Q.S./Parlament | Actualitzat el 19/10/2011 a les 14:39h

CiU passa el pestell al calaix de les vegueries

El Parlament rebutja portar al Congrés la modificació dels límits provincials

Les vegueries hauran d'esperar malgrat s'intenti treure-les dels calaixos. Així ho han decidit aquest matí els vots del PP, de C'S i del PSC i l'abstenció de CiU que han impedit que prosperi la proposició de llei per instar el Congrés dels Diputats a modificar els límits provincials catalans. ERC l'havia presentada per tal d'impulsar el desplegament de les vegueries, ja que és necessari canviar la configuració territorial per substituir les 4 províncies actuals per les 7 vegueries aprovades pel Parlament (ERC n'afegeix una vuitena, la de l'Alt Penedès).

Només ICV-EUiA i SI han donat suport a la proposta d'Esquerra, que finalment no serà discutida en comissió. CiU i el Govern s'han compromès a liderar aquesta proposta quan s'assoleixi un consens important arreu del territori.

Navega per les etiquetes

vegueries

COMENTARIS

+10
-1
Altre cop es veu el plumero de CIU
Anònim, 19/10/2011 a les 16:41
A mi les vegueries m'agraden. Fora Consells Comarcals i Diputacions, què són el deliri de la corrupció política. Les comarques estan molt bé, però com a entitat de gestió, amb les vegueries en tindríem més que suficient.
+2
-8
JA CANSA
Anònim, 19/10/2011 a les 16:19
ya lo que nos faltaria : mas re re re re re gasto y despilfarro politico
+13
-0
ELEMENTAL
Anònim, 19/10/2011 a les 15:47

A ciu com a partit regionaliste que és, ja li estan bé: las cuatro provincias del nordeste español.

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: