COMENTARIS

+
2

-
7
¿votar "estelada"?Erasme, 04/11/2011 a les 07:27
A diversos webs hi ha la contribució d'un comentarista que ha mirat qui ha fet el web "Vota Estelada", que a més ha estat promogut molt per e-noticies, de Javier Tejedor Rius.
Sí, és la mateixa empresa, es veu, que només fa el web de Solidaritat. Es gasten els quartos que no tenen -o sí, però d'on vénen?- en això. Aquesta és la concentració que caldria, aquests sí que són els "motxilers" estranys, exigir d'on surten el calés per fer una campanya pagada en contra de la "llibertat" que han donat als votants.
I per l'amor de Déu ¿per què, per què, per què fan això?

+
2

-
14
Vaya elemento!Anònim, 04/11/2011 a les 01:00
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Quiere intentar ser tan borde como Tardá, pero le falta experiencia.

+
16

-
4
catalunya lliure de trollsdavids, 03/11/2011 a les 22:05
alfons sempre amb tú,a sac fel's-hi veure el que molts pensem d'ells,sobre tot canya en els fastigossos de cyu

+
11

-
2
Prou de jugar a la p* i la RamonetaAnònim12, 03/11/2011 a les 20:46
Això és el què demostren ser els "nacionalistes"
(Subscric el què en Larsoon)
En un article recent a El Temps l'Oriol Junqueras encara ens emplaçava a "construir una majoria social per la independència". Això, quan el darrer CEO ja deia que, en cas de convocar-se un referèndum, el SÍ arrasaria. Arribats a aquest punt penso que tot aquell qui diu que la independència és "mooolt lluny" és que, efectivament, la vol molt lluny. I, mentrestant, viure eternament de l'esquer de la independència sense mullar-se el cul (posar en risc la seva vida regalada) per ella. L'independentisme/sobiranisme d'Esquerra/CiU són això.

+
22

-
4
MOLT BEN LOPEZ TENAAnònim, 03/11/2011 a les 16:48
BEN DIT!

+
9

-
35
Tena el teleeconómicoAnònim, 03/11/2011 a les 14:28
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
El freakie Tena fot pena.

+
11

-
33
SI = CNIpatriota, 03/11/2011 a les 14:09
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Aquesta ànda d efrikis, no parar de vomitar la seva bilis i mala llet en totes les noyicies on surt la candidatura independentista.
son uns manipuladors a sou del CNI, tot i que son tant curts de gambals que nomes cobra en Tena, la resta fa el friki de gratis :-)

+
45

-
10
Solidaritat està marcant el camí...Analista, 03/11/2011 a les 12:24
Amb la clatellada d'Esguerro el 20-N i la política separadora in extremis del PP, Solidaritat té un brillant horitzó al seu davant.
Em sap greu haver-me abstingut les passades autonòmiques catalanes perquè Laporta no em feia bon feeling (com així ha estat), però el 2014 uns quants de la meva família us votem segur. Ara som solidaris amb els que de debò lluiten per la Independència Nacional.
Endavant Solidaritat!
Endavant López-Tena, Bertran, Strubell, Espot...!!*!!

+
52

-
9
Ja era horaAnònim, 03/11/2011 a les 11:47
Tothom té virtuts i defectes, i en això el senyor López Tena no se n'escapa.Però a mi em fa gràcia que molts ciutadans es ruboritzen quan veuen un polític que diu les veritats i no ho fan quan veuen que els enganyen. El votaria un i mil cops més.

+
38

-
9
botiflers a casaforça tena, 03/11/2011 a les 11:27
Si ets català i estimes al teu país no tens més remei que ser antipàtic. I aixó serem fins a ser lliures.

+
13

-
26
estalviAnònim, 03/11/2011 a les 11:21
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
jo no sóc independentista però voto a Lopestena, m'és més barat que pagar una entrada del Circ du Soleil o de Faimino i Cansado.
El dia que marxi el trobaré a faltar. La comèdia costumbrista del català de la ceba sortirà perdent.

+
12

-
41
El Fallero ja ha parlatAnònim, 03/11/2011 a les 11:13
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Els quatre solitaris que encara queden en aquest batibull de coalicioneta s'afanyen a defensar aquest diputat que és la vergonya del nostre país. Aquest individu acabarà a Tele-5 en les gresques que tant ens tenen habituats els espanyols. Perquè és com ells: un espanyol amb mala llet, cridaner, demagògic. Per això va ser notari, que és carrera d'espanyols, i per això s'ha ficat a l'independentisme, per minar-lo per dins, que és el que volen tots els espanyols

+
41

-
12
VeritatsPedraforca, 03/11/2011 a les 10:35
La millor aportació al parlament de Catalunya encara que sols amb 3 diputats, es clarament i amb molta distància SOLIDARITAT, la veritat es que he disfrutat molt sentint veritats com una casa de pagès que mai havia escoltat al parlament, sols per això, seguiré fidel al seu ideari valent, decidit i sense pels a la llengua. Crec que cada dia fa més por i respecta sentir el que "altres" pensen però NO diuen. Enhorabona Sr. López Tena.

+
23

-
39
PartidistesRural, 03/11/2011 a les 09:43
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Com es nota la prole del Si, tots avocar al profeta Tena.
Els Maquis o ban intentar,i no sen ban sorti.

+
61

-
29
Molt bé Sr. TenaJavier Gonzalez, 03/11/2011 a les 08:19
Endavant SI que si borden i bramen es perque cavalquem camí a la llibertat del nostre poble!!
Orgullos de haver votat SI
II*II

+
32

-
50
FrikisAnònim, 03/11/2011 a les 08:13
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.

+
34

-
36
Ciudadanos bisPocahontas, 03/11/2011 a les 07:39
Una interpretació, a la vista de les declaracions que ha anat fent els últims anys i són a la xarxa, és aquesta:
A) El van contractar com a expert, com a jurista, per defensar la causa independentista. En ell, l'independentisme no parteix d'un sentiment, sinó de l'encàrrec que li van fer (una espècie d'advocat defensor).
B) En les conclusions del seu llibre, tan legítim és ser espanyolista com independentista català: són "projectes nacionals" a què un s'adhereix.
C) En l'etapa anterior fins i tot va topar amb altres independentistes defensant que el català i el castellà haurien d'estar en rigorós pla d'igualtat fins i tot en una Catalunya independent.
L'encàrrec es deu haver acabar i les coses que fa ara, sens dubte perjudicials a l'independentisme, els catalans, el català i Catalunya, que és haver convertit en part SI en un C's-bis és o perquè s'estima més "l'altre projecte", o en té un altre, d'encàrrec.
Es, simplement, una hipòtesi. Però francament em fan llàstima els que l'aclamen i són catalanistes sincers i de sentiments. No hi ha "xollos" així, nois. Ho sento.
http://www.youtube.com/watch?v=zHnuCfYENgA
No és només això. Es també dir que "vol prohibir la bandera espanyola" i que ho sabés abans "La Gaceta" que cap altre mitjà... i moltes altres coses que no són tan difícils de veure.

+
23

-
3
From USAAnònim, 03/11/2011 a les 02:20
Totalment d'acord amb anunnaki a les 23:53,
La seva Constitució espanyola al artícle 3 diu:
Article 3
1. El castellà és la llengua espanyola oficial de l’Estat. Tots els espanyols tenen el deure de conèixer-la i el dret d’usar-la.
2. Les altres llengües espanyoles seran també oficials en les respectives Comunitats Autònomes d’acord amb els seus Estatuts.
3. La riquesa de les diferents modalitats lingüístiques d’Espanya és un patrimoni cultural que serà objecte d’especial respecte i protecció.
No hi ha una llengua espanyola ha Espanya, (a les amériques pot-ser).
Fins i tot ho diu la seva Constitució!
La llengua que ens volen imposar és la castellana, no l'espanyola. No hi ha una llengua espanyola a Espanya.
Sabeu perque ho dic? Perque les llengues basca, gallega, catalana i castellana són més antigues que Espanya, existían abans qu'Espanya fos Espanya.

+
27

-
44
Solidaris, a formar!!Anònim, 03/11/2011 a les 01:42
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Veig que tots els solidaris han sortit, com un home sol, en defensa del senyor Tena. Hi tenen tot el dret. El mateix que jo de dir que, a mi, cada vegada que obre la boca (i mira que en té, d'incontinència verbal el senyor Tena, em sembla més una caricatura d'allò que no es pot fer en política. Populisme. Ja veurem com acaba el senyor Tena...

+
51

-
23
Enormement agraïtAnònim, 03/11/2011 a les 00:22
Moltíssimes gràcies senyor López Tena, sr. Bertran i sr. Strubell! Espero que els catalans sabrem fer-nos dignes de vostès (SI) i dels seus esforços... d'aquí a 3 anys, per les nacionals. No afluixeu! Endavant! Pel 20N, a votar estelada!!*!!

+
29

-
12
castillian / castell-anusanunnaki, 02/11/2011 a les 23:53
tena no facis servir mes els mots 'llengua espanyola' aixo no existeix digues-li castella

+
53

-
22
NI UN PAS ENREREAnònim, 02/11/2011 a les 23:17
Sr.Tena vostè ara com ara es el únic lider natural del independentisme català
te empenta,collons i estima el nostre país
jo cada cop estic mes engrescar amb el projecte de SI
CONTINUEU AIXI NI UN PAS ENRERE
pd.Sr. Tena per cuan un exèrcit popular?
Jo el primer voluntari !!!!
independència o mort

+
42

-
4
Conveniència i UnionismeAnònim, 02/11/2011 a les 22:42
Aquests de CIU són uns merdes al més pur estil Cambó. Tant de bó, se'n tornin aviat a fer la travessa pel desert i es deixin de tanta sotsobra als catalans. N'estem farts d'aquest timoner!.

+
58

-
26
endavant sempre endavantAnònim, 02/11/2011 a les 22:14
TENA PRESIDENT!!!!!!!

+
31

-
63
a qui li importa SI? Anònim, 02/11/2011 a les 22:00
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Els únics comentaris decents són els que han tapat amb vots negatius.
La resta són els quatre de sempre.No generen ni comentaris perquè ja estan acabats.
Les minories independentistes no democràtiques,criden i xal.len com ho fa Alianza Nacional a Espanya: res de nou,minories no representatives.

+
53

-
14
sortiran tots escaldatsAnònim, 02/11/2011 a les 21:46
sol per veure com el Tena treu a la llum tota la corrupció i porqueria dels infumables Montilla , Corbacho i companyia ja val la pena votar aquest senyor . Endavant i fot canya a tota aquesta colla de polítcs lladres !

+
38

-
8
VideoAnònim, 02/11/2011 a les 21:42

+
50

-
15
per fiRaymon T, 02/11/2011 a les 21:40
Endavant solidaritat .Canya a españa

+
28

-
44
ara va d'indepe però...Xerracllonga, 02/11/2011 a les 21:35
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.

+
63

-
22
TENA, és l'unic valent del parlamentUNA MICA DE VALENTIA CATALANS, 02/11/2011 a les 21:14
ALFONS, endavant !!! la desgràcia de CIU és que em sembla a mi que cada dia menys moderats i més unionistes i això no agrada. HE ESTAT VOTANT DE CIU, D'ERC I ARA EM QUEDO AMB TENA, no hem fet més que perdre, en l'estatut, en els diners, en el finançament i en la llengua. CATALUNYA ha de dir prou de forma contundent. Estem tant acostumats a la prudència que SOM COVARDS i això s'ha d'acabar. La gent ha d'assumir que la nació bé val perdre la feina, els diners ò fins i tot la tranquilitat perquè en un pais ocupat no hi pot haver felicitat. Se'n riuen de nosaltres i això no pot continuar. EN TENA TÉ TOTA LA RAÓ I ÉS L'UNIC QUE DE VERITAT DEFENSA EL TERRITORI I LA NACIO AMB LA VERITAT I NO AMB ELS GIRS BARROCS INACABABLES D'EN DURAN I MAS, PERSONES RESPECTABLES PERÒ DEBILS DEVANT D'UNA ESPANYA SOBÈRBIA I CACIC. L'imperi s'ha acabat i el sindrome d'estocolm que pateixen els catalans és BRUTAL. Fins i tot els espanyols ens cauen simpatics encara que ens torturin. ES VEXATORI.

+
39

-
40
Per cert el debat d'AgoraAnònim, 02/11/2011 a les 21:02
de l'altre dia, el representant d'ERC-Rcat-Cat Sí, en Sellarés....patètic. Fluix, fluix, fluix. Sense idees il·lusionants ni engrescadores,.....si la llista sencera es així, que voti la tia María.
Després el candidat de BCN, el Bosch, que es més gris i soso que en Tardà al seu costat sembla "aire fresc". I el D. Broggi, bon home, un sant, però que es un candidat tapadera donat que ja ho ha dit, si surt escollit no ocuparà l'acta. Llavors, a qui votem? a la suplent, la Carme Beltran...I qui es? Una mena de Teresa Jordà? Ni idea. I la coneixerem durant la campanya? No ho crec. Es així com es guanyen majories? Quin paper més destraler el de l'independentisme, em sap greu però m'abstindré. Es el més digne i coherent com a independentista, vist el que hi ha.

+
45

-
65
urinarisAnònim, 02/11/2011 a les 20:53
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Aquestos de solidaritat no en tenen res d'unitaris, sempre han primat el seu partit enlloc de la unitat independentista, van fotre la traveta a Reagrupament i ara que no es poden aprofitar d'ERC, fan campanya pel vot nul o per l'abstenció i a sobre diuen que donen llibertat de vot, algú ho enten?
Patètics!

+
72

-
37
quina llastimaPtfas, 02/11/2011 a les 20:31
Quina llàstima de no tenir alguns polítics més com aquest home, a ben segur que a Catalunya li aniria d'una altra manera.

+
49

-
36
Tena vs un peix bullitAnònim, 02/11/2011 a les 20:30
Dissortats els independentistes que, pel boicot a l'unitat perpetrat pel Junqueras, no podrem anar a votar o haurem de fer vot nul o en blanc. La perspectiva de votar un peix bullit, no ve gaire de gust.

+
72

-
34
droposAnònim, 02/11/2011 a les 20:23
els de SI i sobre tot en López Tena són els únics que treuen els colors a tots aquests dropos de polítics que tenim. En Tena te tota la raó, el "nostre" president no ha d'anar per les ràdios enviant missatges a ningú. Vergonya cavallers vergonya...

+
44

-
58
Holligans, no gràcies.Anònim, 02/11/2011 a les 20:00
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Ja tens la jubilació assegurada.
Ara deixans en pau.

+
78

-
34
penso el mateixAnònim, 02/11/2011 a les 19:19
jo tb crec que son els que més s'ho han currat en tot aquest temps, i que no paren de treballar. Tampoc els he votat mai, però a les pròximes, si segueixen aixi de constants s'hauran guanyat el meu vot. pots estar dacord o no amb el que diuen, pero qui negui que per ser nomes 3 estant treballant més que els altres partits es que forma part de la secta del seu propi partit i no hi veu més enlla

+
39

-
64
a favor d'Espanya és el que fa SIAnònim, 02/11/2011 a les 19:17
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Solidaritat només fa nosa a l'independentisme com a moviment. Qui no s'adona que SI carrega de raons a l'espanyolisme, i que cada vegada que obre la boca milers i milers de catalans es decideixen per l'espanyolisme, és que només coneix el seu poblet i no té ni idea de què és Catalunya i no coneix ni ha visitat mai ni un indret dels que engloben a 4 milions de catalans...

+
39

-
70
a fer la màAnònim, 02/11/2011 a les 19:13
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
L'independentisme DESTRUCTIU de Tena és ,fins i tot, antidemocràtic. En una democràcia patlamentària, es parlamenta i es respecte a l'adversari. Tena té enemics enlloc d'adversaris, i va de xulo per la vida humiliant a la gent responsable.
En un procés de CONSTRUCCIÓ d'un nou Estat europeu, ni Tena ni cap militant de SI hi ténen cabuda. No els volem. Punt i final.

+
81

-
26
SI, el nom fa la cosa.avall, 02/11/2011 a les 19:09
Són la formació política més fidel al seu programa, que diuen les veritats, amb una mica massa de contundència a vegades pot ser si, però, és que a les coses se les ha de dir pel seu nom.
Si no ens fem respectar nosaltres mateixos, els catalans no ho faran els del país veí. Endavant les atxes en la defensa de la nostra cultura, memòria i llengua, amb la dignitat que ens mereixem.
El mateix pel que fa el cas de les motxilles i la corrupció en general. Per contruïr un estat de dret i plena democràcia s'ha de tallar de soca-rel la corrupció i seguir apostant per la regeneració democràtica. Els partits polítics que tenim, de tota la vida, ja queden ben lluny de les necessitats que reclamem els catalans, com a poble i com a nació. Estant poltronats en el núvol de la casta política i ni tant sols ens escolten.
Mentre SI, essent només 3 diputats, ha sigut la formació que ha presentat més proposicions de llei al Parlament de Catalunya, la resta de partits es limitent a girar-s'hi d'esquena o bé abstenint-se i deixar fer al bloc CyU-PP. Aquesta és la consciència que tenen de la problemàtica que patim que van deixant passar els dies mentre espanya ens espolia... Però dia a dia tenim 3 personatges que els ho van recordant i això ja és molt.
Ànims i a seguir denunciant la passivitat política que tenim i lluitant per construïr el nostre Estat.

+
78

-
18
en un any han demostrat més que els altres en tants anysAnònim, 02/11/2011 a les 19:02
he de reconeixer que no vaig votar-los en les passades eleccions, però si ara es tornessin a fer eleccions, el meu vot aniria per SI!! Perquè han demostrat anar dia rere dia per aconseguir la independència, i no només això, sino també lluitar contra la corrupció!
ànims SOLIDARITAT CATALANA PER LA INDEPENDÈNCIA! us heu guanyat un nou votant!!

+
77

-
21
quina llastimaPtfas, 02/11/2011 a les 18:53
Quina llàstima de no tenir alguns polítics més com aquest home, a ben segur que a Catalunya li aniria d'una altra manera.

+
25

-
3
Els vídeosProuMamandúrries, 02/11/2011 a les 18:31

+
79

-
13
Jo el voldriaAnònim, 02/11/2011 a les 18:29
l'ALT no és perfecte (n'hi ha algú, de perfecte????) però no se li pot negar treball, coherència i claredat a l'hora de representar el seu paper de diputat electe. Jo frisaria perquè es presentés pel meu districte electoral. Estic segur que arrassaria i que defensaria com ningú els interessos del meu districte (en votar no fem res més que designar uns representants del nostre poder com ciutadans).

+
29

-
65
impostor!Anònim, 02/11/2011 a les 18:29
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.

+
86

-
11
.Anònim, 02/11/2011 a les 18:26
Parla tant clar i català que fins i tot fa emprenyar i posar nerviosos alguns pressumptes intependentistes que ronden per aquí.
N'hi ha que parlen així només en campanya electoral, en Tena ens ha demostrat que hi ha polítics (molt pocs) als quals el seu independentisme i classe política duren més dels 15 dies de campanya.

+
84

-
11
Fent bona feina es pot aconseguir totAnònim, 02/11/2011 a les 18:25
Els independentistes que seguim l'activitat parlamentaria sabem que aquesta vindrà de la ma de SI.
El debat endreçat d'un parlament permet entendre els arguments i les raons, per això ho tenim tant clar. I per això els diputats de la resta de grups que no s'aixequen de la cadira quan parlen els de SI, s'hi enfonsen i perden l'expresió de la cara. Ells també ho entenen malgrat intentin dissimular-ho.

+
49

-
10
Per a l'"Ai Tena"Miquel44, 02/11/2011 a les 18:23
L'"Ai Tena" deu pensar que fer de crossa durant 7 anys del PSOE (i ara oferir-se per fer el mateix amb CiU) és "independentisme".

+
26

-
8
fins q no arribi la independencia...anunnaki, 02/11/2011 a les 18:23
aquests 'q cobren poc' son uns inutils per administrar una comunitat autonoma q es ofegada i trepitjada i continuament se li retallen les ales i expoliada a sac, monetarioamet, moralment, innovativament, industrialment, culturalment... aixi doncs per administar un estat independent serien la ruina i el desastre. els em d fer fora a tots llevat els de si, pq ells per voluntat propia no marxaran mai... vosaltres anirieu a l'atur vivin del cuento sense fotre brot com aquests ??

+
28

-
58
Tena fora de toAnònim, 02/11/2011 a les 18:22
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
En Tena de vegades es passa amb el to. Si el que li ha dit a en Mas hagués estat una mica més constructiu, potser es podria haver muntat una reprovació conjunta del Parlament a en Peces Barba. Però degut a la sortida de to, queda en una increpació al President i una anècdota més.

+
75

-
14
Ànim, senyor Tena!Gongylus, 02/11/2011 a les 18:20
S'ha parlat a bastament de la tenacitat, honradesa i lucidesa del senyor Tena. No cal dir res més, tan sols: ànims, senyor Tena. Som molts els que confiem en vostè per parlar clar i català i denunciar al Parlament les mentides i contradiccions a que ens tenen acostumats la resta de grups parlamentaris.

+
27

-
71
Ai, Tena!!Anònim, 02/11/2011 a les 18:16
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Aquest "presumpte" corrupte (notaria València) és la persona que ha trencat l'independentisme. Va dir, cal rebentar Espanya, però el que realment fa, és rebentar l'independentisme.

+
12

-
24
BoingAnònim, 02/11/2011 a les 18:08
Aquest comentari ha estat amagat pels lectors. Fes clic per veure el comentari.
Boing, boing boing, boing boing ... boing!!

+
80

-
13
AMB UN PARELLAnònim, 02/11/2011 a les 18:06
Potser no pensem,politicament parlant,de la mateixa manera el sr Tena i jo, pero algo hi tenim en comú,les ganes de proclamar l´independencia de Catalunya,aixo es esencial,un cop aconsseguit ja ens posicionarem cadascú on ens toqui ideologicament parlant,pero,lo primer es lo primer.

+
84

-
15
independentistaAnònim, 02/11/2011 a les 18:02
Endavant Tena!
Endavant Solidaritat!!!!
Sou la única esperança!

+
85

-
17
Super TenaDani Girona, 02/11/2011 a les 17:55
Solidaritat és l'únic partit parlamentari que defensa, aposta i parla 100% llenguatge independentista. I per això, fa nosa. Per això, els diputats de SI desarmen i posen dels nervis a qualsevol diputat del Parlament. PP, PSC, CiU i fins i tot E (abans ERC) estan estancats en l'autonomisme, i no tenen cap voluntat de canviar el seu modus vivendi (poltrones i acumulació de càrrecs aquí, a les Espanyes, i on faci falta). Super Tena, som molts i cada cop més els q et donem tot el suport per a q continuïs cardant canya contra Espanya, i a aquest Parlament de fireta q tenim! Visca SI i visca Catalunya!

+
95

-
17
Com el bon viMiquel44, 02/11/2011 a les 17:52
Solidaritat és com el bon vi: un cop el tastes, ja no et satisfa el sobiranisme aigualit d'Esquerra/CiU.

+
82

-
17
Super TenaDani Girona, 02/11/2011 a les 17:49
Solidaritat és l'únic partit parlamentari que defensa, aposta i parla 100% llenguatge independentista. I per això, fa nosa. Per això, els diputats de SI desarmen i posen dels nervis a qualsevol diputat del Parlament. PP, PSC, CiU i fins i tot E (abans ERC) estan estancats en l'autonomisme, i no tenen cap voluntat de canviar el seu modus vivendi (poltrones i acumulació de càrrecs aquí, a les Espanyes, i on faci falta). Super Tena, som molts i cada cop més els q et donem tot el suport per a q continuïs cardant canya contra Espanya, i a aquest Parlament de fireta q tenim! Visca SI i visca Catalunya!

+
90

-
15
"La independència queda mooolt lluny"@LarssonRaco, 02/11/2011 a les 17:34
En un article recent a El Temps l'Oriol Junqueras encara ens emplaçava a "construir una majoria social per la independència". Això, quan el darrer CEO ja deia que, en cas de convocar-se un referèndum, el SÍ arrasaria. Arribats a aquest punt penso que tot aquell qui diu que la independència és "mooolt lluny" és que, efectivament, la vol molt lluny. I, mentrestant, viure eternament de l'esquer de la independència sense mullar-se el cul (posar en risc la seva vida regalada) per ella. L'independentisme/sobiranisme d'Esquerra/CiU són això.

+
87

-
15
dignitatAnònim, 02/11/2011 a les 17:24
Tena, de moment l´únic diputat que no s´endolla amb el "corró" de la mamella o més sua´, el anar fen.

+
105

-
16
Clar i català! Català a l'atac!Som-hi ja ||*||, 02/11/2011 a les 17:20
Per fi un diputat que no s'agenolla davant d'ejpaña i el seu poder e influències i que dius les coses pel seu nom, defensant Catalunya de veritat i amb el mateix discurs estigui a Intereconimia o al Parlament.
No com en Mas es va empetitnt a mesura que passa la legislatura, en les passades eleccions parlava de Concert Econòmic i ara parlar de Pacte Fiscal, que no vol dir res en concret, un altre pacte més després en els 30 anys de "democràcia" que portem, un nou acordc de finançament que segur que serà "el millor de la història" i de mentres hem estar expoliats any rea any com a última colònia ejpañola que som. Ara en Mas parlar de "transició nacional", que vol dir això i quin és el full de ruta i la estratègia a seguir???????? només vaguetats per seguir tenint impresentables com en Duran y lérida de cap de llista en el poder.

+
147

-
20
Solidaritat fa nosa@LarssonRaco, 02/11/2011 a les 17:19
Cal dir que Solidaritat és l'únic partit parlamentari que amoïna l'autonomisme. PP, PSOE, CiU i fins i tot Esquerra ja formen part del sistema. Més enllà de la retòrica, no tenen cap voluntat REAL de canviar-lo, perquè EN VIUEN. El cas de les motxilles de la Diputació de Barcelona n'és un exemple.