Redacció | Actualitzat el 14/10/2011 a les 13:17h

Compromís es compromet a treballar per la ILP Televisió Sense Fronteres

El síndic a les Corts, Enric Morera, es reuneix amb el president d'Acció Cultural, Eliseu Climent

Eliseu Climent i Enric Morera. Foto: ACPV

Compromís pel País Valencià, que es presenta a les eleccions espanyoles amb Equo, s'ha compromès a treballar per tal que la ILP Televisió Sense Fronteres sigui una realitat si obtenen representació al congrés. Aquest va ser un dels compromisos que el sindic a les Corts valencianes, Enric Morera, ha exposat al president d'Acció Cultural del País Valencià (ACPV), Eliseu Climent.

Morera també ha informat Climent de les gestions que ha realitzat per demanar la retirada dels expedients administratius i les multes imposades per l'executiu de Francisco Camps a ACPV. En aquest sentit ha expressat la necessitat que les bones paraules del nou president Fabra esdevinguin fets reals també en aquesta qüestió.

Navega per les etiquetes

TV3CompromísACPVPaís Valencià

COMENTARIS

+2
-1
psoe
Anònim, 14/10/2011 a les 18:05
Cosa que que els amics del PSOE no han fet, el PP tira la pedra i el PSOE l'escombra. Fabra només són bones paraules, té la mateixa estratègia que l'executiu de Camps

http://www.naciodigital.cat/noticia/35433/denuncien/bloqueig/ensenyament/valencia
+9
-2
Tota pedra fa paret
Simó, 14/10/2011 a les 16:10
Compromís potser no és el desllorigador de res, però tenir un partit en la Generalitat, en els ajuntaments i ara a Madrid que saps que els toca els collons tant als blaveros com a l´extrema dreta valenciana, que no és poca, està molt bé.

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: