COMENTARIS

+
2

-
0
Qui són per si algú no ho sapVador, 03/11/2011 a les 00:22
El nom dels 25 diputats del PSC fins ara al Congrés que
NO defensen els interessos de Catalunya
-voten NO al Fons de competitivitat per Catalunya
-voten NO a l'Oficialitat del català a Europa
-voten SI a la Reforma Constitucional amb PSOE i PP
CARME CHACON, SIXTE MORAL
DANIEL FERNANDEZ, MONTSERRAT COLLDEFORNS,
MANEL MAS, ISABEL LÓPEZ,
JORDI PEDRET, JOSÉ VICENTE,
FRANCESC VALLÈS, ANTONI FERRÉ,
TERESA CUNILLERA, ROMAN RUIZ,
MERITXELL CABEZON, MERITXELL BATET,
JOAN CANONGIA, JOAN CARLES CORCUERA,
DOLORS PUIG, JOAN RUIZ,
MONTSERRAT PALMA, ÀlLEX SANZ,
JULI FERNÁNDEZ, FELIX LARROSA ,
ESPERANÇA ESTEVA, LOURDES MUÑOZ I LLUÍSA LIZARRAGA.

+
1

-
1
Votaremgaldric, 02/11/2011 a les 22:40
El proper 20N votarem al candidat per ERC, el solsonenc Castellana ens mereix confiança i davant d'uns psoecialistas claudicants i una ciu que no acaba de decidir-se com a sobiranista és la millor opció, cal que Erc torni a seduir la seva base electoral i que torni a ser una eina per avançar cap al sobiranisme i la justicia social.

+
6

-
3
Quimet el penósAnònim, 02/11/2011 a les 17:15
Doncs si tan poc t'agrada Lleida agafa i toca el dos avui mateix, que ningú no et trobarà a faltar.

+
3

-
8
Lleida la penosaQuimet, 02/11/2011 a les 14:36
Els candidats de la demarcació de Lleida són de pena. Tots.
Pel que fa a l'anomenada capital cada cop és més provinciana i casposa. Ho sento però viure a Lleida, lluny de tot arreu, envoltat de populisme barat i amb candidats de saldo és cada cop més difícil.
A casa cada cop ho tenim més clar, Lleida té un clima poc sa i un ambient patètic. Aviat tocarem el dos.

+
4

-
6
CIUJOSEP MARIA VEGARA, 02/11/2011 a les 12:46
JO VOTARÉ A LA CONXITA TARRUELLA DE CIU ES UNA GRAN DONA, MOLT CULTE I GENS TREPA, UNA DONA DE LES QUE NO QUEDEN I SEMPRE PENSANT AMB EL BÉ DELS DEMÉS, NO COM ALTRES TREPES DE DEL SEU MATEIX PARTIT O D'ALTRES PARTITS ESPANYOLS QUE NOMÉS PARLEN DE CATALUNYA EN ELECCIONS, PERÒ DESPRÉS DES DE MADRID ENS FAN LA GUITZA TOT EL QUE PODEN I MÉS, ESTIC CANSAT DE LA HIPOCRESIA DELS SOCIALISTES CATALANS QUE ES BAIXEN ELS PANTALONS A LA CAPITAL ESPANYOLA I AQUÍ DEFENEN UNA COSA I ALLÀ ES CALLEN PER POR A PERDRE EL VIST I PLAU DEL RUBALCABA, OI, CARME CHACÓN?

+
5

-
7
El PP pot guanyar a la demarcacióAndreu Clapillo, 02/11/2011 a les 12:10
Segons enquestes internes PSC, PP i CIU estan molt igualats a la demarcació lleidatana. Els congressistes i senadors ballaran per a un o altre en una forquilla de vots molt petits.
Els populars poden treure el primer senador i guanyar a la capital

+
6

-
1
púrria de polítics de PonentAnònim, 02/11/2011 a les 12:08
vaja uns elements que tenim a Lleida el el terrent de la política . La Cunillera és una altra vividora com el Montilla que no té cap ofici ni estudis reconeguts i que ha pujat fent el trepa i remenant la cua dins el PSOE. El Llorens sol cal que busqueu la seva història per internet , un altre catalanofòbic que el seu únic interès és anar de restaurants pijos i pillar una bona turca. Estem apanyats, no m'agrada votar els botiflers d'esquerra però qualsevol cosa abans que els espanyolistes del PSOE o PP tinguin bons resultats

+
16

-
3
espanyols= taratsAnònim, 02/11/2011 a les 12:06
Sempre plorant perquè "se rompe España" ( i això que són "no nacionalisres") i sempre dient que a Catalunya l'independentisme és marginal.
A veure si ens independitzem d'una puta vegada i no hem d'aguantar més aquesta colla de pallusos fatxes imperialistes!!

+
8

-
2
púrria de polítics de PonentAnònim, 02/11/2011 a les 11:43
vaja uns elements que tenim a Lleida el el terrent de la política . La Cunillera és una altra vividora com el Montilla que no té cap ofici ni estudis reconeguts i que ha pujat fent el trepa i remenant la cua dins el PSOE. El Llorens sol cal que busqueu la seva història per internet , un altre catalanofòbic que el seu únic interès és anar de restaurants pijos i pillar una bona turca. Estem apanyats, no m'agrada votar els botiflers d'esquerra però qualsevol cosa abans que els espanyolistes del PSOE o PP tinguin bons resultats

+
3

-
5
I aqui s'acaba totAnònim, 02/11/2011 a les 11:38
La campanya no dóna més de si. Entre ells s'ho fan i la resta no pinta ni pintaran mai res. Es una porqueria. No penso anar a votar sense una nova llei electoral veritablement democràtica, transparent i participativa.

+
7

-
10
Se mascan, pero no se traganEduardo González Palomar (Manlleu), 02/11/2011 a les 10:55
Por cuenta y riesgo de los muchos sondeos efectuados sobre el desenlace electoral del próximo 20-N, el PP va a reafirmarse como una fuerza primordial en el segmento político de Catalunya. Y mira por dónde, en cambio, quien más se envanecía (ERC), tiempo atrás, al señalarlo como una fuerza política residual en Catalunya, tiene todas las de perder en esta competición. Por descontado, se debe esperar al escrutinio de las papeletas para comprobar cómo cambian las tornas entre estas dos formaciones antagónicas. No obstante, viene al caso destacar que un partido político, como el popular, que en nuestra comunidad autónoma, según es pública voz, ha sido excluido con ignominioso pacto (Tinell) y arrinconado con malintencionadas campañas mediáticas durante lustros, corre que se las pela en esta carrera electoral mientras que ERC va más lento que el caballo del malo. Siempre que termine la disputa electiva de esta suerte, como aparenta, los independentistas nada han de temer. En Catalunya, luctuosamente, lo que cuenta de veras es el linaje. Los medios oficiales y oficialistas de comunicación, así lo han demostrado en innumerables ocasiones, sabrán transmitir a la opinión pública, a tambor batiente, cómo crece la causa independentista en partidarios… mientras mengua en votos. Ahí está la cosa, en que el PP, aun venciendo, deberá aguantar carros y carretas. ¡Y aquí gracia y después gloria!