ACN | Actualitzat el 27/10/2011 a les 15:25h

Menys fiança per dos dels imputats del cas Pretòria

El jutge ordena tornar 250.000 euros del mig milió que va deixar "Luigi" i tot a Vela

L'Audiència Nacional ha rebaixat la fiança per a dos dels imputats pel cas Pretòria, el suposat cap de la trama, Luis Garcia "Luigi" i l'exgerent de Serveis de l'Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet, Pasqual Vela.

En el primer cas, el jutge Pablo Ruz ha ordenat que del mig milió d'euros que va deixar de fiança es rebaixi fins als 250.000 euros, mentre que en el segon cas ha establert que es tornin els 25.000 euros que va entregar com a dipòsit.

Ruz ha accedit així a la demanda de les defenses dels dos imputats en considerar que no existia risc de fuga. Per la seva banda, el fiscal també hi havia donat el seu vistiplau.

Navega per les etiquetes

Cas PretòriaLuis GarciaPasqual Vela

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: