La línia R2 circula en via única entre Vilanova i la Geltrú i Sant Vicenç de Calders a causa del temporal que afecta la zona, segons ha informat Renfe. La climatologia adversa ha deixat un tren que viatjava en sentit nord aturat en terme municipal de Cunit amb 200 persones a dins.
El tren feia el trajecte Sant Vicenç de Calders (14.03)-Estació de França (15.16). Renfe adverteix de les alteracions del servei a causa d'aquesta incidència, que poden arribar a la mitja hora de demora.
Finalment, segons ha informat Protecció Civil, el tren que s'havia aturat poc després de l'estació de Cunit ha pogut recular fins a aquest punt. Els passatgers, doncs, no hauran de transbordar a un altre tren i han pogut baixar pel seu propi peu.
La Direcció General de Protecció Civil (DGPC) de la Generalitat té en situació de Prealerta el pla especial d’emergències per inundacions a Catalunya
Inuncat, arran de l’avís meteorològic que preveu un episodi de pluges intenses.