COMENTARIS

+
1

-
0
Repudia a Peces per NO repudiar a EspanyaMas va per español del año, 29/10/2011 a les 16:41
Mas és conscient i sap perfectament que a qui hem de repudiar els catalans és a Espanya.
Ja que Peces Barba ha interpretat el sentir, l'essència i la raó de ser d'Espanya.
Però davant l'auditori catalanista, Mas diu que repudiem a un sol individu (com si fos el problema aïllat d'una sola persona), per tal de, dissimuladament, seguir dins Espanya, que és el que l'interessa a Mas.
Espanya és la "MADRE Patria" d'Artur Mas, a la qual ell mai no repudiarà, com a bon espanyolet que és, això sí, entabanant a catalans, i fent-se passar per nacionalista d'aquí.

+
2

-
1
EspanyolAnònim, 29/10/2011 a les 12:36
Mas sempre amb clau espanyola en el seu poc cervell.

+
1

-
2
PECES BARBA = PAIR?Anònim, 29/10/2011 a les 11:11
CyU ESgUERRA = FILS COLLABORACIONISTAS!

+
2

-
0
ATZIMBORIJosep Maria-Bages-, 29/10/2011 a les 09:05
Ja ho diuen que les hores, els dies i els anya van passant,
l'estupidesa, no.

+
2

-
0
Anna Harendt?Candide, 28/10/2011 a les 16:53
Si qui cita una tal "Anna Harendt" rep més de cinc vots positius (un senyor antic, 28/10/2011 a les 14:14) llavors s'hauran de construir més escoles.

+
8

-
2
Repudiar el presidentToni Arregui, 28/10/2011 a les 15:33
I els presidents que no miren per l'interés del país que governen sinó pel d'uns quants també s'han de repudiar...

+
5

-
0
El que cal exigirAnònim, 28/10/2011 a les 14:45
Cal demanar-los que reconeguin els seus error, ofereixin les disculpes, prometin que no ho faran mai més i paguin la corresponent indemnització!

+
10

-
2
sempre igualAnònim, 28/10/2011 a les 14:42
COVAAARRD

+
15

-
0
Pares? I un collóAnònim, 28/10/2011 a les 14:35
Quina collonada més insultant això de dir "pares de la constitució". És un llenguatge calculat i pervers que té la intenció de crear vincles afectius dels catalans amb els espanyols, i no hi ha dubte que molts catalanets babaus s'ho empassen. L'expressió oportuna seria "perpetradors de la constitución".

+
15

-
4
President indigne!gambó, 28/10/2011 a les 14:24
Què, ara a fer-se el graciós? President, una mica de dignitat! Vosté és incapaç de liderar! És incapaç d'engrescar, de marcar un camí i una estratègia. President, no mou més que un capellà des del púlpit d'una esglèsia! Així no es lidera, no es dirigeix un país, no es condueix a un poble cap a un ideal de felicitat. El Govern del nostre estimat país és malauradament inútil. Una gestora faria el mateix que vostès fan. Administren unes dependències i uns pressupostos, i quan no arriben els diners tallen dependències i funcions, i les passen per a que les facin altres. President Mas, sou un veritable indigne President de Catalunya, ho sento de tot cor!

+
25

-
0
Repudiar-los, de què?Anònim, 28/10/2011 a les 14:18
Repudiar-los, de què? Ell és espanyol i sap que nosaltres no ho som, i ho diu. A més explica amb claredat en quina posició ens trobem uns i altres. Ho diu ben clar. No cal indignar-se tant per això; el que cal és subvertir aquesta relació política de dependència.

+
20

-
0
"catadura moral"un senyor antic, 28/10/2011 a les 14:14
Ja ho va dir Anna Harendt en el seu estudi dels totalitarismes , la "banalidad" del mal, jugen amb la Historia(que esta plena de victimes que foren de carn i ossos) com nosaltres com qui juga al "Monopoly", ara aquest pais es meu i ara aquest tambe i aquest te'l canvio per aquell, i aci no passa res, perque nosaltres amos i senyors de les vides i hicendes estem per damunt, som "Deu".
Aquesta es la mentalitat de la casta de la que forma part aquest esser despreciable que s'autonomena Pare, al que li debem la vida els catalans, ens perdona cada instant la nostra existencia i des de les altures mesetaries regna sobre tota la peninsula iberica com Deu al Cel.
Un perfecte imbecil.