Junqueras demana a l'electorat que «faci fora Duran de la política»

El president d'ERC li recomana que plegui per fer alguna "cosa de profit per Catalunya"

| 14/11/2011 a les 21:40h
Especial: Eleccions espanyoles 2011
Arxivat a: Política, espanyoles 2011, alfred bosch, erc-rcat-catsí
Aquesta notícia es va publicar originalment el 14/11/2011 i, per tant, la informació que hi apareix fa referència a la data especificada.
Junqueras i Ignasi Planas aquest vespre a Mollet. Foto: Q.S./ND

Aquest vespre Oriol Junqueras s'ha tret les manies de sobre. En un míting de la Triple Aliança Independentista articulada per ERC-Rcat-CatSí a Mollet, Junqueras ha tingut el seu vespre més republicà i més carlí. Una combinació tan increïble com explosiva. Ha tret la metralladora i ha disparat sense aturador contra Josep Antoni Duran i Lleida, el candidat de CiU pel proper 20N. Mala llet de muntanya i joc ras de ciutat. Amb la primera ràfega ha estat directe al cor, mortal de necessitat en l'argot polític: "l'electorat català hauria d'enviar un missatge a Duran i Lleida per tal que deixés la política i fes alguna cosa de profit pel seu país".

Amb aquesta primera bateria de trets n'hauria tingut prou, però l'escalf del míting davant unes dues-centes persones li ha encallat el dit al gallet i ha continuat el festival de retrets cap l'adversari. "L'any 1979, Duran ja era diputat i jo estudiava primària: algú em pot dir què ha fet intel·lectualment pel país, què ha fet econòmicament quin projecte ha aportat?", ha plantejat Junqueras.
 
I l'atac dialèctic ha continuat sense fre: "És indigne que algú apel·li a la dignitat nacional catalana per establir un govern de concentració espanyola"."Si algú creu que ha d'anar a votar per dignitat nacional prego, demano i gairebé exigeixo que no voti a Duran i Lleida", ha sentenciat per afegir que "per dignitat nacional no es lliura la Diputació ni la seva àrea de cultura al PP, ni es pacta l'Espanya radial, ni la liquidació de TV3 i de les ambaixades".

Punt d'inflexió, doncs, a la candidatura encapçalada per Alfred Bosch que vol recuperar els vots sobiranistes que té en dipòsit la federació nacionalista. L'ofensiva es veia a venir, i avui s'han disparat més que els primers trets, foc a discreció.La destral de guerra ha estat desenterrada. S'anima la campanya?

 

(Mostra el teu compromís amb el model de periodisme independent, honest i de país de NacióDigital, i fes-te membre de SocNació per una petita aportació mensual. Fes clic aquí per conèixer tots els avantatges i beneficis. Apunta’t a la comunitat de NacióDigital, perquè la informació de qualitat té un valor.)

També us pot interessar

 

COMENTARIS

ja era hora !
un de SCI, 14/11/2011 a les 21:53
Molt interessant
+116
-9
Ja era hora de sentir un dirigent de ERC parlar clar i català !
Jo no sé que faran els meus companys de partit, atès que tenim llibertat de vot, però jo penso donar un vot de confiança a l'Alfred Bosch i a l'Oriol Junqueras.
Prefereixo una ERC renovada, que un intent de renovació fustrat. Si van endavant ens tornarem a trobar amb SCI i portarem el "transanlantic" convergent cap a la independència o l'ensorrarem si no hi vol anar !
Reagrupa't
Anònim, 14/11/2011 a les 21:55
Interessant
+92
-7
Brutal Junqueras, foc a discreció! Molt ben dit! Endavant companys!
ELS VOTS badats a ciu
MONRAS, 14/11/2011 a les 21:57
Interessant
+71
-5
han de tornar i ser ùtils per l índependéncia, DURAN NO ESTIMA cATALUNYA, CONTINUA FENT LA COMèdia de sempre aferran-se a la poltrona, fora ja que se li veu tota la fara, Oriol Junqueras te rao, no volem més Duran anticatalans, voteu com jo i com tots els que volem un estat propi i independent per anar a Madrid a dir- los NEGOCIAR I ADÉU AQUESTS SÓN ELS OBJETIUS i el camí a seguir sense dubte ni aturador. INDEPENDÉNCIA BEN APROP.
Ja era hora
Querol, 14/11/2011 a les 22:01
Interessant
+64
-9
Sí senyor. Prou de silenci davant d'individus que viuen de prolongar fins l'infinit la sagnia econòmica i moral.
Dit això: Oriol, espero que no triguis a posar ordre també dins d'ERC.
La Teresa Jordà per Girona clama el cel.
VISCA L'ESTAT CATALÀ //*//
Anònim, 14/11/2011 a les 22:02
Interessant
+68
-4
El Duran vol que els catalans tornem a ser el motor d'escanya, un altre eufemisme, en realitat vol dir els pringats d'escanya
Aurrevoire
Catalans, 14/11/2011 a les 22:02
+53
-6
Seria meravellós! Però malauradament només ens el treurem de sobre quan el fotin Ministro sin pasiénsia, i acanvi li donin a la Camacho la Conselleria d'ensenyament.
Llavors desperatrem de la letàrgia, i per fi sortirem tots, tots, al carrer a demanar la independència.
Serem imbencibles. I llavors Duran ja s'haurà afincat definitivament al Ritz. Aurevoire! i a prendre pel cul!
BOTIFLER !!
Bosch, 14/11/2011 a les 22:02
Interessant
+68
-10
En Junqueras tte tota la raó del món, aquest individu hauría de ser l'home més odiat de Catalunya!! fot el camp DURANTE Y LÉRIDA !!! deixa ja de vendre't per un plat de llenties !!
MOLT GRAN
Anònim, 14/11/2011 a les 22:08
Interessant
+65
-9
Aquesta és la meva ERC, contundent i fotent canya als ESpanyolistes.

AMUNT ERC !!!!!
Victòria!!!!!
Anònim, 14/11/2011 a les 22:09
Interessant
+71
-10
Avui he aconseguit convençer la meva dona (votant de CiU), perquè aquesta vegada voti ERC-Rcat-CatSí. Era incondicional de CiU, però ja ha caigut de l'escambell. M'ha dit que no volía donar-li el vot al Duran. Aixó comença a pintar bé. Aquest canvi també l'he vist en amics i familiars. Aquesrta vegada farem feina!
El polític "més ben valorat"
Anònim, 14/11/2011 a les 22:12
Interessant
+62
-6
Els nostres diputats a Madriz han estat molt poc productius els darrers 30 anys. Evidentment, els diputats "catalans" sociates es desactiven sols, i els peperos no cal que en parlem.
Però a més, a Madriz saben molt be com desactivar els diputats nacionalistes que podrien fer nosa: amb un plat de llenties per als llestos o, per als més burros, amb afalacs.
Per això la premsa, especialment la d'allí, diu d'un personatge tant gris com ho és el cap-pelat del Duran, que és el polític més ben valorat...i així també el Puigcercós va ser el "diputado revelación" i coses per l'estil...i els molt burros s'ho creuen i es pensen que arribaran a fer-los ministres de tant bons i centrats que son...i mentre als madriles es descollonen de riure i apa, així van passant els anys.
Si volem avançar, cal algú canyero, que el cap-pelat és un plasta i recordant el seu extens curriculum no ha aconseguit mai res, ni tant sols el que ell somnia, que es ser ministre espanyol abans de palmar.
Per tant, val la pena donar confiança al Bosch i evidentment al iaio ben parit del Broggi. Seria meravellós que el iaio pogués anar-hi.
Enquesta CIU
Informat, 14/11/2011 a les 22:26
Interessant
+69
-14
Corre una enquesta interna de CIU que no sortirà perque a ells els i va fatal que dona a ERC 4-6 diputats.

3-4 barcelona

1 girona

0-1 Tarragona

La cosa pinta bè, em de fotre campanya a tope aquesta setmana perque l´independentisme torni a 1era plana !!!!!!
Ahhhh
Informat, 14/11/2011 a les 22:29
Interessant
+59
-9
Altres dades positives.

ERC al miting central va portar 1.300 persones, CIU 800.

Avui ERC a Mollet ha ficat 300 persones, el PSC a Girona en va portar 400.

Fets, no paraules.
Anònim, 14/11/2011 a les 22:37
+17
-51
ERC = PSOE.

Que rapid oblidem!
ESCÀNDOL: Xavier Castellana comprat per CiU
CiU compra el cap de llista d'ERC per Lleida, 14/11/2011 a les 22:41
+12
-43
CiU ha comprat el candidat d'ERC a Lleida Xavier Castellana per 2000 euros al mes



Fets
Anònim, 14/11/2011 a les 22:43
+56
-10
CyU = PP


És d'ara mateix
molt bé
Anònim, 14/11/2011 a les 22:47
+57
-8
Sí senyor, queden quatre dies de dir les veritats amb la màxima contundència i claredat. Endavant, ERC-RCAT-CATSÍ, cap a la independència.
Sí senyor, amb dos collons !
Josep P. (Calella), 14/11/2011 a les 22:48
Interessant
+60
-8
S'ja acabat l'època de donar pa a les oques i enraonar molt per no dir res !
No ens creguem les enquestes, ja que sempre van en favor de qui volen que hi vagin.
He votat en totes les eleccions i encara és hora que m'hagin preguntat mai a qui penso votar. Això també els hi ha passat a amics, companys i a tota la família.
Per això, en aquests dies que encara queden de campanya, cal posar tota la carn a la graella. Cal convèncer el cercle ens què ens movem que la dignitat nacional passa només per una sola candidatura: ERC+RCat+Cat Sí.
Les altres són el mateix del mateix !
VISCA LA TERRA LLIURE !
Josep //*//
uuuuueeeeeeeeeeeeeeh
Anònim, 14/11/2011 a les 22:52
+47
-6
Quinze dies és passen els cabrons del polítics enganyant-nos i tocant-nos els collons amb debats, propaganda, mitings i hòsties. Quinze dies, deu meu. Però això que estic llegint, això que portava esperant des de que sóc nen, per fi ha esdevingut. Duraaaann veees a cagaaaar.
Foc amic innecessari
Votant de ciu, 14/11/2011 a les 23:01
+12
-49
Qui perd en la guerra fratricida és com sempre, només Catalunya i la seva llibertat.

L'enemic principal de Catalunya són el pp i psoe no pas ciu ni duran - que no el soporto però votaré ciu, perquè malgrat tot, mai ens han traït encolomant-nos un espanyol de talla tontilla que considera que Catalunya no té drets històrics.

No aprendrem mai, malauradament.
Al votant de CIU
Republicà, 14/11/2011 a les 23:07
+55
-7
Caram un votant del Duran sobiranista ???

Com es porta ser sobiranista i votar a un anti-independentista ??

Per la llibertat.
Vicenç Ramoneda i Ullar, 14/11/2011 a les 23:14
+35
-3
Tot el que no sigui votar per la llibertat, rés!
Qui vulgui la llibertat, ja sap qui NO ha de votar!

Pròxima Estació Independència




Visca la llibertat!
Visca Catalunya estat!
ERC substitueix independència per república
Anònim, 14/11/2011 a les 23:27
+13
-49
ERC substitueix independència per república...fa pudor... no voldran la imbecilitat de la republica de germanor ibèrica?
Mes traidors VOSALTRES.
Anònim, 14/11/2011 a les 23:40
+13
-44
Aquets de Esquerra (avans republicana de Catalunya) ara solament "esquerra", han fet molt bona camapnya de rentat d'imatge; pero jo encara no oblido que van ficar a la presidencia de la Generalitat de Catalunya el partit de Alfonso Guerra, Jose Bono, Ibarra, Felipe Gonzalez i demes espanyolistes i anticatalans.

CIU = PP podria ser, pero CIU no ha ficat al PSOE al gobern de la Generalitat, com han fet altres TRAIDORS.
Tota la raó
Rourafort, 14/11/2011 a les 23:41
+48
-5
Junqueras te tota la raó del mon. En Duran fa més mal que be per Catalunya, seria un digne representant de Ceuta o Melilla; Catalunya és una nació sense estat i entre tots hem de construir l'estat el més aviat possible. !!Visca Catalunya lliure!!
Al de les 23:27
Anònim, 14/11/2011 a les 23:45
+41
-4
A veure, piltrafilla. L'independentisme des de Macià -si no ja abans- ha reivindicat la República Catalana. Sempre ha anhelat Catalunya com a República. No seràs tu el tonto que ens ve a reivindicar la Monarquia o Reialme de Catalunya (patranya impossible i encara menys desitjable, fal·lacia distorsionadora del nostre propi procés independentista). I de República Ibèria oblidat, si tant et costa lligar república catalana amb Independència, al teu cervell li cal fer més gimnàstica, es troba poc entrenat. ànims
Feu fors el cap de llista d'ERC a Lleida de la política
Anònim, 14/11/2011 a les 23:47
+11
-33
Duran fas pena
Anònim, 14/11/2011 a les 23:57
+48
-8
El Duran es un prepotent i anti-independentista que a vegades es posa una careta davant dels votants de CiU sobiranistes. Avui a 8tv han entrevistat Alfred Bosch i el Duran li ha preguntat que com pensan avançar cap a l'independencia o sobirania amb dos tristos diputats en un grup mixt d'una forma prepotent(com si ells haguessin fet alguna cosa a Madrid). Aquest home no es mereix cap respecte m'agradaria que Ciu s'ensorres perque aquest es retiri d'una vegada i ERC captures el vot sobiranista de ciu només perque aquest capullo,putero i español s'ensorres.
Aquests són els meus!!
Anònim, 14/11/2011 a les 23:58
+50
-8
Si pogués votar mil vegades, us votaria les mil vegades!! Sou el millor de la política catalana des que tinc memòria! Senyor Duran Lleida, faci's un favor i escolti el Junqueras, que cada dia que parla té més raó. Vagi-se'n, senyor Duran Lleida, vagi-se'n!
Ostres
Anònim, 15/11/2011 a les 00:01
+11
-32
Això que es diu a l'enllaç de sota ES MOLT GROS!!!! M'irrita molt. CALDRIA POSAR UNA DENUNCIA SERIOSA A AQUEST ENERGUMEN DE CASTELLANA. JO TAMBÉ VULL COBRAR 2000 EUROS per la cara i no fer res! No et fot. (Ara mateix cobro 800 euros per fer 8 hores, penco com un cabró llevant-me cada dia a les 6,30 h i m'exigeixen més hores, cosa que m'he negat sempre...no sé si em renovaran. Si em foten fora (no em renoven)al febrer...senyors d'ERC i CiU (com veig que hi ha entesa entre vostés) em poden donar un xollet d'aquests (res seré discret, però 2000 euros m'aniran de conya), a banda de fer el mateix que el senyor Castellana, puc fregar i escombrar el terra, rentar plats i ordenar i treure la pols a les taules. Gràcies.
PREPOTENT
Glorieta, 15/11/2011 a les 00:09
+11
-32
Quan Esquerra (ex ERC) sigui coherent que parli. Venvingut a la política, però assaventis que el seu partit va fer president en Montilla. Quina cara que es necessita per fer aquestes declaracions.
VERGONYOS
Audi, 15/11/2011 a les 00:13
+10
-35
Ara resulta que Nació Digital ha entrat en campanya. Posar aquesta notícia que sobresurt desmesuradament vol dir ensenyar el "plumero".
Voss?,Boix?,Roig?Boj?.
Anònim, 15/11/2011 a les 00:16
+11
-33

Encuesta de la Vanguardia:
El 64% de los catalanes NO sabe quién es un tal Bosch.
2 de cada 3 catalanes ni siquiera saben quién es el Bosch.
Todo un éxito.
El independentismo está creciendo. O así.
CIU s'està carregant la sanitat pública
FORA CIU, 15/11/2011 a les 00:24
+9
-9
.LA PRIVATITZACIO ENCOBERTA DE LA SANITAT INICIADA PER CIU: SALUT: DESASTRE PUBLIC I BENEFICI PRIVAT JA PALES. ALFONS QUINTÀ agents de grans companyies privades d'assegurances sanitàries han començat a estar periòdicament presents a la sortida de grans Centres d'Atenció Privada (CAP) públics de Barcelona, segons ha comprovat aquest diari. Demanen a usuaris de la sanitat pública que surten dels CAP si estan afectats per l'endarreriment, causat per les retallades sanitàries de la Generalitat, d'una prova diagnòstica, o d'una visita d'un especialista o d'una intervenció quirúrgica. Si l'usuari ja és víctima d'una demora, l'agent venedor d'assegurances li diu que si subscriu la pòlissa privada que li ofereix -pagant, està clar- serà atès abans. L'agent d'assegurances facilita informació de cada procés, com el de dur a terme una ecografia o una operació de cataractes, entre altres. És un fet inèdit i paral·lel a un increment de la publicitat d'asseguradores sanitàries en mitjans de comunicació d'aquí. La Generalitat diu que no passa res, mentre TV3 emet sistemàticament informacions manipuladores sobre el caràcter meravellós dels serveis sanitaris públics. Veurem com informarà TV3 del cas d'una dona, malalta de càncer, que diumenge va morir a urgències l'Hospital de Sant Pau de Barcelona, després d'hores sense ser atesa. La descripció efectuada per la família, que manifesta reclamar una acció judicial, fa posar la pell de gallina. Sempre passa el que pot passar. En relació amb tot el desastre sanitari català, els metges han difós octavetes mostrant Mas i a Ruiz amb nassos immensos, com el del Pinotxo del conte de Carlo Collodi. Si la fal·làcia perdura, els dos nassos poden arribar a donar la volta al món. Fins ara hi havia a Catalunya un 16 per cent d'usuaris de la sanitat que també tenien un assegurança privada, percentatge que arribava al 25 per cent si s'hi incloïen assegurances molt parcials, com les dentals. Una enquesta va mostrar que un 80 per cent dels titulars d'una assegurança privada creien que la pública era de més fàcil accés. Un accés que ara deliberadament es fa disminuir per part dels que, ai las, varen ser elegits per defensar l'interès públic, no pas el privat. A la vegada, la majoria de titulars d'una assegurança privada han estat preferint la sanitat la pública, en especial quan s'han hagut de sotmetre a grans proves diagnòstiques. Va ser el cas de Duran-Lleida, que preferí que se li fes una arteriografia coronària a l'Hospital de la Vall d'Hebron de Barcelona per a la qual cosa se li va reobrir una planta que ja havia estat tancada, a causa de les retallades. Els fets que s'han exposat eren perfectament previsibles. És el que volia el conseller Ruiz, antic president d'una patronal sanitària privada. No costa gens acreditar-ho des del punt de vista, merament científic, de Teoria Econòmica. En efecte, en les primeres lliçons de qualsevol llibre d'aquesta matèria s'exposen els conceptes de béns complementaris i béns suplementaris. El primers són aquells que l'augment d'un dels dos incrementa el de l'altre. Per exemple, cotxes i benzina, o llet i sucre, o llet i cafè, o diaris i paper (o bé tinta). En els béns suplementaris, l'augment d'un d'ells fa disminuir el de l'altre. Un exemple que ells llibres de text repeteixen és la mantega i els canons. Però n'hi ha infinitat d'altres més propers: l'autobús i el metro, la mantega i la margarina (o l'oli) i, per descomptat, la sanitat pública o la privada. És científicament impossible que l'economista Artur Mas no sabés -i no volgués-, que en nomenar Ruiz, no es disminuís l'assistència pública i, lògicament, augmentés la privada. S'hi pot afegir, en el grau que es vulgui, el tema del finançament dels partits o el que sigui. Però la suplementarietat econòmica bàsica del dos tipus d'assistència sanitària és incontrovertible. Després ha arribat un tema encara pitjor: el de la venda de la sanitat pública catalana, a través d'una intermediació i un assessorament financer internacional. En aquest sentit, cal afegir que la revelació efectuada per DdG respecte a les relacions entre Josep Prat ( president de l'Institut Català de la Salut, ICS) amb la multinacional Pricewaterhousecoopers han estat confirmades per diverses fonts. El mateix conseller, Boi Ruiz hi participà personalment. Respecte a la vaga de metges convocada per la setmana vinent, l'actitud inicial de Prat i de Ruiz va ser la de voler ensarronar metges, els quals han acabat més irritats del que ja estaven abans. Ara voldrien fer el mateix amb els sindicats dits de classe presents en la sanitat. Aquests tenen molts alliberats, mentre antics dirigents sindicals gaudeixen d'alts càrrecs en el sector concertat. Tanmateix, tot sembla indicar que les provocacions i falsedats de Ruiz i de Prat ha sedimentat un clima de confrontació. Tàcticament, hi poden haver discrepàncies, per descomptat atiades per un personatge d'escassos escrúpols, com Josep Prat. Però als Pinotxos sanitaris de la Generalitat ja se'ls hi han copsat els nassos.
Ja era hora!
Anònim, 15/11/2011 a les 00:51
+43
-5
En Duran Lleida és el fre més important de la independència de Catalunya, ja que disfressat de defensor dels interessos del nostre país, en realitat els únics interessos que defensa són els seus propis.
Amunt!
Joan Marcet, 15/11/2011 a les 00:56
+41
-6
M'agrada aquesta rotunditat, les veritats s'han de dir ben altes i clares.
Aquest Duran és tot ell una gran mentida.
Joan.
Breda
Votem independència!
Anònim, 15/11/2011 a les 01:15
+38
-6
Molt be Jomqueras, estem amb tu, sortiras més fort d'aquestes eleccions segur, no ens defraudis pas.
cal tenir-ho clar......!!
alfons de santes creus, 15/11/2011 a les 01:16
+34
-2
Força ERC+Rcat+Catalunya SÍ
Anònim, 15/11/2011 a les 01:38
+30
-5
Ja no s'hi posen amb la Jordà. Vot a Girona consolidat. Ara s'hi posen amb el de LLeida. Que hi han possibilitats que el candidat d'ERC+Rcat+Catalunya Sí a Lleida obtingui l'escó? Aviam si la enquesta interna de CyU del company de les 22:26 serà certa !!!
Dubte
Anònim, 15/11/2011 a les 02:54
+21
-3
El comentarista informat (22:26) informa sobre una enquesta interna de CyU, acostumen a fallar molt les seves enquestes? Aquest resultat seria molt bo!
Molt bé Jonqueres!
Anònim, 15/11/2011 a les 05:47
+32
-7
Ja era hora que algú digués el que cal dir sobre aquest unionista espanyol recalcitrant, que pretén fer-se passar per catalanista a base d'insultar andalusos i homosexuals...
E2011 temps de xarlatàns
Serenor, 15/11/2011 a les 06:02
+22
-5
A casa meva s'ha votat generalment a Ciu, però a en Duran no li tinc cap simpatía, no me n'he refiat mai, i senzillament no penso pas votar-lo per més consciència nacional que digui gastar, ni per més senyeres que posin als seus "pamflets".

Tants i tants anys de peix al cove s'han malmès amb uns pocs anys de PP i PSOE mentre que uns i altres els donaven copets a l'esquena...i seguirán destruint, i mentrestant la unica voluntat que es té desde els governs de Catalunya és salvar els governs espanyols i aconseguir contractes i poltrones. Ara en Duran segueix en la seva linia de tota la vida, sense evolucionar, i ja es hora que plegui.
molt bé?
Anònim, 15/11/2011 a les 06:31
+12
-18
junqueres, més que foc d'encenalls el que fa falta és que tingueu paraula i no apuntaleu a la CiU "españolista" com vareu fer amb el psoe "montillista", poca credibilitat us queda, el que dieu heu de demostrar-ho amb fets.
República del què?
Anònim, 15/11/2011 a les 07:03
+15
-28
República del SÍ sense SI. Comencem malament.
Unitat
Josep Fourier, 15/11/2011 a les 08:30
+28
-8
Necessitem un bon resultat per convèncer la resta de forces independentistes que la unitat és l'únic camí.

Resten pocs dies i ens hi juguem molt, parlem amb les persones que encara dubten i expliquem-los el que tenim tan clar, seguim fent campanya serena i positiva. L'èxit és encomanadís i només cal una petita espurna per encendre un gran foc.
Un familiar
Poal, 15/11/2011 a les 08:34
+19
-5
Un familiar va dir-me. Prefereixo votar al PSC ja que tenen les butxaques plenes de robar, que no votar a altres amb ganes d'omplir-les.
Doncs res, premiem als lladres, fem que el zaragoza i l'iceta puguin enriquir-se.
Déu meu pobre Catalunya. Crec però que la gent serà més llesta que aquest familiar meu.
Fem possible que ERC tingui grup parlamentari a la capital del reino.
amb convicció!
Anònim, 15/11/2011 a les 08:54
+24
-8
Josep (08:30), estic totalment d’acord.
Si es pot fer al carrer, genial. Però també es pot fer a petita escala (amics, familiars, veïns). A casa meva tots hauríem votat CiU, després de parlar-ne i madurar-ho, la millor opció és ERC-Rcat-Catsí i ho tenim claríssim. Cal parlar-ne molt i discutir els arguments. Si les coses es parlen, després vas a votar amb convicció!
Bye Duran
Anònim, 15/11/2011 a les 09:01
+27
-6
En Junqueras té raó. Duran marxa! no facis més mal al país, deixa pas a gent nova com l'alcalde de Vic.
A qui has de fer fora és al corrupte de Xavier Castellana
Junqueras tens ERC Lleida podrida, 15/11/2011 a les 09:04
+9
-21
FORA!
Ricard Salvat, 15/11/2011 a les 09:09
+10
-29
El cinisme d'ERC no té límits. Que jo sàpiga el Sr. Duran encara no ha regalat la presidència de la Generalitat a un españolista anafabet, a canvi de quatre càrrecs. Cosa que sí que ha fet ERC, per vergonya eterna de tots els seus membres i votants. Per tant, els que haurieu de plegar, per dignitat nacional, sou vosaltres, traidors, que us vau vendre Catalunya als sociates.
bye bye Duran??
Marc santi, 15/11/2011 a les 09:10
+23
-6
Ara si, per fi l'any 2011 tenim l'oportunitat de perdre de vista a un apersona que està fent molt de mal al sobiranisme català com és Duran i Lleida......tindrem aquest sort? Creuem els dits....
32 anys fent de diputat!! increible.
Anònim, 15/11/2011 a les 09:13
+28
-8
32 anys vivint al Palace, defensant les concessionàries de les autopistes madrilenyes, defensant les televisions privades espanyoles, votant en contra de la independència, amb una vida privada berlusconiana... i és el més valorat dels polítics espanyols i catalans. Alguna cosa falla a la democràcia.
Toca ERC
Joanju, 15/11/2011 a les 09:15
+31
-7
Et quedes curt, Oriol. En Duran no ha fotut mai res pel país. Llegiu l'article de l'ARA del Joan Ramon Resina, professor de la Universitat d'Stanford. Diu: "Ara que ERC fa pinta de penedir-se, l'elector independentista ha de revisar la seva estratègia i tornar a fer confiança a ERC ni que sigui cautelarment. La independència no vindrà de l'abstenció".
Estic d'acord...
olodelbages, 15/11/2011 a les 09:17
+33
-8
Totalment a favor de les paràules d'en Junqueras.

Qui voti CiU ha de saber-se còmplice de l'Espanya autonòmica a què ens abocaran juntament amb els del PP.

Aquests que els votin, de dignitat nacional no en tenen ni n'han tingut mai. Es conformen en que Catalunya sigui una regió més i ens veiem abocats a la misèria econòmicament i com a nació. Tot per por i per no perdre la seva condició de merda...

Salut i Independència!!!
Dubte electoral aclarit
Vador , 15/11/2011 a les 09:19
+10
-29
El senyor Junqueres en comptes de gastar la munició atancant
els partits sucursalistes apunta l´arma per anar contra els
partits nets de la xacra espanyolista. Em pensava que ERC
amb els nous dirigents havia canviat però veig que som on érem. Tenia dubtes amb el vot però amb aquesta penosa intervenció ja els he aclarit.
TOTS A VOTAR !!!
JO ERC, 15/11/2011 a les 09:23
+32
-6
Recordeu quan els de CIU acusaven els d´ERC d´apoltronats ??

EL DURAN PORTA DESDE EL 79 VIVIENT DEL "CUENTO" I AFERRAT A LA POLTRONA.

Recordeu quan els de CIU acusaven a ERC de pactar amb el PSC ?

ARA EL DURAN VOL ENTRAR A UN GOVERN ESPAÑOL DE CONCENTRACIÓN NACIONAL (amb majoria absoluta del PP)

I no segueixo que vaig a treballar, no com altres...
Duran sí que és espanyolista
Jofre, 15/11/2011 a les 09:25
+30
-5
Vador, en Duran no és xacra espanyolista? Et recordo que és el representant d'España a la Comissió d'Exteriors del Congreso de los Diputados.
Pobrets
MIQUEL I, 15/11/2011 a les 09:25
+34
-7
Pobrets els convergents, ataquen a l´Espanyolista del Duran i es posen tristos.

El que vol pactar amb el PP, el que vol ser ministre, el que va ridiculitzar i satanitzar les consultes populars independentistes...

Aneu votant al Duran aneu, i no el critiquem mai pobret, que ha de seguir vivint a la suite del Palace, pobret...
Corrupte
Xavier Castellana a la fiscalia, 15/11/2011 a les 09:28
+10
-30
Abans del 20N volem que ERC aclareixi perquè el cap de llista d’ERC a Lleida Xavier Castellana està a sou de CiU
Duran i Lleida, español del año!
qvic, 15/11/2011 a les 09:41
+37
-6
Jo no estic d'acord amb l'Oriol. Duran i Lleida sí ha fet alguna cosa d'ençà l'any 1979: arribar a ser escollit el líder espanyol més ben valorat! A part d'això, res de res. És a dir, xerrameca i més xerrameca per anar mantenint-nos en aquest limbe en que no som res, en el que si però no, sinó tot el contrari, en el que ni blanc ni negre, en el que anem entomant tots els gripaus que ens van enviant, en el que anem seguint la política que ens manen des de Madrid però fent el ploramiques, el victimisme, la rebequeria...però res no canvia i cada cop ens anem empobrint més i ens anem tornant més dependents de la política espanyola. Això sí, Duran i Lleida el líder espanyol més ben valorat. Serà per què és el que els hi posa les coses més fàcils? No voteu al Duran i Lleida, és a dir, a CiU, perquè és donar un vot al polític espanyol i bon amic del PP i de l'Opus. CiU té un greu problema de credibilitat amb un candidat com aquest venut als interessos espanyols. Jo crec que Duran i Lleida els ha aixecat la camisa i els convergents, babaus, li estan fent la carrera de ministre gratis, que és l’únic que en realitat l’interessa a aquest personatge.
ERC partit brut
Anònim, 15/11/2011 a les 09:51
+13
-43
Víctor Alexandre: "En el cas d'Esquerra, és ben galdosa la utilització sibil·lina de les sigles de Solidaritat (SI) en la seva campanya electoral: "Catalunya Sí", "República del Sí". La idea és clara: captar gent despistada que pensi que Solidaritat els dóna suport. I això després que Solidaritat, lògicament, es negués a pactar amb Esquerra perquè aquesta, en cada proposta que rebia, suprimia dràsticament els punts que feien referència a la "prioritat" de la independència i a l'ús sistemàtic del català al Congrés espanyol. Encara és l'hora que Esquerra digui amb dades concretes, no pas amb frases líriques, com aconseguirà a Madrid la independència de Catalunya"
I la Tere Cunillera, de "Lleida" posats a netejar
Anònim, 15/11/2011 a les 09:55
+39
-2
I jo demano, posats a fer neteja, que fotin fora la Tere Cunillera, del PSOE, immensa vividora i gran traïdora al seu territori i al seu país.
Dr. Broggi, recuperat
Josep Fourier, 15/11/2011 a les 10:23
+43
-5
"El Dr. Broggi, ja recuperat, continua amb la campanya electoral de la coalició independentista ERC-RCat-CatSí."

Excel·lent notícia!
Endavant Junqueras!
Anònim, 15/11/2011 a les 10:29
+43
-5
Ets el millor!
Independència, ja!
....
sometent, 15/11/2011 a les 10:37
+46
-7
Qui digui que és independentista i voti CIU se li pot dir imbècil.
Demaneu perdó
Isidre de Valls, 15/11/2011 a les 10:41
+11
-49
Lamentable Junqueras, valdria més que demanessiu perdó per haver lliurat el Govern de la Generalitat i totes les institucions politiques que heu tingut ocassió als espaÑÑolistes del P$OE.
Victor Alexandre
Anònim, 15/11/2011 a les 10:42
Interessant
+67
-7
ERC partit brut
Anònim, 15/11/2011 a les 09:51

Em sap greu però de l'Alexandre ja fa temps que no en llegeixo res. El considero una mena de càncer que tenim a Catalunya. Jo el tinc colocat en un grup de pseudo-intelectuals pseudo-catalans que pretenen liquidar-nos, juntament amb en Boadella, el Francisco de Carreras, Arcadio Espada, Salvador Sostres i uns quants mes.
Els altres es dediquen a la burla, l'insult, la desqualificació, la negació... En Víctor es dedica a la demolició sistemàtica.
Tal faràs tal trobaràs
Ramon Torramilans Roca, 15/11/2011 a les 11:01
+6
-40
Doncs això, les`úniques idees són fer fora als altres per posar-s'hi ells, qui sigui. No sabeu cap altre discurs?
Perdó, perdó, perdó
Pep Vallès, 15/11/2011 a les 11:02
Interessant
+67
-4
Demaneu perdó
Isidre de Valls, 15/11/2011 a les 10:41

Si esclar, demanem perdó per no haber lliurat la Generalitat i totes les institucions a CyU i donar-li la oportunitat de gobernar juntament amb el PP els darrers set anys. Demanem perdó per no haber obtingut una majoría per formar govern en solitari o en coalició.
Tu tens memòria de peix. El 1999 CyU va rebutjar el suport que li va oferir ERC (12 diputats) i es va abraçar al PP (12 diputats). En Jordi Pujol va ser investit amb la abstenció d'ERC.
I que està fent ARA CyU, donant mes poder que mai al PP a Catalunya.
Au va, a fer punyetes. Aixó si, amb il·lusió.
Fora Duran
A, 15/11/2011 a les 11:39
+50
-2
Per dignitat nacional, JUBILEM DURAN
jordi
Anònim, 15/11/2011 a les 11:58
+7
-6
Vés per on, no sabia qui votar i m'heu tret de dubtes.
esquerra + rcat
esquerra + rcat, 15/11/2011 a les 12:12
+11
-51
Triple aliança?

Que jo sàpiga la coalició d'esquerra és esquerra+rcat. Catalunya SI tots sabem i sabeu que és un altre dels invents d'esquerra per intentar esgarrapar vots d'algun despistat i que sembli que la coalició és de 3 partits.

Molt be els de Nació Digital per ajudar als caps de marketing d'esquerra en les seves campanyes d'intoxicació.
Autocrítica, si us plau!
Anònim, 15/11/2011 a les 12:42
+7
-47
I per què no demana el mateix a Puigcercós, que amb el Tripartit gairebé ho crema tot?
Junqueras hipòcrita
Anònim, 15/11/2011 a les 13:03
+9
-45
I si els de CiU són tan dolents, per què els voteu a l'ajuntament de Barcelona?. Ah, perquè a canvi han posat a sou de l'administració convergent la nº 3 de la llista d'ERC que no va sortir elegida?. ERC pactarà amb CiU per diners, la caixa d'ERC està buida i els bancs i caixes apreten
1/2 D'acord amb Junqueras
Anònim, 15/11/2011 a les 13:19
+9
-36
Ara tenim l'ocasió de treure'ns dos morts de la política: en Duran i en Puigcercós. Que ningú voti Esquerra ni CIU! Votem estel·lada!
Com sempre
Anònim, 15/11/2011 a les 13:22
+9
-31
Com sempre, els millors comentaris ósn els que han estat amagats pels esbirros a sou de Puigcercós (però que amb aquests resultats no cobraran, he, he)
vot útil?
Anònim, 15/11/2011 a les 13:55
+33
-3
no hi ha res més inútil que demanar el vot útil.

ni per presentar-se vol dir que no siguis un impresentable.
quin electorat per ERC
Anònim, 15/11/2011 a les 13:56
+3
-37
Intentar afeblir un partit català per beneficiar un altre que ha perdut la credibilitat no és el millor camí. Cal cercar l'electorat nou, jove i el que s'en va a l'esquerra no nacional i s'abstindrà de votar o votarà nul. Aquest és el camí de recuperació d'ERC. El futur és preparar tots plegats Catalunya per la llibertat col·lectiva, no per crear noves poltrones. Allò tant español de "quítate tú que me pongo yo".
A tothom ....
Anònim, 15/11/2011 a les 14:09
+8
-35
Gràcies,gràcies... votaré a CIU !!!
ERC+Reagrùpament+Catalunya Si.
Un patriota, 15/11/2011 a les 14:34
+45
-2
Algú posa amb dubte qui és i que vol el Duran i LLeida? S'ha de ser idiota, ser independentista i patriota i votar al Duran, ell que no és cansa de dir que votara no a la independència i que reclama dia si i dia també salvar Espanya, amb ell de ministre. Votar Duran és votar Espanya, per tant votans de Convergència si voleu i hos estimeu Catalunya, vosaltres mateixos. Als de Si, hos exhorto hi hos reclamo la vostra participació, Catalunya no és pot permetre que guanyi Espanya a Catalunya, ara niosaltres decidim hi ho fem amb l'arma més destructiva, el vot.
Hola
Anònim, 15/11/2011 a les 15:15
+10
-26
Jo sóc idiota i massoca i diumenge , encara que no hi combrego i em fa repelús, penso votar Duran i Lleida, penso votar Convergència i Unió. Ja tinc el sobre preparadet i seré puntual com un rellotge a les 9 el matí. Sí, ja sé el que suposa votar CiU,....però com que sóc idiota, mira, no tinc remei.
No llencis el teu vot
Montserrat, 15/11/2011 a les 15:36
+45
-4
Votar CIU és votar més autonomia-miseria.
Els unionistes tenen molts partits per triar.
Els que volem la llibertat de Catalunya...només un.
Encara tens dubtes?
Vota ERC-Rcat-Catalunya Sí
Junqueras tens el meu suport!
Anònim, 15/11/2011 a les 15:54
+34
-4
---
Soc idiota
Anònim, 15/11/2011 a les 15:57
+10
-23
Tant, tant, tant... que votaré CIU.
¡Para luego es tarde!
Eduardo González Palomar (Manlleu), 15/11/2011 a les 16:24
+2
-37
El papanatismo y el dogmatismo de algunos nacionalistas dan para sostener, sin sonrojo alguno, que las filas catalanistas están exentas de todo mal. Sin embargo, el estereotipo del “ultracatalanista” parece desmentirlos. Mientras que el ultraderechista y el ultraizquierdista gozan de valor normativo propio, el término “ultracatalanista” (que define al incondicional de una corriente social en Catalunya, claramente diferenciada de las anteriores y perfectamente transversal en lo ideológico; así como coincidente en los factores de radicalidad y extremismo que los caracteriza) no forma parte, de momento, de los términos registrados en diccionario lexicográfico de postín. ¡Quién lo diría!
Con tal de cubrir tan alarmante vacío, me tomo la licencia de incluir una reflexión al respecto, a modo de sugerencia: El “ultracatalanista” acostumbra a estar anquilosado obsesivamente en la idea de que la legitimación política y moral viene determinada por una serie de postulados fijados en un rígido, limitadísimo y concreto marco geográfico e histórico. Asimismo, suele rechazar de plano injerencia alguna en cuestiones básicas de la arquitectura que sustenta su ideario. A fin de que sus predominantes criterios prevalezcan, no vacila en tildar de “anticatalán” a todo aquel que no participe de su doctrina. También, de una manera o de otra, se le va la mano conculcando derechos inalienables a quien ambicione otra concepción alternativa a su modelo político y moral en Catalunya.
ERC hipòcrita
Anònim, 15/11/2011 a les 16:44
+10
-35
I si els de CiU són tan dolents, per què els voteu a l'ajuntament de Barcelona?. Ah, perquè a canvi han posat a sou de l'administració convergent la nº 3 de la llista d'ERC que no va sortir elegida?. ERC pactarà amb CiU per diners, la caixa d'ERC està buida i els bancs i caixes apreten
el noiostre caïnisme
Vador, 15/11/2011 a les 16:48
+2
-10
Per què ens destruïm entre nosaltres?

No perdem més el temps en disputes entre els catalans.

Catalunya ha d'arribar a la independència.

Aquestes disputes ens hi porten?
Caïnita
Anònim, 15/11/2011 a les 17:00
+6
-28
Anònim (?)de les 10'42 has perdut ben bé els papers i no saps què dius. Valdria més que en comptes d´anar confonent la gent amb el teu sectarisme i exabruptes contra Víctor Alexandre te n´anessis a defecar a libertad digital que hi tindries molt bona entrada i et rebrien amb els braços ben oberts.
Duran és infàmia !
Pep de Rubí, 15/11/2011 a les 17:02
+41
-1
Un home que va del bracet amb el PP més anticatalà , del bracet amb aquests que ens han atacat i ataquen , que no volen l'escola catalana, ni TV· forta, ni oficines exteriors, ni seleccions nacionals, ni pactes fiscal ( HO VA DIAR AHIR BEN CLAR I FORT EN RAJOY ! ) , que volen el transvassament de L' Ebre ( HO VA DIR DIUMENGE A VALÈNCIA ! ), que es carreguen les nostres caixes per afavorir cajamadrid, que faran la llei de "unidad de mercado" per afavorir les grans superficies espanyoles i contra el petit comerç...
Ja era hora Junqueras ! Collons quin gust que m' has donat avui : que es prepari la parenta que avui fem clau doble amb folre i manilles ! salut i independència!
Ja en tenim prou!
roger igualada, 15/11/2011 a les 17:37
+35
-1
Ja en tenim prou de mentides encovertes i de gent prepotent com el sr. Duran i Lleida. Ja era hora que algú parles clar i català. Estic totalment dacord amb l'Oriol Junqueras.
Ara és l'hora de actuar i no de amagar el cap sota l'ala (com molts fins ara em fet).
És l'hora de la veritat, o ens enfonsem amb el vaixell espanyol o fem un salt cap a la independència. És l'hora que els catalans aixequem el cap i treiguem les ganes i les forces, que sempre ens han caracteritzat, per tirar aquest país endavant, allunyats de les falses promeses i dels clatallots que ens fa al govern cada vegada que nosaltres reclamem el que ens pertoca.Els catalans hem de dir PROU!!!
Visca Catalunya lliure!
Soc jo el caïnita?
Anònim, 15/11/2011 a les 17:58
+36
-2
Anònim, 15/11/2011 a les 17:00

Ostres Víctor, no creia que també t'entretinguessis a xafardejar els comentaris dels digitals.
No et donarà temps a escriure la teva deposició periódica a l'e-brutícies i el Rius no et pagarà.
Ja en tenim prou!
roger igualada, 15/11/2011 a les 18:06
+40
-3
Ja en tenim prou de mentides encovertes i de gent prepotent com el sr. Duran i Lleida. Ja era hora que algú parles clar i català. Estic totalment dacord amb l'Oriol Junqueras.
Ara és l'hora de actuar i no de amagar el cap sota l'ala (com molts fins ara em fet).
És l'hora de la veritat, o ens enfonsem amb el vaixell espanyol o fem un salt cap a la independència. És l'hora que els catalans aixequem el cap i treiguem les ganes i les forces, que sempre ens han caracteritzat, per tirar aquest país endavant, allunyats de les falses promeses i dels clatallots que ens fa al govern cada vegada que nosaltres reclamem el que ens pertoca.Els catalans hem de dir PROU!!!
Visca Catalunya lliure!
Xavier Castellana ha de tornar la pasta robada
Aturem la #corrupcioERC, 15/11/2011 a les 18:11
+10
-45
Xavier Castellana i Gamisans, actualment és conseller comarcal del Solsonès per ERC i cap de llista d'ERC per Lleida a les eleccions espanyoles del 20N, malgrat que viu a Barcelona i ha estat membre de l'executiva republicana al barri barceloní de Les Corts. Castellana va ser un d'aquellscàrrecs de confiança provinent de les JERC que amb la forja del primer tripartit va trobar feina a l'administració. Sense tenir cap mena de titulació universitària (va començar la carrera de Física i no la va acabar) fou nomenat l'any 2004 Director de Sistemes d'Informació de Turisme Juvenil de Catalunya, SA (TUJUCA). En aquells moments, TUJUCA, tot i ser un ens que depenia de la Secretaria de Joventut, era una empresa constituïda com a societat anònima i per tant és impossible trobar cap informació d'aquest nomenament al DOGC, ja que tot allò que afecta a l'àmbit de les seves relacions laborals estava sotmès al Dret privat.

Després del desastre del primer tripartit i amb la convocatòria avançada d'eleccions, Castellana es va quedar sense feina. El seu contracte laboral com a Director de Sistemes d'Informació de TUJUCA fou rescindit i se li va abonar la quitança que pertocava.

El 2006, amb l'edició del segon tripartit o govern d'entesa, es reformula orgànicament la Secretaria de Joventut, i l'antiga TUJUCA passa integrar l'Agència Catalana de Joventut (ACJ), amb la fórmula jurídica d'entitat pública sotmesa al dret privat o públic segons escaigui. Pel que fa al tema de contractacions, s'ajusta al dret laboral i no al conveni de personal laboral de la Generalitat de Catalunya. En aquesta nova etapa, Xavier Castellana és nomenat Director de Serveis de l'ACJ. Castellana serà un d'aquells càrrecs afectes a Puigcercós que pagarà diligentment la carta financera de Xavier Vendrell "Vendrelletti" que va acabar a la Fiscalia i va suposar la dimissió del conseller més efímer de la història de Catalunya.

Els quatre anys de Castellana com a Director de serveis de l'ACJ van suposar una nefasta gestió de la Xarxa d'Albergs de la Generalitat de Catalunya com poden afirmar els tècnics de la mateixa Agència. Aquesta etapa laboral de Castellana finalitza amb la victòria còmoda de Convergència i Unió el novembre de 2010 cosa que provoca el seu cessament per part de la nova directora general de l'ACJ nomenada per CiU, la senyora Montserrat Suari.

Però la història del candidat d'ERC per Lleida no acaba aquí. Quan CiU el cessa com a Director de Serveis de l'ACJ, veient que s'ha quedat sense feina decideix reclamar el seu cessament al nou govern convergent emparant-se que abans de ser Director de serveis de l'ACJ havia estat un "tècnic" de TUJUCA, desenvolupant la feina de Director de Sistemes d'Informació, com si el càrrec que tenia fos merament laboral i no de confiança com era en realitat, reclamant d'aquesta manera la readmissió al seu lloc de treball del període 2004-2006 i que havia ostentat durant el primer tripartit, feina de la qual en realitat ja havia estat cessat i finiquitat atès que no se l'havia contractat com a personal laboral tècnic sinó com a càrrec de confiança.

Davant d'aquesta demanada formulada per Castellana a la nova directora general nomenada per CiU, Montserrat Suari, i sense saber ni el motiu ni a canvi de què, el candidat d'ERC per Lleida pacta amb CiU la seva readmissió a l'ACJ amb el càrrec, segons ell mateix afirma al seu bloc, de "Responsable de Processos".

La realitat, no obstant és ben diferent. El càrrec de Responsable de Processos és fictici. El sr. Castellana no realitza cap mena de feina a l'ACJ i, això sí, passa a cobrar 2.000 euros nets mensuals, el que suposa aproximadament el mateix que cobrava en el període 2004-2006 quan era un "tècnic" a TUJUCA. Així doncs, en aquests moments, Xavier Castellana, s'està embutxacant 24.000 euros nets anuals a càrrec de l'ACJ dirigida per CiU sense desenvolupar cap mena de tasca laboral ni haver-la de justificar. Una mena de pensió per entendre'ns, o el que nosaltres diem, la compra d'un candidat d'ERC per part de CiU.

Tota aquesta informació la hem sabut mitjançant treballadors de l'Agència que no estan d'acord amb aquesta pràctica pressumptament corrupte de donar sous provinents de l'erari públic a persones que no estan obligades a treballar. I des de la més absoluta opacitat que permet el règim jurídic d'aquests ens públics-privats que depenen de la Generalitat, car no es pot trobar aquesta informació al DOGC.

Finalment, voldríem preguntar-nos que mou a un candidat d'ERC a les eleccions a demanar a CiU 24.000 euros nets anuals a una Agència que es finança amb fons públics a canvi de no treballar i sense haver de justificar absolutament res ? Quina és la contraprestació que Xavier Castellana dóna a CiU fruït de la seva compra ? Per què els contribuents hem de pagar amb els nostres impostos la compra de candidats d'ERC que fa CiU en la situació de crisi actual mentre no es fan polítiques públiques d'ajut al lloguer per a joves o d'emancipació, per posar un parell d'exemples ? Què fa Xavier Castellana amb els 4 milions de pessetes que li regala CiU anualment? Se'ls queda ell personalment? Van a ERC com quan pagava diligentment la carta financera de Xavier Vendrell ?

Nosaltres creiem que aquestes pràctiques tenen un nom: compra de càrrecs públics, corrupció política i malversació de fons públics. Els fets que avui denunciem podrien ser fins i tot constitutius de delicte i invaliden Xavier Castellana com a possible electe el proper 20N.

Per tot això demanem a Xavier Castellana que 1) immediatament abandoni la seva candidatura al Congrés dels Diputats, 2) procedeixi a renunciar a aquest salari provinent de l'erari públic per no desenvolupar cap tasca laboral i 3) que torni tota la pasta que porta embutxacada i que pertany als contribuents per desenvolupar polítiques públiques de suport als joves catalans.

Deixi de robar als contribuents, sr. Castellana.



Victor Alexandre
Caïnita, 15/11/2011 a les 18:35
+40
-6
Em sap greu però de l'Alexandre ja fa temps que no en llegeixo res. El considero una mena de càncer que tenim a Catalunya. Jo el tinc colocat en un grup de pseudo-intelectuals pseudo-catalans que pretenen liquidar-nos nacionalment, juntament amb en Boadella, el Francisco de Carreras, Arcadio Espada, Salvador Sostres i uns quants mes.
Els altres es dediquen a la burla, l'insult, la desqualificació, la negació... En Víctor es dedica a la demolició sistemàtica.
Endavant ERC-Rcat, CatSí
Pepot, 15/11/2011 a les 19:03
+29
-0
Fora el PP!
Fora Duran!

Els autentics catalans nomes tenim una coalició que podem votar.
'Meretrices con Durán'
Pidelaserra, 15/11/2011 a les 19:51
+14
-0
Junqueras, he trobat una activitat económica que en Durán ha desenvolupat molt aquests 30 anys. La que es dona als putiferis. En Durán ha estat sempre un gran anfritrió, portant sempre els seus convidats a veure senyoretes i produint activitat económica. Les 'meretrices' estàn amb Durán, sens dubte.
Em pensava que ningú main diria això
Anònim, 15/11/2011 a les 20:04
+19
-0
Per fi,

a veure si conjurem d'una vegada aquesta maleïda psicofonia que és en Duran i els desesperats-afamats d'Unió, que sempre han estat sota les faldilles de CDC i manen més que ningú.

La pertinaç duració del Duran en la política parla negativament de la intel·ligència dels catalans de bé.
Em pensava que ningú main diria això
Anònim, 15/11/2011 a les 20:09
+19
-0
Per fi,

a veure si conjurem d'una vegada aquesta maleïda psicofonia que és en Duran i els desesperats-afamats d'Unió, que sempre han estat sota les faldilles de CDC i manen més que ningú.

La pertinaç duració del Duran en la política parla negativament de la intel·ligència dels catalans de bé.
COPIÓN
Audi, 15/11/2011 a les 23:37
+0
-11
Creia que la descalificació del contrari era propietat d'en Zaragoza. Ara veig que hi ha més persones sense ètica. I això que acaba d'entrar en política.
Els frikis de Si, al servei del CNI
patriota, 16/11/2011 a les 00:29
+10
-0
Ja hi tornen, cada cop més rabiosos i dient més parides, ara recolzen al Duran, per si no cobren del CNI, a veure si aquest botifler els dona alguna engruna del que cobra ell.
ERC+Rcat+Ctalunya Sí
Anònim, 16/11/2011 a les 02:25
+1
-0
Al de les 21.35. Ets el Duran, oi? Ep, Jopsep Antoni, tila.

FES EL TEU COMENTARI

D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.
Ximo Puig i Susana Díaz, en un acte del PSC amb les alcaldesses de Santa Coloma de Gramenet i l'Hospitalet | ACN
Pep Martí
01/01/1970
Ximo Puig afronta una complicada batalla interna, amb unes primàries el 16 de juliol, després que hagués apostat per Susana Díaz enfront de Pedro Sánchez
01/01/1970
El rotatiu francès confronta les opinions del diputat de Junts pel Sí i del dramaturg Albert Boadella, a favor i en contra de la independència de Catalunya, respectivament
01/01/1970
L'afluència puja un 13% en relació a l'any anterior | Els serveis de neteja han recollit 19 tones de residus i els Bombers han actuat en 117 incendis
Exhumació de la fossa comuna de Figuerola d'Orcau | Jordi Ubach
01/01/1970
La setmana a NacióDigital, resumida en deu imatges
Puigdemont i Junqueras amb Domènech i Alamany | ACN
Roger Pi de Cabanyes | 32 comentaris
01/01/1970
Rajoy creu que la situació política a Catalunya derivarà cap a unes eleccions que forçarà els republicans a pactar amb el partit que lidera Domènech | Dona per fet que el sobiranisme no tindrà prou capacitat de mobilització per fer possible el referèndum
Theresa May, aquest dijous a Brussel·les | Europa Press
Pep Martí
01/01/1970
Els britànics van obrir una profunda crisi al continent el 23 de juny del 2016: el seu "sí" a sortir de la Unió Europea va esquinçar el projecte comunitari | Les eleccions a França i al Regne Unit han modificat les coordenades tot just en el primer aniversari del referèndum
El vídeo d'un conductor negre sent tirotejat per un policia, a Cuatro | Cuatro
Toni Vall | 6 comentaris
01/01/1970
«Portem anys amb uns programes informatius -Telecinco, Antena 3, Cuatro- que són purs mostraris de successos escabrosos, d'imatges morboses»