Redacció | Actualitzat el 19/10/2011 a les 22:41h

Dos gols que podrien haver estat molts més

El Barça perdona un Viktoria Plzen (2-0) que hagués pogut sortir del Camp Nou golejat

Iniesta ha marcat el primer gol del Barça. Foto: UEFA

Hi ha dies que, com diu el tòpic, la pilota no vol entrar. I avui ha estat un d'aquests dies. El Barça ha tingut més de vint ocasions però només dues –i gràcies- han acabat al fons de la porteria del Viktoria Pilzen. Els txecs tornen a casa agraint no endur-se un sac de gols del tercer partit de la lligueta de Champions.

El partit ha començat molt bé pel Barça. Els jugadors de Guardiola arribaven sense oposició a l'àrea txeca i practicaven el seu futbol preciosista, amb constants teves-meves ben aprop del porter del Viktoria. En una d'aquestes combinacions, en forma de doble paret entre Messi i Iniesta, el manxec ha aconseguit batre Chech al minut 10.

El Barça hauria pogut marcar més gols a la primera part. Messi ha tingut dues ocasions que no ha pogut transformar davant del porter després de bones combinacions amb els jugadors del mig camp. I encara, amb el temps complert, ha enviat una pilota al pal dret en un xut directe de falta. Els txecs, per la seva banda, a mesura que han passat els minuts s'han estirat i han demostrat que és un equip que aposta pel futbol de combinació tot i les seves limitacions tècniques.

La represa ha esdevingut un monòleg blaugrana. De possessió, de passades i d'ocasions... fallades. Especialment desencertat –és notícia!- ha estat Messi que no ha aconseguit marcar en cap de les múltiples oportunitats. De nou ha enviat una pilota al pal i, de nou, sembla mentida com no li han acabat xiulant cap penal a favor. Ha estat finalment Villa que ha marcat el gol de la tranquil·litat a vuit minuts del final.

Navega per les etiquetes

Champions LeaguefutbolBarça

Referències a Internet

Barça

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: