Redacció | Actualitzat el 26/10/2011 a les 12:09h

Boi Ruiz: «Els ajustos han valgut la pena»

El conseller de Salut defensa les retallades però anuncia que no se'n realitzaran més el 2012

Boi Ruiz abans de comparèixer al Parlament. Foto: ACN

El conseller de Salut, Boi Ruiz, ha reclamat a PP i PSOE que arribin a un pacte per invertir més en salut, ja que ha assegurat que és l'única alternativa actual per fer el sistema sostenible. El conseller ha assegurat que els dos partits majoritaris a Madrid han de comprometre's en aquest aspecte abans de les eleccions espanyoles del 20 de novembre i s'ha de concretar a partir de llavors.

En comissió parlamentària, Ruiz ha defensat que els ajustos fets durant el 2011 "han valgut la pena" i ha assegurat que el 2012 no es faran més retallades respecte a l'atenció al pacient. Ha explicat que els que ja s'han fet han de permetre tenir una "base sòlida" per encarar els propers 3 anys.

Navega per les etiquetes

retalladessalutBoi Ruiz

Referències a Internet

retallades

COMENTARIS

+0
-1
Que reclamin el que ens roben a Madrid
Anònim12, 26/10/2011 a les 21:22
El que ha de fer aquest conseller no és anar tancant llits per tot Catalunya, sinó reclamar, exigir sotraguejar a qui calgui perquè ens retornin els 22.000 milions d'Euros que ens estant robant des de Madrid i que no li sentim ni un fil de veu per tal que ens siguin retornats (Serà que són MUTS aquesta gent del Parlament i de la Generalitat)

A veure si s'espavilen d'una vegada i comencen per dir les coses clares des d'ara mateix. Aquí el que ens cal es gent amb prou convicció, honestedat i que miri primer pel bé dels catalans abans que pel seu bé personal i del partit. S'han de dir les coses tal com són:
A Madrid ens roben d'una forma estratosfèrica i ningú dels que es diuen "representants" nostres està per la veritable feina d'exigir que ens els tornin i no retallant com fan ara.

Fora les mentides i les mitges veritats. Si hem de fer les coses bé, doncs que comencin ells per fer-les-hi.

Volem el que és nostre: que ens tornin els diners de l'espoli i no caldria retallar en res.
Perquè cony no els reclamen ?? Els haurem de tenir a tots els maniares d'aquí per uns Botiflers ?? No n'hi cap, però cap ni un, que arribi a la sola de la sabata del President Macià ni del President Companys !!!
+7
-2
Atenció!
Anònim, 26/10/2011 a les 18:20
Vejam si els despistats us n'assabenteu una mica de la situació:

Durant uns anys el país, les institucions i molts dels seus habitants, han viscut com si haguèssin estat milionaris tota la vida, això que s'anomena "nous rics", oblidant-se del tarannà ancestral català de no estirar més el braç que la màniga o sigui despendre més diners dels que es disposen i sense pensar que moltes despeses sobretot d'infraestructures, per exemple, a la llarga signifiquen molts diners de manteniment, reparacions durant la vida útil i sobretot cal que siguin rendibles.

Quan hom ha despertat del miratge on s'ens volia fer creure que tot seria xauxa per sempre més, aleshores ha calgut reaccionar. Quan hom té deutes la manera de reduir-los és estalviant i reduint despeses.

En el presupost de la Generalitat de Catalunya les partides on hi ha més despesa i per molta diferència, són les d'Ensenyament i Salut, la resta o tenen un pressupost molt més baix o bé el Govern català no en té competències.

Aleshores a aquest Govern li ha tocat, sobretot als ministres Mas-Collell i Ruiz fer les "retallades" que tots sabem.

No crec que a cap polític li agradi "retallar", és més l'altre dia vaig sentir un polític espanyol, aragonès crec, que quan fou elegit va prendre possessió del càrrec fa uns anys, es va trobar amb un aeroport començat i malgrat que era conscient que no seria rentable el va acabar per no perdre vots. Ara l'esmentat aeroport no té vols, una despesa pendent i de manteniment de cal Deu!

Per la qual cosa, malgrat que no he votat a Ciu, ni ho faré, al meu parer el nostre Govern ha fet el que havia de fer. Avui he sentit el President francès Nicolas Sarkozi posant l'exemple de Catalunya de com s'han d'estalviar per recuperar un país.

Es cert que a Espanya molts governs i institucions no han fet els seus deures i això ens fot a molts, però, quan hi hagi bonança econòmica, primer confio que no es repeteixin els errors dels darrers anys i també espero que les retallades aleshores esdevinguin millores i a més nosaltres sortirem amb avantatge ja que les retallades també hauran servit per a millorar l'eficàcia i les despeses inútils i sanejar mals usos dels diners públics.

Si a tot això hi afegim que amb la independència disposarem de dret de decidir i d'uns diners que ara no ens arriben, ja no cal dir res més.

Salut i independència!
+1
-8
botifer
Anònim, 26/10/2011 a les 15:28
boi ruiz
+3
-8
BOIg
Anònim, 26/10/2011 a les 15:18
Boi no tens entranyes, no es pot jugar d'aquesta manera amb la salut de la gent, els qui teniu calés per pagar-vos una mútua tant se us en fot que d'altres acabin al ninxol. Abans de retallar en sanitat, s'ha de retallar en moltes altres coses.
+3
-9
Boi a Sant Boi
Periku, 26/10/2011 a les 14:35
Boi el Cofoi esta content per que ha retallat molt. El Zapatero diu que ha estalviat tant que li sobren 7.600 milions d'eurus. Boi, renoi, t'has passat. Proposo la crionitzacio del cos d'en Boi el Cofoi, i recuperar-lo l'any 3000
+2
-2
Sociovergencia històrica
Barbie, 26/10/2011 a les 14:20
El que s'ha MALBARATAT a la sanitat publica catalana, concertada i no concertada, amb contractes de gestió multimillonaris i carents de tota llògica empresarial, només és pot entendre per la simbiosi PSC-CIU. Començeu, doncs, per netejar tota la colla de dropos que s'han servit de la sanitat per omplir-se les butxaques. Tindreu feina !!!
+2
-9
quin home
Anònim, 26/10/2011 a les 13:48
aquest home sap que significa la paraula dignitat?

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: