ACN | Actualitzat el 13/10/2011 a les 14:11h

Dos anys de presó pel pare que va matar un nadó de 27 dies

El pare condemnat per homicidi imprudent, Alejandro Suárez Puente, conduït a la sala de vistes de l'Audiència poc abans de la lectura del veredicte Foto: ACN

L'Audiència de Girona ha condemnat a una pena de dos anys de presó el pare de Platja d'Aro (Baix Empordà) que va matar el seu nadó de només 27 dies. La sentència recull fil pel randa el veredicte del jurat popular, que va declarar el processat, Alejandro Suárez Puente, autor d'un delicte d'homicidi imprudent.

Tot i que el processat s'enfrontava a una pena de quatre anys de presó, el tribunal li ha rebaixat la condemna a la meitat. I és que, segons recull la sentència, s'ha tingut en compte que el pare "tenia poca experiència -o simplement, cap- a l'hora de cuidar nadons" perquè quan la criatura va néixer Suárez tenia 22 anys. A més, l'Audiència tampoc ha aplicat al processat l'agreujant de parentiu.

Navega per les etiquetes

Assassinat

COMENTARIS

+1
-0
20N
Anònim, 14/10/2011 a les 11:57
Absolutament indignant. El proper 20N cal votar a un partit que vulgui endurir les penes del nostre nefast Codi Penal i repatriar a tots els delinqüents estrangers. Només tenim el vot per canviar la situació a favor nostre.
+2
-0
I jo flipo mes
Anònim, 14/10/2011 a les 10:58
Fins i tot 4 anys em sembla una broma,independència ja!!!!
+4
-0
Experiència???
Pare català, 14/10/2011 a les 09:01
Però quina merda de sentència és aquesta? Que no tenia experiència en cuidar nadons perquè tenia 22 anys? A veure, si no tens fills l'experiència no la tens ni amb 18, ni amb 22 ni amb 40! CAP PARE té experiència amb nadons quan és pare, i no els va matant per això. És indignant!!!
+4
-0
lamentable
PERE.-.-.-, 13/10/2011 a les 22:57

El problema d'Espanya, no es la crisis, el problema , son els politics i la JUSTICIA

NO HI HA DRET
+5
-0
fantastic pais
Anònim, 13/10/2011 a les 18:34
en millet estiueja a marbella,la familia nuñez i navarro a mallorca,en laporta dorm amb suits de 5000 euros la nit,aquet pais es una meravella...ara ens plantejem fer-ne fill predilecte en gadafi...amics aixo es xauxa
+6
-0
Vergonyós!
Anònim, 13/10/2011 a les 17:29
No m´ho explico. Si no pot haver-hi justícia en la Justícia, almenys que hi hagi sentit comú.
O és que seria demanar massa??.
+6
-0
Quina vergonya!!
Anònim, 13/10/2011 a les 16:09
Aquesta és la justícia de l'estat espanyol?. Independència!!!
+13
-0
Per poca experiència???
Anònim, 13/10/2011 a les 15:23
O sigui, que per poca experiència li rebaixen la pena de 4 a 2 anys???
Doncs que vagi tenint fills, que els vagi matant, fins que agafi una mica d'experiència... potser llavor, quan n'hagi matat 20, li posaran 4 anys de pena.
Quina Justícia de fer riure. Quina por que fa viure en aquest país...
+13
-0
Jo també flipo
Anònim, 13/10/2011 a les 15:20
O sigui, matar un fill es paga amb 2 anys.. Ara entenc que per robar 70 vegades a l'autopista et deixin lliure. Tenim la fama que ens mereixem. I la Justícia, està de rebaixes o de retallades????
+13
-0
Ni rioja ni oli andalus
Anònim, 13/10/2011 a les 14:52
Jo flipo...

FEU EL VOSTRE COMENTARI



Nom Títol Comentari Comprovació Escriu l'any actual, amb 4 xifres D'aquesta manera, verifiquem que el teu comentari
no l'envia un robot publicitari.

Bloc de fotos


- Som a Internet des del maig de 1996
- SCG Aquitània SL
- Empresa adherida a l'Internet Quality Agence
- Notícies publicades amb llicència
Amb la col·laboració de: