COMENTARIS

+
3

-
2
COMENTARISTES, menys esbrabar-se amb el PP i canya al SOCI CIU-DURANpostfederalista, 09/11/2011 a les 19:19
CIU està donant protagonisme al PP. Badalona. Els pactes i pactets al Parlament que el PP ja els-hi ha recordat que s'ho cobrarant. Comentaristes us esbrabeu com la gasosa.

+
7

-
1
No passareu !!!Anònim, 09/11/2011 a les 18:01
Sou els ultims d' Europa sort de la colonia catalana sino seriu l' ultim del tercermundisme. Una mica de classe :
1º aprimeu la vostra tele inutil : La 1ª, La 2, Clan, TDP, 24h, que repetiu programes tipo Aguila Roja, etc .
2ª reduir els minsiteriscpero diu el vostre FERNANDEZ que el d' educacio no es toca per fer una llei contra la inmesion.
3ª No gasteu el diners en tancs i avions per apuntar a allò del article 8 de la constitucio espanyola. Si Europa ho permet ja no serà Europa.
4ª El.limeneu les autonomies que mai han estat res, Madrid, Castelles, Riojas, i feu l 'estat unitari, Catalunya serà un estat, millor de USA que d' una podrida U.E si esdevè aquesta amb Espanya.
5ª No feu AVES, aeroports inutils, etc.

+
10

-
0
Ens ho posen facilOloti, 09/11/2011 a les 17:54
Aquests del PP ens ho posen cada dia mes fàcil arribat el dia dels comicis. Amb declaracions de regim autoritari momés fa que creixi el sentiment independentista de bona part del poble català.
Amb només dos anys aquests mal son s'haurà acabat.
Visca Catalunya Lliure!

+
13

-
1
Antic regimOloti, 09/11/2011 a les 17:11
Em rebenta constatar que el PP, un partit format per governants del regim franquista, encara te l'objectiu d'anular qualsevol mitjà d'expressió del Països Catalans.
Per això desitjo i votaré la independència.

+
13

-
1
2014 això s'acabaAnònim, 09/11/2011 a les 16:54
El 2014 unió de totes les forces independentistes amb o sense CyU, i declarem la independència de una punyetera vegada o aquests malparits espanyolistes ens acabaran destruint tot el que tenim.

+
1

-
9
A robar a Escanya! Lladres!Alicia en el país de las maravillas!, 09/11/2011 a les 16:46
¡Entra en barrena!
Eduardo González Palomar (Manlleu), 09/11/2011 a les 14:39
A pesar de los ininterrumpidos mimos económicos, desde su origen, que le han dispensado quienes capitanearon las instituciones públicas en Catalunya, TV3 va camino de sumar, por enésima ocasión, otro año con una disminución significativa de audiencia. Con su potaje de favoritismos irrespetuosos (patriotismo lingüístico, ideológico, futbolero, etc.), el ente público de televisión no cesa de registrar pérdidas de telespectadores. ¡Qué espectáculo!

+
6

-
1
Votaré indepndenciaAnònim, 09/11/2011 a les 16:45
El motiu per el qual votaré independència es el meu desig per la normalització del català.
La nostra llengua encara avui pateix les conseqüències de massa anys de regim autoritari.
Visca Catalunya Lliure!

+
8

-
1
A robar a Escanya!Anònim, 09/11/2011 a les 16:31
Indepedència, ja!

+
6

-
1
M'han robat la bossa!Anònim, 09/11/2011 a les 16:28
Segur que ha estat un ppero, no m'he adonat!

+
8

-
1
Gràcies PprosAnònim, 09/11/2011 a les 16:22
Avui ja hem guanyat més independentistes, cada dia en som més!
Mil gràcies!

+
6

-
1
Les glòries diàries del PPAnònim, 09/11/2011 a les 16:21
Font: Vilaweb
El jutge considera que Iñaki Urdangarin va apoderar-se de diners públics
Aquest és el primer cas de corrupció que esquitxa la monarquia espanyola
El jutge José Castro, instructor del cas Palma Arena, investiga si Iñaki Urdangarin i el seu soci Diego Torres van fer servir societats per apoderar-se de fons públics, segons la interlocutòria (pdf) que avui han fet pública diversos mitjans. El jutge i la fiscalia sospiten que van crear un entramat de societats amb què desviaven fons públics i privats, que rebia l'Institut Nóos, del qual Urdangarin i Torres van ser presidents.
Segons la interlocutòria del jutge, l'Institut Nóos funcionava de la següent manera: es fixaven uns preus desmesurats, i després de rebre els fons públics, l'institut simulava la contractació de serveis ficticis o presumptament facturats per un import superior al servei prestat de debò. Aquests diners públics 'acabaven a mans de les mercantils controlades per Diego Torres i Iñaki Urdangarin'.
La policia demana informació al govern valencià
D'una altra banda, dilluns uns quants agents de la policia espanyola es van presentar a la seu de la conselleria de la Presidència del govern valencià i també a la seu de la Ciutat de les Arts i de les Ciències per demanar, per ordre del jutge instructor del cas, els contractes de l'empresa d'Urdangarín i les factures.
Aquest és el primer cas de corrupció que esquitxa la monarquia espanyola.

+
11

-
1
Prou collonades, girem cuaJulio Segarra II*II, 09/11/2011 a les 16:19
Avui penjo l'estelada i fins que el nostre poble no sigui lliure, aquesta serà la meva forma de manifestar-me.
El meu vot ja no pertany a CIU ni el Duran, serà un nou vot del prou collonades i girem cua, el meu vot per Solidaritats Independentistes que per poc que diuen i posen pit i collons per defensar-nos.
Merda de PP
Perdoneu el meu català, doncs a la meva època no em van permetre aprendre’l.

+
1

-
1
Les glòries diàries del PPAnònim, 09/11/2011 a les 16:16
Dimiteix Francisca Pol (PP) per penjar un fotomuntatge de Carme Chacón a Facebook
* Xarxes socials
o La Tafanera
o Twitter
o Facebook
o Menéame
o del.icio.us
o Technorati
o iGoogle
o Scoopeo
o MSN
o Digg
o Yahoo
o mySpace
* Envia l'article
* Imprimeix l'article
* Converteix a PDF
La candidata suplent del PP a la llista al senat per Mallorca, Francisca Pol, ha presentat la dimissió dels seus càrrecs públics, després de penjar al seu Facebook un fotomuntatge de Carme Chacón. El PP diu que Pol no volia ofendre ningú i ha reiterat les disculpes, que dilluns ja va publicar a la xarxa social.
El fotomuntatge consistia en una imatge de la ministra de Defensa espanyola amb un pit a l'aire parlant amb uns militars. Francisca Pol, a més, va escriure-hi: 'El que ha de fer una ministra del PSOE per guanyar vots'.
Els socialistes van exigir la dimissió de l'ex-diputada del PP per 'difondre i burlar-se' d'un fotomuntatge 'humiliant', el qual qualificaven de sexista, ofensiu i insultant.
Francisca Pol formava part actualment del consell d'administració de la funerària de Palma i és la representant legal dels promotors del projecte de son García Vell.

+
8

-
1
Que comenci a estalviar el PP a casa sevaAnònim, 09/11/2011 a les 16:10
Podrieu començar si us agrada tant l'estalvi, per apagar els llums de la sed del PP a Madrid enceses tota la nit com si fos un gran anunci.
El que voleu es carregar-vos el català, I dins de les vostres files teniu els més grans malbaratords de diner públic: El Gallardón, que ha portat a Madrid a la fallida econòmica, el Sr.Matas o el Sr. Cammps

+
16

-
1
mi no comprenderAnònim, 09/11/2011 a les 14:45
Aixo es impossible. A Valencia i a Catalunya no parlem la mateixa llengua! Que es fusioni TVE amb la televisio argentina i a nosaltres que ens deixin en pau

+
5

-
4
Boi RuizStop Retallades, 09/11/2011 a les 14:45
D'alguna manera en Boi Ruiz amb les seves retallades abruptes i sense consens a la sanitat està aplanant el camí perquè més endavant es pugui fer el mateix amb la TVC. Potser no ho farà CIU però al PP li hauran facilitat la feina per poder retallar de manera salvatge i sense consens. Gràcies Boi Ruiz, gràcies CIU.

+
3

-
21
¡Entra en barrena!Eduardo González Palomar (Manlleu), 09/11/2011 a les 14:39
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
A pesar de los ininterrumpidos mimos económicos, desde su origen, que le han dispensado quienes capitanearon las instituciones públicas en Catalunya, TV3 va camino de sumar, por enésima ocasión, otro año con una disminución significativa de audiencia. Con su potaje de favoritismos irrespetuosos (patriotismo lingüístico, ideológico, futbolero, etc.), el ente público de televisión no cesa de registrar pérdidas de telespectadores. ¡Qué espectáculo!

+
8

-
2
que???????????joni dimoni, 09/11/2011 a les 14:18
però que diu aquest home!!!!
unificar TV3 amb canal 9 i amb el de les illes??
Però no havien quedat aquests del PP que el català i el valencià no eren el mateix idioma????
ara si no??????????
com es pot ser tant burro!!!!!!

+
9

-
3
Embaixades espanyolesEmili, 09/11/2011 a les 13:49
A l'extranger, les ambaixades espanyoles no donen suport als catalans (com és lògic).
O és que no has sortit mai a l'extranger o no ets català?
Mentider incult!!!

+
11

-
2
Idea permanentAnònim, 09/11/2011 a les 13:42
El que constato es que els dirigents del PP tenen una idea permanent el objectiu de la qual és anular en totes les seves formes d'expressió al poble Català.
Es per això que la veu del independentisme ha de ser ara mes forta que mai.

+
8

-
2
L'enveja és una encefalopatiaPalatí, 09/11/2011 a les 13:40
Si tanta enveja ens tenen perquè TVC, malgrat els vicis, és la millor emissora TV de la península, el que podrien fer és doblar TV3 i fer-la passar per TVE... De fet, tal i com està el pati de la creativitat, no seria gaire diferent del que fan ara i els/ENS sortiria més barat.

+
2

-
10
quina felicitatAnònim, 09/11/2011 a les 13:38
resposta a Aprimar-se:
Quina filicitat dona la ignorància, les ambaixades espanyoles donen supor a l'extranger als catalans, com és llògic.
Suposo que a vostè, que no surt gaire de la masia, tot plegat no li importa..

+
7

-
4
CYUAnònim, 09/11/2011 a les 13:26
CiU és el govern d'una Comunitat Autònoma espanyol i espanyolitzada, CIU no té cap capacitat de decisió ni la vol tenir, no serveixen per res. Només saben parar el cul davant els espanyols i portar-se bé com xaiets. M'encanta, hauria de suprimir TV3 directament els del PP, així els catalans ens despertarem d'una punyetera vegada i deixarem de votar CiU i la seva incompetència!

+
8

-
2
L'enveja és una encefalopatiaPalatí, 09/11/2011 a les 13:17
Si tanta enveja ens tenen perquè TVC, malgrat els vicis, és la millor emissora TV de la península, el que podrien fer és doblar TV3 i fer-la passar per TVE... De fet, tal i com està el pati de la creativitat, no seria gaire diferent del que fan ara i els/ENS sortiria més barat.

+
11

-
12
TV3 és horrorosament caraFèlix the cat, 09/11/2011 a les 13:13
No té tota la raó, però sí que té part de raó. El desgavell, el deute i el dèficit que arrossega TV3 és insostenible i cal fotre-hi mà. Ho digui un espanyolista rematat com el senyor Pons o ho digui un independentista com jo. No té cap mena d'explicació plausible que "La Sexta" requereixi menys de la cinquena part de treballadors que té TV3 per a fer funcionar els seus canals. Les condicions laborals, a més, dels treballadors de TV3 són pròpies del Sultanat d'Oman (ho hem llegit més d'un cop a la premsa). És imperatiu que s'hi foti mà, i ràpid. El motiu és simple: no ho podem pagar. Quan no podem pagar ni hospitals ni medicines és del tot absurd que ens dediquem a pagar autèntiques fortunes per a emetre carreres de F1 o partidets del Barça. Com també és absurd que mantinguem a cos de rei al Sr. Bassas a Washington per fer un parell de connexions setmanals d'un minutet escàs. Com també és absurd que amb la quantitat ingent de personal propi que té TV3, es dediqui a contractar produccions privades que paga a preu d'or (Polònia, Crackòvia ...) als amiguets de sempre, que a més a més van començar treballant a la casa i quan es van fer un nom en van sortir per a muntar la productora privada i vendre per 1000 el que abans feien per 10 com a assalariats. I com això que us dic, mil coses. A TV3 hi sobra més de la meitat de la gent, i la que hi quedi està molt ben acostumada i amb salaris i condicions absolutament fora del mercat. TV3 ha d'existir, evidentment que sí, però sense que ens prenguin el pèl als qui la mantenim amb impostos. Per cert, el mateix aplica a RTVE. És un escàndol el que ens costen aquests monstres públics i el que rebem a canvi. Prou.

+
8

-
10
correcció d'errades:Anònim, 09/11/2011 a les 13:11
Home, siguem pràctics, si s’ha de retallar, millor TV3 que no sanitat.
Ja sé que no queda bé dir-ho, però deixant de banda el que sempre diem de l’espoli fiscal, i centrant-nos només dintre de les despeses que suposa TV3, tant en vaques grasses com en vaques flaques, no pot ser que sigui una empresa totalment deficitària i que haguem de mantenir a tota la quantitat del personal allà dintre, gastant-se el diner públic. Amb un parell de canals, crec que ja fem el fet...
I mira que em fot ràbia haver de dir això, perquè precissament, a mi aquesta colla de xarnegassos del PP NO em cauen massa bé....

+
4

-
7
...Anònim, 09/11/2011 a les 13:09
Home, siguem pràctics, si s’ha de retallar, millor TV3 que no sanitat.
Ja sé que no queda bé dir-ho, però deixant de banda el que sempre diem de l’espoli fiscal, i centrant-nos només dintre de les despeses que suposa TV3, tant en vaques grasses com en vaques flaques, no pot ser que sigui una empresa totalment deficitària i que haguem de mantenir a tota la quantitat del personal allà dintre, gastant-se el diner públic. Amb un parell de canals, crec que ja fem el fet...
I mira que em fot ràbia haver de dir això, perquè precissament, a mi aquesta colla de xarnegassos del PP em cauen massa bé....

+
9

-
3
CiU no compta per resAnònim, 09/11/2011 a les 13:05
CiU no comptará per res i la única feina que tindrá que fer el PP será buscar llepons i venuts dins les seves files.Amb el primer de llista ,no tindrán gaire feina.
Que trist tot plegat.

+
5

-
3
Babaus no veieu CIU pactant amb el PP?postfederalista, 09/11/2011 a les 12:59
Com hi ha mon, afinem la vista . CIU va pactant amb el PP. El mateix sociòleg Cardús fa la gara-gara a CIU. Sobre tot siguem responsables, front a crisi, oi?

+
20

-
3
Aprimar-seEmprenyat, 09/11/2011 a les 12:52
El PP. hauria d'eliminar exercit espanyol, les seves embaixades a tot el mon, i sobres tot les subvencions al Intituto cervantes de la lengua castellana que també paguem els catalans. !!Vergonyòs!!

+
32

-
2
volen guerrainnisfree, 09/11/2011 a les 12:36
Per insultar-te, primer caldria entendre el que dius. Ets un complet analfabet que no es treu les paraules la boca. I això no és un insult: és pura descripció.
...
El PP promet guerra. Caldrà estar preparats i plantar-li cara sense fissures.

+
3

-
27
vaja...Anònim, 09/11/2011 a les 12:27
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
per a odiar a Espanya ens hi fixem massa en ella, no creieu?
mai som espanyols excepte quan hem de justificar les nostres vergonyes amb el "allà també ho fan.....".
Doncs si "allà" fan el mateix que "acà" pot ser és que no som tan diferents.
ala, tothom a insultar-me