSC estan molt mal informats. Al Parlament Europeu col·labora sobretot amb CiU i ICV, els seus socis també a l'Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts on va assolir l'alcaldia després de molts d'anys de mandat del socialisme cacic.

+
20

-
1
La primaveraAnònim, 16/11/2011 a les 11:19
La primavera vindrà tal com va dir l'Oriol Junqueras ahir a Igualada. Hi ha molta gent rancuniosa que només recorda el tripartit. Ens hem d'oblidar d'aquesta etapa nefasta i estic segur que els nous dirigents d'esquerra volen passar pàgina. Els hi hem de fer confiança, son l'únic partit que es presenta que realment vol la independencia. Si no triunfa l'independentisme amb vots els altres se'ns menjaran vius. Estic segur que que el dia 20 hi haurà un bon resultat. Aquest pais hi ha gent responsable. Endavant Esquerra i Reagrupament.

+
25

-
3
constatarAnònim, 16/11/2011 a les 11:09
Constato que els arguments de tothom qui recomana no votar ERC, defugen d'entrar en discrepancies respecte al programa electoral o a les argumentacions del candidat,que seria el normal. Es centren nomes en mirar al passat tripartit,del qual ni Bosch, ni Broggi, ni Junqueres en fromaven part. Despres del canvi de dirigents que ha fet ERC,potser caldria anar pensant en canviar el discurs que alguns porten repetint des de les eleccions catalanes,no? O es que no hi ha mes arguments?

+
6

-
24
els bandolersAnònim, 16/11/2011 a les 10:52
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
El problema és que jo vaig votar dues vegades pensant-me que votava Esquerra i va resultar que votava Montilla. I ara no crec que hagi canviat res, més enllà d'unes cares. Els Huguet, Ridao, Puigcercós esperen la seva emboscats rere les junqueres.

+
7

-
26
Per mes que digueu...........Ramon A., 16/11/2011 a les 10:48
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Ha de pasar un temps, abans no tingueu la solvencia que vau perdre al reeditar el tripartit, i molts cops en aquesta campanya sembla que ho anyoreu.

+
0

-
0
!!!Pep Vallès, 16/11/2011 a les 10:48
Pepito es deu dir el pare que mai has sabut qui es, fill de gossa espanyola.

+
7

-
23
ex-votantAnònim, 16/11/2011 a les 10:46
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Sóc un ex-votant d'Esquerra, com tants n'hi ha. Em Bosch m'agrada i en Junqueras també. Però aquesta vegada encara no els votaré. Vull veure clar que es desfan de les rèmores del tripartit. Si els votés ara demostraria tenir molt mala memòria, perquè el mal que van fer al país és molt gran i no em fio de la gent que tenen al darrere; per cert: on és en Puiggy? S'amaga?
Espero poder votar ben aviat el partit que Esquerra podria ser. De moment votaré un candidat que no m'agrada (amb el nas ben tapat) però que dins de la coalició que representa hi ha un partit força digne.

+
8

-
23
JUST Pere Rabell, 16/11/2011 a les 10:45
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Exacte Sr. Junqueras, votar el PSC és llençar el vot. I vosaltres, ERC, vau llençar no només els nostres vots, sinó la vostra dignitat, la vostra credibilitat i la vostra vergonya regalant la Generalitat, durant 7 anys, a aquests españolistes als que ara critiqueu. Posats a llençar vots, el vot a ERC és, demostradament, el més pràctic per llençar la independència a les escombraries.

+
7

-
18
REPUBLICA DEL SI : TARARI QUE TE VIORTEGA I CASSET, 16/11/2011 a les 10:10
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Mireu, jo sòc de dretes, de tota la vida, i també sòc independentista, fins al moll de l'os. No paro de reflexionar, i encara no se a qui votar. Si voto ERC que és independèntista, vaig contra els meus principis, donat que és un partit d'esquerres. Si voto a CIU que és un partit de dretes, llavors no és independèntista. Algú em podria dir a qui voto el 20 N?

+
4

-
21
ERE, partit montillistaAnònim, 16/11/2011 a les 10:07
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Aquest Pep o Pepito, per que no diu ERE? amb gent com tu, Catalunya no serà mai independent; i gracies per imposar a la vergonya montilla, un president-motxo que va insultar als Catalans amb la seva infima qualitat!!! ERE, com sempre amb els montillos, montilles i esquerres espenyolistes, com el Companys.arriba.espanya la suya

+
8

-
24
Al Notari, cal que hi vagi ERC-Carretero del tripartitAnònim, 16/11/2011 a les 10:04
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Mentre ERC no vagi al notari a firmar que no tornarà a imposar un montilla qualsevol i espanyol, jo no voto mai més als tripartidistes demencials; votar erc, es votar...????tilla

+
35

-
3
Perdó, perdó, perdó, perdó, perdó, perdó (mes?)Pep Vallès, 16/11/2011 a les 10:02
Cert, però que t'assegura que votar ERC no és votar P$C?
Ex votant d'ERC, 16/11/2011 a les 08:25
Si esclar, demanem perdó per no haber lliurat la Generalitat i totes les institucions a CyU i donar-li la oportunitat de gobernar juntament amb el PP els darrers set anys.
També demanem perdó per no haber obtingut una majoría per formar govern en solitari o en coalició.
Demanem perdo perque el 1999 CyU va rebutjar el suport que li va oferir ERC (12 diputats) i es va abraçar al PP (12 diputats). Demanem perdó per que en Jordi Pujol va ser investit amb els vots del PP i amb la abstenció d'ERC.
Demanem perdó perque CyU està donant mes poder que mai al PP a Catalunya i segueix rebutjant a ERC.
Au va, a fer punyetes. Aixó si, amb il·lusió.

+
7

-
22
És massa aviat per tornar a votar ERC s'ho han de guanyarDiana A., 16/11/2011 a les 10:01
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Doncs un exvotant de tota la vida d'ERC els hi contesta que fins ara votar ERC també ha estat llençar el vot. Una cosa que vull dir als que tinguin ganes de votar ERC ara: La nova direcció sembla molt guai i tal, jo també m'he vist temptat de votar-la, però no han fet GENS d'autocrítica d'aquests anys de tripartit GENS, i crec que tots els catalans ens mereixem unes disculpes per totes les cagades que van fer. En definitiva, és massa aviat per tornar a votar ERC, s'ho han de guanyar i haurien de ser més humils, ens venen una ERC renovada però hi manen d'amagat els de sempre (Vendrelletti i CIA)

+
4

-
19
Votar PSC és llançar el votAnònim, 16/11/2011 a les 09:49
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
però votar a ERC,en les actuals circunstàncies no porta a rés massa millor.Més li valdria unir-se a la campanya del 15-m i demanar llistes desbloquejades i districtes electorals.De principi trauria més vots.Es donaria un bany de democràcia i afavoriria els seus propòsits.Perqué el problema consisteix en tenir més democràcia per decidir

+
6

-
20
a FurierAnònim, 16/11/2011 a les 09:46
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Com independentista el que m'interessa és que no es troni a reproduir la hecatombe de Unitat x Barcelona, on l'engany de coalició independentista d'ERC amb el líder dretà Carretro i l'impresentable vividor Laporta van deixar ERC amb la meitat dels vots i diputats...i per acavar votant Trias i col.locant el personal a sou de l'administració convergent. Ara es reproduirà el mateix. Reagrupament fa perdre vots per la seva imatge arcàica i inconsistent, esclava de les paranoies del Dr., capaç de renunciar als seus principis per satisfer els seus capricis. Si la llista d'ERC treu vots farà impossible la independència, només consolidarà els sous del seu aparell, començant pel del militant sr. Bosch

+
21

-
4
Posicions diferentsJosep Fourier, 16/11/2011 a les 09:39
Tenim posicions diferents, a tu t'interessa tancar-te en un passat rancuniós i estèril i a mi el que m'interessa és il·lusionar tothom fent-los mirar cap al futur. El 2014 és aquí mateix i cal deixar-nos de collonades.

+
6

-
19
a FourierAnònim, 16/11/2011 a les 09:28
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
No es pot demanar el vot independentista per Esquerra quan es presenta un cap de llista que ha estat a sou de Montilla com a càrrec de confiança del tripartit. El boicot de Junqueras a fer un candidatura independentista unitària també és una de les raons per les quals la llista d'ESquerra treurà uns resultats molt pitjors que va treure Ridao

+
22

-
4
@Jordi FuentesJosep Fourier, 16/11/2011 a les 09:19
Jordi, recorda que la independència no ens la donaran a Madrid sinó que l'aconseguirem a Barcelona. El motiu real d'aquestes eleccions és preparar-nos pel 2014 i necessitem el millor resultat possible per convèncer els que no han volgut pujar al carro.

+
6

-
20
Frenar el PP és no llençar el vot votant els republicansAnònim, 16/11/2011 a les 09:13
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
EL PP POT GUANYAR A CATALUNYA, això és el que estan observant estrategues interns del PSC. Sembla ser que els darrers dies s'està produint un important trasvasament del vot "espanyol" del PSC cap el PP. Paralelament CiU està concentrant el vot català a costa d'Esquerra, que s'enfonsa i li perilla el segon diputat per Barcelona, el republicà Tardà. ICV puja ja que es converteix en refugi dels votants amb més consciència esquerrana i pot assolir entre 3 i 4 diputats. La batalla d'aquests darrers dies serà per frenar el PP: el PSC per retenir els vots metropolitants castellano parlants i CiU per capitalitzar tot el vot catalanista i evitar la victòria, per primer cop, de la dreta espanyola a Catalunya.

+
6

-
21
Un altre Ex ERC. Jordi Fuentes, 16/11/2011 a les 09:04
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Fins que no aneu a Madrid amb un programa independentista jo no votaré.
Perquè independència fiscal?? que voleu anar a pidolar??
A fer regionalisme espanyol i vendre el vot per quatre cigrons.
Jo he dit prou i tot i la meva desconfiança inicial per Solidaritats catalanes, cada vegada m'identifico mes amb la seva actuació al parlament, cal que algú de ERC apropi posicions amb ells.
Jo només votaré llibertat per al nostre poble, un cop assolida ja parlarem de esquerra, dreta i d’altres.

+
16

-
1
PSOEAnònim, 16/11/2011 a les 08:29
Tota la raó, ni PP ni POSE, són invisibles a Madrid, és llençar el vot!

+
8

-
24
Cert, però que t'assegura que votar ERC no és votar P$C?Ex votant d'ERC, 16/11/2011 a les 08:25
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Cert, votar P$C és llençar el vot, però fins que no es demostri el contrari, la experiencia d'aquests ùltims anys ens diu que votar ERC és votar P$C, així que vosaltres mateixos, treieu-ne les conclusions que creieu convenients.
El cas és que no penso votar a ERC fins que no demani perdó a tots els catalans pels tripartits P$OEcialistes que ens ha impossat.

+
25

-
4
Vot inútilJosep Fourier, 16/11/2011 a les 08:18
Aquest 'cuentu' de 'votame a mi que sinó ganarán ellos' ja ens el sabem, deixem que els espanyols facin les seves guerres. El que nosaltres hem de fer aquest diumenge és demostrar que l'independentisme té el màxim suport possible per començar a preparar-nos pel 2014.

+
24

-
3
independenciainot, 16/11/2011 a les 03:58
s'ha de votar erc reagrupament i si per que si llegiu avui les declaracions del duran y lerida a la razon lo primer que diu es que el rajoy sera un bon governant, o sigui ja fen la pilota, per si cau el "ministerio" quin mal fa a catalunya aquets botifler i els seus per catalunya no els voteu VISCA LA TERRA I MORI EL MAL GOVERN

+
19

-
3
Molta sort!!!Anònim, 16/11/2011 a les 03:57

+
29

-
3
Som coherents sempreReagrupat, 16/11/2011 a les 00:51
Ens manquen setmanes de campanya i calers, tot s'ha de dir, per fer un gir important al vot.
Però s'està generant una cosa molt important i tots ens trovarem, convergents, socialistes catalans i federalistes d'iniciativa, en definitiva germans Catalans.
Reagrupament: Independència, Regeneració i Democràcia.

+
31

-
0
tota la raó Carreteropatriota, 16/11/2011 a les 00:49
El PSC no existeix, es PSOE !
quina gran veritat.

+
32

-
3
Tàndem esplèndid!!Igualadina, 16/11/2011 a les 00:38
Quin tàndem fan en Carretero i l'Oriol Junqueras!!! Aquesta és la imatge que voliem, aquesta és la unitat que desitjàvem! Llàstima que no s'hi ha volgut sumar tothom, però ara sí, ara sí que anem per bon camí. A l'acte d'avui a Igualada s'ha respirat il·lusió, esperança i molta capacitat de treball i entrega al país. Teniu el meu vot i els de casa meva, Erc-Rcat-catalunya,sí.

+
5

-
31
Dr. CarreteroAnònim, 16/11/2011 a les 00:22
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Mite'l, el Carretero: quin caragirat !
No em puc creure que aquest home sigui tan jeta ! Té la cara més dura que la paret de casa seva.
Llàstima pels reagrupats autèntics. Només poden estar perplexos, desconcertats i desorientats amb la seva actitud servil i patètica.

+
5

-
29
ManipuladorAnònim, 16/11/2011 a les 00:18
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Aquí sota hi ha un manipulador que diu ERC+RCat+ Si (?)
Quina mala llet que gasteu !
Ja us ho trobareu...
Diferents cares, però les mateixes actituds.
A cagar a la via!
Ah! Per cert, votar-vos sí que és llençar el vot !

+
3

-
24
SALVADORGlorieta, 15/11/2011 a les 23:40
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Ja ha arribat a la política el salvador de la pàtria. Crec que cal tenir ètica, també en la política.

+
47

-
4
ERC+Reagrupament+Si.Un patriota, 15/11/2011 a les 22:53
Aquesta no és l'Esquerra, ara és ERC, la que vol fer de Catalunya un país lliure i amb futur, La REPÚBLICA CATALANA. ERC ha fet el pas, Reagrupament també i molts patriotes també, ara només cal que els que volem la independència els i fem costat. Com sempre, nosaltres decidim, o votar estar amb Espanya o Catalunya lliure.

+
44

-
4
Pit i collons !Josep P. (Calella), 15/11/2011 a les 22:47
Votar "PSOE-c és llençar el vot, igual com ho és votar "cYu" a qui li faltaran cames per córrer a pactar amb el PP com ha fet a casa nostra.
L'ÚNIC vot que representa la dignitat nacional és el d'ERC+RCat+CatSí.
TOTES les altres opcions, àdhuc la "collonada" de l'estelada dins del sobre, és perpetuar la colonització i 300 anys més de robatori.
VISCA LA TERRA LLIURE !
Josep //*//

+
51

-
4
No votar, votar nul,blanc o PSC-CIU-PP=Llençar votAnònim, 15/11/2011 a les 22:44
No diu cap mentida, si un es independentista només te la opció de votar ERC-RCAT-CATSI la resta es llençar el vot.

+
39

-
4
Visca Catalunya lliureAnònim, 15/11/2011 a les 22:38
Votar CiU, PSC o PP és + espoli, + crisi, + retallades, + misèria

+
36

-
0
VISCA L'ESTAT CATALÀ //*//Anònim, 15/11/2011 a les 22:35
L’espanyolíssima Carme Chacón, seguint la modèlica escola montillana de praxi econòmica, deixarà un deute proper als 37 miliards (37.000 milions) d’Euros al Ministerio de Defensa. Per poder comprendre la magnitud d’aquest forat financer, cal tenir en compte que aquesta xifra és equivalent al total dels pressupostos de la Generalitat de Catalunya d’enguany.

+
7

-
41
votar el Esquerra és llençar el votAnònim, 15/11/2011 a les 22:31
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
i posar de president Montilla ==> Fets, no paraules!
Ara heu de pasar per el purgatori i a veure si els d'ara son una mica mes com cal. A la propera ja en parlarem.

+
8

-
51
He llençat el vot 7 anys votant ERCAnònim, 15/11/2011 a les 22:15
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Votem ERC i després pacten amb el PSC, on llencem el vot a ERC o al PSC? És que jo m'estic fent un embolic.

+
17

-
4
L'anticatalanisme, motxilles i els deutes del PSc que paguem amb retalladesAnònim, 15/11/2011 a les 22:11
L'agenda del PSc
La Carme Chacón ha deixat el Ministeri de Defensa espanyol amb un deute de més de 30.000 milions d'euros, no sap administrar els diners dels contribuients. Per quedar en deute també ho sé fer jo.
Aquest deute també l'haurem de pagar nosaltres i els nostres fills i filles.
Les retallades dels 25 paràsits socialistes el que han fet i el que diu José Montilla contra Catalunya més enllà de l'Ebre,
El nom dels 25 diputats del PSc fins ara al Congrés què
NO defensen l'Estatut
NO defensen els interessos de Catalunya ni a Madrid ni a Brussel.les
-voten NO al Fons de competitivitat per Catalunya
-voten NO a l'Oficialitat del català a Europa tant a Madrid com a Brussel.les
-voten SI a la Reforma Constitucional junt amb PSOE i PP
CARME CHACON, Sixte Moral,
DANIEL FERNANDEZ, Montserrat Colldeforns,
MANEL MAS, Isabel López,
JOAN CANONGIA, José Vicente,
FRANCESC VALLÈS, Antoni Ferré,
TERESA CUNILLERA, Román Ruiz,
MERITXELL CABEZÓN, Meritxell Batet,
JORDI PEDRET, Joan Carles Corcuera,
DOLORS PUIG, Joan Ruiz,
MONTSERRAT PALMA, Àlex Sáez,
JULI FERNÁNDEZ, Fèlix Larrosa,
ESPERANÇA ESTEVE, LOURDES MUÑOZ i Lluïsa Lizarraga.
-A finals del 2010, el dèficit del país era de 8.352 milions d’euros (el 4,2% del PIB català, quatre dècimes més del que havia informat el tripartit).
-Amb pagaments ajornats de 54.199 milions d’euros amb terminis que arriben fins el 2017.
-Amb factures ajornades del 2010 pel 2011 per valor de 1.766 milions d’euros (principalment de sanitat).
-El deute de la Generalitat es situa en els 31.740 milions d’euros.
-Per l’any 2012 s’hauran de pagar interessos en concepte de finançament del deute de 766 milions.
-L'expert Montilla a Madrid parla contra el Pacte Fiscal, en contra dels interessos de tothom què viu i treballa a Catalunya.
Aquesta és l'agenda per Catalunya aquests darrers 4 anys? Anticatalanisme, motxilles i deutes.

+
19

-
0
Llençar el vot esVicenç Ramoneda i Ullar, 15/11/2011 a les 22:11
Junqueras assegura que «votar el PSC és llençar el vot»
Llençar el vot es votar a partits que ni volen la llibertat ni que siguen estat!
Tot el que no sigui votar per la llibertat, rés!
Qui vulgui la llibertat, ja sap qui NO ha de votar!
Pròxima Estació Independència
http://www.fundaciocatalunyaestat.cat/2011/10/20/documental-proxima-estacio-independencia/
Visca la llibertat!
Visca Catalunya estat!