COMENTARIS

+
2

-
0
Siudadano tonto!!Anònim, 10/11/2011 a les 02:05
Ai perdona, has dit que Catalunya espolia Barcelona (vols dir tots els quinquis que hi viuen, com per exemple tu suposo). Be, m'es igual. Com ja the dit, Pepa siudadana, Barcelona es la capital del meu pais, de la meva nacio. Dins d'una mateixa nacio no es pot parlar d'espoli. Espanya en canvi no es una nacio. Es un invent que es trencara aviat on la meitat son moros com tu (i que no saben que ho son) i l'altra mitat europeus. Ja veus que no pot anar be la cosa haha.

+
1

-
0
El siudadano tontoAnònim, 10/11/2011 a les 02:01
Mira que diu la tonta de les 15.29, ara resulta que Barcelona espolia fiscalment Catalunya! Mira Siudadano, una cosa que tu no entens: Barcelona es la CAPITAL del MEU Pais. El teu es Espanya, capital Madrid. Aquesta es la diferencia, desgraciat. Ves a sembrar odi a Valencia que ho feu molt be per alli.

+
3

-
0
Fotre'ls l'economia es la maneraAnònim, 09/11/2011 a les 21:08
La culpa tambe es nostra, no eludim responsabilitats. Ara diuen que un Tancament de Caixes 2.0 no es posible avui dia...i una merda!: tot es posible si ens hi fotem tots. I us asseguro que es una de les millors armes que ens queden als catalans: un "no pago mes" que fotria no nomes a Espanya, sino a tots els seus col•laboracionistes al Principat. Prou pagar-los la vida. Es pot fer!

+
7

-
1
Que se'n tornin a espanya !!Anònim, 09/11/2011 a les 19:39
EL PP encara segueix contra tot lo català i els catalans, ja n'hi ha prou, abans que treure la immersió a Catalunya (ells voldrien no haver de saber català) potser millor que ensenyi a llegir i escriure als espanyols, doncs encara n'hi ha que no en saben i no són precisament els que vivuen de colons a Catalunya ...
El Franco va morir i ells encara segueixen volen aplicar la seva dictadura.
No podria tenir espanya una dreta que no sigui ni nazi ni franquista??

+
7

-
2
A XUPAR A MADRIT, PARASITSPARASITS ESPANYOLS, FORA D'AQUI, 09/11/2011 a les 19:04
PARASITS PURS, ANEU A CASTELLA, VOLTORS !!!

+
10

-
2
No passareu !!!Anònim, 09/11/2011 a les 18:07
Catalunya se'n sortira de la crisi i d' Espanya.

+
10

-
2
Aquesta vegada tampoc!!!!Cartanya, 09/11/2011 a les 17:41
Espanya, no a cumpler mai els seus compromisos amb Catalunya, algu es creu que aquesta vegada, o fera?, dons jo et dic que no,no ino.

+
12

-
3
I tant que no !Josep P. (Calella), 09/11/2011 a les 17:23
Mentre seguiu xuclant de la mamella com aneu fent des de fa 300 anys !
Cal agafar la maleta i saltar del vaixell español abans que no s'enfonsi.
"cYu" i "PSOE-c" més del mateix.
El 20N l'independentisme a Madrid: "ERC+RCat+Cat Sí".
VISCA CATALUNYA LLIURE !
Josep //*//

+
8

-
3
Més espoliEstelada, 09/11/2011 a les 16:53
"Sense Catalunya" espanya no sortirá de la crisi. Això hauria d'esser un argument a favor de la Generalitat per fer-se sentir i plantar-cara. Ara ademés de tenir la doble crisi, global i espoli, resultará que Catalunya haurá d'ajudar a espanya amb més espoli per que sortin de la crisi l'imperi castellà. Catalunya li falta voluntat com a poble i una millor clase política, que ara NO REPRESENTA.
ESCANDALÓS.Això no passaria a cap altre lloc d'Europa !Visca Catalunya!

+
9

-
2
A robar a Escanya!Anònim, 09/11/2011 a les 16:30
Independència, ja!

+
6

-
3
M'han robat la bossa!Anònim, 09/11/2011 a les 16:27
Segur que hi havia un ppro al costat! No m'he adonat!

+
3

-
3
Un respeto!Anònim, 09/11/2011 a les 16:25
Ostres, el Eduardo González Palomar (Manlleu), 09/11/2011 a les 10:53, "demana respeto"
Eo catalans, que demana un respeto, un respeto, un respeto, un respeto, com us atreviu, ell demana un respeto, un respeto, perquè mereix un respeto, un respeto, un respeto.
Eo catalans, que demana un respeto, un respeto, un respeto, un respeto, com us atreviu, ell demana un respeto, un respeto, perquè mereix un respeto, un respeto, un respeto.
Independència ja!

+
3

-
3
resposta 13:53Anònim, 09/11/2011 a les 16:20
Què és la llibertat de les persones, sino una expresió del sufragi universal?
Si hi ha majoria a unes eleccions, s´ha de respecta lo que digui el poble, i no unes persones que estàn a 600kms.
Que el Cervantes dona a coneixer les cultures de l´estat? Serà la cultura espanyola, el flamenco i els toros. No donen suport a altres cultures de l´estat.
Pots estudiar català a segons quines universitats arreu del mon, però als Instituts Cervantes no pots apendre euskera, gallec o català...i si no mira als estatuts.
I sino, mira com PP i PSOE (inclòs PSC) es possen d´acord per vetar el català a Europa, pero es queixan quan imposen l´anglès com a llengua oficial...

+
7

-
2
Les glòries diàries del PPAnònim, 09/11/2011 a les 16:20
Font: Vilaweb
El jutge considera que Iñaki Urdangarin va apoderar-se de diners públics
Aquest és el primer cas de corrupció que esquitxa la monarquia espanyola
El jutge José Castro, instructor del cas Palma Arena, investiga si Iñaki Urdangarin i el seu soci Diego Torres van fer servir societats per apoderar-se de fons públics, segons la interlocutòria (pdf) que avui han fet pública diversos mitjans. El jutge i la fiscalia sospiten que van crear un entramat de societats amb què desviaven fons públics i privats, que rebia l'Institut Nóos, del qual Urdangarin i Torres van ser presidents.
Segons la interlocutòria del jutge, l'Institut Nóos funcionava de la següent manera: es fixaven uns preus desmesurats, i després de rebre els fons públics, l'institut simulava la contractació de serveis ficticis o presumptament facturats per un import superior al servei prestat de debò. Aquests diners públics 'acabaven a mans de les mercantils controlades per Diego Torres i Iñaki Urdangarin'.
La policia demana informació al govern valencià
D'una altra banda, dilluns uns quants agents de la policia espanyola es van presentar a la seu de la conselleria de la Presidència del govern valencià i també a la seu de la Ciutat de les Arts i de les Ciències per demanar, per ordre del jutge instructor del cas, els contractes de l'empresa d'Urdangarín i les factures.
Aquest és el primer cas de corrupció que esquitxa la monarquia espanyola.

+
4

-
2
Les glòries diàries del PPAnònim, 09/11/2011 a les 16:18
Font: Vilaweb
`Dimiteix Francisca Pol (PP) per penjar un fotomuntatge de Carme Chacón a Facebook
La candidata suplent del PP a la llista al senat per Mallorca, Francisca Pol, ha presentat la dimissió dels seus càrrecs públics, després de penjar al seu Facebook un fotomuntatge de Carme Chacón. El PP diu que Pol no volia ofendre ningú i ha reiterat les disculpes, que dilluns ja va publicar a la xarxa social.
El fotomuntatge consistia en una imatge de la ministra de Defensa espanyola amb un pit a l'aire parlant amb uns militars. Francisca Pol, a més, va escriure-hi: 'El que ha de fer una ministra del PSOE per guanyar vots'.
Els socialistes van exigir la dimissió de l'ex-diputada del PP per 'difondre i burlar-se' d'un fotomuntatge 'humiliant', el qual qualificaven de sexista, ofensiu i insultant.
Francisca Pol formava part actualment del consell d'administració de la funerària de Palma i és la representant legal dels promotors del projecte de son García Vell.

+
2

-
3
Quillame = Cap cuerno allà = Ciudad de vacionesAlicia en el país de las ppmaravillas, 09/11/2011 a les 16:15
¡Un respeto!
Eduardo González Palomar (Manlleu), 09/11/2011 a les 10:53
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per amagar el comentari.
No sólo las encuestas dan por vencedor al PP, cuando, incluso en Catalunya, también parece corroborarlo el hecho de que sus contrincantes lo convierten en el único partido objeto de las críticas de todos los principales rivales para el 20-N. A pesar de que se trata de los populares más moderados que recuerdo en campaña electoral, centrados como nunca, sus oponentes no dudan en sacudirles estopa con invectivas a tontas y a locas. Con lo que han aguantado los del PP por estas demarcaciones durante lustros, únicamente con cargarse de paciencia, por más que les armen la marimorena, se meten en el bolsillo… una de votos. Así pues, ¡con sólo arquear las cejas como réplica, incluso en Catalunya, prosperan!

+
4

-
3
Ei Siudadano anònim de les 15:01Anònim, 09/11/2011 a les 15:29
En la teva infinita ignorància et preguntes:
"Perque Barcelona voldria ser independent de Catalunya si n'es la capital?"
Doncs per deixar de sofrir l'expoli al que la tenen sotmesa les demés provincies catalanes. Per què no t'animes i demanes els balanços fiscals a Catalunya?. Sabries qui li paga la festa a qui.

+
3

-
3
Per aixo, homenetAnònim, 09/11/2011 a les 15:09
Per aixo volem independitzar-nos, per a que no en surtiu mai.

+
3

-
3
Siudadanos EnanosAnònim, 09/11/2011 a les 15:03
"No crec en els sentiments col.lectius, nomes en els de l'individu", diuen els siudadanos mentre miren el partit de la Roja.

+
5

-
4
Ei SiudadanoAnònim, 09/11/2011 a les 15:01
"Jo no vull la independència de Catalunya de la mateixa manera que no vull la de Barcelona respecte a Catalunya."
Ei, ens ho expliques una altra vegada? Es que jo no he entes francament, que te a veure una cosa amb l'altra? Perque Barcelona voldria ser independent de Catalunya si n'es la capital? Bon home de gran intel.lecte?

+
4

-
3
Prou Siudadanus tontosAnònim, 09/11/2011 a les 14:56
Al C's tonto de les 13.45
Jo estic en contra de la independencia d'Espanya. Vull que Espanya estigui sotmesa al Marroc. Ah, aixo no?

+
9

-
3
OBSESSIONATSAnònim, 09/11/2011 a les 14:48
El PP sap que tindrà majoria absoluta, però, vés per on, encara no són feliços. Hi han dues coses que no els deixen viure, TV3 i La immersió. Saben que la majoria absoluta a Espanya no els permetrà tenir el control d´aquestes dues eines, fonamentals per poder acabar amb el català, que tant detesten. Sr. Fernandez, per què no aprima RTVE i l´Institut Cervantes que no tenen cap llengua que salvar?

+
6

-
4
De solidari forçat a depredacióReagrupat, 09/11/2011 a les 14:29
Més clar l'aigua...Per què serà que ens volen espanyols ?

+
2

-
2
respostaAnònim, 09/11/2011 a les 13:53
Anònim, 09/11/2011 a les 12:37
Benvolgut compatriota:
Jo no LI dono lliçons a vostè, tan sol opino.
Es vostè qui m'ha dit que li doni explicacions...
Jo no sé què vol dir amb "la llibertat dels pobles", crec en la llibertat de LES PERSONES.
Suposo, no sóc expert, que el Cervantes té la feina de donar a conèixer les cultures espanyoles arreu del món, de fet, es pot estudiar català en les seves seus, que`no ho sabia?

+
5

-
2
respostaAnònim, 09/11/2011 a les 13:45
Anònim, 09/11/2011 a les 12:37
Benvolgut compatriota:
Jo no LI dono lliçons a vostè, tan sol opino.
Es vostè qui m'ha dit que li doni explicacions...
Jo no sé què vol dir amb "la llibertat dels pobles", crec en la llibertat de LES PERSONES.
Suposo, no sóc expert, que el Cervantes té la feina de donar a conèixer les cultures espanyoles arreu del món, de fet, es pot estudiar català en les seves seus, que`no ho sabia?

+
4

-
4
escollirun senyor antic, 09/11/2011 a les 13:41
Jo tambe voldria que el meu fill pugues estudiar nomes en catala com a llengua vehicular, angles i opcions entre altres llengües i tinc que aguantar una inmersio que devalua la nostra llengua i a mes a mes espoliat.
Au vagi a pendre la fresca, per dir-ho educadament.

+
8

-
4
PREPAREM UNAAnònim, 09/11/2011 a les 13:05
SORTIDETA AL CARRER, QUAN COMENCIN A GOVERNAR, UNES QUANTES VAGUES GENERALS...! SERÀ EL MOMENT!
INDEPENDÈNCIA, JA!

+
11

-
4
A robar carteras!!Anònim, 09/11/2011 a les 13:04
Què ens pensavem? que anavena a oblidar-se de buidar-nos la cartera per seguir pagant la migdiada dels espanyols?? doncs aquí teniu la prova, au vinga, seguim treballant (els que poguem després d'haver-se deixat la porta oberta els espanyols) i paguem per tal que el nostre "amo" es pugui pagar autopistes gratuites, subvencions, funcionaris mil, reformes a la plaça del poble i el que faci falta.
Això o declarem la independència d'aquests inútils, que ja toca !!

+
12

-
4
Ja t'entenemAnònim, 09/11/2011 a les 12:41
Està clar que només ens volen com a bèsties de càrrega.

+
4

-
4
respota 12:16Anònim, 09/11/2011 a les 12:37
Home, si vosté em dona "lliçons" de com hem d´aprimar corporacions, suposso que jo podré donar-li resposta. O només vol escoltar la seva versió?
Si no creu en sentiments col.lectius es que segurament no estarà molt d´acord amb les llibertats dels pobles...
Això no es donar lliçons, es respondre a la seva resposta..

+
16

-
4
I viceversa...olodelbages, 09/11/2011 a les 12:32
I al revés... amb Espanya, Catalunya estarà inmersa en una crisi perpètua... senyors electors catalans... vosaltres mateixos.
Salut i Independència!!!

+
4

-
2
resposta.Anònim, 09/11/2011 a les 12:24
fb
contraresposta, 09/11/2011 a les 12:13
Estic d'acord amb vostè, tot i això cal diferenciar entre una empresa privada que fa amb els seus calers allò que li rota i una entitat pública que gasta diners seus i meus.
El que es criticable es que la relació treballador/despessa/audiència a TV3 es brutal, i home, que et tractin d'espanyolista, mesetari, cavernari, fatxa etc per criticar-ho dóna una idea de com està Catalunya a hores d'ara...

+
6

-
8
respostaAnònim, 09/11/2011 a les 12:16
resposta a 11:54
Jo no he de donar-li cap motiu per voler o no voler quelcom.
No crec en els sentiments col.lectius, crec en el meus.
Jo no vull la independència de Catalunya de la mateixa manera que no vull la de Barcelona respecte a Catalunya.
Respecto profúndament la seva manera de pensar, faci el mateix i, sis plau, no em doni lliçons.

+
12

-
6
resposta a 11:54Anònim, 09/11/2011 a les 12:16
1- No soc nacionalista, soc independentista, que és molt diferent (que s´ho diguin a CIU)
2- Que treguin l´Institut Cervantes, que ens costa més de 100 milions d´€ l´any (sense retallades, of course)
3- Sumem les subvencions de tots els canals de parla castellana i ho comparem a TV3?
4- Ser nacionalista espanyol no té res de dolent, tampoc. El que passa és que hi ha gent que només ho vol veure tot del mateix color (blau) i li fot que hi hagi gent diferent...
5- Dona´m un sol motiu, amb cara i ulls, per no demanar que Catalunya fos independent. Un només.
Tot això no és un exercici de fe, sino de SENTIT COMÚ..

+
13

-
6
Després de tot això...Anònim, 09/11/2011 a les 12:15
... ara resulta que sense Catalunya, Espanya no pot viure. Doncs ho sentim molt però, ja n'hi ha prou. Si volen practicar el seu sadisme, que es facin tots toreros.
http://www.unitat.org/articles/repressio.html

+
5

-
4
fbcontraresposta, 09/11/2011 a les 12:13
En relació a tv3, estic d'acord en ajust de cinturó i revisio de l'estructura per reduir despesa. Però el tema de dir com que aquesta tele la veu una minoria fora.. si seguim aquest concepte, eliminem tots els canals i programes que no siguin partits de futbol o xismorreo vari, només això a la tele.
Que un canal tingui una audiència més baixa no vol dir que sigui de menys qualitat, ni que tingui més audiència de més qualitat com molt bé sabem. Si eliminem segons quins canals ens quedarem sense programes molt interessants i que poden ensenyar i educar molt a qui realment vol aprendre coses útils i no si tal noia s'ha casat amb tal torero o tal altre. I ja no només a nivell televisiu, cal que evolucionem en general com a país que som la riota d'Europa.

+
13

-
6
resposta a 11:54Anònim, 09/11/2011 a les 12:10
1- No soc nacionalista, soc independentista, que és molt diferent (que s´ho diguin a CIU)
2- Que treguin l´Institut Cervantes, que ens costa més de 100 milions d´€ l´any (sense retallades, of course)
3- Sumem les subvencions de tots els canals de parla castellana i ho comparem a TV3?
4- Ser nacionalista espanyol no té res de dolent, tampoc. El que passa és que hi ha gent que només ho vol veure tot del mateix color (blau) i li fot que hi hagi gent diferent...
5- Dona´m un sol motiu, amb cara i ulls, per no demanar que Catalunya fos independent. Un només.
Tot això no és un exercici de fe, sino de SENTIT COMÚ..

+
8

-
6
ni osties!! (anònim 09:57)emili, 09/11/2011 a les 12:09
La coherència al cul!
Anònim, 09/11/2011 a les 09:57
Ni sentit comú ni osties!! Emili, el PP ens portarà més crisis a Catalunya!!
---
Ja veig que el sentit comú i la coherència son totalment prescindibles per tú i per una gran rècula de fanàtics de per aquí.
No sé el que ens portarà ara el PP, però sé (també perque Jordi Pujol i d'altres ens ho han dit) el que ens va portar quan va governar Espanya (abans que esclatessin molt oportunament uns trens). També sé que ón som ara ens hi ha portat l'esquerra, inclosa la independentista.
Pense-hi una mica. Pensar, de tant en tant, no fa mal.

+
4

-
6
NOmes hi ha un nacionalisme, i es l'espanyolAnònim, 09/11/2011 a les 12:05
No s'ha de fer cap mani. Hi ha d'haver la violencia que busquen al carrer. Els catanyols van de gallets ultimament i ja veurem qui riu l'ultim.

+
15

-
6
SENSE ESPANYAAnònim, 09/11/2011 a les 12:03
Sense Espanya, Catalunya surt de la crisi.
Quan ens han regalat res aquesta gent?
I doncs, perquè els hem de mantenir nosaltres?
Que es fotin a pencar!

+
12

-
6
Tu call que ets ejpanyolAnònim, 09/11/2011 a les 12:02
Per mi que es tanquin quirofans quan cada un dels jugadors la selecion ejpanyola va cobrar un milio d'euros, i quan a Mao se li vol canviar el nom a Mahon per questions identitaries i nazis, que vols que et digui. Les teves prioritats identitaries (i clarament nazis) no son les meves.

+
5

-
6
respostaAnònim, 09/11/2011 a les 11:54
si toquen tv3, mani
Anònim, 09/11/2011 a les 11:46
Si només hi assistíssin tots els treballadors de TV3, també coneguda com "te ven tres" (les audiències son d'una mitjana del 17%) ja seria força multitudinària.
TV3 té el doble de treballadors que T5 i A3 i ha rebut 2.500 milions d'euros en 5 anys.
El que es faci a València o Navarra me la bufa, m'importa allò que passa a Catalunya.
Jo entenc que ser nacionalista implica dir que l'aigua no mulla i què el cel és verd, però que es tanquin quiròfans per mantenir una tele amb 5 o 6 canals que veu una minoria em sembla doncs això, un exercici de FE.

+
6

-
6
respostaAnònim, 09/11/2011 a les 11:49
resposta a :
GRACIES PP
Anònim, 09/11/2011 a les 10:59
crec que el futur ens depara el contrari a allò què vostè diu. PP o PSC treuran, com sempre, més del 60% dels vots, i les forces nacionalistes catalanes seran, com sempre, minoritàries.
Per tant, lo seu és més un exercici de fe.

+
10

-
6
si toquen tv3, maniAnònim, 09/11/2011 a les 11:46
Si finalment s´atreveixen a tocar TV3, la televisió pública de Catalunya, on podem veure i gaudir del català, proposso fer una manifestació multitudinaria per rebutjar aquest cop d´estat en cobert.
Prou de ficar-se amb el català. Només volen les retallades a TV3 per anar impossar el castellà poc a poc, com al País Valencià...
Força i coratge

+
4

-
6
PxCAnònim, 09/11/2011 a les 11:29
Per a l`anònim de les 10:27
Per això mateix cal votar a la PxC.

+
6

-
7
crisiAnònim, 09/11/2011 a les 11:26
Amb la repatriació dels 5 milions d'immigrants que hi ha a Espanya, la crisi no seria tan important.

+
32

-
3
Sí, SÚMATE AL CAMBIO!Anònim, 09/11/2011 a les 11:10
El cambio en España ha llegado… Catalunya s’en va!

+
20

-
5
GRACIES PPAnònim, 09/11/2011 a les 10:59
TOTES AQUESTES DECLARACIONS BENEFCIAN A CATALUNYA, CON MÉS ENS TOQUIN LA PERA MILLOR, AIXI EL POBLE REACCIONARÁ I VOLDRÁ L'INDEPENDENCIA, GRACIES PP
INDEPENDENCIA

+
11

-
5
No ho sembla pas.gat escaldat., 09/11/2011 a les 10:54
Més aviat sembla que no ens hi vulguin, o que ens vulguin avasallar.

+
6

-
25
¡Un respeto!Eduardo González Palomar (Manlleu), 09/11/2011 a les 10:53
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
No sólo las encuestas dan por vencedor al PP, cuando, incluso en Catalunya, también parece corroborarlo el hecho de que sus contrincantes lo convierten en el único partido objeto de las críticas de todos los principales rivales para el 20-N. A pesar de que se trata de los populares más moderados que recuerdo en campaña electoral, centrados como nunca, sus oponentes no dudan en sacudirles estopa con invectivas a tontas y a locas. Con lo que han aguantado los del PP por estas demarcaciones durante lustros, únicamente con cargarse de paciencia, por más que les armen la marimorena, se meten en el bolsillo… una de votos. Así pues, ¡con sólo arquear las cejas como réplica, incluso en Catalunya, prosperan!

+
6

-
26
¿Cómo vamos?Eduardo González Palomar (Manlleu), 09/11/2011 a les 10:51
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Esos continuos flirteos con el independentismo, que para mayor inri han ganado en intensidad con el correr del tiempo, han prolongado aún más la banda de la tradicional ambigüedad de CiU. De manera tal que, en la propia Catalunya, ha contribuido sobremanera para que el PP ocupe calculadamente el centro político en plena campaña electoral sin el menor atisbo de agresividad. Por de pronto, el discurso “mitinero” de los de la “federació” ha quedado partido por la mitad. De resultas de lo que se dice... pura torpeza en su contendiente "natural", en el PP andan por estos parajes catalanes que ni se lo creen. ¡Vamos, digo yo!

+
11

-
6
Fins els capdemuntAnònim, 09/11/2011 a les 10:50
Les paraules amables que amaguen el totalitarisme, llàstima que la memòria sigui tant curta i que la crisi apreti tant, car molts fills del cinturó roig creuràn que els mateixos que iniciaren l'espiral especulativa, en temps d'Aznar, són els que ens salvarán de la crisi.
Els mateixos que recollien signatures "contra Catalunya", ço contra tots, catalanoparlants i castellanoparlants, són els que ara volen el vot.
Els mateixos que es reparteixen els grans negocis i comissions en petit comitè de poderosos, en la manera clàssica de fer negocis de Madrid, ara cerquen el vot popular.
Els mateixos que promocionen els seus territoris amb ambaixades (óbviament la Comunidad de Madriz les diu d'una altra manera), són els que clamen que tanquem les nostres.
Els mateixos que tenen centenars de lleis imposant el castellà, volen anular les poques que protegeixen el català.
Etc.
És precís donar una resposta contraria en forma de vots, o d'aquí uns mesos, quan iniciïn la involució a dos mans (PP i PSOE), amb un gran resultat a Catalunya, s'atreviran a dir que la seva política totalitària és la voluntat de la majoria de Catalunya.
Què difícil és fer res davant tant d'engany i tanta merda, sabedor que qualsevol paraula o gest serà manipulada i utilitzada en contra nostra, en contra dels catalans.

+
22

-
6
Ja ho sabíem sr.Díaz.Despertaferro, 09/11/2011 a les 10:49
I amb espanya, Catalunya no surt de la crisi.
Ja ho sabíem sr.Díaz.
...per això la independència.

+
24

-
6
PP = NAZISAnònim, 09/11/2011 a les 10:31
Fernandez Diaz, tu no ets catala. Vius a Catalunya i prou.

+
29

-
6
PP = NAZISAnònim, 09/11/2011 a les 10:27
Volen suprimir la immersio linguistica perque sino veuen que ja no podran acabar mai amb el catala (com a Catalunya Nord i al Pais Valencia). La immigracio desl anys 70 (i la d'africans i altres als 2000) es ja la seva ultima eina. Ja mo ens en queda mes i veuen que encara resistim (amb prou feines pero resistim).

+
18

-
7
Volem saber el número de carnet del PPd'aquest que es fa dir sentit comú, 09/11/2011 a les 10:23
Sentit comú, quin número de carnet pepero tens?

+
24

-
7
Que s'aprimi Espanyaque és un cau de lladres, 09/11/2011 a les 10:21
Que s'aprimi espanya, feixista. Catalunya viu per sota de les seves possibilitats perquè el teu país ens parasita.

+
21

-
7
ImperialistesOsona, 09/11/2011 a les 10:20
Volen mantenir a capa i espasa l'únic imperi que queda en peu a Europa a costa del catalans; com una mena de Xina contra el Tibet, però amb morfina i amb tot el poder del estat contra Catalunya.
!!Visca l'Estat Català!! "Tots els pobles tenen el dret a l'autodeterminació" NACIONS UNIDES

+
7

-
13
quina por...Anònim, 09/11/2011 a les 10:11
els comentaris dels senyors de les 10.01, 10.06 i 10.07 demostren el nivel de fanatisme què hi ha a casa nostra.
Dogmatisme en estat pur.

+
18

-
7
Exemple...Anònim, 09/11/2011 a les 10:08
El problema del PP és que vol retallar TV3 perquè funciona i fa una bona tasca amb el català, no per la crisi.
A Canal9, que suen del català/valencià i vinga a fer hores de programació en castellà, la RTVV té un deute de 1300 milions, ha doblat la plantilla entre 1996 i 2011, gairebé 2000 treballadors, contractant amics i coneguts amb indemnitzacions milionàries, etc.
Igual es pot dir de la immersió, reconeguda internacionalment. A València, Balears i la Franja ja es veu com actua el PP amb el català.
I està clar que els quintacolumnistes ajudats per la judicatura estan atacant el català allà on ha aconseguit normalitat: l'escola i l'administració local i autonòmica. Veureu com no reclamen bilingüisme on el castellà és hegemònic (administració de justícia, mitjans de comunicació privats, consum, cinema, etc.)

+
21

-
8
PARLA CATALA JA PEPERO DELS OUS !!!PARASITS ESPANYOLS, FORA DE CATALUNYA, 09/11/2011 a les 10:07
CASTELLA ERA ISLAMICA ABANS I ENS ANIRIA MILLOR SI AIXO SEGUIS SENT AIXI. IGUAL QUE ALS PORTUGUESOS ELS INTERESSA MES SER PORTUGUESOS QUE CASTELLANS. CASTELLA ES UN ERROR SOCIAL QUE JA FA MASSES ANYS QUE DURA. QUE ES POSIN A TREBALLAR I PARLIN CATALA O ELS INVADIREM, COLLA DE PARASITS !!!!!!!

+
25

-
9
DESGRACIATS DE LA POLITICAEL BOTOX PER SOPAR, LLADRES, 09/11/2011 a les 10:06
PEPEROS DE MERDA, ENTRE EL PSOE I VOSASLTRES SOU ELS PARASITS SOCIALS MES GRANS D'EUROPA, COLLA DE LLADRES PODRITS !!! EL QUE SOU ELS CASTELLANS ES UNA XUSMA VIVIDORA DESDE FA 500 ANYS. HEU ANIQUILAT LES COLONIES AL MON I ARA PRETENEU QUE US PAGUI CATALUNYA ??? COLLA DE SALVATGES SOCIALS, PERO QUI US PENSEU QUE SOU, ESCLAVITZADORS CARADURES. AU VA LLADRES, QUE FA VERGONYA EL QUE DEFENSEU, PARASITS. SEMBLEU ZOMBIE XULETES QUE NO SABEU MES QUE PIDOLAR, COLLA DE PARASITS QUE NOMES VIVIU DELS CATALANS. A PARLAR CATALA I BE !!!!!!!! QUE QUAN OBRIU LA BOCA SE US VEU TOTA LA CATETADA INMUNDA QUE SOU, DESGRACIATS, A VEURE SI APRENEU LA LLENGUA DE RAMON LLULL, PALETOS QUE NO TENIU BNI CERVELL NI PER INSULTAR, INEPTES !!! NOMES SABEU ROBAR , ROBAR I FUETEJAR. BEN FUSTIGATS I FORA D'EUROPA HEU D¡'ESTAR PERQUE NO MEREIXEU MES QUE ESTAR A AFRICA AMB ELS MARROQUINS A VEURE SI US INVADEIXEN JA !!! CASTELLADRES

+
28

-
9
ESPANYOLS, PSICOPATES POLITICSPSICOPATES POLITICS CASTELLANS, 09/11/2011 a les 10:01
ANEU A COBRAR A L'ATUR, ESPANYOLS CASPOSOS, I PARLEU EN CASTELLÀ AL WC , EN LA INTIMITAT COLLA DE PORCS INQUISIDORS. A CATALUNYA NO SE US VOL, CATALUNYA NO ES NI SERA MAI ESPANYA NI CASTELLA, DESGRACIATS A VEURE QUAN US ENTERER MACARRES DELS IMPOSTOS QUE NOMES SABEU XULEJAR CATALANS, PERO ESTA A PUNT DE CAURE'US EL QUE US MEREIXEU DESPRES DE 500 ANYS DE ROBAR I ROBAR, SOTMETRE, ESCLAVITZAR I INSULTAR, MATAR I COMETRE DESENES DE GENOCIDIS CULTURALS, ECONOMICS I SOCIALS. SOU ELS PSICOPATES DE LA POLITICA EUROPEA, MALPARITS

+
26

-
8
quanta raó la del neofeixista Fernandez Diaz Anònim, 09/11/2011 a les 10:00
quina barra. Això només constata que aquí sol currem i paguem nosaltres per mantenir els improductius espanyols. I tot gràcies especialment a xusma del seu partit. Doncs per mi ja es pot esfonsar la seva espanya corrupta i casposa i que ens deixin via lliure a nosaltres

+
24

-
9
ANEU A LA MERDA ESPANYOLSLLADSRES I EN CASTELLA, PER FAVOR !!!, 09/11/2011 a les 09:59
US ENFOTEU DEL CATALA I DE CATALUNYA AMB UN FONS EN CASTELLÀ I ENCARA PRETENEU COBRAR ???????????? ON S'HA VIST TANTA JETA COLLA DE LLADRES !!!!!!!!!!! PERO QUI US PENSEU QUE SOPU CASTELLANS DE MERDA. ANEU A VALLADOLID A PIDOLAR, CVATETOS QUE ALLA US PAGARAN LA FESTA AMB MOLT DE CREDIR !!! COLLA DE POCAVERGONYES. FORA PP,. FORA ESPANYOLS I FORA CASTELLANS DE CATALUNYA , N'ESTEM FINS ALS OUS DE VOSALTRES PARASITS DELS CATALANS. ANEU A TREBALLAR A MADRITT QUE LI FA FALTA, LLADRES !!!!!!!!!

+
22

-
8
La coherència al cul!Anònim, 09/11/2011 a les 09:57
Ni sentit comú ni osties!! Emili, el PP ens portarà més crisis a Catalunya!!

+
22

-
8
ESPANYA FORA JA DE CATALUNYA, PER RUINA I PARASITS SOCIALSDIVORCI JA D'AQUESTS PARASITS ESPANYOLS !!!, 09/11/2011 a les 09:57
SI AIXI ,ES, QUE TOTS ELS ESPANYOLS PARLIN CATALA, PERQUE SI A SOBRE ELS HEM DE MANTENIR I PAGAR LA SEVA ASQUEROSA CRISIS, JA ES EL COLMO. QUE M'EXPLIQUIN PER QUINA RAO HEM DE SER CASTELLANS ???? ELS ESPANYOLS FEU AUTENTIC FASTIC !!! QUE US PAGUIN LA VERBENA ELS CASTELLADRES. ELS CATALANS EN TENIM PROU D'AGUANTAR DESGRACIATS ESPANYOLS, TROLLS, MALEDUCATS I CASTELLANS INQUISIDORS, INVASORS I A SOBRE QUE ENS ROBIN !!! ES EL COLMO. EL QUE S'HA DE FER SR. FERNANDEZ ES PAGAR-VOS EL BITLLET D'ANADA A MADRID I ALLA US QUEDEU AMB LA VOSTRA ESPANYA CASPOSA I PODRIDA. ALLA PODREU PARLAR TOT EL CASTELLA QUE VULGUEU I CAP PROBLEMA, PERO AQUI QUI PAGA MANA !!!! I ESPANYA ES UNA RUINA BRUTA I DESPIATADA QUE NO LA VOL NINGU. CATALUNYA ES MASSA BONA PER A TROGLODITES COM VOSALTRES. EL PP NO ES MES QUE XUSMA AMB CORBATA !!!

+
25

-
9
PROUAnònim, 09/11/2011 a les 09:51
Aviam si d una puta vegada diem PROU.En comensem a estar fins els cullons d aguantar aquets GADAFIS HITLERIANS.INDEPENDENCIA.

+
9

-
23
Sentit comúemili, 09/11/2011 a les 09:44
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Jo també he vist l'entrevista de Fernández Díaz a TV3 i m'ha semblat plena de sentit comú. Ha respost totes les preguntes amb claredad, incloses les que semblaven portar segona intenció. Tota una lliçó de coherència. M'ha agradat.

+
31

-
9
#adeuespanyaAnònim, 09/11/2011 a les 09:43
...és a dir... ens reconeix que som la mamella d'Españña i que volen continuar exprimint-nos "in saecula saeculorum".
I CyU els seguirà el joc???